abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173485261
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo lieve mensen,

Voor mijn vriend ben ik een Mr. Meeseeks box aan het maken. Voor als je het niet kent: het komt uit de serie Rick & Morty en in de versie die ik wil maken is het basically een houten doos met een knop erop.

Die houten doos lukt nog wel, maar bij het geluid gaat t fout.
Ik heb uiteraard wat research gedaan, maar wat ik wil is: een knop waar als je op drukt hij het geluidje van de mr. meeseeks afspeelt. Hiervoor heb ik dus een drukknop nodig en een speakertje en een manier om bestanden van mn computer te uploaden naar "de knop".

Een beetje als zo'n "Bullshit"knop die ze ook bij de So-Low verkopen. Maar dan moet het geluid aanpasbaar zijn aan de geluiden die ik erop wil hebben...

Heeft iemand een idee hoe ik dit het makkelijkste kan realiseren???? Of waar ik zoiets of de middelen ervoor kan kopen?

Thanks!
pi_173485355
Wel foto's posten h!
jouw neus is perfect
voor mijn klit
  Moderator woensdag 30 augustus 2017 @ 19:01:24 #3
20849 crew  FredvZ
Beroepschagrijn
pi_173486856
Schreeuwerige TT aangepast. Zonder overmatig hoofdlettergebruik is ook wel duidelijk dat je hulp zoekt.
So we just called him Fred
Op vrijdag 4 augustus 2017 23:12 schreef Anne het volgende:
Luister gewoon even naar FredvZ. Dan komt alles goed 8-).
pi_173487971
registreer om deze reclame te verbergen
Een arduino met een mp3-module.
"To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize" -Voltaire
  vrijdag 1 september 2017 @ 07:33:29 #5
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_173519528
Als het heel simpel moet kan je zo'n deurbel met sd-kaart halen. Is niet de goedkoopste optie, maar je bent wel in 5 minuten klaar.
pi_173579247
http://makezine.com/projects/make-33/simple-soundboard/

Mr. Meeseeks geen onmogelijke opdrachten geven :)
I wished for my computer to be as easy to use as my telephone; my wish has come true because I can no longer figure out how to use my telephone.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')