quote:Op woensdag 27 september 2017 11:50 schreef Brentolinni het volgende:
Hallo gearbest,
Ik wacht nog steeds op een oplossing van ticket AT17091809232, vervolg van T17091526761. Het duurt nu al meer dan een week. Sinds mijn vorige reply zeiden ze dat ze 2-3 werkdagen nog nodig hadden, die nu voorbij zijn (als ik uit ga van chinatijd).
Weet je toevallig hoelang dit bevestigen kan duren? Dan weet ik namelijk hoelang ik een tijdelijke mobiel moet hebben voor hij aankomt Is er ook al besloten of ik dat xiaomi armbandje moet terugsturen trouwens? Bedankt voor alle informatie tot nu toe.quote:Op woensdag 27 september 2017 13:17 schreef Gearbest het volgende:
Net bericht terug van mijn contactpersoon.
We sturen je 300GB punten om je alvast wat tegemoet te komen (voor het wachten). We wachten zelf nog op bevestiging van het pakketje met onze warehouse medewerkers. Als ze bevestigd hebben zullen we een resend versturen.
Oke ik ga dit voor je navragen. Dit was 1 bestelling? Heb je misschien een foto van de pakbon en kan je die via die PM sturen?quote:Op vrijdag 29 september 2017 13:16 schreef yosander het volgende:
Hi Gearbest,
- Orderdatum: 09-09-2017
- Product: Xiaomi Mi Band 2
- Ordernummer: WP1709090549417809
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: Netherlands Registered
- Probleem: Ene helft van mijn bestelling is wel verzonden en aangekomen (Xiaomi Yeelight), echter over de Mi Band 2 kan ik niks vinden
Normaal gezien een aantal dagen voor de bevestiging. Alleen door de feestdagen daar kan er een vertraging zijn. Als ik een update krijg dan hoor je het direct. Over het Xiaomi armbandje heb ik nog niks gehoord.quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:26 schreef Brentolinni het volgende:
[..]
[..]
Weet je toevallig hoelang dit bevestigen kan duren? Dan weet ik namelijk hoelang ik een tijdelijke mobiel moet hebben voor hij aankomt Is er ook al besloten of ik dat xiaomi armbandje moet terugsturen trouwens? Bedankt voor alle informatie tot nu toe.
Hopelijk overleef je het wel?quote:Op vrijdag 29 september 2017 20:26 schreef _Fonz het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik in hemelsnaam kan unsubscriben van die mails waar ik wekelijks 2 tot 3 keer mee dood gegooid wordt?
This e-mail is a GearBest advertisement. GearBest will always protect your security and privacy.
Please read our detailed Privacy Policy.
Please do not reply to this email. For support, you can Contact Us.
If you'd rather not receive future e-mails, you can unsubscribe here.
Als ik op unsubscribe here klik gebeurd er helemaal niets. Pagina is dood
Dat is wel heel raar inderdaad. De tracking gebeurd door het postorderbedrijf en deze moet deze up to date houden. Ik denk dat er iets mis is gegaan bij het postorderbedrijf. Ik ga wel navragen hoe dit mogelijk is. Bedankt voor het melden!quote:Op vrijdag 29 september 2017 21:58 schreef Drowzz het volgende:
- Orderdatum: 13/09/2017
- Product: Xiaomi m365
- Ordernummer: WP1709131759549472
- Tracking nummer (indien beschikbaar): TH15058992797650
- Verzendmethode:
- Probleem:
2 orders Geplaatst op 13/09. De ene kreeg ik gisteren binnen, terwijl de tracking van deze order het nog niet eens doet.
Vraag is dus waarom ik hem niet kan tracken?
Pm werkt niet echt chill via mobiel dus dan maar zoquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:02 schreef Gearbest het volgende:
Door de feestdagen weet ik niet hoe snel ik nu antwoord terug krijg. Hierdoor kan er eventuele vertraging zijn, maar ik hoop zo snel mogelijk antwoord terug te hebben. Als ik antwoord terug heb laat ik het direct weten.
[..]
Oke ik ga dit voor je navragen. Dit was 1 bestelling? Heb je misschien een foto van de pakbon en kan je die via die PM sturen?
[..]
Normaal gezien een aantal dagen voor de bevestiging. Alleen door de feestdagen daar kan er een vertraging zijn. Als ik een update krijg dan hoor je het direct. Over het Xiaomi armbandje heb ik nog niks gehoord.
[..]
Hopelijk overleef je het wel?
Je kan via deze link aangeven dat je de e-mails niet meer wilt ontvangen en alleen maar informatie over je orders wilt ontvangen. Mocht het niet lukken / werken dan mag je je e-mail adres doorsturen via een PM.
[..]
Dat is wel heel raar inderdaad. De tracking gebeurd door het postorderbedrijf en deze moet deze up to date houden. Ik denk dat er iets mis is gegaan bij het postorderbedrijf. Ik ga wel navragen hoe dit mogelijk is. Bedankt voor het melden!
Hallo CrashO,quote:Op zaterdag 30 september 2017 12:55 schreef CrashO het volgende:
Ik heb een defect mes ontvangen (Sanrenmu 7023 LUI) waarbij de carbonfiber (verflaag..) niet goed hechte en dus bij vastgrijpen aan je hand blijft plakken. Ik dacht eerst dat het smeerolie was over het gehele oppervlak, maar na (steeds grondiger) poetsen was kwam uiteindelijk de grondverf tevoorschijn.. en plakte het nog steeds. Missende primer-laag lijkt me dus. En toen ik hier een eerlijke review over schreef (scherp goed blad, defecte handles), werd deze review niet geplaatst, maar kreeg ik wel een aanbod van maar liefst $2 tegemoetkoming aan GB punten
Kan ik niet kiezen om alsnog die review erop te krijgen? Dat mes kan ik weggooien en is $7 over de balk geflikkerd. Dan waarschuw liever andere klanten over dit specifieke model, dan dat ik $2 terug krijg op een aankoop van het 4 dubbele. Dan liever niks terug en eerlijkheid.
Orderno: W1709131658497407
Foto's waren al in het ticket naar GB gestuurd nadat mijn review was afgekeurd. Resultaat van die foto's was dus die 100 puntjes. Maar met de keuze tussen eerlijke voorlichting of $2 aan refund ga ik liever voor de voorlichting.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:28 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo CrashO,
Zeer vervelend dat je een defect product hebt ontvangen. Waarom ga je een review schrijven over een defect in plaats van contact met ons op te nemen voor een refund / resend. Dan zou je daar een betere review over kunnen maken. Zou je mij eventueel foto's van het defect product kunnen sturen via PM? Qua review denk ik niet dat ik daar iets aan kan doen. Ik kan wel proberen een refund of resend voor je te regelen in de hoop dat het dan geen defect product betreft.
Heb al een antwoord gekregen op fb messengerquote:Op zaterdag 30 september 2017 00:12 schreef yosander het volgende:
[..]
Pm werkt niet echt chill via mobiel dus dan maar zo
https://imgur.com/7bBXEdX
Nee natuurlijk dat snap ik. Vind het juist goed dat mensen hier andere voor waarschuwen. Ik ga wel kijken of ik wat invloed kan uitoefenen om die review terug te kunnen zetten en om jou goed te compenseren! Vind het ook niet kunnen dat ze de review verwijdert hebben. Bedankt voor het melden en als ik bericht terug heb dan laat ik het direct weten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Foto's waren al in het ticket naar GB gestuurd nadat mijn review was afgekeurd. Resultaat van die foto's was dus die 100 puntjes. Maar met de keuze tussen eerlijke voorlichting of $2 aan refund ga ik liever voor de voorlichting.
Ik heb een lade vol Sanrenmu en Ganzo's hier liggen en dit ding is de slechtste van allemaal. Stroeve flip en missende coating waardoor de verf dus plakt. En toen ik hem (nadat ik de "carbon" met 1 rub alcohol eraf veegde) uit elkaar schroefde vond ik roest aan de binnenzijde van de handles. Dus ik wilde gewoon een eerlijke review over het product wat ik ontvangen had doen. Het was geen bashreview op GB ofzo.
Maargoed, foto's nog een keer (niet dat plakkende verf zichtbaar is op een foto), maar je ziet wel de vastgekoekte witte vezels nadat ik er met een doekje overheen ging:
[ afbeelding ]
Droge doek deed niks tegen het plakken, water niet, zeep niet, afwasmiddel niet. En isopropyl alcohol haalde de "carbonfiber" print er in 1 veeg af.
Oke perfect dus dan hoef ik niks meer voor jou te doen?quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Heb al een antwoord gekregen op fb messenger
Noop, dankjewel!quote:Op zaterdag 30 september 2017 17:49 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Oke perfect dus dan hoef ik niks meer voor jou te doen?
Hallo,quote:Op zaterdag 30 september 2017 19:49 schreef j0p3Y het volgende:
Mijn bestellingen van 6, 7, 14 en 19 september zijn reeds binnen, maar mijn reshipment van de bestelling van 7 juli nog steeds niet. En jawel hoor, zoals ik verwachtte is van dat model inmiddels weer een improvede versie uitgekomen, de KZ ZS6. Als je maar lang genoeg moet blijven wachten...een kwartaal wachten op je bestelling is echt onacceptabel.
excuses da'k er zo zuur over ben, ik ben ook zo ontzettend benieuwd naar deze in ears dat elke week wachten er een teveel is. Zoals he merkt komen er toch inderdaad bestellingen binnen die me verrassen, nitecore zaklamp, twee ganzo messen/ multi tools enzovoort... :-)quote:Op zaterdag 30 september 2017 20:35 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo,
Fijn om te horen dat je andere bestellingen wel snel zijn aangekomen. Wij vinden het ook zeer spijtig dat er vele orders verloren zijn gegaan. We doen ons best om dit op te lossen en jou resend is dan ook onderweg. Je zal deze spoedig in ontvangst kunnen nemen. Dat er een nieuwe versie uitkomt kunnen we niks aan doen, maar de resend die je hebt aangevraagd op 7 september is dan ook onderweg. Natuurlijk is het onacceptabel, maar dat de orders verloren zijn gegaan en dat hadden we liever ook niet gezien natuurlijk...
Dat is geen probleem en volkomen logisch. Als ik een nieuwe gadget bestel wil ik deze natuurlijk ook zo snel mogelijk in huis hebben dus snap het helemaal. Ik begrijp dat het vervelen is dat je al zo lang moet wachten.quote:Op zaterdag 30 september 2017 22:18 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
excuses da'k er zo zuur over ben, ik ben ook zo ontzettend benieuwd naar deze in ears dat elke week wachten er een teveel is. Zoals he merkt komen er toch inderdaad bestellingen binnen die me verrassen, nitecore zaklamp, twee ganzo messen/ multi tools enzovoort... :-)
oke ik ga dit voor je regelen. Door de Nationale Feestdagen daar kan er wel enige vertraging zijn voor dit verwerkt wordt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 08:07 schreef mopf het volgende:
- Orderdatum: 02/08/2017
- Product: Chain Puzzle EDC Focus Toy for Killing Time
- Ordernummer: W1707311147481810
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112554941NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail:
- Probleem:nooit aangekomen, befaamde verzendmethode, geld terug op PayPal?
Ik ga dit voor je proberen te regelen. Door de Nationale Feestdagen daar kan er wel enige vertraging zijn voor dit verwerkt wordt.quote:Op zondag 1 oktober 2017 20:59 schreef w1an het volgende:
- Orderdatum: 04/09/2017
- Product: Original Xiaomi Piston In Ear Earphones Fresh Version
- Ordernummer: W1709040352032247
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112596678NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail:
- Probleem:nooit aangekomen, beruchte verzendmethode, graag opnieuw verzenden met andere methode.
Filmpje vind je hier:quote:Oei dat is zeer vervelend. Ik ga het doorgeven en ga ook direct een resend voor je te regelen. Het kan zijn dat ze vragen om enkele foto's te maken om je DOA te bevestigen. Zou je mij een video kunnen sturen van de DOA? Dan kunnen we dit bevestigen.
quote:
Oke ik ga dit voor jullie proberen te regelen. Helaas kan ik donderdag pas iemand daar contacten hierover door de Nationale Feestdagen daar. Dit is wel een vervanger dus ben benieuwd hoe gaat gaat werken. Mijn normale contactpersoon komt pas 10 oktober terug.quote:Op maandag 2 oktober 2017 14:17 schreef wizzra2 het volgende:
Bedankt voor het bieden van dit support kanaal. Hierbij ook van mij een aantal orders die via Azerbaijan zijn gestrand:
- Orderdatum: 15/08
- Product: LCD Writing Tablet Family School Education Drawing Board
- Ordernummer: WWP1708151446497665
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112564457NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet aangekomen. Graag resend.
- Orderdatum: 19/08
- Product: JIAWEN Zigbee Smartphone Control Dimmable LED Bulb
- Ordernummer: W1708191705360897
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112570046NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet aangekomen. Graag resend.
- Orderdatum: 06/09
- Product: Baby Kid 360 Degree Rotary UFO Bowl Toy
- Ordernummer: W1709060753468703
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112602033NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Nog geen 35 dagen verstreken, maar vertrouw erop dat ook deze netjes in het zwarte azerbaijaanse gat is verdwenen, dus mag ook vast opgelijnd worden voor het 'resend' proces.
Groet,
wizzra
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |