abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  dinsdag 19 september 2017 @ 08:12:11 #176
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_173865308
registreer om deze reclame te verbergen
- Orderdatum: Jul 02, 2017
- Product: Vernee Mars Pro 4G Phablet
- Ordernummer: W1707022348530248
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS915871017NL
- Verzendmethode: Netherlands Post Registered
- Probleem: Nooit iets ontvangen
- Support ticket: T17072008343

Kan iemand hier eens naar kijken aub? Graag een refund want ik ga niet nog eens 3 maanden wachten.
But something is happening and you don't know what it is
Do you, Mr. Jones?
pi_173866138
n.v.t ik heb al contact gehad en een ander model mogen uitkiezen

[ Bericht 43% gewijzigd door Daniel_Smit op 19-09-2017 11:21:55 ]
pi_173867638
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:08 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Oei dat is natuurlijk zeer vervelend. Ik ga dit voor jou proberen te regelen dat je een resend doen of dat je volledig gaan refunden. Wel heel goed dat je foto's hebt toegevoegd. Mocht ik feedback terug krijgen dan laat ik het direct weten.

[..]

Hallo -wtf-,
Ik geeft je voorkeur alvast door. Helaas zal je nog even moeten wachten. We hebben normaal een beleid van 60 dagen na de orderdatum. Voor de Azerbaijan verzending hebben we ons beleid aangepast naar 35 dagen. Daar zit je nog niet aan dus nog heel even geduld.
Hoi,

Kun je mij vertellen waar het pakketje is want het tracking nummer werkt niet.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
pi_173871585
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:29 schreef Jungian het volgende:

[..]

De laatste 2 refunds zijn inmiddels ook binnen (op m'n bankrekening). *O*
Graag gedaan *O*

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:57 schreef Dem_Demmy het volgende:
Heb het ontvangen denk ik is afzender checkout.com?
Want dan heb ik het😁

Bedankt
Dat zou zomaar kunnen :P

quote:
18s.gif Op dinsdag 19 september 2017 01:51 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

Nou ze hebben t nog even gevraagd en dat was prettig want ik wilde geen refund maar een resend. Inmiddels is die onderweg .

Ik maakte me nog wat druk over een andere order die maar op "packed" bleef staan. Van mij hoefde het niet meer zo nodig. Kwam dus eigenlijk wel goed uit dat bij navraag bleek dat het ding helemaal niet gepackt was maar uitverkocht haha. Geld terug inmiddels, Paypal zal het over driekwart jaar wel weer eens bijschrijven denk ik.

Afijn, nogmaals dank voor de moeite en veel succes verder.
Ze vragen vaak nog eerst een bevestiging, omdat we in het verleden hebben gezien dat mensen eerst een refund zeggen en laten toch een resend willen of net andersom.
Fijn om te horen dat ik je heb kunnen helpen. ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:12 schreef kladderadatsch het volgende:
- Orderdatum: Jul 02, 2017
- Product: Vernee Mars Pro 4G Phablet
- Ordernummer: W1707022348530248
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS915871017NL
- Verzendmethode: Netherlands Post Registered
- Probleem: Nooit iets ontvangen
- Support ticket: T17072008343

Kan iemand hier eens naar kijken aub? Graag een refund want ik ga niet nog eens 3 maanden wachten.
Ik heb het doorgegeven je zou hier bericht van moeten krijgen om je refund te bevestigen.
3 maanden wachten is toevallig doordat je pakketje niet aan is gekomen. Hopelijk heb ik je zo kunnen helpen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:29 schreef Daniel_Smit het volgende:
n.v.t ik heb al contact gehad en een ander model mogen uitkiezen
Ik had het al doorgegeven. Fijn dat het geregeld is ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:10 schreef -wtf- het volgende:

[..]

Hoi,

Kun je mij vertellen waar het pakketje is want het tracking nummer werkt niet.
Van je resend? Het kan soms enkele dagen duren voordat je tracking status geupdate wordt. Dit is afhankelijk van het postorderbedrijf.

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 22:16 schreef mopf het volgende:
Hoi, ik ben normaal actief op een ander forum, maar nu toch hier vanwege de support sectie :)

Mijn XIAOMI Hybrid Pro's zijn binnen 3 maanden gestopt met werken. Nu probeer ik het via de customer service op te lossen en het beste wat ze me aanbieden is 12 USD op mijn gearbest account.

We have rules need to follow, hope you can understand this.
And your case has passed 45 day money back warranty.
As you are a valuable customer for us, and we extremely sympathize your situation, we would like to make a concession:
We can refund 12USD to your GB Wallet.

1. Kan jij nog iets meer voor me betekenen?
2. Hoe nuttig is 12 USD op je GB Wallet, kun je dat aan alles op de site besteden?

Groet.
Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:


Helaas heb je de 45 dagen gepasseerd. Ik zal mijn best doen, maar kan hier weinig beloven. Als je bovenstaande verder aanvult en vertelt hoe het gebeurd is kan ik je veel beter helpen.
De $12 kan je als het goed is overal aan besteden. Dit kun je het beste meteen vragen als je eventueel je antwoord doorstuurt. Soms zit er namelijk een restrictie op.
pi_173872078
Helaas ook nog niets ontvangen via Azerbaijan Air Mail:

-Orderdatum: 29-07-2017
-Product: Awei A610BL Sports Earbuds
-Ordernummer: WWP1707290926319308
-Tracking Number: AEL1112552567NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niets ontvangen
-voorkeur: Refund
  dinsdag 19 september 2017 @ 15:39:11 #181
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_173872086
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:08 schreef Gearbest het volgende:

Ik heb het doorgegeven je zou hier bericht van moeten krijgen om je refund te bevestigen.
3 maanden wachten is toevallig doordat je pakketje niet aan is gekomen. Hopelijk heb ik je zo kunnen helpen.

Ja, ik heb bericht gehad, bedankt. Maar die 3 maanden is niet alleen omdat het niet is aangekomen, verzending was namelijk ook pas na een maand. Maar goed, ik hoop dat het nu in orde komt, heb al diverse keren besteld bij Gearbest en dit is de eerste keer dat het compleet in de soep loopt.
But something is happening and you don't know what it is
Do you, Mr. Jones?
pi_173872149
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:38 schreef GvB het volgende:
Helaas ook nog niets ontvangen via Azerbaijan Air Mail:

-Orderdatum: 29-07-2017
-Product: Awei A610BL Sports Earbuds
-Ordernummer: WWP1707290926319308
-Tracking Number: AEL1112552567NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niets ontvangen
-voorkeur: Refund
Oke ik ga dit voor je regelen. Ik verwacht dat je hier morgen / overmorgen bericht over moet krijgen. Ze zullen vragen om je resend te bevestigen samen met je adres.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:39 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ja, ik heb bericht gehad, bedankt. Maar die 3 maanden is niet alleen omdat het niet is aangekomen, verzending was namelijk ook pas na een maand. Maar goed, ik hoop dat het nu in orde komt, heb al diverse keren besteld bij Gearbest en dit is de eerste keer dat het compleet in de soep loopt.
Oei een maand is inderdaad wel heel lang en totaal niet gebruikelijk. Dat is alleen het geval als het product niet op voorraad is (staat dan aangegeven). Mocht dit nog eens voorkomen laat het dan direct weten.
Hopelijk heb ik je kunnen helpen hiermee.
pi_173879307
Bij deze, alvast bedankt!

-Orderdatum: Aug 22, 2017
-Product:https://www.gearbest.com/batteries/pp_432023.html
-Ordernummer:W1708210907065846
-Tracking Number:AEL1112572416NL
-Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
-Probleem:Is er nog steeds niet
-voorkeur: resend / refund? Resend graag!
pi_173882858
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is raar. Je zou normaal al bericht moeten hebben gekregen. Ik ga navragen waar je bericht blijft, want zie dat de mensen van vrijdag en dit weekend wel al bericht hebben gekregen. Ik vermoed dat ze er overeen gelezen/gescrold hebben.
Het is inmiddels woensdag... namiddag in China, ervaring leert dat antwoorden van support 's nachts Nederlandse tijd komen. Dus weer 2 dagen voorbij.. wat is er aan de hand?
pi_173884357
quote:
Dat is raar. Je zou normaal al bericht moeten hebben gekregen. Ik ga navragen waar je bericht blijft, want zie dat de mensen van vrijdag en dit weekend wel al bericht hebben gekregen. Ik vermoed dat ze er overeen gelezen/gescrold hebben.
Tot nu toe heb ik ook nog niets vernomen.
pi_173885047
- Orderdatum: 14-09-2017
-Product: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_722226.html
- Ordernummer: W1709141017327706
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:Priority line
- Probleem: Na 6 dagen nog steeds niet verzonden. Orderstatus is "packed". Zou jij aub kunnen kijken wat er aan de hand is? Dit is de eerste keer dat het opeens zo lang duurt. Alvast bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door louis-lau op 20-09-2017 15:11:16 ]
pi_173886082
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:44 schreef kapeens het volgende:
Bij deze, alvast bedankt!

-Orderdatum: Aug 22, 2017
-Product:https://www.gearbest.com/batteries/pp_432023.html
-Ordernummer:W1708210907065846
-Tracking Number:AEL1112572416NL
-Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
-Probleem:Is er nog steeds niet
-voorkeur: resend / refund? Resend graag!
Ik heb nu ineens een refund gekregen terwijl ik een resend wilde. Ook heb ik 130GB points niet teruggekregen. Want dat is toch 2.60. Kan je dit alsnog even regelen?
pi_173887595
Beste,

Ik heb tot op heden mijn Xiaomi accu nog steeds niet binnen. Zouden jullie er naar kunnen kijken?

Orderdatum: Aug 05, 2017 08:30:25 AM
Order number: WW1708050830259842
Shipping method: Azerbaijan Post Unregistered
pi_173888990
Hallo,

Ik heb lang genoeg gewacht dus bij deze:

-Orderdatum: 22-07-2017
-Product: Original Xiaomi Wireless Bluetooth 4.0 Speaker
-Ordernummer: WW1707221517474294
-Tracking Number: WW1707221517474294
-Verzendmethode: Azerbaijan Registered
-Probleem: Niets ontvangen
-voorkeur: Resend
  woensdag 20 september 2017 @ 14:32:28 #190
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_173889507
Tijd voor mijn ontbrekende pakketje hier ook even aan te melden:
- Orderdatum: 22-06-2018
- Product: Xiaomi Yeelight AC220V RGBW E27 Smart LED Bulb
- Ordernummer: W1706220938278044
- Ticketnummer: T17083001503
- Tracking nummer (indien beschikbaar): GEGMY00347125
- Verzendmethode: Switzerland Post

Het probleem is vrij eenvoudig: niet aangekomen. Diezelfde dat heb ik 2 van die lampen besteld (binnen 2 minuten) en eentje is er wel aangekomen zonder problemen maar de andere niet. Andere pakketjes van Gearbest zijn wel perfect aangekomen.

Gewenste oplossing: opnieuw versturen
pi_173889954
Klopt het dat de iLife v7s pro robotstofzuiger niet meer beschikbaar is in eu warehouse?

2 weken gelden via eu warehouse besteld en binnen gekregen. Nu wilde ik er nog 1 bestellen en het alleen via China :'(
hardcoholic
pi_173891126
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:44 schreef kapeens het volgende:
Bij deze, alvast bedankt!

-Orderdatum: Aug 22, 2017
-Product:https://www.gearbest.com/batteries/pp_432023.html
-Ordernummer:W1708210907065846
-Tracking Number:AEL1112572416NL
-Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
-Probleem:Is er nog steeds niet
-voorkeur: resend / refund? Resend graag!
Ik ga het doorgeven. Ons beleid is aangepast voor deze verzendmethode naar 35 dagen. Je zal dus nog even wachten. Ik ga het wel proberen nu te regelen, maar mocht je nog een paar dagen moeten wachten dan weet je alvast waarom.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 07:43 schreef holybuck het volgende:

[..]

Het is inmiddels woensdag... namiddag in China, ervaring leert dat antwoorden van support 's nachts Nederlandse tijd komen. Dus weer 2 dagen voorbij.. wat is er aan de hand?
Hallo Holybuck,
Het is inderdaad woensdag en er is niks aan de hand :P. Voor je ordernummer: W1707101303574895 hebben we een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191634406932C.
Voor je andere order met ordernummer: W1707101257538122 hebben we tevens een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191636379961C.
Het enige gekke is dat je hier geen bericht van hebt gekregen. Kan je eens in je SPAM folder kijken. Anders kan je via deze pagina ook eventuele berichten kijken: https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:51 schreef Domize het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik ook nog niets vernomen.
Hallo,
Voor jou hebben we een ook een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709181914251635C.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:34 schreef louis-lau het volgende:
- Orderdatum: 14-09-2017
-Product: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_722226.html
- Ordernummer: W1709141017327706
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:Priority line
- Probleem: Na 6 dagen nog steeds niet verzonden. Orderstatus is "packed". Zou jij aub kunnen kijken wat er aan de hand is? Dit is de eerste keer dat het opeens zo lang duurt. Alvast bedankt.
Oke ik ga dit eens even uitzoeken.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:30 schreef kapeens het volgende:

[..]

Ik heb nu ineens een refund gekregen terwijl ik een resend wilde. Ook heb ik 130GB points niet teruggekregen. Want dat is toch 2.60. Kan je dit alsnog even regelen?
Waarschijnlijk hebben ze een refund gedaan, omdat het product niet direct verzonden kan worden. Ik ga navragen hoe het zit met de 130GB punten die je gebruikt hebt.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:53 schreef larry_flynt het volgende:
Beste,

Ik heb tot op heden mijn Xiaomi accu nog steeds niet binnen. Zouden jullie er naar kunnen kijken?

Orderdatum: Aug 05, 2017 08:30:25 AM
Order number: WW1708050830259842
Shipping method: Azerbaijan Post Unregistered
Oke ik ga het doorgeven. Naar alle waarschijnlijkheid is je pakketje verloren gegaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:02 schreef Jaymson het volgende:
Hallo,

Ik heb lang genoeg gewacht dus bij deze:

-Orderdatum: 22-07-2017
-Product: Original Xiaomi Wireless Bluetooth 4.0 Speaker
-Ordernummer: WW1707221517474294
-Tracking Number: WW1707221517474294
-Verzendmethode: Azerbaijan Registered
-Probleem: Niets ontvangen
-voorkeur: Resend
Oke ik ga dit voor je regelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:32 schreef JiePieWie het volgende:
Tijd voor mijn ontbrekende pakketje hier ook even aan te melden:
- Orderdatum: 22-06-2018
- Product: Xiaomi Yeelight AC220V RGBW E27 Smart LED Bulb
- Ordernummer: W1706220938278044
- Ticketnummer: T17083001503
- Tracking nummer (indien beschikbaar): GEGMY00347125
- Verzendmethode: Switzerland Post

Het probleem is vrij eenvoudig: niet aangekomen. Diezelfde dat heb ik 2 van die lampen besteld (binnen 2 minuten) en eentje is er wel aangekomen zonder problemen maar de andere niet. Andere pakketjes van Gearbest zijn wel perfect aangekomen.

Gewenste oplossing: opnieuw versturen
Hmm dat is inderdaad vrij vervelend. Ik ga dit voor je proberen om te lossen. Het zou kunnen dat ze een refund geven in plaats van een resend. Ik ga doorgeven dat je voorkeur naar een resend uitgaat.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:50 schreef Ferdii het volgende:
Klopt het dat de iLife v7s pro robotstofzuiger niet meer beschikbaar is in eu warehouse?

2 weken gelden via eu warehouse besteld en binnen gekregen. Nu wilde ik er nog 1 bestellen en het alleen via China :'(
Helaas is deze uitverkocht in ons EU warehouse en enkel nog te bestellen bij ons China Warehouse. Op dit moment kunnen ze niet aangeven wanneer deze weer beschikbaar is in ons EU warehouse. Onze excuses hiervoor.
pi_173894390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:41 schreef Gearbest het volgende:

Hallo,
Voor jou hebben we een ook een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709181914251635C.
Bedankt maar waar kan ik die order terugzien dan? Ik vraag het maar even omdat ik het nergens kan terugvinden en het anders misschien weer ergens fout gaat. Ook niet in mijn spamfolder of op https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list
pi_173895814
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:41 schreef Gearbest het volgende:
Hallo Holybuck,Het is inderdaad woensdag en er is niks aan de hand . Voor je ordernummer: W1707101303574895 hebben we een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191634406932C.Voor je andere order met ordernummer: W1707101257538122 hebben we tevens een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191636379961C.Het enige gekke is dat je hier geen bericht van hebt gekregen. Kan je eens in je SPAM folder kijken. Anders kan je via deze pagina ook eventuele berichten kijken: https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list
Heel apart... geen mail (ook niet in spambox), in mijn account kom ik deze twee (RMA)orders niet tegen. Ook bij de ticket-list staan alleen nog de tickets waarmee ik me bij jou heb gemeld (T17090400510 en T17090400515) met dezelfde status waarbij Vivian vraagt om bewijs van niet-afleveren.

Zijn ze onderweg of wachten ze nog op input? Als ze onderweg zijn, heb je dan de track&trace codes voor me?
pi_173897942
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:02 schreef Domize het volgende:

[..]

Bedankt maar waar kan ik die order terugzien dan? Ik vraag het maar even omdat ik het nergens kan terugvinden en het anders misschien weer ergens fout gaat. Ook niet in mijn spamfolder of op https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:23 schreef holybuck het volgende:

[..]

Heel apart... geen mail (ook niet in spambox), in mijn account kom ik deze twee (RMA)orders niet tegen. Ook bij de ticket-list staan alleen nog de tickets waarmee ik me bij jou heb gemeld (T17090400510 en T17090400515) met dezelfde status waarbij Vivian vraagt om bewijs van niet-afleveren.

Zijn ze onderweg of wachten ze nog op input? Als ze onderweg zijn, heb je dan de track&trace codes voor me?
Ik ga dit voor jullie beiden navragen.
Ik heb wel bevestigd gekregen dat jullie beide resends klaar staan. Je zou de ordernummers hier kunnen invullen. Op dit moment zijn ze nog niet beschikbaar zou wel geupdate moeten worden door het postbedrijf.
pi_173899390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:41 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het doorgeven. Ons beleid is aangepast voor deze verzendmethode naar 35 dagen. Je zal dus nog even wachten. Ik ga het wel proberen nu te regelen, maar mocht je nog een paar dagen moeten wachten dan weet je alvast waarom.

[..]

Hallo Holybuck,
Het is inderdaad woensdag en er is niks aan de hand :P. Voor je ordernummer: W1707101303574895 hebben we een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191634406932C.
Voor je andere order met ordernummer: W1707101257538122 hebben we tevens een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191636379961C.
Het enige gekke is dat je hier geen bericht van hebt gekregen. Kan je eens in je SPAM folder kijken. Anders kan je via deze pagina ook eventuele berichten kijken: https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list

[..]

Hallo,
Voor jou hebben we een ook een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709181914251635C.

[..]

Oke ik ga dit eens even uitzoeken.

[..]

Waarschijnlijk hebben ze een refund gedaan, omdat het product niet direct verzonden kan worden. Ik ga navragen hoe het zit met de 130GB punten die je gebruikt hebt.

[..]

Oke ik ga het doorgeven. Naar alle waarschijnlijkheid is je pakketje verloren gegaan.

[..]

Oke ik ga dit voor je regelen.

[..]

Hmm dat is inderdaad vrij vervelend. Ik ga dit voor je proberen om te lossen. Het zou kunnen dat ze een refund geven in plaats van een resend. Ik ga doorgeven dat je voorkeur naar een resend uitgaat.

[..]

Helaas is deze uitverkocht in ons EU warehouse en enkel nog te bestellen bij ons China Warehouse. Op dit moment kunnen ze niet aangeven wanneer deze weer beschikbaar is in ons EU warehouse. Onze excuses hiervoor.
Moet ik zelf nog iets regelen of hoor ik vanzelf van jullie?
pi_173908840
Hallo GB!

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of jullie Priority line verzendmethode vrij is van douanekosten! So niet, komen jullie nog met zo'n verzendmethode of verzekering?
pi_173909194
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:06 schreef Brentolinni het volgende:
- Orderdatum: Sep 02, 2017
- Product: Xiaomi Redmi Note 4 3GB RAM 4G Phablet
- Ordernummer: W1709021009565471
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS662931467GB
- Verzendmethode: Free shipping registered (Royal Mail)
- Probleem: Verkeerd product gekregen
- Support ticket: T17091526761

Ik heb een vekeerd product gekregen, maar communicatie over de mail verloopt stroef. Ze begrijpen niet dat ik het verkeerde product heb gekregen. In de ticket zal je zien staan dat ik foto's van het verkeerde product heb gemaakt, inclusief foto van de SKU (AF-ARC-BLK-001).
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:08 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Hallo,
Oei dat is natuurlijk zeer vervelend. Ik ga dit voor jou proberen te regelen dat je een resend doen of dat je volledig gaan refunden. Wel heel goed dat je foto's hebt toegevoegd. Mocht ik feedback terug krijgen dan laat ik het direct weten.
Ik vroeg mij af of er al een update was over een resend/refund. Er is een nieuwe ticket AT17091809232 aangemaakt waarin staat dat ze kijken naar een oplossing. Als ik het goed begrijp uit de mail zou ik al een antwoord moeten hebben.
pi_173912592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:30 schreef kapeens het volgende:

[..]

Ik heb nu ineens een refund gekregen terwijl ik een resend wilde. Ook heb ik 130GB points niet teruggekregen. Want dat is toch 2.60. Kan je dit alsnog even regelen?
Helaas kan ik er niet voor zorgen dat je de 130GB punten terugkrijgt. Mijn excuses hiervoor.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:53 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Moet ik zelf nog iets regelen of hoor ik vanzelf van jullie?
Als het goed is krijg je hiervan een e-mail of een support ticket op je account.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:04 schreef eddepetfokt het volgende:
Hallo GB!

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of jullie Priority line verzendmethode vrij is van douanekosten! So niet, komen jullie nog met zo'n verzendmethode of verzekering?
Hallo Eddepetfokt,
Helaas is de Priority Line verzending niet vrij van douanekosten. De kans is via deze manier wel het kleinst. Op dit moment staat een dergelijke verzekering/verzendmethode nog in de kinderschoenen en het is maar de vraag of dat het er überhaupt komt.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:25 schreef Brentolinni het volgende:

[..]

[..]

Ik vroeg mij af of er al een update was over een resend/refund. Er is een nieuwe ticket AT17091809232 aangemaakt waarin staat dat ze kijken naar een oplossing. Als ik het goed begrijp uit de mail zou ik al een antwoord moeten hebben.
Hallo,
Ik heb alleen bericht terug gekregen dat ze er mee bezig zijn om een passende oplossing voor je te regelen. Dit zal een refund of een resend worden denk ik zo. Ik weet zelf nog niet wat er besloten is daarover.
pi_173916093
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:59 schreef Gearbest het volgende:

[..]

[..]

Ik ga dit voor jullie beiden navragen.
Ik heb wel bevestigd gekregen dat jullie beide resends klaar staan. Je zou de ordernummers hier kunnen invullen. Op dit moment zijn ze nog niet beschikbaar zou wel geupdate moeten worden door het postbedrijf.
Het blijft oorverdovend stil in mijn mailbox en op mijn account. Ook in de link die je gaf zijn de ordernummers nog onbekend.......
Het is nu ruim een week geleden sinds ik me hier meldde en behalve jouw toezegging heb ik nog geen zicht op dat het ook daadwerkelijk opnieuw is ingepakt en verstuurd.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')