Oscarquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont krijgt nooit zo'n onthaal als hij een tijdje afwezig is
Jij bent ook nooit langer dan 2 dagen wegquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Verschil moet er zijnquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah, dat scheelt me weer een berichtjequote:
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:04 schreef CindieY het volgende:
Ingetuned
Eens zien hoe lang ik nog wakker blijf
Renegade Masterquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik merkte het ookquote:
Misschien heeft knokkels nog wat koffie staan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:04 schreef CindieY het volgende:
Eens zien hoe lang ik nog wakker blijf
Ik ben volgens mij een van die zeldzame exemplaren die helemaal geen koffie drinkt. Zo maar eens thee zetten dusquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Misschien heeft knokkels nog wat koffie staan.
Je moet het ook niet te vaak doen, dan wordt het te gewoonquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oeh, mijn reputatie snelde zich voor mij uit?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, dus jij bent de veelbesproken Knokkels. Hoi
Uiteraardquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat is die vent die altijd de mic open heeft als ie hoest.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:05 schreef CindieY het volgende:
Ah, dus jij bent de veelbesproken Knokkels. Hoi
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:08 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, mijn reputatie snelde zich voor mij uit?
Hoi Cindy, ik ben de residente streamhoer, draai alles behalve schlager en ik ben een tikkie ... "apart"
schijnt, dan. Dus. Ofzo
quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zoals je zietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat is die vent die altijd de mic open heeft als ie hoest.
vandaag nietquote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:09 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat is die vent die altijd de mic open heeft als ie hoest.
We hebben haar alles verteld.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:08 schreef knokkels het volgende:
Oeh, mijn reputatie snelde zich voor mij uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |