abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  Moderator donderdag 31 augustus 2017 @ 21:53:59 #51
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173513458
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
18s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 21:53 schreef Ringo het volgende:

[..]

Bosbeetle, jij maakt het jezelf ook wel erg moeilijk, h?
En als antwoord hierop ga jij nu natuurlijk beweren dat dat best wel meevalt. ;(.
Correct
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
LPs | CDs
pi_173516305
Ik ben loodsen aan het slopen om ruimte vrij te maken en het laatste deel ga ik slopen om daar een nieuwe, grote garage annex werkplaats te bouwen. Dit laatste stuk ligt tegen het perceel van een buurman aan en aan de achterkant staat een lange rij met ondertussen hoog geworden bomen.
Die bomen staan in de weg als ik daar straks wil bouwen natuurlijk. Ik had al met die buurman overlegd over mijn plannen. Nu was ik buiten aan het werk en liet hij me zien dat hij die hele achterkant al geruimd had en de bomen klaar voor de kap. Ook had hij het hele dag vrijgemaakt van jarenlang opgevallen bladeren en andere troep. Hij ging ook zijn schoonzoon bellen (die is boer en heeft een trekker) om alle wortels eruit te halen. En als die er toch was kon hij ook wel de laatste betonvloer met de loader slopen.
Heel tof allemaal. Dit spaart me twee weken werk. Gewoon mijn werk. Waarom zou die man dit allemaal doen? Hij wilde niks hebben.
Liberals are acting like Trump is going to kill all the gays, make slavery legal again, and take away women's rights...
Like he's a Muslim or something.
pi_173519182
Ik heb elke week vier dagen weekend en heb dan letterlijk nul verplichtingen. Nul! Kunnen jullie je dat voorstellen?
pi_173519318
Links en rechts in vier zinnen

Het linkse gedachtegoed zegt dat er in elke maatschappij winnaars en verliezers zijn. Er zijn maatschappijen (geweest) waar jij een verliezer zult zijn. Daarom is het de taak van de winnaars om de verliezers te helpen.

Het rechtse gedachtegoed zegt tegen verliezers dat ze niet bij een ander moeten aankloppen (een winnaar heeft immers recht op zijn vergaarde bezit), maar zelf verantwoordelijk zijn voor hun eigen geluk.
  vrijdag 1 september 2017 @ 06:25:47 #55
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_173519320
Ik baal er een beetje van dat ik al mijn intellect ten spijt nog steeds de Dood niet heb kunnen overwinnen. Ik baal er nog veel meer van dat zo'n kankerventje als MP zich met 'links gedachtengoed, winnaars en verliezers' bezighoudt terwijl ik hier godverdomme door de vensters van de tijd aan het schreeuwen ben. Je denkt welhaast: 'Dan maar liever dood.' Nou, zo wordt het natuurlijk niets h. Kneus.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_173519345
0McyVZC.png
pi_173522882
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 22:55 schreef LXIV het volgende:

Heel tof allemaal. Dit spaart me twee weken werk. Gewoon mijn werk. Waarom zou die man dit allemaal doen? Hij wilde niks hebben.
Misschien houdt hij er gewoon van om anderen te helpen. Mijn vader was ook zo. Die reed zelfs naar de andere kant van het land om computerproblemen van het nieuwe vriendje van mijn moeder te verhelpen. Ik vroeg hem waarom hij dat deed en daar antwoordde hij dan op: "Waarom niet?"
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_173522940
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 06:25 schreef JAM het volgende:
Ik baal er een beetje van dat ik al mijn intellect ten spijt nog steeds de Dood niet heb kunnen overwinnen.
Je bent er toch nog? So far, so good.
  Moderator vrijdag 1 september 2017 @ 11:48:12 #59
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173522952
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Misschien houdt hij er gewoon van om anderen te helpen. Mijn vader was ook zo. Die reed zelfs naar de andere kant van het land om computerproblemen van het nieuwe vriendje van mijn moeder te verhelpen. Ik vroeg hem waarom hij dat deed en daar antwoordde hij dan op: "Waarom niet?"
Mijn broer is ook zo heeft ooit lifters van Groningen naar arnhem gebracht terwijl hij in Ommen (vlak bij zwolle) moest zijn, achja dan kan ik jullie ook wel even helemaal brengen :P
LPs | CDs
  vrijdag 1 september 2017 @ 12:27:10 #60
382180 LelijKnap
Verlichtingsfundamentalist
pi_173523606
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 06:25 schreef JAM het volgende:
Ik baal er een beetje van dat ik al mijn intellect ten spijt nog steeds de Dood niet heb kunnen overwinnen. Ik baal er nog veel meer van dat zo'n kankerventje als MP zich met 'links gedachtengoed, winnaars en verliezers' bezighoudt terwijl ik hier godverdomme door de vensters van de tijd aan het schreeuwen ben. Je denkt welhaast: 'Dan maar liever dood.' Nou, zo wordt het natuurlijk niets h. Kneus.
Dit heb ik wel gemist.
Leven is het verliezen van illusies. - LK
pi_173523851
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:44 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja, waarom niet. Misschien denk ik teveel in economische waarde en denk ik: als ik die apparatuur en mensen moet huren kost het mij 500 euro. Dus eigenlijk krijg ik 500 euro als ze dat gratis doen.
Liberals are acting like Trump is going to kill all the gays, make slavery legal again, and take away women's rights...
pi_173538304
Wel tof, zo'n buurman.
  zondag 3 september 2017 @ 05:32:09 #63
37950 JAM
pi_173555749
quote:
Tsja, dat grut heeft de Koude Oorlog nooit meegemaakt h. Dat je verstoppertje speelde en ineens zo'n 'Dit huis is kernbomvrij'-sticker tegenkwam.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_173579784
quote:
15s.gif Op zondag 3 september 2017 05:32 schreef JAM het volgende:

[..]

Tsja, dat grut heeft de Koude Oorlog nooit meegemaakt h. Dat je verstoppertje speelde en ineens zo'n 'Dit huis is kernbomvrij'-sticker tegenkwam.
Gelukkig zorgt Noord-Korea ervoor dat de jongste generatie ook naar Doe Maar kan luisteren.

pi_173590255
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 11:49 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gelukkig zorgt Noord-Korea ervoor dat de jongste generatie ook naar Doe Maar kan luisteren.

Toch is die ne NK-bom die het misschien tot aan Japan haalt onvergelijkbaar met de Mutually Assured Destruction van 20.000+ kernbommen die vroeger ieder moment op ons konden vallen.

Vroeger was alles beter, wil ik maar zeggen.
  maandag 4 september 2017 @ 22:44:44 #66
6280 k_man
pedante eikel
pi_173591651
Come, come, nuclear bomb...

I got the style but not the grace - I got the clothes but not the face
foto's
pi_173591704
You know what uranium is right? It's a thing called nuclear weapons and other things. Like lots of things are done with uranium, including some bad things.
  Moderator maandag 4 september 2017 @ 22:59:48 #69
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_173591900
Kernbommen muziek

*O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LPs | CDs
  maandag 4 september 2017 @ 23:12:09 #70
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_173593412
Ik voelde me bitter en korzelig, toen klikte ik op het youtube-linkje in broers signature en voelde ik me iets minder bitter en korzelig en wat meer bedroefd en jaloers op een mooier leven.

Op zo'n moment pak ik Pessoa erbij. Er zijn altijd mensen die zich nog slechter voelen.

quote:
Zoals ieder mens met een grote geestelijke beweeglijkheid koester ik een organische, fatale liefde voor vastigheid. Ik verafschuw nieuw leven en onbekende plaatsen.

Ik walg van het idee te reizen.
Alles wat ik nog nooit had gezien, had ik al gezien.
Alles wat ik nog niet heb gezien, heb ik al gezien.

De weerzin tegen het voortdurend nieuwe, de weerzin om onder de onechte verscheidenheid van dingen en ideen de eeuwige identiteit van alles te ontdekken. (...) Landschappen zijn herhalingen. Tijdens een simpele treinrit word ik even zinloos als beangstigend heen en weer geslingerd tussen niet-echt-kijken naar het landschap en niet-echt-lezen van het boek dat me zou vermaken als ik een ander was.

Ik walg van het leven en de beweging versterkt dat gevoel.
  dinsdag 5 september 2017 @ 10:02:05 #72
37950 JAM
pi_173595327
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

Toch is die ne NK-bom die het misschien tot aan Japan haalt onvergelijkbaar met de Mutually Assured Destruction van 20.000+ kernbommen die vroeger ieder moment op ons konden vallen.

Vroeger was alles beter, wil ik maar zeggen.
Ik las gisteren een bijzonder zonderling artikel in de Metro waarin we gerust werden gesteld dat, ik parafraseer, hoewel die raketten wellicht ook Nederland kunnen bereiken het niet heel waarschijnlijk is dat Noord-Korea een bom deze kant op zou schieten en het veel waarschijnlijker was dat'ie richting Japan zou gaan, net als de laatste keer'. Je vraagt je af, hoe leest dat als je, zoals de meeste mensen, werkelijk geen enkel besef van de geschiedenis hebt?
pi_173608689
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 september 2017 10:02 schreef JAM het volgende:

[..]

Ik las gisteren een bijzonder zonderling artikel in de Metro waarin we gerust werden gesteld dat, ik parafraseer, hoewel die raketten wellicht ook Nederland kunnen bereiken het niet heel waarschijnlijk is dat Noord-Korea een bom deze kant op zou schieten en het veel waarschijnlijker was dat'ie richting Japan zou gaan, net als de laatste keer'. Je vraagt je af, hoe leest dat als je, zoals de meeste mensen, werkelijk geen enkel besef van de geschiedenis hebt?
Het mooie van opgroeien in een apocaliptisch tijdperk is dat je toekomstverwachtingen heel laag zijn. Op mijn 12e (Doe Maar, Atoomwapens de Wereld uit, The Day After, etc) verwachtte ik rond deze tijd onder radio-actieve puinhopen te leven, mijn kinderen voedend met gemuteerde ratten. Ondertussen zit ik in mijn villa terwijl robotslaven het gras maaien en netflix met 4K binnenkomt.
Dan is je verwachtingspatroon overtroffen en ben je tevreden
  dinsdag 5 september 2017 @ 20:50:57 #74
37950 JAM
pi_173609070
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 20:40 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het mooie van opgroeien in een apocaliptisch tijdperk is dat je toekomstverwachtingen heel laag zijn. Op mijn 12e (Doe Maar, Atoomwapens de Wereld uit, The Day After, etc) verwachtte ik rond deze tijd onder radio-actieve puinhopen te leven, mijn kinderen voedend met gemuteerde ratten. Ondertussen zit ik in mijn villa terwijl robotslaven het gras maaien en netflix met 4K binnenkomt.
Dan is je verwachtingspatroon overtroffen en ben je tevreden
Ja, zonder al dat doemdenken is het ook wel verdomd lastig om ook maar enige tevredenheid te ervaren. Gelukkig kan een mens altijd nog naar de fles grijpen.
  dinsdag 5 september 2017 @ 20:53:02 #75
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_173609149
Of karpervissen.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')