abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173656710
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Gearbest het volgende:
niet is aangekomen om je geld terug te geven met 100GB points als compensatie. Dit met de reden zodat je eventueel een nieuwe bestelling kan doen. Dit duurt volgens hun korter dan wachten op een nieuwe resend. Ik snap ook niet waarom ze niet direct een resend doen, maar op die vraag kreeg ik geen antwoord helaas....
Bedankt voor jouw hulp en uitleg iig!
pi_173659880
Hallo FOK,
Ik wou toch even meedelen dat we een klein succes hebben geboekt. Het is gelukt om meerdere orders eerder te laten leveren. Hieronder heb ik een lijst gemaakt. Jullie krijgen een mail om de resend/refund te bevestigen samen met je adres. Mocht je naam erbij staan, maar de mail niet hebben ontvangen. Check dan even je spam inbox.
Andere orders hoop ik op korte termijn ook vooruitgang in te boeken. Tevens is de verzendmethode Azerbaijan Mail nu helemaal uitgesloten voor Nederland. Blijkbaar was dit toch nog mogelijk voor kleine order bedragen. Door enkele gebruikers hier hebben we deze fout ontdekt en nu helemaal hersteld. Deze verzendmethode is dus nu echt niet meer beschikbaar.
Als laatste ben ik bezig voor mogelijke veranderingen in de toekomst wat betreft het beleid (2 maanden) voor een resend of refund.
34b7607782b6472c90adba4f6dcfe9a1.png
9474d582ad240790d64441018b55453d.png
pi_173661123
Ik heb 3 bestellingen die via azerbaijan air mail zijn verzonden.
1 bestelling is nog niet verzonden.
Na contact via Facebook met gearbest vertelde ze dat hij uitverkocht is en dat ik 3 opties heb na een optie te hebben gekozen wordt er helemaal niet meer gereageerd.

(WP1708300546503745
Thank you for contacting Gearbest about your order.
We are processing your order now. However, please note that the item you ordered is currently on back order.
In this case we can offer you 3 options:
Option 1: Wait a little longer.
We expect the item will be back in stock in 7-15 business days . Once we ship it we will send you an email with the delivery information.
Option 2: Exchange for another item of your choice.
Please send us the link of the product you would like to choose instead.
Option 3: Cancel and refund to your Wallet as store credit and reward you with extra points.
Please let us know which option you decide.)

Wat kan ik doen en komen mijn andere pakjes wel gewoon aan?
pi_173662757
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:
Hallo FOK,
Ik wou toch even meedelen dat we een klein succes hebben geboekt. Het is gelukt om meerdere orders eerder te laten leveren. Hieronder heb ik een lijst gemaakt. Jullie krijgen een mail om de resend/refund te bevestigen samen met je adres. Mocht je naam erbij staan, maar de mail niet hebben ontvangen. Check dan even je spam inbox.
Andere orders hoop ik op korte termijn ook vooruitgang in te boeken. Tevens is de verzendmethode Azerbaijan Mail nu helemaal uitgesloten voor Nederland. Blijkbaar was dit toch nog mogelijk voor kleine order bedragen. Door enkele gebruikers hier hebben we deze fout ontdekt en nu helemaal hersteld. Deze verzendmethode is dus nu echt niet meer beschikbaar.
Als laatste ben ik bezig voor mogelijke veranderingen in de toekomst wat betreft het beleid (2 maanden) voor een resend of refund.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig! Heel erg bedankt! Wat is dat oranje bij mijn gebruikersnaam btw?! :)
pi_173664068
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:14 schreef Tuurrr het volgende:

[..]

Geweldig! Heel erg bedankt! Wat is dat oranje bij mijn gebruikersnaam btw?! :)
Kleurtjes kwam door het kopiëren van de namen en betekend niks :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:00 schreef Dem_Demmy het volgende:
Ik heb 3 bestellingen die via azerbaijan air mail zijn verzonden.
1 bestelling is nog niet verzonden.
Na contact via Facebook met gearbest vertelde ze dat hij uitverkocht is en dat ik 3 opties heb na een optie te hebben gekozen wordt er helemaal niet meer gereageerd.

(WP1708300546503745
Thank you for contacting Gearbest about your order.
We are processing your order now. However, please note that the item you ordered is currently on back order.
In this case we can offer you 3 options:
Option 1: Wait a little longer.
We expect the item will be back in stock in 7-15 business days . Once we ship it we will send you an email with the delivery information.
Option 2: Exchange for another item of your choice.
Please send us the link of the product you would like to choose instead.
Option 3: Cancel and refund to your Wallet as store credit and reward you with extra points.
Please let us know which option you decide.)

Wat kan ik doen en komen mijn andere pakjes wel gewoon aan?
Ik heb het vermoeden dat de andere 2 orders ook verloren zijn gegaan. Als je nog een paar dagen kan wachten zou ik kiezen voor optie + vragen naar een vergoeding voor het wachten. Dan krijg je vaak GB points die je kan gebruiken bij een eventuele volgende bestelling. Als je doorgeeft welke optie je zou kiezen dan kan ik dat ook nog doorgeven en het misschien zo voor je regelen. Zal wel pas tegen maandag gebeuren (weekend).
Zou je onderstaande template dan 3x willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur Resend / Refund


quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:13 schreef 1975Mark42 het volgende:

[..]

Is het volgende pakketje ook verloren gegaan? 17 augustus besteld, 18 augustus verzonden en nog niets binnen. Normaal gesproken zou ik een bestelling van Gearbest al binnen gehad hebben namelijk.

- Orderdatum: Aug 17, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: W1708170455525007
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566740NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail

Alvast bedankt!
Ik ga het voor je doorgeven en nakijken. Deze order zou nog aan kunnen komen. De orders die verloren zijn gegaan komen uit een iets eerdere periode. Kan je misschien wel alvast doorgeven of je een resend of refund zou willen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Gearbest op 08-09-2017 19:35:39 ]
pi_173664366
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:28 schreef Gearbest het volgende:

Ik ga het voor je doorgeven en nakijken. Deze order zou nog aan kunnen komen. De orders die verloren zijn gegaan komen uit een iets eerdere periode. Kan je misschien wel alvast doorgeven of je een resend of refund zou willen?
Een resend aub. Bedankt voor de snelle reactie en een fijn weekend!
  vrijdag 8 september 2017 @ 19:59:59 #57
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_173664678
registreer om deze reclame te verbergen
Wat is het verschil tussen de verschillende priority line verzendmethoden? De ene is gratis en doet er wat langer over, en de andere kost 7 euro en is wat sneller, maar heeft dit ook invloed op het al dan niet krijgen van douanekosten?
pi_173665174
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:45 schreef 1975Mark42 het volgende:

[..]

Een resend aub. Bedankt voor de snelle reactie en een fijn weekend!
Oke staat genoteerd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:59 schreef VdBorght het volgende:
Wat is het verschil tussen de verschillende priority line verzendmethoden? De ene is gratis en doet er wat langer over, en de andere kost 7 euro en is wat sneller, maar heeft dit ook invloed op het al dan niet krijgen van douanekosten?
Je bedoelt dan qua priority line het verschil tussen EU Express en Europe Express?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het product dat wordt besteld. De meeste producten met een hoge waarde worden gratis verzonden. De productwaarde bepaalt de verzendkosten, hoe hoger de productwaarde, des te lager de verzendkosten. Het verschil tussen de 2 methodes van Priority line zelf bestaat uit het verschil qua snelheid van de levering en qua het gewicht van het pakket. Indien het product redelijk zwaar is dan is er vaak maar 1 optie beschikbaar. Indien het een redelijk licht product (vaak onder de 2kg) is dan zijn beide methodes beschikbaar. De snellere levertijd betaal je dan vaak wat extra voor. De kans op douane kosten is in beide gevallen net zo klein zeggen ze, maar mijn gevoel zegt dat wanneer ik de iets tragere methode van priority line pak de kans toch weer wat kleiner is + het scheelt nog eens ¤7 in dit geval.
pi_173666374
Orderdatum: 30/08/2017 05:46:49 AM

- Product:Day Alarm Stopwatch Men LED Watch Analog Wristwatch

- Ordernummer:WP1708300546503745
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem:niet op voorraad
- Voorkeur Refund

Deze was niet op voorraad dus klantenservice vertelde dat ik kon kiezen.
Maar heb recent besteld dus de andere 2 bestellingen wacht ik gewoon af.

Alvast bedankt

[ Bericht 46% gewijzigd door Dem_Demmy op 08-09-2017 21:34:09 (Was niet klaar) ]
pi_173666401
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ja er zijn zeer veel pakketjes verloren gegaan. Zou je een resend of refund willen? Dan kan ik deze alvast voor je klaar zetten.
Een refund graag.

- Orderdatum: 18-08-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1708180540305985
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112568651NL
- Verzendmethode: CJAHAM
pi_173666661
Hoi Gearbest

Orderdatum:15-7-2017
Product:Xiaomi wireless bluetooth headphones
Ordernummer:WP1707151114483365
Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112544312NL
Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
Probleem:Pakje is al bijna twee maanden onderweg zonder noemenswaardige update. Zou je kunnen controleren hoe het er mee staat? Ik ben niet gewend om zo lang op een bestelling van Gearbest te wachten namelijk.

Bedankt voor de moeite alvast!
pi_173668000
Hmmm, na alle berichten denk ik dat deze vast ook niet meer aankomt.

Orderdatum: 3 aug
Product: Xiaomi mi band 2
Trackingnr: AEL1112555951NL
Ordernr: WWP1708030553456989
Verzendmethode: Azerbajan air mail
Probleem: Ligt sinds 17 aug bij de douane, daarna geen update meer.
Refund graag.
pi_173670597
Beste GB,

Ik heb mijn bestelling via PostNL willen laten verzenden. Dat kon die dag niet en ik kreeg van GB de tip Azarbeidjan.

Dat bleek de meest waardeloze tip tot nu toe en ik probeer al een tijdje de 60 dagenregel te ontkrachten omdat ik natuurlijk nooit voor een "over land" dienst zou hebben gekozen als dat duidelijk zou zijn aangegeven. Maar ik krijg ook van die nietszeggende flauwekulantwoorden.

Lang verhaal kort: kan deze order aub gewoon zo snel mogelijk op herhaling, maar dan met een fatsoenlijke airmail-aanbieder? Ik heb wel lang genoeg gewacht zo en iedereen weet dat die order niet meer gaat aankomen...

Thank you for contacting Gearbest.com.
We have dispatched your order W1707250951222260.
Please check your shipment details below:

※Delayed packages:
Tracking/reference number Shipping method Tracking site Shipping date Estimated time
(business days) Sku*quantity
RN003086884AZ AZRAMHQ http://www.17track.net/en/ Jul 26, 2017 06:15:43 15-20 209383902 * 1
Adrie De Ruytert
pi_173672492
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:28 schreef Dem_Demmy het volgende:
Orderdatum: 30/08/2017 05:46:49 AM

- Product:Day Alarm Stopwatch Men LED Watch Analog Wristwatch

- Ordernummer:WP1708300546503745
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem:niet op voorraad
- Voorkeur Refund

Deze was niet op voorraad dus klantenservice vertelde dat ik kon kiezen.
Maar heb recent besteld dus de andere 2 bestellingen wacht ik gewoon af.

Alvast bedankt
Ik heb dit gemeld bij mijn contactpersoon. Heb je ook nog het support ticket nummer?
Zal wel pas maandag reactie krijgen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:29 schreef detmer het volgende:

[..]

Een refund graag.

- Orderdatum: 18-08-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1708180540305985
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112568651NL
- Verzendmethode: CJAHAM
Oke heb dit gemeld en alvast klaargezet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:42 schreef Died1095 het volgende:
Hoi Gearbest

Orderdatum:15-7-2017
Product:Xiaomi wireless bluetooth headphones
Ordernummer:WP1707151114483365
Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112544312NL
Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
Probleem:Pakje is al bijna twee maanden onderweg zonder noemenswaardige update. Zou je kunnen controleren hoe het er mee staat? Ik ben niet gewend om zo lang op een bestelling van Gearbest te wachten namelijk.

Bedankt voor de moeite alvast!
Ik ga er vanuit dat je pakketje helaas verloren is gegaan. Zou je een resend of een refund willen ontvangen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 22:59 schreef pamelala het volgende:
Hmmm, na alle berichten denk ik dat deze vast ook niet meer aankomt.

Orderdatum: 3 aug
Product: Xiaomi mi band 2
Trackingnr: AEL1112555951NL
Ordernr: WWP1708030553456989
Verzendmethode: Azerbajan air mail
Probleem: Ligt sinds 17 aug bij de douane, daarna geen update meer.
Refund graag.
Hallo,
Hoe bedoel je dat het bij de douane ligt? Zou het kunnen zijn dat je bericht hebt gekregen van de douane om een aankoopbewijs op te sturen? Het kan namelijk zijn dat je pakketje onderschept is en dat ze hierom vragen. Ik ga het wel in ieder geval melden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 06:29 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:
Beste GB,

Ik heb mijn bestelling via PostNL willen laten verzenden. Dat kon die dag niet en ik kreeg van GB de tip Azarbeidjan.

Dat bleek de meest waardeloze tip tot nu toe en ik probeer al een tijdje de 60 dagenregel te ontkrachten omdat ik natuurlijk nooit voor een "over land" dienst zou hebben gekozen als dat duidelijk zou zijn aangegeven. Maar ik krijg ook van die nietszeggende flauwekulantwoorden.

Lang verhaal kort: kan deze order aub gewoon zo snel mogelijk op herhaling, maar dan met een fatsoenlijke airmail-aanbieder? Ik heb wel lang genoeg gewacht zo en iedereen weet dat die order niet meer gaat aankomen...

Thank you for contacting Gearbest.com.
We have dispatched your order W1707250951222260.
Please check your shipment details below:

※Delayed packages:
Tracking/reference number Shipping method Tracking site Shipping date Estimated time
(business days) Sku*quantity
RN003086884AZ AZRAMHQ http://www.17track.net/en/ Jul 26, 2017 06:15:43 15-20 209383902 * 1
Hallo AdmiraalDeRuyter,
PostNL is lang niet altijd beschikbaar voor veel producten. Dit komt onder andere door de verschillende warenhuizen en productafmetingen. Helaas zijn er de laatste tijd veel orders verloren gegaan met de Azerbaijan Air Mail. Die van jou behoort hier naar alle waarschijnlijkheid ook toe. We zijn ons hiervan bewust en zoals je in de vorige posts in dit topic kan lezen ben ik met de vele resends en refunds aanvragen bezig. Gister hebben we al een hele lijst met resends en refunds verwerkt voor de 60 dagen regel. Ik ga voor jou dan ook een resend regelen. De Azerbaijan Air Mail bieden we ook niet meer aan, zoals gezegd in mijn vorige posts. Je resends zal dan ook met een andere verzendmethode gebeuren.
Ik hoop je hiermee een beetje geïnformeerd te hebben.
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:03:34 #65
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_173673799
Order: WW1708190650016983 lijkt untracable ondanks dat hij al lang ondwer moet zijn/hier had kunnen zijn. Kan jij die order even checken? :)

Tracking NL Azerbaijan Air Mail: AEL1112571315NL
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_173674481
[..]

Ik ga er vanuit dat je pakketje helaas verloren is gegaan. Zou je een resend of een refund willen ontvangen?

Graag een resend als dat zou betekenen dat ik hem binnen afzienbare tijd binnen heb. Heb binnenkort een hardloopwedstrijd, dus wilde ruim op tijd zijn met bestellen. :)
pi_173675927
Ik heb zojuist de resend binnen 10 dagen in goede orde ontvangen! Hartelijk dank :) ^O^
Ik heb er één en ik ben er trots op...
dinsdag 26 september 2017 17:45 schreef Falco het volgende: Monique is inderdaad het enige lichtpunt van de FP _O_
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
My 5 minutes of fame
  zaterdag 9 september 2017 @ 15:06:16 #68
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_173675937
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:24 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke staat genoteerd.

[..]

Je bedoelt dan qua priority line het verschil tussen EU Express en Europe Express?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het product dat wordt besteld. De meeste producten met een hoge waarde worden gratis verzonden. De productwaarde bepaalt de verzendkosten, hoe hoger de productwaarde, des te lager de verzendkosten. Het verschil tussen de 2 methodes van Priority line zelf bestaat uit het verschil qua snelheid van de levering en qua het gewicht van het pakket. Indien het product redelijk zwaar is dan is er vaak maar 1 optie beschikbaar. Indien het een redelijk licht product (vaak onder de 2kg) is dan zijn beide methodes beschikbaar. De snellere levertijd betaal je dan vaak wat extra voor. De kans op douane kosten is in beide gevallen net zo klein zeggen ze, maar mijn gevoel zegt dat wanneer ik de iets tragere methode van priority line pak de kans toch weer wat kleiner is + het scheelt nog eens ¤7 in dit geval.
Dat was idd mijn vraag, hartelijk bedankt!
pi_173676273
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:03 schreef tokko1 het volgende:
Order: WW1708190650016983 lijkt untracable ondanks dat hij al lang ondwer moet zijn/hier had kunnen zijn. Kan jij die order even checken? :)

Tracking NL Azerbaijan Air Mail: AEL1112571315NL
Zou je onderstaande template willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend / Refund


quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:42 schreef Died1095 het volgende:
[..]

Ik ga er vanuit dat je pakketje helaas verloren is gegaan. Zou je een resend of een refund willen ontvangen?

Graag een resend als dat zou betekenen dat ik hem binnen afzienbare tijd binnen heb. Heb binnenkort een hardloopwedstrijd, dus wilde ruim op tijd zijn met bestellen. :)
Ik ga voor je proberen een snelle verzendmethode te regelen. Ik ga mijn best ervoor doen. Kan wel niks beloven helaas.
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:05 schreef DJMO het volgende:
Ik heb zojuist de resend binnen 10 dagen in goede orde ontvangen! Hartelijk dank :) ^O^
Graag gedaan. Had ze beetje gepusht voor snelle shipping. Dat is dan toch gelukt ^O^
Fijn dat je laat weten dat je pakketje is aangekomen! Nogmaals sorry voor het zo lang moeten wachten op je pakketje.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:06 schreef VdBorght het volgende:

[..]

Dat was idd mijn vraag, hartelijk bedankt!
Graag gedaan O-)
pi_173676648
Even een update over de Azerbijan orders die nooit ontvangen zijn.

De resends druppelen binnen. 3 van de [ik geloof] 5 resends zijn vandaag binnen gekomen. Goed om te zien dat Gearbest toch ook wel snel kan verzenden. Het heeft er nu zo'n 9 dagen over gedaan via Swedish post.
pi_173677038
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:11 schreef Gearbest het volgende:

Hallo AdmiraalDeRuyter,
(...) Gister hebben we al een hele lijst met resends en refunds verwerkt voor de 60 dagen regel. Ik ga voor jou dan ook een resend regelen.(...)

Dat klinkt goed, maar wil het zeggen dat die resend de deur uit zal gaan voor of op het moment dat er 60 dagen verstreken zijn?

(...)De Azerbaijan Air Mail bieden we ook niet meer aan, zoals gezegd in mijn vorige posts. (...)

Ik las het maar kreeg van de helpdesk op GB na een bericht of vier ineens een verklaring dat "surface mail langer duurt dan luchtpost", vandaar. Ik dacht nou breekt mijn klomp :-)

Anyway, dank voor de moeite en voor je reactie.

Adrie De Ruytert
pi_173681722
Ik heb het volgende probleem:

Twee verschillende producten zijn nooit aangekomen. Zie onderstaande voor details:

- Orderdatum: Jul 23, 2017 01:28:37 AM
- Product: Original English Version Xiaomi Mi WiFi Router 3
- Ordernummer: WA1707230128375453
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003054325AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered:
- Probleem: Dit product is nooit aangekomen. Graag geld terug of opnieuw verzonden order.

- Orderdatum: Jul 22, 2017 16:42:35 PM
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: WWP1707221642360714
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549944NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail.
- Probleem: Dit product is nooit aangekomen. Graag geld terug of opnieuw verzonden order.
pi_173684305
Order: WWP1708241743087241
Bestelling gedaan op 25/8

Is die verloren gegaan in Azerbeidzjan of komt hij uiteindelijk gewoon nog naar mijn hutje? :)
pi_173684639
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Order: WWP1708241743087241
Bestelling gedaan op 25/8

Is die verloren gegaan in Azerbeidzjan of komt hij uiteindelijk gewoon nog naar mijn hutje? :)
25-8. Serieus?
pi_173684675
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:16 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

25-8. Serieus?
Nav het andere topic.
Als een groot deel van de orders verloren is gegaan hoor ik dat liever nu.
Het heeft anders geen haast.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')