abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 5 september 2017 @ 15:02:00 #101
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173600924
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:58 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maar ze hebben niet eens alles van de Hasakah-provincie gepakt, laat staan wat ze nog zouden kunnen pakken van de DeZ-provincie.
Ik denk dat ten eerste Raqqa prioriteit had, ten tweede er te weinig mankracht was omdat ten derde (delen van de) Koerdische fracties binnen de SDF minder zin hadden om mannen en materiaal te investeren in een Arabische regio die niet op Koerden zit te wachten en die ze daardoor wellicht later weer zouden kwijtraken aan het regime. Maar misschien hebben de VS en Rusland dat inmiddels afgehamerd aan de groene tafel.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173600940
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:56 schreef zarGon het volgende:
Dat vingerwijzen is nergens voor nodig, je komt er geen fuck mee verder. Iedereen is schuldig, omdat ze dingen hebben gedaan en omdat ze dingen niet hebben gedaan.
betekent niet ik zou moeten juichen voor de successen van het tirannieke baath, dat gewoon op dezelfde voet verder zal gaan als pre 2011 en wanneer de tijd komt net zo makkelijk weer de eigen burgers op zal sluiten en/of vernietigen, omdat het hun zo uitkomt.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173600993
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:02 schreef Szura het volgende:

[..]

Ik denk dat ten eerste Raqqa prioriteit had, ten tweede er te weinig mankracht was omdat ten derde (delen van de) Koerdische fracties binnen de SDF minder zin hadden om mannen en materiaal te investeren in een Arabische regio die niet op Koerden zit te wachten en die ze daardoor wellicht later weer zouden kwijtraken aan het regime. Maar misschien hebben de VS en Rusland dat inmiddels afgehamerd aan de groene tafel.
ik denk dat dat het meest aannemelijke is, omdat niemand zit te wachten op een directe confrontatie tussen rusland en de vs. de vs vindt syrie wat dat betreft niet belangrijk genoeg, dat is gebleken onder obama. onder trump is syrie helemaal geen prio meer. trump lijkt zich blind te staren op isis en neemt alle uitval daarvan (oa een empowered iran) kennelijk voor lief.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173600995
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:02 schreef Szura het volgende:

[..]

Ik denk dat ten eerste Raqqa prioriteit had, ten tweede er te weinig mankracht was omdat ten derde (delen van de) Koerdische fracties binnen de SDF minder zin hadden om mannen en materiaal te investeren in een Arabische regio die niet op Koerden zit te wachten en die ze daardoor wellicht later weer zouden kwijtraken aan het regime. Maar misschien hebben de VS en Rusland dat inmiddels afgehamerd aan de groene tafel.
Hm, je zou verwachten dat ze nu volop terrein kunnen winnen, omdat er paniek heerst bij IS.

Maar wat je zegt over de Arabische bevolking die niet op Koerden zit te wachten en het terug inleveren aan het regime kan ermee te maken hebben, ja.

Die stomme SyrianCivilWarMap werkt niet met advertentieblokker aan, dus even voor mezelf de directe link naar hun kaart: http://umap.openstreetmap(...)ebsite-to-sup_157734.
pi_173601050
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:06 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hm, je zou verwachten dat ze nu volop terrein kunnen winnen, omdat er paniek heerst bij IS.

Maar wat je zegt over de Arabische bevolking die niet op Koerden zit te wachten en het terug inleveren aan het regime kan ermee te maken hebben, ja.

Die stomme SyrianCivilWarMap werkt niet met advertentieblokker aan, dus even voor mezelf de directe link naar hun kaart: http://umap.openstreetmap(...)ebsite-to-sup_157734.
ik gebruik deze https://syria.liveuamap.com/

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173601111
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik gebruik deze https://syria.liveuamap.com/
Je hebt ook https://isis.liveuamap.com/ nog.

Ik gebruik vooral LiveUAMap, maar da's omdat die wel werkt met een advertentieblokker aan, en het heeft een app (handig om snel even up-to-date te komen), en het kaartje is makkelijk te zien in de app. Werkt allemaal net wat handiger, zolang je maar in je achterhoofd blijf onthouden dat die website het regime niet zo leuk vindt.

Al post SCWM wel updates op Twitter en Reddit.
pi_173601250
maar goed dat de russen weinig hechten aan dit soort onderzoekjes :P

russia_mideast twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 14:43:24 49% of Russians believe that Moscow's military campaign in Syria needs to end, while only 30% want it to continue https://t.co/GULtygvf0I reageer retweet
Het glazen plafond van IS

De Isralische onderzoeker Ronen Zeidel onderzocht de elite van de Iraakse IS-tak. Daaruit blijkt dat het wel meevalt met het internationale karakter van de terreurbeweging.


[ Bericht 11% gewijzigd door Slayage op 05-09-2017 15:39:12 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173602687
Dus na Der Ezzor wordt het SAA vs de Koerden? _O- _O- _O- _O-
pi_173603153
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:40 schreef JubaUrbicus het volgende:
Dus na Der Ezzor wordt het SAA vs de Koerden? _O- _O- _O- _O-
ik denk dat het op termijn niet ondenkbaar is dat de koerden zich simpelweg aansluiten bij het regime in ruil voor een vorm van autonomie.

tenzij de backers van het regime het gehele land volledig onder de vleugels van het regime wil hebben als pre 2011, ja dan zou dat wel moeten, maar ik denk dat het eerste scenario het meest voor de hand liggend is, omdat oorlog bakken vol met geld kost en het einde nu toch wel in zicht is als het regime zich flexibel opstelt tov met name de koerden. idlib is toch anders daar lijkt het de kant van isis op te gaan met nusra die de toco praktisch heeft overgnomen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173604021
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik denk dat het op termijn niet ondenkbaar is dat de koerden zich simpelweg aansluiten bij het regime in ruil voor een vorm van autonomie.

tenzij de backers van het regime het gehele land volledig onder de vleugels van het regime wil hebben als pre 2011, ja dan zou dat wel moeten, maar ik denk dat het eerste scenario het meest voor de hand liggend is, omdat oorlog bakken vol met geld kost en het einde nu toch wel in zicht is als het regime zich flexibel opstelt tov met name de koerden. idlib is toch anders daar lijkt het de kant van isis op te gaan met nusra die de toco praktisch heeft overgnomen
Autonomie? Jij slaapt zeker? Heb je de laatste speech van Assad gezien 2 weken geleden? Hij pleit ervoor om alles van Syri terug te pakken en hij zei ook dat alle Syrirs Arabieren waren omdat het Arabisme als nationale identiteit geld. Koerden kunnen dromen naar hun autonomie of naar het federalisme, SAA gaat alles maar dan ook alles terugpakken. Waarom is Der Ezzor berhaupt belangrijk? Belangrijkste olie velden liggen in het noorden en die wilt SDF zo snel mogelijk pikken. Het gaat leuk worden als de SAA werkelijke de Eufraat gaat oversteken. Dan kan het echt uit de hand lopen.
  dinsdag 5 september 2017 @ 17:39:00 #111
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_173604172
😲
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_173604935
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 17:32 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Autonomie? Jij slaapt zeker? Heb je de laatste speech van Assad gezien 2 weken geleden? Hij pleit ervoor om alles van Syri terug te pakken en hij zei ook dat alle Syrirs Arabieren waren omdat het Arabisme als nationale identiteit geld. Koerden kunnen dromen naar hun autonomie of naar het federalisme, SAA gaat alles maar dan ook alles terugpakken. Waarom is Der Ezzor berhaupt belangrijk? Belangrijkste olie velden liggen in het noorden en die wilt SDF zo snel mogelijk pikken. Het gaat leuk worden als de SAA werkelijke de Eufraat gaat oversteken. Dan kan het echt uit de hand lopen.
Assad mag zo veel dromen over Arabische glorie onder het geweldige bewind van de Assad familie of wat voor geneuzel dan ook. Zolang de backers hem hierin niet steunen zullen het dromen blijven.

Wat gaat er gebeuren straks wanneer de kaarten misschien helemaal anders liggen? Baath heeft Syri naar de afgrond geduwd en zijn ze nu overgeleverd aan de internationale gemeenschap.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173606899
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

isis is 1 van de meest afgrijselijke clubjes die de mensheid heeft gecreeerd in de recente geschiedenis. ik gun geen enkele burger hun tirannie.
echter betekent dat niet ik zou moeten sympathiseren met het clubje mensen (baath in syrie), die er mede voor verantwoordelijk is voor het groot worden van dit clubje.
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:30 schreef no1uknow het volgende:
ik vind het lastig niet te sympathiseren met de SAA nu

[ afbeelding ]
Ik heb een beetje hetzelfde, ik vind het prima dat er nu een einde lijkt te komen aan het bloedvergieten in Deir-Ezzor. Dat had ik ook met Aleppo, Homs etc. Dat betekent echter niet dat ik Assad nu een toffe peer vind, moreel gezien moet hij opgeknoopt worden voor zijn oorlogsmisdaden. Maar vrede is nog altijd beter dan een verwoestende oorlog denk ik zo, zelfs onder Assad.
Incelfrikandel
pi_173607897
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 september 2017 19:36 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

[..]

Ik heb een beetje hetzelfde, ik vind het prima dat er nu een einde lijkt te komen aan het bloedvergieten in Deir-Ezzor. Dat had ik ook met Aleppo, Homs etc. Dat betekent echter niet dat ik Assad nu een toffe peer vind, moreel gezien moet hij opgeknoopt worden voor zijn oorlogsmisdaden. Maar vrede is nog altijd beter dan een verwoestende oorlog denk ik zo, zelfs onder Assad.
Vrede? Dit is het begin van iets nieuws, ik denk niet dat Syri vredig gaat blijven. En nu de Koerden een sterke tegenstander beginnen te worden kan het nog helemaal mis gaan. Amerika heeft de laatste maanden heel veel wapens gestuurd naar Noord Syri, momenteel worden er ook Koerdische (SDF/YPG) soldaten opgeleid door de Amerikanen om Tanks en andere zware spullen te opereren. Oftewel, er wordt langzaam maar zeker een nieuwe leger opgebouwd in Noord Syri dat voor Amerikaanse doeleinden gaat vechten. Ook is het belangrijk om op te merken dat veel SDF strijders momenteel Arabieren en Koerden zijn en ook nog eens hartstikke anti-Assad. SDF is democratisch en humanistisch. Het westen kan kan geen betere partner in Syri vinden dan het SDF.
pi_173609280
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:14 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Vrede? Dit is het begin van iets nieuws, ik denk niet dat Syri vredig gaat blijven. En nu de Koerden een sterke tegenstander beginnen te worden kan het nog helemaal mis gaan. Amerika heeft de laatste maanden heel veel wapens gestuurd naar Noord Syri, momenteel worden er ook Koerdische (SDF/YPG) soldaten opgeleid door de Amerikanen om Tanks en andere zware spullen te opereren. Oftewel, er wordt langzaam maar zeker een nieuwe leger opgebouwd in Noord Syri dat voor Amerikaanse doeleinden gaat vechten. Ook is het belangrijk om op te merken dat veel SDF strijders momenteel Arabieren en Koerden zijn en ook nog eens hartstikke anti-Assad. SDF is democratisch en humanistisch. Het westen kan kan geen betere partner in Syri vinden dan het SDF.
Vrede is inderdaad een beetje makkelijk gezegd, gezien er zoveel factoren zijn waardoor er weer nieuwe conflicten kunnen ontstaan. Vrede van Daesh in elk geval. Er is bij Assad, of de rest van de Ba'ath, gewoon geen enkele intentie om iets aan de structurele problemen te doen. Ik heb niks gezien, geen enkele maatregel, dat de sociale, economische, sektarische en etnische problemen op gaat lossen die het hele conflict hebben veroorzaakt. Dat is vragen om problemen.
Incelfrikandel
pi_173609410
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:14 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

hoe sta jij tov dit conflict tegenwoordig? wat zou volgens jou een goede endgame zijn?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173609608
opvallend dat steeds meer russen het loodje leggen
CITeam_en twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 13:09:38 .@mod_russia reports two Russian soldiers killed in Syria; Russia's "Wagner PMC" has also taken losses, as we found... https://t.co/TDT5APTB6G reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173609686
on a lighter note :p

BBCSport twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 19:06:45 The dream is still alive.Syria scored a dramatic injury time equaliser to make it into the World Cup play-offs.… https://t.co/MsayV9oaFR reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:10:50 #119
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173609744
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:05 schreef Slayage het volgende:
opvallend dat steeds meer russen het loodje leggen
CITeam_en twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 13:09:38 .@mod_russia reports two Russian soldiers killed in Syria; Russia's "Wagner PMC" has also taken losses, as we found... https://t.co/TDT5APTB6G reageer retweet
[ afbeelding ]
Lekker ongeloofwaardig verhaal, over dat reconciliation centre. Die zijn echt niet actief in Deir ez-Zor, de enige reden dat daar Russen zijn is het afschieten van ISIS-terroristen.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173609812
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:10 schreef Szura het volgende:

[..]

Lekker ongeloofwaardig verhaal, over dat reconciliation centre. Die zijn echt niet actief in Deir ez-Zor, de enige reden dat daar Russen zijn is het afschieten van ISIS-terroristen.
soms loopt de russische propaganda wat spaak :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173610255
kennelijk is die zweed gestopt met de gevechten :P

https://www.facebook.com/jesper.soder.9/posts/10155078106154094
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 5 september 2017 @ 21:30:42 #122
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173610318
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:08 schreef Slayage het volgende:
on a lighter note :p

BBCSport twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 19:06:45 The dream is still alive.Syria scored a dramatic injury time equaliser to make it into the World Cup play-offs.… https://t.co/MsayV9oaFR reageer retweet
Moeten nu tegen Australi. Had ook Saudi-Arabi :r kunnen zijn, maar dat won van Japan dus kwalificeerde zich direct.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173610435
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 21:30 schreef Szura het volgende:

[..]

Moeten nu tegen Australi. Had ook Saudi-Arabi :r kunnen zijn, maar dat won van Japan dus kwalificeerde zich direct.
australie saudi japan, the usual suspects uit azie. zou wat wezen als syrie zich zou plaatsen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173611184
tweet reeks

arisroussinos twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 20:46:01 Just finished 10 days following SDF advance into central Raqqa for @vicenews (picture thread) https://t.co/z1lJUk33Ay reageer retweet
eindigend met de grote vraag

arisroussinos twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 21:50:08 But for now, the battle for Raqqa is almost over. The next question is how long the US stays in Syria /end https://t.co/95P8JPnmbk reageer retweet
worldonalert twitterde op dinsdag 05-09-2017 om 21:36:14 #Raqqa: Video shows the deadliest #ISIS SVBIED attack against #YPG in #Raqqa City so far. https://t.co/8NPUxgrKoV reageer retweet
isis propaganda film raqqa

https://vimeo.com/232523260

[ Bericht 11% gewijzigd door Slayage op 05-09-2017 22:11:29 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173611788
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:49 schreef Slayage het volgende:
echter betekent dat niet ik zou moeten sympathiseren met het clubje mensen (baath in syrie), die er mede voor verantwoordelijk is voor het groot worden van dit clubje.
IS is gewoon gemaakt door SA, Turkije, Koeweit, VAE, Bahrein en Qatar.
mon citoyens vous serez unis.
pi_173611977
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:29 schreef HSG het volgende:

[..]

IS is gewoon gemaakt door VS, Syri, Iran, SA, Turkije, Koeweit, VAE, Bahrein, Qatar.
Ze zijn er allemaal debet aan. De Iraakse en Syrische bevolking mochten de meeste stoten vangen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173619253
Wat voetbal wel niet teweeg kan brengen. De officiele Syrische vlag en de vlag van de rebellen samen omhoog in Damascus:

pi_173619602
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:22 schreef Stabiel het volgende:
Wat voetbal wel niet teweeg kan brengen. De officiele Syrische vlag en de vlag van de rebellen samen omhoog in Damascus:

Weet niet goed wat ik daar van moet denken.
pi_173619830
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:22 schreef Stabiel het volgende:
Wat voetbal wel niet teweeg kan brengen. De officiele Syrische vlag en de vlag van de rebellen samen omhoog in Damascus:

Ik hoop dat ze deze actie overleven
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173619855
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze deze actie overleven
Ja, dit moeten wel weer ideale situaties zijn voor IS.
pi_173619889
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:51 schreef Rangono het volgende:

[..]

Ja, dit moeten wel weer ideale situaties zijn voor IS.
Badumtssss
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173619911
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

Badumtssss
Blijft bijzonder dat het Syrische volk zich daardoor niet laat tegenhouden. Groot respect.
pi_173620013
markito0171 twitterde op woensdag 06-09-2017 om 12:54:06 #Syria #US-forces enter Shaddadi town at border to #Iraq(probably new offensive on #ISIS at northern Euphrates bank very soon) reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173620473
quote:
VN: Syrisch regime verantwoordelijk voor gifgasaanval Khan Sheikhoun

De Syrische luchtmacht is verantwoordelijk voor de gifgasaanval op de plaats Khan Sheikhoun, waarbij in april zeker 83 doden vielen. Het regime van president Assad zou ook tientallen andere aanvallen hebben uitgevoerd met chemische wapens.

Dat blijkt uit onderzoek van de Syri-commissie van de Mensenrechtenraad van de VN. Sinds het begin van de burgeroorlog zijn zeker 33 aanvallen met chemische wapens uitgevoerd. In ten minste 27 gevallen zou het Syrische regime verantwoordelijk zijn.

Na de gifgasaanval op Khan Sheikhoun besloot de VS een Syrische luchtmachtbasis aan te vallen met kruisraketten. Het regime heeft altijd ontkend verantwoordelijk te zijn voor het gebruik van chemische wapens in de plaats.

De VN-onderzoekers, die de aanval een oorlogsmisdaad noemen, hebben gesprekken gevoerd met tientallen getuigen, slachtoffers en hulpverleners en bestudeerden satellietbeelden, foto's van bomscherven en rapporten. De commissie concludeert dat de meeste slachtoffers vrouwen en kinderen waren.

De Organisatie voor het Verbod van Chemische Wapens stelde eerder al vast dat slachtoffers in Khan Sheikhoun waren blootgesteld aan het zenuwgas sarin. De OPCW zei niet wie daarvoor verantwoordelijk was. Daar loopt nog een onderzoek naar, waarvan de resultaten in oktober worden verwacht.

De VN-onderzoekers hebben ook kritiek op de VS vanwege een bloedige luchtaanval op een moskee in het Syrische dorp al-Jina. Bij dat bombardement kwamen zeker 38 mensen om het leven. De onderzoekers zeggen dat er onvoldoende maatregelen waren genomen om onschuldige slachtoffers te voorkomen.
Eventjes voor de duidelijkheid: dit zijn de conclusies van de VN, het OPCW-onderzoek loopt nog.
Incelfrikandel
pi_173623105
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Eventjes voor de duidelijkheid: dit zijn de conclusies van de VN, het OPCW-onderzoek loopt nog.
:D

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173623187
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 16:58 schreef Slayage het volgende:

[..]

:D

[ afbeelding ]
Die vind wel weer een excuus joh.
Incelfrikandel
pi_173623238
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 17:04 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Die vind wel weer een excuus joh.
politici...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 6 september 2017 @ 20:47:21 #138
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173628212
Hij is gearriveerd hoor :P





Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 6 september 2017 @ 21:26:21 #139
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_173629075
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:47 schreef Szura het volgende:
Hij is gearriveerd hoor :P

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik heb het vermoeden dat deze man stiekem een Area 51 robot is. Enige emotie lijkt hem vreemd te zijn.
pi_173631711
quote:
10s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:22 schreef Stabiel het volgende:
Wat voetbal wel niet teweeg kan brengen. De officiele Syrische vlag en de vlag van de rebellen samen omhoog in Damascus:

In Egypte.
pi_173634353
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 20:47 schreef Szura het volgende:
Hij is gearriveerd hoor :P
waar blijft de foto met die baardmans commander :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173634356
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 00:05 schreef Gilgamesh-X het volgende:

[..]

In Egypte.
dat verklaart het
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173634366
Charles_Lister twitterde op donderdag 07-09-2017 om 04:15:00 #Israel has destroyed #Syria's Al-Tala'i facility - linked to SSRC chemical weapons program - in air strikes east of #Masyaf, #Hama tonight. reageer retweet
AJENews twitterde op donderdag 07-09-2017 om 08:52:45 BREAKING: Israeli planes attacked military position in Syria, killing two people, Syrian state media reports... https://t.co/83ypJMpbMY reageer retweet
_O-

JChengWSJ twitterde op donderdag 07-09-2017 om 06:01:00 KCNA: "Kim Jong Un, chairman of the State Affairs Commission of the DPRK, Tuesday received a message of greeting from Bashar Al-Assad." reageer retweet


[ Bericht 17% gewijzigd door Frutsel op 07-09-2017 15:43:52 ]
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173635933
Religious leader Al-Zenki movement: Hayat Tahrir al-Sham wanted political relations with Iran

quote:
On Wednesday, Hussam Atrash one of the religious leaders of Nour al-Din al-Zenki Movement posted a series of tweets in which he accused Hay’at Tahrir al-Sham (HTS) leadership of conspiring to establish relationship with Iran. Atrash also accused HTS leader Abu Mohammad al-Julani of planning to eliminate Ahrar al-Sham Movement.

Atrash said that al-Julani suggested opening relations with Iran twice. al-Julani also criticized the Turkish policies in Syrian according to one of Atrash’s tweets.

“Turks are stupid in politics, while the Iranians understand politics and stand with their allies” al-Julani said in one of HTS meeting according to Atrash.
https://southfront.org/re(...)ical-relations-iran/
pi_173636060
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:39 schreef Stabiel het volgende:
Religious leader Al-Zenki movement: Hayat Tahrir al-Sham wanted political relations with Iran

[..]

https://southfront.org/re(...)ical-relations-iran/
die julani is kennelijk een slimme jongen ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 7 september 2017 @ 11:47:52 #146
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173636071
Die Jolani gaat nog wel een Amerikaanse drone-bommetje koppen denk ik
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173636086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 11:47 schreef Szura het volgende:
Die Jolani gaat nog wel een Amerikaanse drone-bommetje koppen denk ik
weinig drones gespot de laatste tijd boven idlib
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173640255
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 14:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]

Eventjes voor de duidelijkheid: dit zijn de conclusies van de VN, het OPCW-onderzoek loopt nog.
Het zal toch niet... Dus toch??!
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  donderdag 7 september 2017 @ 16:17:17 #149
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173640685
Syrisch leger zou toch de Eufraat gaan oversteken bij Deir ez-Zor, dat wordt interssant als ze het daadwerkelijk doen.





Dit spul zou onderweg zijn

[ Bericht 33% gewijzigd door Szura op 07-09-2017 16:26:24 ]
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173643401
Rip Eufraat grens deal :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')