abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173764652
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
Ik ga ervoor proberen te zorgen dat je gewoon een volledige refund krijgt. Het hoort naar mijn mening niet dat je maar $8 hiervan terug krijgt.
Heb er ook niet al te aardig op gereageerd, maar het is wel gelukt! Het wordt nu een volledige refund binnen 48 uur. Gearbest bedankt :-)
pi_173765782
2 orders geplaatst op 10 juli:

- Orderdatum: Jul 11, 2017
- Product: Meerdere oortjes
- Ordernummer: W1707101303574895 en W1707101257538122
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002894624AZ en RN002894615AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend met een wel betrouwbare shipper

Ik ben best geduldig geweest. Ondanks dat ik het 60 dagen laten wachten anno 2017 absurd vind, maar de laatste reactie, waarin de supportmedewerker 'proof of non delivery' van mij eist is echt een brug te ver. Hieronder de laatste paar reacties:

quote:
A.J. van At 09/12/2017 12:38:55 CST
Deadline has passed. Please solve this issue!
Gearbest Customer Support At 09/13/2017 07:55:45 CST
Dear A.J.,

We extend our apology for the parcel.

We advise you to try to collect your parcel from the post office again.
Please ask your local post office for the non-receiving proof so that we can look into your issue.

Thank you for your cooperation.

Best Regards
Vivian
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/

A.J. van At 09/13/2017 01:15:19 CST
This is absurd. The problems you have with Azerbeijan Post are all over the web. The tracking makes clear it is not handed over to our local post company.
Now you ask me PROOF of non-receiving a parcel that our local post company doesn't even know in their system?
It's quite simple, when the track&trace number you gave me doesn't exist on https://www.internationalparceltracking.com/#/search
(that's where the package gets traceable once in The Netherlands) they can't find, nor deliver it.

Please stop making YOUR problem my problem and solve the issue!
Gearbest Customer Support At 09/14/2017 07:46:36 CST

Dear A.J.,

Thank you for your contacting.

PLease note we can only look into your issue when we get the proof.
If you are not willing to contact your post office, as you are our valued customer, we can give you 100 points as proof of good will.

If there are any additional problems or queries, please feel free to contact us.

Thank you for your understanding.

Best regards
Vivian
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/

Ik hoop dat jij dit op kunt lossen, heeft mijn voorkeur boven een dispute openen bij PayPal.
pi_173766591
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:50 schreef Gearbest het volgende:
Daarom je zit ook al voorbij de 60 dagen zelfs dus dan zouden ze sws al moeten refunden. Nu al helemaal met de 35 voor deze gevallen.
En dit is de reactie die ik op mijn verzoek om geld terug te krijgen krijg. Terwijl ik in een eerder mail al had mee gestuurd dat het niet in Nederland aangekomen is en daar dus niet te zoeken is, het enige wat ik kan doe om dat aan te tonen i =s dit mee sturen

Track your parcel
Country of destination Netherlands
Postal code: XXXXXX
Tracking number RN002906217AZ

Parcel not found

Sorry, we were unable to find your parcel details. Please double-check the tracking number and try again or contact the sender of your parcel for more information.:

Parcelnummer gecopieerd, dus goed.

Gearbest Customer Support At 09/14/2017 10:32:43 CST

Dear Aukje,

Thank you for raising this concern.

We are willing to contact with post office or shipper but we need the proof we asked in the last email. Please send us.

We look forward to hearing you soon.

Best regards,

Lynsey

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com
pi_173766643
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 06:59 schreef holybuck het volgende:
Ik hoop dat jij dit op kunt lossen, heeft mijn voorkeur boven een dispute openen bij PayPal.
Volgens mij treffen we telkens de verkeerde mensen. Ons verhaal is exact t zelfde. Om moedeloos van te worden. Ik hoop dat de dame/heer alhier van Gearbest echt zo goed is als ik (nog steeds) hoop. En anders inderdaad Paypall erop zetten, maar ook dat heeft mijn voorkeur niet.
Ik ben benieuwd wie van ons twee het eerste tevreden is....
pi_173770181
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef Gearbest het volgende:

Oke ik ga het voor jullie beide doorgeven. Zoals de zaken nu lopen moet je vrij snel bericht hiervan krijgen.

[..]

Ik had van support eerst doorgekregen dat ik van alles moest doen en regelen met m'n lokale postkantoor (en ook de 60 dagen afwachten), maar na ingrijpen van onze GearBest held hier kreeg ik vrij snel daarna al een Resend/Refund ticket voor mijn beide orders.

Ik heb toch voor beide een Resend gekozen en net bericht gekregen dat ze (weer) onderweg zijn.

Nogmaals veel dank GearBest ...... You the Man (m/v) _O_ _O_ _O_
pi_173770998
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:46 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga voor Jungian alleen maar refunds porberen te regelen (als de resends nog niet verzonden zijn).
Ik heb inmiddels twee refunds ontvangen (WW1708080241294388 en WW1708080435393694). *O* Bij WW1707311359104558 en WB1708250224425670 heb ik ook een refund aangevraagd (via een reactie op een mail vanuit Gearbest) en aangegeven dat dit op mijn PayPal gestort mag worden. Deze orders had ik betaald met iDeal. Gaat dit goedkomen? Op mijn bankrekening terugstorten vind ik ook prima, maar dat was geen optie in het refund-mailtje.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jungian op 14-09-2017 14:10:05 ]
pi_173774234
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:50 schreef Gearbest het volgende:

Ik heb 3 weken terug een Xiaomi Robot Cleaner besteld (op vrijdag) en deze via Priority Line verstuurd en had deze binnen de 2 weken in huis (dus met 2 weekenden er nog tussen zelfs). De 7-10 werkdagen worden bijna zeker wel gehaald.
Bij de douanenkosten rekenen ze bij DHL automatisch rond de 15 administratiekosten. Die verhogen de kosten dan wel weer. De verzendkosten tellen ze ook mee.
Ik had toen idd voor DHL (ext) gekozen en daarmee de douanekosten gekregen. Mijn mening is hoe sneller de verzending hoe groter de kans op extra kosten. Via Priority Line zelf nog geen problemen mee gehad. Misschien beetje geluk...
Ik heb uiteindelijk ook voor Priority Line gekozen. Als er enkel 21% BTW betaald hoefde te worden, dan vond ik dat geen probleem, maar ook nog eens een keer 15 administratiekosten erbij verandert de zaak. Zeker op een relatief klein bedrag is de verhouding verkoopsprijs/administratiekosten me een beetje te gek.

Dat ze bij DHL ook de verzendkosten meenemen in hun berekening, daar ben ik een tijd geleden wel achter gekomen. Er stond niets gespecificeerd op de factuur, waardoor men wel van een heel hoog verzendbedrag is uitgegaan...
pi_173774276
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:00 schreef pamelala het volgende:

[..]

Heb er ook niet al te aardig op gereageerd, maar het is wel gelukt! Het wordt nu een volledige refund binnen 48 uur. Gearbest bedankt :-)
Graag gedaan. Ik had gezegd dat ik een direct volledige refund voor je wou en dat is gelukt O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 06:59 schreef holybuck het volgende:
2 orders geplaatst op 10 juli:

- Orderdatum: Jul 11, 2017
- Product: Meerdere oortjes
- Ordernummer: W1707101303574895 en W1707101257538122
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002894624AZ en RN002894615AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend met een wel betrouwbare shipper

Ik ben best geduldig geweest. Ondanks dat ik het 60 dagen laten wachten anno 2017 absurd vind, maar de laatste reactie, waarin de supportmedewerker 'proof of non delivery' van mij eist is echt een brug te ver. Hieronder de laatste paar reacties:

[..]

Ik hoop dat jij dit op kunt lossen, heeft mijn voorkeur boven een dispute openen bij PayPal.
Hallo Holybuck,

Dit is zeker op te lossen en dat ga ik ook voor je regelen. Een paar posts terug heb ik aangegeven dat er problemen zijn geweest met deze verzendmethode. Hierdoor hebben we ons beleid voor deze specifieke gevallen verandert van 60 naar 35 dagen. Deze zijn ruimschoots bij jou verlopen en zal er direct werk van maken. Veel medewerkers weten niet dat we in Nederland geen bewijs van niet ontvangen bestaat en dat er voor deze specifieke gevallen 35 dagen beleid geldt. We bieden deze verzendmethode ook niet meer aan voor orders naar Nederland.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:04 schreef NiEtMis het volgende:

[..]

En dit is de reactie die ik op mijn verzoek om geld terug te krijgen krijg. Terwijl ik in een eerder mail al had mee gestuurd dat het niet in Nederland aangekomen is en daar dus niet te zoeken is, het enige wat ik kan doe om dat aan te tonen i =s dit mee sturen

Track your parcel
Country of destination Netherlands
Postal code: XXXXXX
Tracking number RN002906217AZ

Parcel not found

Sorry, we were unable to find your parcel details. Please double-check the tracking number and try again or contact the sender of your parcel for more information.:

Parcelnummer gecopieerd, dus goed.

Gearbest Customer Support At 09/14/2017 10:32:43 CST

Dear Aukje,

Thank you for raising this concern.

We are willing to contact with post office or shipper but we need the proof we asked in the last email. Please send us.

We look forward to hearing you soon.

Best regards,

Lynsey

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com
Ik heb voor je de aanvraag gedaan en ze hebben bevestigd dat je een volledige refund krijgt. Deze wordt binnen ongeveer 48 uur verwerkt. Op de vorige mail hoef je dan ook niet te antwoorden (wat sws al onzin is). Je moet hiervan een bericht krijgen. Mocht er toch nog iets fout gaan laat het dan even weten.

quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:17 schreef JimmytheTulip het volgende:

[..]

Ik had van support eerst doorgekregen dat ik van alles moest doen en regelen met m'n lokale postkantoor (en ook de 60 dagen afwachten), maar na ingrijpen van onze GearBest held hier kreeg ik vrij snel daarna al een Resend/Refund ticket voor mijn beide orders.

Ik heb toch voor beide een Resend gekozen en net bericht gekregen dat ze (weer) onderweg zijn.

Nogmaals veel dank GearBest ...... You the Man (m/v) _O_ _O_ _O_
Graag gedaan. Fijn dat de resend geregeld is.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:05 schreef Jungian het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels twee refunds ontvangen (WW1708080241294388 en WW1708080435393694). *O* Bij WW1707311359104558 en WB1708250224425670 heb ik ook een refund aangevraagd (via een reactie op een mail vanuit Gearbest) en aangegeven dat dit op mijn PayPal gestort mag worden. Deze orders had ik betaald met iDeal. Gaat dit goedkomen? Op mijn bankrekening terugstorten vind ik ook prima, maar dat was geen optie in het refund-mailtje.
Fijn om te horen dat je 2 refunds hebt ontvangen. Als je aangegeven hebt dat ze op je PayPal terug mogen storten dan zou het goed moeten komen. Anders wordt het op je bankrekening terug gestort. (neem aan dat je wel je PayPal adres hebt doorgegeven dan?)

Mocht er iemand zijn die zijn order hier heeft gemeld en nog steeds een probleem heeft met een resend / refund dan hoor ik het graag. Soms luisteren / lezen de mensen van customer service niet altijd en om misverstanden te voorkomen gelieve deze dan bij mij te melden. Dan ga ik het in orde maken O-)
pi_173774340
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Kan je je ordernummer opnieuw geven en even controleren. Deze kan ik namelijk niet terugvinden.
Order No.:WWP1707101315581071
Shipment number: AEL1112541332NL

Azerbaijan Air Mail: Jul 11, 2017 02:54:06 AM PST Download Invoice
Tracking Number: AEL1112541332NL By Update: Jul 11, 2017 02:54:06 AM PST

Details via copy/paste, zou moeten kloppen

(nog geen mail / voorstel oid ontvangen)
pi_173774477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:17 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Order No.:WWP1707101315581071
Shipment number: AEL1112541332NL

Azerbaijan Air Mail: Jul 11, 2017 02:54:06 AM PST Download Invoice
Tracking Number: AEL1112541332NL By Update: Jul 11, 2017 02:54:06 AM PST

Details via copy/paste, zou moeten kloppen

(nog geen mail / voorstel oid ontvangen)
Oke ik had deze doorgegeven, maar ga het nogmaals doorgeven. Laat even weten als je een mail ontvangt. Zal wel pas tegen morgen zijn vrees ik.
pi_173777744
W1707150913451258 besteld op 15 juli dus de 60 dagen aangetikt -O-

Do maar een resend
pi_173782182
Ik heb ook problemen met de levertijd van gearbest, ik heb gekozen voor free shipping die gaf aan max 30 dagen. Nu staat er op de website van azerbejian post dat de levertijd 30 tot 50 dagen is, omdat het met aerotrans verzonden wordt.

Onder tussen was alles via aliexpress vliegensvlug binnen en banggood ook in redelijk tijd. Ik ga dus ook mijn account opzeggen en niet meer via gearbest bestellen. Ik vind dit ronduit triest.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_173783045
Order No.: WP1707291002501392
Order Total: USD $ 27.99
Order Date: 29/07/2017 10:02:49 AM
Order Status: Shipped out

Nog steeds niks binnen of op postkantoor
Is een resend mogelijk?
Greets
pi_173786186
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:14 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb voor je de aanvraag gedaan en ze hebben bevestigd dat je een volledige refund krijgt. Deze wordt binnen ongeveer 48 uur verwerkt. Op de vorige mail hoef je dan ook niet te antwoorden (wat sws al onzin is). Je moet hiervan een bericht krijgen. Mocht er toch nog iets fout gaan laat het dan even weten.
Het is inderdaad geregeld, zelfs al bericht van Paypall gekregen, dus nu netjes in orde.
Dank u wel.
pi_173787820
Met Expedited Shipping is de douane enzo toch al geregeld? Of heb ik dat fout?
De biersmiley.
Nuchter zijn is een ongemakkelijke situatie.
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:23:10 #141
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173787867
Even een vraagje die niet over Azerbeidzjan mail gaat. Kan je zien hoe lang het duurt voor mijn stofzuiger er is?
Ordernr WP1709031800265493
pi_173788369
Toch goed om te horen dat niet alleen mijn pakketje de laatste tijd verloren is gegaan. Heb nu een resend gekregen via het ticket systeem van Gearbest, maar ik kan deze nog niet tracken, is daar een reden voor? De hele tracking code die ik heb gekregen lijkt niet te bestaan bij de site die wordt opgegeven.

Gaat om bestelnummer:
WRMA1709121422489309C

Waarbij ik deze site als tracking site heb gekregen:
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Who is general failure? And why is he reading my harddisk?
pi_173788469
Bij mij werkt die wel gewoon.
Verwarrende is alleen dat je, denk ik althans, niet dat WRMA nummer moet invoeren. Ze hebben het op die tracking website over een ordernummer maar dat is het tracking nummer wat je in de mail hebt gekregen.
Bij mij is dat een 13 digit reeks beginnende met Q12.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_173790943
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:00 schreef Bartje1981 het volgende:
Bij mij werkt die wel gewoon.
Verwarrende is alleen dat je, denk ik althans, niet dat WRMA nummer moet invoeren. Ze hebben het op die tracking website over een ordernummer maar dat is het tracking nummer wat je in de mail hebt gekregen.
Bij mij is dat een 13 digit reeks beginnende met Q12.

Daar heb ik ook een nummer gekregen, maar daarop vind hij geen shipment. Zou gisteren al verstuurd moeten zijn, dus ik zou nu wel informatie verwachten. Eindigt jouw nummer ook op twee keer een X? Mijne begint in ieder geval met Q12 en vervolgens een aantal cijfers en dan twee keer een X, lijkt me dat die daar misschien niet horen en het nummer dus niet correct is, maar ik weet het niet.
Who is general failure? And why is he reading my harddisk?
pi_173795084
Hoi,

Order nummer Wa1708191038373197
21-8 verstuurd met tracking nummer AEL1112571547NL
Nog steeds niets te zien op de tracking.
Kun jij iets vinden?
ver weg is duur betaald maar wel lekker
pi_173797859
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:43 schreef diadakan het volgende:
W1707150913451258 besteld op 15 juli dus de 60 dagen aangetikt -O-

Do maar een resend
Oke ik ga het voor je regelen. Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?


quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:16 schreef DieselTank het volgende:
Ik heb ook problemen met de levertijd van gearbest, ik heb gekozen voor free shipping die gaf aan max 30 dagen. Nu staat er op de website van azerbejian post dat de levertijd 30 tot 50 dagen is, omdat het met aerotrans verzonden wordt.

Onder tussen was alles via aliexpress vliegensvlug binnen en banggood ook in redelijk tijd. Ik ga dus ook mijn account opzeggen en niet meer via gearbest bestellen. Ik vind dit ronduit triest.
Beste Dieseltank,
De afgelopen tijd zijn er veel orders verloren gegaan via deze verzending. We bieden deze verzendmethode dan ook niet meer aan naar Nederland. Tevens hebben we ons beleid voor deze oude verzendmethode aangepast naar 35 dagen. Het is dus niet normaal dat je order nog niet aangekomen is. Zou je onderstaand lijstje in willen vullen, zodat ik een resend / refund voor je kan regelen.
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?


quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:49 schreef Joeblack het volgende:
Order No.: WP1707291002501392
Order Total: USD $ 27.99
Order Date: 29/07/2017 10:02:49 AM
Order Status: Shipped out

Nog steeds niks binnen of op postkantoor
Is een resend mogelijk?
Greets
Als je onderstaand lijstje invult dan ga ik dat zeker voor je regelen als verzendmethode Azerbaijan is.
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?


quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:32 schreef NiEtMis het volgende:

[..]

Het is inderdaad geregeld, zelfs al bericht van Paypall gekregen, dus nu netjes in orde.
Dank u wel.
Graag gedaan O-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:20 schreef dimmak het volgende:
Met Expedited Shipping is de douane enzo toch al geregeld? Of heb ik dat fout?
Dat heb je helaas fout behalve als je een order besteld uit een EU warehouse. Dan heb je inderdaad geen kans op douane kosten. Bij andere warehouses buiten de EU heb je wel kans op douanekosten bij bedragen boven de 22.
Ik heb zelf de ervaring dat de kans via Expedited shipping groter is op douanekosten. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met Priority Line en adviseer je dan ook om die mogelijkheid te kiezen indien beschikbaar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:23 schreef ErkendFokker het volgende:
Even een vraagje die niet over Azerbeidzjan mail gaat. Kan je zien hoe lang het duurt voor mijn stofzuiger er is?
Ordernr WP1709031800265493
Ik ga het navragen bij mij contactpersoon. Denk wel pas maandag reactie hiervan terug te krijgen....

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:52 schreef YdieresiS het volgende:
Toch goed om te horen dat niet alleen mijn pakketje de laatste tijd verloren is gegaan. Heb nu een resend gekregen via het ticket systeem van Gearbest, maar ik kan deze nog niet tracken, is daar een reden voor? De hele tracking code die ik heb gekregen lijkt niet te bestaan bij de site die wordt opgegeven.

Gaat om bestelnummer:
WRMA1709121422489309C

Waarbij ik deze site als tracking site heb gekregen:
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Het kan zijn dat je pakketje wel al is klaargezet, maar nog niet verscheept is. Hierdoor is de tracking nog niet zichtbaar. Dit kan enkele dagen duren. Mocht deze over een paar dagen nog niet zichtbaar zijn laat het dan even weten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:28 schreef YdieresiS het volgende:

[..]

Daar heb ik ook een nummer gekregen, maar daarop vind hij geen shipment. Zou gisteren al verstuurd moeten zijn, dus ik zou nu wel informatie verwachten. Eindigt jouw nummer ook op twee keer een X? Mijne begint in ieder geval met Q12 en vervolgens een aantal cijfers en dan twee keer een X, lijkt me dat die daar misschien niet horen en het nummer dus niet correct is, maar ik weet het niet.
Ik zal het toch nog even voor je gaan navragen. Verwacht hier maandag wel pas terugkoppeling over te krijgen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:42 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,

Order nummer Wa1708191038373197
21-8 verstuurd met tracking nummer AEL1112571547NL
Nog steeds niets te zien op de tracking.
Kun jij iets vinden?
Oke ga deze ook voor je nakijken. Is die verstuurd via Azerbaijan Shipping?
Kan je deze ook alvast invullen
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?


[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 15-09-2017 22:55:43 ]
pi_173799968
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:30 schreef Gearbest het volgende:
quote:

Op donderdag 14 september 2017 22:16 schreef DieselTank het volgende:

bla bla

Gearbest:

De afgelopen tijd zijn er veel orders verloren gegaan via deze verzending. We bieden deze verzendmethode dan ook niet meer aan naar Nederland. Tevens hebben we ons beleid voor deze oude verzendmethode aangepast naar 35 dagen. Het is dus niet normaal dat je order nog niet aangekomen is. Zou je onderstaand lijstje in willen vullen, zodat ik een resend / refund voor je kan regelen.
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?
-Orderdatum: 11 Augustus 2017
-Product: Pickachu pet :') en een USB Hub
-Ordernummer: W1708091630059219
-Tracking Number: AEL1112560617NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niet binnen in de beloofde levertijd
-voorkeur: resend / refund? Refund, alleen is het wel een beetje oneerlijk dat ik misschien straks wel het product krijg en jullie wel refunden... Alhoewel die pikachu pet meteen op marktplaats gaat ivm een thema feest.... Die al lang geweest is _O- . En de usb hub met ethernet aansluiting ivm een laptop waardoor ik nog steeds op het wifi zit en jullie vervloek als de WiFi het niet doet }:| :( :( Daar wacht ik nog wel op!!
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_173801038
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:07 schreef DieselTank het volgende:

[..]

-Orderdatum: 11 Augustus 2017
-Product: Pickachu pet :') en een USB Hub
-Ordernummer: W1708091630059219
-Tracking Number: AEL1112560617NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niet binnen in de beloofde levertijd
-voorkeur: resend / refund? Refund, alleen is het wel een beetje oneerlijk dat ik misschien straks wel het product krijg en jullie wel refunden... Alhoewel die pikachu pet meteen op marktplaats gaat ivm een thema feest.... Die al lang geweest is _O- . En de usb hub met ethernet aansluiting ivm een laptop waardoor ik nog steeds op het wifi zit en jullie vervloek als de WiFi het niet doet }:| :( :( Daar wacht ik nog wel op!!
Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Mocht je pakketje nog aankomen dan heb je geluk gehad op dat gebied dan. Dus een refund voor de pichachu pet en een resend voor de USB Hub?
Dan kan je in ieder geval geen kortsluiting meer krijgen :P
pi_173801243
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:49 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Mocht je pakketje nog aankomen dan heb je geluk gehad op dat gebied dan. Dus een refund voor de pichachu pet en een resend voor de USB Hub?
Dan kan je in ieder geval geen kortsluiting meer krijgen :P
Doe maar refund voor beide, aangezien ik die hub wel snel nodig heb en via een Nederlandse webshop ga bestellen. Bedankt voor het aanbod overigens :)
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_173801460
- Orderdatum: Aug 04, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2
- Ordernummer: WP1708031515145610
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112555983NL
- Verzendmethode: AEL1112555983NL
- Probleem: Niet ontvangen en geen track en trace. Graag een resend.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')