abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper maandag 28 augustus 2017 @ 23:54:23 #1
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173454531


Wij zijn een Chinese webshop en hopen ons Nederlandse publiek o.a. te bereiken door middel van het FOK forum. Hier worden producten toegelicht die op dit moment favoriet zijn onder de Nederlandse GearBest klanten. Ook kan men vragen stellen over desbetreffend product. Bovenal zijn we hier om jullie te helpen met problemen met betrekking tot de levering van producten of andere problemen.

Kijk ook op onze website voor al onze producten!

Mocht je een coupon willen aanvragen voor een specifiek product. Laat dit dan aan ons weten in dit topic.

Neem ook eens een kijkje in het Gearbest topic met dagelijkse aanbiedingen.

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:

Volgens het beleid van Gearbest kunnen we vaak pas na 2 maanden een geld teruggave doen of de order opnieuw verzenden.

Verzendmethodes en levering
Op dit moment hebben we 4 verschillende verzendmethodes
- Unregistered Airmail (Zonder Tracking & Trace)
- Registered Airmail (Met Tracking & Trace).
- Priority line
- Expedited Shipping (DHL / EMS Etc.)
Elke verzendmethode heeft met een aparte leveringstermijn. Dit verschilt vaak per product en kan men zien tijdens het bestellen.

We hopen je zo goed mogelijk te kunnen helpen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gearbest op 29-08-2017 11:28:58 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:29:35 #2
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173458713
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:04 schreef oheng het volgende:
Hallo, ik wacht nu meer dan 2 maanden op de volgende 2 orders:

Order 1: Jun 24, 2017 14:07:17 PM Order number: W1706241407174517

Order 2: Jun 26, 2017 09:15:30 AM Order number: W1706260915318290

Van beide zou ik wel een resend willen. :s)
Oheng,

Ik heb zojuist een bevestiging gekregen voor een resend van beide orders.
Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe op.

quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:41 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi
Jul 22, 2017 02:05:01 AMOrder number: WP1707220205028032
had hem in mijn tasje die verder helemaal leeg is zit en ik haal hem eruit
en opeens is dat ding er vanaf
pakje zag er wel normaal uit het kwam gewoon door de brievenbus
Robinjoo1,

Het is misschien een product fout. Normaal moet je allemaal foto's sturen, maar we zullen jou direct een resend sturen. Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe op.
pi_173470329
Hi!

Vier orders zijn al bijna 2 maanden onderweg en nog steeds niks ontvangen :(

Voor de volgende 2 orders wil ik graag een resend:

W1707160908068219 en W1707160809454347

Voor deze 2 orders wil ik graag een refund:

W1707160848295007 en W1707160836248939

Thanks!! :)
pi_173473135
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oheng,

Ik heb zojuist een bevestiging gekregen voor een resend van beide orders.
Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe op.

[..]

Robinjoo1,

Het is misschien een product fout. Normaal moet je allemaal foto's sturen, maar we zullen jou direct een resend sturen. Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe op.
thanks 1 foto had ik al gestuurd maar bedankt voor de support
  woensdag 30 augustus 2017 @ 07:46:15 #5
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_173474646
dag GB,

2 maanden terug via een link hier voor 80cent een Xiaomi usb lampje gekocht voor op de Powerbank. leuk en aardig allemaal.. maar na 2 maanden niks ontvangen maar is gemaild.

Ze willen me geld terug storten, maar ik wil juist dat usb lampje opnieuw gestuurd hebben.

antwoord daarop is, we hebben ze niet op voorraad??? terwijl op de website nu in de sale, er nog meer als 400 beschikbaar zijn?

dus met andere woorden, hij is nooit verstuurd geweest? en die coupon was onzin.
  CHI shopkeeper woensdag 30 augustus 2017 @ 12:08:28 #6
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173478178
Verder wil ik melden dat we als Gearbest gaan STOPPEN / GESTOPT zijn met het verzenden via Azerbaijian registered post. Dit omdat er de laatste tijd te veel orders verloren zijn gegaan. We gaan ons best doen om de orders te refunden of opnieuw te gaan verzenden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:47 schreef Tuurrr het volgende:
Hi!

Vier orders zijn al bijna 2 maanden onderweg en nog steeds niks ontvangen :(

Voor de volgende 2 orders wil ik graag een resend:

W1707160908068219 en W1707160809454347

Voor deze 2 orders wil ik graag een refund:

W1707160848295007 en W1707160836248939

Thanks!! :)
Hallo Tuurrr,
Ik heb bericht terug ontvangen. Helaas is je bestelling 46 dagen geleden geplaatst en nog geen 60 dagen. Daarom heb ik het antwoord terug gekregen dat je nog even geduld moet hebben. Wel heb ik alvast klaar staan dat 2 orders opnieuw worden verstuurd moeten worden en dat je voor 2 orders een refund wilt ontvangen.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 07:46 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag GB,

2 maanden terug via een link hier voor 80cent een Xiaomi usb lampje gekocht voor op de Powerbank. leuk en aardig allemaal.. maar na 2 maanden niks ontvangen maar is gemaild.

Ze willen me geld terug storten, maar ik wil juist dat usb lampje opnieuw gestuurd hebben.

antwoord daarop is, we hebben ze niet op voorraad??? terwijl op de website nu in de sale, er nog meer als 400 beschikbaar zijn?

dus met andere woorden, hij is nooit verstuurd geweest? en die coupon was onzin.
Hallo Pipo de Junk,
Zou je deze template in willen vullen, zodat ik je verder kan helpen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:


Je order is zeker wel verstuurd. Alleen is deze helaas verloren gegaan tijdens de verzending naar alle waarschijnlijkheid. Met andere woorden de coupon is nooit onzin gezegd.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:38:24 #7
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_173480053
dag Gb,

zie hieronder:

- Orderdatum: Jun 27, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706270124149109
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112532113NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jun 27, 2017 07:22:26 AM
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund

dank
pi_173483353
Ik heb ook een pakket via Azerbijan shipping onderweg/kwijt?......doet er al een tijd over (andere pakketten gelijk verzonden zijn al >2 weken binnen), kan er geinformeerd worden, of eventueel een resend via een andere bezorger?

- Orderdatum: 28 juli
- Product: Original KANGER JUPPI 75W TC STARTER KIT
- Ordernummer: W1707280632437046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003168685AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: nog steeds niet aangekomen, andere pakketen via EU registered welke tegelijk /later verzonden zijn al > 2 weken binnen.

[ Bericht 39% gewijzigd door mappo op 30-08-2017 16:24:28 ]
  woensdag 30 augustus 2017 @ 18:49:30 #9
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173486566
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:08 schreef Gearbest het volgende:
Verder wil ik melden dat we als Gearbest gaan STOPPEN / GESTOPT zijn met het verzenden via Azerbaijian registered post. Dit omdat er de laatste tijd te veel orders verloren zijn gegaan. We gaan ons best doen om de orders te refunden of opnieuw te gaan verzenden.

[..]
Kan je nog even op mijn PB reageren? Als het niet opschiet dan ga ik wel via PayPal er achteraan. Dit is niks.
Nogmaals, niet vervelend tegen jou bedoeld maar ik weet dat de webshops vaak pas echt actie ondernemen zodra ik een paypal claim open.
pi_173487624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:08 schreef Gearbest het volgende:
Verder wil ik melden dat we als Gearbest gaan STOPPEN / GESTOPT zijn met het verzenden via Azerbaijian registered post. Dit omdat er de laatste tijd te veel orders verloren zijn gegaan. We gaan ons best doen om de orders te refunden of opnieuw te gaan verzenden.

Betekent dit ook dat er ook dat de zendingen die niet al twee maanden onderweg zijn maar waarbij wel duidelijk iets mis is gegaan (over 2 weken zit ik op de twee maanden) er ook zsm over wordt gegaan tot een resend/refund?
Music was my first love, and it will be my last.
  CHI shopkeeper donderdag 31 augustus 2017 @ 00:32:34 #11
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173495050
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:38 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag Gb,

zie hieronder:

- Orderdatum: Jun 27, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706270124149109
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112532113NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jun 27, 2017 07:22:26 AM
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund

dank
Hallo Pipo de Junk,
Ik heb het doorgegeven en ga het voor je proberen te regelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:10 schreef mappo het volgende:
Ik heb ook een pakket via Azerbijan shipping onderweg/kwijt?......doet er al een tijd over (andere pakketten gelijk verzonden zijn al >2 weken binnen), kan er geinformeerd worden, of eventueel een resend via een andere bezorger?

- Orderdatum: 28 juli
- Product: Original KANGER JUPPI 75W TC STARTER KIT
- Ordernummer: W1707280632437046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003168685AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: nog steeds niet aangekomen, andere pakketen via EU registered welke tegelijk /later verzonden zijn al > 2 weken binnen.
Er zijn de laatste tijd problemen geweest met de verzendmethode Azerbaijan Post Registered. Naar alle waarschijnlijkheid zal je pakketje verloren zijn gegaan. Ik ga toch navragen of ze kunnen zien waar deze nu is.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:49 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Kan je nog even op mijn PB reageren? Als het niet opschiet dan ga ik wel via PayPal er achteraan. Dit is niks.
Nogmaals, niet vervelend tegen jou bedoeld maar ik weet dat de webshops vaak pas echt actie ondernemen zodra ik een paypal claim open.
Ik ga daar nu op reageren O-) :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 19:32 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Betekent dit ook dat er ook dat de zendingen die niet al twee maanden onderweg zijn maar waarbij wel duidelijk iets mis is gegaan (over 2 weken zit ik op de twee maanden) er ook zsm over wordt gegaan tot een resend/refund?
Beste Bartje1981,
De orders die verloren zijn gegaan zullen waarschijnlijk niet voor de 2 maanden een resend of refund ontvangen. Wel worden de resend of refunds klaargezet zodat ze direct naar 60 dagen uitgevoerd worden. Ik ben nog steeds aan het proberen om deze toch voor de 60 dagen te laten uitvoeren. Echter is dit tot nu toe nog zonder resultaat. Helaas zal je nog 2 weken moeten wachten.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 08:31:02 #12
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_173497164
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 00:32 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Pipo de Junk,
Ik heb het doorgegeven en ga het voor je proberen te regelen.

thnx!!
  CHI shopkeeper donderdag 31 augustus 2017 @ 11:54:49 #13
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173500319
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:38 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag Gb,

zie hieronder:

- Orderdatum: Jun 27, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706270124149109
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112532113NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jun 27, 2017 07:22:26 AM
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund

dank
IK heb zojuist bericht terug gekregen. Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe naar je op. Hopelijk is het dan geregeld :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:10 schreef mappo het volgende:
Ik heb ook een pakket via Azerbijan shipping onderweg/kwijt?......doet er al een tijd over (andere pakketten gelijk verzonden zijn al >2 weken binnen), kan er geinformeerd worden, of eventueel een resend via een andere bezorger?

- Orderdatum: 28 juli
- Product: Original KANGER JUPPI 75W TC STARTER KIT
- Ordernummer: W1707280632437046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003168685AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: nog steeds niet aangekomen, andere pakketen via EU registered welke tegelijk /later verzonden zijn al > 2 weken binnen.

Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan.
pi_173501429
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Gearbest het volgende:

Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan.
Daar was ik al bang voor, maar dan graag een resend voor me klaar zetten....hopelijk is het apparaat nog wel leverbaar tegen die tijd.
Bedankt voor de moeite, top!
  donderdag 31 augustus 2017 @ 13:25:09 #15
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_173501864
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Gearbest het volgende:

[..]

IK heb zojuist bericht terug gekregen. Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe naar je op. Hopelijk is het dan geregeld :Y

dank heb er al op gereageerd!
pi_173507115
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:08 schreef Gearbest het volgende:
Verder wil ik melden dat we als Gearbest gaan STOPPEN / GESTOPT zijn met het verzenden via Azerbaijian registered post. Dit omdat er de laatste tijd te veel orders verloren zijn gegaan. We gaan ons best doen om de orders te refunden of opnieuw te gaan verzenden.
Ik had vorige week hier op FOK ook een aanvraag gedaan. Want ik had een pakketje besteld op 18 juli, met ordernummer W1707180336375065. Laatste trackingberichten op 1 augustus. Verzendmethode Azerbaijan Post Registered. 2 weken terug ook al op het postkantoor hier nagevraagd maar nopes. Denken jullie dat dit pakketje nog bij mij thuis komt, of is mijn pakketje ook verloren gegaan? Als hij niet meer komt, en ik kan kiezen uit een refund of herzending dan kies ik toch voor een refund.
  CHI shopkeeper vrijdag 1 september 2017 @ 00:39:00 #17
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173518395
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:58 schreef mappo het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor, maar dan graag een resend voor me klaar zetten....hopelijk is het apparaat nog wel leverbaar tegen die tijd.
Bedankt voor de moeite, top!
Hij staat alvast voor je klaar. Hij zal worden verzonden na de 60 dagen.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:25 schreef pipo_de_junk het volgende:

[..]

dank heb er al op gereageerd!
Graag gedaan O-)
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:00 schreef dennissch het volgende:

[..]

Ik had vorige week hier op FOK ook een aanvraag gedaan. Want ik had een pakketje besteld op 18 juli, met ordernummer W1707180336375065. Laatste trackingberichten op 1 augustus. Verzendmethode Azerbaijan Post Registered. 2 weken terug ook al op het postkantoor hier nagevraagd maar nopes. Denken jullie dat dit pakketje nog bij mij thuis komt, of is mijn pakketje ook verloren gegaan? Als hij niet meer komt, en ik kan kiezen uit een refund of herzending dan kies ik toch voor een refund.
Ik heb daarvan reactie terug gekregen dat je pakketje naar alle waarschijnlijkheid verloren is gegaan. Na 60 dagen zal voor jou dan over worden gegaan tot een resend. Het staat alvast voor je klaar.
pi_173520156
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:39 schreef Gearbest het volgende:

Ik heb daarvan reactie terug gekregen dat je pakketje naar alle waarschijnlijkheid verloren is gegaan. Na 60 dagen zal voor jou dan over worden gegaan tot een resend. Het staat alvast voor je klaar.
Hmm oke, zoals bij zovelen dus via deze verzendmethode helaas. Maar da's goed dankje, dus ik hoef niks meer te doen en zie na 60 dagen het bedrag terug op mijn rekening?
  CHI shopkeeper vrijdag 1 september 2017 @ 11:14:16 #19
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173522323
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 08:51 schreef dennissch het volgende:

[..]

Hmm oke, zoals bij zovelen dus via deze verzendmethode helaas. Maar da's goed dankje, dus ik hoef niks meer te doen en zie na 60 dagen het bedrag terug op mijn rekening?
Ik heb de refund voor je klaarstaan dus je zou nou niks meer hoeven doen. Mocht er toch iets misgegaan zijn. Laat het dan even weten.
pi_173525879
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb de refund voor je klaarstaan dus je zou nou niks meer hoeven doen. Mocht er toch iets misgegaan zijn. Laat het dan even weten.
Top, dankje voor je hulp!
pi_173539581
Mijn 3 support cases zijn ook afgehandeld, bedankt Gearbest support!
pi_173548192
Hallo, ik wacht ook nog steeds op een pakketje verstuurd via Azerbaijan post!
Order No.: WP1707120008287244
Ik zou graag een resend willen maar,zal waarschijnlijk nog ff moeten wachten? Laatste tracking 18 juli !!
pi_173575368
Bij deze de gegevens.
Alvast bedankt!

- Orderdatum: 12 juli, 2017
- Product: 1x HDMI to DVI24+1 Female to Male Converter
1x U3 - 239 USB 3.1 Type C to 3 Ports USB 2.0 Hub with Ethernet Network LAN Adapter
- Ordernummer: WP1707120008287244
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002912478AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan post registered
- Probleem: Nog steeds niet ontvangen
pi_173576964
Hier ook problemen met shipping door Azerbeidzjan Air:

- Orderdatum: Jul 08, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1707080016100516
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112540277NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jul 08, 2017
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund

Thanks!
pi_173577387
wanneer wordt deze eindelijk verzonden

W1708240501299815
pi_173581280
Het support centrum blijft maar antwoorden met standaard templates zonder echt antwoord dus dan maar zo.

- Orderdatum: 17-6-2017
- Product: Original Xiaomi Mijia 0.5mm Sign Pen
- Ordernummer: W1706170655071972
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Besteld, DOA, op 20-7-2017 is bevestigd dat het product opnieuw is verzonden.

Shipping code geeft al weken geen info. Waar blijft ie?
pi_173585349
- Orderdatum: 26 juni, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261009225015
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531585NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: 27 juni, 2017
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend.

Alvast bedankt!
  CHI shopkeeper maandag 4 september 2017 @ 20:50:50 #28
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173589049
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 23:18 schreef Jet_Rebel het volgende:
Bij deze de gegevens.
Alvast bedankt!

- Orderdatum: 12 juli, 2017
- Product: 1x HDMI to DVI24+1 Female to Male Converter
1x U3 - 239 USB 3.1 Type C to 3 Ports USB 2.0 Hub with Ethernet Network LAN Adapter
- Ordernummer: WP1707120008287244
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002912478AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan post registered
- Probleem: Nog steeds niet ontvangen
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 07:22 schreef chriztiaan het volgende:
Hier ook problemen met shipping door Azerbeidzjan Air:

- Orderdatum: Jul 08, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1707080016100516
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112540277NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jul 08, 2017
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund

Thanks!
Voor beide gevallen geldt helaas het volgende:
Je verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail. Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laatste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we bieden deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan. Ik zal jullie voorkeur alvast voor jullie klaarzetten.
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 08:46 schreef robinjoo1 het volgende:
wanneer wordt deze eindelijk verzonden

W1708240501299815
Hallo Robinjoo1,

Voor jou geldt ook het bovenstaande. Helaas willen ze hier geen uitzondering voor maken met hun 2 maanden beleid....

quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef KdwPPr het volgende:
Het support centrum blijft maar antwoorden met standaard templates zonder echt antwoord dus dan maar zo.

- Orderdatum: 17-6-2017
- Product: Original Xiaomi Mijia 0.5mm Sign Pen
- Ordernummer: W1706170655071972
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Besteld, DOA, op 20-7-2017 is bevestigd dat het product opnieuw is verzonden.

Shipping code geeft al weken geen info. Waar blijft ie?
Dat is al heel lang geleden. Ik ga navragen voor een update van de resend. Anders zal ik doorgeven dat ze direct een resend moeten gaan doen.

quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 17:31 schreef Corsoly het volgende:
- Orderdatum: 26 juni, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261009225015
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531585NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: 27 juni, 2017
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend.

Alvast bedankt!
Ik ga hiervoor ook een resend aanvragen. Je zal dan een mail ontvangen om je adres en resend te bevestigen.
pi_173590448
- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2
- Ordernummer: W1707210329101661
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549835NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: 25 juli 2017
- Probleem: Niets ontvangen, graag een resend
pi_173591542
lekker naar mijn bericht gekeken dat is een bestelling die nog niet verzonden is en verzendmethode is belgium registered
pi_173591553
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:50 schreef Gearbest het volgende:

[..]


[..]

Voor beide gevallen geldt helaas het volgende:
Je verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail. Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laatste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we bieden deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan. Ik zal jullie voorkeur alvast voor jullie klaarzetten.

[..]

Hallo Robinjoo1,

Voor jou geldt ook het bovenstaande. Helaas willen ze hier geen uitzondering voor maken met hun 2 maanden beleid....

[..]

Dat is al heel lang geleden. Ik ga navragen voor een update van de resend. Anders zal ik doorgeven dat ze direct een resend moeten gaan doen.

[..]

Ik ga hiervoor ook een resend aanvragen. Je zal dan een mail ontvangen om je adres en resend te bevestigen.
je biedt de verzendmethode nog wel aan want kort geleden is een resend ook via dat verstuurd
  CHI shopkeeper maandag 4 september 2017 @ 23:07:22 #32
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173592038
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 22:37 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

je biedt de verzendmethode nog wel aan want kort geleden is een resend ook via dat verstuurd
Niet voor Nederland meer op dit moment
pi_173594403
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 23:07 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Niet voor Nederland meer op dit moment
toch is mijn resend naar nederland kort geleden via dat verstuurt
pi_173598853
beste,

- Orderdatum: Jul 12, 2017
- Product: Original Xiaomi Piston In Ear Earphones Fresh Version (black)
- Ordernummer: WP1707120310288360
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112542360NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jul 12, 2017
- Probleem: na bijna 2 maanden wachten is er helaas nog niks binnen gekomen en zou graag als mogelijk is een resend willen
pi_173602633
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:50 schreef Gearbest het volgende:

Voor beide gevallen geldt helaas het volgende:
Je verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail. Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laatste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we bieden deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan. Ik zal jullie voorkeur alvast voor jullie klaarzetten.

Dit was al een resend! Dit is toch te belachelijk voor woorden, dat snap je zelf ook wel.

- klant besteld > kapot product > resend > resend nooit aangekomen
- Gearbest gebruikt dus blijkbaar een waardeloze verzendmethode en de klant moet daarvan de dupe zijn?
- En het mooiste is nog dat de klant dan ook nog extra hard wordt afgerekend door jullie eigen fouten. Dus ik moet nu 60 dagen wachten (waarom überhaupt, meest scheve policy die ik ooit heb gehoord) + 1e shipping time (normale verzending) + 2e shipping time (resend DOA) + 3e shipping time (resend verloren product).

Het is dat het om een pen gaat van een paar dollar gaat dus het product kan me weinig schelen. Stel je voor dat ik 3 maanden voor de vakantie een camera had besteld en jullie kwamen dan aan met die 60 dagen policy. 8)7 Sorry, maar dit is echt een reden om nooit meer iets bij Gearbest te bestellen.
  CHI shopkeeper dinsdag 5 september 2017 @ 22:24:51 #36
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173611690
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 21:55 schreef hernancrespo het volgende:
- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2
- Ordernummer: W1707210329101661
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549835NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: 25 juli 2017
- Probleem: Niets ontvangen, graag een resend
Oke ik ga het voor je doorgeven.

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 september 2017 08:08 schreef robinjoo1 het volgende:

[..]

toch is mijn resend naar nederland kort geleden via dat verstuurt
Daarom zeg ik ook op dit moment naar Nederland. Andere landen is deze optie wel nog beschikbaar als het goed is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 13:17 schreef poort789 het volgende:
beste,

- Orderdatum: Jul 12, 2017
- Product: Original Xiaomi Piston In Ear Earphones Fresh Version (black)
- Ordernummer: WP1707120310288360
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112542360NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jul 12, 2017
- Probleem: na bijna 2 maanden wachten is er helaas nog niks binnen gekomen en zou graag als mogelijk is een resend willen
Je 60 dagen zijn bijna voorbij dus ga een resend voor je klaarzetten.

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 16:37 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Dit was al een resend! Dit is toch te belachelijk voor woorden, dat snap je zelf ook wel.

- klant besteld > kapot product > resend > resend nooit aangekomen
- Gearbest gebruikt dus blijkbaar een waardeloze verzendmethode en de klant moet daarvan de dupe zijn?
- En het mooiste is nog dat de klant dan ook nog extra hard wordt afgerekend door jullie eigen fouten. Dus ik moet nu 60 dagen wachten (waarom überhaupt, meest scheve policy die ik ooit heb gehoord) + 1e shipping time (normale verzending) + 2e shipping time (resend DOA) + 3e shipping time (resend verloren product).

Het is dat het om een pen gaat van een paar dollar gaat dus het product kan me weinig schelen. Stel je voor dat ik 3 maanden voor de vakantie een camera had besteld en jullie kwamen dan aan met die 60 dagen policy. 8)7 Sorry, maar dit is echt een reden om nooit meer iets bij Gearbest te bestellen.
Beste,
De waardeloze verzendmethode is niet helemaal juist. Waarom is je eerste pakketje dan wel aangekomen O-) Voor een ander deel heb je wel gelijk. Vele pakketjes zijn verloren gegaan en daar is ook een onderzoek naar ingesteld. Daarop hebben we besloten deze manier van verzenden niet meer aan te bieden voor Nederland. Het 60 dagen beleid. Tja als je mijn vorige berichten hierover leest dan weet je mijn mening hierover....
Ik ben er dan ook druk mee bezig geweest om voor deze verloren pakketjes dit beleid af te schaffen. Helaas hebben ze dit van hogerop geweigerd. Ondanks mijn vele geklaag en tijd die ik in de klachten heb gestoken gaan ze er niet mee akkoord. Ik kan alleen de refund of resend alvast klaar zetten voor snellere afhandeling na de 60 dagen. Jou geval is dan net weer wat anders en ga voor je kijken of ik hiervoor niet direct een resend kan uitvoeren. Ik wist immers je verhaal hier ook niet achter. Dit had je namelijk niet bij je vorige bericht vermeld. Ik ga voor jou proberen direct een resend te regelen. Maakt niet uit welke orderwaarde je order heeft. Je zou je product gewoon in goede staat moeten ontvangen. O-)
  dinsdag 5 september 2017 @ 22:57:51 #37
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173612271
Ben wel erg benieuwd waar die pakketjes nou gebleven zijn :')

Banggood heeft ook ooit zoiets gehad met een kutverzender en toen kwam ook de helft ineens na een half jaar nog aan :P weet niet meer waar dat toen was
pi_173619652
Zorgelijk dat er zoveel pakketen van Azerbeidzjan Air verloren zijn gegaan.
Hoe zit het met mijn bestelling? W1708180540305985 / AEL1112568651NL

Laatste update van de track&trace is van 19 Augustus.
pi_173621694
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2017 22:24 schreef Gearbest het volgende:

Beste,
De waardeloze verzendmethode is niet helemaal juist. Waarom is je eerste pakketje dan wel aangekomen O-) Voor een ander deel heb je wel gelijk. Vele pakketjes zijn verloren gegaan en daar is ook een onderzoek naar ingesteld. Daarop hebben we besloten deze manier van verzenden niet meer aan te bieden voor Nederland. Het 60 dagen beleid. Tja als je mijn vorige berichten hierover leest dan weet je mijn mening hierover....
Ik ben er dan ook druk mee bezig geweest om voor deze verloren pakketjes dit beleid af te schaffen. Helaas hebben ze dit van hogerop geweigerd. Ondanks mijn vele geklaag en tijd die ik in de klachten heb gestoken gaan ze er niet mee akkoord. Ik kan alleen de refund of resend alvast klaar zetten voor snellere afhandeling na de 60 dagen. Jou geval is dan net weer wat anders en ga voor je kijken of ik hiervoor niet direct een resend kan uitvoeren. Ik wist immers je verhaal hier ook niet achter. Dit had je namelijk niet bij je vorige bericht vermeld. Ik ga voor jou proberen direct een resend te regelen. Maakt niet uit welke orderwaarde je order heeft. Je zou je product gewoon in goede staat moeten ontvangen. O-)
De verzendmethode en het te laat ontvangen van een pakketje maakt me nog niet eens zoveel uit. Ik snap niet hoe een bedrijf uberhaupt kan denken over een 60 dagen policy. Ik denk dat het hogere management best een lesje customer value kan gebruiken. Die policy is zelfmoord imo en ik hoop dat je er voor blijft vechten om het te elimineren, sterkte ;).
pi_173629607
Graag ontvang ik voor de onderstaande bestelling een REFUND, nadat de (helaas) verplichte 60 dagen voorbij zijn. Ik heb het belangrijkste item uit de bestelling inmiddels opnieuw besteld.

- Orderdatum: 31-07-2017
- Ordernummer: WW1707311359104558
- Tracking nummer: AEL1112553640NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

Ik heb geprobeerd te communiceren met de support (ticket T17090100530) hierover, maar ik heb het idee tegen een chatbot te praten. Toen ik ergens in het ticket begon over andere orders kreeg ik opeens Dresslily (?!?) tickets toegezonden, maar mijn vragen/opmerkingen hierover worden genegeerd.

-----

Gezien de verzendmethode verwacht ik onderstaande bestellingen van 08-08 ook niet meer te ontvangen. Graag een RESEND voor deze bestellingen, zodra de 60 dagen voorbij zijn.

- Orderdatum: 08-08-2017
- Ordernummer: WW1708080241294388
- Tracking nummer: AEL1112558909NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

- Orderdatum: 08-08-2017
- Ordernummer: WW1708080435393694
- Tracking nummer: AEL1112559064NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

-----

Afsluitend nog deze bestelling van 26-08:

- Orderdatum: 26-08-2017
- Ordernummer: WB1708250224425670
- Tracking nummer: AEL1112577620NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

Ik ga er maar bij voorbaat vanuit dat ook deze bestelling niet gaat komen, gezien de verzendmethode. Ook bij deze bestelling graag een RESEND inplannen als de 60 dagen voorbij zijn (gaat nog wel even duren dus). Mocht het pakketje toch nog binnenkomen, dan laat ik dat uiteraard alsnog weten.
pi_173633339
Ondanks dat bij mij de 60dagen nog niet helemaal voorbij zijn (duurt nog een week) kreeg ik nu toch de vraag of ik een resend of refund wilde. Heb gekozen voor de resend.

Heb aangedrongen op dat ze daar weten van de problemen met Azerbaijan mail en of ze alsjeblieft eerder dan de 60 dagen een resend konden doen.
Music was my first love, and it will be my last.
pi_173639101
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef KdwPPr het volgende:
Het support centrum blijft maar antwoorden met standaard templates zonder echt antwoord dus dan maar zo.

- Orderdatum: 17-6-2017
- Product: Original Xiaomi Mijia 0.5mm Sign Pen
- Ordernummer: W1706170655071972
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Besteld, DOA, op 20-7-2017 is bevestigd dat het product opnieuw is verzonden.

Shipping code geeft al weken geen info. Waar blijft ie?
Ik heb nooit aangegeven dat ik een refund wilde. Een resend was prima geweest. Ik laat het hier wel bij, te veel moeite voor een 3 dollar pen.

"We are arranging the PayPal refund of 2.89 USD now.

Please allow up to 48 hours for the transaction to appear on your Paypal account.
You can view the status of your refund from your Account History.
> Log in to your PayPal account.
> Click History

As a compensation,we send 100 points to your account."
  CHI shopkeeper donderdag 7 september 2017 @ 16:35:00 #43
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173641016
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 13:39 schreef detmer het volgende:
Zorgelijk dat er zoveel pakketen van Azerbeidzjan Air verloren zijn gegaan.
Hoe zit het met mijn bestelling? W1708180540305985 / AEL1112568651NL

Laatste update van de track&trace is van 19 Augustus.
Ja er zijn zeer veel pakketjes verloren gegaan. Zou je een resend of refund willen? Dan kan ik deze alvast voor je klaar zetten.
quote:
0s.gif Op woensdag 6 september 2017 21:47 schreef Jungian het volgende:
Graag ontvang ik voor de onderstaande bestelling een REFUND, nadat de (helaas) verplichte 60 dagen voorbij zijn. Ik heb het belangrijkste item uit de bestelling inmiddels opnieuw besteld.

- Orderdatum: 31-07-2017
- Ordernummer: WW1707311359104558
- Tracking nummer: AEL1112553640NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

Ik heb geprobeerd te communiceren met de support (ticket T17090100530) hierover, maar ik heb het idee tegen een chatbot te praten. Toen ik ergens in het ticket begon over andere orders kreeg ik opeens Dresslily (?!?) tickets toegezonden, maar mijn vragen/opmerkingen hierover worden genegeerd.

-----

Gezien de verzendmethode verwacht ik onderstaande bestellingen van 08-08 ook niet meer te ontvangen. Graag een RESEND voor deze bestellingen, zodra de 60 dagen voorbij zijn.

- Orderdatum: 08-08-2017
- Ordernummer: WW1708080241294388
- Tracking nummer: AEL1112558909NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

- Orderdatum: 08-08-2017
- Ordernummer: WW1708080435393694
- Tracking nummer: AEL1112559064NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

-----

Afsluitend nog deze bestelling van 26-08:

- Orderdatum: 26-08-2017
- Ordernummer: WB1708250224425670
- Tracking nummer: AEL1112577620NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail

Ik ga er maar bij voorbaat vanuit dat ook deze bestelling niet gaat komen, gezien de verzendmethode. Ook bij deze bestelling graag een RESEND inplannen als de 60 dagen voorbij zijn (gaat nog wel even duren dus). Mocht het pakketje toch nog binnenkomen, dan laat ik dat uiteraard alsnog weten.
Ik heb de resends/refunds alvast voor je klaargezet. Wel een aardig lijstje helaas.

quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 08:27 schreef Bartje1981 het volgende:
Ondanks dat bij mij de 60dagen nog niet helemaal voorbij zijn (duurt nog een week) kreeg ik nu toch de vraag of ik een resend of refund wilde. Heb gekozen voor de resend.

Heb aangedrongen op dat ze daar weten van de problemen met Azerbaijan mail en of ze alsjeblieft eerder dan de 60 dagen een resend konden doen.
Ik heb bij een aantal gevallen bevestiging gekregen dat deze eerder verzonden worden. Hopelijk gaan ze dat met de rest ook doen. Degene bij wie dit het geval is hebben een mail gehad ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 14:45 schreef KdwPPr het volgende:

[..]

Ik heb nooit aangegeven dat ik een refund wilde. Een resend was prima geweest. Ik laat het hier wel bij, te veel moeite voor een 3 dollar pen.

"We are arranging the PayPal refund of 2.89 USD now.

Please allow up to 48 hours for the transaction to appear on your Paypal account.
You can view the status of your refund from your Account History.
> Log in to your PayPal account.
> Click History

As a compensation,we send 100 points to your account."
Ik kreeg dit bericht ook, maar ik heb er wel een uitleg bij gekregen die jij waarschijnlijk niet hebt gekregen. Ik had een refund voor je doorgegeven. Echter hebben ze besloten voor jou geval met eerder een defect product en een resend die niet is aangekomen om je geld terug te geven met 100GB points als compensatie. Dit met de reden zodat je eventueel een nieuwe bestelling kan doen. Dit duurt volgens hun korter dan wachten op een nieuwe resend. Ik snap ook niet waarom ze niet direct een resend doen, maar op die vraag kreeg ik geen antwoord helaas....
pi_173644939
Order datum: 17-07-2017
Order nummer: WP1707171622400135
Verzonden: AEL1112545263NL Azerbaijan Air Mail
Verzenddatum: Jul 18, 2017 04:51:57 AM CDT
Betreft product: KZ ZS5 Detachable HiFi Earphones Four Dynamic and Four Balanced Armature Driver Units

Gewenste actie: vervroegde resend.
pi_173647448
Hebben we net de resends voor het Azerbaijan mail debacle achter de rug, krijg ik een verzendbericht voor en nieuwe bestelling een rara waar verzenden ze mee....Azerbaijan mail! |:(
pi_173647716
Ook ik heb een pakketje met Azerbaijan Air Mail laten verzenden, wat schijnbaar van de aardbodem verdwenen is. Jammer genoeg herinner ik me nog dat ik deze verzendmethode gekozen heb omdat er 'fast and reliable' bijstond, ondanks dat ik mijn twijfels had bij de betrouwbaarheid van Azerbaijan's postbedrijf. Maar goed:

- Orderdatum: 31 juli 2017
- Product: Mi Invisible Wall for Xiaomi
- Ordernummer: WB1707310843261820
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003172146AZ, verzonden op 1 augustus 2017
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Geen updates meer sinds 5 augustus 2017

Ik zie hierboven dat ik niet de enige ben. Ik vraag me af wat de opties zijn. Je zegt dat jullie zelfs gestopt zijn met deze verzendmethode, dus ik heb eigenlijk geen zin om tot 60 dagen (eind deze maand) te wachten. Zou het ook mogelijk zijn om zelf nu al een nieuwe bestelling te plaatsen, en wanneer het mogelijk is een refund te ontvangen? De eerste bestelling zou natuurlijk nog aankomen, waardoor ik geen refund zou kunnen krijgen, maar dat risico wil ik wel accepteren, gezien bovenstaande berichten.
pi_173648255
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:36 schreef thompoes het volgende:
Je zegt dat jullie zelfs gestopt zijn met deze verzendmethode, dus ik heb eigenlijk geen zin om tot 60 dagen (eind deze maand) te wachten. Zou het ook mogelijk zijn om zelf nu al een nieuwe bestelling te plaatsen, en wanneer het mogelijk is een refund te ontvangen? De eerste bestelling zou natuurlijk nog aankomen, waardoor ik geen refund zou kunnen krijgen, maar dat risico wil ik wel accepteren, gezien bovenstaande berichten.
Mijn verzendbericht is van een paar dagen geleden dus ze gebruiken nog steeds die verzendservice.

Gearbest doet helemaal niks tot er 60 dagen voorbij zijn dus ik zou mijn hoop maar niet op een resend vestigen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 7 september 2017 @ 22:17:47 #48
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173648743
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:54 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Mijn verzendbericht is van een paar dagen geleden dus ze gebruiken nog steeds die verzendservice.

Gearbest doet helemaal niks tot er 60 dagen voorbij zijn dus ik zou mijn hoop maar niet op een resend vestigen.
mijn order werd voor de 60 dagen opnieuw verzonden hoor, dus niet zo negatief over Gearbest.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 8 september 2017 @ 09:45:48 #49
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173653540
De refund is toegekend door de klantenservice. Thanks :)
pi_173654815
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:54 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Mijn verzendbericht is van een paar dagen geleden dus ze gebruiken nog steeds die verzendservice.

Gearbest doet helemaal niks tot er 60 dagen voorbij zijn dus ik zou mijn hoop maar niet op een resend vestigen.
Ja sorry, je hebt gelijk, ik zie het nu ook. Ik richtte mijn bericht eigenlijk vooral op:

quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 20:50 schreef Gearbest het volgende:

Je verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail. Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laatste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we bieden deze verzendmethode nu ook niet meer aan.
pi_173656710
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Gearbest het volgende:
niet is aangekomen om je geld terug te geven met 100GB points als compensatie. Dit met de reden zodat je eventueel een nieuwe bestelling kan doen. Dit duurt volgens hun korter dan wachten op een nieuwe resend. Ik snap ook niet waarom ze niet direct een resend doen, maar op die vraag kreeg ik geen antwoord helaas....
Bedankt voor jouw hulp en uitleg iig!
  CHI shopkeeper vrijdag 8 september 2017 @ 15:54:43 #52
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173659880
Hallo FOK,
Ik wou toch even meedelen dat we een klein succes hebben geboekt. Het is gelukt om meerdere orders eerder te laten leveren. Hieronder heb ik een lijst gemaakt. Jullie krijgen een mail om de resend/refund te bevestigen samen met je adres. Mocht je naam erbij staan, maar de mail niet hebben ontvangen. Check dan even je spam inbox.
Andere orders hoop ik op korte termijn ook vooruitgang in te boeken. Tevens is de verzendmethode Azerbaijan Mail nu helemaal uitgesloten voor Nederland. Blijkbaar was dit toch nog mogelijk voor kleine order bedragen. Door enkele gebruikers hier hebben we deze fout ontdekt en nu helemaal hersteld. Deze verzendmethode is dus nu echt niet meer beschikbaar.
Als laatste ben ik bezig voor mogelijke veranderingen in de toekomst wat betreft het beleid (2 maanden) voor een resend of refund.

pi_173661123
Ik heb 3 bestellingen die via azerbaijan air mail zijn verzonden.
1 bestelling is nog niet verzonden.
Na contact via Facebook met gearbest vertelde ze dat hij uitverkocht is en dat ik 3 opties heb na een optie te hebben gekozen wordt er helemaal niet meer gereageerd.

(WP1708300546503745
Thank you for contacting Gearbest about your order.
We are processing your order now. However, please note that the item you ordered is currently on back order.
In this case we can offer you 3 options:
Option 1: Wait a little longer.
We expect the item will be back in stock in 7-15 business days . Once we ship it we will send you an email with the delivery information.
Option 2: Exchange for another item of your choice.
Please send us the link of the product you would like to choose instead.
Option 3: Cancel and refund to your Wallet as store credit and reward you with extra points.
Please let us know which option you decide.)

Wat kan ik doen en komen mijn andere pakjes wel gewoon aan?
pi_173662757
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:
Hallo FOK,
Ik wou toch even meedelen dat we een klein succes hebben geboekt. Het is gelukt om meerdere orders eerder te laten leveren. Hieronder heb ik een lijst gemaakt. Jullie krijgen een mail om de resend/refund te bevestigen samen met je adres. Mocht je naam erbij staan, maar de mail niet hebben ontvangen. Check dan even je spam inbox.
Andere orders hoop ik op korte termijn ook vooruitgang in te boeken. Tevens is de verzendmethode Azerbaijan Mail nu helemaal uitgesloten voor Nederland. Blijkbaar was dit toch nog mogelijk voor kleine order bedragen. Door enkele gebruikers hier hebben we deze fout ontdekt en nu helemaal hersteld. Deze verzendmethode is dus nu echt niet meer beschikbaar.
Als laatste ben ik bezig voor mogelijke veranderingen in de toekomst wat betreft het beleid (2 maanden) voor een resend of refund.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig! Heel erg bedankt! Wat is dat oranje bij mijn gebruikersnaam btw?! :)
  CHI shopkeeper vrijdag 8 september 2017 @ 19:28:19 #55
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173664068
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:14 schreef Tuurrr het volgende:

[..]

Geweldig! Heel erg bedankt! Wat is dat oranje bij mijn gebruikersnaam btw?! :)
Kleurtjes kwam door het kopiëren van de namen en betekend niks :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 17:00 schreef Dem_Demmy het volgende:
Ik heb 3 bestellingen die via azerbaijan air mail zijn verzonden.
1 bestelling is nog niet verzonden.
Na contact via Facebook met gearbest vertelde ze dat hij uitverkocht is en dat ik 3 opties heb na een optie te hebben gekozen wordt er helemaal niet meer gereageerd.

(WP1708300546503745
Thank you for contacting Gearbest about your order.
We are processing your order now. However, please note that the item you ordered is currently on back order.
In this case we can offer you 3 options:
Option 1: Wait a little longer.
We expect the item will be back in stock in 7-15 business days . Once we ship it we will send you an email with the delivery information.
Option 2: Exchange for another item of your choice.
Please send us the link of the product you would like to choose instead.
Option 3: Cancel and refund to your Wallet as store credit and reward you with extra points.
Please let us know which option you decide.)

Wat kan ik doen en komen mijn andere pakjes wel gewoon aan?
Ik heb het vermoeden dat de andere 2 orders ook verloren zijn gegaan. Als je nog een paar dagen kan wachten zou ik kiezen voor optie + vragen naar een vergoeding voor het wachten. Dan krijg je vaak GB points die je kan gebruiken bij een eventuele volgende bestelling. Als je doorgeeft welke optie je zou kiezen dan kan ik dat ook nog doorgeven en het misschien zo voor je regelen. Zal wel pas tegen maandag gebeuren (weekend).
Zou je onderstaande template dan 3x willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur Resend / Refund


quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:13 schreef 1975Mark42 het volgende:

[..]

Is het volgende pakketje ook verloren gegaan? 17 augustus besteld, 18 augustus verzonden en nog niets binnen. Normaal gesproken zou ik een bestelling van Gearbest al binnen gehad hebben namelijk.

- Orderdatum: Aug 17, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: W1708170455525007
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566740NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail

Alvast bedankt!
Ik ga het voor je doorgeven en nakijken. Deze order zou nog aan kunnen komen. De orders die verloren zijn gegaan komen uit een iets eerdere periode. Kan je misschien wel alvast doorgeven of je een resend of refund zou willen?

[ Bericht 8% gewijzigd door Gearbest op 08-09-2017 19:35:39 ]
pi_173664366
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:28 schreef Gearbest het volgende:

Ik ga het voor je doorgeven en nakijken. Deze order zou nog aan kunnen komen. De orders die verloren zijn gegaan komen uit een iets eerdere periode. Kan je misschien wel alvast doorgeven of je een resend of refund zou willen?
Een resend aub. Bedankt voor de snelle reactie en een fijn weekend!
  vrijdag 8 september 2017 @ 19:59:59 #57
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_173664678
Wat is het verschil tussen de verschillende priority line verzendmethoden? De ene is gratis en doet er wat langer over, en de andere kost 7 euro en is wat sneller, maar heeft dit ook invloed op het al dan niet krijgen van douanekosten?
  CHI shopkeeper vrijdag 8 september 2017 @ 20:24:54 #58
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173665174
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:45 schreef 1975Mark42 het volgende:

[..]

Een resend aub. Bedankt voor de snelle reactie en een fijn weekend!
Oke staat genoteerd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 19:59 schreef VdBorght het volgende:
Wat is het verschil tussen de verschillende priority line verzendmethoden? De ene is gratis en doet er wat langer over, en de andere kost 7 euro en is wat sneller, maar heeft dit ook invloed op het al dan niet krijgen van douanekosten?
Je bedoelt dan qua priority line het verschil tussen EU Express en Europe Express?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het product dat wordt besteld. De meeste producten met een hoge waarde worden gratis verzonden. De productwaarde bepaalt de verzendkosten, hoe hoger de productwaarde, des te lager de verzendkosten. Het verschil tussen de 2 methodes van Priority line zelf bestaat uit het verschil qua snelheid van de levering en qua het gewicht van het pakket. Indien het product redelijk zwaar is dan is er vaak maar 1 optie beschikbaar. Indien het een redelijk licht product (vaak onder de 2kg) is dan zijn beide methodes beschikbaar. De snellere levertijd betaal je dan vaak wat extra voor. De kans op douane kosten is in beide gevallen net zo klein zeggen ze, maar mijn gevoel zegt dat wanneer ik de iets tragere methode van priority line pak de kans toch weer wat kleiner is + het scheelt nog eens ¤7 in dit geval.
pi_173666374
Orderdatum: 30/08/2017 05:46:49 AM

- Product:Day Alarm Stopwatch Men LED Watch Analog Wristwatch

- Ordernummer:WP1708300546503745
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem:niet op voorraad
- Voorkeur Refund

Deze was niet op voorraad dus klantenservice vertelde dat ik kon kiezen.
Maar heb recent besteld dus de andere 2 bestellingen wacht ik gewoon af.

Alvast bedankt

[ Bericht 46% gewijzigd door Dem_Demmy op 08-09-2017 21:34:09 (Was niet klaar) ]
pi_173666401
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ja er zijn zeer veel pakketjes verloren gegaan. Zou je een resend of refund willen? Dan kan ik deze alvast voor je klaar zetten.
Een refund graag.

- Orderdatum: 18-08-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1708180540305985
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112568651NL
- Verzendmethode: CJAHAM
pi_173666661
Hoi Gearbest

Orderdatum:15-7-2017
Product:Xiaomi wireless bluetooth headphones
Ordernummer:WP1707151114483365
Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112544312NL
Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
Probleem:Pakje is al bijna twee maanden onderweg zonder noemenswaardige update. Zou je kunnen controleren hoe het er mee staat? Ik ben niet gewend om zo lang op een bestelling van Gearbest te wachten namelijk.

Bedankt voor de moeite alvast!
pi_173668000
Hmmm, na alle berichten denk ik dat deze vast ook niet meer aankomt.

Orderdatum: 3 aug
Product: Xiaomi mi band 2
Trackingnr: AEL1112555951NL
Ordernr: WWP1708030553456989
Verzendmethode: Azerbajan air mail
Probleem: Ligt sinds 17 aug bij de douane, daarna geen update meer.
Refund graag.
pi_173670597
Beste GB,

Ik heb mijn bestelling via PostNL willen laten verzenden. Dat kon die dag niet en ik kreeg van GB de tip Azarbeidjan.

Dat bleek de meest waardeloze tip tot nu toe en ik probeer al een tijdje de 60 dagenregel te ontkrachten omdat ik natuurlijk nooit voor een "over land" dienst zou hebben gekozen als dat duidelijk zou zijn aangegeven. Maar ik krijg ook van die nietszeggende flauwekulantwoorden.

Lang verhaal kort: kan deze order aub gewoon zo snel mogelijk op herhaling, maar dan met een fatsoenlijke airmail-aanbieder? Ik heb wel lang genoeg gewacht zo en iedereen weet dat die order niet meer gaat aankomen...

Thank you for contacting Gearbest.com.
We have dispatched your order W1707250951222260.
Please check your shipment details below:

※Delayed packages:
Tracking/reference number Shipping method Tracking site Shipping date Estimated time
(business days) Sku*quantity
RN003086884AZ AZRAMHQ http://www.17track.net/en/ Jul 26, 2017 06:15:43 15-20 209383902 * 1
Adrie De Ruytert
  CHI shopkeeper zaterdag 9 september 2017 @ 11:11:22 #64
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173672492
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:28 schreef Dem_Demmy het volgende:
Orderdatum: 30/08/2017 05:46:49 AM

- Product:Day Alarm Stopwatch Men LED Watch Analog Wristwatch

- Ordernummer:WP1708300546503745
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem:niet op voorraad
- Voorkeur Refund

Deze was niet op voorraad dus klantenservice vertelde dat ik kon kiezen.
Maar heb recent besteld dus de andere 2 bestellingen wacht ik gewoon af.

Alvast bedankt
Ik heb dit gemeld bij mijn contactpersoon. Heb je ook nog het support ticket nummer?
Zal wel pas maandag reactie krijgen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:29 schreef detmer het volgende:

[..]

Een refund graag.

- Orderdatum: 18-08-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1708180540305985
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112568651NL
- Verzendmethode: CJAHAM
Oke heb dit gemeld en alvast klaargezet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 21:42 schreef Died1095 het volgende:
Hoi Gearbest

Orderdatum:15-7-2017
Product:Xiaomi wireless bluetooth headphones
Ordernummer:WP1707151114483365
Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112544312NL
Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
Probleem:Pakje is al bijna twee maanden onderweg zonder noemenswaardige update. Zou je kunnen controleren hoe het er mee staat? Ik ben niet gewend om zo lang op een bestelling van Gearbest te wachten namelijk.

Bedankt voor de moeite alvast!
Ik ga er vanuit dat je pakketje helaas verloren is gegaan. Zou je een resend of een refund willen ontvangen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 22:59 schreef pamelala het volgende:
Hmmm, na alle berichten denk ik dat deze vast ook niet meer aankomt.

Orderdatum: 3 aug
Product: Xiaomi mi band 2
Trackingnr: AEL1112555951NL
Ordernr: WWP1708030553456989
Verzendmethode: Azerbajan air mail
Probleem: Ligt sinds 17 aug bij de douane, daarna geen update meer.
Refund graag.
Hallo,
Hoe bedoel je dat het bij de douane ligt? Zou het kunnen zijn dat je bericht hebt gekregen van de douane om een aankoopbewijs op te sturen? Het kan namelijk zijn dat je pakketje onderschept is en dat ze hierom vragen. Ik ga het wel in ieder geval melden.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 06:29 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:
Beste GB,

Ik heb mijn bestelling via PostNL willen laten verzenden. Dat kon die dag niet en ik kreeg van GB de tip Azarbeidjan.

Dat bleek de meest waardeloze tip tot nu toe en ik probeer al een tijdje de 60 dagenregel te ontkrachten omdat ik natuurlijk nooit voor een "over land" dienst zou hebben gekozen als dat duidelijk zou zijn aangegeven. Maar ik krijg ook van die nietszeggende flauwekulantwoorden.

Lang verhaal kort: kan deze order aub gewoon zo snel mogelijk op herhaling, maar dan met een fatsoenlijke airmail-aanbieder? Ik heb wel lang genoeg gewacht zo en iedereen weet dat die order niet meer gaat aankomen...

Thank you for contacting Gearbest.com.
We have dispatched your order W1707250951222260.
Please check your shipment details below:

※Delayed packages:
Tracking/reference number Shipping method Tracking site Shipping date Estimated time
(business days) Sku*quantity
RN003086884AZ AZRAMHQ http://www.17track.net/en/ Jul 26, 2017 06:15:43 15-20 209383902 * 1
Hallo AdmiraalDeRuyter,
PostNL is lang niet altijd beschikbaar voor veel producten. Dit komt onder andere door de verschillende warenhuizen en productafmetingen. Helaas zijn er de laatste tijd veel orders verloren gegaan met de Azerbaijan Air Mail. Die van jou behoort hier naar alle waarschijnlijkheid ook toe. We zijn ons hiervan bewust en zoals je in de vorige posts in dit topic kan lezen ben ik met de vele resends en refunds aanvragen bezig. Gister hebben we al een hele lijst met resends en refunds verwerkt voor de 60 dagen regel. Ik ga voor jou dan ook een resend regelen. De Azerbaijan Air Mail bieden we ook niet meer aan, zoals gezegd in mijn vorige posts. Je resends zal dan ook met een andere verzendmethode gebeuren.
Ik hoop je hiermee een beetje geďnformeerd te hebben.
  zaterdag 9 september 2017 @ 13:03:34 #65
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_173673799
Order: WW1708190650016983 lijkt untracable ondanks dat hij al lang ondwer moet zijn/hier had kunnen zijn. Kan jij die order even checken? :)

Tracking NL Azerbaijan Air Mail: AEL1112571315NL
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_173674481
[..]

Ik ga er vanuit dat je pakketje helaas verloren is gegaan. Zou je een resend of een refund willen ontvangen?

Graag een resend als dat zou betekenen dat ik hem binnen afzienbare tijd binnen heb. Heb binnenkort een hardloopwedstrijd, dus wilde ruim op tijd zijn met bestellen. :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 9 september 2017 @ 15:05:31 #67
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173675927
Ik heb zojuist de resend binnen 10 dagen in goede orde ontvangen! Hartelijk dank :) ^O^
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 9 september 2017 @ 15:06:16 #68
464490 VdBorght
Time will never be just right.
pi_173675937
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 20:24 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oke staat genoteerd.

[..]

Je bedoelt dan qua priority line het verschil tussen EU Express en Europe Express?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het product dat wordt besteld. De meeste producten met een hoge waarde worden gratis verzonden. De productwaarde bepaalt de verzendkosten, hoe hoger de productwaarde, des te lager de verzendkosten. Het verschil tussen de 2 methodes van Priority line zelf bestaat uit het verschil qua snelheid van de levering en qua het gewicht van het pakket. Indien het product redelijk zwaar is dan is er vaak maar 1 optie beschikbaar. Indien het een redelijk licht product (vaak onder de 2kg) is dan zijn beide methodes beschikbaar. De snellere levertijd betaal je dan vaak wat extra voor. De kans op douane kosten is in beide gevallen net zo klein zeggen ze, maar mijn gevoel zegt dat wanneer ik de iets tragere methode van priority line pak de kans toch weer wat kleiner is + het scheelt nog eens ¤7 in dit geval.
Dat was idd mijn vraag, hartelijk bedankt!
  CHI shopkeeper zaterdag 9 september 2017 @ 15:28:27 #69
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173676273
quote:
16s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:03 schreef tokko1 het volgende:
Order: WW1708190650016983 lijkt untracable ondanks dat hij al lang ondwer moet zijn/hier had kunnen zijn. Kan jij die order even checken? :)

Tracking NL Azerbaijan Air Mail: AEL1112571315NL
Zou je onderstaande template willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend / Refund


quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 13:42 schreef Died1095 het volgende:
[..]

Ik ga er vanuit dat je pakketje helaas verloren is gegaan. Zou je een resend of een refund willen ontvangen?

Graag een resend als dat zou betekenen dat ik hem binnen afzienbare tijd binnen heb. Heb binnenkort een hardloopwedstrijd, dus wilde ruim op tijd zijn met bestellen. :)
Ik ga voor je proberen een snelle verzendmethode te regelen. Ik ga mijn best ervoor doen. Kan wel niks beloven helaas.
quote:
2s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:05 schreef DJMO het volgende:
Ik heb zojuist de resend binnen 10 dagen in goede orde ontvangen! Hartelijk dank :) ^O^
Graag gedaan. Had ze beetje gepusht voor snelle shipping. Dat is dan toch gelukt ^O^
Fijn dat je laat weten dat je pakketje is aangekomen! Nogmaals sorry voor het zo lang moeten wachten op je pakketje.

quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:06 schreef VdBorght het volgende:

[..]

Dat was idd mijn vraag, hartelijk bedankt!
Graag gedaan O-)
pi_173676648
Even een update over de Azerbijan orders die nooit ontvangen zijn.

De resends druppelen binnen. 3 van de [ik geloof] 5 resends zijn vandaag binnen gekomen. Goed om te zien dat Gearbest toch ook wel snel kan verzenden. Het heeft er nu zo'n 9 dagen over gedaan via Swedish post.
pi_173677038
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 11:11 schreef Gearbest het volgende:

Hallo AdmiraalDeRuyter,
(...) Gister hebben we al een hele lijst met resends en refunds verwerkt voor de 60 dagen regel. Ik ga voor jou dan ook een resend regelen.(...)

Dat klinkt goed, maar wil het zeggen dat die resend de deur uit zal gaan voor of op het moment dat er 60 dagen verstreken zijn?

(...)De Azerbaijan Air Mail bieden we ook niet meer aan, zoals gezegd in mijn vorige posts. (...)

Ik las het maar kreeg van de helpdesk op GB na een bericht of vier ineens een verklaring dat "surface mail langer duurt dan luchtpost", vandaar. Ik dacht nou breekt mijn klomp :-)

Anyway, dank voor de moeite en voor je reactie.

Adrie De Ruytert
pi_173681722
Ik heb het volgende probleem:

Twee verschillende producten zijn nooit aangekomen. Zie onderstaande voor details:

- Orderdatum: Jul 23, 2017 01:28:37 AM
- Product: Original English Version Xiaomi Mi WiFi Router 3
- Ordernummer: WA1707230128375453
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003054325AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered:
- Probleem: Dit product is nooit aangekomen. Graag geld terug of opnieuw verzonden order.

- Orderdatum: Jul 22, 2017 16:42:35 PM
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: WWP1707221642360714
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549944NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail.
- Probleem: Dit product is nooit aangekomen. Graag geld terug of opnieuw verzonden order.
pi_173684305
Order: WWP1708241743087241
Bestelling gedaan op 25/8

Is die verloren gegaan in Azerbeidzjan of komt hij uiteindelijk gewoon nog naar mijn hutje? :)
pi_173684639
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Order: WWP1708241743087241
Bestelling gedaan op 25/8

Is die verloren gegaan in Azerbeidzjan of komt hij uiteindelijk gewoon nog naar mijn hutje? :)
25-8. Serieus?
pi_173684675
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:16 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

25-8. Serieus?
Nav het andere topic.
Als een groot deel van de orders verloren is gegaan hoor ik dat liever nu.
Het heeft anders geen haast.
pi_173686642
Edit dubbel
pi_173686663
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:03 schreef pamelala het volgende:
[..]

Hallo,
Hoe bedoel je dat het bij de douane ligt? Zou het kunnen zijn dat je bericht hebt gekregen van de douane om een aankoopbewijs op te sturen? Het kan namelijk zijn dat je pakketje onderschept is en dat ze hierom vragen. Ik ga het wel in ieder geval melden.
Nee, via https://en.trackitonline.ru/?service=track is het pakketje te traceren tot en met 17 augustus met als status 'customs clearance'
pi_173687397
Een van mijn resends is net verzonden. Er staat: shipping method: SEPR. Via welk land gaat dit en wat zijn de ervaringen?
pi_173687529
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:57 schreef j0p3Y het volgende:
Order datum: 17-07-2017
Order nummer: WP1707171622400135
Verzonden: AEL1112545263NL Azerbaijan Air Mail
Verzenddatum: Jul 18, 2017 04:51:57 AM CDT
Betreft product: KZ ZS5 Detachable HiFi Earphones Four Dynamic and Four Balanced Armature Driver Units

Gewenste actie: vervroegde resend.
Ik sta niet op de lijst. Betekent dat dat ik de hele periode uit moet zitten, een resend aan moet vragen en dan maar hopen of het Gearbest behaagt om met enige spoed opnieuw te verzenden? Of is er nog hoop voor een spoediger oplossing?
pi_173688751
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 01:02 schreef Tuurrr het volgende:
Een van mijn resends is net verzonden. Er staat: shipping method: SEPR. Via welk land gaat dit en wat zijn de ervaringen?
Zou het sweden post kunnen zijn? Ik heb gisteren een resend via hen binnengekregen. Was op 29aug verzonden.
pi_173688759
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 01:15 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

Ik sta niet op de lijst. Betekent dat dat ik de hele periode uit moet zitten, een resend aan moet vragen en dan maar hopen of het Gearbest behaagt om met enige spoed opnieuw te verzenden? Of is er nog hoop voor een spoediger oplossing?
Gearbest doet, naar mijn ervaring, helemaal niets voordat 60 dagen zijn verstreken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 10 september 2017 @ 09:25:04 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_173688807
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 09:18 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Gearbest doet, naar mijn ervaring, helemaal niets voordat 60 dagen zijn verstreken.
Ik kreeg anders netjes een resend voor de 60 voorbij waren; en ik had 'm ook nog eens binnen tien binnen na verzenden.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  CHI shopkeeper zondag 10 september 2017 @ 09:37:31 #83
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173688923
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:54 schreef eddepetfokt het volgende:
Even een update over de Azerbijan orders die nooit ontvangen zijn.

De resends druppelen binnen. 3 van de [ik geloof] 5 resends zijn vandaag binnen gekomen. Goed om te zien dat Gearbest toch ook wel snel kan verzenden. Het heeft er nu zo'n 9 dagen over gedaan via Swedish post.
Graag gedaan. Ik verwacht dat de rest ook zeer snel jou kant op komt. Nogmaals sorry voor het lange wachten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 16:20 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[Dat klinkt goed, maar wil het zeggen dat die resend de deur uit zal gaan voor of op het moment dat er 60 dagen verstreken zijn?]
Ik probeer alles voor de 60 dagen termijn verstuurd te hebben. Ik mijn vorige post gaf ik al aan dat dit zeer lastig is, maar op dit moment lijken ze bij te draaien. Daardoor heb ik al een aardige lijst van FOK gebruikers voor de 60 dagen termijn kunnen resenden. Ik ga er vanuit dat de rest ook zeer snel volgt.

quote:
13s.gif Op zaterdag 9 september 2017 19:49 schreef Goldstrike91 het volgende:
Ik heb het volgende probleem:

Twee verschillende producten zijn nooit aangekomen. Zie onderstaande voor details:

- Orderdatum: Jul 23, 2017 01:28:37 AM
- Product: Original English Version Xiaomi Mi WiFi Router 3
- Ordernummer: WA1707230128375453
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003054325AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered:
- Probleem: Dit product is nooit aangekomen. Graag geld terug of opnieuw verzonden order.

- Orderdatum: Jul 22, 2017 16:42:35 PM
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: WWP1707221642360714
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549944NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail.
- Probleem: Dit product is nooit aangekomen. Graag geld terug of opnieuw verzonden order.
Ik ga ervan uit dat deze orders ook niet meer aan zullen komen en zal de resends voor je klaar zetten.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Order: WWP1708241743087241
Bestelling gedaan op 25/8

Is die verloren gegaan in Azerbeidzjan of komt hij uiteindelijk gewoon nog naar mijn hutje? :)
Zou je onderstaande template willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:
- Voorkeur: Resend / Refund


De order is nog vrij recent geplaatst en de verloren orders komen uit een iets andere tijdsperiode. Ik zal deze wel alvast noteren, maar je zal nog wel even geduld moeten hebben. Ik geef op dit moment prioriteit aan de orders die wat eerder zijn geplaatst. O-)

quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 00:05 schreef pamelala het volgende:

[..]

Nee, via https://en.trackitonline.ru/?service=track is het pakketje te traceren tot en met 17 augustus met als status 'customs clearance'
Oke dan ik voor jou een refund proberen te regelen. Bedankt voor je bericht.

quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 01:02 schreef Tuurrr het volgende:
Een van mijn resends is net verzonden. Er staat: shipping method: SEPR. Via welk land gaat dit en wat zijn de ervaringen?
SEPR is volgens mij PostNord Sweden Tracking. Ik zal dit even voor je navragen voor de zekerheid, maar deze duurt meestal uit de vorige resends rond de 10 dagen (kan afwijken natuurlijk).

quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 01:15 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

Ik sta niet op de lijst. Betekent dat dat ik de hele periode uit moet zitten, een resend aan moet vragen en dan maar hopen of het Gearbest behaagt om met enige spoed opnieuw te verzenden? Of is er nog hoop voor een spoediger oplossing?
quote:
1s.gif Op zondag 10 september 2017 01:07 schreef j0p3Y het volgende:

[..]

verschepen ze daar per muilezel of zo? Heel even wachten is the understatement of the year. Minimaal 60 dagen en dan pas een resend, oftewel op zijn minst 80 dagen.. Man man, dan is Sinterklaas alweer bijna jarig.. Ik krijg er in ieder geval een zelfde sik van....
Als je dit topic hebt gelezen dan weet je dat we bezig zijn met resends / refunds en ook voor de 60 dagen. Je hebt pas enkele dagen geleden (woensdag/ donderdag) ons hiervan bericht. Voor je zijn ook andere personen die problemen hebben. Ik handel alles af op verzenddatum + ons op de hoogte gebracht van de niet aangekomen orders. Wij doen of best om dit allemaal te regelen.
pi_173690236
quote:
2s.gif Op zondag 10 september 2017 09:25 schreef DJMO het volgende:

[..]

Ik kreeg anders netjes een resend voor de 60 voorbij waren; en ik had 'm ook nog eens binnen tien binnen na verzenden.
Sorry, ik bedoelde dat ze 60 dagen aanhouden bij de normale orders. Hier is duidelijk iets mis gegaan met de Azerbijan mail orders en onze contactpersoon hier doet super goed zijn best om iedereen eerder te helpen.
pi_173697600
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:36 schreef thompoes het volgende:
Ook ik heb een pakketje met Azerbaijan Air Mail laten verzenden, wat schijnbaar van de aardbodem verdwenen is. Jammer genoeg herinner ik me nog dat ik deze verzendmethode gekozen heb omdat er 'fast and reliable' bijstond, ondanks dat ik mijn twijfels had bij de betrouwbaarheid van Azerbaijan's postbedrijf. Maar goed:

- Orderdatum: 31 juli 2017
- Product: Mi Invisible Wall for Xiaomi
- Ordernummer: WB1707310843261820
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003172146AZ, verzonden op 1 augustus 2017
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Geen updates meer sinds 5 augustus 2017

Ik zie hierboven dat ik niet de enige ben. Ik vraag me af wat de opties zijn. Je zegt dat jullie zelfs gestopt zijn met deze verzendmethode, dus ik heb eigenlijk geen zin om tot 60 dagen (eind deze maand) te wachten. Zou het ook mogelijk zijn om zelf nu al een nieuwe bestelling te plaatsen, en wanneer het mogelijk is een refund te ontvangen? De eerste bestelling zou natuurlijk nog aankomen, waardoor ik geen refund zou kunnen krijgen, maar dat risico wil ik wel accepteren, gezien bovenstaande berichten.
Zou je nog op mijn bericht kunnen reageren?
  CHI shopkeeper zondag 10 september 2017 @ 18:25:37 #86
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173697750
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 21:36 schreef thompoes het volgende:
Ook ik heb een pakketje met Azerbaijan Air Mail laten verzenden, wat schijnbaar van de aardbodem verdwenen is. Jammer genoeg herinner ik me nog dat ik deze verzendmethode gekozen heb omdat er 'fast and reliable' bijstond, ondanks dat ik mijn twijfels had bij de betrouwbaarheid van Azerbaijan's postbedrijf. Maar goed:

- Orderdatum: 31 juli 2017
- Product: Mi Invisible Wall for Xiaomi
- Ordernummer: WB1707310843261820
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003172146AZ, verzonden op 1 augustus 2017
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Geen updates meer sinds 5 augustus 2017

Ik zie hierboven dat ik niet de enige ben. Ik vraag me af wat de opties zijn. Je zegt dat jullie zelfs gestopt zijn met deze verzendmethode, dus ik heb eigenlijk geen zin om tot 60 dagen (eind deze maand) te wachten. Zou het ook mogelijk zijn om zelf nu al een nieuwe bestelling te plaatsen, en wanneer het mogelijk is een refund te ontvangen? De eerste bestelling zou natuurlijk nog aankomen, waardoor ik geen refund zou kunnen krijgen, maar dat risico wil ik wel accepteren, gezien bovenstaande berichten.
Sorry helemaal overheen gelezen. Ik ben ermee bezig de orders voor de 60 dagen termijn te laten refunden/resenden. Ik zou voor jou een refund kunnen aanvragen, zodat je nu zelf al een bestelling kan plaatsen. Ik zou ook een resend voor je kunnen regelen, maar dit zal sws nog wel een paar dagen duren. Laat maar even weten waar je voorkeur naar uit gaat. Nogmaals mijn excuses voor de late reactie.
pi_173699852
[..]

Ik ga ervan uit dat deze orders ook niet meer aan zullen komen en zal de resends voor je klaar zetten.

[..]

Dankjewel, is er een track en trace code zodat ik het in de gaten kan houden? Ik hoor graag. Of kan ik dit op gearbest in de gaten houden? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Harry
pi_173701122
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 18:25 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Sorry helemaal overheen gelezen. Ik ben ermee bezig de orders voor de 60 dagen termijn te laten refunden/resenden. Ik zou voor jou een refund kunnen aanvragen, zodat je nu zelf al een bestelling kan plaatsen. Ik zou ook een resend voor je kunnen regelen, maar dit zal sws nog wel een paar dagen duren. Laat maar even weten waar je voorkeur naar uit gaat. Nogmaals mijn excuses voor de late reactie.
Geen probleem, kan gebeuren. Zou een refund gewoon terugstoring van het geldbedrag zijn, of krijg ik dan store credit? Mijn originele order was gedeeltelijk met store credit. Daarnaast, bedoel je met 'een paar dagen' 17 dagen, oftewel totdat de 60 dagen grens bereikt is?
  CHI shopkeeper zondag 10 september 2017 @ 22:24:53 #89
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173704006
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 20:43 schreef thompoes het volgende:

[..]

Geen probleem, kan gebeuren. Zou een refund gewoon terugstoring van het geldbedrag zijn, of krijg ik dan store credit? Mijn originele order was gedeeltelijk met store credit. Daarnaast, bedoel je met 'een paar dagen' 17 dagen, oftewel totdat de 60 dagen grens bereikt is?
Ik verwacht dan dat je refund terug krijgt zoals je betaald hebt. In dit geval dan gedeeltelijk store credit en andere gedeelte via je betaalde manier. Met een paar dagen hoop ik wel voor de 17 dagen eigenlijk. Kan niks beloven, maar hoop wel daarvoor alles geregeld te hebben.
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 20:01 schreef Goldstrike91 het volgende:
[..]

Ik ga ervan uit dat deze orders ook niet meer aan zullen komen en zal de resends voor je klaar zetten.

[..]

Dankjewel, is er een track en trace code zodat ik het in de gaten kan houden? Ik hoor graag. Of kan ik dit op gearbest in de gaten houden? Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Harry
Hallo Harry,
Je krijgt van Gearbest eerst een mail om je resend of refund te bevestigen. Dit dient als extra controle. Tevens moet je je adres bevestigen. Als je dit doet zal je resend verstuurd worden of refund geregeld worden. Je hier weer een mailtje van als dit gebeurd is.
pi_173704624
quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 22:24 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik verwacht dan dat je refund terug krijgt zoals je betaald hebt. In dit geval dan gedeeltelijk store credit en andere gedeelte via je betaalde manier. Met een paar dagen hoop ik wel voor de 17 dagen eigenlijk. Kan niks beloven, maar hoop wel daarvoor alles geregeld te hebben.
Oké bedankt. In dat geval zou ik graag zo snel mogelijk een refund willen. Of heeft een resend nog voordelen? Ik had me bedacht om na een refund bij te betalen voor een snellere verzendmethode.

EDIT: Ik had ongeveer tegelijk met mijn eerste bericht in dit forum Gearbest gecontacteerd via Facebook, en heb daar zojuist een reactie op teruggekregen. Ik weet niet of jij hier iets aan hebt, maar dit is het ticketnummer: AT17091105251.

[ Bericht 4% gewijzigd door thompoes op 11-09-2017 11:15:32 (Ticket) ]
pi_173709756
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb de resends/refunds alvast voor je klaargezet. Wel een aardig lijstje helaas.
Bedankt :)

Ik krijg net een aantal mailtjes van ene Gina van Gearbest, waarin het volgende aangeboden wordt:

Order W1707311359104558 (¤12.19) 7 euro refund
Order WW1708080435393694 (¤20,62) 7 euro refund

Ik ga hier natuurlijk niet mee akkoord. Kun jij ervoor zorgen dat ik volledige refunds krijg voor order W1707311359104558? Voor WW1708080435393694 heb ik een PayPal-dispute gestart.

[ Bericht 7% gewijzigd door Jungian op 11-09-2017 20:33:23 ]
pi_173710641
Hallo,

Zou jij me misschien kunnen helpen met de volgende vraag? Ik ben geďnteresseerd in een toetsenbord, https://www.gearbest.com/keyboards/pp_610889.html

Nu zou ik graag de zwarte versie met Red switches hebben, maar als ik gebruik maak van de Live Chat functionaliteit, krijg ik wisselende antwoorden op de vraag of dit toetsenbord weer op voorraad komt.

Kan jij me hier wat meer informatie over geven?

Groeten
pi_173711806
Beste GearBest,

Ik heb ook Azerbaijan orders al erg lang onderweg, en het klonk zo mooi "fast and reliable":

- Orderdatum: Jul 30, 2017
- Producten: Original SMOK TFV8 BABY BEAST Tank Atomizer, Nitecore UM20 Smart Charger
- Ordernummer: W1707300401510736
- Tracking nummer: RN003144851AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Nog steeds onderweg (zou max 20 werkdagen duren, is nu al 31 werkdagen)

- Orderdatum: Jul 28, 2017
- Product: Original Smok V8 Baby - T8 0.15 ohm Coil Head
- Ordernummer: W1707280520490883
- Tracking nummer: RN003126115AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Nog steeds onderweg (zou max 20 werkdagen duren, is nu al 33 werkdagen)

Ik begrijp dat ik niet meer hoef te verwachten dat ze binnen gaan komen als ik dit allemaal zo lees.
Daarom alvast:
Voor de eerste, W1707300401510736, graag een resend
Voor de tweede, W1707280520490883, graag een refund (heb al andere besteld want ik zat zonder)

Dank alvast en MvG, Jimmy
pi_173712295
Nee ik heb geen support nummer hen gecommuniceerd via Facebook Messenger nou gecommuniceerd je krijgt automatische antwoorden.

Bedankt
pi_173719302
Helaas liggen mijn pakjes ook ergens in de Azerbeidzjaanse woestijn :

- Orderdatum: Jun 27, 2017 07:22:26 AM PST
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261618333724
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531985NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Graag RESEND

- Orderdatum: Jul 16, 2017 15:53:02 PM PST
- Product: Original Xiaomi Smart Human Body Sensor & Original Xiaomi Smart Door and Windows Sensor
- Ordernummer: W1707160617330779
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112544512NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Graag REFUND

alvast bedankt!
  CHI shopkeeper maandag 11 september 2017 @ 20:58:57 #96
447948 Gearbest
https://cutt.us/kLPnA
pi_173720073
Ik heb voor de volgende personen een refund of resend geregeld. Jullie hebben een mail gekregen om je refund of resend te bevestigen samen met jullie adres.



quote:
0s.gif Op zondag 10 september 2017 22:48 schreef thompoes het volgende:

[..]

Oké bedankt. In dat geval zou ik graag zo snel mogelijk een refund willen. Of heeft een resend nog voordelen? Ik had me bedacht om na een refund bij te betalen voor een snellere verzendmethode.

EDIT: Ik had ongeveer tegelijk met mijn eerste bericht in dit forum Gearbest gecontacteerd via Facebook, en heb daar zojuist een reactie op teruggekregen. Ik weet niet of jij hier iets aan hebt, maar dit is het ticketnummer: AT17091105251.
Als het goed is heb je bericht (e-mail) gekregen of je een refund of resend wilt. Als het goed is verzenden ze nu met Sweden Post en zou het ongeveer 10 dagen duren vooraleer je het in huis hebt.

quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 11:18 schreef Jungian het volgende:

[..]

Bedankt :)

Ik krijg net een aantal mailtjes van ene Gina van Gearbest, waarin het volgende aangeboden wordt:

Order W1707311359104558 (¤12.19) 7 euro refund
Order WW1708080435393694 (¤20,62) 7 euro refund

Ik ga hier natuurlijk niet mee akkoord. Kun jij ervoor zorgen dat ik volledige refunds krijg voor order W1707311359104558? Voor WW1708080435393694 heb ik een PayPal-dispute gestart.
Ik denk dat Gina verkeerd op de hoogte is gesteld. Hier absoluut niet mee akkoord gaan! Andere hebben ook volledige refunds gekregen dus ik ga ervoor zorgen dat dit hier ook het geval is. Ik ga het direct doorgeven.

quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 13:47 schreef JimmytheTulip het volgende:
Beste GearBest,

Ik heb ook Azerbaijan orders al erg lang onderweg, en het klonk zo mooi "fast and reliable":

- Orderdatum: Jul 30, 2017
- Producten: Original SMOK TFV8 BABY BEAST Tank Atomizer, Nitecore UM20 Smart Charger
- Ordernummer: W1707300401510736
- Tracking nummer: RN003144851AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Nog steeds onderweg (zou max 20 werkdagen duren, is nu al 31 werkdagen)

- Orderdatum: Jul 28, 2017
- Product: Original Smok V8 Baby - T8 0.15 ohm Coil Head
- Ordernummer: W1707280520490883
- Tracking nummer: RN003126115AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Nog steeds onderweg (zou max 20 werkdagen duren, is nu al 33 werkdagen)

Ik begrijp dat ik niet meer hoef te verwachten dat ze binnen gaan komen als ik dit allemaal zo lees.
Daarom alvast:
Voor de eerste, W1707300401510736, graag een resend
Voor de tweede, W1707280520490883, graag een refund (heb al andere besteld want ik zat zonder)

Dank alvast en MvG, Jimmy
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:33 schreef psz-e het volgende:
Helaas liggen mijn pakjes ook ergens in de Azerbeidzjaanse woestijn :

- Orderdatum: Jun 27, 2017 07:22:26 AM PST
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261618333724
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531985NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Graag RESEND

- Orderdatum: Jul 16, 2017 15:53:02 PM PST
- Product: Original Xiaomi Smart Human Body Sensor & Original Xiaomi Smart Door and Windows Sensor
- Ordernummer: W1707160617330779
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112544512NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Graag REFUND

alvast bedankt!
Oke ik ga het voor jullie beide doorgeven. Zoals de zaken nu lopen moet je vrij snel bericht hiervan krijgen.

quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 12:31 schreef Jrex het volgende:
Hallo,

Zou jij me misschien kunnen helpen met de volgende vraag? Ik ben geďnteresseerd in een toetsenbord, https://www.gearbest.com/keyboards/pp_610889.html

Nu zou ik graag de zwarte versie met Red switches hebben, maar als ik gebruik maak van de Live Chat functionaliteit, krijg ik wisselende antwoorden op de vraag of dit toetsenbord weer op voorraad komt.

Kan jij me hier wat meer informatie over geven?

Groeten
Hallo,
De live chat werkt toch niet altijd live zoals ze zeggen....
Ik zie zelf de Red Switch er niet meer tussen staan dus ik verwacht dat deze ook niet meer binnenkomt. Ik ga het wel even voor je navragen, want ben er niet zeker over.
Ik hou je op de hoogte als ik meer weten.
pi_173720633
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb voor de volgende personen een refund of resend geregeld.
Held!
Adrie De Ruytert
pi_173721339
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb voor de volgende personen een refund of resend geregeld. Jullie hebben een mail gekregen om je refund of resend te bevestigen samen met jullie adres.

[ afbeelding ]

[..]

Als het goed is heb je bericht (e-mail) gekregen of je een refund of resend wilt. Als het goed is verzenden ze nu met Sweden Post en zou het ongeveer 10 dagen duren vooraleer je het in huis hebt.
Ik heb vanmiddag om 11:02 een mail ontvangen, van ticket AT17091105251, wat ook in jouw screenshot staat. Hierin staat:
quote:
We shipped the order on August 1, 2017 .Therefore your delivery deadline will expire on October 1, 2017.
Is dit de mail waarnaar je verwijst? Naar mijn idee moet ik nu alsnog 3 weken wachten. Of heb ik een mail gemist?
  maandag 11 september 2017 @ 23:20:25 #99
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_173723617
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 september 2017 15:28 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Zou je onderstaande template willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.

Done, check je PM :)
Check mijn china reviews op Reviewblog.tweakers.net
pi_173724454
quote:
0s.gif Op maandag 11 september 2017 21:17 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:

[..]

Held!
Maarrr geen mailtje ontvangen... Wel een verzoek om te bewijzen dat ik het pakje niet heb ontvangen. Daarvoor willen ze me naar het postkantoor sturen. Ik heb geantwoord dat ze zich prima van dat feit kunnen overtuigen met 17track en postnl.nl enzovoorts.
Adrie De Ruytert
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')