abonnement Unibet Coolblue
pi_173477987
quote:
99s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:54 schreef CrashO het volgende:

[..]

Voor ¤3,50 per uur loyale werknemers verwachten :')
Lekker werken voor je centen. Op zijn minst op komen dagen mag toch best?
Moet iedereen. Die kinderen krijgen alles maar van pappie en mammie :'(
pi_173477996
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:56 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Lekker werken voor je centen. Op zijn minst op komen dagen mag toch best?
Moet iedereen. Die kinderen krijgen alles maar van pappie en mammie :'(
Dat niet krijgen. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:58:32 #28
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173478014
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:48 schreef Aalscholver het volgende:
Heb naast studie nog steeds een bijbaantje bij AH :'), en af en toe moeten we van die 15/16 jarigen inwerken. Dat gaat goed tot ze beseffen dat ze ineens zelf ook iets moeten 'doen.' Ze komen steeds te laat en vervolgens niet meer opdagen. Vroeger moest je blij zijn als je een baantje kon krijgen. Luie krengen zijn het. (ik voel me echt oud dat ik hier over klaag)
Pay peanuts, get monkeys. En pinda's zou al een forse loonsverhoging zijn. :')
pi_173478060
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:58 schreef Nobu het volgende:

[..]

Pay peanuts, get monkeys. En pinda's zou al een forse loonsverhoging zijn. :')
Je moet toch ergens beginnen? Lekker makkelijk om je kinderen te laten denken dat alles maar vanzelf gaat. Iedereen begint met pinda's :)
pi_173478185
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:01 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Je moet toch ergens beginnen? Lekker makkelijk om je kinderen te laten denken dat alles maar vanzelf gaat. Iedereen begint met pinda's :)
Jeugdloon is gewoon debiel. Een 40 jarige zonder werkervervaring heeft een lager salaris dan een 30 jarige met 10 jaar ervaring. Zoals het hoort.

Maar een 19 jarige vakkenfuhrer met 2 weken ervaring, verdiend het dubbele van een 16 jarige die het al een jaar doet. Leg me die logica eens uit dan? :')

Kan je beter een paar jaar extra fappen op de bank bij je ouders, zodat je salaris hoger wordt. Dan voor een scraal loontje werken bij de Appie :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2017 12:09:14 ]
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:10:50 #31
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173478217
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:01 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Je moet toch ergens beginnen? Lekker makkelijk om je kinderen te laten denken dat alles maar vanzelf gaat. Iedereen begint met pinda's :)
Van blikken in een schap duwen voor drie euro per uur is nog nooit iemand beter geworden. En dan hebben we het nog niet eens over de onbeschofte slavendrijver die de gemiddelde supermarktchef is, omdat 'ie weet dat hij er bij kinderen mee weg komt.
pi_173478218
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:21 schreef gianni61 het volgende:
denken dat de aldi goedkoper is :')

onder welke steen leef je dan..
Thuis een boterham smeren is wel goedkoper dan iedere dag 5 euro uitgeven aan een sandwich en een smoothie van de AH To Go.
pi_173478314
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:10 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Thuis een boterham smeren is wel goedkoper dan iedere dag 5 euro uitgeven aan een sandwich en een smoothie van de AH To Go.
Da's waar , maar een thuisgesmeerde boterham word met name als het een beetje warm is zo vies en klef dat je hem weg moet gooien en alsnog naar AH to go moet, en dus nog duurder uit bent.

Of je moet een koelkast tot je beschikking hebben om je brood te bewaren, op kantoor lukt dat wel maar op school zie ik dat niet zo snel gebeuren.

Zelf brood smeren zou ik ook meer moeten doen, maar een thermoskannetje meenemen is een brug te ver en meer iets voor bouwvakkers.

Klacht is dus slechts gedeeltelijk terecht
pi_173478485
quote:
99s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:09 schreef CrashO het volgende:

[..]

Jeugdloon is gewoon debiel. Een 40 jarige zonder werkervervaring heeft een lager salaris dan een 30 jarige met 10 jaar ervaring. Zoals het hoort.

Maar een 19 jarige vakkenfuhrer met 2 weken ervaring, verdiend het dubbele van een 16 jarige die het al een jaar doet. Leg me die logica eens uit dan? :')

Kan je beter een paar jaar extra fappen op de bank bij je ouders, zodat je salaris hoger wordt. Dan voor een scraal loontje werken bij de Appie :')
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:10 schreef Nobu het volgende:

[..]

Van blikken in een schap duwen voor drie euro per uur is nog nooit iemand beter geworden. En dan hebben we het nog niet eens over de onbeschofte slavendrijver die de gemiddelde supermarktchef is, omdat 'ie weet dat hij er bij kinderen mee weg komt.
Ik bedoel niet dat ik het er mee eens ben dat het gemiddelde jeugdloon normaal is. Maar iedereen heeft er mee moeten beginnen. En je kiest er zelf voor of je dan gaat werken of niet.
Maar dan moet je niet gaan lopen miepen dat je (later) geen geld hebt.

Waar ik in mijn eerste reactie op doelde is dat ik het vrij kut vind dat als je ergens een contract krijgt en je niet op komt dagen als je in eerste instantie al niet bereid was om voor 3,50 per uur te gaan werken. Blijf dan idd lekker bij je ouders fappen.
pi_173478531
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:54 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Lol nu al aan het verIwaniseren.
whehe
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:27:24 #36
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_173478547
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:16 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Da's waar , maar een thuisgesmeerde boterham word met name als het een beetje warm is zo vies en klef dat je hem weg moet gooien en alsnog naar AH to go moet, en dus nog duurder uit bent.

Of je moet een koelkast tot je beschikking hebben om je brood te bewaren, op kantoor lukt dat wel maar op school zie ik dat niet zo snel gebeuren.

Zelf brood smeren zou ik ook meer moeten doen, maar een thermoskannetje meenemen is een brug te ver en meer iets voor bouwvakkers.

Klacht is dus slechts gedeeltelijk terecht
Dan ook niet zeuren dat je, je studie eindigt met een fikse schuld. Je hebt het er eerst zelf doorheen gejaagd
pi_173478582
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:56 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Lekker werken voor je centen. Op zijn minst op komen dagen mag toch best?
Moet iedereen. Die kinderen krijgen alles maar van pappie en mammie :'(
Heel goed dat ze zich niet laten nöken.
pi_173478687
Ik heb in mijn tienerjaren in een magazijn gewerkt, ipv supermarktbaantje. Kreeg het dubbele :7
pi_173478790
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:27 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dan ook niet zeuren dat je, je studie eindigt met een fikse schuld. Je hebt het er eerst zelf doorheen gejaagd
Ik zeur ook niet want toen ik studeerde (begin jaren 90) kon je van de studiebeurs met een klein bijbaantje prima rondkomen en zelfs nog op een niet al te dure vakantie, Ook de OV kaart was in die tijd nog gewoon het hele jaar onbeperkt geldig, zowel in het weekend als door de weeks.

Maar met die schamele paar centen, de schulden aan het einde van de studie en halfbakken OV kaart die studenen nu krijgen hebben ze wat mij betreft best reden tot klagen.
pi_173478838
ze een baan hebben op NS stations doodleuk daar hun voorverpakte bammetjes van de AH to go met bijbehorende verpakte smoothie, kopen. :')

Ze krijgen elke dag een bepaald bedrag wat ze kunnen spenderen in de pauze. 5 euro ofzo. Moet dus wel bij de AH.
pi_173479044
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:33 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik heb in mijn tienerjaren in een magazijn gewerkt, ipv supermarktbaantje. Kreeg het dubbele :7
Ik ook maar werd ontslagen omdat ik te weinig deed.
pi_173479743
In een supermarkt werken is ook niks. Ben je aan het vullen terwijl de winkel nog open is.
Al dat winkelend spul kijkt je zo chagrijnig aan, omdat je in 'de weg' zit.

Eerste baantje in een fabriek. En daarna de Efteling. Dat verdiende minder, maar was wel leuker werken bij de Efteling. Voor mijn 16de folders rondgebracht.

Op school was het iedere dag kleffe boterham eten, uit de broodtrommel en drank uit een meegebrachte fles. Met was mazzel kon je dan een zakje chips halen in de kantine voor een paar kwartjes.

School, stagelopen, werken in het weekend en ook nog vrijwilligers werk erbij.

Het zijn tegenwoordig ook wel een partij luie kadavers.
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
pi_173479942
De studenten die klagen dat ze geen geld hebben maar wel steevast bij AH/Jumbo inkopen doen komen wel degelijk rond, maar zeiken gewoon dat ze meer geld willen hebben. Als ze niet uitkwamen zouden ze wel bij de Aldi/Lidl boodschappen doen, en die studenten bestaan ook.

Beetje over één kam geschoren dit.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:55:58 #44
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_173480457
Bij het zien van de dame in de OP krijg ik drang om te onaneren en zin om over d'r linkerhand te ejaculeren.
pi_173481048
In een supermarkt werken :')

Geen idee hoe het nu is, maar vroeger kon je veel geld verdienen door de ochtendkrant te bezorgen (moest voor 7:00 uur). Vergt misschien wat discipline, maar je verdiende veel meer geld dan je leeftijdsgenoten.
pi_173482280
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:48 schreef Aalscholver het volgende:
Heb naast studie nog steeds een bijbaantje bij AH :'), en af en toe moeten we van die 15/16 jarigen inwerken. Dat gaat goed tot ze beseffen dat ze ineens zelf ook iets moeten 'doen.' Ze komen steeds te laat en vervolgens niet meer opdagen. Vroeger moest je blij zijn als je een baantje kon krijgen. Luie krengen zijn het. (ik voel me echt oud dat ik hier over klaag)
Misschien ligt het aan jou dat ze niet aanblijven.
paypal.me/taaladvies
pi_173482446
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:54 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Ik ook maar werd ontslagen omdat ik te weinig deed.
Dat is dan ook een beetje dom.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:56:50 #48
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_173483011
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:21 schreef Sander166 het volgende:
In een supermarkt werken :')

Geen idee hoe het nu is, maar vroeger kon je veel geld verdienen door de ochtendkrant te bezorgen (moest voor 7:00 uur). Vergt misschien wat discipline, maar je verdiende veel meer geld dan je leeftijdsgenoten.
Nou, veel geld, 300 euro per maand oid. Maar daar hoefde je inderdaad geen 100 uur voor te werken. :')
pi_173488511
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:22 schreef Taaladvies het volgende:

[..]

Misschien ligt het aan jou dat ze niet aanblijven.
Ik ben een van de liefste mensen daar :'(
pi_173495879
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:06 schreef Aalscholver het volgende:

[..]

Ik ben een van de liefste mensen daar :'(
Oké. ;)
paypal.me/taaladvies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')