Oheng,quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:04 schreef oheng het volgende:
Hallo, ik wacht nu meer dan 2 maanden op de volgende 2 orders:
Order 1: Jun 24, 2017 14:07:17 PM Order number: W1706241407174517
Order 2: Jun 26, 2017 09:15:30 AM Order number: W1706260915318290
Van beide zou ik wel een resend willen.
Robinjoo1,quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:41 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi
Jul 22, 2017 02:05:01 AMOrder number: WP1707220205028032
had hem in mijn tasje die verder helemaal leeg is zit en ik haal hem eruit
en opeens is dat ding er vanaf
pakje zag er wel normaal uit het kwam gewoon door de brievenbus
thanks 1 foto had ik al gestuurd maar bedankt voor de supportquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:29 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Oheng,
Ik heb zojuist een bevestiging gekregen voor een resend van beide orders.
Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe op.
[..]
Robinjoo1,
Het is misschien een product fout. Normaal moet je allemaal foto's sturen, maar we zullen jou direct een resend sturen. Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe op.
Hallo Tuurrr,quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:47 schreef Tuurrr het volgende:
Hi!
Vier orders zijn al bijna 2 maanden onderweg en nog steeds niks ontvangen
Voor de volgende 2 orders wil ik graag een resend:
W1707160908068219 en W1707160809454347
Voor deze 2 orders wil ik graag een refund:
W1707160848295007 en W1707160836248939
Thanks!!
Hallo Pipo de Junk,quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:46 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag GB,
2 maanden terug via een link hier voor 80cent een Xiaomi usb lampje gekocht voor op de Powerbank. leuk en aardig allemaal.. maar na 2 maanden niks ontvangen maar is gemaild.
Ze willen me geld terug storten, maar ik wil juist dat usb lampje opnieuw gestuurd hebben.
antwoord daarop is, we hebben ze niet op voorraad??? terwijl op de website nu in de sale, er nog meer als 400 beschikbaar zijn?
dus met andere woorden, hij is nooit verstuurd geweest? en die coupon was onzin.
Kan je nog even op mijn PB reageren? Als het niet opschiet dan ga ik wel via PayPal er achteraan. Dit is niks.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:08 schreef Gearbest het volgende:
Verder wil ik melden dat we als Gearbest gaan STOPPEN / GESTOPT zijn met het verzenden via Azerbaijian registered post. Dit omdat er de laatste tijd te veel orders verloren zijn gegaan. We gaan ons best doen om de orders te refunden of opnieuw te gaan verzenden.
[..]
Betekent dit ook dat er ook dat de zendingen die niet al twee maanden onderweg zijn maar waarbij wel duidelijk iets mis is gegaan (over 2 weken zit ik op de twee maanden) er ook zsm over wordt gegaan tot een resend/refund?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:08 schreef Gearbest het volgende:
Verder wil ik melden dat we als Gearbest gaan STOPPEN / GESTOPT zijn met het verzenden via Azerbaijian registered post. Dit omdat er de laatste tijd te veel orders verloren zijn gegaan. We gaan ons best doen om de orders te refunden of opnieuw te gaan verzenden.
Hallo Pipo de Junk,quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:38 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag Gb,
zie hieronder:
- Orderdatum: Jun 27, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706270124149109
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112532113NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jun 27, 2017 07:22:26 AM
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund
dank
Er zijn de laatste tijd problemen geweest met de verzendmethode Azerbaijan Post Registered. Naar alle waarschijnlijkheid zal je pakketje verloren zijn gegaan. Ik ga toch navragen of ze kunnen zien waar deze nu is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:10 schreef mappo het volgende:
Ik heb ook een pakket via Azerbijan shipping onderweg/kwijt?......doet er al een tijd over (andere pakketten gelijk verzonden zijn al >2 weken binnen), kan er geinformeerd worden, of eventueel een resend via een andere bezorger?
- Orderdatum: 28 juli
- Product: Original KANGER JUPPI 75W TC STARTER KIT
- Ordernummer: W1707280632437046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003168685AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: nog steeds niet aangekomen, andere pakketen via EU registered welke tegelijk /later verzonden zijn al > 2 weken binnen.
Ik ga daar nu op reagerenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:49 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Kan je nog even op mijn PB reageren? Als het niet opschiet dan ga ik wel via PayPal er achteraan. Dit is niks.
Nogmaals, niet vervelend tegen jou bedoeld maar ik weet dat de webshops vaak pas echt actie ondernemen zodra ik een paypal claim open.
Beste Bartje1981,quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:32 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Betekent dit ook dat er ook dat de zendingen die niet al twee maanden onderweg zijn maar waarbij wel duidelijk iets mis is gegaan (over 2 weken zit ik op de twee maanden) er ook zsm over wordt gegaan tot een resend/refund?
thnx!!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:32 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo Pipo de Junk,
Ik heb het doorgegeven en ga het voor je proberen te regelen.
IK heb zojuist bericht terug gekregen. Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe naar je op. Hopelijk is het dan geregeldquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:38 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag Gb,
zie hieronder:
- Orderdatum: Jun 27, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706270124149109
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112532113NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jun 27, 2017 07:22:26 AM
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund
dank
Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:10 schreef mappo het volgende:
Ik heb ook een pakket via Azerbijan shipping onderweg/kwijt?......doet er al een tijd over (andere pakketten gelijk verzonden zijn al >2 weken binnen), kan er geinformeerd worden, of eventueel een resend via een andere bezorger?
- Orderdatum: 28 juli
- Product: Original KANGER JUPPI 75W TC STARTER KIT
- Ordernummer: W1707280632437046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003168685AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: nog steeds niet aangekomen, andere pakketen via EU registered welke tegelijk /later verzonden zijn al > 2 weken binnen.
Daar was ik al bang voor, maar dan graag een resend voor me klaar zetten....hopelijk is het apparaat nog wel leverbaar tegen die tijd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Gearbest het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan.
dank heb er al op gereageerd!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Gearbest het volgende:
[..]
IK heb zojuist bericht terug gekregen. Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe naar je op. Hopelijk is het dan geregeld
Ik had vorige week hier op FOK ook een aanvraag gedaan. Want ik had een pakketje besteld op 18 juli, met ordernummer W1707180336375065. Laatste trackingberichten op 1 augustus. Verzendmethode Azerbaijan Post Registered. 2 weken terug ook al op het postkantoor hier nagevraagd maar nopes. Denken jullie dat dit pakketje nog bij mij thuis komt, of is mijn pakketje ook verloren gegaan? Als hij niet meer komt, en ik kan kiezen uit een refund of herzending dan kies ik toch voor een refund.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:08 schreef Gearbest het volgende:
Verder wil ik melden dat we als Gearbest gaan STOPPEN / GESTOPT zijn met het verzenden via Azerbaijian registered post. Dit omdat er de laatste tijd te veel orders verloren zijn gegaan. We gaan ons best doen om de orders te refunden of opnieuw te gaan verzenden.
Hij staat alvast voor je klaar. Hij zal worden verzonden na de 60 dagen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:58 schreef mappo het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, maar dan graag een resend voor me klaar zetten....hopelijk is het apparaat nog wel leverbaar tegen die tijd.
Bedankt voor de moeite, top!
Graag gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:25 schreef pipo_de_junk het volgende:
[..]
dank heb er al op gereageerd!
Ik heb daarvan reactie terug gekregen dat je pakketje naar alle waarschijnlijkheid verloren is gegaan. Na 60 dagen zal voor jou dan over worden gegaan tot een resend. Het staat alvast voor je klaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:00 schreef dennissch het volgende:
[..]
Ik had vorige week hier op FOK ook een aanvraag gedaan. Want ik had een pakketje besteld op 18 juli, met ordernummer W1707180336375065. Laatste trackingberichten op 1 augustus. Verzendmethode Azerbaijan Post Registered. 2 weken terug ook al op het postkantoor hier nagevraagd maar nopes. Denken jullie dat dit pakketje nog bij mij thuis komt, of is mijn pakketje ook verloren gegaan? Als hij niet meer komt, en ik kan kiezen uit een refund of herzending dan kies ik toch voor een refund.
Hmm oke, zoals bij zovelen dus via deze verzendmethode helaas. Maar da's goed dankje, dus ik hoef niks meer te doen en zie na 60 dagen het bedrag terug op mijn rekening?quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:39 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb daarvan reactie terug gekregen dat je pakketje naar alle waarschijnlijkheid verloren is gegaan. Na 60 dagen zal voor jou dan over worden gegaan tot een resend. Het staat alvast voor je klaar.
Ik heb de refund voor je klaarstaan dus je zou nou niks meer hoeven doen. Mocht er toch iets misgegaan zijn. Laat het dan even weten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 08:51 schreef dennissch het volgende:
[..]
Hmm oke, zoals bij zovelen dus via deze verzendmethode helaas. Maar da's goed dankje, dus ik hoef niks meer te doen en zie na 60 dagen het bedrag terug op mijn rekening?
Top, dankje voor je hulp!quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:14 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb de refund voor je klaarstaan dus je zou nou niks meer hoeven doen. Mocht er toch iets misgegaan zijn. Laat het dan even weten.
quote:Op zondag 3 september 2017 23:18 schreef Jet_Rebel het volgende:
Bij deze de gegevens.
Alvast bedankt!
- Orderdatum: 12 juli, 2017
- Product: 1x HDMI to DVI24+1 Female to Male Converter
1x U3 - 239 USB 3.1 Type C to 3 Ports USB 2.0 Hub with Ethernet Network LAN Adapter
- Ordernummer: WP1707120008287244
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002912478AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan post registered
- Probleem: Nog steeds niet ontvangen
Voor beide gevallen geldt helaas het volgende:quote:Op maandag 4 september 2017 07:22 schreef chriztiaan het volgende:
Hier ook problemen met shipping door Azerbeidzjan Air:
- Orderdatum: Jul 08, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1707080016100516
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112540277NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jul 08, 2017
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund
Thanks!
Hallo Robinjoo1,quote:Op maandag 4 september 2017 08:46 schreef robinjoo1 het volgende:
wanneer wordt deze eindelijk verzonden
W1708240501299815
Dat is al heel lang geleden. Ik ga navragen voor een update van de resend. Anders zal ik doorgeven dat ze direct een resend moeten gaan doen.quote:Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef KdwPPr het volgende:
Het support centrum blijft maar antwoorden met standaard templates zonder echt antwoord dus dan maar zo.
- Orderdatum: 17-6-2017
- Product: Original Xiaomi Mijia 0.5mm Sign Pen
- Ordernummer: W1706170655071972
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Besteld, DOA, op 20-7-2017 is bevestigd dat het product opnieuw is verzonden.
Shipping code geeft al weken geen info. Waar blijft ie?
Ik ga hiervoor ook een resend aanvragen. Je zal dan een mail ontvangen om je adres en resend te bevestigen.quote:Op maandag 4 september 2017 17:31 schreef Corsoly het volgende:
- Orderdatum: 26 juni, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261009225015
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531585NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: 27 juni, 2017
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend.
Alvast bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |