abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173500619
registreer om deze reclame te verbergen
Voor ongelovige tatta's is poep aan de muur trouwens geen probleem. De hond likt het er vanzelf weer vanaf.
Op maandag 2 oktober 2017 21:58 schreef 8777 het volgende:
De vrouwelijke fokkers zijn halve mannen. Vooral Chai.
pi_173507791
Professionele hulp in BelgiŽ in laten schakelen.

En anders zelf hem gaan wassen als jij je er aan ergert.

Je vader is depressief en/of het hoort bij zijn ziekte, immers je spieren krijgen dan steeds minder kracht en lukt wassen dus ook steeds minder goed...

Wat is de naam van zijn ziekte eigenlijk? Het kan ook een neurologische ziekte zijn die ook zijn hersenen (en dus gedrag) aantast. Spierziekten en ziekten van hersenen of andere delen van het zenuwstelsel worden geregeld door elkaar gehaald (MS/ALS).
Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173597465
Misschien kan je iets leuks verzinnen om samen te gaan doen maar met de voorwaarde dat je, je wel met hem moet kunnen vertonen. Help hem daarbij door bijvoorbeeld hem te scheren en z'n haar te kammen.
NAAMAN - Live @ Ostrůda Reggae Festival 2016
pi_173599999
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 11:51 schreef the-eye het volgende:
Misschien kan je iets leuks verzinnen om samen te gaan doen maar met de voorwaarde dat je, je wel met hem moet kunnen vertonen. Help hem daarbij door bijvoorbeeld hem te scheren en z'n haar te kammen.
Het zou kunnen, maar in de praktijk is dat vaak moeilijk. Ouders vinden het vaak vernederend om door hun kinderen verzorgd te worden. Dus de kans is groot dat hij zich daartegen verzet. Daarbij zal hij waarschijnlijk geen voorwaarden aannemen.

Hij kan het denk ik 't het best doen via zijn stiefmoeder. Als hij rustig met haar kan praten, kunnen ze het misschien eens worden wat zijn vader nodig heeft.
pi_173600176
Sorry maar ik erger me aan de TT. Jouw vader is een zieke man die zichzelf niet meer goed kan verzorgen. Door hem als smerige man te omschrijven ontken jij volgens mij ook de ernst van zijn lichamelijke en psychische problemen, als hij altijd al zichzelf slecht verzorgde was het een smerige man.

De oplossing is inderdaad professionele hulp inschakelen.
pi_173601788
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 14:25 schreef Wespensteek het volgende:
Sorry maar ik erger me aan de TT. Jouw vader is een zieke man die zichzelf niet meer goed kan verzorgen. Door hem als smerige man te omschrijven ontken jij volgens mij ook de ernst van zijn lichamelijke en psychische problemen, als hij altijd al zichzelf slecht verzorgde was het een smerige man.

Ja, maar "professionele hulp inschakelen" is met deze bezuinigingen misschien niet zo makkelijk als het lijkt. Je wordt streng gekeurd en daar gaat wel wat tijd overheen. Maar met zo'n ziekte moet hij inderdaad wel uitgebreide thuiszorg kunnen krijgen.
<a href="https://www.bol.com/nl/p/spirituele-oplossingen/9200000016170720/?suggestionType=browse" target="_blank" rel="nofollow">https://www.bol.com/nl/p/(...)uggestionType=browse</a>
pi_173601809
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 15:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja, maar "professionele hulp inschakelen" is met deze bezuinigingen misschien niet zo makkelijk als het lijkt. Je wordt streng gekeurd en daar gaat wel wat tijd overheen. Maar met zo'n ziekte moet hij inderdaad wel uitgebreide thuiszorg kunnen krijgen.
Het speelt in BelgiŽ en ik heb geen idee hoe het daar zit.
  dinsdag 5 september 2017 @ 16:24:09 #58
4677 Aneurism
I'm Jesus Christ on XTC
pi_173602389
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:11 schreef Fushia2 het volgende:
En daarnaast drinkt ie ook gewoon nog, dat ie drinkt is zijn probleem en kan ik niet over oordelen maar elke dag een fles of 2 wijn drinken? ;(
Die ouwe is gewoon lekker van zijn oude dag aan het genieten met zijn drankie, laat die vent nou.
I want to fuck you like an animal
I want to feel you from the inside
My whole existence is flawed
You get me closer to god
pi_173602584
quote:

Ik erger mij er persoonlijk niet aan. Als ik in zijn situatie zit, zou het denk ik ook zo ervaren. Het is frustrerend en pijnlijk om je vader waar je eens tegenop keek zo afgetakeld te zien.

Daarbij heb je buiten een psychische ziekte nog altijd een keuze.
  woensdag 6 september 2017 @ 08:18:16 #60
439554 Firewarrior
Oorlog is zinloos
pi_173614488
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 22:08 schreef Fushia2 het volgende:
Ik moet die effe van me afschrijven.

Mijn vader is ziek en accepteert zijn ziekte niet en verwaarloost zichzelf. Sinds een lange tijd is ook zijn persoonlijke hygiŽne niet ok en dit is nog lief uitgedrukt.

Een paar voorbeelden:

- vieze vuile nagels
- vet haar
- poets zelfden of nooit zijn tanden meer
- draagt dagenlang dezelfde kledij terwijl hij niet eens deo draagt en die kleren dus stinken
- onwijs erge stinkvoeten
- onverzorgde en vieze baard
- zijn kussensloop is helemaal donker en vies
- huis is steeds smerig, maar dit kan wel door ouderdom en die ziekte komen. Hij heeft een spierziekte en mijn stiefmoeder is ook niet meer de jongste dus help ik steeds wanneer ik kan in hun huishouden.

Maar zijn persoonlijke hygiŽne vind ik echt niet meer kunnen.

Wanneer ik hem een kus geef ruik ik hem gewoon, hij stinkt uren in de wind. Ik heb het een paar keer vriendelijk gemeld, maar ik kan er echt niet meer tegen en nou zeg ik het hem dat ie stinkt. Nou heb ik ruzie met mijn stiefmoeder dat ik Łberhaupt zo'n dingen durf te zeggen tegen mijn vader. Maar zij is ook niet bepaalde de meest hygiŽnische vrouw, maar goed 't is mijn moeder niet dus zeg ik er niks van.

Hij was vroeger zo'n trotse man, het doet me gewoon echt pijn om hem zo te zien.Laatst ookbwaren we samen op pad en waren zijn beide wimpers vol met troep. Echt smerig al beweerde hij zich wel gewassen te hebben.. :r :r

Overdrijf ik? Moet ik mijn mond houden en hem gewoon zijn gang laten gaan?

Als ik er wat van zeg gaat het een dagje ofzo goed, maar dan hervalt ie weer......

;( ;( ;( ;(
Lichaamsgeur is gewoon natuurlijk. Vroeger gebruikten mensen ook geen deodorant of parfum.
Men vindt macht en geld belangrijker dan de toekomst van onze samenleving en onze planeet.
pi_173614535
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:18 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Lichaamsgeur is gewoon natuurlijk. Vroeger gebruikten mensen ook geen deodorant of parfum.
Toch is het een teken van verwaarlozing als iemand het voorheen wel deed.
pi_173614541
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:24 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Die ouwe is gewoon lekker van zijn oude dag aan het genieten met zijn drankie, laat die vent nou.
:') Nee.
pi_173614542
quote:

Moet hij wel open staan voor hulp. Ik denk niet dat er een oplossing is.
  woensdag 6 september 2017 @ 18:31:09 #64
439554 Firewarrior
Oorlog is zinloos
pi_173624859
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 08:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Toch is het een teken van verwaarlozing als iemand het voorheen wel deed.
Dan doe ik ook aan "verwaarlozing" maar ondertussen ben ik wel goed bezig met zeer belangrijke zaken. Mijn tactiek om me slechter voor te doen was dus wel effectief. Sommige mensen doen zich goed voor terwijl ze slecht zijn, nou dacht ik dus dat ik het omgekeerde kon doen. (Me slecht voordoen terwijl ik wel degelijk een goed mens ben, al werd dat door deze maatschappij vroeger niet geaccepteerd. Later ging ik me inderdaad slecht gedragen, dat gebeurde pas na ernstige pesterijen, in eerste instantie kwam ik niet eens voor mezelf op en deed ik niks terug en liet ik het gebeuren.)

Misschien ben ik ook gereÔncarneerd en was ik in dit leven op sommige momenten wel wat anders, zou best eens kunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Firewarrior op 06-09-2017 18:49:43 ]
Men vindt macht en geld belangrijker dan de toekomst van onze samenleving en onze planeet.
pi_173625009
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 22:08 schreef Fushia2 het volgende:
Ik moet die effe van me afschrijven.

Mijn vader is ziek en accepteert zijn ziekte niet en verwaarloost zichzelf. Sinds een lange tijd is ook zijn persoonlijke hygiŽne niet ok en dit is nog lief uitgedrukt.

Een paar voorbeelden:

- vieze vuile nagels
- vet haar
- poets zelfden of nooit zijn tanden meer
- draagt dagenlang dezelfde kledij terwijl hij niet eens deo draagt en die kleren dus stinken
- onwijs erge stinkvoeten
- onverzorgde en vieze baard
- zijn kussensloop is helemaal donker en vies
- huis is steeds smerig, maar dit kan wel door ouderdom en die ziekte komen. Hij heeft een spierziekte en mijn stiefmoeder is ook niet meer de jongste dus help ik steeds wanneer ik kan in hun huishouden.

Maar zijn persoonlijke hygiŽne vind ik echt niet meer kunnen.

Wanneer ik hem een kus geef ruik ik hem gewoon, hij stinkt uren in de wind. Ik heb het een paar keer vriendelijk gemeld, maar ik kan er echt niet meer tegen en nou zeg ik het hem dat ie stinkt. Nou heb ik ruzie met mijn stiefmoeder dat ik Łberhaupt zo'n dingen durf te zeggen tegen mijn vader. Maar zij is ook niet bepaalde de meest hygiŽnische vrouw, maar goed 't is mijn moeder niet dus zeg ik er niks van.

Hij was vroeger zo'n trotse man, het doet me gewoon echt pijn om hem zo te zien.Laatst ookbwaren we samen op pad en waren zijn beide wimpers vol met troep. Echt smerig al beweerde hij zich wel gewassen te hebben.. :r :r

Overdrijf ik? Moet ik mijn mond houden en hem gewoon zijn gang laten gaan?

Als ik er wat van zeg gaat het een dagje ofzo goed, maar dan hervalt ie weer......

;( ;( ;( ;(
Je kust je vader?

Tevens kan je hem gewoon een stinkende zak blijven noemen en zeggen dat je van hem walgt tot hij wat aan z'n gedrag en verschijning gaat doen, dat moet hij wel begrijpen als die een volwassen man is. Misschien is hij depressief. Woont hij alleen? Is er iets wat dit gedrag veroorzaakt zou kunnen hebben? Recente scheiding of zo?
pi_173625044
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:31 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Dan doe ik ook aan "verwaarlozing" maar ondertussen ben ik wel goed bezig met zeer belangrijke zaken. Mijn tactiek om me slechter voor te doen was dus wel effectief. Sommige mensen doen zich goed voor terwijl ze slecht zijn, nou dacht ik dus dat ik het omgekeerde kon doen. (Me slecht voordoen terwijl ik wel degelijk een goed mens ben, al werd dat door deze maatschappij vroeger niet geaccepteerd. Later ging ik me inderdaad slecht gedragen, dat gebeurde pas na ernstige pesterijen, in eerste instantie kwam ik niet eens voor mezelf op en deed ik niks terug en liet ik het gebeuren.)

Misschien ben ik ook gereÔncarneerd en was ik in dit leven op sommige moment wel wat anders, zou best eens kunnen.
Dan ben jij een uitzondering.
  woensdag 6 september 2017 @ 18:42:50 #67
439554 Firewarrior
Oorlog is zinloos
pi_173625045
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan ben jij een uitzondering.
Uitzondering voor of van wat?
pi_173625106
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:42 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Uitzondering voor of van wat?
Ben je niet zo slim?
  woensdag 6 september 2017 @ 18:47:59 #69
439554 Firewarrior
Oorlog is zinloos
pi_173625115
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2017 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ben je niet zo slim?
Hoe slim ik ben is moeilijk in woorden uit te drukken eigenlijk.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')