abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173688665
registreer om deze reclame te verbergen
Loj wat een goed nieuws.
Kwakzor succes al vind ik net als Nikki alleen tegenwoordig vaak makkelijker dan samen
Luna zo fijn als dat zonder drama kan
Nikki fijn dat het snel kan.
pi_173693359
Wat fijn Loj! *O*

Succes Kwak. Komt vast helemaal goed. :*

Ik was vanochtend met N. en haar regenlaarsjes bij de kinderboerderij en moedigde haar aan zo hard mogelijk in de plassen te springen (daarvoor heeft ze toch zeker die laarsjes en die regenjas? :Y) ), maar ik merkte dat ze de enige was die dat deed/mocht. Alle andere kindjes (met laarsjes aan, met je nieuwste zondagsschoenen aan snap ik het wel. :+ ) werden angstvallig door ouders en/of grootouders weggehouden bij de plassen. Jammer eigenlijk, dat ongegeneerde gesmeer is toch heerlijk op deze leeftijd? O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Selvaria op 10-09-2017 15:03:05 ]
pi_173694466
O+ zo sneu vind ik dat altijd.
En dan zeggen die kindjes zeker ahhh maar zij mag dat wel. En dan worden de ouders nog bozer.
Haha op deze leeftijd ik zie je er al tussen rollebollen O+.
pi_173695348
Loj goed nieuws! *O*

Selvaria plassen springen is ook n van R haar favoriete activiteiten. Ondanks laarzen is ze wel elke keer tot op haar romper nat. :')
Bijna op vakantie naar de Ardennen en ik verwacht veeeeeeel modderbroeken.
pi_173695458
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 15:52 schreef ingee het volgende:
Loj goed nieuws! *O*

Selvaria plassen springen is ook n van R haar favoriete activiteiten. Ondanks laarzen is ze wel elke keer tot op haar romper nat. :')
Bijna op vakantie naar de Ardennen en ik verwacht veeeeeeel modderbroeken.
Ja, maar dat is toch ook heerlijk? Lekker smeerpoetsen. O+ Ik vind het geen probleem als mijn auto een keer een beetje modderig wordt of ik de wasmachine een keer extra moet laten draaien, het meisje wordt er zo blij van. O+
pi_173697152
Ketel springt en stampt ook graag in plassen met zijn regenlaarsjes! Daar heb ik ze ook precies voor gekocht. Suf als andere kindjes dat niet mogen, waar heb je anders regenlaarzen voor? :P

Gisteren in de binnenstad van 030 kwamen er gelukkig alleen vertederde reacties op.
pi_173697330
Ik moedig ook altijd aan om harder/hoger te springen. :D Heerlijk om te zien O+
Sweet like candy to my soul
Sweet you rock and sweet you roll
Lost for you, I'm so lost for you..
<a href="http://global.thebump.com/tickers/tt190c03.aspx" rel="nofollow" target="_blank">T.</a>
  zondag 10 september 2017 @ 18:46:53 #108
327807 Mariposas
יה&#14
pi_173698094
We moeten maar eens gezamenlijk naar de speeltuin, dan valt mijn peuter niet zo uit de toon. Die gaat gerust in een plas zitten om op zn gemak met een takje te spelen, ofzo. Of hij weet precies in een stukje modder uit te glijden. :')
No hay mal que dure cien aos ni cuerpo que lo aguante
pi_173698119
Sjaak loopt vaak richting een plas, gaat ervoor staan en zegt dan" ohoh... modder!" Om er vervolgens heerlijk in te springen O+

Modder-meet?
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
pi_173698287
Wij waren ook plassen stampen. Heerlijk toch? O+ Kleuter vond het geweldig, en alles onder zijn navel was doorweekt :D. Peuter vond het te koud worden toen zijn onderbenen nat waren geworden. Maar tot die tijd had hij ook de grootste lol.

Maar als we met de fiets zijn en ik heb geen droge kleding bij me (en dat heb ik eigenlijk bijna nooit, naef en faalmoeder dat ik ben ;)), dan zou ik het ook niet erg prettig vinden, to be honest.
Venus in pocketformaat
loveli
pi_173698916
Haha phaidra, wij net zo. Nooit schoon spul mee en altijd uitglijden bij de eerste plas in het bos >:) ik ben er wel op in gesteld ondertussen, dat hij oude stevige broek aan heeft, dus dat vaak uitglijden en vies worden geen punt is. Gewoon op straat kan wel lekker stampen, geweldig is dat ja al is in bos nog leuker.
<a href="http://s1175.photobucket.com/user/HilmoFOK/library/Maat%2074%20jongens?sort=3&page=1" rel="nofollow" target="_blank">Mijn verkoop pagina kleertjes jongens</a>
pi_173702092
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 14:13 schreef Selvaria het volgende:
Wat fijn Loj! *O*

Succes Kwak. Komt vast helemaal goed. :*

Ik was vanochtend met N. en haar regenlaarsjes bij de kinderboerderij en moedigde haar aan zo hard mogelijk in de plassen te springen (daarvoor heeft ze toch zeker die laarsjes en die regenjas? :Y) ), maar ik merkte dat ze de enige was die dat deed/mocht. Alle andere kindjes (met laarsjes aan, met je nieuwste zondagsschoenen aan snap ik het wel. :+ ) werden angstvallig door ouders en/of grootouders weggehouden bij de plassen. Jammer eigenlijk, dat ongegeneerde gesmeer is toch heerlijk op deze leeftijd? O+
raar... hier waren wij naar een speelboederij. Een monkeytowngebeuren binnen. Een stal en buiten speel/ren gedoe met veeeeul modder en nog wat geiten en schapen etc die buiten lekker grazen. Anyways... wurm was lekker aan het spelen. Eerst gewoon aanrommelen naast de plassen en tien minuten later blote voeten, want sokken en schoenen moesten van hem uit. Modder tussen je tenen O+

In te diepe plassen stampen enz.

Ik stop altijd gewoon extra kleding in een tas in de auto voor het geval dat. :)
Schudden voor gebruik
pi_173702536
Ik zeg blotevoetenpad-meet met de peuters O+

Hier ook ga je gang maar in de plassen, of we gaan dansen in de regen als we thuis zijn.
En laatst heeft hij bij mijn ouders ook de oudjes zo gek gekregen een half uur met hem in de regen te wandelen en plassen te stampen met Opa O+
pi_173705074
Maar nemen jullie ze dan ook kletsnat/vies de auto in? Ter plekke omkleden kan vaak ook niet, zeker als het buiten koud is (wat het al snel is als je kletsnat bent). Dat is wat mij tegenhoudt (om hem uit te dagen dat te doen, uit zichzelf heeft hij daar weinig interesse in tot nu toe).
¸¸.´`.¸¸.´`.¸><(((>
pi_173705605
Zeil en grote deken/stapel handdoeken in de auto? :)
pi_173706775
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 23:10 schreef FlyingFish het volgende:
Maar nemen jullie ze dan ook kletsnat/vies de auto in? Ter plekke omkleden kan vaak ook niet, zeker als het buiten koud is (wat het al snel is als je kletsnat bent). Dat is wat mij tegenhoudt (om hem uit te dagen dat te doen, uit zichzelf heeft hij daar weinig interesse in tot nu toe).
ik heb een hydrofiel xl bij de stapel kleding ^^, kleed hem in/bij de auto om als we naar het bos zijn ofzo. Gewoon schoenen, sokken en broek snel uit. Zitten (of stasn) op een stoel/bank. Jas/trui/shirt indien nodig verwisselen. Ondertussen warm en droog wrijven met hydrofiel. Hup legging of joggingbroek aan. Droge sokken...
Meestal even drinken aan de borst of wat lekkers te snoepen en dan zijn we weer onderweg.
Schudden voor gebruik
pi_173706777
Slaapt kind eens goed. Om 23:00 voor het laatst gehoord... lig ik zelf al die tijd al wakker :(
Overactief brein, dan weer plassen of honger..

Echt hoor... :')

Edit: dit werd dus tm half vijf en om 7 alweer klaar wakker... zucht!

[ Bericht 10% gewijzigd door Stippelrientje op 11-09-2017 14:07:44 ]
Schudden voor gebruik
pi_173707026
quote:
Alles wat nat is, gaat uit als we langer dan 5 minuten moeten rijden. We hebben altijd iets van een joggingbroek voor Sjaak bij ons, want dat is makkelijk aantrekken. Inderdaad staan in de kofferbak of op de achterbank tijdens het omkleden.
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
  maandag 11 september 2017 @ 07:37:28 #119
93505 SaskiaR
The sword of ice and fire
pi_173707310
Wij gaan altijd op de fiets, en ik vergeet meestal droge kleren mee te nemen :'( maar heb dus idd wel eens een kletsnat kind op de fiets gehad.
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_173707585
quote:
Als het koud is in kletsnatte kleding, is het omkleden weliswaar ook koud, maar daarna al snel warm.
  maandag 11 september 2017 @ 08:45:36 #121
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_173707766
ik woon vlakbij het speelbos dus ik kleed thuis om. Ik heb ook geen auto en preutse kinderen.
pi_173708098
Ja hoi, moeder die tegen haar kind zegt dat hij niet in plassen mag springen meldt zich. :+. Ik vind het thuis helemaal prima, word maar zo nat als je wilt, maar gisteren in de speeltuin mocht I het toch niet. We hadden namelijk spontaan het plan opgevat om nog even ergens te gaan eten en ik had niet eens schone luiers mee, laat staan schone kleren. :D. Maar als we naderhand niet nog ergens naartoe moeten vind ik het geen probleem, dan maar desnoods met blote benen in de auto. Zet ik de verwarming wel wat hoger.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 11 september 2017 @ 09:14:07 #123
327807 Mariposas
יה&#14
pi_173708123
Ik doe ook vaak zo'n overbroek/regenbroek aan bij peuter, dat scheelt ook wel!
mobilefullscreen%5D
^O^

Bij Next hebben ze ook hele toffe puddlesuits!
No hay mal que dure cien aos ni cuerpo que lo aguante
  maandag 11 september 2017 @ 09:24:44 #124
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_173708231
Ik ben zo'n moeder die niet op het idee komt dat plassen springen leuk kan zijn, en dus vergeet om laarzen mee te nemen naar het bos :@ Droge kleren heb ik dan wel weer altijd bij me. Nog steeds voor beide kinderen, want kleuter is ook een expert in vallen in modderplassen.

Voordeel in de zomer was wel dat ik met 1 schoon setje toekon, want ze pasten beide prima in een korte broek maat 92 en een shirt maat 98-104 :+ Nu dus de reserveset maar weer eens vervangen voor joggingbroekje + longsleeve, met dit herfstweer wat handiger. Hier ligt in de auto wel altijd een (fleece) deken, dus in geval van erg nat en geen droge kleding wikkelen we ze gewoon daarin, werkt prima!
pi_173708514
Oja, reservekleding weer eens checken op maat en seizoen :@ Dat is zoiets wat ik altijd vergeet. Zo'n regenoverall is ideaal en thuis mag J zoveel in plassen springen als hij wil. Ergens anders ligt het eraan of ik reservespul bij me heb en of we nog ergens heen moeten.

Snottebellen united hier, dus we slaan de zwemles maar over.

Ik kwam er dit weekend achter dat J tandsteen (denk ik) heeft aan het onderste randje van zijn ondertandjes. Ik vind t zo erg, dat ik kennelijk niet goed genoeg gepoetst heb. Tips voor het poetsen en tegen de tandsteen?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')