abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173916555
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:30 schreef holybuck het volgende:

[..]

Het blijft oorverdovend stil in mijn mailbox en op mijn account. Ook in de link die je gaf zijn de ordernummers nog onbekend.......
Het is nu ruim een week geleden sinds ik me hier meldde en behalve jouw toezegging heb ik nog geen zicht op dat het ook daadwerkelijk opnieuw is ingepakt en verstuurd.
Dat de ordernummers onbekend zijn is logisch, want deze moeten aangemeld worden door het postorderbedrijf en dit is afhankelijk van hun wanneer ze de update doorvoeren. Je resends zijn echt onderweg, want anders had ik geen ordernummers doorgekregen bij jou account. Waarom ze niet in je account zichtbaar zijn is voor mij ook een raadsel.
pi_173916829
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:47 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat de ordernummers onbekend zijn is logisch, want deze moeten aangemeld worden door het postorderbedrijf en dit is afhankelijk van hun wanneer ze de update doorvoeren. Je resends zijn echt onderweg, want anders had ik geen ordernummers doorgekregen bij jou account. Waarom ze niet in je account zichtbaar zijn is voor mij ook een raadsel.
Ik wacht nog even af tot na het weekend :+
pi_173925406
Hi Gearbest,

Bij order W1709220213309567 heb ik per ongeluk AU Plug aangevinkt. Kun je dit wijzigen naar EU plug?

Alvast dank.
pi_173931305
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:45 schreef Racer88 het volgende:
Hi Gearbest,

Bij order W1709220213309567 heb ik per ongeluk AU Plug aangevinkt. Kun je dit wijzigen naar EU plug?

Alvast dank.
Hallo Racer88,
Ik kan je artikel niet wijzigen helaas. Wel heb ik kunnen regelen dat ze een EU adapter aan je bestelling hebben toegevoegd.
pi_173931453
Beste Gearbest

Bij order WP1709220404393661 is het verkeerde bedrag vermeld. Ik heb coupon verzilverd en recht op 50% korting. Gaarne dit bedrag laten aanpassen zodat ik alsnog bedrag kan overmaken.

Alvast bedankt.
pi_173936613
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:35 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Racer88,
Ik kan je artikel niet wijzigen helaas. Wel heb ik kunnen regelen dat ze een EU adapter aan je bestelling hebben toegevoegd.
Ah top, dankjewel!
pi_173945358
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:44 schreef vuurpaard66 het volgende:
Beste Gearbest

Bij order WP1709220404393661 is het verkeerde bedrag vermeld. Ik heb coupon verzilverd en recht op 50% korting. Gaarne dit bedrag laten aanpassen zodat ik alsnog bedrag kan overmaken.

Alvast bedankt.
Hallo Vuurpaard66,
Dat is niet helemaal waar wat je zegt. De coupon die je denk ik zou willen gebruiken was elke dag geldig op 10 stuks. Dit was een stuntactie voor die telefoon. Helaas zat je niet bij de eerste 10 bestellingen. Daarom heb je ook de melding gekregen: Code Expired. Dat je toch besteld hebt en het volledige gedrag moet betalen is dan ook een logisch gevolg. Helaas kunnen we dit dus niet voor je doen. De kortingscode komt de komende tijd ook niet meer terug.

quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 21:20 schreef Racer88 het volgende:

[..]

Ah top, dankjewel!
Graag gedaan O-)
pi_173953634
Hallo Gearbest,

Ik heb een order geplaatst met als verzend methode Azerbaijan Air Mail. Ik lees hier dat het vaak voorkomt dat pakketjes verdwijnen die verzonden worden met Azerbaijan Air Mail. Ben bang dat dit ook bij mij het geval is want het verzenden duurt al meer dan 5 weken.

Zou u voor mij ook alvast een voorkeur instellen op een resend? Alvast bedankt.

Dit is het order nummer: WWP1708170532405357
pi_173954978
Ik wil even melden dat ik sinds 18 sept. de refund binnen heb voor order W1707180336375065 :) Dank voor je hulp hier op FOK Gearbest!
pi_173969025
Beste Gearbest,

Mijn vriend heeft 2 bestellingen op Gearbest gedaan en niet ontvangen.
Weet jij misschien hoe ik dit kan aangeven op de site?
Alvast bedankt!
pi_173969715
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:30 schreef kapeens het volgende:

[..]

Ik heb nu ineens een refund gekregen terwijl ik een resend wilde. Ook heb ik 130GB points niet teruggekregen. Want dat is toch 2.60. Kan je dit alsnog even regelen?
Dit is me helaas niet gelukt en ze willen ook niet toegeven. Ik kan je hierbij helaas niet helpen. Mijn excuses ;(

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:15 schreef ZeroBytes het volgende:
Hallo Gearbest,

Ik heb een order geplaatst met als verzend methode Azerbaijan Air Mail. Ik lees hier dat het vaak voorkomt dat pakketjes verdwijnen die verzonden worden met Azerbaijan Air Mail. Ben bang dat dit ook bij mij het geval is want het verzenden duurt al meer dan 5 weken.

Zou u voor mij ook alvast een voorkeur instellen op een resend? Alvast bedankt.

Dit is het order nummer: WWP1708170532405357
Hallo ZeroBytes,
Ik ga dit wel alvast doorgeven, maar zou je dit rijtje verder in willen vullen. Maakt het voor mij een stuk makkelijker.
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 september 2017 21:57 schreef dennissch het volgende:
Ik wil even melden dat ik sinds 18 sept. de refund binnen heb voor order W1707180336375065 :) Dank voor je hulp hier op FOK Gearbest!
Graag gedaan O-)
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 16:43 schreef Miep1977 het volgende:
Beste Gearbest,

Mijn vriend heeft 2 bestellingen op Gearbest gedaan en niet ontvangen.
Weet jij misschien hoe ik dit kan aangeven op de site?
Alvast bedankt!
Hallo Miep1977,
Dat is zeer vervelend om te horen. Als je onderstaand lijstje dan 2x wilt invullen dan kan ik jullie helpen.
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
pi_173970904
quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op dinsdag 19 september 2017 15:08 schreef Gearbest het volgende:

Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:


Helaas heb je de 45 dagen gepasseerd. Ik zal mijn best doen, maar kan hier weinig beloven. Als je bovenstaande verder aanvult en vertelt hoe het gebeurd is kan ik je veel beter helpen.
De $12 kan je als het goed is overal aan besteden. Dit kun je het beste meteen vragen als je eventueel je antwoord doorstuurt. Soms zit er namelijk een restrictie op.
-Orderdatum: 28-06-2017
-Product: Original Xiaomi In-ear Hybrid Earphones Pro
-Ordernummer: W1706281609237244
-Tracking Number: RS877255746NL
- Ticketnr: T17091520669
-Verzendmethode: Netherlands Post Registered: Jun 29, 2017 05:40:40 AM PST
-Probleem: oordopjes geven geen geluid meer, bij het draaien van de jack komt er soms wel goed geluid. In meerdere apparaten geprobeerd. Ik denk dat het een jack probleem is, geen kabel probleem. GB heeft 12 usd voor de wallet geboden. Je hebt eerder ook al hierop gereageerd trouwens. Als 12 USD het meest haalbare is, is dat ook prima, maar zo heb je er in ieder geval nog naar gekeken, zal ze nadat jij een bericht hebt gestuurd wel uitsluitsel geven, alvast bedankt!


[ Bericht 19% gewijzigd door mopf op 24-09-2017 18:22:26 ]
pi_173972033
Hallo Miep1977,
Dat is zeer vervelend om te horen. Als je onderstaand lijstje dan 2x wilt invullen dan kan ik jullie helpen.

Hierbij..... alvast bedankt!

-Orderdatum:10 juli 2017
-Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition ) - BLUE
-Ordernummer: WWP1707101446504688
-Tracking Number: AEL1112541732NL
-Verzendmethode: Switzerland Post Unregistered
-Probleem: niet aangekomen

-Orderdatum:22 juli 2017
-Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version - ENGLISH VERSION WHITE 206951402
-Ordernummer: WWP1707221633563392
-Tracking Number: AEL1112549908NL
-Verzendmethode: Netherlands Post Unregistered
-Probleem: niet aangekomen
pi_173982704
Goedemorgen,

Momenteel is er een drone onderweg naar mij, echter lijkt de tracking info op de website van GearBest zelf niet te werken. Mijn ordernummer is: WA1709130535131771

Hopelijk kunt u iets meer inzicht krijgen in het tracken van mijn order.

Alvast bedankt!
pi_173982763
goedemorgen,
Ik wacht nu al iets meer dan 2 maanden op de volgende order: W1707261308466882 met T&T : RN003099256AZ
verzonden met de vrienden van Azerbaijan... pakketje heeft sinds 1 aug de status Departure from outward office of exchange en had volgens track24 tussen 14-8 en 22-8 geleverd moeten worden
tot op de dag van vandaag nog steeds niks onvangen

- Orderdatum: Jul 26, 2017 13:08:46 PM
- Product: Kuken Tech 80pcs 8 in 1 Kanthal Prebuilt Heating Wire - SILVER
1x Original GeekVape Eagle Sub Ohm Tank - BLACK
- Ordernummer: W1707261308466882
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003099256AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan post registered
- Probleem: Nog steeds niet ontvangen, graag een resent of een refund

[ Bericht 2% gewijzigd door keesjanklootviool op 25-09-2017 09:52:13 ]
pi_173983055
quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:34 schreef louis-lau het volgende:
- Orderdatum: 14-09-2017
-Product: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_722226.html
- Ordernummer: W1709141017327706
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:Priority line
- Probleem: Na 6 dagen nog steeds niet verzonden. Orderstatus is "packed". Zou jij aub kunnen kijken wat er aan de hand is? Dit is de eerste keer dat het opeens zo lang duurt. Alvast bedankt.
Je pakketje is op 21 september verzonden door een kleine vertraging. Onze excuses hiervoor.

quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 18:05 schreef mopf het volgende:

[..]

-Orderdatum: 28-06-2017
-Product: Original Xiaomi In-ear Hybrid Earphones Pro
-Ordernummer: W1706281609237244
-Tracking Number: RS877255746NL
- Ticketnr: T17091520669
-Verzendmethode: Netherlands Post Registered: Jun 29, 2017 05:40:40 AM PST
-Probleem: oordopjes geven geen geluid meer, bij het draaien van de jack komt er soms wel goed geluid. In meerdere apparaten geprobeerd. Ik denk dat het een jack probleem is, geen kabel probleem. GB heeft 12 usd voor de wallet geboden. Je hebt eerder ook al hierop gereageerd trouwens. Als 12 USD het meest haalbare is, is dat ook prima, maar zo heb je er in ieder geval nog naar gekeken, zal ze nadat jij een bericht hebt gestuurd wel uitsluitsel geven, alvast bedankt!

Ik heb het doorgegeven en wacht nu op antwoord af O-)

quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 19:03 schreef Miep1977 het volgende:
Hallo Miep1977,
Dat is zeer vervelend om te horen. Als je onderstaand lijstje dan 2x wilt invullen dan kan ik jullie helpen.

Hierbij..... alvast bedankt!

-Orderdatum:10 juli 2017
-Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition ) - BLUE
-Ordernummer: WWP1707101446504688
-Tracking Number: AEL1112541732NL
-Verzendmethode: Switzerland Post Unregistered
-Probleem: niet aangekomen

-Orderdatum:22 juli 2017
-Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version - ENGLISH VERSION WHITE 206951402
-Ordernummer: WWP1707221633563392
-Tracking Number: AEL1112549908NL
-Verzendmethode: Netherlands Post Unregistered
-Probleem: niet aangekomen
De 60 dagen zijn voorbij dus dit moet geen probleem worden om geregeld te worden. Als het goed is ontvang je redelijk snel een mail / support ticket in je account.

quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:34 schreef CyberSick99 het volgende:
Goedemorgen,

Momenteel is er een drone onderweg naar mij, echter lijkt de tracking info op de website van GearBest zelf niet te werken. Mijn ordernummer is: WA1709130535131771

Hopelijk kunt u iets meer inzicht krijgen in het tracken van mijn order.

Alvast bedankt!
Ik ga het direct even voor je navragen of ze meer kunnen zien.

quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 09:37 schreef keesjanklootviool het volgende:
goedemorgen,
Ik wacht nu al iets meer dan 2 maanden op de volgende order: W1707261308466882 met T&T : RN003099256AZ
verzonden met de vrienden van Azerbaijan... pakketje heeft sinds 1 aug de status Departure from outward office of exchange en had volgens track24 tussen 14-8 en 22-8 geleverd moeten worden
tot op de dag van vandaag nog steeds niks onvangen

- Orderdatum: Jul 26, 2017 13:08:46 PM
- Product: Kuken Tech 80pcs 8 in 1 Kanthal Prebuilt Heating Wire - SILVER
1x Original GeekVape Eagle Sub Ohm Tank - BLACK
- Ordernummer: W1707261308466882
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003099256AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan post registered
- Probleem: Nog steeds niet ontvangen, graag een resent of een refund
Ik vermoed dat deze niet meer aankomen en zal een resend of refund voor je gaan regelen. Ik heb het in ieder geval alvast doorgegeven. Als het goed is ontvang je redelijk snel een mail / support ticket in je account.
pi_173983080
[..]

Ik vermoed dat deze niet meer aankomen en zal een resend of refund voor je gaan regelen. Ik heb het in ieder geval alvast doorgegeven. Als het goed is ontvang je redelijk snel een mail / support ticket in je account.
[/quote]

Bedankt voor de supersnelle service/hulp!!
pi_173983910
quote:
[..]

Ik ga het direct even voor je navragen of ze meer kunnen zien.

Ook via DPD verassend weinig informatie gevonden, maar in de PostNL app lijkt het erop dat de drone vandaag kan binnenkomen. In ieder geval bedankt voor de hulp, en hopelijk kan ik morgen lekker vliegen.
pi_173984342
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 11:03 schreef CyberSick99 het volgende:

[..]

Ook via DPD verassend weinig informatie gevonden, maar in de PostNL app lijkt het erop dat de drone vandaag kan binnenkomen. In ieder geval bedankt voor de hulp, en hopelijk kan ik morgen lekker vliegen.
Wel raar dat de DPD weinig geupdate is en bij PostNL wel. Hopelijk komt die snel binnen en kan je morgen gaan vliegen :)
pi_173984422
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 11:36 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Wel raar dat de DPD weinig geupdate is en bij PostNL wel. Hopelijk komt die snel binnen en kan je morgen gaan vliegen :)
Klopt. Nu heb ik weleens via een andere webshop ook de priority line gebruikt, en daar kon ik alles volgen van China t/m Nederland via 17track. Mijn vermoeden is dat via de methode van GearBest er gewoon weinig updates zijn. Beetje jammer, maar anderzijds is de levering ook weer zo snel dat ik gewoon niet zo ongeduldig moet zijn. Het is meer om 'zeker te weten' dat het pakketje onderweg is.

De PostNL app is overigens een tip voor iedereen. Wanneer je deze met een account en je adres gebruikt, dan kun je daarin zien wanneer er een zending (buitenlands en binnenlands) onderweg naar je is.
pi_173984632
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 11:42 schreef CyberSick99 het volgende:

[..]

Klopt. Nu heb ik weleens via een andere webshop ook de priority line gebruikt, en daar kon ik alles volgen van China t/m Nederland via 17track. Mijn vermoeden is dat via de methode van GearBest er gewoon weinig updates zijn. Beetje jammer, maar anderzijds is de levering ook weer zo snel dat ik gewoon niet zo ongeduldig moet zijn. Het is meer om 'zeker te weten' dat het pakketje onderweg is.

De PostNL app is overigens een tip voor iedereen. Wanneer je deze met een account en je adres gebruikt, dan kun je daarin zien wanneer er een zending (buitenlands en binnenlands) onderweg naar je is.
Ik kreeg laatst juist via de PostNL en via DPD wel alles. Vanuit de UK tot aan de deur kon ik precies volgen bij beide. Wel raar dat DPD geen updates geeft. Hele goeie tip van PostNL inderdaad. Wel zo fijn om te weten waar je pakketje is natuurlijk. O-)
  maandag 25 september 2017 @ 12:37:31 #222
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_173985514
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:12 schreef kladderadatsch het volgende:
- Orderdatum: Jul 02, 2017
- Product: Vernee Mars Pro 4G Phablet
- Ordernummer: W1707022348530248
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS915871017NL
- Verzendmethode: Netherlands Post Registered
- Probleem: Nooit iets ontvangen
- Support ticket: T17072008343

Kan iemand hier eens naar kijken aub? Graag een refund want ik ga niet nog eens 3 maanden wachten.
Nadat ik vorige keer vrij snel een berichtje kreeg is het daarna weer oorverdovend stil geworden. Het is dus nog steeds niet geregeld.

Gearbest?
But something is happening and you don't know what it is
Do you, Mr. Jones?
pi_173985970
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 12:37 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Nadat ik vorige keer vrij snel een berichtje kreeg is het daarna weer oorverdovend stil geworden. Het is dus nog steeds niet geregeld.

Gearbest?
Hallo,
Je hebt als het goed enkele dagen geleden al een bericht gekregen. Kun je hier eens inloggen op deze site. Ik heb doorgekregen dat we je zaak behandelen met ticket nummer: AT17091907179 en dat ze zullen gaan refunden. Je moet wel eerst nog een bevestiging doen.
  maandag 25 september 2017 @ 13:20:59 #224
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_173986110
Ik snap niet wat je bedoeld met 'een bevestiging doen'? Ik heb gereageerd op dat bericht waarin ik werd gevraagd om m'n adres gegevens enzo te bevestigen en om te controleren of het misschien bij het postkantoor lag, beide heb ik gedaan, ik begrijp niet wat ik verder zou moeten doen.
But something is happening and you don't know what it is
Do you, Mr. Jones?
  maandag 25 september 2017 @ 13:58:26 #225
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_173986647
En ik kan dus niet inloggen op die site uit je link. :?
But something is happening and you don't know what it is
Do you, Mr. Jones?
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')