abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173987068
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 13:20 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik snap niet wat je bedoeld met 'een bevestiging doen'? Ik heb gereageerd op dat bericht waarin ik werd gevraagd om m'n adres gegevens enzo te bevestigen en om te controleren of het misschien bij het postkantoor lag, beide heb ik gedaan, ik begrijp niet wat ik verder zou moeten doen.
Ah zo, dat is wel gek. Ik bedoelde inderdaad het bevestigen van je adres. Ik zal het voor je navragen. Voor de link moet je gewoon inloggen met je Gearbest account. Dat moet gewoon werken als je ook normaal kan inloggen op je account.
  maandag 25 september 2017 @ 15:34:15 #227
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_173988141
Het is me eindelijk gelukt om in te loggen op die link (ander browser gebruikt) en ik zag idd een nieuw bericht. Zal nog even moeten wachten tot het pakket terug is bij Gearbest (begrijpelijk) en dan krijg ik als het goed is m'n refund.

Dank maar weer voor de hulp. :)
But something is happening and you don't know what it is
Do you, Mr. Jones?
pi_173992527
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:29 schreef napfok het volgende:
Ik heb over deze niet ontvangen zending al contact gehad met Gearbest. Zij laten me wachten tot 23 September.

- Orderdatum: Jul 16, 2017
- Product: Meerdere item.
- Ordernummer: W1707161527063568
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003018867AZ en RN003070181AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend

Wachten tot 23 September lijkt mij redelijk zinloos...
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 september 2017 11:29 schreef napfok het volgende:
Ik heb over deze niet ontvangen zending al contact gehad met Gearbest. Zij laten me wachten tot 23 September.

- Orderdatum: Jul 16, 2017
- Product: Meerdere item.
- Ordernummer: W1707161527063568
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003018867AZ en RN003070181AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem:Zending is nooit aangekomen
- Voorkeur: Resend

Wachten tot 23 September lijkt mij redelijk zinloos...
Ik kreeg 21-09 een mail met shipping information.
Ik kan alleen met het trackingnummer nog niks vinden.
Ook niet met onderstaande link.
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Is de resend nu onderweg of niet?
mvg Rene
pi_173995772
registreer om deze reclame te verbergen
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar GB, wat is het verschil tussen registered air mail en unregistered air mail? Wat zijn de voor en nadelen? Dan kan ik een keuze maken.
pi_173997600
@Gearbest
Zou je kunnen checken waarom de volgende bestelling nog niet verzonden is:

Order W1709181455211495
Verzendmethode: BEEXPHQ (dit zegt mij helemaal niets, volgens mij had ik weer voor Belgium Registered gekozen ?)
Besteldatum: 18-09-2017

Ik heb al een paar keer op het knopje 'dispatch faster' gedrukt de afgelopen paar dagen, maar dat heeft niet geholpen.
pi_173999132
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 15:34 schreef kladderadatsch het volgende:
Het is me eindelijk gelukt om in te loggen op die link (ander browser gebruikt) en ik zag idd een nieuw bericht. Zal nog even moeten wachten tot het pakket terug is bij Gearbest (begrijpelijk) en dan krijg ik als het goed is m'n refund.

Dank maar weer voor de hulp. :)
Graag gedaan. Als er verder nog problemen zijn dan laat maar snel iets weten O-)

quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:30 schreef napfok het volgende:

[..]

[..]

Ik kreeg 21-09 een mail met shipping information.
Ik kan alleen met het trackingnummer nog niks vinden.
Ook niet met onderstaande link.
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Is de resend nu onderweg of niet?
mvg Rene
De resend is inderdaad onderweg. Het kan een aantal dagen duren voordat de tracking online komt. Dit is afhankelijk van het postorderbedrijf en moeilijk te voorspellen.

quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 21:35 schreef dennissch het volgende:
Ik weet niet of ik het hier mag vragen, maar GB, wat is het verschil tussen registered air mail en unregistered air mail? Wat zijn de voor en nadelen? Dan kan ik een keuze maken.
Natuurlijk mag je dat hier vragen. Unregistered air mail is vaak gratis verzending. Het nadeel is dan ook dat de verzending zeer lang duurt en er totaal geen tracking zichtbaar is. Je krijgt alleen een bericht dat je order verstuurt wordt en verder niks. Daarom is deze methode ook gratis.
Registered air mail vraagt vaak een kleine bijbetaling en hierbij is er wel een track & trace (tracking) zichtbaar. Tevens is de duur van verzending een aantal dagen korter dan de Unregistered air mail.

quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 22:41 schreef Jungian het volgende:
@Gearbest
Zou je kunnen checken waarom de volgende bestelling nog niet verzonden is:

Order W1709181455211495
Verzendmethode: BEEXPHQ (dit zegt mij helemaal niets, volgens mij had ik weer voor Belgium Registered gekozen ?)
Besteldatum: 18-09-2017

Ik heb al een paar keer op het knopje 'dispatch faster' gedrukt de afgelopen paar dagen, maar dat heeft niet geholpen.
Oke ik ga dit voor je nakijken O-)
pi_173999317
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:07 schreef Gearbest het volgende:
Natuurlijk mag je dat hier vragen. Unregistered air mail is vaak gratis verzending. Het nadeel is dan ook dat de verzending zeer lang duurt en er totaal geen tracking zichtbaar is. Je krijgt alleen een bericht dat je order verstuurt wordt en verder niks. Daarom is deze methode ook gratis.
Registered air mail vraagt vaak een kleine bijbetaling en hierbij is er wel een track & trace (tracking) zichtbaar. Tevens is de duur van verzending een aantal dagen korter dan de Unregistered air mail.
Thanks voor je reply! Ik zag dat het beide gratis was. Maar dit is misschien afhankelijk van het product?
pi_173999344
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:27 schreef dennissch het volgende:

[..]

Thanks voor je reply! Ik zag dat het beide gratis was. Maar dit is misschien afhankelijk van het product?
Ja dit is afhankelijk van het product. Vaak het is het bij kleine orderbedragen / gewicht gratis. Als die gratis is zou ik kiezen voor de Registered air mail O-)
pi_173999385
quote:
0s.gif Op zondag 24 september 2017 17:06 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Dit is me helaas niet gelukt en ze willen ook niet toegeven. Ik kan je hierbij helaas niet helpen. Mijn excuses ;(

[..]

Hallo ZeroBytes,
Ik ga dit wel alvast doorgeven, maar zou je dit rijtje verder in willen vullen. Maakt het voor mij een stuk makkelijker.
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:


[..]

Graag gedaan O-)

[..]

Hallo Miep1977,
Dat is zeer vervelend om te horen. Als je onderstaand lijstje dan 2x wilt invullen dan kan ik jullie helpen.
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem:

-Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
-Ordernummer: WWP1708170532405357
-Tracking Number: AEL1112566786NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Pakket duurt wel erg lang om te bezorgen en ik heb op dit forum gelezen dat er wel eens pakketten verdwenen met Azerbaijan Air Mail. Zou u voor mij de voorkeur kunnen instellen voor een resend ipv een refund?
pi_173999492
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:38 schreef ZeroBytes het volgende:

[..]

-Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
-Ordernummer: WWP1708170532405357
-Tracking Number: AEL1112566786NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Pakket duurt wel erg lang om te bezorgen en ik heb op dit forum gelezen dat er wel eens pakketten verdwenen met Azerbaijan Air Mail. Zou u voor mij de voorkeur kunnen instellen voor een resend ipv een refund?
Je hebt als het goed is al een bericht ontvangen (ondanks alleen het ordernummer :P). Ga naar deze link en login met je GearBest account. Daar vind je het bericht terug waar je op kan antwoorden. Je support ticket nummer is AT17092508003.
pi_174000941
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:59 schreef holybuck het volgende:

[..]

Ik wacht nog even af tot na het weekend :+
Inmiddels 2 verzendbevestigingsmailtjes gekregen. Wanneer ik de track en trace codes invul bij http://www.17track.net/en/ geven ze beide 'pre-advised', shipper is PostNL.
Dat ziet er goed uit, ze zullen over een paar dagen wel onderweg gaan.

Dank voor je bemoeienis!
Wel raar dat ik dit hele gebeuren in mijn account nergens terug kan vinden 8)7
pi_174000956
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 19:30 schreef napfok het volgende:

[..]

[..]

Ik kreeg 21-09 een mail met shipping information.
Ik kan alleen met het trackingnummer nog niks vinden.
Ook niet met onderstaande link.
http://directlinktrackedplus.com/multipletrack-client2.php
Is de resend nu onderweg of niet?
mvg Rene
Die link werk bij mij ook niet.. probeer http://www.17track.net/en/ eens
pi_174001841
Hoi, ik heb een vraagje.
Ik heb ook dat azerbaijan probleempje.
Dit heb ik met 2 orders, de 60dgn deadline is voorbij.
Order 1 had ik insurance en wordt opnieuw samengesteld en verzonden.(W1707250826181837)

Order 2 was een alien al85, hiervan krijg ik 50% refund, of ik moet 50% bijbetalen voor een resend.
Ik heb deze al geaccepteerd als 50% refund, maar ben nog steeds in gesprek via een ticket.
(W1707251139520577)

Is het normaal dat de klant moet bloeden voor een foute koerier?
Ik heb beide betaald via Ideal, maar lees dat diverse klanten gewoon de volle 100% terugkrijgen.

m.v.g. Bert
pi_174002547
-Orderdatum: Jul 23, 2017 15:02:04 PM
-Product: [/network-cards/pp_607560.html]Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 Size:ENGLISH VERSION Color:WHITE
-Ordernummer: WB1707231502054448
-Tracking Number: AEL1112550197NL
-Verzendmethode: Netherlands Post Unregistered (Azerbaijan Air Mail)
-Probleem: Niet aangekomen, verzonden via, het nu blijkbaar beruchte, Azerbaijan Air Mail. Graag een resend.
pi_174003036
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 08:11 schreef holybuck het volgende:

[..]

Inmiddels 2 verzendbevestigingsmailtjes gekregen. Wanneer ik de track en trace codes invul bij http://www.17track.net/en/ geven ze beide 'pre-advised', shipper is PostNL.
Dat ziet er goed uit, ze zullen over een paar dagen wel onderweg gaan.

Dank voor je bemoeienis!
Wel raar dat ik dit hele gebeuren in mijn account nergens terug kan vinden 8)7
Fijn om te horen dat je pakketje onderweg is en je dit kan zien. Ja dat vind ik zelf ook nog altijd iets raars, maar het is onderweg O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 09:31 schreef dddsprayshop het volgende:
Hoi, ik heb een vraagje.
Ik heb ook dat azerbaijan probleempje.
Dit heb ik met 2 orders, de 60dgn deadline is voorbij.
Order 1 had ik insurance en wordt opnieuw samengesteld en verzonden.(W1707250826181837)

Order 2 was een alien al85, hiervan krijg ik 50% refund, of ik moet 50% bijbetalen voor een resend.
Ik heb deze al geaccepteerd als 50% refund, maar ben nog steeds in gesprek via een ticket.
(W1707251139520577)

Is het normaal dat de klant moet bloeden voor een foute koerier?
Ik heb beide betaald via Ideal, maar lees dat diverse klanten gewoon de volle 100% terugkrijgen.

m.v.g. Bert
Hallo Bert,

Nee dit is niet helemaal normaal. Ik ga voor jou proberen om nog een volledige refund te regelen. Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem: Niet ontvangen + 50% refund
-Voorkeur: andere 50% Refund terug
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 10:26 schreef Pipsqueakje het volgende:
-Orderdatum: Jul 23, 2017 15:02:04 PM
-Product: [/network-cards/pp_607560.html]Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 Size:ENGLISH VERSION Color:WHITE
-Ordernummer: WB1707231502054448
-Tracking Number: AEL1112550197NL
-Verzendmethode: Netherlands Post Unregistered (Azerbaijan Air Mail)
-Probleem: Niet aangekomen, verzonden via, het nu blijkbaar beruchte, Azerbaijan Air Mail. Graag een resend.
Ik ga een resend voor je regelen O-). Je ontvang vrij snel een bericht waarin je je adres moet bevestigen.
pi_174003580
quote:
Nee dit is niet helemaal normaal. Ik ga voor jou proberen om nog een volledige refund te regelen. Kan je verder dit rijtje nog even aanvullen, zodat ik je beter kan helpen:
-Orderdatum:
-Product:
-Ordernummer:
-Tracking Number:
-Verzendmethode:
-Probleem: Niet ontvangen + 50% refund
-Voorkeur: andere 50% Refund terug
Ten eerste bedankt voor de reactie.
Hierbij de gevraagde gegevens.

-Orderdatum:Jul 25, 2017 11:39:51 AM
-Product:Original SMOK Alien Baby AL85 85W Kit with TFV8 Baby Tank - SILVER
-Ordernummer:W1707251139520577
-Tracking Number:RN003087598AZ
-Verzendmethode:Azerbaijan Post Registered
-Probleem: Niet ontvangen + 50% refund
-Voorkeur: andere 50% Refund terug

groetjes Bert.
pi_174003931
Helaas heb ik ook 2 pakjes via Azerbaijan Post die niet zijn aangekomen en de 35 dagen grens is inmiddels voorbij. Het gaat om deze bestellingen:

-Orderdatum: Aug 19, 2017 03:36:36 AM
-Product: 5pcs / Pack 400 Mesh Nickel Mesh Sheet for E - cigarette Atomizers DIY ( 5cm x 5cm )
-Ordernummer: W1708190336365752
-Tracking Number: AEL1112569366NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niet ontvangen

-Orderdatum: Aug 20, 2017 09:25:30 AM
-Product: SER FV4 Style 5ml RTA Atomizer
-Ordernummer: W1708200925304516
-Tracking Number: AEL1112570719NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niet ontvangen

Kun je me verder helpen?
pi_174004108
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:24 schreef dddsprayshop het volgende:

[..]

Ten eerste bedankt voor de reactie.
Hierbij de gevraagde gegevens.

-Orderdatum:Jul 25, 2017 11:39:51 AM
-Product:Original SMOK Alien Baby AL85 85W Kit with TFV8 Baby Tank - SILVER
-Ordernummer:W1707251139520577
-Tracking Number:RN003087598AZ
-Verzendmethode:Azerbaijan Post Registered
-Probleem: Niet ontvangen + 50% refund
-Voorkeur: andere 50% Refund terug

groetjes Bert.
Bedankt voor de snelle reactie terug. Nu kan ik het voor jou proberen te gaan regelen. Als het goed is ontvang je redelijk snel een bericht hiervan. Mocht dit niet zijn log dan in met je GearBest account op deze pagina.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:43 schreef Truusje26 het volgende:
Helaas heb ik ook 2 pakjes via Azerbaijan Post die niet zijn aangekomen en de 35 dagen grens is inmiddels voorbij. Het gaat om deze bestellingen:

-Orderdatum: Aug 19, 2017 03:36:36 AM
-Product: 5pcs / Pack 400 Mesh Nickel Mesh Sheet for E - cigarette Atomizers DIY ( 5cm x 5cm )
-Ordernummer: W1708190336365752
-Tracking Number: AEL1112569366NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niet ontvangen

-Orderdatum: Aug 20, 2017 09:25:30 AM
-Product: SER FV4 Style 5ml RTA Atomizer
-Ordernummer: W1708200925304516
-Tracking Number: AEL1112570719NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niet ontvangen

Kun je me verder helpen?
Hallo Truusje26,
Ik ga je hierbij zeker helpen en ga het direct doorgeven. Als het goed is ontvang je redelijk snel een bericht hiervan. Mocht dit niet zijn log dan in met je GearBest account op deze pagina. Je krijgt dan de keuze voor een resend of refund. Het kan ook zijn dat ze direct een refund geven. Dit is afhankelijk van de voorraad van het product.
pi_174008373
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 11:52 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Bedankt voor de snelle reactie terug. Nu kan ik het voor jou proberen te gaan regelen. Als het goed is ontvang je redelijk snel een bericht hiervan. Mocht dit niet zijn log dan in met je GearBest account op deze pagina.

[..]

Hallo Truusje26,
Ik ga je hierbij zeker helpen en ga het direct doorgeven. Als het goed is ontvang je redelijk snel een bericht hiervan. Mocht dit niet zijn log dan in met je GearBest account op deze pagina. Je krijgt dan de keuze voor een resend of refund. Het kan ook zijn dat ze direct een refund geven. Dit is afhankelijk van de voorraad van het product.
Thanks Gearbest, ik heb inmiddels een reactie en twee tickets in mijn account en al gereageerd, bedankt voor de snelle actie!
pi_174009236
quote:
[
Bedankt voor de snelle reactie terug. Nu kan ik het voor jou proberen te gaan regelen. Als het goed is ontvang je redelijk snel een bericht hiervan. Mocht dit niet zijn log dan in met je GearBest account op deze pagina.
Ik heb net twee urgent ticket messages gekregen met beide dezelfde inhoud.
50% wordt in mijn GB wallet gestort en 50% op mijn betaal account (bank rekening).

Ik moet nu alleen even 5 dagen afwachten.

Op de support.gearbest.com pagina, kan ik niet inloggen.
Ik doe dit door op gearbest zelf in te loggen en dan in MY ACCOUNT op MY TICKETS te klikken.
tevens krijg ik mails van support als er antwoord of nieuw ticket is.

Bedankt voor de snelle reactie en de moeite.
pi_174011949
Hey Gearbest !
Op 21/09 heb ik een Xiaomi Mi Air 12 besteld. Deze is nog niet verzonden. Enig idee wanneer deze de deur uit gaat ?

Order No.: WW1709210245349349

Heel erg bedankt voor je antwoord.
pi_174014626
Hallo Gearbest

Mijn KZ ZS5 is op 8 juli besteld en ze zijn nog steeds niet aangekomen

-Orderdatum: 8 juli 2017
-Product: KZ ZS5
-Ordernummer: W1708071440543009
-Tracking Number: AEL1112558581NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niet ontvangen

Kunnen jullie mij helpen en vertellen wat de vervolgstappen zijn?
pi_174014863
Pardon het is 7 augustus.

Edit knop werkt niet. Ik krijg telkens een foutmelding
pi_174021993
quote:
0s.gif Op maandag 25 september 2017 22:41 schreef Jungian het volgende:
@Gearbest
Zou je kunnen checken waarom de volgende bestelling nog niet verzonden is:

Order W1709181455211495
Verzendmethode: BEEXPHQ (dit zegt mij helemaal niets, volgens mij had ik weer voor Belgium Registered gekozen ?)
Besteldatum: 18-09-2017

Ik heb al een paar keer op het knopje 'dispatch faster' gedrukt de afgelopen paar dagen, maar dat heeft niet geholpen.
Ik heb bericht terug. Je pakket is al verpakt en staat te wachten op verzending. Dit gebeurd naar alle waarschijnlijkheid morgen. Er is een kleine vertraging gebeurd door de grote hoeveelheid orders door de september aanbiedingen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:38 schreef ZeroBytes het volgende:

[..]

-Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
-Ordernummer: WWP1708170532405357
-Tracking Number: AEL1112566786NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Pakket duurt wel erg lang om te bezorgen en ik heb op dit forum gelezen dat er wel eens pakketten verdwenen met Azerbaijan Air Mail. Zou u voor mij de voorkeur kunnen instellen voor een resend ipv een refund?
Je wou eerst een resend... Ik weet niet of ik dit nog kan regelen als je resend al verzonden is. Ik ga kijken wat ik nog kan doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 15:25 schreef Truusje26 het volgende:

[..]

Thanks Gearbest, ik heb inmiddels een reactie en twee tickets in mijn account en al gereageerd, bedankt voor de snelle actie!
Graag gedaan O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 16:09 schreef dddsprayshop het volgende:

[..]

Ik heb net twee urgent ticket messages gekregen met beide dezelfde inhoud.
50% wordt in mijn GB wallet gestort en 50% op mijn betaal account (bank rekening).

Ik moet nu alleen even 5 dagen afwachten.

Op de support.gearbest.com pagina, kan ik niet inloggen.
Ik doe dit door op gearbest zelf in te loggen en dan in MY ACCOUNT op MY TICKETS te klikken.
tevens krijg ik mails van support als er antwoord of nieuw ticket is.

Bedankt voor de snelle reactie en de moeite.
Graag gedaan O-)

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:30 schreef BertG3 het volgende:
Hey Gearbest !
Op 21/09 heb ik een Xiaomi Mi Air 12 besteld. Deze is nog niet verzonden. Enig idee wanneer deze de deur uit gaat ?

Order No.: WW1709210245349349

Heel erg bedankt voor je antwoord.
Er kan een kleine vertraging zijn door de grote hoeveelheid orders die we hebben gekregen door de september aanbiedingen. Ik ga het in ieder geval even navragen, waarom die nog niet verzonden is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 20:12 schreef Majinster het volgende:
Hallo Gearbest

Mijn KZ ZS5 is op 8 juli besteld en ze zijn nog steeds niet aangekomen

-Orderdatum: 8 juli 2017
-Product: KZ ZS5
-Ordernummer: W1708071440543009
-Tracking Number: AEL1112558581NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Niet ontvangen

Kunnen jullie mij helpen en vertellen wat de vervolgstappen zijn?
Ik ga dit doorgeven . Als het goed is ontvang je redelijk snel een bericht hiervan. Je krijgt dan de keuze voor een resend of refund. Het kan ook zijn dat ze direct een refund geven. Dit is afhankelijk van de voorraad van het product.
pi_174026133
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 00:38 schreef ZeroBytes het volgende:

[..]

-Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
-Ordernummer: WWP1708170532405357
-Tracking Number: AEL1112566786NL
-Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
-Probleem: Pakket duurt wel erg lang om te bezorgen en ik heb op dit forum gelezen dat er wel eens pakketten verdwenen met Azerbaijan Air Mail. Zou u voor mij de voorkeur kunnen instellen voor een resend ipv een refund?
Je pakketje was nog niet verzonden als het goed is. Je ontvangt vandaag een bericht om je refund te bevestigen. Hou ook je originele betalingsmethode in de gate of het niet direct terug is gestort.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 september 2017 18:30 schreef BertG3 het volgende:
Hey Gearbest !
Op 21/09 heb ik een Xiaomi Mi Air 12 besteld. Deze is nog niet verzonden. Enig idee wanneer deze de deur uit gaat ?

Order No.: WW1709210245349349

Heel erg bedankt voor je antwoord.
Door de september aanbiedingen en orders is er een kleine vertraging opgetreden. Je pakketje zou binnen 2 dagen verstuurt moeten worden.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')