Heb er ook niet al te aardig op gereageerd, maar het is wel gelukt! Het wordt nu een volledige refund binnen 48 uur. Gearbest bedankt :-)quote:Ik ga ervoor proberen te zorgen dat je gewoon een volledige refund krijgt. Het hoort naar mijn mening niet dat je maar $8 hiervan terug krijgt.
Ik hoop dat jij dit op kunt lossen, heeft mijn voorkeur boven een dispute openen bij PayPal.quote:A.J. van At 09/12/2017 12:38:55 CST
Deadline has passed. Please solve this issue!
Gearbest Customer Support At 09/13/2017 07:55:45 CST
Dear A.J.,
We extend our apology for the parcel.
We advise you to try to collect your parcel from the post office again.
Please ask your local post office for the non-receiving proof so that we can look into your issue.
Thank you for your cooperation.
Best Regards
Vivian
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
A.J. van At 09/13/2017 01:15:19 CST
This is absurd. The problems you have with Azerbeijan Post are all over the web. The tracking makes clear it is not handed over to our local post company.
Now you ask me PROOF of non-receiving a parcel that our local post company doesn't even know in their system?
It's quite simple, when the track&trace number you gave me doesn't exist on https://www.internationalparceltracking.com/#/search
(that's where the package gets traceable once in The Netherlands) they can't find, nor deliver it.
Please stop making YOUR problem my problem and solve the issue!
Gearbest Customer Support At 09/14/2017 07:46:36 CST
Dear A.J.,
Thank you for your contacting.
PLease note we can only look into your issue when we get the proof.
If you are not willing to contact your post office, as you are our valued customer, we can give you 100 points as proof of good will.
If there are any additional problems or queries, please feel free to contact us.
Thank you for your understanding.
Best regards
Vivian
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
En dit is de reactie die ik op mijn verzoek om geld terug te krijgen krijg. Terwijl ik in een eerder mail al had mee gestuurd dat het niet in Nederland aangekomen is en daar dus niet te zoeken is, het enige wat ik kan doe om dat aan te tonen i =s dit mee sturenquote:Op woensdag 13 september 2017 19:50 schreef Gearbest het volgende:
Daarom je zit ook al voorbij de 60 dagen zelfs dus dan zouden ze sws al moeten refunden. Nu al helemaal met de 35 voor deze gevallen.
Volgens mij treffen we telkens de verkeerde mensen. Ons verhaal is exact t zelfde. Om moedeloos van te worden. Ik hoop dat de dame/heer alhier van Gearbest echt zo goed is als ik (nog steeds) hoop. En anders inderdaad Paypall erop zetten, maar ook dat heeft mijn voorkeur niet.quote:Op donderdag 14 september 2017 06:59 schreef holybuck het volgende:
Ik hoop dat jij dit op kunt lossen, heeft mijn voorkeur boven een dispute openen bij PayPal.
Ik had van support eerst doorgekregen dat ik van alles moest doen en regelen met m'n lokale postkantoor (en ook de 60 dagen afwachten), maar na ingrijpen van onze GearBest held hier kreeg ik vrij snel daarna al een Resend/Refund ticket voor mijn beide orders.quote:Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef Gearbest het volgende:
Oke ik ga het voor jullie beide doorgeven. Zoals de zaken nu lopen moet je vrij snel bericht hiervan krijgen.
[..]
Ik heb inmiddels twee refunds ontvangen (WW1708080241294388 en WW1708080435393694). Bij WW1707311359104558 en WB1708250224425670 heb ik ook een refund aangevraagd (via een reactie op een mail vanuit Gearbest) en aangegeven dat dit op mijn PayPal gestort mag worden. Deze orders had ik betaald met iDeal. Gaat dit goedkomen? Op mijn bankrekening terugstorten vind ik ook prima, maar dat was geen optie in het refund-mailtje.quote:Op dinsdag 12 september 2017 19:46 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga voor Jungian alleen maar refunds porberen te regelen (als de resends nog niet verzonden zijn).
Ik heb uiteindelijk ook voor Priority Line gekozen. Als er enkel 21% BTW betaald hoefde te worden, dan vond ik dat geen probleem, maar ook nog eens een keer ¤ 15 administratiekosten erbij verandert de zaak. Zeker op een relatief klein bedrag is de verhouding verkoopsprijs/administratiekosten me een beetje te gek.quote:Op woensdag 13 september 2017 19:50 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb 3 weken terug een Xiaomi Robot Cleaner besteld (op vrijdag) en deze via Priority Line verstuurd en had deze binnen de 2 weken in huis (dus met 2 weekenden er nog tussen zelfs). De 7-10 werkdagen worden bijna zeker wel gehaald.
Bij de douanenkosten rekenen ze bij DHL automatisch rond de ¤15 administratiekosten. Die verhogen de kosten dan wel weer. De verzendkosten tellen ze ook mee.
Ik had toen idd voor DHL (ext) gekozen en daarmee de douanekosten gekregen. Mijn mening is hoe sneller de verzending hoe groter de kans op extra kosten. Via Priority Line zelf nog geen problemen mee gehad. Misschien beetje geluk...
Graag gedaan. Ik had gezegd dat ik een direct volledige refund voor je wou en dat is geluktquote:Op donderdag 14 september 2017 00:00 schreef pamelala het volgende:
[..]
Heb er ook niet al te aardig op gereageerd, maar het is wel gelukt! Het wordt nu een volledige refund binnen 48 uur. Gearbest bedankt :-)
Hallo Holybuck,quote:Op donderdag 14 september 2017 06:59 schreef holybuck het volgende:
2 orders geplaatst op 10 juli:
- Orderdatum: Jul 11, 2017
- Product: Meerdere oortjes
- Ordernummer: W1707101303574895 en W1707101257538122
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002894624AZ en RN002894615AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend met een wel betrouwbare shipper
Ik ben best geduldig geweest. Ondanks dat ik het 60 dagen laten wachten anno 2017 absurd vind, maar de laatste reactie, waarin de supportmedewerker 'proof of non delivery' van mij eist is echt een brug te ver. Hieronder de laatste paar reacties:
[..]
Ik hoop dat jij dit op kunt lossen, heeft mijn voorkeur boven een dispute openen bij PayPal.
Ik heb voor je de aanvraag gedaan en ze hebben bevestigd dat je een volledige refund krijgt. Deze wordt binnen ongeveer 48 uur verwerkt. Op de vorige mail hoef je dan ook niet te antwoorden (wat sws al onzin is). Je moet hiervan een bericht krijgen. Mocht er toch nog iets fout gaan laat het dan even weten.quote:Op donderdag 14 september 2017 09:04 schreef NiEtMis het volgende:
[..]
En dit is de reactie die ik op mijn verzoek om geld terug te krijgen krijg. Terwijl ik in een eerder mail al had mee gestuurd dat het niet in Nederland aangekomen is en daar dus niet te zoeken is, het enige wat ik kan doe om dat aan te tonen i =s dit mee sturen
Track your parcel
Country of destination Netherlands
Postal code: XXXXXX
Tracking number RN002906217AZ
Parcel not found
Sorry, we were unable to find your parcel details. Please double-check the tracking number and try again or contact the sender of your parcel for more information.:
Parcelnummer gecopieerd, dus goed.
Gearbest Customer Support At 09/14/2017 10:32:43 CST
Dear Aukje,
Thank you for raising this concern.
We are willing to contact with post office or shipper but we need the proof we asked in the last email. Please send us.
We look forward to hearing you soon.
Best regards,
Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com
Graag gedaan. Fijn dat de resend geregeld is.quote:Op donderdag 14 september 2017 12:17 schreef JimmytheTulip het volgende:
[..]
Ik had van support eerst doorgekregen dat ik van alles moest doen en regelen met m'n lokale postkantoor (en ook de 60 dagen afwachten), maar na ingrijpen van onze GearBest held hier kreeg ik vrij snel daarna al een Resend/Refund ticket voor mijn beide orders.
Ik heb toch voor beide een Resend gekozen en net bericht gekregen dat ze (weer) onderweg zijn.
Nogmaals veel dank GearBest ...... You the Man (m/v)
Fijn om te horen dat je 2 refunds hebt ontvangen. Als je aangegeven hebt dat ze op je PayPal terug mogen storten dan zou het goed moeten komen. Anders wordt het op je bankrekening terug gestort. (neem aan dat je wel je PayPal adres hebt doorgegeven dan?)quote:Op donderdag 14 september 2017 13:05 schreef Jungian het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels twee refunds ontvangen (WW1708080241294388 en WW1708080435393694). Bij WW1707311359104558 en WB1708250224425670 heb ik ook een refund aangevraagd (via een reactie op een mail vanuit Gearbest) en aangegeven dat dit op mijn PayPal gestort mag worden. Deze orders had ik betaald met iDeal. Gaat dit goedkomen? Op mijn bankrekening terugstorten vind ik ook prima, maar dat was geen optie in het refund-mailtje.
Order No.:WWP1707101315581071quote:Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Kan je je ordernummer opnieuw geven en even controleren. Deze kan ik namelijk niet terugvinden.
Oke ik had deze doorgegeven, maar ga het nogmaals doorgeven. Laat even weten als je een mail ontvangt. Zal wel pas tegen morgen zijn vrees ik.quote:Op donderdag 14 september 2017 16:17 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
Order No.:WWP1707101315581071
Shipment number: AEL1112541332NL
Azerbaijan Air Mail: Jul 11, 2017 02:54:06 AM PST Download Invoice
Tracking Number: AEL1112541332NL By Update: Jul 11, 2017 02:54:06 AM PST
Details via copy/paste, zou moeten kloppen
(nog geen mail / voorstel oid ontvangen)
Het is inderdaad geregeld, zelfs al bericht van Paypall gekregen, dus nu netjes in orde.quote:Op donderdag 14 september 2017 16:14 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb voor je de aanvraag gedaan en ze hebben bevestigd dat je een volledige refund krijgt. Deze wordt binnen ongeveer 48 uur verwerkt. Op de vorige mail hoef je dan ook niet te antwoorden (wat sws al onzin is). Je moet hiervan een bericht krijgen. Mocht er toch nog iets fout gaan laat het dan even weten.
Daar heb ik ook een nummer gekregen, maar daarop vind hij geen shipment. Zou gisteren al verstuurd moeten zijn, dus ik zou nu wel informatie verwachten. Eindigt jouw nummer ook op twee keer een X? Mijne begint in ieder geval met Q12 en vervolgens een aantal cijfers en dan twee keer een X, lijkt me dat die daar misschien niet horen en het nummer dus niet correct is, maar ik weet het niet.quote:Op vrijdag 15 september 2017 11:00 schreef Bartje1981 het volgende:
Bij mij werkt die wel gewoon.
Verwarrende is alleen dat je, denk ik althans, niet dat WRMA nummer moet invoeren. Ze hebben het op die tracking website over een ordernummer maar dat is het tracking nummer wat je in de mail hebt gekregen.
Bij mij is dat een 13 digit reeks beginnende met Q12.
Oke ik ga het voor je regelen. Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen:quote:Op donderdag 14 september 2017 19:43 schreef diadakan het volgende:
W1707150913451258 besteld op 15 juli dus de 60 dagen aangetikt
Do maar een resend
Beste Dieseltank,quote:Op donderdag 14 september 2017 22:16 schreef DieselTank het volgende:
Ik heb ook problemen met de levertijd van gearbest, ik heb gekozen voor free shipping die gaf aan max 30 dagen. Nu staat er op de website van azerbejian post dat de levertijd 30 tot 50 dagen is, omdat het met aerotrans verzonden wordt.
Onder tussen was alles via aliexpress vliegensvlug binnen en banggood ook in redelijk tijd. Ik ga dus ook mijn account opzeggen en niet meer via gearbest bestellen. Ik vind dit ronduit triest.
Als je onderstaand lijstje invult dan ga ik dat zeker voor je regelen als verzendmethode Azerbaijan is.quote:Op donderdag 14 september 2017 22:49 schreef Joeblack het volgende:
Order No.: WP1707291002501392
Order Total: USD $ 27.99
Order Date: 29/07/2017 10:02:49 AM
Order Status: Shipped out
Nog steeds niks binnen of op postkantoor
Is een resend mogelijk?
Greets
Graag gedaanquote:Op vrijdag 15 september 2017 08:32 schreef NiEtMis het volgende:
[..]
Het is inderdaad geregeld, zelfs al bericht van Paypall gekregen, dus nu netjes in orde.
Dank u wel.
Dat heb je helaas fout behalve als je een order besteld uit een EU warehouse. Dan heb je inderdaad geen kans op douane kosten. Bij andere warehouses buiten de EU heb je wel kans op douanekosten bij bedragen boven de ¤22.quote:Op vrijdag 15 september 2017 10:20 schreef dimmak het volgende:
Met Expedited Shipping is de douane enzo toch al geregeld? Of heb ik dat fout?
Ik ga het navragen bij mij contactpersoon. Denk wel pas maandag reactie hiervan terug te krijgen....quote:Op vrijdag 15 september 2017 10:23 schreef ErkendFokker het volgende:
Even een vraagje die niet over Azerbeidzjan mail gaat. Kan je zien hoe lang het duurt voor mijn stofzuiger er is?
Ordernr WP1709031800265493
Het kan zijn dat je pakketje wel al is klaargezet, maar nog niet verscheept is. Hierdoor is de tracking nog niet zichtbaar. Dit kan enkele dagen duren. Mocht deze over een paar dagen nog niet zichtbaar zijn laat het dan even weten.quote:Op vrijdag 15 september 2017 10:52 schreef YdieresiS het volgende:
Toch goed om te horen dat niet alleen mijn pakketje de laatste tijd verloren is gegaan. Heb nu een resend gekregen via het ticket systeem van Gearbest, maar ik kan deze nog niet tracken, is daar een reden voor? De hele tracking code die ik heb gekregen lijkt niet te bestaan bij de site die wordt opgegeven.
Gaat om bestelnummer:
WRMA1709121422489309C
Waarbij ik deze site als tracking site heb gekregen:
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Ik zal het toch nog even voor je gaan navragen. Verwacht hier maandag wel pas terugkoppeling over te krijgen.quote:Op vrijdag 15 september 2017 13:28 schreef YdieresiS het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een nummer gekregen, maar daarop vind hij geen shipment. Zou gisteren al verstuurd moeten zijn, dus ik zou nu wel informatie verwachten. Eindigt jouw nummer ook op twee keer een X? Mijne begint in ieder geval met Q12 en vervolgens een aantal cijfers en dan twee keer een X, lijkt me dat die daar misschien niet horen en het nummer dus niet correct is, maar ik weet het niet.
Oke ga deze ook voor je nakijken. Is die verstuurd via Azerbaijan Shipping?quote:Op vrijdag 15 september 2017 17:42 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,
Order nummer Wa1708191038373197
21-8 verstuurd met tracking nummer AEL1112571547NL
Nog steeds niets te zien op de tracking.
Kun jij iets vinden?
-Orderdatum: 11 Augustus 2017quote:Op vrijdag 15 september 2017 20:30 schreef Gearbest het volgende:
quote:
Op donderdag 14 september 2017 22:16 schreef DieselTank het volgende:
bla bla
Gearbest:
De afgelopen tijd zijn er veel orders verloren gegaan via deze verzending. We bieden deze verzendmethode dan ook niet meer aan naar Nederland. Tevens hebben we ons beleid voor deze oude verzendmethode aangepast naar 35 dagen. Het is dus niet normaal dat je order nog niet aangekomen is. Zou je onderstaand lijstje in willen vullen, zodat ik een resend / refund voor je kan regelen.
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?
Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Mocht je pakketje nog aankomen dan heb je geluk gehad op dat gebied dan. Dus een refund voor de pichachu pet en een resend voor de USB Hub?quote:Op vrijdag 15 september 2017 22:07 schreef DieselTank het volgende:
[..]
-Orderdatum: 11 Augustus 2017
-Product: Pickachu pet en een USB Hub
-Ordernummer: W1708091630059219
-Tracking Number: AEL1112560617NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niet binnen in de beloofde levertijd
-voorkeur: resend / refund? Refund, alleen is het wel een beetje oneerlijk dat ik misschien straks wel het product krijg en jullie wel refunden... Alhoewel die pikachu pet meteen op marktplaats gaat ivm een thema feest.... Die al lang geweest is . En de usb hub met ethernet aansluiting ivm een laptop waardoor ik nog steeds op het wifi zit en jullie vervloek als de WiFi het niet doet Daar wacht ik nog wel op!!
Doe maar refund voor beide, aangezien ik die hub wel snel nodig heb en via een Nederlandse webshop ga bestellen. Bedankt voor het aanbod overigensquote:Op vrijdag 15 september 2017 22:49 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Mocht je pakketje nog aankomen dan heb je geluk gehad op dat gebied dan. Dus een refund voor de pichachu pet en een resend voor de USB Hub?
Dan kan je in ieder geval geen kortsluiting meer krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |