abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173581280
registreer om deze reclame te verbergen
Het support centrum blijft maar antwoorden met standaard templates zonder echt antwoord dus dan maar zo.

- Orderdatum: 17-6-2017
- Product: Original Xiaomi Mijia 0.5mm Sign Pen
- Ordernummer: W1706170655071972
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Besteld, DOA, op 20-7-2017 is bevestigd dat het product opnieuw is verzonden.

Shipping code geeft al weken geen info. Waar blijft ie?
pi_173585349
- Orderdatum: 26 juni, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261009225015
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531585NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: 27 juni, 2017
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend.

Alvast bedankt!
pi_173589049
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 23:18 schreef Jet_Rebel het volgende:
Bij deze de gegevens.
Alvast bedankt!

- Orderdatum: 12 juli, 2017
- Product: 1x HDMI to DVI24+1 Female to Male Converter
1x U3 - 239 USB 3.1 Type C to 3 Ports USB 2.0 Hub with Ethernet Network LAN Adapter
- Ordernummer: WP1707120008287244
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002912478AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan post registered
- Probleem: Nog steeds niet ontvangen
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 07:22 schreef chriztiaan het volgende:
Hier ook problemen met shipping door Azerbeidzjan Air:

- Orderdatum: Jul 08, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1707080016100516
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112540277NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jul 08, 2017
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund

Thanks!
Voor beide gevallen geldt helaas het volgende:
Je verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail. Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laatste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we bieden deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan. Ik zal jullie voorkeur alvast voor jullie klaarzetten.
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 08:46 schreef robinjoo1 het volgende:
wanneer wordt deze eindelijk verzonden

W1708240501299815
Hallo Robinjoo1,

Voor jou geldt ook het bovenstaande. Helaas willen ze hier geen uitzondering voor maken met hun 2 maanden beleid....

quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef KdwPPr het volgende:
Het support centrum blijft maar antwoorden met standaard templates zonder echt antwoord dus dan maar zo.

- Orderdatum: 17-6-2017
- Product: Original Xiaomi Mijia 0.5mm Sign Pen
- Ordernummer: W1706170655071972
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Besteld, DOA, op 20-7-2017 is bevestigd dat het product opnieuw is verzonden.

Shipping code geeft al weken geen info. Waar blijft ie?
Dat is al heel lang geleden. Ik ga navragen voor een update van de resend. Anders zal ik doorgeven dat ze direct een resend moeten gaan doen.

quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:31 schreef Corsoly het volgende:
- Orderdatum: 26 juni, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261009225015
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531585NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: 27 juni, 2017
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend.

Alvast bedankt!
Ik ga hiervoor ook een resend aanvragen. Je zal dan een mail ontvangen om je adres en resend te bevestigen.
pi_173590448
registreer om deze reclame te verbergen
- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2
- Ordernummer: W1707210329101661
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549835NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: 25 juli 2017
- Probleem: Niets ontvangen, graag een resend
pi_173591542
lekker naar mijn bericht gekeken dat is een bestelling die nog niet verzonden is en verzendmethode is belgium registered
pi_173591553
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]


[..]

Voor beide gevallen geldt helaas het volgende:
Je verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail. Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laatste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we bieden deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan. Ik zal jullie voorkeur alvast voor jullie klaarzetten.

[..]

Hallo Robinjoo1,

Voor jou geldt ook het bovenstaande. Helaas willen ze hier geen uitzondering voor maken met hun 2 maanden beleid....

[..]

Dat is al heel lang geleden. Ik ga navragen voor een update van de resend. Anders zal ik doorgeven dat ze direct een resend moeten gaan doen.

[..]

Ik ga hiervoor ook een resend aanvragen. Je zal dan een mail ontvangen om je adres en resend te bevestigen.
je biedt de verzendmethode nog wel aan want kort geleden is een resend ook via dat verstuurd
pi_173592038
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:37 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

je biedt de verzendmethode nog wel aan want kort geleden is een resend ook via dat verstuurd
Niet voor Nederland meer op dit moment
pi_173594403
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 23:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Niet voor Nederland meer op dit moment
toch is mijn resend naar nederland kort geleden via dat verstuurt
pi_173598853
beste,

- Orderdatum: Jul 12, 2017
- Product: Original Xiaomi Piston In Ear Earphones Fresh Version (black)
- Ordernummer: WP1707120310288360
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112542360NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jul 12, 2017
- Probleem: na bijna 2 maanden wachten is er helaas nog niks binnen gekomen en zou graag als mogelijk is een resend willen
pi_173602633
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:50 schreef Gearbest het volgende:

Voor beide gevallen geldt helaas het volgende:
Je verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail. Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laatste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we bieden deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan. Ik zal jullie voorkeur alvast voor jullie klaarzetten.

Dit was al een resend! Dit is toch te belachelijk voor woorden, dat snap je zelf ook wel.

- klant besteld > kapot product > resend > resend nooit aangekomen
- Gearbest gebruikt dus blijkbaar een waardeloze verzendmethode en de klant moet daarvan de dupe zijn?
- En het mooiste is nog dat de klant dan ook nog extra hard wordt afgerekend door jullie eigen fouten. Dus ik moet nu 60 dagen wachten (waarom überhaupt, meest scheve policy die ik ooit heb gehoord) + 1e shipping time (normale verzending) + 2e shipping time (resend DOA) + 3e shipping time (resend verloren product).

Het is dat het om een pen gaat van een paar dollar gaat dus het product kan me weinig schelen. Stel je voor dat ik 3 maanden voor de vakantie een camera had besteld en jullie kwamen dan aan met die 60 dagen policy. 8)7 Sorry, maar dit is echt een reden om nooit meer iets bij Gearbest te bestellen.
pi_173611690
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:55 schreef hernancrespo het volgende:
- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2
- Ordernummer: W1707210329101661
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549835NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: 25 juli 2017
- Probleem: Niets ontvangen, graag een resend
Oke ik ga het voor je doorgeven.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 08:08 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

toch is mijn resend naar nederland kort geleden via dat verstuurt
Daarom zeg ik ook op dit moment naar Nederland. Andere landen is deze optie wel nog beschikbaar als het goed is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:17 schreef poort789 het volgende:
beste,

- Orderdatum: Jul 12, 2017
- Product: Original Xiaomi Piston In Ear Earphones Fresh Version (black)
- Ordernummer: WP1707120310288360
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112542360NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jul 12, 2017
- Probleem: na bijna 2 maanden wachten is er helaas nog niks binnen gekomen en zou graag als mogelijk is een resend willen
Je 60 dagen zijn bijna voorbij dus ga een resend voor je klaarzetten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:37 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Dit was al een resend! Dit is toch te belachelijk voor woorden, dat snap je zelf ook wel.

- klant besteld > kapot product > resend > resend nooit aangekomen
- Gearbest gebruikt dus blijkbaar een waardeloze verzendmethode en de klant moet daarvan de dupe zijn?
- En het mooiste is nog dat de klant dan ook nog extra hard wordt afgerekend door jullie eigen fouten. Dus ik moet nu 60 dagen wachten (waarom überhaupt, meest scheve policy die ik ooit heb gehoord) + 1e shipping time (normale verzending) + 2e shipping time (resend DOA) + 3e shipping time (resend verloren product).

Het is dat het om een pen gaat van een paar dollar gaat dus het product kan me weinig schelen. Stel je voor dat ik 3 maanden voor de vakantie een camera had besteld en jullie kwamen dan aan met die 60 dagen policy. 8)7 Sorry, maar dit is echt een reden om nooit meer iets bij Gearbest te bestellen.
Beste,
De waardeloze verzendmethode is niet helemaal juist. Waarom is je eerste pakketje dan wel aangekomen O-) Voor een ander deel heb je wel gelijk. Vele pakketjes zijn verloren gegaan en daar is ook een onderzoek naar ingesteld. Daarop hebben we besloten deze manier van verzenden niet meer aan te bieden voor Nederland. Het 60 dagen beleid. Tja als je mijn vorige berichten hierover leest dan weet je mijn mening hierover....
Ik ben er dan ook druk mee bezig geweest om voor deze verloren pakketjes dit beleid af te schaffen. Helaas hebben ze dit van hogerop geweigerd. Ondanks mijn vele geklaag en tijd die ik in de klachten heb gestoken gaan ze er niet mee akkoord. Ik kan alleen de refund of resend alvast klaar zetten voor snellere afhandeling na de 60 dagen. Jou geval is dan net weer wat anders en ga voor je kijken of ik hiervoor niet direct een resend kan uitvoeren. Ik wist immers je verhaal hier ook niet achter. Dit had je namelijk niet bij je vorige bericht vermeld. Ik ga voor jou proberen direct een resend te regelen. Maakt niet uit welke orderwaarde je order heeft. Je zou je product gewoon in goede staat moeten ontvangen. O-)
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:57:51 #37
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173612271
Ben wel erg benieuwd waar die pakketjes nou gebleven zijn :')

Banggood heeft ook ooit zoiets gehad met een kutverzender en toen kwam ook de helft ineens na een half jaar nog aan :P weet niet meer waar dat toen was
pi_173619652
Zorgelijk dat er zoveel pakketen van Azerbeidzjan Air verloren zijn gegaan.
Hoe zit het met mijn bestelling? W1708180540305985 / AEL1112568651NL

Laatste update van de track&trace is van 19 Augustus.
pi_173621694
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:24 schreef Gearbest het volgende:

Beste,
De waardeloze verzendmethode is niet helemaal juist. Waarom is je eerste pakketje dan wel aangekomen O-) Voor een ander deel heb je wel gelijk. Vele pakketjes zijn verloren gegaan en daar is ook een onderzoek naar ingesteld. Daarop hebben we besloten deze manier van verzenden niet meer aan te bieden voor Nederland. Het 60 dagen beleid. Tja als je mijn vorige berichten hierover leest dan weet je mijn mening hierover....
Ik ben er dan ook druk mee bezig geweest om voor deze verloren pakketjes dit beleid af te schaffen. Helaas hebben ze dit van hogerop geweigerd. Ondanks mijn vele geklaag en tijd die ik in de klachten heb gestoken gaan ze er niet mee akkoord. Ik kan alleen de refund of resend alvast klaar zetten voor snellere afhandeling na de 60 dagen. Jou geval is dan net weer wat anders en ga voor je kijken of ik hiervoor niet direct een resend kan uitvoeren. Ik wist immers je verhaal hier ook niet achter. Dit had je namelijk niet bij je vorige bericht vermeld. Ik ga voor jou proberen direct een resend te regelen. Maakt niet uit welke orderwaarde je order heeft. Je zou je product gewoon in goede staat moeten ontvangen. O-)
De verzendmethode en het te laat ontvangen van een pakketje maakt me nog niet eens zoveel uit. Ik snap niet hoe een bedrijf uberhaupt kan denken over een 60 dagen policy. Ik denk dat het hogere management best een lesje customer value kan gebruiken. Die policy is zelfmoord imo en ik hoop dat je er voor blijft vechten om het te elimineren, sterkte ;).
pi_173629607
Graag ontvang ik voor de onderstaande bestelling een REFUND, nadat de (helaas) verplichte 60 dagen voorbij zijn. Ik heb het belangrijkste item uit de bestelling inmiddels opnieuw besteld.

- Orderdatum: 31-07-2017
- Ordernummer: WW1707311359104558
- Tracking nummer: AEL1112553640NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

Ik heb geprobeerd te communiceren met de support (ticket T17090100530) hierover, maar ik heb het idee tegen een chatbot te praten. Toen ik ergens in het ticket begon over andere orders kreeg ik opeens Dresslily (?!?) tickets toegezonden, maar mijn vragen/opmerkingen hierover worden genegeerd.

-----

Gezien de verzendmethode verwacht ik onderstaande bestellingen van 08-08 ook niet meer te ontvangen. Graag een RESEND voor deze bestellingen, zodra de 60 dagen voorbij zijn.

- Orderdatum: 08-08-2017
- Ordernummer: WW1708080241294388
- Tracking nummer: AEL1112558909NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

- Orderdatum: 08-08-2017
- Ordernummer: WW1708080435393694
- Tracking nummer: AEL1112559064NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

-----

Afsluitend nog deze bestelling van 26-08:

- Orderdatum: 26-08-2017
- Ordernummer: WB1708250224425670
- Tracking nummer: AEL1112577620NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

Ik ga er maar bij voorbaat vanuit dat ook deze bestelling niet gaat komen, gezien de verzendmethode. Ook bij deze bestelling graag een RESEND inplannen als de 60 dagen voorbij zijn (gaat nog wel even duren dus). Mocht het pakketje toch nog binnenkomen, dan laat ik dat uiteraard alsnog weten.
pi_173633339
Ondanks dat bij mij de 60dagen nog niet helemaal voorbij zijn (duurt nog een week) kreeg ik nu toch de vraag of ik een resend of refund wilde. Heb gekozen voor de resend.

Heb aangedrongen op dat ze daar weten van de problemen met Azerbaijan mail en of ze alsjeblieft eerder dan de 60 dagen een resend konden doen.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_173639101
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef KdwPPr het volgende:
Het support centrum blijft maar antwoorden met standaard templates zonder echt antwoord dus dan maar zo.

- Orderdatum: 17-6-2017
- Product: Original Xiaomi Mijia 0.5mm Sign Pen
- Ordernummer: W1706170655071972
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Besteld, DOA, op 20-7-2017 is bevestigd dat het product opnieuw is verzonden.

Shipping code geeft al weken geen info. Waar blijft ie?
Ik heb nooit aangegeven dat ik een refund wilde. Een resend was prima geweest. Ik laat het hier wel bij, te veel moeite voor een 3 dollar pen.

"We are arranging the PayPal refund of 2.89 USD now.

Please allow up to 48 hours for the transaction to appear on your Paypal account.
You can view the status of your refund from your Account History.
> Log in to your PayPal account.
> Click History

As a compensation,we send 100 points to your account."
pi_173641016
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:39 schreef detmer het volgende:
Zorgelijk dat er zoveel pakketen van Azerbeidzjan Air verloren zijn gegaan.
Hoe zit het met mijn bestelling? W1708180540305985 / AEL1112568651NL

Laatste update van de track&trace is van 19 Augustus.
Ja er zijn zeer veel pakketjes verloren gegaan. Zou je een resend of refund willen? Dan kan ik deze alvast voor je klaar zetten.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:47 schreef Jungian het volgende:
Graag ontvang ik voor de onderstaande bestelling een REFUND, nadat de (helaas) verplichte 60 dagen voorbij zijn. Ik heb het belangrijkste item uit de bestelling inmiddels opnieuw besteld.

- Orderdatum: 31-07-2017
- Ordernummer: WW1707311359104558
- Tracking nummer: AEL1112553640NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

Ik heb geprobeerd te communiceren met de support (ticket T17090100530) hierover, maar ik heb het idee tegen een chatbot te praten. Toen ik ergens in het ticket begon over andere orders kreeg ik opeens Dresslily (?!?) tickets toegezonden, maar mijn vragen/opmerkingen hierover worden genegeerd.

-----

Gezien de verzendmethode verwacht ik onderstaande bestellingen van 08-08 ook niet meer te ontvangen. Graag een RESEND voor deze bestellingen, zodra de 60 dagen voorbij zijn.

- Orderdatum: 08-08-2017
- Ordernummer: WW1708080241294388
- Tracking nummer: AEL1112558909NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

- Orderdatum: 08-08-2017
- Ordernummer: WW1708080435393694
- Tracking nummer: AEL1112559064NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

-----

Afsluitend nog deze bestelling van 26-08:

- Orderdatum: 26-08-2017
- Ordernummer: WB1708250224425670
- Tracking nummer: AEL1112577620NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

Ik ga er maar bij voorbaat vanuit dat ook deze bestelling niet gaat komen, gezien de verzendmethode. Ook bij deze bestelling graag een RESEND inplannen als de 60 dagen voorbij zijn (gaat nog wel even duren dus). Mocht het pakketje toch nog binnenkomen, dan laat ik dat uiteraard alsnog weten.
Ik heb de resends/refunds alvast voor je klaargezet. Wel een aardig lijstje helaas.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:27 schreef Bartje1981 het volgende:
Ondanks dat bij mij de 60dagen nog niet helemaal voorbij zijn (duurt nog een week) kreeg ik nu toch de vraag of ik een resend of refund wilde. Heb gekozen voor de resend.

Heb aangedrongen op dat ze daar weten van de problemen met Azerbaijan mail en of ze alsjeblieft eerder dan de 60 dagen een resend konden doen.
Ik heb bij een aantal gevallen bevestiging gekregen dat deze eerder verzonden worden. Hopelijk gaan ze dat met de rest ook doen. Degene bij wie dit het geval is hebben een mail gehad ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:45 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ik heb nooit aangegeven dat ik een refund wilde. Een resend was prima geweest. Ik laat het hier wel bij, te veel moeite voor een 3 dollar pen.

"We are arranging the PayPal refund of 2.89 USD now.

Please allow up to 48 hours for the transaction to appear on your Paypal account.
You can view the status of your refund from your Account History.
> Log in to your PayPal account.
> Click History

As a compensation,we send 100 points to your account."
Ik kreeg dit bericht ook, maar ik heb er wel een uitleg bij gekregen die jij waarschijnlijk niet hebt gekregen. Ik had een refund voor je doorgegeven. Echter hebben ze besloten voor jou geval met eerder een defect product en een resend die niet is aangekomen om je geld terug te geven met 100GB points als compensatie. Dit met de reden zodat je eventueel een nieuwe bestelling kan doen. Dit duurt volgens hun korter dan wachten op een nieuwe resend. Ik snap ook niet waarom ze niet direct een resend doen, maar op die vraag kreeg ik geen antwoord helaas....
pi_173644939
Order datum: 17-07-2017
Order nummer: WP1707171622400135
Verzonden: AEL1112545263NL Azerbaijan Air Mail
Verzenddatum: Jul 18, 2017 04:51:57 AM CDT
Betreft product: KZ ZS5 Detachable HiFi Earphones Four Dynamic and Four Balanced Armature Driver Units

Gewenste actie: vervroegde resend.
pi_173647448
Hebben we net de resends voor het Azerbaijan mail debacle achter de rug, krijg ik een verzendbericht voor en nieuwe bestelling een rara waar verzenden ze mee....Azerbaijan mail! |:(
pi_173647716
Ook ik heb een pakketje met Azerbaijan Air Mail laten verzenden, wat schijnbaar van de aardbodem verdwenen is. Jammer genoeg herinner ik me nog dat ik deze verzendmethode gekozen heb omdat er 'fast and reliable' bijstond, ondanks dat ik mijn twijfels had bij de betrouwbaarheid van Azerbaijan's postbedrijf. Maar goed:

- Orderdatum: 31 juli 2017
- Product: Mi Invisible Wall for Xiaomi
- Ordernummer: WB1707310843261820
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003172146AZ, verzonden op 1 augustus 2017
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Geen updates meer sinds 5 augustus 2017

Ik zie hierboven dat ik niet de enige ben. Ik vraag me af wat de opties zijn. Je zegt dat jullie zelfs gestopt zijn met deze verzendmethode, dus ik heb eigenlijk geen zin om tot 60 dagen (eind deze maand) te wachten. Zou het ook mogelijk zijn om zelf nu al een nieuwe bestelling te plaatsen, en wanneer het mogelijk is een refund te ontvangen? De eerste bestelling zou natuurlijk nog aankomen, waardoor ik geen refund zou kunnen krijgen, maar dat risico wil ik wel accepteren, gezien bovenstaande berichten.
pi_173648255
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:36 schreef thompoes het volgende:
Je zegt dat jullie zelfs gestopt zijn met deze verzendmethode, dus ik heb eigenlijk geen zin om tot 60 dagen (eind deze maand) te wachten. Zou het ook mogelijk zijn om zelf nu al een nieuwe bestelling te plaatsen, en wanneer het mogelijk is een refund te ontvangen? De eerste bestelling zou natuurlijk nog aankomen, waardoor ik geen refund zou kunnen krijgen, maar dat risico wil ik wel accepteren, gezien bovenstaande berichten.
Mijn verzendbericht is van een paar dagen geleden dus ze gebruiken nog steeds die verzendservice.

Gearbest doet helemaal niks tot er 60 dagen voorbij zijn dus ik zou mijn hoop maar niet op een resend vestigen.
pi_173648743
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:54 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Mijn verzendbericht is van een paar dagen geleden dus ze gebruiken nog steeds die verzendservice.

Gearbest doet helemaal niks tot er 60 dagen voorbij zijn dus ik zou mijn hoop maar niet op een resend vestigen.
mijn order werd voor de 60 dagen opnieuw verzonden hoor, dus niet zo negatief over Gearbest.
Ik heb er één en ik ben er trots op...
dinsdag 26 september 2017 17:45 schreef Falco het volgende: Monique is inderdaad het enige lichtpunt van de FP _O_
"The needs of the many outweigh the needs of the crew, or the one."
My 5 minutes of fame
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:45:48 #49
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173653540
De refund is toegekend door de klantenservice. Thanks :)
pi_173654815
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:54 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Mijn verzendbericht is van een paar dagen geleden dus ze gebruiken nog steeds die verzendservice.

Gearbest doet helemaal niks tot er 60 dagen voorbij zijn dus ik zou mijn hoop maar niet op een resend vestigen.
Ja sorry, je hebt gelijk, ik zie het nu ook. Ik richtte mijn bericht eigenlijk vooral op:

quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:50 schreef Gearbest het volgende:

Je verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail. Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laatste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we bieden deze verzendmethode nu ook niet meer aan.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')