abonnement Unibet Coolblue
pi_176402384
Wat de rest droeg, weet ik niet meer, maar ik had zelf een bandshirtje van Korn en van andere bands die populair waren in eind jaren 90 / begin jaren 00.
ROBODEMONS..................|:(
pi_176411577
Vooral Nirvana.

Zelf droeg ik een bandshirt van World Without End. Ik ben dat t-shirt ooit kwijtgeraakt, denk bij een ex van me laten liggen :(
pi_176411670
Ik zocht nog naar 1 longsleeve die ook heel populair was, die van Urban Dance Squad ttv Persona Non Grata. Niet te vinden op het interwebs...
pi_176929338
Mijn klasgenoten of ik zelf?

Mijn klasgenoten van wat ik mij herinner waren:











Ik:

  zondag 4 februari 2018 @ 08:12:03 #55
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_176941848
Had wel twee bandshirts maar die droeg ik nooit.
Op school (80's) werden geen bandshirts gedragen, toen waren net de sportpoloshirts hip (Lacoste, Nike, Le Coq Sportiv), maar wij droegen vaak een overhemd met stropdas of gewoon gothic zwart.
Alleen een enkele metalfan droeg een bandshirt, Dio, Queensryche.
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 4 februari 2018 @ 12:40:03 #56
78918 SeLang
Black swans matter
pi_176945652
Shirts die ik zelf had (en droeg):









"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_176994880
Kan me herinneren dat iemand bij mij op school een trui had van The Wounded (of een ander redelijk lokaal bandje), met de tekst "I AM YOUR GOD". Waar een aantal van mijn kleinzerige religekkie klasgenootjes helemaal van over de zeik gingen _O-
nee, jij dan!
pi_177199443
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2018 17:01 schreef Gehenna het volgende:
Kan me herinneren dat iemand bij mij op school een trui had van The Wounded (of een ander redelijk lokaal bandje), met de tekst "I AM YOUR GOD". Waar een aantal van mijn kleinzerige religekkie klasgenootjes helemaal van over de zeik gingen _O-
The Wounded! :D Heerlijke band. Ben zelf al eens met ze meegeweest (in 2004) naar een festival in Zeeland.

Zag laatst ook nog iemand met een shirt van ze lopen :)

En ontopic: Ik liep zelf juist met bandshirts aan. Slipknot, Korn, Linkin Park. Dat soort bands.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_177199498
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:56 schreef Albert86 het volgende:

[..]

The Wounded! :D Heerlijke band. Ben zelf al eens met ze meegeweest (in 2004) naar een festival in Zeeland.

Zag laatst ook nog iemand met een shirt van ze lopen :)
Zijn weer bij elkaar hè, nieuwe plaat en alles :Y
https://the-wounded.bandcamp.com
nee, jij dan!
pi_177202024
quote:
14s.gif Op donderdag 15 februari 2018 11:59 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Zijn weer bij elkaar hè, nieuwe plaat en alles :Y
https://the-wounded.bandcamp.com
Zijn nooit uit elkaar geweest hoor ;)

Heb de nieuwe cd gelijk besteld toen het kon en heb ze inmiddels ook weer zien optreden.

Sander (gitarist) is trouwens ook een Fok!ker :P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_177202443
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:20 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Zijn nooit uit elkaar geweest hoor ;)
oh nouja, 12 jaar heel erg niet actief dan ;)
quote:
Heb de nieuwe cd gelijk besteld toen het kon en heb ze inmiddels ook weer zien optreden.
^O^
quote:
Sander (gitarist) is trouwens ook een Fok!ker :P
Was ik bekend mee inderdaad :Y
nee, jij dan!
pi_177202473
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:31 schreef Gehenna het volgende:

[..]

oh nouja, 12 jaar heel erg niet actief dan ;)

Klopt idd. Bovendien heb ik 12 jaar geleden al nummers live gehoord van ze die nu op de nieuwste cd staan :P

Heb zelfs sinds 2004 username The_Wounded op Last.fm https://www.last.fm/user/The_Wounded
:P
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_177203904
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 13:32 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Klopt idd. Bovendien heb ik 12 jaar geleden al nummers live gehoord van ze die nu op de nieuwste cd staan :P

Heb zelfs sinds 2004 username The_Wounded op Last.fm https://www.last.fm/user/The_Wounded
:P
Ik heb ze in die tijd nooit gezien ;( Dacht dat ik toen wel eens van plan was om naar Hondsrock te gaan waar ze stonden, maar toch uiteindelijk niet ben gegaan wegens andere dingen..
nee, jij dan!
pi_177203983
Shirts van de Heideroosjes waar op stond: I'm not deaf, I'm just ignoring you.
pi_177208194
quote:
0s.gif Op donderdag 15 februari 2018 14:03 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ik heb ze in die tijd nooit gezien ;( Dacht dat ik toen wel eens van plan was om naar Hondsrock te gaan waar ze stonden, maar toch uiteindelijk niet ben gegaan wegens andere dingen..
Hondsrock, grappig. Is ooit bij een vriendin van mij in de tuin begonnen. Later in Exloo. Heb zelf ook altijd meegeholpen (op de laatste editie na).
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')