abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173805604
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:28 schreef YdieresiS het volgende:

[..]

Daar heb ik ook een nummer gekregen, maar daarop vind hij geen shipment. Zou gisteren al verstuurd moeten zijn, dus ik zou nu wel informatie verwachten. Eindigt jouw nummer ook op twee keer een X? Mijne begint in ieder geval met Q12 en vervolgens een aantal cijfers en dan twee keer een X, lijkt me dat die daar misschien niet horen en het nummer dus niet correct is, maar ik weet het niet.
Klopt, dat is het juiste nummer. Bij mij eindigt hij ook op twee maal een X.
Het is niet Nederland waar zodra hij aangemeld wordt bij PostNL dit meteen te zien is. Even geduld nog denk ik :)
Music was my first love, and it will be my last.
pi_173807841
- Orderdatum: Jun 26, 2017
- Product: Original Eleaf iStick Pico TC 75W Mod Kit
- Ordernummer: W1706261730385001
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002746974AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Niet ontvangen en willen ook geen resend of refund geven.
- Support tickets: T17082305051 / T17081652880

Ben hier nu al maanden mee bezig en voel me ondertussen ook geen "valued customer" meer.
Zojuist is mij 200GB punten aangeboden als zijnde compensatie wat natuurlijk geen compensatie is.

Please help!

[ Bericht 0% gewijzigd door Domize op 16-09-2017 12:59:01 ]
pi_173814614
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:00 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Doe maar refund voor beide, aangezien ik die hub wel snel nodig heb en via een Nederlandse webshop ga bestellen. Bedankt voor het aanbod overigens :)
Als het goed is moet je al een mail ontvangen hebben met je voorkeur samen met het bevestigen van je adres (alleen bij resend). Ik had je ordernummer al doorgegeven, maar je voorkeur nog niet O-)
Als je deze nog niet ontvangen hebt laat het even weten. Kan ook zijn dat je pas maandag bericht krijgt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:11 schreef freekwe het volgende:
- Orderdatum: Aug 04, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2
- Ordernummer: WP1708031515145610
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112555983NL
- Verzendmethode: AEL1112555983NL
- Probleem: Niet ontvangen en geen track en trace. Graag een resend.
Oke ik ga het voor je doorgeven. Je zal hier wel pas maandag of dinsdag bericht van krijgen. Dan moet je even je adres bevestigen en zal de resend geregeld worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:39 schreef Domize het volgende:
- Orderdatum: Jun 26, 2017
- Product: Original Eleaf iStick Pico TC 75W Mod Kit
- Ordernummer: W1706261730385001
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002746974AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Niet ontvangen en willen ook geen resend of refund geven.
- Support tickets: T17082305051 / T17081652880

Ben hier nu al maanden mee bezig en voel me ondertussen ook geen "valued customer" meer.
Zojuist is mij 200GB punten aangeboden als zijnde compensatie wat natuurlijk geen compensatie is.

Please help!
Hallo Domize,
Oei dat is een zeer vervelende zaak. Ik ga dit meteen in orde voor je maken. Je hebt helemaal gelijk dat dit geregeld moet worden. Ik ga het doorgeven. Gaat je voorkeur uit naar een resend of refund. Dan kan ik dit meteen voor je regelen O-)
pi_173814657
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:23 schreef ErkendFokker het volgende:
Even een vraagje die niet over Azerbeidzjan mail gaat. Kan je zien hoe lang het duurt voor mijn stofzuiger er is?
Ordernr WP1709031800265493
Het pakket is niet verloren, maar er zijn een aantal pakketten voor een douaneonderzoek. Aantal pakketten met spullen die niet ingevoerd mogen worden. Daardoor loopt een hele zending vertraging op helaas. Er zal een beetje vertraging zijn, maar wacht een paar dagen en er zal weer een logistieke update volgen door de pakkettendienst.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:52 schreef YdieresiS het volgende:
Toch goed om te horen dat niet alleen mijn pakketje de laatste tijd verloren is gegaan. Heb nu een resend gekregen via het ticket systeem van Gearbest, maar ik kan deze nog niet tracken, is daar een reden voor? De hele tracking code die ik heb gekregen lijkt niet te bestaan bij de site die wordt opgegeven.

Gaat om bestelnummer:
WRMA1709121422489309C

Waarbij ik deze site als tracking site heb gekregen:
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Ik heb doorgekregen dat sommige containers in England op dit moment worden onderzocht / doorzocht worden door de douane (aangifte). Binnen enkele dagen zou je pakketje weer geupdate worden door de pakketdienst.

[ Bericht 100% gewijzigd door Gearbest op 16-09-2017 20:05:56 ]
pi_173816804
quote:
Hallo Domize,
Oei dat is een zeer vervelende zaak. Ik ga dit meteen in orde voor je maken. Je hebt helemaal gelijk dat dit geregeld moet worden. Ik ga het doorgeven. Gaat je voorkeur uit naar een resend of refund. Dan kan ik dit meteen voor je regelen O-)
Doe maar een resend, misschien gaat het deze keer wel goed. :)
Bedankt voor je moeite, top!
pi_173824101
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat heb je helaas fout behalve als je een order besteld uit een EU warehouse. Dan heb je inderdaad geen kans op douane kosten. Bij andere warehouses buiten de EU heb je wel kans op douanekosten bij bedragen boven de 22.
Ik heb zelf de ervaring dat de kans via Expedited shipping groter is op douanekosten. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met Priority Line en adviseer je dan ook om die mogelijkheid te kiezen indien beschikbaar.

Haha, my bad. Dat waren dus de kosten die ik moest dokken aan DHL.
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
pi_173827037
registreer om deze reclame te verbergen
- Orderdatum: Sep 02, 2017
- Product: Xiaomi Redmi Note 4 3GB RAM 4G Phablet
- Ordernummer: W1709021009565471
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS662931467GB
- Verzendmethode: Free shipping registered (Royal Mail)
- Probleem: Verkeerd product gekregen
- Support ticket: T17091526761

Ik heb een vekeerd product gekregen, maar communicatie over de mail verloopt stroef. Ze begrijpen niet dat ik het verkeerde product heb gekregen. In de ticket zal je zien staan dat ik foto's van het verkeerde product heb gemaakt, inclusief foto van de SKU (AF-ARC-BLK-001).
pi_173828291
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke ik ga het voor je regelen. Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?

Ik stuur je even een pm, ivm adreswijziging
pi_173835158
Order nummer wa1708191038373197
Order date 20-08
Product xiaomi mi band 2
Tracking nummer ael1112571547nl
Resend graag
ver weg is duur betaald maar wel lekker
pi_173836523
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:06 schreef Brentolinni het volgende:
- Orderdatum: Sep 02, 2017
- Product: Xiaomi Redmi Note 4 3GB RAM 4G Phablet
- Ordernummer: W1709021009565471
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS662931467GB
- Verzendmethode: Free shipping registered (Royal Mail)
- Probleem: Verkeerd product gekregen
- Support ticket: T17091526761

Ik heb een vekeerd product gekregen, maar communicatie over de mail verloopt stroef. Ze begrijpen niet dat ik het verkeerde product heb gekregen. In de ticket zal je zien staan dat ik foto's van het verkeerde product heb gemaakt, inclusief foto van de SKU (AF-ARC-BLK-001).
Hallo,
Oei dat is natuurlijk zeer vervelend. Ik ga dit voor jou proberen te regelen dat je een resend doen of dat je volledig gaan refunden. Wel heel goed dat je foto's hebt toegevoegd. Mocht ik feedback terug krijgen dan laat ik het direct weten.

quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 17:25 schreef -wtf- het volgende:
Order nummer wa1708191038373197
Order date 20-08
Product xiaomi mi band 2
Tracking nummer ael1112571547nl
Resend graag
Hallo -wtf-,
Ik geeft je voorkeur alvast door. Helaas zal je nog even moeten wachten. We hebben normaal een beleid van 60 dagen na de orderdatum. Voor de Azerbaijan verzending hebben we ons beleid aangepast naar 35 dagen. Daar zit je nog niet aan dus nog heel even geduld.
pi_173846375
Ik heb een nieuw support ticket gekregen, waarin dus het volgende staat:

quote:
Thank you for contacting us regarding your order.

After tracking your parcel on

http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php, I am sorry to inform you that the tracking number is inactive right now. If you got a tracking result such as " Not found", it's telling you that your tracking information is unavailable at this time. It does not mean that we haven't mailed your package.

Please review our shipment details below:
The delivery information
customers: *****
Tracking number: Q12*******XX,shipping method: SEPR,
tracking site: http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php shipping date: September 14, 2017 04:07:05,estimated time: 10-25 business days,
sku*quantity: ****** ,

NOTES:
1.There may be delay between scanning events and the website's updates. Once we have shipped the item ,the tracking status will take a few days to be updated online by the shipper. Therefore, please hold on for a few more days and try again later.
2.Usually, most parcels with this carrier will be received within 10-25 working days after shipment date. This timeframe is valid regardless of the tracking information's availability.

Thank you very much for you patience and understanding.
Ben toch blij dat dit bij de Nederlandse pakketdiensten een stuk beter werkt.
Who is general failure? And why is he reading my harddisk?
pi_173848272
Hoelang duurt de refund?
Zie het wel in mijn account staan maar nooit een mail ontvangen

Bedankt
pi_173851260
Hallo GB,

Dit is mijn eerste keer dat ik over jullie te horen gehad hebt om refund of resend aan te vragen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast dank.

Het gaat om:

Order datum: Jun 26, 2017 12:33:06 PM
Order number: WWP1706261233066493
Shipping method: Switzerland Post Unregistered
Product:
Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Tracking Number: AEL1112531753NL

Order datum: Jun 26, 2017 12:36:06 PM
Order number: WWP1706261236060221
Shipping method: Switzerland Post Unregistered
Product:
Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Tracking Number: AEL1112531767NL

Graag allebei refund.

Alvast dank.
pi_173852191
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:14 schreef Gearbest het volgende:
Fijn om te horen dat je 2 refunds hebt ontvangen. Als je aangegeven hebt dat ze op je PayPal terug mogen storten dan zou het goed moeten komen. Anders wordt het op je bankrekening terug gestort. (neem aan dat je wel je PayPal adres hebt doorgegeven dan?)
Het gaat helaas toch nog niet helemaal goed met mijn laatste twee refunds. :'( Ik heb Gina gevraagd om een bevestiging van deze specifieke refunds (als reply op de mail vanuit Gearbest); zij gaf helaas vandaag aan dat de refunds al teruggestort zijn naar mijn PayPal en dat ik dat zelf had kunnen opzoeken. Helaas kijkt ze daarbij naar de verkeerde orders.

De refunds waar nu nog onduidelijkheid over is:
WW1707311359104558
WB1708250224425670

Ik heb eerder aangegeven dat ik deze (met iDeal betaalde) orders gerefund wilde hebben op mijn PayPal-account (ook aangegeven welk account dat is), maar daar is dus nog geen sprake van.

Kun jij ervoor zorgen dat er een duidelijke opdracht richting Gearbest gaat? Een refund op mijn bankrekening vind ik overigens ook prima, mocht dat de communicatie makkelijker maken.
pi_173853636
Mooi antwoord dit....

Ik had aangegeven dat deze waarschijnlijk verloren zijn en dat er meer klachten waren
W1708210907065846

Na hoe lang mag ik een resend of refund verwachten?

Thank you for your recent order with Gearbest.

If all packages were lost sent by Azerbeidzjan, we would not use this shipping method.

Although there is no tracking number for this shipment, most parcels will be received within 10 to 25 business days. Please rest assured the item is on its way and please kindly wait one more week.

If any additional problems or further concerns, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.
pi_173853665
Hoe lang duurt het over het algemeen voordat een bestelling wordt verzonden? W1709130137386354 staat nu al vijf dagen op "Processing". Of kan het nog wel even duren voor het pakket het magazijn verlaat?
pi_173856868
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:33 schreef Dem_Demmy het volgende:
Hoelang duurt de refund?
Zie het wel in mijn account staan maar nooit een mail ontvangen

Bedankt
Een refund duurt normaal 3 dagen, maar dit is bij jou al verlopen. Zie je credit in je account staan of het support bericht? Heb je wel bevestigd dat je een refund wou via het support ticket? Het kan zijn dat die mail in je SPAM filter terecht komt, maar je kan gewoon bevestigen in het support ticket.

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:41 schreef yfensha het volgende:
Hallo GB,

Dit is mijn eerste keer dat ik over jullie te horen gehad hebt om refund of resend aan te vragen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast dank.

Het gaat om:

Order datum: Jun 26, 2017 12:33:06 PM
Order number: WWP1706261233066493
Shipping method: Switzerland Post Unregistered
Product:
Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Tracking Number: AEL1112531753NL

Order datum: Jun 26, 2017 12:36:06 PM
Order number: WWP1706261236060221
Shipping method: Switzerland Post Unregistered
Product:
Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Tracking Number: AEL1112531767NL

Graag allebei refund.

Alvast dank.
Oke ik ga dit voor je regelen. Je ontvangt een mail of andere op je account een support ticket om je refund te bevestigen. Het kan een paar dagen duren voor je refund verwerkt wordt (terugbetaling).

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 14:27 schreef Jungian het volgende:

[..]

Het gaat helaas toch nog niet helemaal goed met mijn laatste twee refunds. :'( Ik heb Gina gevraagd om een bevestiging van deze specifieke refunds (als reply op de mail vanuit Gearbest); zij gaf helaas vandaag aan dat de refunds al teruggestort zijn naar mijn PayPal en dat ik dat zelf had kunnen opzoeken. Helaas kijkt ze daarbij naar de verkeerde orders.

De refunds waar nu nog onduidelijkheid over is:
WW1707311359104558
WB1708250224425670

Ik heb eerder aangegeven dat ik deze (met iDeal betaalde) orders gerefund wilde hebben op mijn PayPal-account (ook aangegeven welk account dat is), maar daar is dus nog geen sprake van.

Kun jij ervoor zorgen dat er een duidelijke opdracht richting Gearbest gaat? Een refund op mijn bankrekening vind ik overigens ook prima, mocht dat de communicatie makkelijker maken.
Ik ga die 2 laatste orders gewoon helemaal opnieuw doorgeven. Hopelijk kijkt Gina dan wel naar de ordernummers in plaats van snel te reageren. Sorry voor het ongemak. O-)

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:51 schreef kapeens het volgende:
Mooi antwoord dit....

Ik had aangegeven dat deze waarschijnlijk verloren zijn en dat er meer klachten waren
W1708210907065846

Na hoe lang mag ik een resend of refund verwachten?

Thank you for your recent order with Gearbest.

If all packages were lost sent by Azerbeidzjan, we would not use this shipping method.

Although there is no tracking number for this shipment, most parcels will be received within 10 to 25 business days. Please rest assured the item is on its way and please kindly wait one more week.

If any additional problems or further concerns, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.
Voor de Azerbaijan verzendmethode hebben we een speciaal beleid van 35 dagen. Andere verzendmethodes geldt een beleid van 60 dagen.
Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?


quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:54 schreef NY_Giant het volgende:
Hoe lang duurt het over het algemeen voordat een bestelling wordt verzonden? W1709130137386354 staat nu al vijf dagen op "Processing". Of kan het nog wel even duren voor het pakket het magazijn verlaat?
Het kan even duren, voordat een pakketje het magazijn verlaat. Normaal moet die nu toch bijna wel het magazijn gaan verlaten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 18-09-2017 19:22:10 ]
pi_173857031
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:14 schreef Gearbest het volgende:
Hallo Holybuck,Dit is zeker op te lossen en dat ga ik ook voor je regelen. Een paar posts terug heb ik aangegeven dat er problemen zijn geweest met deze verzendmethode. Hierdoor hebben we ons beleid voor deze specifieke gevallen verandert van 60 naar 35 dagen. Deze zijn ruimschoots bij jou verlopen en zal er direct werk van maken. Veel medewerkers weten niet dat we in Nederland geen bewijs van niet ontvangen bestaat en dat er voor deze specifieke gevallen 35 dagen beleid geldt. We bieden deze verzendmethode ook niet meer aan voor orders naar Nederland.
Enig idee wanneer ik een bevestigingsmail van de resend kan verwachten? We zijn al weer 2 werkdagen verder...
pi_173857252


[ Bericht 100% gewijzigd door Gearbest op 18-09-2017 19:21:48 ]
pi_173857310
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:12 schreef holybuck het volgende:

[..]

Enig idee wanneer ik een bevestigingsmail van de resend kan verwachten? We zijn al weer 2 werkdagen verder...
Dat is raar. Je zou normaal al bericht moeten hebben gekregen. Ik ga navragen waar je bericht blijft, want zie dat de mensen van vrijdag en dit weekend wel al bericht hebben gekregen. Ik vermoed dat ze er overeen gelezen/gescrold hebben.
pi_173857468
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga die 2 laatste orders gewoon helemaal opnieuw doorgeven. Hopelijk kijkt Gina dan wel naar de ordernummers in plaats van snel te reageren. Sorry voor het ongemak. O-)
De laatste 2 refunds zijn inmiddels ook binnen (op m'n bankrekening). *O*
pi_173858242
Heb het ontvangen denk ik is afzender checkout.com?
Want dan heb ik het😁

Bedankt
pi_173862097
Hoi, ik ben normaal actief op een ander forum, maar nu toch hier vanwege de support sectie :)

Mijn XIAOMI Hybrid Pro's zijn binnen 3 maanden gestopt met werken. Nu probeer ik het via de customer service op te lossen en het beste wat ze me aanbieden is 12 USD op mijn gearbest account.

We have rules need to follow, hope you can understand this.
And your case has passed 45 day money back warranty.
As you are a valuable customer for us, and we extremely sympathize your situation, we would like to make a concession:
We can refund 12USD to your GB Wallet.

1. Kan jij nog iets meer voor me betekenen?
2. Hoe nuttig is 12 USD op je GB Wallet, kun je dat aan alles op de site besteden?

Groet.
pi_173864466
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:

Ja ik weet dat het frustrerend is. Dit is het ook voor mij helaas. Echter heb ik voor je kunnen regelen dat je direct een volledige refund krijgt.

Nou ze hebben t nog even gevraagd en dat was prettig want ik wilde geen refund maar een resend. Inmiddels is die onderweg .

Ik maakte me nog wat druk over een andere order die maar op "packed" bleef staan. Van mij hoefde het niet meer zo nodig. Kwam dus eigenlijk wel goed uit dat bij navraag bleek dat het ding helemaal niet gepackt was maar uitverkocht haha. Geld terug inmiddels, Paypal zal het over driekwart jaar wel weer eens bijschrijven denk ik.

Afijn, nogmaals dank voor de moeite en veel succes verder.
Adrie De Ruytert
pi_173864471
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Een refund duurt normaal 3 dagen, maar dit is bij jou al verlopen. Zie je credit in je account staan of het support bericht? Heb je wel bevestigd dat je een refund wou via het support ticket? Het kan zijn dat die mail in je SPAM filter terecht komt, maar je kan gewoon bevestigen in het support ticket.

[..]

Oke ik ga dit voor je regelen. Je ontvangt een mail of andere op je account een support ticket om je refund te bevestigen. Het kan een paar dagen duren voor je refund verwerkt wordt (terugbetaling).

Hartelijk dank GB!

[..]

Ik ga die 2 laatste orders gewoon helemaal opnieuw doorgeven. Hopelijk kijkt Gina dan wel naar de ordernummers in plaats van snel te reageren. Sorry voor het ongemak. O-)

[..]

Voor de Azerbaijan verzendmethode hebben we een speciaal beleid van 35 dagen. Andere verzendmethodes geldt een beleid van 60 dagen.
Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?


[..]

Het kan even duren, voordat een pakketje het magazijn verlaat. Normaal moet die nu toch bijna wel het magazijn gaan verlaten.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')