abonnement Unibet Coolblue
pi_173727332
Dank je wel voor je hulp

Ik heb nog geen mail ontvangen heb ook in mn spam gekeken
Of moet ik nog geduld hebben?
pi_173728528
Ik heb over deze niet ontvangen zending al contact gehad met Gearbest. Zij laten me wachten tot 23 September.

- Orderdatum: Jul 16, 2017
- Product: Meerdere item.
- Ordernummer: W1707161527063568
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003018867AZ en RN003070181AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend

Wachten tot 23 September lijkt mij redelijk zinloos...
pi_173730353
Ook een bestelling lopen die nog niet binnen is:

-Orderdatum: Jul 10, 2017
-Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
-Ordernummer: WWP1707101315581071
-Tracking Number: AEL1112541332NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: zending nog steeds niet binnen
-voorkeur: resend
pi_173732141
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:34 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

Maarrr geen mailtje ontvangen... Wel een verzoek om te bewijzen dat ik het pakje niet heb ontvangen. Daarvoor willen ze me naar het postkantoor sturen. Ik heb geantwoord dat ze zich prima van dat feit kunnen overtuigen met 17track en postnl.nl enzovoorts.
They're not having it.Ik moet een "certificate of non-receipt" gaan ritselen bij een postkantoor. Pffff. Dit om te bewijzen dat mijn pakketje daar niet is aangekomen. Ben ik nou gek of kan iedereen met een internetverbinding dat zien al ie het trackingnummer invoert?
Adrie De Ruytert
pi_173732340
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:20 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

They're not having it.Ik moet een "certificate of non-receipt" gaan ritselen bij een postkantoor. Pffff. Dit om te bewijzen dat mijn pakketje daar niet is aangekomen. Ben ik nou gek of kan iedereen met een internetverbinding dat zien al ie het trackingnummer invoert?
Volgens mij is er iets fout gegaan in de communicatie tussen de medewerker hier op Fok en degenen die jou en mij een bericht gestuurd hebben. Volgens mij bestaat er in Nederland niet eens meer een postkantoor zoals zij verwachten, louter servicepunten.
pi_173732750
Ik heb inmiddels al mijn resends binnen. Heel erg bedankt voor je hulp.
pi_173735503
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef Gearbest het volgende:
Ik denk dat Gina verkeerd op de hoogte is gesteld. Hier absoluut niet mee akkoord gaan! Andere hebben ook volledige refunds gekregen dus ik ga ervoor zorgen dat dit hier ook het geval is. Ik ga het direct doorgeven.
Bedankt voor de moeite. Om het simpel te houden lijkt het mij verstandig alle orders die niet meer gaan komen (per direct) te refunden; dan bestel ik het zelf gewoon opnieuw. Ik krijg het idee dat het aan de andere kant niet helemaal soepel loopt nog. Ik heb ook geen idee op welke mails ik nu moet reageren en welke niet (Gina heeft het geheel wat onduidelijker gemaakt).
  CHI shopkeeper dinsdag 12 september 2017 @ 19:46:35 #108
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173737641
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:38 schreef thompoes het volgende:

[..]

Ik heb vanmiddag om 11:02 een mail ontvangen, van ticket AT17091105251, wat ook in jouw screenshot staat. Hierin staat:

[..]

Is dit de mail waarnaar je verwijst? Naar mijn idee moet ik nu alsnog 3 weken wachten. Of heb ik een mail gemist?
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 00:34 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

Maarrr geen mailtje ontvangen... Wel een verzoek om te bewijzen dat ik het pakje niet heb ontvangen. Daarvoor willen ze me naar het postkantoor sturen. Ik heb geantwoord dat ze zich prima van dat feit kunnen overtuigen met 17track en postnl.nl enzovoorts.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:20 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

They're not having it.Ik moet een "certificate of non-receipt" gaan ritselen bij een postkantoor. Pffff. Dit om te bewijzen dat mijn pakketje daar niet is aangekomen. Ben ik nou gek of kan iedereen met een internetverbinding dat zien al ie het trackingnummer invoert?
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 18:05 schreef Jungian het volgende:

[..]

Bedankt voor de moeite. Om het simpel te houden lijkt het mij verstandig alle orders die niet meer gaan komen (per direct) te refunden; dan bestel ik het zelf gewoon opnieuw. Ik krijg het idee dat het aan de andere kant niet helemaal soepel loopt nog. Ik heb ook geen idee op welke mails ik nu moet reageren en welke niet (Gina heeft het geheel wat onduidelijker gemaakt).
Ze hebben er een andere persoon op gezet dan de vorige lading resends/refunds. Ik krijg ook het vermoeden dat deze persoon (Gina) niet goed op de hoogte is gebracht....
Ik ga er voor zorgen dat nu wel alles netjes verloopt, want zo'n bewijs van postkantoor of op het postkantoor gaan kijken voor je pakketje vind ik zelf redelijk onzinnig. Mijn excuses hiervoor dan ook. Ik ga er meteen met aan de slag. Ik ga voor Jungian alleen maar refunds porberen te regelen (als de resends nog niet verzonden zijn). Voor Thompoes lijkt dit weer een miscommunicatie te zijn....
Ik ga er voor jullie direct achteraan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:29 schreef napfok het volgende:
Ik heb over deze niet ontvangen zending al contact gehad met Gearbest. Zij laten me wachten tot 23 September.

- Orderdatum: Jul 16, 2017
- Product: Meerdere item.
- Ordernummer: W1707161527063568
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003018867AZ en RN003070181AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend

Wachten tot 23 September lijkt mij redelijk zinloos...
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ook een bestelling lopen die nog niet binnen is:

-Orderdatum: Jul 10, 2017
-Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
-Ordernummer: WWP1707101315581071
-Tracking Number: AEL1112541332NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: zending nog steeds niet binnen
-voorkeur: resend
Ik ga dit doorgeven. Jullie zouden spoedig een e-mail moeten krijgen voor refund/resend. Mocht dit ook een "foute" e-mail zoals hierboven laat het dan direct weten!
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 10:05 schreef Dem_Demmy het volgende:
Dank je wel voor je hulp

Ik heb nog geen mail ontvangen heb ook in mn spam gekeken
Of moet ik nog geduld hebben?
Hij zou al verstuurd moeten zijn, maar ga het doorgeven dat je deze niet hebt gekregen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 15:56 schreef eddepetfokt het volgende:
Ik heb inmiddels al mijn resends binnen. Heel erg bedankt voor je hulp.
Goed om te horen dat de eerste lading resends/refunds wel goed verlopen is ;)
pi_173738902
Heb een refund ontvangen voor een order (W1707090947007757), maar dan zonder de gebruikte punten. Wist niet dat ik de punten dan voor altijd kwijt zou zijn. Anders had ik een resend gevraagd. Heb specifiek vermeld dat ze mijn punten niet moesten vergeten bij de refund (voordat ik een refund kreeg). Ze hebben me toen niet geïnformeerd dat het niet mogelijk is, maar gewoon direct een refund gegeven en bij navraag waar mijn punten zijn gebleven pas verteld dat het niet mogelijk is.
Ticket:
T17082744605
pi_173741956
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:46 schreef Gearbest het volgende:

Ze hebben er een andere persoon op gezet dan de vorige lading resends/refunds. Ik krijg ook het vermoeden dat deze persoon (Gina) niet goed op de hoogte is gebracht....
Ik ga er voor zorgen dat nu wel alles netjes verloopt, want zo'n bewijs van postkantoor of op het postkantoor gaan kijken voor je pakketje vind ik zelf redelijk onzinnig. Mijn excuses hiervoor dan ook.
Ik heb het met ene winifred aan de stok. PostNL gevraagd om raad maar die komen met een verklaring over een totaal ander trackingnummer, dus toen weer wachten tot de carrousel weer rond was. Helaas kreeg ik geen antwoord maar een wedervraag of ik dus bedoelde dat het om trackingcode <juiste trackingcode> gaat - "ja" en wachten maar weer op de volgende cyclus hahaha.

Ik ben een heel ongeduldig mannetje en ergens is dit gezeik ook wel goed voor mij. Ofzo.
Adrie De Ruytert
pi_173744471
Bij mij is Megan lekker bezig...

We are sorry for inconvenience and understand your frustration.
We shipped the order on August 4, 2017 .Therefore your delivery deadline will expire on October 4, 2017 .
Since you are a valuable customer for us , we will be able to offer 2 options as a proof of good will.

1)Refund USD8.00 on your paypal or credit card.
However, there is not extral compensation for you .

2)Refund USD8.00 on your wallet(store credit).  
We can offer a partial refund of your product value which is USD 8.00 on your wallet. we also offer worth 2 time GB points with the price of product(s) (e.g. 1usd = 2 points 3usd=3*2points)This amount can be used for your future orders.
Could you please kindly let me know your decision?

We kindly ask you wait for your order patiently, if you still did not receive after October 4, 2017 , please kindly contact us again, then we refund the remain amount to your account .
We also kindly suggest checking with your local Post Office in case they received it.
Thank you for your understanding

(Product: Xiaomi mi band 2
Trackingnr: AEL1112555951NL
Ordernr: WWP1708030553456989
Verzendmethode: Azerbajan air mail)
pi_173746521
Hier mijn ticket bij Gearbest, de zestig dagen zijn nu voorbij en ik wil mijn geld terug. Kun jij dat voor mij regelen. Ik wordt steeds weer met de zelfde verzoeken opgescheept. Ik heb al veel in China besteld, maar ben nog nooit zo aan t lijntje gehouden als bij Gearbest. Dit is dus ook de (eerste en) laatste keer dat ik hier besteld heb.

Ticket:
T17081704697
Order Number:
WP1707111126336979
Message Type:
Not delivered after 25 Business days(Shipped, not received yet )
Subject:
Still not deliverded, now the 26 day
Message:
Ticket Status:
Processing
Full Name:
Aukje Haan
Gearbest Customer Support At 08/17/2017 04:24:02 CST

Dear Aukje,

Thank you for Contacting Gearbest.com.
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it, please kindly confirm the following points:

1) Please reconfirm your delivery address as follows:
consignee name:
detailed address:
City:
State(province):
Postal code:
Country:
Phone:

2)Please contact your local post office in charge of your area, stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
Once you have checked with the post office, kindly let us know the results.

3)We shipped your order WP1707111126336979 on 07/12/2017. Therefore your delivery deadline will expire on Date 09/10/2017. (For Latin America countries like Mexico,Brazil,Agentina,Chile,Bolivia and Peru, the delivery deadline will expire on 10/10/2017.)

Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.

Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
If there are any additional problems or further queries, please feel free to reply to this ticket. We will do our very best to assist you.

Best Regards
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 08/17/2017 04:35:52 CST
2017-07-17 10:01:00Posting collection AZERBAIJAN: AZ9502
2017-07-17 10:09:00Arrival at outward office of exchange AZERBAIJAN: AZ9095
2017-07-17 10:56:00Departure from outward office of exchange AZERBAIJAN: AZBAKD

The adress is corect, the postoffice in the Netherlands did not receive the packet allready. I guess the packet is still at Azrbijan.
Thank you,
Gearbest Customer Support At 08/18/2017 01:41:04 CST

Dear Aukje,

Thank you for placing your order with Gearbest.

We wish to apologize for any inconvenience.

We have shipped your order out.
The delivery information
customers: A J Haan, shipping address: xxx
Tracking number: RN002906217AZ,shipping method: AZRAMHQ,
tracking site: http://www.17track.net/en/ shipping date: July 12, 2017 06:23:19,estimated time: 15-20 business days,
sku*quantity:152507001 * 1 ,

The precise shipping time can also be affected by factors such as customs, remote locations, peak shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather and operational issues impacting the shipping company.
Learn more about the shipping method from http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html

In addition, I advice you to go to your local post office to check your package. If your package is not there, please wait for 5 to 7 days. I hope you will receive the package soon.

After I checked on the tracking website, the tracking information did not be updated in time. I advised you to wait for 5 to 7 business days. If the information still cannot be updated, please feel free to contact us.

Thank you for your patience and kind support.

If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.

Best regards
Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 08/25/2017 06:04:40 CST
Still nothing, alsno nothing changed on the tracking information on your site.
Gearbest Customer Support At 08/26/2017 02:18:28 CST

Dear Aukje,

I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:

1) Please reconfirm your delivery address in “ My accounts”:

Consignee name:

Detailed address:

City:

State(Province):

Postal code:

Country:

Phone:

2)Please contact your local post office in charge of your area stating your name and address.

In some cases, post office may require customers to collect parcels over there.Kindly let us know the results.

3)We shipped on Jul 12.Therefore your delivery deadline will expire on Sep 12.

Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date. Please note this timeframe is only decided by the carrier to consider the item lost.

As a proof of goodwill, we Gearbest commit to help our customer the best we can, by resolving delivery issues as early as possible.

Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.

Thank you for your patience and collaboration.

Best Regards
Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 09/12/2017 06:35:52 CST
3)We shipped on Jul 12.Therefore your delivery deadline will expire on Sep 12.

The adress is good, the tracking off your site is at attachment and the tracking in the Netherlands is as attachment.

I don't believe it will come.

Please how can we (you) fix this?
.PNG .PNG
Gearbest Customer Support At 09/13/2017 02:31:14 CST

Dear Aukje,

Thank you for your feedback.

1. We hope you can also contact the post office as soon as possible.

Post office may require customers to collect parcels over there sometimes.

2. In addition, please open the claim with your post office that shows the parcel was not signed and the there should be the postmark of your post office. We only can check with shipper with that claim. Hope this is clear for you.

We look forward to hearing from you.

Thank you for your understanding.

Best Regards

Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 09/13/2017 02:52:14 CST
I contacted the postoffice in the Netherlands a several times. Today for the last time. But the parcel never came in to the Netherlands.

As you can see on the order page and choose tracking, you see:

2017-07-17 10:01:00Posting collection AZERBAIJAN: AZ9502
2017-07-17 10:09:00Arrival at outward office of exchange AZERBAIJAN: AZ9095
2017-07-17 10:56:00Departure from outward office of exchange AZERBAIJAN: AZBAKD

It never left Azerbaijan. So you have to contact the postoffice, you are the sender, and you had to do this earlyer.
You said to me when it's not there at the 12 of september you help me.

Now I would like to get my money back. So please arange it.
pi_173749093
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:
Hallo FOK,
Ik wou toch even meedelen dat we een klein succes hebben geboekt. Het is gelukt om meerdere orders eerder te laten leveren. Hieronder heb ik een lijst gemaakt. Jullie krijgen een mail om de resend/refund te bevestigen samen met je adres. Mocht je naam erbij staan, maar de mail niet hebben ontvangen. Check dan even je spam inbox.
Andere orders hoop ik op korte termijn ook vooruitgang in te boeken. Tevens is de verzendmethode Azerbaijan Mail nu helemaal uitgesloten voor Nederland. Blijkbaar was dit toch nog mogelijk voor kleine order bedragen. Door enkele gebruikers hier hebben we deze fout ontdekt en nu helemaal hersteld. Deze verzendmethode is dus nu echt niet meer beschikbaar.
Als laatste ben ik bezig voor mogelijke veranderingen in de toekomst wat betreft het beleid (2 maanden) voor een resend of refund.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij mijn regel staat dat mijn emailadres in een black list staat? Dat lijkt mij zeker niet het geval. Ik heb geen mailtje gekregen, ook niet in mijn spambox van mijn provider. Op mijn GB account staat ook geen melding. Ik had wel eerder een ticket geopend voor een vraag over de order, maar daar is recentelijk niet op gereageerd. Wat nu?
pi_173749110
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:29 schreef NiEtMis het volgende:
Ik wordt steeds weer met de zelfde verzoeken opgescheept. Ik heb al veel in China besteld, maar ben nog nooit zo aan t lijntje gehouden als bij Gearbest. Dit is dus ook de (eerste en) laatste keer dat ik hier besteld heb.

Ik bestel al een jaar ongeveer maandelijks van alles en als er iets mis was dan was t altijd snel en goed geregeld. Producten met een beschadiging? "We sturen direct een nieuwe en deze mag je houden" - dat idee..

Wat er nu aan de hand is daar qua policy weet ik niet. Maar het niet reageren op valide vragen en voortdurend volharden in evident nutteloze eisen en dan nog op dat toontje van we doen het uiterste om jou, onze vriend, zo goed mogelijk te plezieren, daar krijg ik een heel vervelend gevoel van.

|Ondanks de eerdere fijne ervaringen zal dit voor mij ook niet zo makkelijk meer goed komen. Ik snap niet dat ze een goede, regelmatige klant zo frustreren met een onzinnige 60-dagen policy die hier duidelijk niet op de situatie van toepassing is (ze hebben nota bene de verzendmethode opgeheven pfff).

Die resend/refund moeten ze toch wel gaan regelen want iedereen weet dat AZ post een dikke fail is geweest en dat ook niet in de resterende 10, 15 dagen ineens een kameel uit de Noordzee komt opduiken met al onze pakketjes in zijn bulten.

Waarom dan zoveel sympathie verspelen? Wat nou certificaat van niet-ontrvangst? Zit die in de map met zoekgeraakte documenten? Waar is een tracker eigenlijk voor als het niet is om aan te tonen waar een pakketje voor het laatst is gesignaleerd?
Adrie De Ruytert
pi_173749146
Zo. Effe schuimbekken, daar knapt een mens van op.

[ Bericht 54% gewijzigd door AdmiraalDeRuyter op 13-09-2017 12:27:15 ]
Adrie De Ruytert
pi_173749582
Weet iemand mij te vertellen wat de verzendmethode DHL(ext) precies inhoudt? Het lijkt erop dat er inmiddels een hele wildgroei aan verzendmethodes is ontstaan, en mij is het niet geheel duidelijk welke voor ons Nederlanders het beste gekozen kan worden.

Iemand suggesties voor een snelle verzendmethode? Vind het niet erg als deze niet gratis is.
pi_173749747
DHL is een van de meest gerenommeerde logistieke bedrijven ter wereld. Een soort UPS zeg maar
Adrie De Ruytert
pi_173749759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:35 schreef Jrex het volgende:
Weet iemand mij te vertellen wat de verzendmethode DHL(ext) precies inhoudt? Het lijkt erop dat er inmiddels een hele wildgroei aan verzendmethodes is ontstaan, en mij is het niet geheel duidelijk welke voor ons Nederlanders het beste gekozen kan worden.

Iemand suggesties voor een snelle verzendmethode? Vind het niet erg als deze niet gratis is.
PostNL, als het mogelijk is altijd die kiezen.
Adrie De Ruytert
pi_173750277
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:43 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:
DHL is een van de meest gerenommeerde logistieke bedrijven ter wereld. Een soort UPS zeg maar
Uiteraard ken ik DHL wel, maar er zijn heel wat verschillende DHL opties waaruit je kan kiezen. DHL(ext) had ik bijvoorbeeld nog nooit van gehoord, dus heb ook geen idee wat hiermee de ervaringen zijn.

PostNL, volgens mij is dan geen optie bij Gearbest.
  CHI shopkeeper woensdag 13 september 2017 @ 14:17:29 #120
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173751447
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 20:34 schreef SuliR het volgende:
Heb een refund ontvangen voor een order (W1707090947007757), maar dan zonder de gebruikte punten. Wist niet dat ik de punten dan voor altijd kwijt zou zijn. Anders had ik een resend gevraagd. Heb specifiek vermeld dat ze mijn punten niet moesten vergeten bij de refund (voordat ik een refund kreeg). Ze hebben me toen niet geïnformeerd dat het niet mogelijk is, maar gewoon direct een refund gegeven en bij navraag waar mijn punten zijn gebleven pas verteld dat het niet mogelijk is.
Ticket:
T17082744605
Hallo SuliR,
Dat is vrij vervelend om te horen. We refunden normaal gezien alleen het bedrag. Ik ga kijken of ik iets voor je kan betekenen. Zou even kunnen duren door de orders niet aangekomen allemaal.

quote:
1s.gif Op dinsdag 12 september 2017 23:56 schreef pamelala het volgende:

Bij mij is Megan lekker bezig...

We are sorry for inconvenience and understand your frustration.
We shipped the order on August 4, 2017 .Therefore your delivery deadline will expire on October 4, 2017 .
Since you are a valuable customer for us , we will be able to offer 2 options as a proof of good will.

1)Refund USD8.00 on your paypal or credit card.
However, there is not extral compensation for you .

2)Refund USD8.00 on your wallet(store credit).  
We can offer a partial refund of your product value which is USD 8.00 on your wallet. we also offer worth 2 time GB points with the price of product(s) (e.g. 1usd = 2 points 3usd=3*2points)This amount can be used for your future orders.
Could you please kindly let me know your decision?

We kindly ask you wait for your order patiently, if you still did not receive after October 4, 2017 , please kindly contact us again, then we refund the remain amount to your account .
We also kindly suggest checking with your local Post Office in case they received it.
Thank you for your understanding

(Product: Xiaomi mi band 2
Trackingnr: AEL1112555951NL
Ordernr: WWP1708030553456989
Verzendmethode: Azerbajan air mail)
Ik ga ervoor proberen te zorgen dat je gewoon een volledige refund krijgt. Het hoort naar mijn mening niet dat je maar $8 hiervan terug krijgt.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 09:29 schreef NiEtMis het volgende:
Hier mijn ticket bij Gearbest, de zestig dagen zijn nu voorbij en ik wil mijn geld terug. Kun jij dat voor mij regelen. Ik wordt steeds weer met de zelfde verzoeken opgescheept. Ik heb al veel in China besteld, maar ben nog nooit zo aan t lijntje gehouden als bij Gearbest. Dit is dus ook de (eerste en) laatste keer dat ik hier besteld heb.

Ticket:
T17081704697
Order Number:
WP1707111126336979
Message Type:
Not delivered after 25 Business days(Shipped, not received yet )
Subject:
Still not deliverded, now the 26 day
Message:
Ticket Status:
Processing
Full Name:
Aukje Haan
Gearbest Customer Support At 08/17/2017 04:24:02 CST

Dear Aukje,

Thank you for Contacting Gearbest.com.
I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it, please kindly confirm the following points:

1) Please reconfirm your delivery address as follows:
consignee name:
detailed address:
City:
State(province):
Postal code:
Country:
Phone:

2)Please contact your local post office in charge of your area, stating your name and address.
In some cases, Post office may require customers to collect parcels over there.
Once you have checked with the post office, kindly let us know the results.

3)We shipped your order WP1707111126336979 on 07/12/2017. Therefore your delivery deadline will expire on Date 09/10/2017. (For Latin America countries like Mexico,Brazil,Agentina,Chile,Bolivia and Peru, the delivery deadline will expire on 10/10/2017.)

Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date.

Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.
If there are any additional problems or further queries, please feel free to reply to this ticket. We will do our very best to assist you.

Best Regards
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 08/17/2017 04:35:52 CST
2017-07-17 10:01:00Posting collection AZERBAIJAN: AZ9502
2017-07-17 10:09:00Arrival at outward office of exchange AZERBAIJAN: AZ9095
2017-07-17 10:56:00Departure from outward office of exchange AZERBAIJAN: AZBAKD

The adress is corect, the postoffice in the Netherlands did not receive the packet allready. I guess the packet is still at Azrbijan.
Thank you,
Gearbest Customer Support At 08/18/2017 01:41:04 CST

Dear Aukje,

Thank you for placing your order with Gearbest.

We wish to apologize for any inconvenience.

We have shipped your order out.
The delivery information
customers: A J Haan, shipping address: xxx
Tracking number: RN002906217AZ,shipping method: AZRAMHQ,
tracking site: http://www.17track.net/en/ shipping date: July 12, 2017 06:23:19,estimated time: 15-20 business days,
sku*quantity:152507001 * 1 ,

The precise shipping time can also be affected by factors such as customs, remote locations, peak shipping periods, Holidays and Festivals, inclement weather and operational issues impacting the shipping company.
Learn more about the shipping method from http://www.gearbest.com/about/shipping-methods.html

In addition, I advice you to go to your local post office to check your package. If your package is not there, please wait for 5 to 7 days. I hope you will receive the package soon.

After I checked on the tracking website, the tracking information did not be updated in time. I advised you to wait for 5 to 7 business days. If the information still cannot be updated, please feel free to contact us.

Thank you for your patience and kind support.

If there are any additional problems or further queries, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.

Best regards
Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 08/25/2017 06:04:40 CST
Still nothing, alsno nothing changed on the tracking information on your site.
Gearbest Customer Support At 08/26/2017 02:18:28 CST

Dear Aukje,

I am sorry to hear you haven't received the items yet.
In order to resolve it,please kindly confirm the following points:

1) Please reconfirm your delivery address in “ My accounts”:

Consignee name:

Detailed address:

City:

State(Province):

Postal code:

Country:

Phone:

2)Please contact your local post office in charge of your area stating your name and address.

In some cases, post office may require customers to collect parcels over there.Kindly let us know the results.

3)We shipped on Jul 12.Therefore your delivery deadline will expire on Sep 12.

Once we receive all details above, we will offer you the right resolution for your case on this date. Please note this timeframe is only decided by the carrier to consider the item lost.

As a proof of goodwill, we Gearbest commit to help our customer the best we can, by resolving delivery issues as early as possible.

Once again we are sorry for this inconvenience, and we will do best to resolve it to your satisfaction.

Thank you for your patience and collaboration.

Best Regards
Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 09/12/2017 06:35:52 CST
3)We shipped on Jul 12.Therefore your delivery deadline will expire on Sep 12.

The adress is good, the tracking off your site is at attachment and the tracking in the Netherlands is as attachment.

I don't believe it will come.

Please how can we (you) fix this?
.PNG .PNG
Gearbest Customer Support At 09/13/2017 02:31:14 CST

Dear Aukje,

Thank you for your feedback.

1. We hope you can also contact the post office as soon as possible.

Post office may require customers to collect parcels over there sometimes.

2. In addition, please open the claim with your post office that shows the parcel was not signed and the there should be the postmark of your post office. We only can check with shipper with that claim. Hope this is clear for you.

We look forward to hearing from you.

Thank you for your understanding.

Best Regards

Lynsey
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Aukje Haan At 09/13/2017 02:52:14 CST
I contacted the postoffice in the Netherlands a several times. Today for the last time. But the parcel never came in to the Netherlands.

As you can see on the order page and choose tracking, you see:

2017-07-17 10:01:00Posting collection AZERBAIJAN: AZ9502
2017-07-17 10:09:00Arrival at outward office of exchange AZERBAIJAN: AZ9095
2017-07-17 10:56:00Departure from outward office of exchange AZERBAIJAN: AZBAKD

It never left Azerbaijan. So you have to contact the postoffice, you are the sender, and you had to do this earlyer.
You said to me when it's not there at the 12 of september you help me.

Now I would like to get my money back. So please arange it.
Ik ga het direct voor je regelen dat je een refund krijgt. Normaal hebben we een 60 dagen beleid, maar voor dit geval is het een 35 dagen beleid. De medewerker was denk ik niet op de hoogte van deze gevallen. Ik ga het dus voor je regelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:04 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

Ik bestel al een jaar ongeveer maandelijks van alles en als er iets mis was dan was t altijd snel en goed geregeld. Producten met een beschadiging? "We sturen direct een nieuwe en deze mag je houden" - dat idee..

Wat er nu aan de hand is daar qua policy weet ik niet. Maar het niet reageren op valide vragen en voortdurend volharden in evident nutteloze eisen en dan nog op dat toontje van we doen het uiterste om jou, onze vriend, zo goed mogelijk te plezieren, daar krijg ik een heel vervelend gevoel van.

|Ondanks de eerdere fijne ervaringen zal dit voor mij ook niet zo makkelijk meer goed komen. Ik snap niet dat ze een goede, regelmatige klant zo frustreren met een onzinnige 60-dagen policy die hier duidelijk niet op de situatie van toepassing is (ze hebben nota bene de verzendmethode opgeheven pfff).

Die resend/refund moeten ze toch wel gaan regelen want iedereen weet dat AZ post een dikke fail is geweest en dat ook niet in de resterende 10, 15 dagen ineens een kameel uit de Noordzee komt opduiken met al onze pakketjes in zijn bulten.

Waarom dan zoveel sympathie verspelen? Wat nou certificaat van niet-ontrvangst? Zit die in de map met zoekgeraakte documenten? Waar is een tracker eigenlijk voor als het niet is om aan te tonen waar een pakketje voor het laatst is gesignaleerd?
Ja ik weet dat het frustrerend is. Dit is het ook voor mij helaas. Echter heb ik voor je kunnen regelen dat je direct een volledige refund krijgt. Deze zou morgen / overmorgen geregeld moeten zijn. Ook omdat er zo wat over en weer gemaild is tussen jou en customer service, waar ik door de bomen het bos niet meer zie ;) Om het makkelijk en snel geregeld te hebben voor jou heb ik dus een snelle refund geregeld.
Wat ons beleid betreft. Normaal hanteren we een 60 dagen beleid. Nu hebben dit aangepast voor deze specifieke gevallen naar 35 dagen. Sommige pakketjes zijn namelijk wel nog aangekomen.
quote:
15s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:03 schreef DJ41 het volgende:

[..]

Bij mijn regel staat dat mijn emailadres in een black list staat? Dat lijkt mij zeker niet het geval. Ik heb geen mailtje gekregen, ook niet in mijn spambox van mijn provider. Op mijn GB account staat ook geen melding. Ik had wel eerder een ticket geopend voor een vraag over de order, maar daar is recentelijk niet op gereageerd. Wat nu?
Zou je je e-mail adres + eventueel een andere e-mail adres door kunnen sturen via PM. Dan kunnen ze je opnieuw hierover berichten.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 12:35 schreef Jrex het volgende:
Weet iemand mij te vertellen wat de verzendmethode DHL(ext) precies inhoudt? Het lijkt erop dat er inmiddels een hele wildgroei aan verzendmethodes is ontstaan, en mij is het niet geheel duidelijk welke voor ons Nederlanders het beste gekozen kan worden.

Iemand suggesties voor een snelle verzendmethode? Vind het niet erg als deze niet gratis is.
Hallo Jrex,
Ligt de orderwaarde + verzendkosten boven de ¤22 en niet in een EU Warehous? Dan zou ik rekening houden met eventuele douanekosten en hoe deze te omzeilen. Ik heb zelf goede ervaring met Priority Line. Daarbij heb ik zelf nog nooit douanekosten mee gehad. Met DHL expedited shipping (de methode die je aangeeft) had ik direct 2x achter elkaar te maken met douane kosten. Mocht je meer informatie willen. Laat het dan even weten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 13:38 schreef Flipmoehoe het volgende:
Ook een bestelling lopen die nog niet binnen is:

-Orderdatum: Jul 10, 2017
-Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
-Ordernummer: WWP1707101315581071
-Tracking Number: AEL1112541332NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: zending nog steeds niet binnen
-voorkeur: resend
Kan je je ordernummer opnieuw geven en even controleren. Deze kan ik namelijk niet terugvinden.
pi_173751537
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Kan je je ordernummer opnieuw geven en even controleren. Deze kan ik namelijk niet terugvinden.
Order No.:WWP1707101315581071
Shipment number: AEL1112541332NL

Azerbaijan Air Mail: Jul 11, 2017 02:54:06 AM PST Download Invoice
Tracking Number: AEL1112541332NL By Update: Jul 11, 2017 02:54:06 AM PST

Details via copy/paste, zou moeten kloppen
pi_173751644
Ik heb drie bestellingen die ik nog steeds niet ontvangen heb. Kan jij iets voor mij betekenen?

- Orderdatum: 26 juni 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261046452652
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531662NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Star Sky Print Focus Toy Stress Relief Fidget Spinner (color: AMETHYST)
- Ordernummer: W1707210949006475
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112548748NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Star Sky Print Focus Toy Stress Relief Fidget Spinner (color: BLUE)
- Ordernummer: W1707210952026285
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112548770NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
pi_173752407
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga het direct voor je regelen dat je een refund krijgt. Normaal hebben we een 60 dagen beleid, maar voor dit geval is het een 35 dagen beleid. De medewerker was denk ik niet op de hoogte van deze gevallen. Ik ga het dus voor je regelen.
Het is inmiddels 64 dagen geleden, dus die 35 dagen ben ik al lang voorbij.....
Maar bedankt voor de moeite, ik vertrouw er nu op dat het goed komt,
pi_173752834
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:

Hallo Jrex,
Ligt de orderwaarde + verzendkosten boven de ¤22 en niet in een EU Warehous? Dan zou ik rekening houden met eventuele douanekosten en hoe deze te omzeilen. Ik heb zelf goede ervaring met Priority Line. Daarbij heb ik zelf nog nooit douanekosten mee gehad. Met DHL expedited shipping (de methode die je aangeeft) had ik direct 2x achter elkaar te maken met douane kosten. Mocht je meer informatie willen. Laat het dan even weten.

Bedankt voor je reactie.

De orderwaarde ligt inderdaad boven de ¤ 22 en het product is niet voorradig in een EU warehouse. Echter ligt de waarde ook weer niet zo hoog dat eventuele douanekosten buitensporig zouden zijn.

Jij hebt destijds ook voor DHL(ext) gekozen? Er zijn namelijk nogal wat verschillende DHL opties.

Priority Line lijkt me ook wel een goede optie, wordt het doorgaans eigenlijk gehaald? De 7-10 dagen levertijd.
  CHI shopkeeper woensdag 13 september 2017 @ 19:50:41 #125
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173757493
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:29 schreef Frank_y het volgende:
Ik heb drie bestellingen die ik nog steeds niet ontvangen heb. Kan jij iets voor mij betekenen?

- Orderdatum: 26 juni 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261046452652
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531662NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Star Sky Print Focus Toy Stress Relief Fidget Spinner (color: AMETHYST)
- Ordernummer: W1707210949006475
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112548748NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Star Sky Print Focus Toy Stress Relief Fidget Spinner (color: BLUE)
- Ordernummer: W1707210952026285
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112548770NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: niet ontvangen
- Voorkeur: resend
Ik ga voor jou de resends regelen!

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:11 schreef NiEtMis het volgende:

[..]

Het is inmiddels 64 dagen geleden, dus die 35 dagen ben ik al lang voorbij.....
Maar bedankt voor de moeite, ik vertrouw er nu op dat het goed komt,
Daarom je zit ook al voorbij de 60 dagen zelfs dus dan zouden ze sws al moeten refunden. Nu al helemaal met de 35 voor deze gevallen.

quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 15:34 schreef Jrex het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie.

De orderwaarde ligt inderdaad boven de ¤ 22 en het product is niet voorradig in een EU warehouse. Echter ligt de waarde ook weer niet zo hoog dat eventuele douanekosten buitensporig zouden zijn.

Jij hebt destijds ook voor DHL(ext) gekozen? Er zijn namelijk nogal wat verschillende DHL opties.

Priority Line lijkt me ook wel een goede optie, wordt het doorgaans eigenlijk gehaald? De 7-10 dagen levertijd.
Ik heb 3 weken terug een Xiaomi Robot Cleaner besteld (op vrijdag) en deze via Priority Line verstuurd en had deze binnen de 2 weken in huis (dus met 2 weekenden er nog tussen zelfs). De 7-10 werkdagen worden bijna zeker wel gehaald.
Bij de douanenkosten rekenen ze bij DHL automatisch rond de ¤15 administratiekosten. Die verhogen de kosten dan wel weer. De verzendkosten tellen ze ook mee.
Ik had toen idd voor DHL (ext) gekozen en daarmee de douanekosten gekregen. Mijn mening is hoe sneller de verzending hoe groter de kans op extra kosten. Via Priority Line zelf nog geen problemen mee gehad. Misschien beetje geluk...
pi_173764652
quote:
Ik ga ervoor proberen te zorgen dat je gewoon een volledige refund krijgt. Het hoort naar mijn mening niet dat je maar $8 hiervan terug krijgt.
Heb er ook niet al te aardig op gereageerd, maar het is wel gelukt! Het wordt nu een volledige refund binnen 48 uur. Gearbest bedankt :-)
pi_173765782
2 orders geplaatst op 10 juli:

- Orderdatum: Jul 11, 2017
- Product: Meerdere oortjes
- Ordernummer: W1707101303574895 en W1707101257538122
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002894624AZ en RN002894615AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend met een wel betrouwbare shipper

Ik ben best geduldig geweest. Ondanks dat ik het 60 dagen laten wachten anno 2017 absurd vind, maar de laatste reactie, waarin de supportmedewerker 'proof of non delivery' van mij eist is echt een brug te ver. Hieronder de laatste paar reacties:

quote:
A.J. van At 09/12/2017 12:38:55 CST
Deadline has passed. Please solve this issue!
Gearbest Customer Support At 09/13/2017 07:55:45 CST
Dear A.J.,

We extend our apology for the parcel.

We advise you to try to collect your parcel from the post office again.
Please ask your local post office for the non-receiving proof so that we can look into your issue.

Thank you for your cooperation.

Best Regards
Vivian
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/

A.J. van At 09/13/2017 01:15:19 CST
This is absurd. The problems you have with Azerbeijan Post are all over the web. The tracking makes clear it is not handed over to our local post company.
Now you ask me PROOF of non-receiving a parcel that our local post company doesn't even know in their system?
It's quite simple, when the track&trace number you gave me doesn't exist on https://www.internationalparceltracking.com/#/search
(that's where the package gets traceable once in The Netherlands) they can't find, nor deliver it.

Please stop making YOUR problem my problem and solve the issue!
Gearbest Customer Support At 09/14/2017 07:46:36 CST

Dear A.J.,

Thank you for your contacting.

PLease note we can only look into your issue when we get the proof.
If you are not willing to contact your post office, as you are our valued customer, we can give you 100 points as proof of good will.

If there are any additional problems or queries, please feel free to contact us.

Thank you for your understanding.

Best regards
Vivian
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/

Ik hoop dat jij dit op kunt lossen, heeft mijn voorkeur boven een dispute openen bij PayPal.
pi_173766591
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:50 schreef Gearbest het volgende:
Daarom je zit ook al voorbij de 60 dagen zelfs dus dan zouden ze sws al moeten refunden. Nu al helemaal met de 35 voor deze gevallen.
En dit is de reactie die ik op mijn verzoek om geld terug te krijgen krijg. Terwijl ik in een eerder mail al had mee gestuurd dat het niet in Nederland aangekomen is en daar dus niet te zoeken is, het enige wat ik kan doe om dat aan te tonen i =s dit mee sturen

Track your parcel
Country of destination Netherlands
Postal code: XXXXXX
Tracking number RN002906217AZ

Parcel not found

Sorry, we were unable to find your parcel details. Please double-check the tracking number and try again or contact the sender of your parcel for more information.:

Parcelnummer gecopieerd, dus goed.

Gearbest Customer Support At 09/14/2017 10:32:43 CST

Dear Aukje,

Thank you for raising this concern.

We are willing to contact with post office or shipper but we need the proof we asked in the last email. Please send us.

We look forward to hearing you soon.

Best regards,

Lynsey

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com
pi_173766643
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 06:59 schreef holybuck het volgende:
Ik hoop dat jij dit op kunt lossen, heeft mijn voorkeur boven een dispute openen bij PayPal.
Volgens mij treffen we telkens de verkeerde mensen. Ons verhaal is exact t zelfde. Om moedeloos van te worden. Ik hoop dat de dame/heer alhier van Gearbest echt zo goed is als ik (nog steeds) hoop. En anders inderdaad Paypall erop zetten, maar ook dat heeft mijn voorkeur niet.
Ik ben benieuwd wie van ons twee het eerste tevreden is....
pi_173770181
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef Gearbest het volgende:

Oke ik ga het voor jullie beide doorgeven. Zoals de zaken nu lopen moet je vrij snel bericht hiervan krijgen.

[..]

Ik had van support eerst doorgekregen dat ik van alles moest doen en regelen met m'n lokale postkantoor (en ook de 60 dagen afwachten), maar na ingrijpen van onze GearBest held hier kreeg ik vrij snel daarna al een Resend/Refund ticket voor mijn beide orders.

Ik heb toch voor beide een Resend gekozen en net bericht gekregen dat ze (weer) onderweg zijn.

Nogmaals veel dank GearBest ...... You the Man (m/v) _O_ _O_ _O_
pi_173770998
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 19:46 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga voor Jungian alleen maar refunds porberen te regelen (als de resends nog niet verzonden zijn).
Ik heb inmiddels twee refunds ontvangen (WW1708080241294388 en WW1708080435393694). *O* Bij WW1707311359104558 en WB1708250224425670 heb ik ook een refund aangevraagd (via een reactie op een mail vanuit Gearbest) en aangegeven dat dit op mijn PayPal gestort mag worden. Deze orders had ik betaald met iDeal. Gaat dit goedkomen? Op mijn bankrekening terugstorten vind ik ook prima, maar dat was geen optie in het refund-mailtje.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jungian op 14-09-2017 14:10:05 ]
pi_173774234
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 19:50 schreef Gearbest het volgende:

Ik heb 3 weken terug een Xiaomi Robot Cleaner besteld (op vrijdag) en deze via Priority Line verstuurd en had deze binnen de 2 weken in huis (dus met 2 weekenden er nog tussen zelfs). De 7-10 werkdagen worden bijna zeker wel gehaald.
Bij de douanenkosten rekenen ze bij DHL automatisch rond de ¤15 administratiekosten. Die verhogen de kosten dan wel weer. De verzendkosten tellen ze ook mee.
Ik had toen idd voor DHL (ext) gekozen en daarmee de douanekosten gekregen. Mijn mening is hoe sneller de verzending hoe groter de kans op extra kosten. Via Priority Line zelf nog geen problemen mee gehad. Misschien beetje geluk...
Ik heb uiteindelijk ook voor Priority Line gekozen. Als er enkel 21% BTW betaald hoefde te worden, dan vond ik dat geen probleem, maar ook nog eens een keer ¤ 15 administratiekosten erbij verandert de zaak. Zeker op een relatief klein bedrag is de verhouding verkoopsprijs/administratiekosten me een beetje te gek.

Dat ze bij DHL ook de verzendkosten meenemen in hun berekening, daar ben ik een tijd geleden wel achter gekomen. Er stond niets gespecificeerd op de factuur, waardoor men wel van een heel hoog verzendbedrag is uitgegaan...
  CHI shopkeeper donderdag 14 september 2017 @ 16:14:12 #133
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173774276
quote:
1s.gif Op donderdag 14 september 2017 00:00 schreef pamelala het volgende:

[..]

Heb er ook niet al te aardig op gereageerd, maar het is wel gelukt! Het wordt nu een volledige refund binnen 48 uur. Gearbest bedankt :-)
Graag gedaan. Ik had gezegd dat ik een direct volledige refund voor je wou en dat is gelukt O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 06:59 schreef holybuck het volgende:
2 orders geplaatst op 10 juli:

- Orderdatum: Jul 11, 2017
- Product: Meerdere oortjes
- Ordernummer: W1707101303574895 en W1707101257538122
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002894624AZ en RN002894615AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend met een wel betrouwbare shipper

Ik ben best geduldig geweest. Ondanks dat ik het 60 dagen laten wachten anno 2017 absurd vind, maar de laatste reactie, waarin de supportmedewerker 'proof of non delivery' van mij eist is echt een brug te ver. Hieronder de laatste paar reacties:

[..]

Ik hoop dat jij dit op kunt lossen, heeft mijn voorkeur boven een dispute openen bij PayPal.
Hallo Holybuck,

Dit is zeker op te lossen en dat ga ik ook voor je regelen. Een paar posts terug heb ik aangegeven dat er problemen zijn geweest met deze verzendmethode. Hierdoor hebben we ons beleid voor deze specifieke gevallen verandert van 60 naar 35 dagen. Deze zijn ruimschoots bij jou verlopen en zal er direct werk van maken. Veel medewerkers weten niet dat we in Nederland geen bewijs van niet ontvangen bestaat en dat er voor deze specifieke gevallen 35 dagen beleid geldt. We bieden deze verzendmethode ook niet meer aan voor orders naar Nederland.
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 09:04 schreef NiEtMis het volgende:

[..]

En dit is de reactie die ik op mijn verzoek om geld terug te krijgen krijg. Terwijl ik in een eerder mail al had mee gestuurd dat het niet in Nederland aangekomen is en daar dus niet te zoeken is, het enige wat ik kan doe om dat aan te tonen i =s dit mee sturen

Track your parcel
Country of destination Netherlands
Postal code: XXXXXX
Tracking number RN002906217AZ

Parcel not found

Sorry, we were unable to find your parcel details. Please double-check the tracking number and try again or contact the sender of your parcel for more information.:

Parcelnummer gecopieerd, dus goed.

Gearbest Customer Support At 09/14/2017 10:32:43 CST

Dear Aukje,

Thank you for raising this concern.

We are willing to contact with post office or shipper but we need the proof we asked in the last email. Please send us.

We look forward to hearing you soon.

Best regards,

Lynsey

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com
Ik heb voor je de aanvraag gedaan en ze hebben bevestigd dat je een volledige refund krijgt. Deze wordt binnen ongeveer 48 uur verwerkt. Op de vorige mail hoef je dan ook niet te antwoorden (wat sws al onzin is). Je moet hiervan een bericht krijgen. Mocht er toch nog iets fout gaan laat het dan even weten.

quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 12:17 schreef JimmytheTulip het volgende:

[..]

Ik had van support eerst doorgekregen dat ik van alles moest doen en regelen met m'n lokale postkantoor (en ook de 60 dagen afwachten), maar na ingrijpen van onze GearBest held hier kreeg ik vrij snel daarna al een Resend/Refund ticket voor mijn beide orders.

Ik heb toch voor beide een Resend gekozen en net bericht gekregen dat ze (weer) onderweg zijn.

Nogmaals veel dank GearBest ...... You the Man (m/v) _O_ _O_ _O_
Graag gedaan. Fijn dat de resend geregeld is.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 13:05 schreef Jungian het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels twee refunds ontvangen (WW1708080241294388 en WW1708080435393694). *O* Bij WW1707311359104558 en WB1708250224425670 heb ik ook een refund aangevraagd (via een reactie op een mail vanuit Gearbest) en aangegeven dat dit op mijn PayPal gestort mag worden. Deze orders had ik betaald met iDeal. Gaat dit goedkomen? Op mijn bankrekening terugstorten vind ik ook prima, maar dat was geen optie in het refund-mailtje.
Fijn om te horen dat je 2 refunds hebt ontvangen. Als je aangegeven hebt dat ze op je PayPal terug mogen storten dan zou het goed moeten komen. Anders wordt het op je bankrekening terug gestort. (neem aan dat je wel je PayPal adres hebt doorgegeven dan?)

Mocht er iemand zijn die zijn order hier heeft gemeld en nog steeds een probleem heeft met een resend / refund dan hoor ik het graag. Soms luisteren / lezen de mensen van customer service niet altijd en om misverstanden te voorkomen gelieve deze dan bij mij te melden. Dan ga ik het in orde maken O-)
pi_173774340
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Kan je je ordernummer opnieuw geven en even controleren. Deze kan ik namelijk niet terugvinden.
Order No.:WWP1707101315581071
Shipment number: AEL1112541332NL

Azerbaijan Air Mail: Jul 11, 2017 02:54:06 AM PST Download Invoice
Tracking Number: AEL1112541332NL By Update: Jul 11, 2017 02:54:06 AM PST

Details via copy/paste, zou moeten kloppen

(nog geen mail / voorstel oid ontvangen)
  CHI shopkeeper donderdag 14 september 2017 @ 16:23:19 #135
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173774477
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:17 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Order No.:WWP1707101315581071
Shipment number: AEL1112541332NL

Azerbaijan Air Mail: Jul 11, 2017 02:54:06 AM PST Download Invoice
Tracking Number: AEL1112541332NL By Update: Jul 11, 2017 02:54:06 AM PST

Details via copy/paste, zou moeten kloppen

(nog geen mail / voorstel oid ontvangen)
Oke ik had deze doorgegeven, maar ga het nogmaals doorgeven. Laat even weten als je een mail ontvangt. Zal wel pas tegen morgen zijn vrees ik.
pi_173777744
W1707150913451258 besteld op 15 juli dus de 60 dagen aangetikt -O-

Do maar een resend
pi_173782182
Ik heb ook problemen met de levertijd van gearbest, ik heb gekozen voor free shipping die gaf aan max 30 dagen. Nu staat er op de website van azerbejian post dat de levertijd 30 tot 50 dagen is, omdat het met aerotrans verzonden wordt.

Onder tussen was alles via aliexpress vliegensvlug binnen en banggood ook in redelijk tijd. Ik ga dus ook mijn account opzeggen en niet meer via gearbest bestellen. Ik vind dit ronduit triest.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_173783045
Order No.: WP1707291002501392
Order Total: USD $ 27.99
Order Date: 29/07/2017 10:02:49 AM
Order Status: Shipped out

Nog steeds niks binnen of op postkantoor
Is een resend mogelijk?
Greets
pi_173786186
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:14 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb voor je de aanvraag gedaan en ze hebben bevestigd dat je een volledige refund krijgt. Deze wordt binnen ongeveer 48 uur verwerkt. Op de vorige mail hoef je dan ook niet te antwoorden (wat sws al onzin is). Je moet hiervan een bericht krijgen. Mocht er toch nog iets fout gaan laat het dan even weten.
Het is inderdaad geregeld, zelfs al bericht van Paypall gekregen, dus nu netjes in orde.
Dank u wel.
pi_173787820
Met Expedited Shipping is de douane enzo toch al geregeld? Of heb ik dat fout?
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 15 september 2017 @ 10:23:10 #141
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173787867
Even een vraagje die niet over Azerbeidzjan mail gaat. Kan je zien hoe lang het duurt voor mijn stofzuiger er is?
Ordernr WP1709031800265493
pi_173788369
Toch goed om te horen dat niet alleen mijn pakketje de laatste tijd verloren is gegaan. Heb nu een resend gekregen via het ticket systeem van Gearbest, maar ik kan deze nog niet tracken, is daar een reden voor? De hele tracking code die ik heb gekregen lijkt niet te bestaan bij de site die wordt opgegeven.

Gaat om bestelnummer:
WRMA1709121422489309C

Waarbij ik deze site als tracking site heb gekregen:
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Who is general failure? And why is he reading my harddisk?
pi_173788469
Bij mij werkt die wel gewoon.
Verwarrende is alleen dat je, denk ik althans, niet dat WRMA nummer moet invoeren. Ze hebben het op die tracking website over een ordernummer maar dat is het tracking nummer wat je in de mail hebt gekregen.
Bij mij is dat een 13 digit reeks beginnende met Q12.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_173790943
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 11:00 schreef Bartje1981 het volgende:
Bij mij werkt die wel gewoon.
Verwarrende is alleen dat je, denk ik althans, niet dat WRMA nummer moet invoeren. Ze hebben het op die tracking website over een ordernummer maar dat is het tracking nummer wat je in de mail hebt gekregen.
Bij mij is dat een 13 digit reeks beginnende met Q12.

Daar heb ik ook een nummer gekregen, maar daarop vind hij geen shipment. Zou gisteren al verstuurd moeten zijn, dus ik zou nu wel informatie verwachten. Eindigt jouw nummer ook op twee keer een X? Mijne begint in ieder geval met Q12 en vervolgens een aantal cijfers en dan twee keer een X, lijkt me dat die daar misschien niet horen en het nummer dus niet correct is, maar ik weet het niet.
Who is general failure? And why is he reading my harddisk?
pi_173795084
Hoi,

Order nummer Wa1708191038373197
21-8 verstuurd met tracking nummer AEL1112571547NL
Nog steeds niets te zien op de tracking.
Kun jij iets vinden?
ver weg is duur betaald maar wel lekker
  CHI shopkeeper vrijdag 15 september 2017 @ 20:30:03 #146
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173797859
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 19:43 schreef diadakan het volgende:
W1707150913451258 besteld op 15 juli dus de 60 dagen aangetikt -O-

Do maar een resend
Oke ik ga het voor je regelen. Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?


quote:
14s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:16 schreef DieselTank het volgende:
Ik heb ook problemen met de levertijd van gearbest, ik heb gekozen voor free shipping die gaf aan max 30 dagen. Nu staat er op de website van azerbejian post dat de levertijd 30 tot 50 dagen is, omdat het met aerotrans verzonden wordt.

Onder tussen was alles via aliexpress vliegensvlug binnen en banggood ook in redelijk tijd. Ik ga dus ook mijn account opzeggen en niet meer via gearbest bestellen. Ik vind dit ronduit triest.
Beste Dieseltank,
De afgelopen tijd zijn er veel orders verloren gegaan via deze verzending. We bieden deze verzendmethode dan ook niet meer aan naar Nederland. Tevens hebben we ons beleid voor deze oude verzendmethode aangepast naar 35 dagen. Het is dus niet normaal dat je order nog niet aangekomen is. Zou je onderstaand lijstje in willen vullen, zodat ik een resend / refund voor je kan regelen.
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?


quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 22:49 schreef Joeblack het volgende:
Order No.: WP1707291002501392
Order Total: USD $ 27.99
Order Date: 29/07/2017 10:02:49 AM
Order Status: Shipped out

Nog steeds niks binnen of op postkantoor
Is een resend mogelijk?
Greets
Als je onderstaand lijstje invult dan ga ik dat zeker voor je regelen als verzendmethode Azerbaijan is.
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?


quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 08:32 schreef NiEtMis het volgende:

[..]

Het is inderdaad geregeld, zelfs al bericht van Paypall gekregen, dus nu netjes in orde.
Dank u wel.
Graag gedaan O-)

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:20 schreef dimmak het volgende:
Met Expedited Shipping is de douane enzo toch al geregeld? Of heb ik dat fout?
Dat heb je helaas fout behalve als je een order besteld uit een EU warehouse. Dan heb je inderdaad geen kans op douane kosten. Bij andere warehouses buiten de EU heb je wel kans op douanekosten bij bedragen boven de ¤22.
Ik heb zelf de ervaring dat de kans via Expedited shipping groter is op douanekosten. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met Priority Line en adviseer je dan ook om die mogelijkheid te kiezen indien beschikbaar.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:23 schreef ErkendFokker het volgende:
Even een vraagje die niet over Azerbeidzjan mail gaat. Kan je zien hoe lang het duurt voor mijn stofzuiger er is?
Ordernr WP1709031800265493
Ik ga het navragen bij mij contactpersoon. Denk wel pas maandag reactie hiervan terug te krijgen....

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:52 schreef YdieresiS het volgende:
Toch goed om te horen dat niet alleen mijn pakketje de laatste tijd verloren is gegaan. Heb nu een resend gekregen via het ticket systeem van Gearbest, maar ik kan deze nog niet tracken, is daar een reden voor? De hele tracking code die ik heb gekregen lijkt niet te bestaan bij de site die wordt opgegeven.

Gaat om bestelnummer:
WRMA1709121422489309C

Waarbij ik deze site als tracking site heb gekregen:
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Het kan zijn dat je pakketje wel al is klaargezet, maar nog niet verscheept is. Hierdoor is de tracking nog niet zichtbaar. Dit kan enkele dagen duren. Mocht deze over een paar dagen nog niet zichtbaar zijn laat het dan even weten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:28 schreef YdieresiS het volgende:

[..]

Daar heb ik ook een nummer gekregen, maar daarop vind hij geen shipment. Zou gisteren al verstuurd moeten zijn, dus ik zou nu wel informatie verwachten. Eindigt jouw nummer ook op twee keer een X? Mijne begint in ieder geval met Q12 en vervolgens een aantal cijfers en dan twee keer een X, lijkt me dat die daar misschien niet horen en het nummer dus niet correct is, maar ik weet het niet.
Ik zal het toch nog even voor je gaan navragen. Verwacht hier maandag wel pas terugkoppeling over te krijgen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 17:42 schreef -wtf- het volgende:
Hoi,

Order nummer Wa1708191038373197
21-8 verstuurd met tracking nummer AEL1112571547NL
Nog steeds niets te zien op de tracking.
Kun jij iets vinden?
Oke ga deze ook voor je nakijken. Is die verstuurd via Azerbaijan Shipping?
Kan je deze ook alvast invullen
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?


[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 15-09-2017 22:55:43 ]
pi_173799968
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:30 schreef Gearbest het volgende:
quote:

Op donderdag 14 september 2017 22:16 schreef DieselTank het volgende:

bla bla

Gearbest:

De afgelopen tijd zijn er veel orders verloren gegaan via deze verzending. We bieden deze verzendmethode dan ook niet meer aan naar Nederland. Tevens hebben we ons beleid voor deze oude verzendmethode aangepast naar 35 dagen. Het is dus niet normaal dat je order nog niet aangekomen is. Zou je onderstaand lijstje in willen vullen, zodat ik een resend / refund voor je kan regelen.
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?
-Orderdatum: 11 Augustus 2017
-Product: Pickachu pet :') en een USB Hub
-Ordernummer: W1708091630059219
-Tracking Number: AEL1112560617NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niet binnen in de beloofde levertijd
-voorkeur: resend / refund? Refund, alleen is het wel een beetje oneerlijk dat ik misschien straks wel het product krijg en jullie wel refunden... Alhoewel die pikachu pet meteen op marktplaats gaat ivm een thema feest.... Die al lang geweest is _O- . En de usb hub met ethernet aansluiting ivm een laptop waardoor ik nog steeds op het wifi zit en jullie vervloek als de WiFi het niet doet }:| :( :( Daar wacht ik nog wel op!!
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  CHI shopkeeper vrijdag 15 september 2017 @ 22:49:08 #148
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173801038
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:07 schreef DieselTank het volgende:

[..]

-Orderdatum: 11 Augustus 2017
-Product: Pickachu pet :') en een USB Hub
-Ordernummer: W1708091630059219
-Tracking Number: AEL1112560617NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niet binnen in de beloofde levertijd
-voorkeur: resend / refund? Refund, alleen is het wel een beetje oneerlijk dat ik misschien straks wel het product krijg en jullie wel refunden... Alhoewel die pikachu pet meteen op marktplaats gaat ivm een thema feest.... Die al lang geweest is _O- . En de usb hub met ethernet aansluiting ivm een laptop waardoor ik nog steeds op het wifi zit en jullie vervloek als de WiFi het niet doet }:| :( :( Daar wacht ik nog wel op!!
Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Mocht je pakketje nog aankomen dan heb je geluk gehad op dat gebied dan. Dus een refund voor de pichachu pet en een resend voor de USB Hub?
Dan kan je in ieder geval geen kortsluiting meer krijgen :P
pi_173801243
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 22:49 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Mocht je pakketje nog aankomen dan heb je geluk gehad op dat gebied dan. Dus een refund voor de pichachu pet en een resend voor de USB Hub?
Dan kan je in ieder geval geen kortsluiting meer krijgen :P
Doe maar refund voor beide, aangezien ik die hub wel snel nodig heb en via een Nederlandse webshop ga bestellen. Bedankt voor het aanbod overigens :)
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_173801460
- Orderdatum: Aug 04, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2
- Ordernummer: WP1708031515145610
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112555983NL
- Verzendmethode: AEL1112555983NL
- Probleem: Niet ontvangen en geen track en trace. Graag een resend.
pi_173805604
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 13:28 schreef YdieresiS het volgende:

[..]

Daar heb ik ook een nummer gekregen, maar daarop vind hij geen shipment. Zou gisteren al verstuurd moeten zijn, dus ik zou nu wel informatie verwachten. Eindigt jouw nummer ook op twee keer een X? Mijne begint in ieder geval met Q12 en vervolgens een aantal cijfers en dan twee keer een X, lijkt me dat die daar misschien niet horen en het nummer dus niet correct is, maar ik weet het niet.
Klopt, dat is het juiste nummer. Bij mij eindigt hij ook op twee maal een X.
Het is niet Nederland waar zodra hij aangemeld wordt bij PostNL dit meteen te zien is. Even geduld nog denk ik :)
Music was my first love, and it will be my last.
pi_173807841
- Orderdatum: Jun 26, 2017
- Product: Original Eleaf iStick Pico TC 75W Mod Kit
- Ordernummer: W1706261730385001
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002746974AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Niet ontvangen en willen ook geen resend of refund geven.
- Support tickets: T17082305051 / T17081652880

Ben hier nu al maanden mee bezig en voel me ondertussen ook geen "valued customer" meer.
Zojuist is mij 200GB punten aangeboden als zijnde compensatie wat natuurlijk geen compensatie is.

Please help!

[ Bericht 0% gewijzigd door Domize op 16-09-2017 12:59:01 ]
  CHI shopkeeper zaterdag 16 september 2017 @ 19:53:32 #153
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173814614
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:00 schreef DieselTank het volgende:

[..]

Doe maar refund voor beide, aangezien ik die hub wel snel nodig heb en via een Nederlandse webshop ga bestellen. Bedankt voor het aanbod overigens :)
Als het goed is moet je al een mail ontvangen hebben met je voorkeur samen met het bevestigen van je adres (alleen bij resend). Ik had je ordernummer al doorgegeven, maar je voorkeur nog niet O-)
Als je deze nog niet ontvangen hebt laat het even weten. Kan ook zijn dat je pas maandag bericht krijgt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 23:11 schreef freekwe het volgende:
- Orderdatum: Aug 04, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2
- Ordernummer: WP1708031515145610
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112555983NL
- Verzendmethode: AEL1112555983NL
- Probleem: Niet ontvangen en geen track en trace. Graag een resend.
Oke ik ga het voor je doorgeven. Je zal hier wel pas maandag of dinsdag bericht van krijgen. Dan moet je even je adres bevestigen en zal de resend geregeld worden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 16 september 2017 12:39 schreef Domize het volgende:
- Orderdatum: Jun 26, 2017
- Product: Original Eleaf iStick Pico TC 75W Mod Kit
- Ordernummer: W1706261730385001
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002746974AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Niet ontvangen en willen ook geen resend of refund geven.
- Support tickets: T17082305051 / T17081652880

Ben hier nu al maanden mee bezig en voel me ondertussen ook geen "valued customer" meer.
Zojuist is mij 200GB punten aangeboden als zijnde compensatie wat natuurlijk geen compensatie is.

Please help!
Hallo Domize,
Oei dat is een zeer vervelende zaak. Ik ga dit meteen in orde voor je maken. Je hebt helemaal gelijk dat dit geregeld moet worden. Ik ga het doorgeven. Gaat je voorkeur uit naar een resend of refund. Dan kan ik dit meteen voor je regelen O-)
  CHI shopkeeper zaterdag 16 september 2017 @ 19:54:49 #154
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173814657
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:23 schreef ErkendFokker het volgende:
Even een vraagje die niet over Azerbeidzjan mail gaat. Kan je zien hoe lang het duurt voor mijn stofzuiger er is?
Ordernr WP1709031800265493
Het pakket is niet verloren, maar er zijn een aantal pakketten voor een douaneonderzoek. Aantal pakketten met spullen die niet ingevoerd mogen worden. Daardoor loopt een hele zending vertraging op helaas. Er zal een beetje vertraging zijn, maar wacht een paar dagen en er zal weer een logistieke update volgen door de pakkettendienst.

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 10:52 schreef YdieresiS het volgende:
Toch goed om te horen dat niet alleen mijn pakketje de laatste tijd verloren is gegaan. Heb nu een resend gekregen via het ticket systeem van Gearbest, maar ik kan deze nog niet tracken, is daar een reden voor? De hele tracking code die ik heb gekregen lijkt niet te bestaan bij de site die wordt opgegeven.

Gaat om bestelnummer:
WRMA1709121422489309C

Waarbij ik deze site als tracking site heb gekregen:
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Ik heb doorgekregen dat sommige containers in England op dit moment worden onderzocht / doorzocht worden door de douane (aangifte). Binnen enkele dagen zou je pakketje weer geupdate worden door de pakketdienst.

[ Bericht 100% gewijzigd door Gearbest op 16-09-2017 20:05:56 ]
pi_173816804
quote:
Hallo Domize,
Oei dat is een zeer vervelende zaak. Ik ga dit meteen in orde voor je maken. Je hebt helemaal gelijk dat dit geregeld moet worden. Ik ga het doorgeven. Gaat je voorkeur uit naar een resend of refund. Dan kan ik dit meteen voor je regelen O-)
Doe maar een resend, misschien gaat het deze keer wel goed. :)
Bedankt voor je moeite, top!
pi_173824101
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat heb je helaas fout behalve als je een order besteld uit een EU warehouse. Dan heb je inderdaad geen kans op douane kosten. Bij andere warehouses buiten de EU heb je wel kans op douanekosten bij bedragen boven de ¤22.
Ik heb zelf de ervaring dat de kans via Expedited shipping groter is op douanekosten. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met Priority Line en adviseer je dan ook om die mogelijkheid te kiezen indien beschikbaar.

Haha, my bad. Dat waren dus de kosten die ik moest dokken aan DHL.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_173827037
- Orderdatum: Sep 02, 2017
- Product: Xiaomi Redmi Note 4 3GB RAM 4G Phablet
- Ordernummer: W1709021009565471
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS662931467GB
- Verzendmethode: Free shipping registered (Royal Mail)
- Probleem: Verkeerd product gekregen
- Support ticket: T17091526761

Ik heb een vekeerd product gekregen, maar communicatie over de mail verloopt stroef. Ze begrijpen niet dat ik het verkeerde product heb gekregen. In de ticket zal je zien staan dat ik foto's van het verkeerde product heb gemaakt, inclusief foto van de SKU (AF-ARC-BLK-001).
pi_173828291
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 september 2017 20:30 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke ik ga het voor je regelen. Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?

Ik stuur je even een pm, ivm adreswijziging
pi_173835158
Order nummer wa1708191038373197
Order date 20-08
Product xiaomi mi band 2
Tracking nummer ael1112571547nl
Resend graag
ver weg is duur betaald maar wel lekker
  CHI shopkeeper zondag 17 september 2017 @ 18:08:18 #160
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173836523
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:06 schreef Brentolinni het volgende:
- Orderdatum: Sep 02, 2017
- Product: Xiaomi Redmi Note 4 3GB RAM 4G Phablet
- Ordernummer: W1709021009565471
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS662931467GB
- Verzendmethode: Free shipping registered (Royal Mail)
- Probleem: Verkeerd product gekregen
- Support ticket: T17091526761

Ik heb een vekeerd product gekregen, maar communicatie over de mail verloopt stroef. Ze begrijpen niet dat ik het verkeerde product heb gekregen. In de ticket zal je zien staan dat ik foto's van het verkeerde product heb gemaakt, inclusief foto van de SKU (AF-ARC-BLK-001).
Hallo,
Oei dat is natuurlijk zeer vervelend. Ik ga dit voor jou proberen te regelen dat je een resend doen of dat je volledig gaan refunden. Wel heel goed dat je foto's hebt toegevoegd. Mocht ik feedback terug krijgen dan laat ik het direct weten.

quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 17:25 schreef -wtf- het volgende:
Order nummer wa1708191038373197
Order date 20-08
Product xiaomi mi band 2
Tracking nummer ael1112571547nl
Resend graag
Hallo -wtf-,
Ik geeft je voorkeur alvast door. Helaas zal je nog even moeten wachten. We hebben normaal een beleid van 60 dagen na de orderdatum. Voor de Azerbaijan verzending hebben we ons beleid aangepast naar 35 dagen. Daar zit je nog niet aan dus nog heel even geduld.
pi_173846375
Ik heb een nieuw support ticket gekregen, waarin dus het volgende staat:

quote:
Thank you for contacting us regarding your order.

After tracking your parcel on

http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php, I am sorry to inform you that the tracking number is inactive right now. If you got a tracking result such as " Not found", it's telling you that your tracking information is unavailable at this time. It does not mean that we haven't mailed your package.

Please review our shipment details below:
The delivery information
customers: *****
Tracking number: Q12*******XX,shipping method: SEPR,
tracking site: http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php shipping date: September 14, 2017 04:07:05,estimated time: 10-25 business days,
sku*quantity: ****** ,

NOTES:
1.There may be delay between scanning events and the website's updates. Once we have shipped the item ,the tracking status will take a few days to be updated online by the shipper. Therefore, please hold on for a few more days and try again later.
2.Usually, most parcels with this carrier will be received within 10-25 working days after shipment date. This timeframe is valid regardless of the tracking information's availability.

Thank you very much for you patience and understanding.
Ben toch blij dat dit bij de Nederlandse pakketdiensten een stuk beter werkt.
Who is general failure? And why is he reading my harddisk?
pi_173848272
Hoelang duurt de refund?
Zie het wel in mijn account staan maar nooit een mail ontvangen

Bedankt
pi_173851260
Hallo GB,

Dit is mijn eerste keer dat ik over jullie te horen gehad hebt om refund of resend aan te vragen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast dank.

Het gaat om:

Order datum: Jun 26, 2017 12:33:06 PM
Order number: WWP1706261233066493
Shipping method: Switzerland Post Unregistered
Product:
Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Tracking Number: AEL1112531753NL

Order datum: Jun 26, 2017 12:36:06 PM
Order number: WWP1706261236060221
Shipping method: Switzerland Post Unregistered
Product:
Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Tracking Number: AEL1112531767NL

Graag allebei refund.

Alvast dank.
pi_173852191
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:14 schreef Gearbest het volgende:
Fijn om te horen dat je 2 refunds hebt ontvangen. Als je aangegeven hebt dat ze op je PayPal terug mogen storten dan zou het goed moeten komen. Anders wordt het op je bankrekening terug gestort. (neem aan dat je wel je PayPal adres hebt doorgegeven dan?)
Het gaat helaas toch nog niet helemaal goed met mijn laatste twee refunds. :'( Ik heb Gina gevraagd om een bevestiging van deze specifieke refunds (als reply op de mail vanuit Gearbest); zij gaf helaas vandaag aan dat de refunds al teruggestort zijn naar mijn PayPal en dat ik dat zelf had kunnen opzoeken. Helaas kijkt ze daarbij naar de verkeerde orders.

De refunds waar nu nog onduidelijkheid over is:
WW1707311359104558
WB1708250224425670

Ik heb eerder aangegeven dat ik deze (met iDeal betaalde) orders gerefund wilde hebben op mijn PayPal-account (ook aangegeven welk account dat is), maar daar is dus nog geen sprake van.

Kun jij ervoor zorgen dat er een duidelijke opdracht richting Gearbest gaat? Een refund op mijn bankrekening vind ik overigens ook prima, mocht dat de communicatie makkelijker maken.
pi_173853636
Mooi antwoord dit....

Ik had aangegeven dat deze waarschijnlijk verloren zijn en dat er meer klachten waren
W1708210907065846

Na hoe lang mag ik een resend of refund verwachten?

Thank you for your recent order with Gearbest.

If all packages were lost sent by Azerbeidzjan, we would not use this shipping method.

Although there is no tracking number for this shipment, most parcels will be received within 10 to 25 business days. Please rest assured the item is on its way and please kindly wait one more week.

If any additional problems or further concerns, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.
pi_173853665
Hoe lang duurt het over het algemeen voordat een bestelling wordt verzonden? W1709130137386354 staat nu al vijf dagen op "Processing". Of kan het nog wel even duren voor het pakket het magazijn verlaat?
  CHI shopkeeper maandag 18 september 2017 @ 19:05:22 #167
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173856868
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 10:33 schreef Dem_Demmy het volgende:
Hoelang duurt de refund?
Zie het wel in mijn account staan maar nooit een mail ontvangen

Bedankt
Een refund duurt normaal 3 dagen, maar dit is bij jou al verlopen. Zie je credit in je account staan of het support bericht? Heb je wel bevestigd dat je een refund wou via het support ticket? Het kan zijn dat die mail in je SPAM filter terecht komt, maar je kan gewoon bevestigen in het support ticket.

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 13:41 schreef yfensha het volgende:
Hallo GB,

Dit is mijn eerste keer dat ik over jullie te horen gehad hebt om refund of resend aan te vragen.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, alvast dank.

Het gaat om:

Order datum: Jun 26, 2017 12:33:06 PM
Order number: WWP1706261233066493
Shipping method: Switzerland Post Unregistered
Product:
Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Tracking Number: AEL1112531753NL

Order datum: Jun 26, 2017 12:36:06 PM
Order number: WWP1706261236060221
Shipping method: Switzerland Post Unregistered
Product:
Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
Tracking Number: AEL1112531767NL

Graag allebei refund.

Alvast dank.
Oke ik ga dit voor je regelen. Je ontvangt een mail of andere op je account een support ticket om je refund te bevestigen. Het kan een paar dagen duren voor je refund verwerkt wordt (terugbetaling).

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 14:27 schreef Jungian het volgende:

[..]

Het gaat helaas toch nog niet helemaal goed met mijn laatste twee refunds. :'( Ik heb Gina gevraagd om een bevestiging van deze specifieke refunds (als reply op de mail vanuit Gearbest); zij gaf helaas vandaag aan dat de refunds al teruggestort zijn naar mijn PayPal en dat ik dat zelf had kunnen opzoeken. Helaas kijkt ze daarbij naar de verkeerde orders.

De refunds waar nu nog onduidelijkheid over is:
WW1707311359104558
WB1708250224425670

Ik heb eerder aangegeven dat ik deze (met iDeal betaalde) orders gerefund wilde hebben op mijn PayPal-account (ook aangegeven welk account dat is), maar daar is dus nog geen sprake van.

Kun jij ervoor zorgen dat er een duidelijke opdracht richting Gearbest gaat? Een refund op mijn bankrekening vind ik overigens ook prima, mocht dat de communicatie makkelijker maken.
Ik ga die 2 laatste orders gewoon helemaal opnieuw doorgeven. Hopelijk kijkt Gina dan wel naar de ordernummers in plaats van snel te reageren. Sorry voor het ongemak. O-)

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:51 schreef kapeens het volgende:
Mooi antwoord dit....

Ik had aangegeven dat deze waarschijnlijk verloren zijn en dat er meer klachten waren
W1708210907065846

Na hoe lang mag ik een resend of refund verwachten?

Thank you for your recent order with Gearbest.

If all packages were lost sent by Azerbeidzjan, we would not use this shipping method.

Although there is no tracking number for this shipment, most parcels will be received within 10 to 25 business days. Please rest assured the item is on its way and please kindly wait one more week.

If any additional problems or further concerns, please feel free to contact us and we will do our very best to assist you.
Voor de Azerbaijan verzendmethode hebben we een speciaal beleid van 35 dagen. Andere verzendmethodes geldt een beleid van 60 dagen.
Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?


quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 15:54 schreef NY_Giant het volgende:
Hoe lang duurt het over het algemeen voordat een bestelling wordt verzonden? W1709130137386354 staat nu al vijf dagen op "Processing". Of kan het nog wel even duren voor het pakket het magazijn verlaat?
Het kan even duren, voordat een pakketje het magazijn verlaat. Normaal moet die nu toch bijna wel het magazijn gaan verlaten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gearbest op 18-09-2017 19:22:10 ]
pi_173857031
quote:
0s.gif Op donderdag 14 september 2017 16:14 schreef Gearbest het volgende:
Hallo Holybuck,Dit is zeker op te lossen en dat ga ik ook voor je regelen. Een paar posts terug heb ik aangegeven dat er problemen zijn geweest met deze verzendmethode. Hierdoor hebben we ons beleid voor deze specifieke gevallen verandert van 60 naar 35 dagen. Deze zijn ruimschoots bij jou verlopen en zal er direct werk van maken. Veel medewerkers weten niet dat we in Nederland geen bewijs van niet ontvangen bestaat en dat er voor deze specifieke gevallen 35 dagen beleid geldt. We bieden deze verzendmethode ook niet meer aan voor orders naar Nederland.
Enig idee wanneer ik een bevestigingsmail van de resend kan verwachten? We zijn al weer 2 werkdagen verder...
  CHI shopkeeper maandag 18 september 2017 @ 19:21:27 #169
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173857252


[ Bericht 100% gewijzigd door Gearbest op 18-09-2017 19:21:48 ]
  CHI shopkeeper maandag 18 september 2017 @ 19:23:41 #170
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173857310
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:12 schreef holybuck het volgende:

[..]

Enig idee wanneer ik een bevestigingsmail van de resend kan verwachten? We zijn al weer 2 werkdagen verder...
Dat is raar. Je zou normaal al bericht moeten hebben gekregen. Ik ga navragen waar je bericht blijft, want zie dat de mensen van vrijdag en dit weekend wel al bericht hebben gekregen. Ik vermoed dat ze er overeen gelezen/gescrold hebben.
pi_173857468
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga die 2 laatste orders gewoon helemaal opnieuw doorgeven. Hopelijk kijkt Gina dan wel naar de ordernummers in plaats van snel te reageren. Sorry voor het ongemak. O-)
De laatste 2 refunds zijn inmiddels ook binnen (op m'n bankrekening). *O*
pi_173858242
Heb het ontvangen denk ik is afzender checkout.com?
Want dan heb ik het😁

Bedankt
pi_173862097
Hoi, ik ben normaal actief op een ander forum, maar nu toch hier vanwege de support sectie :)

Mijn XIAOMI Hybrid Pro's zijn binnen 3 maanden gestopt met werken. Nu probeer ik het via de customer service op te lossen en het beste wat ze me aanbieden is 12 USD op mijn gearbest account.

We have rules need to follow, hope you can understand this.
And your case has passed 45 day money back warranty.
As you are a valuable customer for us, and we extremely sympathize your situation, we would like to make a concession:
We can refund 12USD to your GB Wallet.

1. Kan jij nog iets meer voor me betekenen?
2. Hoe nuttig is 12 USD op je GB Wallet, kun je dat aan alles op de site besteden?

Groet.
pi_173864466
quote:
0s.gif Op woensdag 13 september 2017 14:17 schreef Gearbest het volgende:

Ja ik weet dat het frustrerend is. Dit is het ook voor mij helaas. Echter heb ik voor je kunnen regelen dat je direct een volledige refund krijgt.

Nou ze hebben t nog even gevraagd en dat was prettig want ik wilde geen refund maar een resend. Inmiddels is die onderweg .

Ik maakte me nog wat druk over een andere order die maar op "packed" bleef staan. Van mij hoefde het niet meer zo nodig. Kwam dus eigenlijk wel goed uit dat bij navraag bleek dat het ding helemaal niet gepackt was maar uitverkocht haha. Geld terug inmiddels, Paypal zal het over driekwart jaar wel weer eens bijschrijven denk ik.

Afijn, nogmaals dank voor de moeite en veel succes verder.
Adrie De Ruytert
pi_173864471
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:05 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Een refund duurt normaal 3 dagen, maar dit is bij jou al verlopen. Zie je credit in je account staan of het support bericht? Heb je wel bevestigd dat je een refund wou via het support ticket? Het kan zijn dat die mail in je SPAM filter terecht komt, maar je kan gewoon bevestigen in het support ticket.

[..]

Oke ik ga dit voor je regelen. Je ontvangt een mail of andere op je account een support ticket om je refund te bevestigen. Het kan een paar dagen duren voor je refund verwerkt wordt (terugbetaling).

Hartelijk dank GB!

[..]

Ik ga die 2 laatste orders gewoon helemaal opnieuw doorgeven. Hopelijk kijkt Gina dan wel naar de ordernummers in plaats van snel te reageren. Sorry voor het ongemak. O-)

[..]

Voor de Azerbaijan verzendmethode hebben we een speciaal beleid van 35 dagen. Andere verzendmethodes geldt een beleid van 60 dagen.
Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:
-voorkeur: resend / refund?


[..]

Het kan even duren, voordat een pakketje het magazijn verlaat. Normaal moet die nu toch bijna wel het magazijn gaan verlaten.
  dinsdag 19 september 2017 @ 08:12:11 #176
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_173865308
- Orderdatum: Jul 02, 2017
- Product: Vernee Mars Pro 4G Phablet
- Ordernummer: W1707022348530248
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS915871017NL
- Verzendmethode: Netherlands Post Registered
- Probleem: Nooit iets ontvangen
- Support ticket: T17072008343

Kan iemand hier eens naar kijken aub? Graag een refund want ik ga niet nog eens 3 maanden wachten.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_173866138
n.v.t ik heb al contact gehad en een ander model mogen uitkiezen

[ Bericht 43% gewijzigd door Daniel_Smit op 19-09-2017 11:21:55 ]
pi_173867638
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:08 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo,
Oei dat is natuurlijk zeer vervelend. Ik ga dit voor jou proberen te regelen dat je een resend doen of dat je volledig gaan refunden. Wel heel goed dat je foto's hebt toegevoegd. Mocht ik feedback terug krijgen dan laat ik het direct weten.

[..]

Hallo -wtf-,
Ik geeft je voorkeur alvast door. Helaas zal je nog even moeten wachten. We hebben normaal een beleid van 60 dagen na de orderdatum. Voor de Azerbaijan verzending hebben we ons beleid aangepast naar 35 dagen. Daar zit je nog niet aan dus nog heel even geduld.
Hoi,

Kun je mij vertellen waar het pakketje is want het tracking nummer werkt niet.
ver weg is duur betaald maar wel lekker
  CHI shopkeeper dinsdag 19 september 2017 @ 15:08:36 #179
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173871585
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:29 schreef Jungian het volgende:

[..]

De laatste 2 refunds zijn inmiddels ook binnen (op m'n bankrekening). *O*
Graag gedaan *O*

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:57 schreef Dem_Demmy het volgende:
Heb het ontvangen denk ik is afzender checkout.com?
Want dan heb ik het😁

Bedankt
Dat zou zomaar kunnen :P

quote:
18s.gif Op dinsdag 19 september 2017 01:51 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

Nou ze hebben t nog even gevraagd en dat was prettig want ik wilde geen refund maar een resend. Inmiddels is die onderweg .

Ik maakte me nog wat druk over een andere order die maar op "packed" bleef staan. Van mij hoefde het niet meer zo nodig. Kwam dus eigenlijk wel goed uit dat bij navraag bleek dat het ding helemaal niet gepackt was maar uitverkocht haha. Geld terug inmiddels, Paypal zal het over driekwart jaar wel weer eens bijschrijven denk ik.

Afijn, nogmaals dank voor de moeite en veel succes verder.
Ze vragen vaak nog eerst een bevestiging, omdat we in het verleden hebben gezien dat mensen eerst een refund zeggen en laten toch een resend willen of net andersom.
Fijn om te horen dat ik je heb kunnen helpen. ^O^

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 08:12 schreef kladderadatsch het volgende:
- Orderdatum: Jul 02, 2017
- Product: Vernee Mars Pro 4G Phablet
- Ordernummer: W1707022348530248
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS915871017NL
- Verzendmethode: Netherlands Post Registered
- Probleem: Nooit iets ontvangen
- Support ticket: T17072008343

Kan iemand hier eens naar kijken aub? Graag een refund want ik ga niet nog eens 3 maanden wachten.
Ik heb het doorgegeven je zou hier bericht van moeten krijgen om je refund te bevestigen.
3 maanden wachten is toevallig doordat je pakketje niet aan is gekomen. Hopelijk heb ik je zo kunnen helpen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 09:29 schreef Daniel_Smit het volgende:
n.v.t ik heb al contact gehad en een ander model mogen uitkiezen
Ik had het al doorgegeven. Fijn dat het geregeld is ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 september 2017 11:10 schreef -wtf- het volgende:

[..]

Hoi,

Kun je mij vertellen waar het pakketje is want het tracking nummer werkt niet.
Van je resend? Het kan soms enkele dagen duren voordat je tracking status geupdate wordt. Dit is afhankelijk van het postorderbedrijf.

quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 22:16 schreef mopf het volgende:
Hoi, ik ben normaal actief op een ander forum, maar nu toch hier vanwege de support sectie :)

Mijn XIAOMI Hybrid Pro's zijn binnen 3 maanden gestopt met werken. Nu probeer ik het via de customer service op te lossen en het beste wat ze me aanbieden is 12 USD op mijn gearbest account.

We have rules need to follow, hope you can understand this.
And your case has passed 45 day money back warranty.
As you are a valuable customer for us, and we extremely sympathize your situation, we would like to make a concession:
We can refund 12USD to your GB Wallet.

1. Kan jij nog iets meer voor me betekenen?
2. Hoe nuttig is 12 USD op je GB Wallet, kun je dat aan alles op de site besteden?

Groet.
Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:


Helaas heb je de 45 dagen gepasseerd. Ik zal mijn best doen, maar kan hier weinig beloven. Als je bovenstaande verder aanvult en vertelt hoe het gebeurd is kan ik je veel beter helpen.
De $12 kan je als het goed is overal aan besteden. Dit kun je het beste meteen vragen als je eventueel je antwoord doorstuurt. Soms zit er namelijk een restrictie op.
pi_173872078
Helaas ook nog niets ontvangen via Azerbaijan Air Mail:

-Orderdatum: 29-07-2017
-Product: Awei A610BL Sports Earbuds
-Ordernummer: WWP1707290926319308
-Tracking Number: AEL1112552567NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niets ontvangen
-voorkeur: Refund
  dinsdag 19 september 2017 @ 15:39:11 #181
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_173872086
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:08 schreef Gearbest het volgende:

Ik heb het doorgegeven je zou hier bericht van moeten krijgen om je refund te bevestigen.
3 maanden wachten is toevallig doordat je pakketje niet aan is gekomen. Hopelijk heb ik je zo kunnen helpen.

Ja, ik heb bericht gehad, bedankt. Maar die 3 maanden is niet alleen omdat het niet is aangekomen, verzending was namelijk ook pas na een maand. Maar goed, ik hoop dat het nu in orde komt, heb al diverse keren besteld bij Gearbest en dit is de eerste keer dat het compleet in de soep loopt.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  CHI shopkeeper dinsdag 19 september 2017 @ 15:43:14 #182
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173872149
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:38 schreef GvB het volgende:
Helaas ook nog niets ontvangen via Azerbaijan Air Mail:

-Orderdatum: 29-07-2017
-Product: Awei A610BL Sports Earbuds
-Ordernummer: WWP1707290926319308
-Tracking Number: AEL1112552567NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niets ontvangen
-voorkeur: Refund
Oke ik ga dit voor je regelen. Ik verwacht dat je hier morgen / overmorgen bericht over moet krijgen. Ze zullen vragen om je resend te bevestigen samen met je adres.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 15:39 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Ja, ik heb bericht gehad, bedankt. Maar die 3 maanden is niet alleen omdat het niet is aangekomen, verzending was namelijk ook pas na een maand. Maar goed, ik hoop dat het nu in orde komt, heb al diverse keren besteld bij Gearbest en dit is de eerste keer dat het compleet in de soep loopt.
Oei een maand is inderdaad wel heel lang en totaal niet gebruikelijk. Dat is alleen het geval als het product niet op voorraad is (staat dan aangegeven). Mocht dit nog eens voorkomen laat het dan direct weten.
Hopelijk heb ik je kunnen helpen hiermee.
pi_173879307
Bij deze, alvast bedankt!

-Orderdatum: Aug 22, 2017
-Product:https://www.gearbest.com/batteries/pp_432023.html
-Ordernummer:W1708210907065846
-Tracking Number:AEL1112572416NL
-Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
-Probleem:Is er nog steeds niet
-voorkeur: resend / refund? Resend graag!
pi_173882858
quote:
0s.gif Op maandag 18 september 2017 19:23 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dat is raar. Je zou normaal al bericht moeten hebben gekregen. Ik ga navragen waar je bericht blijft, want zie dat de mensen van vrijdag en dit weekend wel al bericht hebben gekregen. Ik vermoed dat ze er overeen gelezen/gescrold hebben.
Het is inmiddels woensdag... namiddag in China, ervaring leert dat antwoorden van support 's nachts Nederlandse tijd komen. Dus weer 2 dagen voorbij.. wat is er aan de hand?
pi_173884357
quote:
Dat is raar. Je zou normaal al bericht moeten hebben gekregen. Ik ga navragen waar je bericht blijft, want zie dat de mensen van vrijdag en dit weekend wel al bericht hebben gekregen. Ik vermoed dat ze er overeen gelezen/gescrold hebben.
Tot nu toe heb ik ook nog niets vernomen.
pi_173885047
- Orderdatum: 14-09-2017
-Product: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_722226.html
- Ordernummer: W1709141017327706
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:Priority line
- Probleem: Na 6 dagen nog steeds niet verzonden. Orderstatus is "packed". Zou jij aub kunnen kijken wat er aan de hand is? Dit is de eerste keer dat het opeens zo lang duurt. Alvast bedankt.

[ Bericht 0% gewijzigd door louis-lau op 20-09-2017 15:11:16 ]
pi_173886082
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:44 schreef kapeens het volgende:
Bij deze, alvast bedankt!

-Orderdatum: Aug 22, 2017
-Product:https://www.gearbest.com/batteries/pp_432023.html
-Ordernummer:W1708210907065846
-Tracking Number:AEL1112572416NL
-Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
-Probleem:Is er nog steeds niet
-voorkeur: resend / refund? Resend graag!
Ik heb nu ineens een refund gekregen terwijl ik een resend wilde. Ook heb ik 130GB points niet teruggekregen. Want dat is toch 2.60. Kan je dit alsnog even regelen?
pi_173887595
Beste,

Ik heb tot op heden mijn Xiaomi accu nog steeds niet binnen. Zouden jullie er naar kunnen kijken?

Orderdatum: Aug 05, 2017 08:30:25 AM
Order number: WW1708050830259842
Shipping method: Azerbaijan Post Unregistered
pi_173888990
Hallo,

Ik heb lang genoeg gewacht dus bij deze:

-Orderdatum: 22-07-2017
-Product: Original Xiaomi Wireless Bluetooth 4.0 Speaker
-Ordernummer: WW1707221517474294
-Tracking Number: WW1707221517474294
-Verzendmethode: Azerbaijan Registered
-Probleem: Niets ontvangen
-voorkeur: Resend
  woensdag 20 september 2017 @ 14:32:28 #190
172072 JiePieWie
Mechcommander for life!
pi_173889507
Tijd voor mijn ontbrekende pakketje hier ook even aan te melden:
- Orderdatum: 22-06-2018
- Product: Xiaomi Yeelight AC220V RGBW E27 Smart LED Bulb
- Ordernummer: W1706220938278044
- Ticketnummer: T17083001503
- Tracking nummer (indien beschikbaar): GEGMY00347125
- Verzendmethode: Switzerland Post

Het probleem is vrij eenvoudig: niet aangekomen. Diezelfde dat heb ik 2 van die lampen besteld (binnen 2 minuten) en eentje is er wel aangekomen zonder problemen maar de andere niet. Andere pakketjes van Gearbest zijn wel perfect aangekomen.

Gewenste oplossing: opnieuw versturen
pi_173889954
Klopt het dat de iLife v7s pro robotstofzuiger niet meer beschikbaar is in eu warehouse?

2 weken gelden via eu warehouse besteld en binnen gekregen. Nu wilde ik er nog 1 bestellen en het alleen via China :'(
hardcoholic
  CHI shopkeeper woensdag 20 september 2017 @ 15:41:06 #192
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173891126
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 september 2017 21:44 schreef kapeens het volgende:
Bij deze, alvast bedankt!

-Orderdatum: Aug 22, 2017
-Product:https://www.gearbest.com/batteries/pp_432023.html
-Ordernummer:W1708210907065846
-Tracking Number:AEL1112572416NL
-Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
-Probleem:Is er nog steeds niet
-voorkeur: resend / refund? Resend graag!
Ik ga het doorgeven. Ons beleid is aangepast voor deze verzendmethode naar 35 dagen. Je zal dus nog even wachten. Ik ga het wel proberen nu te regelen, maar mocht je nog een paar dagen moeten wachten dan weet je alvast waarom.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 07:43 schreef holybuck het volgende:

[..]

Het is inmiddels woensdag... namiddag in China, ervaring leert dat antwoorden van support 's nachts Nederlandse tijd komen. Dus weer 2 dagen voorbij.. wat is er aan de hand?
Hallo Holybuck,
Het is inderdaad woensdag en er is niks aan de hand :P. Voor je ordernummer: W1707101303574895 hebben we een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191634406932C.
Voor je andere order met ordernummer: W1707101257538122 hebben we tevens een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191636379961C.
Het enige gekke is dat je hier geen bericht van hebt gekregen. Kan je eens in je SPAM folder kijken. Anders kan je via deze pagina ook eventuele berichten kijken: https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 09:51 schreef Domize het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik ook nog niets vernomen.
Hallo,
Voor jou hebben we een ook een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709181914251635C.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 10:34 schreef louis-lau het volgende:
- Orderdatum: 14-09-2017
-Product: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_722226.html
- Ordernummer: W1709141017327706
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:Priority line
- Probleem: Na 6 dagen nog steeds niet verzonden. Orderstatus is "packed". Zou jij aub kunnen kijken wat er aan de hand is? Dit is de eerste keer dat het opeens zo lang duurt. Alvast bedankt.
Oke ik ga dit eens even uitzoeken.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:30 schreef kapeens het volgende:

[..]

Ik heb nu ineens een refund gekregen terwijl ik een resend wilde. Ook heb ik 130GB points niet teruggekregen. Want dat is toch 2.60. Kan je dit alsnog even regelen?
Waarschijnlijk hebben ze een refund gedaan, omdat het product niet direct verzonden kan worden. Ik ga navragen hoe het zit met de 130GB punten die je gebruikt hebt.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 12:53 schreef larry_flynt het volgende:
Beste,

Ik heb tot op heden mijn Xiaomi accu nog steeds niet binnen. Zouden jullie er naar kunnen kijken?

Orderdatum: Aug 05, 2017 08:30:25 AM
Order number: WW1708050830259842
Shipping method: Azerbaijan Post Unregistered
Oke ik ga het doorgeven. Naar alle waarschijnlijkheid is je pakketje verloren gegaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:02 schreef Jaymson het volgende:
Hallo,

Ik heb lang genoeg gewacht dus bij deze:

-Orderdatum: 22-07-2017
-Product: Original Xiaomi Wireless Bluetooth 4.0 Speaker
-Ordernummer: WW1707221517474294
-Tracking Number: WW1707221517474294
-Verzendmethode: Azerbaijan Registered
-Probleem: Niets ontvangen
-voorkeur: Resend
Oke ik ga dit voor je regelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:32 schreef JiePieWie het volgende:
Tijd voor mijn ontbrekende pakketje hier ook even aan te melden:
- Orderdatum: 22-06-2018
- Product: Xiaomi Yeelight AC220V RGBW E27 Smart LED Bulb
- Ordernummer: W1706220938278044
- Ticketnummer: T17083001503
- Tracking nummer (indien beschikbaar): GEGMY00347125
- Verzendmethode: Switzerland Post

Het probleem is vrij eenvoudig: niet aangekomen. Diezelfde dat heb ik 2 van die lampen besteld (binnen 2 minuten) en eentje is er wel aangekomen zonder problemen maar de andere niet. Andere pakketjes van Gearbest zijn wel perfect aangekomen.

Gewenste oplossing: opnieuw versturen
Hmm dat is inderdaad vrij vervelend. Ik ga dit voor je proberen om te lossen. Het zou kunnen dat ze een refund geven in plaats van een resend. Ik ga doorgeven dat je voorkeur naar een resend uitgaat.

quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 14:50 schreef Ferdii het volgende:
Klopt het dat de iLife v7s pro robotstofzuiger niet meer beschikbaar is in eu warehouse?

2 weken gelden via eu warehouse besteld en binnen gekregen. Nu wilde ik er nog 1 bestellen en het alleen via China :'(
Helaas is deze uitverkocht in ons EU warehouse en enkel nog te bestellen bij ons China Warehouse. Op dit moment kunnen ze niet aangeven wanneer deze weer beschikbaar is in ons EU warehouse. Onze excuses hiervoor.
pi_173894390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:41 schreef Gearbest het volgende:

Hallo,
Voor jou hebben we een ook een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709181914251635C.
Bedankt maar waar kan ik die order terugzien dan? Ik vraag het maar even omdat ik het nergens kan terugvinden en het anders misschien weer ergens fout gaat. Ook niet in mijn spamfolder of op https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list
pi_173895814
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:41 schreef Gearbest het volgende:
Hallo Holybuck,Het is inderdaad woensdag en er is niks aan de hand . Voor je ordernummer: W1707101303574895 hebben we een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191634406932C.Voor je andere order met ordernummer: W1707101257538122 hebben we tevens een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191636379961C.Het enige gekke is dat je hier geen bericht van hebt gekregen. Kan je eens in je SPAM folder kijken. Anders kan je via deze pagina ook eventuele berichten kijken: https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list
Heel apart... geen mail (ook niet in spambox), in mijn account kom ik deze twee (RMA)orders niet tegen. Ook bij de ticket-list staan alleen nog de tickets waarmee ik me bij jou heb gemeld (T17090400510 en T17090400515) met dezelfde status waarbij Vivian vraagt om bewijs van niet-afleveren.

Zijn ze onderweg of wachten ze nog op input? Als ze onderweg zijn, heb je dan de track&trace codes voor me?
  CHI shopkeeper woensdag 20 september 2017 @ 20:59:21 #195
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173897942
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 18:02 schreef Domize het volgende:

[..]

Bedankt maar waar kan ik die order terugzien dan? Ik vraag het maar even omdat ik het nergens kan terugvinden en het anders misschien weer ergens fout gaat. Ook niet in mijn spamfolder of op https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 19:23 schreef holybuck het volgende:

[..]

Heel apart... geen mail (ook niet in spambox), in mijn account kom ik deze twee (RMA)orders niet tegen. Ook bij de ticket-list staan alleen nog de tickets waarmee ik me bij jou heb gemeld (T17090400510 en T17090400515) met dezelfde status waarbij Vivian vraagt om bewijs van niet-afleveren.

Zijn ze onderweg of wachten ze nog op input? Als ze onderweg zijn, heb je dan de track&trace codes voor me?
Ik ga dit voor jullie beiden navragen.
Ik heb wel bevestigd gekregen dat jullie beide resends klaar staan. Je zou de ordernummers hier kunnen invullen. Op dit moment zijn ze nog niet beschikbaar zou wel geupdate moeten worden door het postbedrijf.
pi_173899390
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 15:41 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga het doorgeven. Ons beleid is aangepast voor deze verzendmethode naar 35 dagen. Je zal dus nog even wachten. Ik ga het wel proberen nu te regelen, maar mocht je nog een paar dagen moeten wachten dan weet je alvast waarom.

[..]

Hallo Holybuck,
Het is inderdaad woensdag en er is niks aan de hand :P. Voor je ordernummer: W1707101303574895 hebben we een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191634406932C.
Voor je andere order met ordernummer: W1707101257538122 hebben we tevens een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709191636379961C.
Het enige gekke is dat je hier geen bericht van hebt gekregen. Kan je eens in je SPAM folder kijken. Anders kan je via deze pagina ook eventuele berichten kijken: https://support.gearbest.com/ticket/ticket/ticket-list

[..]

Hallo,
Voor jou hebben we een ook een resend geregeld met ordernummer: WRMA1709181914251635C.

[..]

Oke ik ga dit eens even uitzoeken.

[..]

Waarschijnlijk hebben ze een refund gedaan, omdat het product niet direct verzonden kan worden. Ik ga navragen hoe het zit met de 130GB punten die je gebruikt hebt.

[..]

Oke ik ga het doorgeven. Naar alle waarschijnlijkheid is je pakketje verloren gegaan.

[..]

Oke ik ga dit voor je regelen.

[..]

Hmm dat is inderdaad vrij vervelend. Ik ga dit voor je proberen om te lossen. Het zou kunnen dat ze een refund geven in plaats van een resend. Ik ga doorgeven dat je voorkeur naar een resend uitgaat.

[..]

Helaas is deze uitverkocht in ons EU warehouse en enkel nog te bestellen bij ons China Warehouse. Op dit moment kunnen ze niet aangeven wanneer deze weer beschikbaar is in ons EU warehouse. Onze excuses hiervoor.
Moet ik zelf nog iets regelen of hoor ik vanzelf van jullie?
pi_173908840
Hallo GB!

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of jullie Priority line verzendmethode vrij is van douanekosten! So niet, komen jullie nog met zo'n verzendmethode of verzekering?
pi_173909194
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 13:06 schreef Brentolinni het volgende:
- Orderdatum: Sep 02, 2017
- Product: Xiaomi Redmi Note 4 3GB RAM 4G Phablet
- Ordernummer: W1709021009565471
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RS662931467GB
- Verzendmethode: Free shipping registered (Royal Mail)
- Probleem: Verkeerd product gekregen
- Support ticket: T17091526761

Ik heb een vekeerd product gekregen, maar communicatie over de mail verloopt stroef. Ze begrijpen niet dat ik het verkeerde product heb gekregen. In de ticket zal je zien staan dat ik foto's van het verkeerde product heb gemaakt, inclusief foto van de SKU (AF-ARC-BLK-001).
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2017 18:08 schreef Gearbest het volgende:
[..]

Hallo,
Oei dat is natuurlijk zeer vervelend. Ik ga dit voor jou proberen te regelen dat je een resend doen of dat je volledig gaan refunden. Wel heel goed dat je foto's hebt toegevoegd. Mocht ik feedback terug krijgen dan laat ik het direct weten.
Ik vroeg mij af of er al een update was over een resend/refund. Er is een nieuwe ticket AT17091809232 aangemaakt waarin staat dat ze kijken naar een oplossing. Als ik het goed begrijp uit de mail zou ik al een antwoord moeten hebben.
  CHI shopkeeper donderdag 21 september 2017 @ 16:05:03 #199
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173912592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 11:30 schreef kapeens het volgende:

[..]

Ik heb nu ineens een refund gekregen terwijl ik een resend wilde. Ook heb ik 130GB points niet teruggekregen. Want dat is toch 2.60. Kan je dit alsnog even regelen?
Helaas kan ik er niet voor zorgen dat je de 130GB punten terugkrijgt. Mijn excuses hiervoor.

quote:
1s.gif Op woensdag 20 september 2017 21:53 schreef larry_flynt het volgende:

[..]

Moet ik zelf nog iets regelen of hoor ik vanzelf van jullie?
Als het goed is krijg je hiervan een e-mail of een support ticket op je account.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:04 schreef eddepetfokt het volgende:
Hallo GB!

Het is mij nog niet helemaal duidelijk of jullie Priority line verzendmethode vrij is van douanekosten! So niet, komen jullie nog met zo'n verzendmethode of verzekering?
Hallo Eddepetfokt,
Helaas is de Priority Line verzending niet vrij van douanekosten. De kans is via deze manier wel het kleinst. Op dit moment staat een dergelijke verzekering/verzendmethode nog in de kinderschoenen en het is maar de vraag of dat het er überhaupt komt.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 13:25 schreef Brentolinni het volgende:

[..]

[..]

Ik vroeg mij af of er al een update was over een resend/refund. Er is een nieuwe ticket AT17091809232 aangemaakt waarin staat dat ze kijken naar een oplossing. Als ik het goed begrijp uit de mail zou ik al een antwoord moeten hebben.
Hallo,
Ik heb alleen bericht terug gekregen dat ze er mee bezig zijn om een passende oplossing voor je te regelen. Dit zal een refund of een resend worden denk ik zo. Ik weet zelf nog niet wat er besloten is daarover.
pi_173916093
quote:
0s.gif Op woensdag 20 september 2017 20:59 schreef Gearbest het volgende:

[..]

[..]

Ik ga dit voor jullie beiden navragen.
Ik heb wel bevestigd gekregen dat jullie beide resends klaar staan. Je zou de ordernummers hier kunnen invullen. Op dit moment zijn ze nog niet beschikbaar zou wel geupdate moeten worden door het postbedrijf.
Het blijft oorverdovend stil in mijn mailbox en op mijn account. Ook in de link die je gaf zijn de ordernummers nog onbekend.......
Het is nu ruim een week geleden sinds ik me hier meldde en behalve jouw toezegging heb ik nog geen zicht op dat het ook daadwerkelijk opnieuw is ingepakt en verstuurd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')