abonnement Unibet Coolblue
pi_173483081
Binnenkort gaan we voor het eerst naar Griekenland. We gaan naar Sivota (voor werk) om precies te zijn, maar hebben nog 3 extra dagen voor onszelf. In die drie dagen willen wij ook andere plekjes bezoeken. We hebben een auto ter beschikking. Welke plekken liggen een beetje in de buurt (maximaal 2 á 3 uur rijden) die echt een aanrader zijn? Wij dachten zelf in ieder geval aan Corfu en Parga, maar twijfelen nog.
pi_173483282
Kala(m)baka en de Meteora Mountains.
Is wel een uur of 3 rijden als ik het zo bekijk, maar het is er erg mooi.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_173485754
Parga is geen reet aan, alleen maar zooi voor toeristen.
Een bezoekje aan de Vikos kloof is de moeite wel waard.
pi_173499814
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Kala(m)baka en de Meteora Mountains.
Is wel een uur of 3 rijden als ik het zo bekijk, maar het is er erg mooi.
Ik heb even gekeken op Google en het ziet er inderdaad erg mooi uit. Bedankt voor de tip!
pi_173499858
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:07 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Parga is geen reet aan, alleen maar zooi voor toeristen.
Een bezoekje aan de Vikos kloof is de moeite wel waard.
Parga geen aanrader dus?
Vikos kloof komt op ons lijstje te staan, ziet er indrukwekkend uit.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 11:33:37 #6
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173499935
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Kala(m)baka en de Meteora Mountains.
Is wel een uur of 3 rijden als ik het zo bekijk, maar het is er erg mooi.
Dit inderdaad. Veel andere bezoekwaardige plekken zijn simpelweg te ver weg. Drie uur is naar Griekse maatstaven overigens maar een kleine reistijd :+

Vikos Gorge is overigens ook de moeite waard. En min of meer dezelfde afstand. Waarschijnlijk iets minder zelfs.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173584958
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 11:33 schreef Dven het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Veel andere bezoekwaardige plekken zijn simpelweg te ver weg. Drie uur is naar Griekse maatstaven overigens maar een kleine reistijd :+

Vikos Gorge is overigens ook de moeite waard. En min of meer dezelfde afstand. Waarschijnlijk iets minder zelfs.
Ja Griekenland is echt groot, 3 uur is dan niet zoveel haha. Vikoskloof is nu al twee keer genoemd, ben nu wel erg benieuwd!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')