abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173555767
Lijstje

O: 2 sneden bruin brood met kaas
T: plak ontbijt koek, klein beetje boter
L: 175 gr Alpro yoghurt vanille, plus een appel
T: snoeptomaatjes
D: 1/4 deel prei kerrie schotel van jumbo
S: uurtje sporten in sportschool
PSN/GTAO : tessaap
pi_173556359
WOD = workout of the day. :)
Op vrijdag 13 mei 2016 08:48 schreef minilot het volgende:
Lonaa is mijn Heldin der Dronken Misstappen. _O_
pi_173557545
quote:
2s.gif Op zondag 3 september 2017 08:16 schreef Lonaa het volgende:
WOD = workout of the day. :)
Haha ah okť thanks.

Ik kom net uit de sportschool. 10 min op 14 procent helling gelopen met 5km. Daarna nog 10 gewoon vlak. Schenen voelde ik wel maarja, ik wou niet opgeven. Ook nog even gefietst en crosstrainer en wat buik oefeningen. Al met al, ik vond het goed gaan, en nu Ff douchen want het zweet drupt er vanaf.
pi_173557769
Ik had 5 km gefietst in 10 min, das toch wel een record voor mij.

T van nu is trouwens banaan geworden ipv ontbijtkoek.
pi_173560154
Eerste maand van mijn gezondere levensstijl doorgekomen. 5.1 kilo lichter en wat spiermassa erbij. :s)
pi_173560265
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 13:05 schreef TheJanitor het volgende:
Eerste maand van mijn gezondere levensstijl doorgekomen. 5.1 kilo lichter en wat spiermassa erbij. :s)
Lekker bezig!

Ik was gisteren ook best trots op mezelf. Had een bruiloft en heb de hele avond aan de spa rood gezeten. Was al bewust met de auto gegaan, ik dacht dan hoef ik er in ieder geval niet over na te denken of en hoeveel ik ga drinken. Maar was ook wel trots dat ik geen cola ed bestelde :)
  maandag 4 september 2017 @ 13:58:24 #82
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_173581467
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 september 2017 20:50 schreef Lonaa het volgende:
*O*
[ afbeelding ]
Wat een mooie foto joh, gefeliciteerd met je prestatie
pi_173581620
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 13:58 schreef Jinkx het volgende:

[..]

Wat een mooie foto joh, gefeliciteerd met je prestatie
Dankjewel! O+

Ik kijk ook nog steeds wel met een beetje 'ben-ik-dat?!"-ongeloof naar die foto :P
  maandag 4 september 2017 @ 14:13:44 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173581691
Ik moest gister 2x15 burpees doen, ben nog steeds blij dat ik niet meedeed met die 42 _O-
  maandag 4 september 2017 @ 14:26:17 #85
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_173581921
OK.. dat crossfitten he..
wat kost dat bij jullie? :o ik zat eens te kijken omdat ik nu dichtbij die van Scheveningen woon.. maar ik vind het nogal prijzen per maand zeg :o

en dan moet je ook nog eens uitzoeken hoevaak per week je wil.. ingewikkeld :?

en dan heb je recht op een open gym.. die zijn van 17-18.00 dan werk ik gewoon joh! :P
:|W
pi_173581984
Ik sport bij Fitland, daar hebben ze crossbox ipv het officiŽle crossfit. Dat scheelt in de prijs. Plus het is ook gewoon een sportschool met wellness, groepslessen, yoga etc. Nadeel: beperktere tijden waarop de WOD's gegeven worden (ruimte is natuurlijk wel altijd beschikbaar maar in je eentje een WOD doen is minder motiverend en je mist de begeleiding bij het stukje waarin je een bepaalde oefening traint)
  maandag 4 september 2017 @ 14:31:32 #87
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173582021
Volgens mij is het iets tussen de 50 en 70 per maand (afhankelijk van hoe vaak je wilt idd)
Ach, vind het wel meevallen :+
pi_173582260
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 13:11 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Lekker bezig!

Ik was gisteren ook best trots op mezelf. Had een bruiloft en heb de hele avond aan de spa rood gezeten. Was al bewust met de auto gegaan, ik dacht dan hoef ik er in ieder geval niet over na te denken of en hoeveel ik ga drinken. Maar was ook wel trots dat ik geen cola ed bestelde :)
Dat is een goede mentaliteit. Geen irritante mensen die cola en andere drankjes gingen opdringen?
  maandag 4 september 2017 @ 15:16:37 #89
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173582856
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2017 14:26 schreef Barreltje het volgende:
wat kost dat bij jullie? :o ik zat eens te kijken omdat ik nu dichtbij die van Scheveningen woon.. maar ik vind het nogal prijzen per maand zeg :o

en dan heb je recht op een open gym.. die zijn van 17-18.00 dan werk ik gewoon joh! :P
Bij elke box in mijn buurt zo'n 60 euro onbeperkt.

Ik weet dat in het westen van het land het dubbele geen uitzondering is voor een onbeperkt abbonement.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  maandag 4 september 2017 @ 15:23:18 #90
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173582997
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2017 14:29 schreef Serinde het volgende:
Ik sport bij Fitland, daar hebben ze crossbox ipv het officiŽle crossfit. Dat scheelt in de prijs. Plus het is ook gewoon een sportschool met wellness, groepslessen, yoga etc. Nadeel: beperktere tijden waarop de WOD's gegeven worden (ruimte is natuurlijk wel altijd beschikbaar maar in je eentje een WOD doen is minder motiverend en je mist de begeleiding bij het stukje waarin je een bepaalde oefening traint)
De kwaliteit van de "Box"is dan ook niet echt "gegarandeerd"
zelfs binnen Crossfit zijn er een hoop waardeloze coaches die niets weten van periodisering of weightlifting, ga maar na hoe dat is als je er zelf een label aan hangt en dezelfde lessen gaat geven.

Nu zie ik ook wel eens dergelijke crosstrainingen die eigenlijk alleen wat overlap hebben met een klein deel van Crossfit, maar die zijn dan beperkt in weightlifting.
  maandag 4 september 2017 @ 15:34:44 #91
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173583208
Even weer fatsoenlijk vandaag, gisteren behoorlijk wat naar binnen geschoven ivm hele dag rugby
Vandaag eet ik;

O - Oats met yoghurt, whey, kersen
T - Banaan en appel
L - rijst met kip en groenten
D - ? Iets met kip (wraps?)
T - Yoghurt + banaan + pindakaas
B - Active recovery/yoga
pi_173583962
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 15:23 schreef Rauw. het volgende:

[..]

De kwaliteit van de "Box"is dan ook niet echt "gegarandeerd"
zelfs binnen Crossfit zijn er een hoop waardeloze coaches die niets weten van periodisering of weightlifting, ga maar na hoe dat is als je er zelf een label aan hangt en dezelfde lessen gaat geven.

Nu zie ik ook wel eens dergelijke crosstrainingen die eigenlijk alleen wat overlap hebben met een klein deel van Crossfit, maar die zijn dan beperkt in weightlifting.
Het verschilt per trainer, mee eens. Maar hier lopen wel een paar toppers rond (pick your moment dus bij ons :D)
  maandag 4 september 2017 @ 16:47:32 #93
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_173584532
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 15:16 schreef Rauw. het volgende:

[..]

Bij elke box in mijn buurt zo'n 60 euro onbeperkt.

Ik weet dat in het westen van het land het dubbele geen uitzondering is voor een onbeperkt abbonement.
hier 85 euro voor onbeperkt bij een 12 maanden abbonement
en 95 euro voor onbeperkt bij een 6 maanden abbonement

Je kan ook 2 WOD's ( + 1 open gym voor 65 / 75) of 3 WODs ( + 2 open gym voor 75 / 85) per week doen ..
ik vind het nogal prijzen eigenlijk :o
Ohh wacht! de open gym is van 16.00-17.00 8)7
en de fundamentals is van 17 tot 18 -O- komt lekker uit als je moet werken dan..

Ik ga me maar weer op het hardlopen, zwemmen en fietsen storten.

Vandaag begonnen met naar en van werk fietsen ( 8 km per keer)
van de week eens het zwembad inspecteren *O*
pi_173584572
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2017 14:26 schreef Barreltje het volgende:

Ik sport ook bij Fitland en doe daar 2x per week Crossbox (plus nog 1 x yoga en nog een keer wat andere lesjes en sauna in de week bij Fitland).
Betaal iets van onder de 40 euro per maand.

Om mee te mogen doen, moet je minimaal 3 x een uur intro cursus volgen (zit bij je lidmaatschap in).
Ben er erg tevreden over.
En een vriendin is ook overgestapt van crossfit hier naartoe. Ivm mogelijkheden en geld.
Veel persoonlijke begeleiding. Heel fijn.

Afhankelijk van de vraag binnen de vestiging worden er meer of minder Crossbox uren aangeboden.
Make my day!
pi_173584645
Ik deed inderdaad bij mijn sportschool 'crossgym'. Leuk, goede trainer, maar wel laagdrempelig en simpel.

We gingen bijv. nooit snatchen, want ja, iedereen moet aan kunnen sluiten.

Nu bij mn box kost het 62,50 voor onbeperkt (crossfit, OLY, power liften, gymnastics). Tientje minder als je student bent (student *O* ) Intro is hier niet verplicht, wel aan te raden.

En onze trainers, tja, we hebben er een aantal die op vrij hoog niveau hun sport doen (kwalificeren voor de Crossfitgames, NK's liften en dat soort dingen...)
pi_173584672
Vandaag trouwens nog maar even rustig aan gedaan. Lijf nog op :')
Weekboodschappen gedaan en mealprep. Woensdag in ieder geval een Olympic Lifting les want zaterdag mini-competitie voor beginners doen. Clean&Jerk en Snatches *O*

Verder nog minimaal 2x WOD, misschien ook nog wel een uurtje gymnastics. Ik kwam erachter afgelopen weekend dat dat toch wel 1 van mn slechtere kanten is. Of nou ja, dat wist ik eigenlijk al :+
  maandag 4 september 2017 @ 17:02:58 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_173584857
Competitie mentaliteit te pakken ja? Nice!
pi_173585136
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:02 schreef Cue_ het volgende:
Competitie mentaliteit te pakken ja? Nice!
Ook wel gewoon leuk voor de ervaring :Y En het zijn leuke lifts. En gratis. En laagdrempelig. En uh, ja waarom niet :P
pi_173586139
Sow, gisteren verjaardag gehad, bij de chips enzo weinig gehad en alleen water gedronken. Daarna BBQ gehad, wel gewoon al het vlees genomen maar weinig saus en weinig stokbrood.

Ben ik 0,7kg afgevallen en was ik 72,0 vanochtend _O- magie.

Vandaag:
O: kwark met blauwe bessen
T: banaan
L: wit bolletje cottage cheese komkommer, eikenbladsla met linzen, paprika en geraspte geitenkaas
T: handje nootjes
D: macaroni, saus, groenten, spekjes, gehakt, geitenkaas.

Lekker 1750 kcal ^O^
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 5 september 2017 @ 09:58:20 #100
248821 Rauw.
op je bord.
pi_173595285
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 16:54 schreef Lonaa het volgende:
Vandaag trouwens nog maar even rustig aan gedaan. Lijf nog op :')
Weekboodschappen gedaan en mealprep. Woensdag in ieder geval een Olympic Lifting les want zaterdag mini-competitie voor beginners doen. Clean&Jerk en Snatches *O*

Verder nog minimaal 2x WOD, misschien ook nog wel een uurtje gymnastics. Ik kwam erachter afgelopen weekend dat dat toch wel 1 van mn slechtere kanten is. Of nou ja, dat wist ik eigenlijk al :+
Gymnastics is ook wel mijn slechtste punt, maar daarbij ook nog eens zo kut dat ik mij er altijd heel moeilijk toe kan zetten er wat aan te gaan doen. Ultieme zwakte.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')