abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173686642
registreer om deze reclame te verbergen
Edit dubbel
pi_173686663
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:03 schreef pamelala het volgende:
[..]

Hallo,
Hoe bedoel je dat het bij de douane ligt? Zou het kunnen zijn dat je bericht hebt gekregen van de douane om een aankoopbewijs op te sturen? Het kan namelijk zijn dat je pakketje onderschept is en dat ze hierom vragen. Ik ga het wel in ieder geval melden.
Nee, via https://en.trackitonline.ru/?service=track is het pakketje te traceren tot en met 17 augustus met als status 'customs clearance'
pi_173687397
Een van mijn resends is net verzonden. Er staat: shipping method: SEPR. Via welk land gaat dit en wat zijn de ervaringen?
pi_173687529
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:57 schreef j0p3Y het volgende:
Order datum: 17-07-2017
Order nummer: WP1707171622400135
Verzonden: AEL1112545263NL Azerbaijan Air Mail
Verzenddatum: Jul 18, 2017 04:51:57 AM CDT
Betreft product: KZ ZS5 Detachable HiFi Earphones Four Dynamic and Four Balanced Armature Driver Units

Gewenste actie: vervroegde resend.
Ik sta niet op de lijst. Betekent dat dat ik de hele periode uit moet zitten, een resend aan moet vragen en dan maar hopen of het Gearbest behaagt om met enige spoed opnieuw te verzenden? Of is er nog hoop voor een spoediger oplossing?
pi_173688751
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 01:02 schreef Tuurrr het volgende:
Een van mijn resends is net verzonden. Er staat: shipping method: SEPR. Via welk land gaat dit en wat zijn de ervaringen?
Zou het sweden post kunnen zijn? Ik heb gisteren een resend via hen binnengekregen. Was op 29aug verzonden.
pi_173688759
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 01:15 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

Ik sta niet op de lijst. Betekent dat dat ik de hele periode uit moet zitten, een resend aan moet vragen en dan maar hopen of het Gearbest behaagt om met enige spoed opnieuw te verzenden? Of is er nog hoop voor een spoediger oplossing?
Gearbest doet, naar mijn ervaring, helemaal niets voordat 60 dagen zijn verstreken.
pi_173688807
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 09:18 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Gearbest doet, naar mijn ervaring, helemaal niets voordat 60 dagen zijn verstreken.
Ik kreeg anders netjes een resend voor de 60 voorbij waren; en ik had 'm ook nog eens binnen tien binnen na verzenden.
Ik heb er één en ik ben er trots op...
Wie bij iedereen in de smaak wil vallen, moet banketbakker worden
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
my 5 minutes of fame
pi_173688923
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:54 schreef eddepetfokt het volgende:
Even een update over de Azerbijan orders die nooit ontvangen zijn.

De resends druppelen binnen. 3 van de [ik geloof] 5 resends zijn vandaag binnen gekomen. Goed om te zien dat Gearbest toch ook wel snel kan verzenden. Het heeft er nu zo'n 9 dagen over gedaan via Swedish post.
Graag gedaan. Ik verwacht dat de rest ook zeer snel jou kant op komt. Nogmaals sorry voor het lange wachten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:20 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[Dat klinkt goed, maar wil het zeggen dat die resend de deur uit zal gaan voor of op het moment dat er 60 dagen verstreken zijn?]
Ik probeer alles voor de 60 dagen termijn verstuurd te hebben. Ik mijn vorige post gaf ik al aan dat dit zeer lastig is, maar op dit moment lijken ze bij te draaien. Daardoor heb ik al een aardige lijst van FOK gebruikers voor de 60 dagen termijn kunnen resenden. Ik ga er vanuit dat de rest ook zeer snel volgt.

quote:
13s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:49 schreef Goldstrike91 het volgende:
Ik heb het volgende probleem:

Twee verschillende producten zijn nooit aangekomen. Zie onderstaande voor details:

- Orderdatum: Jul 23, 2017 01:28:37 AM
- Product: Original English Version Xiaomi Mi WiFi Router 3
- Ordernummer: WA1707230128375453
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003054325AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered:
- Probleem: Dit product is nooit aangekomen. Graag geld terug of opnieuw verzonden order.

- Orderdatum: Jul 22, 2017 16:42:35 PM
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: WWP1707221642360714
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549944NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail.
- Probleem: Dit product is nooit aangekomen. Graag geld terug of opnieuw verzonden order.
Ik ga ervan uit dat deze orders ook niet meer aan zullen komen en zal de resends voor je klaar zetten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Order: WWP1708241743087241
Bestelling gedaan op 25/8

Is die verloren gegaan in Azerbeidzjan of komt hij uiteindelijk gewoon nog naar mijn hutje? :)
Zou je onderstaande template willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend / Refund


De order is nog vrij recent geplaatst en de verloren orders komen uit een iets andere tijdsperiode. Ik zal deze wel alvast noteren, maar je zal nog wel even geduld moeten hebben. Ik geef op dit moment prioriteit aan de orders die wat eerder zijn geplaatst. O-)

quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:05 schreef pamelala het volgende:

[..]

Nee, via https://en.trackitonline.ru/?service=track is het pakketje te traceren tot en met 17 augustus met als status 'customs clearance'
Oke dan ik voor jou een refund proberen te regelen. Bedankt voor je bericht.

quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 01:02 schreef Tuurrr het volgende:
Een van mijn resends is net verzonden. Er staat: shipping method: SEPR. Via welk land gaat dit en wat zijn de ervaringen?
SEPR is volgens mij PostNord Sweden Tracking. Ik zal dit even voor je navragen voor de zekerheid, maar deze duurt meestal uit de vorige resends rond de 10 dagen (kan afwijken natuurlijk).

quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 01:15 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

Ik sta niet op de lijst. Betekent dat dat ik de hele periode uit moet zitten, een resend aan moet vragen en dan maar hopen of het Gearbest behaagt om met enige spoed opnieuw te verzenden? Of is er nog hoop voor een spoediger oplossing?
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 01:07 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

verschepen ze daar per muilezel of zo? Heel even wachten is the understatement of the year. Minimaal 60 dagen en dan pas een resend, oftewel op zijn minst 80 dagen.. Man man, dan is Sinterklaas alweer bijna jarig.. Ik krijg er in ieder geval een zelfde sik van....
Als je dit topic hebt gelezen dan weet je dat we bezig zijn met resends / refunds en ook voor de 60 dagen. Je hebt pas enkele dagen geleden (woensdag/ donderdag) ons hiervan bericht. Voor je zijn ook andere personen die problemen hebben. Ik handel alles af op verzenddatum + ons op de hoogte gebracht van de niet aangekomen orders. Wij doen of best om dit allemaal te regelen.
pi_173690236
quote:
2s.gif Op zondag 10 september 2017 09:25 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik kreeg anders netjes een resend voor de 60 voorbij waren; en ik had 'm ook nog eens binnen tien binnen na verzenden.
Sorry, ik bedoelde dat ze 60 dagen aanhouden bij de normale orders. Hier is duidelijk iets mis gegaan met de Azerbijan mail orders en onze contactpersoon hier doet super goed zijn best om iedereen eerder te helpen.
pi_173697600
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:36 schreef thompoes het volgende:
Ook ik heb een pakketje met Azerbaijan Air Mail laten verzenden, wat schijnbaar van de aardbodem verdwenen is. Jammer genoeg herinner ik me nog dat ik deze verzendmethode gekozen heb omdat er 'fast and reliable' bijstond, ondanks dat ik mijn twijfels had bij de betrouwbaarheid van Azerbaijan's postbedrijf. Maar goed:

- Orderdatum: 31 juli 2017
- Product: Mi Invisible Wall for Xiaomi
- Ordernummer: WB1707310843261820
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003172146AZ, verzonden op 1 augustus 2017
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Geen updates meer sinds 5 augustus 2017

Ik zie hierboven dat ik niet de enige ben. Ik vraag me af wat de opties zijn. Je zegt dat jullie zelfs gestopt zijn met deze verzendmethode, dus ik heb eigenlijk geen zin om tot 60 dagen (eind deze maand) te wachten. Zou het ook mogelijk zijn om zelf nu al een nieuwe bestelling te plaatsen, en wanneer het mogelijk is een refund te ontvangen? De eerste bestelling zou natuurlijk nog aankomen, waardoor ik geen refund zou kunnen krijgen, maar dat risico wil ik wel accepteren, gezien bovenstaande berichten.
Zou je nog op mijn bericht kunnen reageren?
pi_173697750
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:36 schreef thompoes het volgende:
Ook ik heb een pakketje met Azerbaijan Air Mail laten verzenden, wat schijnbaar van de aardbodem verdwenen is. Jammer genoeg herinner ik me nog dat ik deze verzendmethode gekozen heb omdat er 'fast and reliable' bijstond, ondanks dat ik mijn twijfels had bij de betrouwbaarheid van Azerbaijan's postbedrijf. Maar goed:

- Orderdatum: 31 juli 2017
- Product: Mi Invisible Wall for Xiaomi
- Ordernummer: WB1707310843261820
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003172146AZ, verzonden op 1 augustus 2017
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Geen updates meer sinds 5 augustus 2017

Ik zie hierboven dat ik niet de enige ben. Ik vraag me af wat de opties zijn. Je zegt dat jullie zelfs gestopt zijn met deze verzendmethode, dus ik heb eigenlijk geen zin om tot 60 dagen (eind deze maand) te wachten. Zou het ook mogelijk zijn om zelf nu al een nieuwe bestelling te plaatsen, en wanneer het mogelijk is een refund te ontvangen? De eerste bestelling zou natuurlijk nog aankomen, waardoor ik geen refund zou kunnen krijgen, maar dat risico wil ik wel accepteren, gezien bovenstaande berichten.
Sorry helemaal overheen gelezen. Ik ben ermee bezig de orders voor de 60 dagen termijn te laten refunden/resenden. Ik zou voor jou een refund kunnen aanvragen, zodat je nu zelf al een bestelling kan plaatsen. Ik zou ook een resend voor je kunnen regelen, maar dit zal sws nog wel een paar dagen duren. Laat maar even weten waar je voorkeur naar uit gaat. Nogmaals mijn excuses voor de late reactie.
pi_173699852
[..]

Ik ga ervan uit dat deze orders ook niet meer aan zullen komen en zal de resends voor je klaar zetten.

[..]

Dankjewel, is er een track en trace code zodat ik het in de gaten kan houden? Ik hoor graag. Of kan ik dit op gearbest in de gaten houden? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Harry
pi_173701122
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Sorry helemaal overheen gelezen. Ik ben ermee bezig de orders voor de 60 dagen termijn te laten refunden/resenden. Ik zou voor jou een refund kunnen aanvragen, zodat je nu zelf al een bestelling kan plaatsen. Ik zou ook een resend voor je kunnen regelen, maar dit zal sws nog wel een paar dagen duren. Laat maar even weten waar je voorkeur naar uit gaat. Nogmaals mijn excuses voor de late reactie.
Geen probleem, kan gebeuren. Zou een refund gewoon terugstoring van het geldbedrag zijn, of krijg ik dan store credit? Mijn originele order was gedeeltelijk met store credit. Daarnaast, bedoel je met 'een paar dagen' 17 dagen, oftewel totdat de 60 dagen grens bereikt is?
pi_173704006
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 20:43 schreef thompoes het volgende:

[..]

Geen probleem, kan gebeuren. Zou een refund gewoon terugstoring van het geldbedrag zijn, of krijg ik dan store credit? Mijn originele order was gedeeltelijk met store credit. Daarnaast, bedoel je met 'een paar dagen' 17 dagen, oftewel totdat de 60 dagen grens bereikt is?
Ik verwacht dan dat je refund terug krijgt zoals je betaald hebt. In dit geval dan gedeeltelijk store credit en andere gedeelte via je betaalde manier. Met een paar dagen hoop ik wel voor de 17 dagen eigenlijk. Kan niks beloven, maar hoop wel daarvoor alles geregeld te hebben.
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 20:01 schreef Goldstrike91 het volgende:
[..]

Ik ga ervan uit dat deze orders ook niet meer aan zullen komen en zal de resends voor je klaar zetten.

[..]

Dankjewel, is er een track en trace code zodat ik het in de gaten kan houden? Ik hoor graag. Of kan ik dit op gearbest in de gaten houden? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Harry
Hallo Harry,
Je krijgt van Gearbest eerst een mail om je resend of refund te bevestigen. Dit dient als extra controle. Tevens moet je je adres bevestigen. Als je dit doet zal je resend verstuurd worden of refund geregeld worden. Je hier weer een mailtje van als dit gebeurd is.
pi_173704624
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 22:24 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik verwacht dan dat je refund terug krijgt zoals je betaald hebt. In dit geval dan gedeeltelijk store credit en andere gedeelte via je betaalde manier. Met een paar dagen hoop ik wel voor de 17 dagen eigenlijk. Kan niks beloven, maar hoop wel daarvoor alles geregeld te hebben.
Oké bedankt. In dat geval zou ik graag zo snel mogelijk een refund willen. Of heeft een resend nog voordelen? Ik had me bedacht om na een refund bij te betalen voor een snellere verzendmethode.

EDIT: Ik had ongeveer tegelijk met mijn eerste bericht in dit forum Gearbest gecontacteerd via Facebook, en heb daar zojuist een reactie op teruggekregen. Ik weet niet of jij hier iets aan hebt, maar dit is het ticketnummer: AT17091105251.

[ Bericht 4% gewijzigd door thompoes op 11-09-2017 11:15:32 (Ticket) ]
pi_173709756
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb de resends/refunds alvast voor je klaargezet. Wel een aardig lijstje helaas.
Bedankt :)

Ik krijg net een aantal mailtjes van ene Gina van Gearbest, waarin het volgende aangeboden wordt:

Order W1707311359104558 (¤12.19) 7 euro refund
Order WW1708080435393694 (¤20,62) 7 euro refund

Ik ga hier natuurlijk niet mee akkoord. Kun jij ervoor zorgen dat ik volledige refunds krijg voor order W1707311359104558? Voor WW1708080435393694 heb ik een PayPal-dispute gestart.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jungian op 11-09-2017 20:33:23 ]
pi_173710641
Hallo,

Zou jij me misschien kunnen helpen met de volgende vraag? Ik ben geďnteresseerd in een toetsenbord, https://www.gearbest.com/keyboards/pp_610889.html

Nu zou ik graag de zwarte versie met Red switches hebben, maar als ik gebruik maak van de Live Chat functionaliteit, krijg ik wisselende antwoorden op de vraag of dit toetsenbord weer op voorraad komt.

Kan jij me hier wat meer informatie over geven?

Groeten
pi_173711806
Beste GearBest,

Ik heb ook Azerbaijan orders al erg lang onderweg, en het klonk zo mooi "fast and reliable":

- Orderdatum: Jul 30, 2017
- Producten: Original SMOK TFV8 BABY BEAST Tank Atomizer, Nitecore UM20 Smart Charger
- Ordernummer: W1707300401510736
- Tracking nummer: RN003144851AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Nog steeds onderweg (zou max 20 werkdagen duren, is nu al 31 werkdagen)

- Orderdatum: Jul 28, 2017
- Product: Original Smok V8 Baby - T8 0.15 ohm Coil Head
- Ordernummer: W1707280520490883
- Tracking nummer: RN003126115AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Nog steeds onderweg (zou max 20 werkdagen duren, is nu al 33 werkdagen)

Ik begrijp dat ik niet meer hoef te verwachten dat ze binnen gaan komen als ik dit allemaal zo lees.
Daarom alvast:
Voor de eerste, W1707300401510736, graag een resend
Voor de tweede, W1707280520490883, graag een refund (heb al andere besteld want ik zat zonder)

Dank alvast en MvG, Jimmy
pi_173712295
Nee ik heb geen support nummer hen gecommuniceerd via Facebook Messenger nou gecommuniceerd je krijgt automatische antwoorden.

Bedankt
pi_173719302
Helaas liggen mijn pakjes ook ergens in de Azerbeidzjaanse woestijn :

- Orderdatum: Jun 27, 2017 07:22:26 AM PST
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261618333724
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531985NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Graag RESEND

- Orderdatum: Jul 16, 2017 15:53:02 PM PST
- Product: Original Xiaomi Smart Human Body Sensor & Original Xiaomi Smart Door and Windows Sensor
- Ordernummer: W1707160617330779
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112544512NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Graag REFUND

alvast bedankt!
pi_173720073
Ik heb voor de volgende personen een refund of resend geregeld. Jullie hebben een mail gekregen om je refund of resend te bevestigen samen met jullie adres.

8c60f27aef4e5dc4b9d00cea871e67ce.png

quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 22:48 schreef thompoes het volgende:

[..]

Oké bedankt. In dat geval zou ik graag zo snel mogelijk een refund willen. Of heeft een resend nog voordelen? Ik had me bedacht om na een refund bij te betalen voor een snellere verzendmethode.

EDIT: Ik had ongeveer tegelijk met mijn eerste bericht in dit forum Gearbest gecontacteerd via Facebook, en heb daar zojuist een reactie op teruggekregen. Ik weet niet of jij hier iets aan hebt, maar dit is het ticketnummer: AT17091105251.
Als het goed is heb je bericht (e-mail) gekregen of je een refund of resend wilt. Als het goed is verzenden ze nu met Sweden Post en zou het ongeveer 10 dagen duren vooraleer je het in huis hebt.

quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:18 schreef Jungian het volgende:

[..]

Bedankt :)

Ik krijg net een aantal mailtjes van ene Gina van Gearbest, waarin het volgende aangeboden wordt:

Order W1707311359104558 (¤12.19) 7 euro refund
Order WW1708080435393694 (¤20,62) 7 euro refund

Ik ga hier natuurlijk niet mee akkoord. Kun jij ervoor zorgen dat ik volledige refunds krijg voor order W1707311359104558? Voor WW1708080435393694 heb ik een PayPal-dispute gestart.
Ik denk dat Gina verkeerd op de hoogte is gesteld. Hier absoluut niet mee akkoord gaan! Andere hebben ook volledige refunds gekregen dus ik ga ervoor zorgen dat dit hier ook het geval is. Ik ga het direct doorgeven.

quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 13:47 schreef JimmytheTulip het volgende:
Beste GearBest,

Ik heb ook Azerbaijan orders al erg lang onderweg, en het klonk zo mooi "fast and reliable":

- Orderdatum: Jul 30, 2017
- Producten: Original SMOK TFV8 BABY BEAST Tank Atomizer, Nitecore UM20 Smart Charger
- Ordernummer: W1707300401510736
- Tracking nummer: RN003144851AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Nog steeds onderweg (zou max 20 werkdagen duren, is nu al 31 werkdagen)

- Orderdatum: Jul 28, 2017
- Product: Original Smok V8 Baby - T8 0.15 ohm Coil Head
- Ordernummer: W1707280520490883
- Tracking nummer: RN003126115AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Nog steeds onderweg (zou max 20 werkdagen duren, is nu al 33 werkdagen)

Ik begrijp dat ik niet meer hoef te verwachten dat ze binnen gaan komen als ik dit allemaal zo lees.
Daarom alvast:
Voor de eerste, W1707300401510736, graag een resend
Voor de tweede, W1707280520490883, graag een refund (heb al andere besteld want ik zat zonder)

Dank alvast en MvG, Jimmy
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:33 schreef psz-e het volgende:
Helaas liggen mijn pakjes ook ergens in de Azerbeidzjaanse woestijn :

- Orderdatum: Jun 27, 2017 07:22:26 AM PST
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261618333724
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531985NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Graag RESEND

- Orderdatum: Jul 16, 2017 15:53:02 PM PST
- Product: Original Xiaomi Smart Human Body Sensor & Original Xiaomi Smart Door and Windows Sensor
- Ordernummer: W1707160617330779
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112544512NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Graag REFUND

alvast bedankt!
Oke ik ga het voor jullie beide doorgeven. Zoals de zaken nu lopen moet je vrij snel bericht hiervan krijgen.

quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 12:31 schreef Jrex het volgende:
Hallo,

Zou jij me misschien kunnen helpen met de volgende vraag? Ik ben geďnteresseerd in een toetsenbord, https://www.gearbest.com/keyboards/pp_610889.html

Nu zou ik graag de zwarte versie met Red switches hebben, maar als ik gebruik maak van de Live Chat functionaliteit, krijg ik wisselende antwoorden op de vraag of dit toetsenbord weer op voorraad komt.

Kan jij me hier wat meer informatie over geven?

Groeten
Hallo,
De live chat werkt toch niet altijd live zoals ze zeggen....
Ik zie zelf de Red Switch er niet meer tussen staan dus ik verwacht dat deze ook niet meer binnenkomt. Ik ga het wel even voor je navragen, want ben er niet zeker over.
Ik hou je op de hoogte als ik meer weten.
pi_173720633
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb voor de volgende personen een refund of resend geregeld.
Held!
Adrie De Ruytert
pi_173721339
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb voor de volgende personen een refund of resend geregeld. Jullie hebben een mail gekregen om je refund of resend te bevestigen samen met jullie adres.

[ afbeelding ]

[..]

Als het goed is heb je bericht (e-mail) gekregen of je een refund of resend wilt. Als het goed is verzenden ze nu met Sweden Post en zou het ongeveer 10 dagen duren vooraleer je het in huis hebt.
Ik heb vanmiddag om 11:02 een mail ontvangen, van ticket AT17091105251, wat ook in jouw screenshot staat. Hierin staat:
quote:
We shipped the order on August 1, 2017 .Therefore your delivery deadline will expire on October 1, 2017.
Is dit de mail waarnaar je verwijst? Naar mijn idee moet ik nu alsnog 3 weken wachten. Of heb ik een mail gemist?
  maandag 11 september 2017 @ 23:20:25 #99
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_173723617
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zou je onderstaande template willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.

Done, check je PM :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_173724454
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:17 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

Held!
Maarrr geen mailtje ontvangen... Wel een verzoek om te bewijzen dat ik het pakje niet heb ontvangen. Daarvoor willen ze me naar het postkantoor sturen. Ik heb geantwoord dat ze zich prima van dat feit kunnen overtuigen met 17track en postnl.nl enzovoorts.
Adrie De Ruytert
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')