abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173727332
registreer om deze reclame te verbergen
Dank je wel voor je hulp

Ik heb nog geen mail ontvangen heb ook in mn spam gekeken
Of moet ik nog geduld hebben?
pi_173728528
Ik heb over deze niet ontvangen zending al contact gehad met Gearbest. Zij laten me wachten tot 23 September.

- Orderdatum: Jul 16, 2017
- Product: Meerdere item.
- Ordernummer: W1707161527063568
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003018867AZ en RN003070181AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend

Wachten tot 23 September lijkt mij redelijk zinloos...
pi_173730353
Ook een bestelling lopen die nog niet binnen is:

-Orderdatum: Jul 10, 2017
-Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
-Ordernummer: WWP1707101315581071
-Tracking Number: AEL1112541332NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: zending nog steeds niet binnen
-voorkeur: resend
pi_173732141
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:34 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

Maarrr geen mailtje ontvangen... Wel een verzoek om te bewijzen dat ik het pakje niet heb ontvangen. Daarvoor willen ze me naar het postkantoor sturen. Ik heb geantwoord dat ze zich prima van dat feit kunnen overtuigen met 17track en postnl.nl enzovoorts.
They're not having it.Ik moet een "certificate of non-receipt" gaan ritselen bij een postkantoor. Pffff. Dit om te bewijzen dat mijn pakketje daar niet is aangekomen. Ben ik nou gek of kan iedereen met een internetverbinding dat zien al ie het trackingnummer invoert?
Adrie De Ruytert
pi_173732340
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:20 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

They're not having it.Ik moet een "certificate of non-receipt" gaan ritselen bij een postkantoor. Pffff. Dit om te bewijzen dat mijn pakketje daar niet is aangekomen. Ben ik nou gek of kan iedereen met een internetverbinding dat zien al ie het trackingnummer invoert?
Volgens mij is er iets fout gegaan in de communicatie tussen de medewerker hier op Fok en degenen die jou en mij een bericht gestuurd hebben. Volgens mij bestaat er in Nederland niet eens meer een postkantoor zoals zij verwachten, louter servicepunten.
pi_173732750
Ik heb inmiddels al mijn resends binnen. Heel erg bedankt voor je hulp.
pi_173735503
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef Gearbest het volgende:
Ik denk dat Gina verkeerd op de hoogte is gesteld. Hier absoluut niet mee akkoord gaan! Andere hebben ook volledige refunds gekregen dus ik ga ervoor zorgen dat dit hier ook het geval is. Ik ga het direct doorgeven.
Bedankt voor de moeite. Om het simpel te houden lijkt het mij verstandig alle orders die niet meer gaan komen (per direct) te refunden; dan bestel ik het zelf gewoon opnieuw. Ik krijg het idee dat het aan de andere kant niet helemaal soepel loopt nog. Ik heb ook geen idee op welke mails ik nu moet reageren en welke niet (Gina heeft het geheel wat onduidelijker gemaakt).
pi_173737641
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:38 schreef thompoes het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag om 11:02 een mail ontvangen, van ticket AT17091105251, wat ook in jouw screenshot staat. Hierin staat:

[..]

Is dit de mail waarnaar je verwijst? Naar mijn idee moet ik nu alsnog 3 weken wachten. Of heb ik een mail gemist?
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:34 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

Maarrr geen mailtje ontvangen... Wel een verzoek om te bewijzen dat ik het pakje niet heb ontvangen. Daarvoor willen ze me naar het postkantoor sturen. Ik heb geantwoord dat ze zich prima van dat feit kunnen overtuigen met 17track en postnl.nl enzovoorts.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:20 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

They're not having it.Ik moet een "certificate of non-receipt" gaan ritselen bij een postkantoor. Pffff. Dit om te bewijzen dat mijn pakketje daar niet is aangekomen. Ben ik nou gek of kan iedereen met een internetverbinding dat zien al ie het trackingnummer invoert?
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:05 schreef Jungian het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite. Om het simpel te houden lijkt het mij verstandig alle orders die niet meer gaan komen (per direct) te refunden; dan bestel ik het zelf gewoon opnieuw. Ik krijg het idee dat het aan de andere kant niet helemaal soepel loopt nog. Ik heb ook geen idee op welke mails ik nu moet reageren en welke niet (Gina heeft het geheel wat onduidelijker gemaakt).
Ze hebben er een andere persoon op gezet dan de vorige lading resends/refunds. Ik krijg ook het vermoeden dat deze persoon (Gina) niet goed op de hoogte is gebracht....
Ik ga er voor zorgen dat nu wel alles netjes verloopt, want zo'n bewijs van postkantoor of op het postkantoor gaan kijken voor je pakketje vind ik zelf redelijk onzinnig. Mijn excuses hiervoor dan ook. Ik ga er meteen met aan de slag. Ik ga voor Jungian alleen maar refunds porberen te regelen (als de resends nog niet verzonden zijn). Voor Thompoes lijkt dit weer een miscommunicatie te zijn....
Ik ga er voor jullie direct achteraan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:29 schreef napfok het volgende:
Ik heb over deze niet ontvangen zending al contact gehad met Gearbest. Zij laten me wachten tot 23 September.

- Orderdatum: Jul 16, 2017
- Product: Meerdere item.
- Ordernummer: W1707161527063568
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003018867AZ en RN003070181AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend

Wachten tot 23 September lijkt mij redelijk zinloos...
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ook een bestelling lopen die nog niet binnen is:

-Orderdatum: Jul 10, 2017
-Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
-Ordernummer: WWP1707101315581071
-Tracking Number: AEL1112541332NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: zending nog steeds niet binnen
-voorkeur: resend
Ik ga dit doorgeven. Jullie zouden spoedig een e-mail moeten krijgen voor refund/resend. Mocht dit ook een "foute" e-mail zoals hierboven laat het dan direct weten!
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:05 schreef Dem_Demmy het volgende:
Dank je wel voor je hulp

Ik heb nog geen mail ontvangen heb ook in mn spam gekeken
Of moet ik nog geduld hebben?
Hij zou al verstuurd moeten zijn, maar ga het doorgeven dat je deze niet hebt gekregen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:56 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb inmiddels al mijn resends binnen. Heel erg bedankt voor je hulp.
Goed om te horen dat de eerste lading resends/refunds wel goed verlopen is ;)
pi_173738902
Heb een refund ontvangen voor een order (W1707090947007757), maar dan zonder de gebruikte punten. Wist niet dat ik de punten dan voor altijd kwijt zou zijn. Anders had ik een resend gevraagd. Heb specifiek vermeld dat ze mijn punten niet moesten vergeten bij de refund (voordat ik een refund kreeg). Ze hebben me toen niet geīnformeerd dat het niet mogelijk is, maar gewoon direct een refund gegeven en bij navraag waar mijn punten zijn gebleven pas verteld dat het niet mogelijk is.
Ticket:
T17082744605
pi_173741956
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:46 schreef Gearbest het volgende:

Ze hebben er een andere persoon op gezet dan de vorige lading resends/refunds. Ik krijg ook het vermoeden dat deze persoon (Gina) niet goed op de hoogte is gebracht....
Ik ga er voor zorgen dat nu wel alles netjes verloopt, want zo'n bewijs van postkantoor of op het postkantoor gaan kijken voor je pakketje vind ik zelf redelijk onzinnig. Mijn excuses hiervoor dan ook.
Ik heb het met ene winifred aan de stok. PostNL gevraagd om raad maar die komen met een verklaring over een totaal ander trackingnummer, dus toen weer wachten tot de carrousel weer rond was. Helaas kreeg ik geen antwoord maar een wedervraag of ik dus bedoelde dat het om trackingcode <juiste trackingcode> gaat - "ja" en wachten maar weer op de volgende cyclus hahaha.

Ik ben een heel ongeduldig mannetje en ergens is dit gezeik ook wel goed voor mij. Ofzo.
Adrie De Ruytert
pi_173744471
Bij mij is Megan lekker bezig...

We are sorry for inconvenience and understand your frustration.
We shipped the order on August 4, 2017 .Therefore your delivery deadline will expire on October 4, 2017 .
Since you are a valuable customer for us , we will be able to offer 2 options as a proof of good will.

1)Refund USD8.00 on your paypal or credit card.
However, there is not extral compensation for you .

2)Refund USD8.00 on your wallet(store credit).  
We can offer a partial refund of your product value which is USD 8.00 on your wallet. we also offer worth 2 time GB points with the price of product(s) (e.g. 1usd = 2 points 3usd=3*2points)This amount can be used for your future orders.
Could you please kindly let me know your decision?

We kindly ask you wait for your order patiently, if you still did not receive after October 4, 2017 , please kindly contact us again, then we refund the remain amount to your account .
We also kindly suggest checking with your local Post Office in case they received it.
Thank you for your understanding

(Product: Xiaomi mi band 2
Trackingnr: AEL1112555951NL
Ordernr: WWP1708030553456989
Verzendmethode: Azerbajan air mail)
pi_173746521
Hier mijn ticket bij Gearbest, de zestig dagen zijn nu voorbij en ik wil mijn geld terug. Kun jij dat voor mij regelen. Ik wordt steeds weer met de zelfde verzoeken opgescheept. Ik heb al veel in China besteld, maar ben nog nooit zo aan t lijntje gehouden als bij Gearbest. Dit is dus ook de (eerste en) laatste keer dat ik hier besteld heb.

Ticket:
T17081704697
Order Number:
WP1707111126336979
Message Type:
Not delivered after 25 Business days(Shipped, not received yet )
Subject:
Still not deliverded, now the 26 day
Message:
Ticket Status:
Processing
Full Name:
Aukje Haan
Gearbest Customer Support At 08/17/2017 04:24:02 CST

Dear Aukje,

Thank you for Contacting Gearbest.com.
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it, please kindly confirm the following points:

1) Please reconfirm your delivery address as follows:
consignee name:
detailed address:
City:
State(province):
Postal code:
Country:
Phone:

2)Please contact your local post office in charge of your area, stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
Once you have checked with the post office, kindly let us know the results.

3)We shipped your order WP1707111126336979 on 07/12/2017. Therefore your delivery deadline will expire on Date 09/10/2017. (For Latin America countries like Mexico,Brazil,Agentina,Chile,Bolivia and Peru, the delivery deadline will expire on 10/10/2017.)

Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.

Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
If there are any additional problems or further queries, please feel free to reply to this ticket. We will do our very best to assist you.

Best Regards
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 08/17/2017 04:35:52 CST
2017-07-17 10:01:00Posting collection AZERBAIJAN: AZ9502
2017-07-17 10:09:00Arrival at outward office of exchange AZERBAIJAN: AZ9095
2017-07-17 10:56:00Departure from outward office of exchange AZERBAIJAN: AZBAKD

The adress is corect, the postoffice in the Netherlands did not receive the packet allready. I guess the packet is still at Azrbijan.
Thank you,
Gearbest Customer Support At 08/18/2017 01:41:04 CST

Dear Aukje,

Thank you for placing your order with Gearbest.

We wish to apologize for any inconvenience.

We have shipped your order out.
The delivery information
customers: A J Haan, shipping address: xxx
Tracking number: RN002906217AZ,shipping method: AZRAMHQ,
tracking site: http://www.17track.net/en/ shipping date: July 12, 2017 06:23:19,estimated time: 15-20 business days,
sku*quantity:152507001 * 1 ,

The precise shipping time can also be affected by factors such as customs, remote locations, peak shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather and operational issues impacting the shipping company.
Learn more about the shipping method from http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html

In addition, I advice you to go to your local post office to check your package. If your package is not there, please wait for 5 to 7 days. I hope you will receive the package soon.

After I checked on the tracking website, the tracking information did not be updated in time. I advised you to wait for 5 to 7 business days. If the information still cannot be updated, please feel free to contact us.

Thank you for your patience and kind support.

If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.

Best regards
Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 08/25/2017 06:04:40 CST
Still nothing, alsno nothing changed on the tracking information on your site.
Gearbest Customer Support At 08/26/2017 02:18:28 CST

Dear Aukje,

I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:

1) Please reconfirm your delivery address in “ My accounts”:

Consignee name:

Detailed address:

City:

State(Province):

Postal code:

Country:

Phone:

2)Please contact your local post office in charge of your area stating your name and address.

In some cases, post office may require customers to collect parcels over there.Kindly let us know the results.

3)We shipped on Jul 12.Therefore your delivery deadline will expire on Sep 12.

Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date. Please note this timeframe is only decided by the carrier to consider the item lost.

As a proof of goodwill, we Gearbest commit to help our customer the best we can, by resolving delivery issues as early as possible.

Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.

Thank you for your patience and collaboration.

Best Regards
Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 09/12/2017 06:35:52 CST
3)We shipped on Jul 12.Therefore your delivery deadline will expire on Sep 12.

The adress is good, the tracking off your site is at attachment and the tracking in the Netherlands is as attachment.

I don't believe it will come.

Please how can we (you) fix this?
.PNG .PNG
Gearbest Customer Support At 09/13/2017 02:31:14 CST

Dear Aukje,

Thank you for your feedback.

1. We hope you can also contact the post office as soon as possible.

Post office may require customers to collect parcels over there sometimes.

2. In addition, please open the claim with your post office that shows the parcel was not signed and the there should be the postmark of your post office. We only can check with shipper with that claim. Hope this is clear for you.

We look forward to hearing from you.

Thank you for your understanding.

Best Regards

Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 09/13/2017 02:52:14 CST
I contacted the postoffice in the Netherlands a several times. Today for the last time. But the parcel never came in to the Netherlands.

As you can see on the order page and choose tracking, you see:

2017-07-17 10:01:00Posting collection AZERBAIJAN: AZ9502
2017-07-17 10:09:00Arrival at outward office of exchange AZERBAIJAN: AZ9095
2017-07-17 10:56:00Departure from outward office of exchange AZERBAIJAN: AZBAKD

It never left Azerbaijan. So you have to contact the postoffice, you are the sender, and you had to do this earlyer.
You said to me when it's not there at the 12 of september you help me.

Now I would like to get my money back. So please arange it.
pi_173749093
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:
Hallo FOK,
Ik wou toch even meedelen dat we een klein succes hebben geboekt. Het is gelukt om meerdere orders eerder te laten leveren. Hieronder heb ik een lijst gemaakt. Jullie krijgen een mail om de resend/refund te bevestigen samen met je adres. Mocht je naam erbij staan, maar de mail niet hebben ontvangen. Check dan even je spam inbox.
Andere orders hoop ik op korte termijn ook vooruitgang in te boeken. Tevens is de verzendmethode Azerbaijan Mail nu helemaal uitgesloten voor Nederland. Blijkbaar was dit toch nog mogelijk voor kleine order bedragen. Door enkele gebruikers hier hebben we deze fout ontdekt en nu helemaal hersteld. Deze verzendmethode is dus nu echt niet meer beschikbaar.
Als laatste ben ik bezig voor mogelijke veranderingen in de toekomst wat betreft het beleid (2 maanden) voor een resend of refund.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mijn regel staat dat mijn emailadres in een black list staat? Dat lijkt mij zeker niet het geval. Ik heb geen mailtje gekregen, ook niet in mijn spambox van mijn provider. Op mijn GB account staat ook geen melding. Ik had wel eerder een ticket geopend voor een vraag over de order, maar daar is recentelijk niet op gereageerd. Wat nu?
pi_173749110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:29 schreef NiEtMis het volgende:
Ik wordt steeds weer met de zelfde verzoeken opgescheept. Ik heb al veel in China besteld, maar ben nog nooit zo aan t lijntje gehouden als bij Gearbest. Dit is dus ook de (eerste en) laatste keer dat ik hier besteld heb.

Ik bestel al een jaar ongeveer maandelijks van alles en als er iets mis was dan was t altijd snel en goed geregeld. Producten met een beschadiging? "We sturen direct een nieuwe en deze mag je houden" - dat idee..

Wat er nu aan de hand is daar qua policy weet ik niet. Maar het niet reageren op valide vragen en voortdurend volharden in evident nutteloze eisen en dan nog op dat toontje van we doen het uiterste om jou, onze vriend, zo goed mogelijk te plezieren, daar krijg ik een heel vervelend gevoel van.

|Ondanks de eerdere fijne ervaringen zal dit voor mij ook niet zo makkelijk meer goed komen. Ik snap niet dat ze een goede, regelmatige klant zo frustreren met een onzinnige 60-dagen policy die hier duidelijk niet op de situatie van toepassing is (ze hebben nota bene de verzendmethode opgeheven pfff).

Die resend/refund moeten ze toch wel gaan regelen want iedereen weet dat AZ post een dikke fail is geweest en dat ook niet in de resterende 10, 15 dagen ineens een kameel uit de Noordzee komt opduiken met al onze pakketjes in zijn bulten.

Waarom dan zoveel sympathie verspelen? Wat nou certificaat van niet-ontrvangst? Zit die in de map met zoekgeraakte documenten? Waar is een tracker eigenlijk voor als het niet is om aan te tonen waar een pakketje voor het laatst is gesignaleerd?
Adrie De Ruytert
pi_173749146
Zo. Effe schuimbekken, daar knapt een mens van op.

[ Bericht 54% gewijzigd door AdmiraalDeRuyter op 13-09-2017 12:27:15 ]
Adrie De Ruytert
pi_173749582
Weet iemand mij te vertellen wat de verzendmethode DHL(ext) precies inhoudt? Het lijkt erop dat er inmiddels een hele wildgroei aan verzendmethodes is ontstaan, en mij is het niet geheel duidelijk welke voor ons Nederlanders het beste gekozen kan worden.

Iemand suggesties voor een snelle verzendmethode? Vind het niet erg als deze niet gratis is.
pi_173749747
DHL is een van de meest gerenommeerde logistieke bedrijven ter wereld. Een soort UPS zeg maar
Adrie De Ruytert
pi_173749759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:35 schreef Jrex het volgende:
Weet iemand mij te vertellen wat de verzendmethode DHL(ext) precies inhoudt? Het lijkt erop dat er inmiddels een hele wildgroei aan verzendmethodes is ontstaan, en mij is het niet geheel duidelijk welke voor ons Nederlanders het beste gekozen kan worden.

Iemand suggesties voor een snelle verzendmethode? Vind het niet erg als deze niet gratis is.
PostNL, als het mogelijk is altijd die kiezen.
Adrie De Ruytert
pi_173750277
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:43 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:
DHL is een van de meest gerenommeerde logistieke bedrijven ter wereld. Een soort UPS zeg maar
Uiteraard ken ik DHL wel, maar er zijn heel wat verschillende DHL opties waaruit je kan kiezen. DHL(ext) had ik bijvoorbeeld nog nooit van gehoord, dus heb ook geen idee wat hiermee de ervaringen zijn.

PostNL, volgens mij is dan geen optie bij Gearbest.
pi_173751447
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:34 schreef SuliR het volgende:
Heb een refund ontvangen voor een order (W1707090947007757), maar dan zonder de gebruikte punten. Wist niet dat ik de punten dan voor altijd kwijt zou zijn. Anders had ik een resend gevraagd. Heb specifiek vermeld dat ze mijn punten niet moesten vergeten bij de refund (voordat ik een refund kreeg). Ze hebben me toen niet geīnformeerd dat het niet mogelijk is, maar gewoon direct een refund gegeven en bij navraag waar mijn punten zijn gebleven pas verteld dat het niet mogelijk is.
Ticket:
T17082744605
Hallo SuliR,
Dat is vrij vervelend om te horen. We refunden normaal gezien alleen het bedrag. Ik ga kijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou even kunnen duren door de orders niet aangekomen allemaal.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:56 schreef pamelala het volgende:

Bij mij is Megan lekker bezig...

We are sorry for inconvenience and understand your frustration.
We shipped the order on August 4, 2017 .Therefore your delivery deadline will expire on October 4, 2017 .
Since you are a valuable customer for us , we will be able to offer 2 options as a proof of good will.

1)Refund USD8.00 on your paypal or credit card.
However, there is not extral compensation for you .

2)Refund USD8.00 on your wallet(store credit).  
We can offer a partial refund of your product value which is USD 8.00 on your wallet. we also offer worth 2 time GB points with the price of product(s) (e.g. 1usd = 2 points 3usd=3*2points)This amount can be used for your future orders.
Could you please kindly let me know your decision?

We kindly ask you wait for your order patiently, if you still did not receive after October 4, 2017 , please kindly contact us again, then we refund the remain amount to your account .
We also kindly suggest checking with your local Post Office in case they received it.
Thank you for your understanding

(Product: Xiaomi mi band 2
Trackingnr: AEL1112555951NL
Ordernr: WWP1708030553456989
Verzendmethode: Azerbajan air mail)
Ik ga ervoor proberen te zorgen dat je gewoon een volledige refund krijgt. Het hoort naar mijn mening niet dat je maar $8 hiervan terug krijgt.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:29 schreef NiEtMis het volgende:
Hier mijn ticket bij Gearbest, de zestig dagen zijn nu voorbij en ik wil mijn geld terug. Kun jij dat voor mij regelen. Ik wordt steeds weer met de zelfde verzoeken opgescheept. Ik heb al veel in China besteld, maar ben nog nooit zo aan t lijntje gehouden als bij Gearbest. Dit is dus ook de (eerste en) laatste keer dat ik hier besteld heb.

Ticket:
T17081704697
Order Number:
WP1707111126336979
Message Type:
Not delivered after 25 Business days(Shipped, not received yet )
Subject:
Still not deliverded, now the 26 day
Message:
Ticket Status:
Processing
Full Name:
Aukje Haan
Gearbest Customer Support At 08/17/2017 04:24:02 CST

Dear Aukje,

Thank you for Contacting Gearbest.com.
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it, please kindly confirm the following points:

1) Please reconfirm your delivery address as follows:
consignee name:
detailed address:
City:
State(province):
Postal code:
Country:
Phone:

2)Please contact your local post office in charge of your area, stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
Once you have checked with the post office, kindly let us know the results.

3)We shipped your order WP1707111126336979 on 07/12/2017. Therefore your delivery deadline will expire on Date 09/10/2017. (For Latin America countries like Mexico,Brazil,Agentina,Chile,Bolivia and Peru, the delivery deadline will expire on 10/10/2017.)

Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.

Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
If there are any additional problems or further queries, please feel free to reply to this ticket. We will do our very best to assist you.

Best Regards
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 08/17/2017 04:35:52 CST
2017-07-17 10:01:00Posting collection AZERBAIJAN: AZ9502
2017-07-17 10:09:00Arrival at outward office of exchange AZERBAIJAN: AZ9095
2017-07-17 10:56:00Departure from outward office of exchange AZERBAIJAN: AZBAKD

The adress is corect, the postoffice in the Netherlands did not receive the packet allready. I guess the packet is still at Azrbijan.
Thank you,
Gearbest Customer Support At 08/18/2017 01:41:04 CST

Dear Aukje,

Thank you for placing your order with Gearbest.

We wish to apologize for any inconvenience.

We have shipped your order out.
The delivery information
customers: A J Haan, shipping address: xxx
Tracking number: RN002906217AZ,shipping method: AZRAMHQ,
tracking site: http://www.17track.net/en/ shipping date: July 12, 2017 06:23:19,estimated time: 15-20 business days,
sku*quantity:152507001 * 1 ,

The precise shipping time can also be affected by factors such as customs, remote locations, peak shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather and operational issues impacting the shipping company.
Learn more about the shipping method from http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html

In addition, I advice you to go to your local post office to check your package. If your package is not there, please wait for 5 to 7 days. I hope you will receive the package soon.

After I checked on the tracking website, the tracking information did not be updated in time. I advised you to wait for 5 to 7 business days. If the information still cannot be updated, please feel free to contact us.

Thank you for your patience and kind support.

If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.

Best regards
Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 08/25/2017 06:04:40 CST
Still nothing, alsno nothing changed on the tracking information on your site.
Gearbest Customer Support At 08/26/2017 02:18:28 CST

Dear Aukje,

I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:

1) Please reconfirm your delivery address in “ My accounts”:

Consignee name:

Detailed address:

City:

State(Province):

Postal code:

Country:

Phone:

2)Please contact your local post office in charge of your area stating your name and address.

In some cases, post office may require customers to collect parcels over there.Kindly let us know the results.

3)We shipped on Jul 12.Therefore your delivery deadline will expire on Sep 12.

Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date. Please note this timeframe is only decided by the carrier to consider the item lost.

As a proof of goodwill, we Gearbest commit to help our customer the best we can, by resolving delivery issues as early as possible.

Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.

Thank you for your patience and collaboration.

Best Regards
Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 09/12/2017 06:35:52 CST
3)We shipped on Jul 12.Therefore your delivery deadline will expire on Sep 12.

The adress is good, the tracking off your site is at attachment and the tracking in the Netherlands is as attachment.

I don't believe it will come.

Please how can we (you) fix this?
.PNG .PNG
Gearbest Customer Support At 09/13/2017 02:31:14 CST

Dear Aukje,

Thank you for your feedback.

1. We hope you can also contact the post office as soon as possible.

Post office may require customers to collect parcels over there sometimes.

2. In addition, please open the claim with your post office that shows the parcel was not signed and the there should be the postmark of your post office. We only can check with shipper with that claim. Hope this is clear for you.

We look forward to hearing from you.

Thank you for your understanding.

Best Regards

Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 09/13/2017 02:52:14 CST
I contacted the postoffice in the Netherlands a several times. Today for the last time. But the parcel never came in to the Netherlands.

As you can see on the order page and choose tracking, you see:

2017-07-17 10:01:00Posting collection AZERBAIJAN: AZ9502
2017-07-17 10:09:00Arrival at outward office of exchange AZERBAIJAN: AZ9095
2017-07-17 10:56:00Departure from outward office of exchange AZERBAIJAN: AZBAKD

It never left Azerbaijan. So you have to contact the postoffice, you are the sender, and you had to do this earlyer.
You said to me when it's not there at the 12 of september you help me.

Now I would like to get my money back. So please arange it.
Ik ga het direct voor je regelen dat je een refund krijgt. Normaal hebben we een 60 dagen beleid, maar voor dit geval is het een 35 dagen beleid. De medewerker was denk ik niet op de hoogte van deze gevallen. Ik ga het dus voor je regelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:04 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

Ik bestel al een jaar ongeveer maandelijks van alles en als er iets mis was dan was t altijd snel en goed geregeld. Producten met een beschadiging? "We sturen direct een nieuwe en deze mag je houden" - dat idee..

Wat er nu aan de hand is daar qua policy weet ik niet. Maar het niet reageren op valide vragen en voortdurend volharden in evident nutteloze eisen en dan nog op dat toontje van we doen het uiterste om jou, onze vriend, zo goed mogelijk te plezieren, daar krijg ik een heel vervelend gevoel van.

|Ondanks de eerdere fijne ervaringen zal dit voor mij ook niet zo makkelijk meer goed komen. Ik snap niet dat ze een goede, regelmatige klant zo frustreren met een onzinnige 60-dagen policy die hier duidelijk niet op de situatie van toepassing is (ze hebben nota bene de verzendmethode opgeheven pfff).

Die resend/refund moeten ze toch wel gaan regelen want iedereen weet dat AZ post een dikke fail is geweest en dat ook niet in de resterende 10, 15 dagen ineens een kameel uit de Noordzee komt opduiken met al onze pakketjes in zijn bulten.

Waarom dan zoveel sympathie verspelen? Wat nou certificaat van niet-ontrvangst? Zit die in de map met zoekgeraakte documenten? Waar is een tracker eigenlijk voor als het niet is om aan te tonen waar een pakketje voor het laatst is gesignaleerd?
Ja ik weet dat het frustrerend is. Dit is het ook voor mij helaas. Echter heb ik voor je kunnen regelen dat je direct een volledige refund krijgt. Deze zou morgen / overmorgen geregeld moeten zijn. Ook omdat er zo wat over en weer gemaild is tussen jou en customer service, waar ik door de bomen het bos niet meer zie ;) Om het makkelijk en snel geregeld te hebben voor jou heb ik dus een snelle refund geregeld.
Wat ons beleid betreft. Normaal hanteren we een 60 dagen beleid. Nu hebben dit aangepast voor deze specifieke gevallen naar 35 dagen. Sommige pakketjes zijn namelijk wel nog aangekomen.
quote:
15s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:03 schreef DJ41 het volgende:

[..]

Bij mijn regel staat dat mijn emailadres in een black list staat? Dat lijkt mij zeker niet het geval. Ik heb geen mailtje gekregen, ook niet in mijn spambox van mijn provider. Op mijn GB account staat ook geen melding. Ik had wel eerder een ticket geopend voor een vraag over de order, maar daar is recentelijk niet op gereageerd. Wat nu?
Zou je je e-mail adres + eventueel een andere e-mail adres door kunnen sturen via PM. Dan kunnen ze je opnieuw hierover berichten.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:35 schreef Jrex het volgende:
Weet iemand mij te vertellen wat de verzendmethode DHL(ext) precies inhoudt? Het lijkt erop dat er inmiddels een hele wildgroei aan verzendmethodes is ontstaan, en mij is het niet geheel duidelijk welke voor ons Nederlanders het beste gekozen kan worden.

Iemand suggesties voor een snelle verzendmethode? Vind het niet erg als deze niet gratis is.
Hallo Jrex,
Ligt de orderwaarde + verzendkosten boven de ¤22 en niet in een EU Warehous? Dan zou ik rekening houden met eventuele douanekosten en hoe deze te omzeilen. Ik heb zelf goede ervaring met Priority Line. Daarbij heb ik zelf nog nooit douanekosten mee gehad. Met DHL expedited shipping (de methode die je aangeeft) had ik direct 2x achter elkaar te maken met douane kosten. Mocht je meer informatie willen. Laat het dan even weten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ook een bestelling lopen die nog niet binnen is:

-Orderdatum: Jul 10, 2017
-Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
-Ordernummer: WWP1707101315581071
-Tracking Number: AEL1112541332NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: zending nog steeds niet binnen
-voorkeur: resend
Kan je je ordernummer opnieuw geven en even controleren. Deze kan ik namelijk niet terugvinden.
pi_173751537
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Kan je je ordernummer opnieuw geven en even controleren. Deze kan ik namelijk niet terugvinden.
Order No.:WWP1707101315581071
Shipment number: AEL1112541332NL

Azerbaijan Air Mail: Jul 11, 2017 02:54:06 AM PST Download Invoice
Tracking Number: AEL1112541332NL By Update: Jul 11, 2017 02:54:06 AM PST

Details via copy/paste, zou moeten kloppen
pi_173751644
Ik heb drie bestellingen die ik nog steeds niet ontvangen heb. Kan jij iets voor mij betekenen?

- Orderdatum: 26 juni 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261046452652
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531662NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Star Sky Print Focus Toy Stress Relief Fidget Spinner (color: AMETHYST)
- Ordernummer: W1707210949006475
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112548748NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Star Sky Print Focus Toy Stress Relief Fidget Spinner (color: BLUE)
- Ordernummer: W1707210952026285
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112548770NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
pi_173752407
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga het direct voor je regelen dat je een refund krijgt. Normaal hebben we een 60 dagen beleid, maar voor dit geval is het een 35 dagen beleid. De medewerker was denk ik niet op de hoogte van deze gevallen. Ik ga het dus voor je regelen.
Het is inmiddels 64 dagen geleden, dus die 35 dagen ben ik al lang voorbij.....
Maar bedankt voor de moeite, ik vertrouw er nu op dat het goed komt,
pi_173752834
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:

Hallo Jrex,
Ligt de orderwaarde + verzendkosten boven de ¤22 en niet in een EU Warehous? Dan zou ik rekening houden met eventuele douanekosten en hoe deze te omzeilen. Ik heb zelf goede ervaring met Priority Line. Daarbij heb ik zelf nog nooit douanekosten mee gehad. Met DHL expedited shipping (de methode die je aangeeft) had ik direct 2x achter elkaar te maken met douane kosten. Mocht je meer informatie willen. Laat het dan even weten.

Bedankt voor je reactie.

De orderwaarde ligt inderdaad boven de ¤ 22 en het product is niet voorradig in een EU warehouse. Echter ligt de waarde ook weer niet zo hoog dat eventuele douanekosten buitensporig zouden zijn.

Jij hebt destijds ook voor DHL(ext) gekozen? Er zijn namelijk nogal wat verschillende DHL opties.

Priority Line lijkt me ook wel een goede optie, wordt het doorgaans eigenlijk gehaald? De 7-10 dagen levertijd.
pi_173757493
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:29 schreef Frank_y het volgende:
Ik heb drie bestellingen die ik nog steeds niet ontvangen heb. Kan jij iets voor mij betekenen?

- Orderdatum: 26 juni 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261046452652
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531662NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Star Sky Print Focus Toy Stress Relief Fidget Spinner (color: AMETHYST)
- Ordernummer: W1707210949006475
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112548748NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Star Sky Print Focus Toy Stress Relief Fidget Spinner (color: BLUE)
- Ordernummer: W1707210952026285
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112548770NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Ik ga voor jou de resends regelen!

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:11 schreef NiEtMis het volgende:

[..]

Het is inmiddels 64 dagen geleden, dus die 35 dagen ben ik al lang voorbij.....
Maar bedankt voor de moeite, ik vertrouw er nu op dat het goed komt,
Daarom je zit ook al voorbij de 60 dagen zelfs dus dan zouden ze sws al moeten refunden. Nu al helemaal met de 35 voor deze gevallen.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:34 schreef Jrex het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie.

De orderwaarde ligt inderdaad boven de ¤ 22 en het product is niet voorradig in een EU warehouse. Echter ligt de waarde ook weer niet zo hoog dat eventuele douanekosten buitensporig zouden zijn.

Jij hebt destijds ook voor DHL(ext) gekozen? Er zijn namelijk nogal wat verschillende DHL opties.

Priority Line lijkt me ook wel een goede optie, wordt het doorgaans eigenlijk gehaald? De 7-10 dagen levertijd.
Ik heb 3 weken terug een Xiaomi Robot Cleaner besteld (op vrijdag) en deze via Priority Line verstuurd en had deze binnen de 2 weken in huis (dus met 2 weekenden er nog tussen zelfs). De 7-10 werkdagen worden bijna zeker wel gehaald.
Bij de douanenkosten rekenen ze bij DHL automatisch rond de ¤15 administratiekosten. Die verhogen de kosten dan wel weer. De verzendkosten tellen ze ook mee.
Ik had toen idd voor DHL (ext) gekozen en daarmee de douanekosten gekregen. Mijn mening is hoe sneller de verzending hoe groter de kans op extra kosten. Via Priority Line zelf nog geen problemen mee gehad. Misschien beetje geluk...
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')