abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_174026168
registreer om deze reclame te verbergen


[ Bericht 100% gewijzigd door Gearbest op 27-09-2017 10:31:30 ]
pi_174026733
-Orderdatum: Aug 01, 2017
-Ordernummer:W1708010532458842
-Tracking Number: AEL1112555092NL
-Probleem: Niet ontvangen

-Orderdatum: Aug 23, 2017
-Ordernummer: W1708231229597043
-Tracking Number: AEL1112605813NL
-Probleem: Niet ontvangen

Graag wil ik voor beiden een resend.

-Orderdatum: Sep 13, 2017
-Ordernummer: W1709130058111373
-Probleem: Nog niet verzonden. Product was 2 weken geleden op voorraad, daarna vorige week ook even op voorraad, maar toch niet verzonden ondanks het herhaaldelijk drukken op dispatch faster. Nu staat het op arrival notice. Wanneer wordt het verzonden?
pi_174027479
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:00 schreef SuliR het volgende:
racking Number: AEL1112555092NL
-Probleem: Niet ontvangen

-Orderdatum: Aug 23, 2017
-Ordernummer: W1708231229597043
-Tracking Number: AEL1112605813NL
-Probleem: Niet ontvangen

Graag wil ik voor beiden een resend.

-Orderdatum: Sep 13, 2017
-Ordernummer: W1709130058111373
-Probleem: Nog niet verzonden. Product was 2 weken geleden op voorraad, daarna vorige week ook even op voorraad, maar toch niet verzonden ondanks het herhaaldelijk drukken op dispatch faster. Nu staat het op arrival notice. Wanneer wordt het verzonden?
Oke ik ga voor beide een resend proberen te regelen. Zijn ze beide met Azerbaijan verzonden? De 2e order zal toch nog even moeten wachten vrees ik.
Tevens zal ik navragen hoe het staat met het verzenden van je order. Wanneer de voorraad op is en weer aangevuld wordt. Dan worden de orders die al eerst geplaatst werden ook het eerst verzonden.


Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
Voorkeur: Resend / Refund?

Volgens het beleid van Gearbest kunnen we vaak pas na 2 maanden een geld teruggave doen of de order opnieuw verzenden. Heb je nog een order met Azerbaijan Air Mail dan geldt een beleid van 35 dagen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Gearbest op 27-09-2017 11:44:53 ]
pi_174027656
registreer om deze reclame te verbergen
Hallo Gearbest,

Wil graag even iets vragen.
Mijn bestelling:
Sep 22, 2017 13:36:38 PM
Order nummer: WW1709221336382328
Shipping method: NLMBXHQ

Deze bestelling staat al dagen op status packed op de website.
In de App. staat deze al dagen op dispatched.
We zijn nu 7 dagen verder van de aankoop en een bevroren status ondanks dat de verzend datums die tijdens de aankoop op de site worden weergegeven anders beloofden.

Had graag geweten of deze zending inmiddels onderweg is of dat deze nog altijd niet het warehouse verlaten heeft en of er een al tracking nummer is?
Heb namelijk nog niks mogen ontvangen in de mailbox.

B.v.d.
pi_174027772
Hallo gearbest,

Ik wacht nog steeds op een oplossing van ticket AT17091809232, vervolg van T17091526761. Het duurt nu al meer dan een week. Sinds mijn vorige reply zeiden ze dat ze 2-3 werkdagen nog nodig hadden, die nu voorbij zijn (als ik uit ga van chinatijd).
pi_174028194
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:46 schreef Baracuda53 het volgende:
Hallo Gearbest,

Wil graag even iets vragen.
Mijn bestelling:
Sep 22, 2017 13:36:38 PM
Order nummer: WW1709221336382328
Shipping method: NLMBXHQ

Deze bestelling staat al dagen op status packed op de website.
In de App. staat deze al dagen op dispatched.
We zijn nu 7 dagen verder van de aankoop en een bevroren status ondanks dat de verzend datums die tijdens de aankoop op de site worden weergegeven anders beloofden.

Had graag geweten of deze zending inmiddels onderweg is of dat deze nog altijd niet het warehouse verlaten heeft en of er een al tracking nummer is?
Heb namelijk nog niks mogen ontvangen in de mailbox.

B.v.d.
Hallo,
Ik weet dat door de grote hoeveelheid orders door de September aanbiedingen er een kleine vertraging is. Ik ga navragen hoe het met deze order staat.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:50 schreef Brentolinni het volgende:
Hallo gearbest,

Ik wacht nog steeds op een oplossing van ticket AT17091809232, vervolg van T17091526761. Het duurt nu al meer dan een week. Sinds mijn vorige reply zeiden ze dat ze 2-3 werkdagen nog nodig hadden, die nu voorbij zijn (als ik uit ga van chinatijd).
Hallo,
Ik ga navragen waarom je nog geen bericht terug hebt gekregen en of er al meer informatie hierover beschikbaar is.
pi_174028280
registreer om deze reclame te verbergen
Ok bedankt alvast!
pi_174028554
Goedemiddag,

Helaas dacht ik mijn drone gister te ontvangen, maar dit was niet het geval. WA1709130535131771 is mijn ordernummer. Afgelopen 6 dagen geen updates kunnen bekijken van waar mijn pakketje is. Normaal gesproken ontvang ik pakketjes binnen 7-9 dagen met BG, dus ik was benieuwd waar mijn pakketje momenteel is.

Alvast bedankt voor de hulp!
pi_174029892
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:50 schreef Brentolinni het volgende:
Hallo gearbest,

Ik wacht nog steeds op een oplossing van ticket AT17091809232, vervolg van T17091526761. Het duurt nu al meer dan een week. Sinds mijn vorige reply zeiden ze dat ze 2-3 werkdagen nog nodig hadden, die nu voorbij zijn (als ik uit ga van chinatijd).
Net bericht terug van mijn contactpersoon.
We sturen je 300GB punten om je alvast wat tegemoet te komen (voor het wachten). We wachten zelf nog op bevestiging van het pakketje met onze warehouse medewerkers. Als ze bevestigd hebben zullen we een resend versturen.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 12:22 schreef CyberSick99 het volgende:
Goedemiddag,

Helaas dacht ik mijn drone gister te ontvangen, maar dit was niet het geval. WA1709130535131771 is mijn ordernummer. Afgelopen 6 dagen geen updates kunnen bekijken van waar mijn pakketje is. Normaal gesproken ontvang ik pakketjes binnen 7-9 dagen met BG, dus ik was benieuwd waar mijn pakketje momenteel is.

Alvast bedankt voor de hulp!
De levertijd is ook afhankelijk van de verzendmethode die je gebruikt het.
Je pakketje is onderweg. Je kan het traceren met Tracking number: 5359399024 op de website: http://www.dpd.co.uk/

quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:46 schreef Baracuda53 het volgende:
Hallo Gearbest,

Wil graag even iets vragen.
Mijn bestelling:
Sep 22, 2017 13:36:38 PM
Order nummer: WW1709221336382328
Shipping method: NLMBXHQ

Deze bestelling staat al dagen op status packed op de website.
In de App. staat deze al dagen op dispatched.
We zijn nu 7 dagen verder van de aankoop en een bevroren status ondanks dat de verzend datums die tijdens de aankoop op de site worden weergegeven anders beloofden.

Had graag geweten of deze zending inmiddels onderweg is of dat deze nog altijd niet het warehouse verlaten heeft en of er een al tracking nummer is?
Heb namelijk nog niks mogen ontvangen in de mailbox.

B.v.d.
Je pakketje is a verstuurd. Het is afhankelijk van het postorderbedrijf om de updates door te voeren. Daar kan soms een vertraging in zitten, maar het pakketje in onderweg.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 11:00 schreef SuliR het volgende:
-Orderdatum: Aug 01, 2017
-Ordernummer:W1708010532458842
-Tracking Number: AEL1112555092NL
-Probleem: Niet ontvangen

-Orderdatum: Aug 23, 2017
-Ordernummer: W1708231229597043
-Tracking Number: AEL1112605813NL
-Probleem: Niet ontvangen

Graag wil ik voor beiden een resend.

-Orderdatum: Sep 13, 2017
-Ordernummer: W1709130058111373
-Probleem: Nog niet verzonden. Product was 2 weken geleden op voorraad, daarna vorige week ook even op voorraad, maar toch niet verzonden ondanks het herhaaldelijk drukken op dispatch faster. Nu staat het op arrival notice. Wanneer wordt het verzonden?
Voor je eerste order heb je een bericht ontvangen voor een resend. Je 2e order is op 8 september verstuurd en je moet daarvoor dus nog wel even geduld hebben.
Je laatste order is nog niet verstuurd, omdat er geen voorraad is. Ze wel de order af in de volgorde van bestelling.

[ Bericht 30% gewijzigd door Gearbest op 27-09-2017 13:24:07 ]
pi_174030329
[quote]0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:17 schreef Gearbest het volgende:

.

[..]

Je pakketje is a verstuurd. Het is afhankelijk van het postorderbedrijf om de updates door te voeren. Daar kan soms een vertraging in zitten, maar het pakketje in onderweg.

[..]

Bedankt voor de melding.
Had dit al gedacht ,maar had totaal geen ge-update informatie of bericht hierover ontvangen.
Nu rest mij alleen nog te vragen is er dan ook een tracking nummer van, want dit heb ik namelijk nog niet om het pakket te volgen...

b.v.d.
pi_174030401
[..]

De levertijd is ook afhankelijk van de verzendmethode die je gebruikt het.
Je pakketje is onderweg. Je kan het traceren met Tracking number: 5359399024 op de website: http://www.dpd.co.uk/

In dit geval is er gekozen voor Priority Line. Omdat ik nog geen enkele update heb kunnen lezen vroeg ik me af hoe het zat. Nog even wachten dan maar.
pi_174031364
quote:
Voor je eerste order heb je een bericht ontvangen voor een resend. Je 2e order is op 8 september verstuurd en je moet daarvoor dus nog wel even geduld hebben.
Je laatste order is nog niet verstuurd, omdat er geen voorraad is. Ze wel de order af in de volgorde van bestelling.
Ok thanks. Heb inderdaad een bericht ontvangen en antwoord erop gegeven wat betreft de eerste order.
Wist niet dat de order van 23 augustus pas op 8 september verstuurd was. Was het in augustus ook al zo druk?
Ok. Hoop dat ze binnenkort weer nieuwe voorraad krijgen.
pi_174038064
Ik heb me geld weer ontvangen, top!

Dankjewel voor service, alleen jammer dat het nodig was.
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_174042045
-Orderdatum: Aug 17, 2017
-Ordernummer: WWP1708170642428654
-Tracking Number: AEL1112566918NL.
-Probleem: Niet ontvangen

Mag ik een resend?
pi_174043155
Orderdatum: 12-8-2017
- Product: Meerdere item.
- Ordernummer: W1708120107492385
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112562532NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Airmail
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend
pi_174044853
quote:
0s.gif

[-Orderdatum: 28-06-2017
-Product: Original Xiaomi In-ear Hybrid Earphones Pro
-Ordernummer: W1706281609237244
-Tracking Number: RS877255746NL
- Ticketnr: T17091520669
-Verzendmethode: Netherlands Post Registered: Jun 29, 2017 05:40:40 AM PST
-Probleem: oordopjes geven geen geluid meer, bij het draaien van de jack komt er soms wel goed geluid. In meerdere apparaten geprobeerd. Ik denk dat het een jack probleem is, geen kabel probleem. GB heeft 12 usd voor de wallet geboden. Je hebt eerder ook al hierop gereageerd trouwens. Als 12 USD het meest haalbare is, is dat ook prima, maar zo heb je er in ieder geval nog naar gekeken, zal ze nadat jij een bericht hebt gestuurd wel uitsluitsel geven, alvast bedankt! ]

Ik heb het doorgegeven en wacht nu op antwoord af O-)

update?:)
pi_174045747
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:43 schreef Baracuda53 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 27 september 2017 13:17 schreef Gearbest het volgende:

Je pakketje is a verstuurd. Het is afhankelijk van het postorderbedrijf om de updates door te voeren. Daar kan soms een vertraging in zitten, maar het pakketje in onderweg.

[..]

Bedankt voor de melding.
Had dit al gedacht ,maar had totaal geen ge-update informatie of bericht hierover ontvangen.
Nu rest mij alleen nog te vragen is er dan ook een tracking nummer van, want dit heb ik namelijk nog niet om het pakket te volgen...

b.v.d.
Ik ga het tracking nummer voor je navragen.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:47 schreef CyberSick99 het volgende:
[..]

De levertijd is ook afhankelijk van de verzendmethode die je gebruikt het.
Je pakketje is onderweg. Je kan het traceren met Tracking number: 5359399024 op de website: http://www.dpd.co.uk/

In dit geval is er gekozen voor Priority Line. Omdat ik nog geen enkele update heb kunnen lezen vroeg ik me af hoe het zat. Nog even wachten dan maar.
Bij priority line kan het even duren voordat je pakketje in de UK is aangekomen. Wanneer deze daar aan is gekomen wordt alles netjes steeds vermeld. Dit kan een aantal dagen duren.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 14:38 schreef SuliR het volgende:

[..]

Ok thanks. Heb inderdaad een bericht ontvangen en antwoord erop gegeven wat betreft de eerste order.
Wist niet dat de order van 23 augustus pas op 8 september verstuurd was. Was het in augustus ook al zo druk?
Ok. Hoop dat ze binnenkort weer nieuwe voorraad krijgen.
Nee dat niet, maar de vraag was groter dan de voorraad.. Toen de voorraad weer aangevuld was hebben ze de openstaande orders direct verwerkt.

quote:
14s.gif Op woensdag 27 september 2017 19:44 schreef DieselTank het volgende:
Ik heb me geld weer ontvangen, top!

Dankjewel voor service, alleen jammer dat het nodig was.
Graag gedaan O-)

quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:02 schreef zjean het volgende:
-Orderdatum: Aug 17, 2017
-Ordernummer: WWP1708170642428654
-Tracking Number: AEL1112566918NL.
-Probleem: Niet ontvangen

Mag ik een resend?
Als je verzendmethode Azerbaijan is dan kan ik dit voor je regelen. Heb je een andere verzendmethode dan zul je nog even moeten wachten. Ik kan hem dan wel al voor je klaar zetten.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 22:32 schreef Kees1972 het volgende:
Orderdatum: 12-8-2017
- Product: Meerdere item.
- Ordernummer: W1708120107492385
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112562532NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Airmail
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend
Ik ga dit voor je regelen Kees. Je ontvangt snel een bericht hierover waarbij je enkele gegevens moet bevestigen voor de resend.

quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 23:35 schreef mopf het volgende:

[..]

update?:)
Ik heb helaas niet meer kunnen bereiken dan de $12 die ze je hebben aangeboden... Helaas... :'(
pi_174050009
Mijn eerste bestelling bij GearBest en ik moet helaas al een beroep op jullie doen. Het product arriveerde DOA.

- Orderdatum: Sep 12, 2017 16:04:34 PM
- Product: Original Xiaomi Mi Band 1S Heart Rate Wristband with White LED
- Ordernummer: WW1709121604340217
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360001404239
- Verzendmethode: Belgium Registered
- Probleem: Product is DOA, laadt niet op
- Voorkeur: Resend
pi_174050312
quote:
0s.gif Op woensdag 27 september 2017 13:43 schreef Baracuda53 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 27 september 2017 13:17 schreef Gearbest het volgende:

.

[..]

Je pakketje is a verstuurd. Het is afhankelijk van het postorderbedrijf om de updates door te voeren. Daar kan soms een vertraging in zitten, maar het pakketje in onderweg.

[..]

Bedankt voor de melding.
Had dit al gedacht ,maar had totaal geen ge-update informatie of bericht hierover ontvangen.
Nu rest mij alleen nog te vragen is er dan ook een tracking nummer van, want dit heb ik namelijk nog niet om het pakket te volgen...

b.v.d.
Ik heb het tracking nummer voor je.
Het is LX259806335NL en wordt verzonden door PostNL. O-)

quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 11:52 schreef aanvaardhet het volgende:
Mijn eerste bestelling bij GearBest en ik moet helaas al een beroep op jullie doen. Het product arriveerde DOA.

- Orderdatum: Sep 12, 2017 16:04:34 PM
- Product: Original Xiaomi Mi Band 1S Heart Rate Wristband with White LED
- Ordernummer: WW1709121604340217
- Tracking nummer (indien beschikbaar): LVS1376360001404239
- Verzendmethode: Belgium Registered
- Probleem: Product is DOA, laadt niet op
- Voorkeur: Resend
Oei dat is zeer vervelend. Ik ga het doorgeven en ga ook direct een resend voor je te regelen. Het kan zijn dat ze vragen om enkele foto's te maken om je DOA te bevestigen. Zou je mij een video kunnen sturen van de DOA? Dan kunnen we dit bevestigen.
pi_174054107
Heb bijna 3 weken geleden een Lucky Bag with 2 PCs Xiaomi Electronics besteld .
Heb een (1) product net ontvangen met als waarde 8,33 (op de verzendlabel). Staat zelf op de delivery list dat er 1 product geleverd is/moet worden. Moet ik nog op de 2de product wachten? De traceercode klopt met wat er in mijn order staat, dus ik denk dat ze alleen maar 1 ipv de beloofde 2 electronics verzonden hebben. Kun je dit nakijken aub?

P.s.: Dit is mijn order number: W1709090111000379
pi_174054185
Hi Gearbest, heeft deze Mi Mix 2 een Play Store al geinstalleerd op het toestel.

https://m.gearbest.com/cell-phones/pp_786413.html ?
pi_174057214
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 23:43 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik ga dit doorgeven . Als het goed is ontvang je redelijk snel een bericht hiervan. Je krijgt dan de keuze voor een resend of refund. Het kan ook zijn dat ze direct een refund geven. Dit is afhankelijk van de voorraad van het product.
Ik heb nog geen bericht ontvangen, hoelang duurt dit meestal?
pi_174059855
Ik head een ticket geopend op gearbest, omdat ik ook mijn order niet had gehad van Azerbaijan Registered.

- Orderdatum: Jul 17, 2017 06:18:47 AM
- Product: COBO C2 USB Fingerprint Module for Windows
- Ordernummer: WB1707170618474954
- Verzendmethode: Azerbaijan Registered

Nu zouden ze hem opnieuw sturen, en kreeg ik een mailtje met delivery information. Daar staat een nieuw tracking nummer dat helemaal niet werk:
Q1216572514XX
Met shipping methode: SEPR
Hij zou 27 september opnieuw verzonden zijn, maar dan zou er toch wel tracking beschikbaar zijn. Ik zelf ken SEPR ook helemaal niet.
Graag wil ik wat informatie over de tracking nummer en over shipping methode.
pi_174062070
Even een vraag wat betekent Europe Railway Priority Mail, zie ik nu staan bij een product die ik wil bestellen van 70 euro, zit ik dan niet met invoer rechten? of staat dit ergens anders voor.
pi_174063961
quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 15:47 schreef SuliR het volgende:
Heb bijna 3 weken geleden een Lucky Bag with 2 PCs Xiaomi Electronics besteld .
Heb een (1) product net ontvangen met als waarde 8,33 (op de verzendlabel). Staat zelf op de delivery list dat er 1 product geleverd is/moet worden. Moet ik nog op de 2de product wachten? De traceercode klopt met wat er in mijn order staat, dus ik denk dat ze alleen maar 1 ipv de beloofde 2 electronics verzonden hebben. Kun je dit nakijken aub?

P.s.: Dit is mijn order number: W1709090111000379
Dat is inderdaad raar, want staat dat er 2 producten in zouden moeten zitten. Zou je mij via een PM kunnen sturen met een foto van de delivery list?
Ik ga het wel alvast doorgeven.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 15:51 schreef radeloosje1987 het volgende:
Hi Gearbest, heeft deze Mi Mix 2 een Play Store al geinstalleerd op het toestel.

https://m.gearbest.com/cell-phones/pp_786413.html ?
Er staat bij de specificaties wel "Google Play Store: Yes". Ik ga het navragen voor deze versie. Ik lees wel hier dat deze er niet op zit, maar kan zijn dat dit niet de internationale versie is. Verder geven ze ook aan hoe je dit zelf erop kan zetten. Ik ga het navragen.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 18:49 schreef Majinster het volgende:

[..]

Ik heb nog geen bericht ontvangen, hoelang duurt dit meestal?
Normaal gezien zou je dit al moeten hebben ontvangen. Kan je anders eens op deze site kijken of je ticket daar staat. Je moet gewoon inloggen met je GearBest account. Ik ga sws navragen waar je ticket blijft.

quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 20:43 schreef TheSander562 het volgende:
Ik head een ticket geopend op gearbest, omdat ik ook mijn order niet had gehad van Azerbaijan Registered.

- Orderdatum: Jul 17, 2017 06:18:47 AM
- Product: COBO C2 USB Fingerprint Module for Windows
- Ordernummer: WB1707170618474954
- Verzendmethode: Azerbaijan Registered

Nu zouden ze hem opnieuw sturen, en kreeg ik een mailtje met delivery information. Daar staat een nieuw tracking nummer dat helemaal niet werk:
Q1216572514XX
Met shipping methode: SEPR
Hij zou 27 september opnieuw verzonden zijn, maar dan zou er toch wel tracking beschikbaar zijn. Ik zelf ken SEPR ook helemaal niet.
Graag wil ik wat informatie over de tracking nummer en over shipping methode.
Als je een bericht hebt gekregen dat je pakketje is verstuurd dan is die ook verstuurd. Het kan even duren voordat je pakketje geupdate wordt. Dit is afhankelijk van het postorderbedrijf en kan enkele dagen duren.
SEPR is via de Zweedse post (PostNord Sweden). Dit is een betrouwbare en vrij snelle verzendmethode. Je pakketje is dus onderweg ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 28 september 2017 22:03 schreef agaam het volgende:
Even een vraag wat betekent Europe Railway Priority Mail, zie ik nu staan bij een product die ik wil bestellen van 70 euro, zit ik dan niet met invoer rechten? of staat dit ergens anders voor.
Helaas bieden we geen methode aan dat er geen invoerkosten zijn. Zelf zou ik kiezen voor Priority Line (EU Express). Hierbij zijn de kansen op douanekosten het kleinst. Europe Railway Priority Mail is vaak een iets snellere verzendmethode, maar de kans op douane kosten is ook wel een stuk groter...
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')