abonnement Unibet Coolblue
pi_173482965
OP van bakfietsmoeder:

quote:


Als je dit geen omvolkingskaart mag noemen...

Hoe heet het dan wel?

Een homeopathische verdunningsplattegrond? Een cultuurmarxistisch omwentelingskompas? Een islamitische bedevaartstocht naar Brussel boekingsfolder? Een daar moeten meer moskeeën komen bestemmingsplan? Een veelbelovende toekomst voor suikerdrankjes-fabrikanten marketingconcept? Een naargeestige aankondiging voor onverdoofd slachtvee-kaart? Nou ja. Geef het zelf maar een naam. PEW Research doet alleen de onchristelijke cijfers.

via

Tsja, Moslima's zijn broedmachines voor de Islam, om het wat oneerbiedig te stellen. Zo heeft bijvoorbeeld Erdogan onlangs nog opgeroepen om meer kinderen te maken, want: "Zo vergroten we onze invloed in Europa". Gezinnen met met 4 of 5 kinderen zijn inmiddels doodnormaal. Uiteindelijk zullen blanke autochtonen een minderheid worden in eigen land.


[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2017 15:55:19 ]
pi_173482970
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:50 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Er is nog steeds geen islamitische migratie. Dat impliceert immigratie met religieuze doeleinden. Er zijn immigranten uit moslimlanden, dat zijn verschillende dingen. Ten tweede vraag ik om een concreet voorbeeld. Waaruit zou dat blijken? Noem eens namen en rugnummers. En gaat het dan om de houding ten opzichte van islamitische migratie (zoals jij dat noemt) of migratie in het algemeen.

[..]

Nogmaals, als je in complotten denkt wel. De moslimpopulatie is dermate klein, dat een politieke invloed zoals jij die hier schetst lachwekkend is.
Ah zo zie jij het. Dan had ik de terminologie niet op orde. Ik verstond onder islamitische-migratie de migratie van moslims. Daar kunnen verschillende soorten doeleinden achter zitten - of helemaal geen. Absolute neutraliteit; 'afkomst maakt niet uit, iedereen is een individu'-riedeltje, bv. Met dat riedeltje in het achterhoofd kun je dan ook weer een onderscheid maken tussen 'islamitische migratie' en 'migratie van islamieten'. Cirkeltje is weer rond.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2017 15:57:00 ]
pi_173482977
De elite wil blanken dom maken, dat is de reden dat wij een multiculturele samenleving hebben. Met race mixing gaat de iq gelijk achteruit.
pi_173482995
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:05 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Waarom dan niet de autochtone bevolking stimuleren om meer kinderen te krijgen?
Waarom moet een bevolking zo nodig groeien?
Dit mantra is op de een of andere manier zo sterk dat zelfs als de eigen bevolking krimpt er vooral veel andere volk geïmporteerd moet worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door Eleiko op 30-08-2017 15:58:21 (typo) ]
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_173483029
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:55 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Waarom moet een bevolking zo nodig groeien?
Dit mantra is op de een of andere manier zo sterk dat zelfs als de eigen bevolking krimpt en vooral veel andere volk geïmporteerd moet worden.
Ook dat. De 'vergrijzing', dat is een wereldwijd probleem en geen enkele reden om maar allerlei kansloos volk op te nemen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173483057
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:55 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ah zo zie jij het. Dan had ik de terminologie niet op orde. Ik verstond onder islamitische-migratie de migratie van moslims. Daar kunnen verschillende soorten doeleinden achter zitten - of helemaal geen. Absolute neutraliteit; 'afkomst maakt niet uit, iedereen is een individu'-riedeltje, bv.
Dan blijft nog steeds de constatering staan dat de politieke invloed van moslims binnen het hele politieke bestel nihil is. Nog los van het feit dat je eigenlijk tussen neus en lippen door impliceert dat moslims zelf graag immigratie uit moslimlanden per definitie zouden bevorderen.

Tot op zekere hoogte zou dat voor zaken als gezinshereniging gelden, maar ook daar zit geen religieus doeleinde achter.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173483110
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:57 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ook dat. De 'vergrijzing', dat is een wereldwijd probleem en geen enkele reden om maar allerlei kansloos volk op te nemen.
Dat komt door de mantra dat de economie altijd moet groeien maar dat zou je wat mij betreft dan beter individueel kunnen bepalen.

Voor de vergrijzing is ook een paardenmiddel want dat probleem is redelijk kortstondig
pi_173483138
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan blijft nog steeds de constatering staan dat de politieke invloed van moslims binnen het hele politieke bestel nihil is. Nog los van het feit dat je eigenlijk tussen neus en lippen door impliceert dat moslims zelf graag immigratie uit moslimlanden per definitie zouden bevorderen.

Tot op zekere hoogte zou dat voor zaken als gezinshereniging gelden, maar ook daar zit geen religieus doeleinde achter.
Volgens mij stelde ik de vraag of het een implicatie zou zijn. Bij gezinshereniging staat het eigenbelang centraal ja, maar daar kun je geen 'ook' uit ontleden.
pi_173483152
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:58 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan blijft nog steeds de constatering staan dat de politieke invloed van moslims binnen het hele politieke bestel nihil is. Nog los van het feit dat je eigenlijk tussen neus en lippen door impliceert dat moslims zelf graag immigratie uit moslimlanden per definitie zouden bevorderen.

Tot op zekere hoogte zou dat voor zaken als gezinshereniging gelden, maar ook daar zit geen religieus doeleinde achter.
Het begint wel te komen, de landverraderspartij DENK bijvoorbeeld. Die Kuzu heeft wel eens uitspraken gedaan dat hij meer moslims in Nederland wil. Waarschijnlijk wil het CDA meer christenen, niet heel gek
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173483176
quote:
Ja, zo zijn er tientallen voorbeelden te geven (van ook politici) die pleiten voor méér migratie en diversiteit. Maar geen een van hen benadrukt specifiek islamitische migratie. Dat zou in geen geval (wel of geen complot) ook verstandig zijn. Maar daar komt het in de praktijk natuurlijk wel voornamelijk op neer.
pi_173483184
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:02 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Het begint wel te komen, de landverraderspartij DENK bijvoorbeeld. Die Kuzu heeft wel eens uitspraken gedaan dat hij meer moslims in Nederland wil. Waarschijnlijk wil het CDA meer christenen, niet heel gek
En de FvD (NVU 2.0) wil meer blanken.
pi_173483196
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Volgens mij stelde ik de vraag of het een implicatie zou zijn. Bij gezinshereniging staat het eigenbelang centraal ja, maar daar kun je geen 'ook' uit ontleden.
Bij bepaalde religies is dekken en werpen tot topsport verheven.
Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
pi_173483201
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:42 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik schets mijn beeld na aanleiding van de cijfers uit de bron waar geenstijl hun fakenews bericht uit gedestilleerd heeft en daaruit blijkt dat het met het "omvolken' wel meevalt.

Waar baseer jij je beeld op? Niet op de cijfers want die wil je niet lezen
Ik gaf in mijn eerste post al aan dat ik het hele "omvolking"-idee met een korrel zout neem. Tegelijk stel ik vast dat er steeds meer migranten bij komen en dat het percentage moslims in de samenleving steeds verder groeit; het einde is niet in zicht.

En zoals ik ook al aangaf, zijn de moslims niet egaal over het land verspreid (was dat destijds maar wél gebeurd, dan waren de problemen nu een stuk minder groot). De realiteit is dat er in Nieuwe Pekela amper moslims wonen, terwijl een stad als Rotterdam meer allochtonen dan autochtonen telt.

De problemen duiken daar op waar de concentratie moslims te groot is. Dat zie je overal in Europa en dat heeft niks met fake news te maken, des te meer met de realiteit.
pi_173483209
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:03 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

En de FvD (NVU 2.0) wil meer blanken.
Die partij van Baudet?

Die moet je niet serieus nemen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173483256
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:04 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Die partij van Baudet?

Die moet je niet serieus nemen.
Ja van Baudet.

Momenteel zitten ze op 7 zetels.
pi_173483264
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:55 schreef 6star6lord6 het volgende:
De elite wil blanken dom maken, dat is de reden dat wij een multiculturele samenleving hebben. Met race mixing gaat de iq gelijk achteruit. [ afbeelding ]
Onzin-plaatje. Mensen die in hartje Afrika wonen, hebben niet bepaald de aanleg om blank te zijn. Noch is er voor blanken veel reden om naar hartje Afrika te verhuizen.

En een groot deel van de donkere mensen in de VS zijn afstammelingen van slaven...
pi_173483288
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:06 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ja van Baudet.

Momenteel zitten ze op 7 zetels.
Virtueel ja. Daar heb je net zoveel aan als een virtueel brood.

Die hele politiek is zo versplinterd als de pest, wat een zooitje.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_173483325
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik gaf in mijn eerste post al aan dat ik het hele "omvolking"-idee met een korrel zout neem. Tegelijk stel ik vast dat er steeds meer migranten bij komen en dat het percentage moslims in de samenleving steeds verder groeit; het einde is niet in zicht.

En zoals ik ook al aangaf, zijn de moslims niet egaal over het land verspreid (was dat destijds maar wél gebeurd, dan waren de problemen nu een stuk minder groot). De realiteit is dat er in Nieuwe Pekela amper moslims wonen, terwijl een stad als Rotterdam meer allochtonen dan autochtonen telt.

De problemen duiken daar op waar de concentratie moslims te groot is. Dat zie je overal in Europa en dat heeft niks met fake news te maken, des te meer met de realiteit.
Ooit in oude Pekela geweest? Daar stikt het van de moslims/Afrikanen net zoals andere dorpen in Groningen (Veendam, Stadskanaal, Muntendam etc).

Ook in Drenthe en Zeeland zijn er best veel vergeleken met 10 jaar geleden.
pi_173483369
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Onzin-plaatje. Mensen die in hartje Afrika wonen, hebben niet bepaald de aanleg om blank te zijn. Noch is er voor blanken veel reden om naar hartje Afrika te verhuizen.

En een groot deel van de donkere mensen in de VS zijn afstammelingen van slaven...
Mexicanen en andere Latino's gelden vooral voor de USA.

Hier in Europa hebben we de moslims en Afrikanen.
pi_173483372
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:55 schreef Eleiko het volgende:

[..]

Waarom moet een bevolking zo nodig groeien?
Dit mantra is op de een of andere manier zo sterk dat zelfs als de eigen bevolking krimpt er vooral veel andere volk geïmporteerd moet worden.
De groei van de wereldbevolking is een steeds groter probleem. Je ziet milieufreaks vaak inzoomen op dingen als vegetarisch eten, duurzame energie en dergelijke, maar ik werkelijkheid levert minder mensen op de wereld zetten veel grotere besparingen op qua 'uitstoot', co2-footprint, etc.

Migratie is geen oplossing voor vergrijzing in Europa; zelfs officiële instanties beamen dat allang. Dat sprookje wordt alleen nog levend gehouden door het soort boomknuffelaar dat liefst heel de wereld naar Nederland haalt en rondloopt in een 'Ik ben Marokkaan' T-shirt van GroenLinks.

Overigens is Nederland één van de meest dichtbevolkte landen in de EU; de ruimte is hier een stuk schaarser dan in Oost-Europa en op de Balkan. Maar ja, daar willen de "vluchtelingen" (lees: migranten) niet heen.
pi_173483437
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik gaf in mijn eerste post al aan dat ik het hele "omvolking"-idee met een korrel zout neem. Tegelijk stel ik vast dat er steeds meer migranten bij komen en dat het percentage moslims in de samenleving steeds verder groeit; het einde is niet in zicht.

En zoals ik ook al aangaf, zijn de moslims niet egaal over het land verspreid (was dat destijds maar wél gebeurd, dan waren de problemen nu een stuk minder groot). De realiteit is dat er in Nieuwe Pekela amper moslims wonen, terwijl een stad als Rotterdam meer allochtonen dan autochtonen telt.

De problemen duiken daar op waar de concentratie moslims te groot is. Dat zie je overal in Europa en dat heeft niks met fake news te maken, des te meer met de realiteit.
Dat de verdeling niet egaal is komt door de werkgelegenheid, zo heeft een plaats als Hoogezand een grote Turkse gemeenschap omdat daar de kartonindustrie veel personeel nodig had.

Molukkers werden destijds in Drenthe en Groningen gehuisvest.

Uitwassen van integratiebeleid.

Dat groepen bij elkaar gaan klitten is ook niet nieuw en we weten ook wel dat verspreiding hiervan wel een paar generaties duurt en daarom krijg je dus dat bepaalde steden veel sneller veranderen. Dat zijn trouwens ook de steden die leegliepen in de jaren 70, dus heel vreemd is het ook niet dat hun plek werd ingenomen door de gastarbeiders.

Het bericht van Geenstijl en de tweets van Wilders zijn nog steeds fakenews te noemen maar dat staat los van dat moslims problemen veroorzaken maar dat is nu net niet waar dit topic over gaat.
pi_173483445
Dit topic gaat op slot voor overleg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')