abonnement Unibet Coolblue
pi_173475654
quote:
15s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het is dus zover: we moeten jaloers zijn op Feyenoord omdat zij tenminste Haps (of all places) hebben gekocht. Erg pijnlijk.
HET BELEID _O_ SCHADUWLIJSTJES _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173475661
quote:
9s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:43 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Dijks geen verrassend succes vinden :')
Dijks is een kanon.

-Overmars
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173475693
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 07:54 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Van veel oud spelers hoor ie dat ze in zon appartement gedumpt worden en vervolgens zoeken ze het maar uit. Lees oa het boek van Zlatan maar

Zo vernietig je dus kapitaaal
Ja precies, dat ze daar niet van geleerd hebben. :N Ook zoals Chivu in "daar hoorden ze engelen zingen".

[ Bericht 6% gewijzigd door HenkieVdV op 30-08-2017 10:25:45 ]
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:46:39 #29
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173475701
Buitenlandse spelers krijgen gewoon les in de taal waarmee gecommuniceerd wordt, er wordt een huis voor ze geregeld met alles er op en er aan, er is een vertrouwenspersoon op de club die zijn talen spreekt en er wordt naar oplossingen gezocht zodat de spelers zich daar enigzins thuis kunnen voelen. Zo werd er voor verschillende braziliaanse spelers een braziliaans restaurant gezocht zodat ze regelmatig wel het eten wat ze thuis ook krijgen kunnen eten en in hun eigen taal kunnen praten.

Daarna moeten die jongens het toch echt ook zelf doen. Je weet als speler dat je naar een voor jou) onbekend land gaat. Daar moet je toch echt zelf ook een beetje je weg vinden.
Als ik voor mijn werk een langere klus in het buitenland heb, wordt daar onderdak ook verzorgd en de mogelijkheid gecreeërd om mij een beetje thuis te voelen. Alleen zal ik het verder ook zelf moeten doen.

Je kunt niet spelers hun handje blijven vast houden.

Ik heb niet zo lang geleden nog een interview gelezen met de persoon die dat allemaal verzorgd.

Vraag maar wat Suarez van hem vindt. Die heeft hem notabene uitgenodigd op zijn bruiloft in Uruguay.
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 07:54 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Van veel oud spelers hoor ie dat ze in zon appartement gedumpt worden en vervolgens zoeken ze het maar uit. Lees oa het boek van Zlatan maar

Zo vernietig je dus kapitaaal
Ik heb het boek van Zlatan ook gelezen (erg vermakelijk trouwens, maar wel alweer een tijd geleden), maar als ik dat lees heeft hij dat ook een beetje aan zichzelf te danken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173475711
quote:
15s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Het is dus zover: we moeten jaloers zijn op Feyenoord omdat zij tenminste Haps (of all places) hebben gekocht. Erg pijnlijk.
Toch ook belachelijk dat ajax hem niet gepakt heeft of wel?
pi_173475809
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:47 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Toch ook belachelijk dat ajax hem niet gepakt heeft of wel?
We moeten even niet vergeten dat Haps vorig jaar echt een dramatisch tweede seizoenshelft heeft gedraaid. Verder is het aan AZ momenteel niet te merken dat zij Haps zo ontzettend missen. Feyenoord heeft een makkelijk programma gehad tot nu toe, dus laten we ons nog even niet misleiden.

Neemt niet weg dat het schandalig is dat het Ajax in een jaar tijd niet is gelukt om minimaal een goede linksback te scouten.
pi_173475920
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:46 schreef Komakie het volgende:
Buitenlandse spelers krijgen gewoon les in de taal waarmee gecommuniceerd wordt, er wordt een huis voor ze geregeld met alles er op en er aan, er is een vertrouwenspersoon op de club die zijn talen spreekt en er wordt naar oplossingen gezocht zodat de spelers zich daar enigzins thuis kunnen voelen. Zo werd er voor verschillende braziliaanse spelers een braziliaans restaurant gezocht zodat ze regelmatig wel het eten wat ze thuis ook krijgen kunnen eten en in hun eigen taal kunnen praten.

Daarna moeten die jongens het toch echt ook zelf doen. Je weet als speler dat je naar een voor jou) onbekend land gaat. Daar moet je toch echt zelf ook een beetje je weg vinden.
Als ik voor mijn werk een langere klus in het buitenland heb, wordt daar onderdak ook verzorgd en de mogelijkheid gecreeërd om mij een beetje thuis te voelen. Alleen zal ik het verder ook zelf moeten doen.

Je kunt niet spelers hun handje blijven vast houden.

Ik heb niet zo lang geleden nog een interview gelezen met de persoon die dat allemaal verzorgd.

Vraag maar wat Suarez van hem vindt. Die heeft hem notabene uitgenodigd op zijn bruiloft in Uruguay.

[..]

Ik heb het boek van Zlatan ook gelezen (erg vermakelijk trouwens, maar wel alweer een tijd geleden), maar als ik dat lees heeft hij dat ook een beetje aan zichzelf te danken.
Bij oudere spelers zou minder begeleiding idd kunnen. Bij spelers van 18, 19 moet je gewoon veel meer begeleiding geven zodat ze zich kunnen richten op hun spel ipv randzaken.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173475934
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:47 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Toch ook belachelijk dat ajax hem niet gepakt heeft of wel?
Ben geen fan van Haps, maar hij is iig completer dan dijks en Sinkgraven.

Het is vooral belachelijk dat er gewoon niets gehaald is voor dé positie waar versterking nodig was en waar in het begin ook vol op ingezet werd. Wat is er bijvoorbeeld gebeurd met de interesse voor Zeca? Dat scheen nog een aardig talent te zijn, en zit nog steeds bij Santos. (Wellicht vroegen die te veel geld, maar lek dat dan even via Mike of Freek, dan weten wij tenminste dat er nog enige logica te vinden is.)
pi_173475947
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:52 schreef Simmertje het volgende:

[..]

We moeten even niet vergeten dat Haps vorig jaar echt een dramatisch tweede seizoenshelft heeft gedraaid. Verder is het aan AZ momenteel niet te merken dat zij Haps zo ontzettend missen. Feyenoord heeft een makkelijk programma gehad tot nu toe, dus laten we ons nog even niet misleiden.

Neemt niet weg dat het schandalig is dat het Ajax in een jaar tijd niet is gelukt om minimaal een goede linksback te scouten.
Sterker nog, dat je als infantiel beleid hanteert een speler die tot twee keer toe te licht bevonden is nu opeens bombardeert tot basisspeler. Dat is om te janken zo amateuristisch.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173475962
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:46 schreef Komakie het volgende:
Buitenlandse spelers krijgen gewoon les in de taal waarmee gecommuniceerd wordt, er wordt een huis voor ze geregeld met alles er op en er aan, er is een vertrouwenspersoon op de club die zijn talen spreekt en er wordt naar oplossingen gezocht zodat de spelers zich daar enigzins thuis kunnen voelen. Zo werd er voor verschillende braziliaanse spelers een braziliaans restaurant gezocht zodat ze regelmatig wel het eten wat ze thuis ook krijgen kunnen eten en in hun eigen taal kunnen praten.

Daarna moeten die jongens het toch echt ook zelf doen. Je weet als speler dat je naar een voor jou) onbekend land gaat. Daar moet je toch echt zelf ook een beetje je weg vinden.
Als ik voor mijn werk een langere klus in het buitenland heb, wordt daar onderdak ook verzorgd en de mogelijkheid gecreeërd om mij een beetje thuis te voelen. Alleen zal ik het verder ook zelf moeten doen.

Je kunt niet spelers hun handje blijven vast houden.

Ik heb niet zo lang geleden nog een interview gelezen met de persoon die dat allemaal verzorgd.

Vraag maar wat Suarez van hem vindt. Die heeft hem notabene uitgenodigd op zijn bruiloft in Uruguay.

[..]

Ik heb het boek van Zlatan ook gelezen (erg vermakelijk trouwens, maar wel alweer een tijd geleden), maar als ik dat lees heeft hij dat ook een beetje aan zichzelf te danken.
Bron?
pi_173476003
Ben inderdaad ook wel benieuwd waar dat vandaan komt. Immers als dat klopt, waarom haalt Ajax dan nu pas Wamberto erbij? :) Lijkt me wat tegenstrijdig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2017 10:01:19 ]
pi_173476119
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:46 schreef Komakie het volgende:
Buitenlandse spelers krijgen gewoon les in de taal waarmee gecommuniceerd wordt, er wordt een huis voor ze geregeld met alles er op en er aan, er is een vertrouwenspersoon op de club die zijn talen spreekt en er wordt naar oplossingen gezocht zodat de spelers zich daar enigzins thuis kunnen voelen. Zo werd er voor verschillende braziliaanse spelers een braziliaans restaurant gezocht zodat ze regelmatig wel het eten wat ze thuis ook krijgen kunnen eten en in hun eigen taal kunnen praten.

Daarna moeten die jongens het toch echt ook zelf doen. Je weet als speler dat je naar een voor jou) onbekend land gaat. Daar moet je toch echt zelf ook een beetje je weg vinden.
Als ik voor mijn werk een langere klus in het buitenland heb, wordt daar onderdak ook verzorgd en de mogelijkheid gecreeërd om mij een beetje thuis te voelen. Alleen zal ik het verder ook zelf moeten doen.

Je kunt niet spelers hun handje blijven vast houden.

Ik heb niet zo lang geleden nog een interview gelezen met de persoon die dat allemaal verzorgd.

Vraag maar wat Suarez van hem vindt. Die heeft hem notabene uitgenodigd op zijn bruiloft in Uruguay.

[..]

Ik heb het boek van Zlatan ook gelezen (erg vermakelijk trouwens, maar wel alweer een tijd geleden), maar als ik dat lees heeft hij dat ook een beetje aan zichzelf te danken.
Dat interview heb ik ook gelezen, gaf enige hoop, maar dat is één persoon die je dan in dienst hebt. Die moet dan samen met Tjerk Smeets 55 man begeleiden. Lijkt me een uitdaging. Hij gaf wat leuke voorbeelden, maar weinig indicatie over in welke mate dingen georganiseerd werden. Daarnaast leek hij vooral reactief: werd om de haverklap gebeld. Over Neres zei hij dat er gelukkig al een vrij grote braziliaanse gemeenschap was in Nederland.

En leuk dat je eigen verantwoordelijkheid verwacht, maar dit zijn niet per se de meest intelligente, zelfstandige, rijpe, ontwikkelde mensen. Dit zijn alleen goede voetballers. Ook is er niet zo veel tijd om even jezelf te ontdekken en te ontwikkelen zoals jij in die tijd wellicht in je studententijd deed, we hebben het hier over miljoenenprojecten.
pi_173476159
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:58 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Sterker nog, dat je als infantiel beleid hanteert een speler die tot twee keer toe te licht bevonden is nu opeens bombardeert tot basisspeler. Dat is om te janken zo amateuristisch.
Ik zie ze in de winter Warmerdam wel terughalen als 'ie een aardige seizoenshelft draait :')
pi_173476172
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:10 schreef BobW het volgende:
Dit interview: https://www.vicesports.nl(...)voelen-in-amsterdam/

Edit: Oh te laat :+
Tjonge, daar stond je even flink voor lul.
pi_173476191
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax heeft dus sinds kort Wamberto gevraagd om beetje dingen te vertalen voor David Neres.

Dat dit nu pas gebeurt :')
Voor dit soort dingen (begeleiding spelers) heb je toch een teammanager in huis? Wat doet die man de hele dag bij jullie?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:20:07 #43
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_173476292
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 07:54 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Van veel oud spelers hoor ie dat ze in zon appartement gedumpt worden en vervolgens zoeken ze het maar uit. Lees oa het boek van Zlatan maar

Zo vernietig je dus kapitaaal
Lekker relevant om Zlatan als referentie te gebruiken die 16 jaar geleden naar Ajax kwam :')
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_173476312
Volgens mij was het 16 jaar geleden ook totaal anders, Chivu werd ook gewoon maar in een hotel gedumpt. Tegenwoordig gebruikt Ajax gastgezinnen met jonge spelers toch?
pi_173476385
quote:
Geweldig verhaal en wat een baan! :D
pi_173476743
quote:


[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2017 10:47:30 ]
pi_173476747
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:21 schreef Simmertje het volgende:
Volgens mij was het 16 jaar geleden ook totaal anders, Chivu werd ook gewoon maar in een hotel gedumpt. Tegenwoordig gebruikt Ajax gastgezinnen met jonge spelers toch?
Haha ja die blijkbaar geen Portugees kunnen.
pi_173476913
BUITENKANSJES
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_173477295
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:47 schreef HenkieVdV het volgende:

[..]

Haha ja die blijkbaar geen Portugees kunnen.
Zit vast bij een Spaans gezin.
wooblabalurg
pi_173477650
Godsamme wat haat ik dat woord "buitenkans". Wat ziet Ajax in godsnaam als buitenkans? "Oh Overmars, hier heb je Messi, euro knallertje."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')