abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  maandag 4 september 2017 @ 13:24:09 #26
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_173581103
registreer om deze reclame te verbergen
Wel mooi hoe het allemaal in het plaatje past hier ...
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173581243
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien kan meneer de psycholoog en z’n collegas ’n keer wat nuttigs doen en ’n psychological analysis van de rare gedrag en niet kloppende verhaaltjes van de zogenaamde ‘getraumatiseerde’ TV overlevenden, getuigen en nabestanden geven.
En mensen die alles op ’t journaal zo makkelijk geloven even gaan analyseren.
Je bent echt nijdig he? Het maakt je Nederlands wel bijna perfect ^O^
  maandag 4 september 2017 @ 13:55:09 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173581426
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 13:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja dan kan het opeens wel :D Was me eerder ook al opgevallen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 4 september 2017 @ 14:18:25 #29
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_173581767
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 13:17 schreef Tingo het volgende:

[..]

Misschien kan meneer de psycholoog en z’n collegas ’n keer wat nuttigs doen en ’n psychological analysis van de rare gedrag en niet kloppende verhaaltjes van de zogenaamde ‘getraumatiseerde’ TV overlevenden, getuigen en nabestanden geven.
En mensen die alles op ’t journaal zo makkelijk geloven even gaan analyseren.
Geweldig. Ik denk dat daar een grotere steek bij los zit inderdaad. Meneer de psycholoog waait gewoon mee en boert daar goed van.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 4 september 2017 @ 14:30:05 #30
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173581992
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2017 14:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geweldig. Ik denk dat daar een grotere steek bij los zit inderdaad. Meneer de psycholoog waait gewoon mee en boert daar goed van.
Suggereer je nou dat hij betaald wordt om dit soort dingen te schrijven?
Onikaan ni ov dovah
pi_173582391
quote:
14s.gif Op maandag 4 september 2017 14:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Het is veel leuker om beroepsslachtoffers zoals jij te analyseren. ;)
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_173582428
quote:

[..]

Miscchien kunnen we de gast uitnodigen met ons te komen praten.
Kunnen we 'm vragen waarom hj in fake terror verhaaltjes gelooft. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
pi_173582566
quote:

[..]

_O-
pi_173583222
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:50 schreef ems. het volgende:

[..]

Het is veel leuker om beroepsslachtoffers zoals jij te analyseren. ;)
Or to analyse -edit- like you.:)

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 04-09-2017 16:11:12 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
pi_173583236
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 14:30 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Suggereer je nou dat hij betaald wordt om dit soort dingen te schrijven?
Waarschijnlijk ook betaald om op TV te gaan.
  maandag 4 september 2017 @ 15:58:40 #36
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173583650
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 15:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ook betaald om op TV te gaan.
Dat is natuurlijk ook een manier om er mee om te gaan. Persoon zegt iets wat niet bevalt, dus deze persoon moet wel onderdeel zijn van het complot.
Onikaan ni ov dovah
  maandag 4 september 2017 @ 16:07:32 #37
61646 Copycat
It's all Gut, Mensch
pi_173583815
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 15:58 schreef ATuin-hek het volgende:

Dat is natuurlijk ook een manier om er mee om te gaan. Persoon zegt iets wat niet bevalt, dus deze persoon moet wel onderdeel zijn van het complot.
Textbook.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_173583920
quote:

[..]

Zo gaat het al jaren :P Bezigheidstherapie voor het professionele slachtoffer 101.

Zie je ook buiten de intellectueel armoedige complotkringen trouwens. Trump is een mooi voorbeeld.
Quod licet Iovi, non licet bovi
pi_173584032
quote:

[..]

Je suggereert dus dat er een steekje los zit bij complotdenkers...
pi_173584054
quote:
10s.gif Op maandag 4 september 2017 16:07 schreef Copycat het volgende:

[..]

Textbook.
Klopt, regel 2 van complotdenken: eenieder die zich tegen het complot uitspreekt is onderdeel van het complot
pi_173584652
Jullie dit al gezien? Dat is pas een kwalijk iets binnen de huidige BNW buiten Fok!

https://twitter.com/Nsdefect/status/904582967409987585

Vooral het gekonkel van NS maar ook nog eens de aantoonbaar niet kloppende informatie.

Edit:

Op Reddit is al uitgezocht en uitgelegd dat dit behoorlijk geavanceerde systemen zijn.

https://www.reddit.com/r/(...)_je_en_niet/dmjis6b/
pi_173586687
quote:
4s.gif Op maandag 4 september 2017 16:53 schreef ChrisCarter het volgende:
Jullie dit al gezien? Dat is pas een kwalijk iets binnen de huidige BNW buiten Fok!

https://twitter.com/Nsdefect/status/904582967409987585

Vooral het gekonkel van NS maar ook nog eens de aantoonbaar niet kloppende informatie.

Edit:

Op Reddit is al uitgezocht en uitgelegd dat dit behoorlijk geavanceerde systemen zijn.

https://www.reddit.com/r/(...)_je_en_niet/dmjis6b/
Het is een sensor en die telt alleen maar aantallen.
Volgens de NS-woordvoerder.
pi_173586924
Ze scannen veel meer, mocht het om het zelfde systeem gaan als de gene in dit bericht:

Hi. I am the original taker of the photo. There is a screen that normally shows peppes pizza advertisements in front of peppes pizza in Oslo S. The advertisements had crashed revealing what was running underneath the ads. As I approached the screen to take a picture, the screen began scrolling with my generic information - That I am young male (sorry my profile picture was misleading, not a woman), wearing glasses, where I was looking, and if I was smiling and how much I was smiling. The intention behind my original post on facebook was merely to point out that people may not know that these sort of demographics are being collected about them merely by approaching and looking at an advertisement. the camera was not, at a glance, evident. It was merely meant as informational, maybe to point out what we all know or suspect anyway, but just to put it out in the open. I believe the only intent behind the data collected is engagement and demographic statistics for better targeted advertisements
348r75u.jpg
https://www.reddit.com/r/norge/comments/67jox4/denne_krsjede_skjermen_p_peppespizza_viser_en/
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_173588422
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 19:09 schreef schommelstoel het volgende:
Ze scannen veel meer, mocht het om het zelfde systeem gaan als de gene in dit bericht:

Hi. I am the original taker of the photo. There is a screen that normally shows peppes pizza advertisements in front of peppes pizza in Oslo S. The advertisements had crashed revealing what was running underneath the ads. As I approached the screen to take a picture, the screen began scrolling with my generic information - That I am young male (sorry my profile picture was misleading, not a woman), wearing glasses, where I was looking, and if I was smiling and how much I was smiling. The intention behind my original post on facebook was merely to point out that people may not know that these sort of demographics are being collected about them merely by approaching and looking at an advertisement. the camera was not, at a glance, evident. It was merely meant as informational, maybe to point out what we all know or suspect anyway, but just to put it out in the open. I believe the only intent behind the data collected is engagement and demographic statistics for better targeted advertisements
[ afbeelding ]
https://www.reddit.com/r/norge/comments/67jox4/denne_krsjede_skjermen_p_peppespizza_viser_en/
Oh, dus ze kijken wel degelijk naar personen, niet netjes. Dat mag toch ook niet?
pi_173590750
quote:
7s.gif Op maandag 4 september 2017 13:21 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dat kan en doen ze niet omdat je, in tegenstelling tot youtube-detectives, mensen niet enkel op basis van een kort clipje kunt analyseren.
Ik denk dat van gewone instinct kan je sommige oplichters, leugenaren etc. wel snel spotten.
'youtube detectives' heb je niet nodig maar ze zijn wel 'n handige bron voor veel, korte, verdachte, MSM interviews te zien....soms met grappige commentaren, interessante links/informatie etc.

Zou wel interessant zijn als een van de TV experts de waarheid 'n keer spreekt.

TV Terror expert: “Well as many people should know by now, the whole Islamist terror threat is complete and utter made-for-TV bullshit, promoted by our friends in the media.....”etc.
pi_173590814
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 13:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet nijdig. Thanks.
Normaal kriijg ik gezeik van bepalde mensen hier als ik beide talen gebruiken dus voor mij maakt 't niet erg veel uit. Am sure some would complain if I used Swahili language skills as well.
Ik heb de 9/11 posts in 't Engels geschreven omdat ik de geduld en 'n beetje extra moeite niet heb om alles in 't Nederlands te schrijven.
pi_173590973
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:08 schreef Tingo het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet nijdig. Thanks.
Normaal kriijg ik gezeik van bepalde mensen hier als ik beide talen gebruiken dus voor mij maakt 't niet erg veel uit. Am sure some would complain if I used Swahili language skills as well.
Ik heb de 9/11 posts in 't Engels geschreven omdat ik de geduld en 'n beetje extra moeite niet heb om alles in 't Nederlands te schrijven.
Ik begrijp best dat het niet makkelijk is als Nederlands je eerste taal niet is maar dit viel echt op omdat het bijna perfect was. Daarom dacht ik dat je kwaad was.
pi_173590979
quote:

[..]

Moet ook z'n brood verdienen toch? Niemand zegt dat 'ie in 't complot zit.
pi_173591129
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik begrijp best dat het niet makkelijk is als Nederlands je eerste taal niet is maar dit viel echt op omdat het bijna perfect was. Daarom dacht ik dat je kwaad was.
If I write a thousand sentences in Dutch, maybe the chances are that I just might write one correctly.
pi_173591179
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 22:18 schreef Tingo het volgende:

[..]

If I write a thousand sentences in Dutch, maybe the chances are that I just might write one correctly.
Precies.
Beter je best doen
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')