abonnement Unibet Coolblue
pi_173483703
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Kun je daar een bom mee maken?
http://www.bedankjes.nu/h(...)r-en-zout-bedankjes/
Aaah dat is het! Ze zijn onlangs getrouwd.
TEAM BAKSTEEN
pi_173483721
Of gaan trouwen? Hoe werkt zoiets :D laat maar
TEAM BAKSTEEN
pi_173483784
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:26 schreef TillyB het volgende:

[..]

http://www.bedankjes.nu/h(...)r-en-zout-bedankjes/
Aaah dat is het! Ze zijn onlangs getrouwd.
Nou, ik zag ze daarna buiten nog. Die zak winegums was vast op voordat ze thuis waren.
pi_173483867
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nou, ik zag ze daarna buiten nog. Die zak winegums was vast op voordat ze thuis waren.
Soms moet je jezelf nou eenmaal moed ineten voor het maken van een bom.
TEAM BAKSTEEN
pi_173484157
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:00 schreef TillyB het volgende:
Is Prisha al weer terug in Nederland eigenlijk?
Gister teruggekomen *O* *O*
...ben nog aan het jetlaggen...9 uur tijdsverschil gaat me niet in de kouwe kleren zitten

En....Til, ik heb...tadaaaaaaaaa....KOFFERKAAS!!! Heul veul kofferkaas! Zoveel dat TSA m'n koffer heeft opengemaakt en een briefje heeft achtergelaten. Of het was de enorme pot pindakaas, kan ook :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173484208
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:32 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig begint Expeditie Robinson weer volgende week :Y)
jaaaaaaaaaa!! Het begint alweer leuk gezellig te worden in de ER topic *O*
En wat zag ik...Richard Witschge doet mee *O* *O* *O* manmanman daar was ik vroeger wel enorm verliefd op O+ O+ O+
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173484356
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:50 schreef Prisha het volgende:

[..]

Gister teruggekomen *O* *O*
...ben nog aan het jetlaggen...9 uur tijdsverschil gaat me niet in de kouwe kleren zitten

En....Til, ik heb...tadaaaaaaaaa....KOFFERKAAS!!! Heul veul kofferkaas! Zoveel dat TSA m'n koffer heeft opengemaakt en een briefje heeft achtergelaten. Of het was de enorme pot pindakaas, kan ook :P
Yayyy welkom terug! Hoe was het? En de eclipse? Komt er nog een youtube verslag? :D

Ah mah gahhhd kofferkaas madness! Wat is TSA? :@ Heb je nog iets meegekregen van Harvey? Volgens mij zat je daar niet in de buurt toch?
TEAM BAKSTEEN
pi_173484492
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:00 schreef TillyB het volgende:

[..]

Yayyy welkom terug! Hoe was het? En de eclipse? Komt er nog een youtube verslag? :D

Ah mah gahhhd kofferkaas madness! Wat is TSA? :@ Heb je nog iets meegekregen van Harvey? Volgens mij zat je daar niet in de buurt toch?
Ja was geweldig!!! Bijna geen woorden voor, echt ongelofelijk. Zie je ineens een cirkel licht in de lucht hangen met een groot zwart gat in het midden.

Het enige wat ik kan bedenken om te omschrijven is alsof je een portal naar een ander dimensie ineens ziet hangen, zo in de lucht.

Ben bezig wat foto's en filmpjes te downloaden. Ik had gedacht wel overal wifi te hebben maar dat viel dusdanig tegen dat ik enkel een clipje van 4 minuten van de eclipse zelf unedited heb kunnen uploaden naar YouTube. Dus alle andere filmpjes komen nog.

TSA: Transport en Safety Board.
Harvey: niets van meegekregen.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173486857
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:06 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja was geweldig!!! Bijna geen woorden voor, echt ongelofelijk. Zie je ineens een cirkel licht in de lucht hangen met een groot zwart gat in het midden.
Uhm ja, en dan denk ik dus wat is daar zo bijzonder aan? Maar daar zullen vast allerlei redenen voor zijn. :D Mooi dat je zo hebt genoten iig. O+

quote:
Het enige wat ik kan bedenken om te omschrijven is alsof je een portal naar een ander dimensie ineens ziet hangen, zo in de lucht.

Ben bezig wat foto's en filmpjes te downloaden. Ik had gedacht wel overal wifi te hebben maar dat viel dusdanig tegen dat ik enkel een clipje van 4 minuten van de eclipse zelf unedited heb kunnen uploaden naar YouTube. Dus alle andere filmpjes komen nog.

TSA: Transport en Safety Board.
Harvey: niets van meegekregen.
Aight nou als je iets voor ons hebt horen we het wel. *O* ik heb m'n rice ballen al klaar liggen.
TEAM BAKSTEEN
pi_173487237

YASSSSSSSSS
omg snel kijken voordat ie eraf getorpedeerd wordt
TEAM BAKSTEEN
pi_173487612
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 19:01 schreef TillyB het volgende:

[..]

Uhm ja, en dan denk ik dus wat is daar zo bijzonder aan? Maar daar zullen vast allerlei redenen voor zijn. :D Mooi dat je zo hebt genoten iig. O+

[..]

Aight nou als je iets voor ons hebt horen we het wel. *O* ik heb m'n rice ballen al klaar liggen.
weet je Til, dat denk je nu...en er waren er velen die ook zo dachten. Die waren mee omdat anderen in hun gezelschap het wel graag wilden meemaken.

En die personen die zo dachten als jij, die waren, toen het gebeurde en na afloop, helemaal ondersteboven. Het is niet alleen wat je ziet. Je voelt het ook. Temperatuur die enorm zakt, dieren die vreemd doen, je zicht is vreemd, de schaduwen zijn raar. Horizon klopt ineens niet. Alles zoals je het kent klopt ineens niet.

Het was mooi om juist van die mensen te horen hoe ze het beleefden. Ga over 3 jaar maar met me mee naar Chili kun je het meemaken :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2017 @ 19:35:22 #287
137949 Disana
pi_173487689
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 19:32 schreef Prisha het volgende:

[..]

weet je Til, dat denk je nu...en er waren er velen die ook zo dachten. Die waren mee omdat anderen in hun gezelschap het wel graag wilden meemaken.

En die personen die zo dachten als jij, die waren, toen het gebeurde en na afloop, helemaal ondersteboven. Het is niet alleen wat je ziet. Je voelt het ook. Temperatuur die enorm zakt, dieren die vreemd doen, je zicht is vreemd, de schaduwen zijn raar. Horizon klopt ineens niet. Alles zoals je het kent klopt ineens niet.

Het was mooi om juist van die mensen te horen hoe ze het beleefden. Ga over 3 jaar maar met me mee naar Chili kun je het meemaken :P
Dat klinkt als een heel bijzondere ervaring. Vervreemdend.

Mooi dat je heelhuids terug bent ^O^
pi_173487800
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 19:32 schreef Prisha het volgende:

[..]

weet je Til, dat denk je nu...en er waren er velen die ook zo dachten. Die waren mee omdat anderen in hun gezelschap het wel graag wilden meemaken.

En die personen die zo dachten als jij, die waren, toen het gebeurde en na afloop, helemaal ondersteboven. Het is niet alleen wat je ziet. Je voelt het ook. Temperatuur die enorm zakt, dieren die vreemd doen, je zicht is vreemd, de schaduwen zijn raar. Horizon klopt ineens niet. Alles zoals je het kent klopt ineens niet.

Het was mooi om juist van die mensen te horen hoe ze het beleefden. Ga over 3 jaar maar met me mee naar Chili kun je het meemaken :P
Hmm dalende temperatuur klinkt wel aanlokkelijk, maar om daar nou voor naar Chili te gaan.. :P
TEAM BAKSTEEN
pi_173488683
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 19:39 schreef TillyB het volgende:

[..]

Hmm dalende temperatuur klinkt wel aanlokkelijk, maar om daar nou voor naar Chili te gaan.. :P
tja als je heel dicht bij huis wilt blijven zul je tot 3 september 2081 moeten wachten.
Als je iets verder wilt gaan (Spanje en IJsland) dan zit je op 12 augustus 2026 wel goed :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173488843
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 19:35 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat klinkt als een heel bijzondere ervaring. Vervreemdend.

Mooi dat je heelhuids terug bent ^O^
ja heel bijzonder :Y bedankt!

Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2017 @ 20:22:34 #291
137949 Disana
pi_173488926
Een beetje alsof je ineens op een andere planeet staat.
pi_173489052
Nog eentje, diamond ring:

Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173489100
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:22 schreef Disana het volgende:
Een beetje alsof je ineens op een andere planeet staat.
ja zoiets...echt heel vreemd. Zie je ineens zo'n zwart gat boven in de lucht hangen. Zo vreemd.
Ik wist wel dat de temperatuur zou dalen maar niet gedacht dat het zoveel zou zijn. Zo'n 15 graden.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2017 @ 20:30:09 #294
137949 Disana
pi_173489136
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:28 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja zoiets...echt heel vreemd. Zie je ineens zo'n zwart gat boven in de lucht hangen. Zo vreemd.
Ik wist wel dat de temperatuur zou dalen maar niet gedacht dat het zoveel zou zijn. Zo'n 15 graden.
Dat is echt veel. En gelukkig kunnen wij het nu interpreteren, maar wat moeten de oermensen wel niet hebben gedacht.

Mooie ring.
pi_173489156
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:30 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat is echt veel. En gelukkig kunnen wij het nu interpreteren, maar wat moeten de oermensen wel niet hebben gedacht.
Nou niet alleen de oermensen....blijkbaar is er behoorlijk veel naar 911 gebeld (onze 112)...mensen die geen idee hadden wat er aan de hand was _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2017 @ 20:32:26 #296
137949 Disana
pi_173489199
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:31 schreef Prisha het volgende:

[..]

Nou niet alleen de oermensen....blijkbaar is er behoorlijk veel naar 911 gebeld (onze 112)...mensen die geen idee hadden wat er aan de hand was _O-
Raar, want bijna iedereen heeft toch wel eens een partiële verduistering meegemaakt?
pi_173489551
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Raar, want bijna iedereen heeft toch wel eens een partiële verduistering meegemaakt?
Dat is echt totaal niet met elkaar te vergelijken. Ze zeiden ook: Once you've gone total you can never go partial

Klopt wel

Ik vond het vreemder dat er mensen genoeg waren die gewoon totaal niet op de hoogte van het hele gebeuren waren. Het werd gehyped tot en met, maar toch genoeg mensen die geen idee hadden wat er aan de hand was. Apart wel.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_173489825
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:19 schreef Prisha het volgende:

[..]

ja heel bijzonder :Y bedankt!

[ afbeelding ]
Mooi. Fijn dat je er zo van genoten hebt!
  † In Memoriam † woensdag 30 augustus 2017 @ 20:55:45 #299
137949 Disana
pi_173489939
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:42 schreef Prisha het volgende:

[..]

Dat is echt totaal niet met elkaar te vergelijken. Ze zeiden ook: Once you've gone total you can never go partial

Klopt wel

Ik vond het vreemder dat er mensen genoeg waren die gewoon totaal niet op de hoogte van het hele gebeuren waren. Het werd gehyped tot en met, maar toch genoeg mensen die geen idee hadden wat er aan de hand was. Apart wel.
Ja raar is dat, maar er zijn inderdaad mensen die alle nieuws weten te missen. En dat het een unieke ervaring is geloof ik graag.
pi_173490020
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:52 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Mooi. Fijn dat je er zo van genoten hebt!
thanks! Ging wel heel snel voorbij. Volgende week weer werken. Blech.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')