Oheng,quote:Op maandag 28 augustus 2017 17:04 schreef oheng het volgende:
Hallo, ik wacht nu meer dan 2 maanden op de volgende 2 orders:
Order 1: Jun 24, 2017 14:07:17 PM Order number: W1706241407174517
Order 2: Jun 26, 2017 09:15:30 AM Order number: W1706260915318290
Van beide zou ik wel een resend willen.
Robinjoo1,quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:41 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi
Jul 22, 2017 02:05:01 AMOrder number: WP1707220205028032
had hem in mijn tasje die verder helemaal leeg is zit en ik haal hem eruit
en opeens is dat ding er vanaf
pakje zag er wel normaal uit het kwam gewoon door de brievenbus
thanks 1 foto had ik al gestuurd maar bedankt voor de supportquote:Op dinsdag 29 augustus 2017 11:29 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Oheng,
Ik heb zojuist een bevestiging gekregen voor een resend van beide orders.
Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe op.
[..]
Robinjoo1,
Het is misschien een product fout. Normaal moet je allemaal foto's sturen, maar we zullen jou direct een resend sturen. Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe op.
Hallo Tuurrr,quote:Op dinsdag 29 augustus 2017 21:47 schreef Tuurrr het volgende:
Hi!
Vier orders zijn al bijna 2 maanden onderweg en nog steeds niks ontvangen
Voor de volgende 2 orders wil ik graag een resend:
W1707160908068219 en W1707160809454347
Voor deze 2 orders wil ik graag een refund:
W1707160848295007 en W1707160836248939
Thanks!!
Hallo Pipo de Junk,quote:Op woensdag 30 augustus 2017 07:46 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag GB,
2 maanden terug via een link hier voor 80cent een Xiaomi usb lampje gekocht voor op de Powerbank. leuk en aardig allemaal.. maar na 2 maanden niks ontvangen maar is gemaild.
Ze willen me geld terug storten, maar ik wil juist dat usb lampje opnieuw gestuurd hebben.
antwoord daarop is, we hebben ze niet op voorraad??? terwijl op de website nu in de sale, er nog meer als 400 beschikbaar zijn?
dus met andere woorden, hij is nooit verstuurd geweest? en die coupon was onzin.
Kan je nog even op mijn PB reageren? Als het niet opschiet dan ga ik wel via PayPal er achteraan. Dit is niks.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:08 schreef Gearbest het volgende:
Verder wil ik melden dat we als Gearbest gaan STOPPEN / GESTOPT zijn met het verzenden via Azerbaijian registered post. Dit omdat er de laatste tijd te veel orders verloren zijn gegaan. We gaan ons best doen om de orders te refunden of opnieuw te gaan verzenden.
[..]
Betekent dit ook dat er ook dat de zendingen die niet al twee maanden onderweg zijn maar waarbij wel duidelijk iets mis is gegaan (over 2 weken zit ik op de twee maanden) er ook zsm over wordt gegaan tot een resend/refund?quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:08 schreef Gearbest het volgende:
Verder wil ik melden dat we als Gearbest gaan STOPPEN / GESTOPT zijn met het verzenden via Azerbaijian registered post. Dit omdat er de laatste tijd te veel orders verloren zijn gegaan. We gaan ons best doen om de orders te refunden of opnieuw te gaan verzenden.
Hallo Pipo de Junk,quote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:38 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag Gb,
zie hieronder:
- Orderdatum: Jun 27, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706270124149109
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112532113NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jun 27, 2017 07:22:26 AM
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund
dank
Er zijn de laatste tijd problemen geweest met de verzendmethode Azerbaijan Post Registered. Naar alle waarschijnlijkheid zal je pakketje verloren zijn gegaan. Ik ga toch navragen of ze kunnen zien waar deze nu is.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:10 schreef mappo het volgende:
Ik heb ook een pakket via Azerbijan shipping onderweg/kwijt?......doet er al een tijd over (andere pakketten gelijk verzonden zijn al >2 weken binnen), kan er geinformeerd worden, of eventueel een resend via een andere bezorger?
- Orderdatum: 28 juli
- Product: Original KANGER JUPPI 75W TC STARTER KIT
- Ordernummer: W1707280632437046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003168685AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: nog steeds niet aangekomen, andere pakketen via EU registered welke tegelijk /later verzonden zijn al > 2 weken binnen.
Ik ga daar nu op reagerenquote:Op woensdag 30 augustus 2017 18:49 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
Kan je nog even op mijn PB reageren? Als het niet opschiet dan ga ik wel via PayPal er achteraan. Dit is niks.
Nogmaals, niet vervelend tegen jou bedoeld maar ik weet dat de webshops vaak pas echt actie ondernemen zodra ik een paypal claim open.
Beste Bartje1981,quote:Op woensdag 30 augustus 2017 19:32 schreef Bartje1981 het volgende:
[..]
Betekent dit ook dat er ook dat de zendingen die niet al twee maanden onderweg zijn maar waarbij wel duidelijk iets mis is gegaan (over 2 weken zit ik op de twee maanden) er ook zsm over wordt gegaan tot een resend/refund?
thnx!!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 00:32 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Hallo Pipo de Junk,
Ik heb het doorgegeven en ga het voor je proberen te regelen.
IK heb zojuist bericht terug gekregen. Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe naar je op. Hopelijk is het dan geregeldquote:Op woensdag 30 augustus 2017 13:38 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag Gb,
zie hieronder:
- Orderdatum: Jun 27, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706270124149109
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112532113NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jun 27, 2017 07:22:26 AM
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund
dank
Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 16:10 schreef mappo het volgende:
Ik heb ook een pakket via Azerbijan shipping onderweg/kwijt?......doet er al een tijd over (andere pakketten gelijk verzonden zijn al >2 weken binnen), kan er geinformeerd worden, of eventueel een resend via een andere bezorger?
- Orderdatum: 28 juli
- Product: Original KANGER JUPPI 75W TC STARTER KIT
- Ordernummer: W1707280632437046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003168685AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: nog steeds niet aangekomen, andere pakketen via EU registered welke tegelijk /later verzonden zijn al > 2 weken binnen.
Daar was ik al bang voor, maar dan graag een resend voor me klaar zetten....hopelijk is het apparaat nog wel leverbaar tegen die tijd.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Gearbest het volgende:
Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan.
dank heb er al op gereageerd!quote:Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Gearbest het volgende:
[..]
IK heb zojuist bericht terug gekregen. Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe naar je op. Hopelijk is het dan geregeld
Ik had vorige week hier op FOK ook een aanvraag gedaan. Want ik had een pakketje besteld op 18 juli, met ordernummer W1707180336375065. Laatste trackingberichten op 1 augustus. Verzendmethode Azerbaijan Post Registered. 2 weken terug ook al op het postkantoor hier nagevraagd maar nopes. Denken jullie dat dit pakketje nog bij mij thuis komt, of is mijn pakketje ook verloren gegaan? Als hij niet meer komt, en ik kan kiezen uit een refund of herzending dan kies ik toch voor een refund.quote:Op woensdag 30 augustus 2017 12:08 schreef Gearbest het volgende:
Verder wil ik melden dat we als Gearbest gaan STOPPEN / GESTOPT zijn met het verzenden via Azerbaijian registered post. Dit omdat er de laatste tijd te veel orders verloren zijn gegaan. We gaan ons best doen om de orders te refunden of opnieuw te gaan verzenden.
Hij staat alvast voor je klaar. Hij zal worden verzonden na de 60 dagen.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 12:58 schreef mappo het volgende:
[..]
Daar was ik al bang voor, maar dan graag een resend voor me klaar zetten....hopelijk is het apparaat nog wel leverbaar tegen die tijd.
Bedankt voor de moeite, top!
Graag gedaanquote:Op donderdag 31 augustus 2017 13:25 schreef pipo_de_junk het volgende:
[..]
dank heb er al op gereageerd!
Ik heb daarvan reactie terug gekregen dat je pakketje naar alle waarschijnlijkheid verloren is gegaan. Na 60 dagen zal voor jou dan over worden gegaan tot een resend. Het staat alvast voor je klaar.quote:Op donderdag 31 augustus 2017 18:00 schreef dennissch het volgende:
[..]
Ik had vorige week hier op FOK ook een aanvraag gedaan. Want ik had een pakketje besteld op 18 juli, met ordernummer W1707180336375065. Laatste trackingberichten op 1 augustus. Verzendmethode Azerbaijan Post Registered. 2 weken terug ook al op het postkantoor hier nagevraagd maar nopes. Denken jullie dat dit pakketje nog bij mij thuis komt, of is mijn pakketje ook verloren gegaan? Als hij niet meer komt, en ik kan kiezen uit een refund of herzending dan kies ik toch voor een refund.
Hmm oke, zoals bij zovelen dus via deze verzendmethode helaas. Maar da's goed dankje, dus ik hoef niks meer te doen en zie na 60 dagen het bedrag terug op mijn rekening?quote:Op vrijdag 1 september 2017 00:39 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb daarvan reactie terug gekregen dat je pakketje naar alle waarschijnlijkheid verloren is gegaan. Na 60 dagen zal voor jou dan over worden gegaan tot een resend. Het staat alvast voor je klaar.
Ik heb de refund voor je klaarstaan dus je zou nou niks meer hoeven doen. Mocht er toch iets misgegaan zijn. Laat het dan even weten.quote:Op vrijdag 1 september 2017 08:51 schreef dennissch het volgende:
[..]
Hmm oke, zoals bij zovelen dus via deze verzendmethode helaas. Maar da's goed dankje, dus ik hoef niks meer te doen en zie na 60 dagen het bedrag terug op mijn rekening?
Top, dankje voor je hulp!quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:14 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik heb de refund voor je klaarstaan dus je zou nou niks meer hoeven doen. Mocht er toch iets misgegaan zijn. Laat het dan even weten.
quote:Op zondag 3 september 2017 23:18 schreef Jet_Rebel het volgende:
Bij deze de gegevens.
Alvast bedankt!
- Orderdatum: 12 juli, 2017
- Product: 1x HDMI to DVI24+1 Female to Male Converter
1x U3 - 239 USB 3.1 Type C to 3 Ports USB 2.0 Hub with Ethernet Network LAN Adapter
- Ordernummer: WP1707120008287244
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002912478AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan post registered
- Probleem: Nog steeds niet ontvangen
Voor beide gevallen geldt helaas het volgende:quote:Op maandag 4 september 2017 07:22 schreef chriztiaan het volgende:
Hier ook problemen met shipping door Azerbeidzjan Air:
- Orderdatum: Jul 08, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1707080016100516
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112540277NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jul 08, 2017
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund
Thanks!
Hallo Robinjoo1,quote:Op maandag 4 september 2017 08:46 schreef robinjoo1 het volgende:
wanneer wordt deze eindelijk verzonden
W1708240501299815
Dat is al heel lang geleden. Ik ga navragen voor een update van de resend. Anders zal ik doorgeven dat ze direct een resend moeten gaan doen.quote:Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef KdwPPr het volgende:
Het support centrum blijft maar antwoorden met standaard templates zonder echt antwoord dus dan maar zo.
- Orderdatum: 17-6-2017
- Product: Original Xiaomi Mijia 0.5mm Sign Pen
- Ordernummer: W1706170655071972
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Besteld, DOA, op 20-7-2017 is bevestigd dat het product opnieuw is verzonden.
Shipping code geeft al weken geen info. Waar blijft ie?
Ik ga hiervoor ook een resend aanvragen. Je zal dan een mail ontvangen om je adres en resend te bevestigen.quote:Op maandag 4 september 2017 17:31 schreef Corsoly het volgende:
- Orderdatum: 26 juni, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261009225015
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531585NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: 27 juni, 2017
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend.
Alvast bedankt!
je biedt de verzendmethode nog wel aan want kort geleden is een resend ook via dat verstuurdquote:Op maandag 4 september 2017 20:50 schreef Gearbest het volgende:
[..]
[..]
Voor beide gevallen geldt helaas het volgende:
Je verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail. Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laatste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we bieden deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan. Ik zal jullie voorkeur alvast voor jullie klaarzetten.
[..]
Hallo Robinjoo1,
Voor jou geldt ook het bovenstaande. Helaas willen ze hier geen uitzondering voor maken met hun 2 maanden beleid....
[..]
Dat is al heel lang geleden. Ik ga navragen voor een update van de resend. Anders zal ik doorgeven dat ze direct een resend moeten gaan doen.
[..]
Ik ga hiervoor ook een resend aanvragen. Je zal dan een mail ontvangen om je adres en resend te bevestigen.
Niet voor Nederland meer op dit momentquote:Op maandag 4 september 2017 22:37 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
je biedt de verzendmethode nog wel aan want kort geleden is een resend ook via dat verstuurd
toch is mijn resend naar nederland kort geleden via dat verstuurtquote:Op maandag 4 september 2017 23:07 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Niet voor Nederland meer op dit moment
Dit was al een resend! Dit is toch te belachelijk voor woorden, dat snap je zelf ook wel.quote:Op maandag 4 september 2017 20:50 schreef Gearbest het volgende:
Voor beide gevallen geldt helaas het volgende:
Je verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail. Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laatste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we bieden deze verzendmethode nu ook niet meer aan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan. Ik zal jullie voorkeur alvast voor jullie klaarzetten.
Oke ik ga het voor je doorgeven.quote:Op maandag 4 september 2017 21:55 schreef hernancrespo het volgende:
- Orderdatum: 21 juli 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2
- Ordernummer: W1707210329101661
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549835NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: 25 juli 2017
- Probleem: Niets ontvangen, graag een resend
Daarom zeg ik ook op dit moment naar Nederland. Andere landen is deze optie wel nog beschikbaar als het goed is.quote:Op dinsdag 5 september 2017 08:08 schreef robinjoo1 het volgende:
[..]
toch is mijn resend naar nederland kort geleden via dat verstuurt
Je 60 dagen zijn bijna voorbij dus ga een resend voor je klaarzetten.quote:Op dinsdag 5 september 2017 13:17 schreef poort789 het volgende:
beste,
- Orderdatum: Jul 12, 2017
- Product: Original Xiaomi Piston In Ear Earphones Fresh Version (black)
- Ordernummer: WP1707120310288360
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112542360NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jul 12, 2017
- Probleem: na bijna 2 maanden wachten is er helaas nog niks binnen gekomen en zou graag als mogelijk is een resend willen
Beste,quote:Op dinsdag 5 september 2017 16:37 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Dit was al een resend! Dit is toch te belachelijk voor woorden, dat snap je zelf ook wel.
- klant besteld > kapot product > resend > resend nooit aangekomen
- Gearbest gebruikt dus blijkbaar een waardeloze verzendmethode en de klant moet daarvan de dupe zijn?
- En het mooiste is nog dat de klant dan ook nog extra hard wordt afgerekend door jullie eigen fouten. Dus ik moet nu 60 dagen wachten (waarom überhaupt, meest scheve policy die ik ooit heb gehoord) + 1e shipping time (normale verzending) + 2e shipping time (resend DOA) + 3e shipping time (resend verloren product).
Het is dat het om een pen gaat van een paar dollar gaat dus het product kan me weinig schelen. Stel je voor dat ik 3 maanden voor de vakantie een camera had besteld en jullie kwamen dan aan met die 60 dagen policy. Sorry, maar dit is echt een reden om nooit meer iets bij Gearbest te bestellen.
De verzendmethode en het te laat ontvangen van een pakketje maakt me nog niet eens zoveel uit. Ik snap niet hoe een bedrijf uberhaupt kan denken over een 60 dagen policy. Ik denk dat het hogere management best een lesje customer value kan gebruiken. Die policy is zelfmoord imo en ik hoop dat je er voor blijft vechten om het te elimineren, sterkte .quote:Op dinsdag 5 september 2017 22:24 schreef Gearbest het volgende:
Beste,
De waardeloze verzendmethode is niet helemaal juist. Waarom is je eerste pakketje dan wel aangekomen Voor een ander deel heb je wel gelijk. Vele pakketjes zijn verloren gegaan en daar is ook een onderzoek naar ingesteld. Daarop hebben we besloten deze manier van verzenden niet meer aan te bieden voor Nederland. Het 60 dagen beleid. Tja als je mijn vorige berichten hierover leest dan weet je mijn mening hierover....
Ik ben er dan ook druk mee bezig geweest om voor deze verloren pakketjes dit beleid af te schaffen. Helaas hebben ze dit van hogerop geweigerd. Ondanks mijn vele geklaag en tijd die ik in de klachten heb gestoken gaan ze er niet mee akkoord. Ik kan alleen de refund of resend alvast klaar zetten voor snellere afhandeling na de 60 dagen. Jou geval is dan net weer wat anders en ga voor je kijken of ik hiervoor niet direct een resend kan uitvoeren. Ik wist immers je verhaal hier ook niet achter. Dit had je namelijk niet bij je vorige bericht vermeld. Ik ga voor jou proberen direct een resend te regelen. Maakt niet uit welke orderwaarde je order heeft. Je zou je product gewoon in goede staat moeten ontvangen.
Ik heb nooit aangegeven dat ik een refund wilde. Een resend was prima geweest. Ik laat het hier wel bij, te veel moeite voor een 3 dollar pen.quote:Op maandag 4 september 2017 13:42 schreef KdwPPr het volgende:
Het support centrum blijft maar antwoorden met standaard templates zonder echt antwoord dus dan maar zo.
- Orderdatum: 17-6-2017
- Product: Original Xiaomi Mijia 0.5mm Sign Pen
- Ordernummer: W1706170655071972
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode: CJAHAM
- Probleem: Besteld, DOA, op 20-7-2017 is bevestigd dat het product opnieuw is verzonden.
Shipping code geeft al weken geen info. Waar blijft ie?
Ja er zijn zeer veel pakketjes verloren gegaan. Zou je een resend of refund willen? Dan kan ik deze alvast voor je klaar zetten.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:39 schreef detmer het volgende:
Zorgelijk dat er zoveel pakketen van Azerbeidzjan Air verloren zijn gegaan.
Hoe zit het met mijn bestelling? W1708180540305985 / AEL1112568651NL
Laatste update van de track&trace is van 19 Augustus.
Ik heb de resends/refunds alvast voor je klaargezet. Wel een aardig lijstje helaas.quote:Op woensdag 6 september 2017 21:47 schreef Jungian het volgende:
Graag ontvang ik voor de onderstaande bestelling een REFUND, nadat de (helaas) verplichte 60 dagen voorbij zijn. Ik heb het belangrijkste item uit de bestelling inmiddels opnieuw besteld.
- Orderdatum: 31-07-2017
- Ordernummer: WW1707311359104558
- Tracking nummer: AEL1112553640NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail
Ik heb geprobeerd te communiceren met de support (ticket T17090100530) hierover, maar ik heb het idee tegen een chatbot te praten. Toen ik ergens in het ticket begon over andere orders kreeg ik opeens Dresslily (?!?) tickets toegezonden, maar mijn vragen/opmerkingen hierover worden genegeerd.
-----
Gezien de verzendmethode verwacht ik onderstaande bestellingen van 08-08 ook niet meer te ontvangen. Graag een RESEND voor deze bestellingen, zodra de 60 dagen voorbij zijn.
- Orderdatum: 08-08-2017
- Ordernummer: WW1708080241294388
- Tracking nummer: AEL1112558909NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail
- Orderdatum: 08-08-2017
- Ordernummer: WW1708080435393694
- Tracking nummer: AEL1112559064NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail
-----
Afsluitend nog deze bestelling van 26-08:
- Orderdatum: 26-08-2017
- Ordernummer: WB1708250224425670
- Tracking nummer: AEL1112577620NL
- Verzendmethode: CJAHAM, Azerbaijan Air Mail
Ik ga er maar bij voorbaat vanuit dat ook deze bestelling niet gaat komen, gezien de verzendmethode. Ook bij deze bestelling graag een RESEND inplannen als de 60 dagen voorbij zijn (gaat nog wel even duren dus). Mocht het pakketje toch nog binnenkomen, dan laat ik dat uiteraard alsnog weten.
Ik heb bij een aantal gevallen bevestiging gekregen dat deze eerder verzonden worden. Hopelijk gaan ze dat met de rest ook doen. Degene bij wie dit het geval is hebben een mail gehadquote:Op donderdag 7 september 2017 08:27 schreef Bartje1981 het volgende:
Ondanks dat bij mij de 60dagen nog niet helemaal voorbij zijn (duurt nog een week) kreeg ik nu toch de vraag of ik een resend of refund wilde. Heb gekozen voor de resend.
Heb aangedrongen op dat ze daar weten van de problemen met Azerbaijan mail en of ze alsjeblieft eerder dan de 60 dagen een resend konden doen.
Ik kreeg dit bericht ook, maar ik heb er wel een uitleg bij gekregen die jij waarschijnlijk niet hebt gekregen. Ik had een refund voor je doorgegeven. Echter hebben ze besloten voor jou geval met eerder een defect product en een resend die niet is aangekomen om je geld terug te geven met 100GB points als compensatie. Dit met de reden zodat je eventueel een nieuwe bestelling kan doen. Dit duurt volgens hun korter dan wachten op een nieuwe resend. Ik snap ook niet waarom ze niet direct een resend doen, maar op die vraag kreeg ik geen antwoord helaas....quote:Op donderdag 7 september 2017 14:45 schreef KdwPPr het volgende:
[..]
Ik heb nooit aangegeven dat ik een refund wilde. Een resend was prima geweest. Ik laat het hier wel bij, te veel moeite voor een 3 dollar pen.
"We are arranging the PayPal refund of 2.89 USD now.
Please allow up to 48 hours for the transaction to appear on your Paypal account.
You can view the status of your refund from your Account History.
> Log in to your PayPal account.
> Click History
As a compensation,we send 100 points to your account."
Mijn verzendbericht is van een paar dagen geleden dus ze gebruiken nog steeds die verzendservice.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:36 schreef thompoes het volgende:
Je zegt dat jullie zelfs gestopt zijn met deze verzendmethode, dus ik heb eigenlijk geen zin om tot 60 dagen (eind deze maand) te wachten. Zou het ook mogelijk zijn om zelf nu al een nieuwe bestelling te plaatsen, en wanneer het mogelijk is een refund te ontvangen? De eerste bestelling zou natuurlijk nog aankomen, waardoor ik geen refund zou kunnen krijgen, maar dat risico wil ik wel accepteren, gezien bovenstaande berichten.
mijn order werd voor de 60 dagen opnieuw verzonden hoor, dus niet zo negatief over Gearbest.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:54 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Mijn verzendbericht is van een paar dagen geleden dus ze gebruiken nog steeds die verzendservice.
Gearbest doet helemaal niks tot er 60 dagen voorbij zijn dus ik zou mijn hoop maar niet op een resend vestigen.
Ja sorry, je hebt gelijk, ik zie het nu ook. Ik richtte mijn bericht eigenlijk vooral op:quote:Op donderdag 7 september 2017 21:54 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Mijn verzendbericht is van een paar dagen geleden dus ze gebruiken nog steeds die verzendservice.
Gearbest doet helemaal niks tot er 60 dagen voorbij zijn dus ik zou mijn hoop maar niet op een resend vestigen.
quote:Op maandag 4 september 2017 20:50 schreef Gearbest het volgende:
Je verzendmethode is gebeurd via Azerbaijan Air Mail. Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. De laatste tijd zijn er vele orders verloren gegaan via deze manier van verzenden en we bieden deze verzendmethode nu ook niet meer aan.
Bedankt voor jouw hulp en uitleg iig!quote:Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Gearbest het volgende:
niet is aangekomen om je geld terug te geven met 100GB points als compensatie. Dit met de reden zodat je eventueel een nieuwe bestelling kan doen. Dit duurt volgens hun korter dan wachten op een nieuwe resend. Ik snap ook niet waarom ze niet direct een resend doen, maar op die vraag kreeg ik geen antwoord helaas....
Geweldig! Heel erg bedankt! Wat is dat oranje bij mijn gebruikersnaam btw?!quote:Op vrijdag 8 september 2017 15:54 schreef Gearbest het volgende:
Hallo FOK,
Ik wou toch even meedelen dat we een klein succes hebben geboekt. Het is gelukt om meerdere orders eerder te laten leveren. Hieronder heb ik een lijst gemaakt. Jullie krijgen een mail om de resend/refund te bevestigen samen met je adres. Mocht je naam erbij staan, maar de mail niet hebben ontvangen. Check dan even je spam inbox.
Andere orders hoop ik op korte termijn ook vooruitgang in te boeken. Tevens is de verzendmethode Azerbaijan Mail nu helemaal uitgesloten voor Nederland. Blijkbaar was dit toch nog mogelijk voor kleine order bedragen. Door enkele gebruikers hier hebben we deze fout ontdekt en nu helemaal hersteld. Deze verzendmethode is dus nu echt niet meer beschikbaar.
Als laatste ben ik bezig voor mogelijke veranderingen in de toekomst wat betreft het beleid (2 maanden) voor een resend of refund.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleurtjes kwam door het kopiëren van de namen en betekend niksquote:Op vrijdag 8 september 2017 18:14 schreef Tuurrr het volgende:
[..]
Geweldig! Heel erg bedankt! Wat is dat oranje bij mijn gebruikersnaam btw?!
Ik heb het vermoeden dat de andere 2 orders ook verloren zijn gegaan. Als je nog een paar dagen kan wachten zou ik kiezen voor optie + vragen naar een vergoeding voor het wachten. Dan krijg je vaak GB points die je kan gebruiken bij een eventuele volgende bestelling. Als je doorgeeft welke optie je zou kiezen dan kan ik dat ook nog doorgeven en het misschien zo voor je regelen. Zal wel pas tegen maandag gebeuren (weekend).quote:Op vrijdag 8 september 2017 17:00 schreef Dem_Demmy het volgende:
Ik heb 3 bestellingen die via azerbaijan air mail zijn verzonden.
1 bestelling is nog niet verzonden.
Na contact via Facebook met gearbest vertelde ze dat hij uitverkocht is en dat ik 3 opties heb na een optie te hebben gekozen wordt er helemaal niet meer gereageerd.
(WP1708300546503745
Thank you for contacting Gearbest about your order.
We are processing your order now. However, please note that the item you ordered is currently on back order.
In this case we can offer you 3 options:
Option 1: Wait a little longer.
We expect the item will be back in stock in 7-15 business days . Once we ship it we will send you an email with the delivery information.
Option 2: Exchange for another item of your choice.
Please send us the link of the product you would like to choose instead.
Option 3: Cancel and refund to your Wallet as store credit and reward you with extra points.
Please let us know which option you decide.)
Wat kan ik doen en komen mijn andere pakjes wel gewoon aan?
Ik ga het voor je doorgeven en nakijken. Deze order zou nog aan kunnen komen. De orders die verloren zijn gegaan komen uit een iets eerdere periode. Kan je misschien wel alvast doorgeven of je een resend of refund zou willen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:13 schreef 1975Mark42 het volgende:
[..]
Is het volgende pakketje ook verloren gegaan? 17 augustus besteld, 18 augustus verzonden en nog niets binnen. Normaal gesproken zou ik een bestelling van Gearbest al binnen gehad hebben namelijk.
- Orderdatum: Aug 17, 2017
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: W1708170455525007
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112566740NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
Alvast bedankt!
Een resend aub. Bedankt voor de snelle reactie en een fijn weekend!quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:28 schreef Gearbest het volgende:
Ik ga het voor je doorgeven en nakijken. Deze order zou nog aan kunnen komen. De orders die verloren zijn gegaan komen uit een iets eerdere periode. Kan je misschien wel alvast doorgeven of je een resend of refund zou willen?
Oke staat genoteerd.quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:45 schreef 1975Mark42 het volgende:
[..]
Een resend aub. Bedankt voor de snelle reactie en een fijn weekend!
Je bedoelt dan qua priority line het verschil tussen EU Express en Europe Express?quote:Op vrijdag 8 september 2017 19:59 schreef VdBorght het volgende:
Wat is het verschil tussen de verschillende priority line verzendmethoden? De ene is gratis en doet er wat langer over, en de andere kost 7 euro en is wat sneller, maar heeft dit ook invloed op het al dan niet krijgen van douanekosten?
Een refund graag.quote:Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ja er zijn zeer veel pakketjes verloren gegaan. Zou je een resend of refund willen? Dan kan ik deze alvast voor je klaar zetten.
Ik heb dit gemeld bij mijn contactpersoon. Heb je ook nog het support ticket nummer?quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:28 schreef Dem_Demmy het volgende:
Orderdatum: 30/08/2017 05:46:49 AM
- Product:Day Alarm Stopwatch Men LED Watch Analog Wristwatch
- Ordernummer:WP1708300546503745
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:CJAHAM
- Probleem:niet op voorraad
- Voorkeur Refund
Deze was niet op voorraad dus klantenservice vertelde dat ik kon kiezen.
Maar heb recent besteld dus de andere 2 bestellingen wacht ik gewoon af.
Alvast bedankt
Oke heb dit gemeld en alvast klaargezet.quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:29 schreef detmer het volgende:
[..]
Een refund graag.
- Orderdatum: 18-08-2017
- Product: Original Xiaomi Mi Band 2 Smart Watch for Android iOS
- Ordernummer: W1708180540305985
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112568651NL
- Verzendmethode: CJAHAM
Ik ga er vanuit dat je pakketje helaas verloren is gegaan. Zou je een resend of een refund willen ontvangen?quote:Op vrijdag 8 september 2017 21:42 schreef Died1095 het volgende:
Hoi Gearbest
Orderdatum:15-7-2017
Product:Xiaomi wireless bluetooth headphones
Ordernummer:WP1707151114483365
Tracking nummer (indien beschikbaar):AEL1112544312NL
Verzendmethode:Azerbaijan Air Mail
Probleem:Pakje is al bijna twee maanden onderweg zonder noemenswaardige update. Zou je kunnen controleren hoe het er mee staat? Ik ben niet gewend om zo lang op een bestelling van Gearbest te wachten namelijk.
Bedankt voor de moeite alvast!
Hallo,quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:59 schreef pamelala het volgende:
Hmmm, na alle berichten denk ik dat deze vast ook niet meer aankomt.
Orderdatum: 3 aug
Product: Xiaomi mi band 2
Trackingnr: AEL1112555951NL
Ordernr: WWP1708030553456989
Verzendmethode: Azerbajan air mail
Probleem: Ligt sinds 17 aug bij de douane, daarna geen update meer.
Refund graag.
Hallo AdmiraalDeRuyter,quote:Op zaterdag 9 september 2017 06:29 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:
Beste GB,
Ik heb mijn bestelling via PostNL willen laten verzenden. Dat kon die dag niet en ik kreeg van GB de tip Azarbeidjan.
Dat bleek de meest waardeloze tip tot nu toe en ik probeer al een tijdje de 60 dagenregel te ontkrachten omdat ik natuurlijk nooit voor een "over land" dienst zou hebben gekozen als dat duidelijk zou zijn aangegeven. Maar ik krijg ook van die nietszeggende flauwekulantwoorden.
Lang verhaal kort: kan deze order aub gewoon zo snel mogelijk op herhaling, maar dan met een fatsoenlijke airmail-aanbieder? Ik heb wel lang genoeg gewacht zo en iedereen weet dat die order niet meer gaat aankomen...
Thank you for contacting Gearbest.com.
We have dispatched your order W1707250951222260.
Please check your shipment details below:
※Delayed packages:
Tracking/reference number Shipping method Tracking site Shipping date Estimated time
(business days) Sku*quantity
RN003086884AZ AZRAMHQ http://www.17track.net/en/ Jul 26, 2017 06:15:43 15-20 209383902 * 1
Dat was idd mijn vraag, hartelijk bedankt!quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:24 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Oke staat genoteerd.
[..]
Je bedoelt dan qua priority line het verschil tussen EU Express en Europe Express?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het product dat wordt besteld. De meeste producten met een hoge waarde worden gratis verzonden. De productwaarde bepaalt de verzendkosten, hoe hoger de productwaarde, des te lager de verzendkosten. Het verschil tussen de 2 methodes van Priority line zelf bestaat uit het verschil qua snelheid van de levering en qua het gewicht van het pakket. Indien het product redelijk zwaar is dan is er vaak maar 1 optie beschikbaar. Indien het een redelijk licht product (vaak onder de 2kg) is dan zijn beide methodes beschikbaar. De snellere levertijd betaal je dan vaak wat extra voor. De kans op douane kosten is in beide gevallen net zo klein zeggen ze, maar mijn gevoel zegt dat wanneer ik de iets tragere methode van priority line pak de kans toch weer wat kleiner is + het scheelt nog eens ¤7 in dit geval.
Zou je onderstaande template willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 13:03 schreef tokko1 het volgende:
Order: WW1708190650016983 lijkt untracable ondanks dat hij al lang ondwer moet zijn/hier had kunnen zijn. Kan jij die order even checken?
Tracking NL Azerbaijan Air Mail: AEL1112571315NL
Ik ga voor je proberen een snelle verzendmethode te regelen. Ik ga mijn best ervoor doen. Kan wel niks beloven helaas.quote:Op zaterdag 9 september 2017 13:42 schreef Died1095 het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat je pakketje helaas verloren is gegaan. Zou je een resend of een refund willen ontvangen?
Graag een resend als dat zou betekenen dat ik hem binnen afzienbare tijd binnen heb. Heb binnenkort een hardloopwedstrijd, dus wilde ruim op tijd zijn met bestellen.
Graag gedaan. Had ze beetje gepusht voor snelle shipping. Dat is dan toch geluktquote:Op zaterdag 9 september 2017 15:05 schreef DJMO het volgende:
Ik heb zojuist de resend binnen 10 dagen in goede orde ontvangen! Hartelijk dank
Graag gedaanquote:Op zaterdag 9 september 2017 15:06 schreef VdBorght het volgende:
[..]
Dat was idd mijn vraag, hartelijk bedankt!
quote:Op zaterdag 9 september 2017 11:11 schreef Gearbest het volgende:
Hallo AdmiraalDeRuyter,
(...) Gister hebben we al een hele lijst met resends en refunds verwerkt voor de 60 dagen regel. Ik ga voor jou dan ook een resend regelen.(...)
Dat klinkt goed, maar wil het zeggen dat die resend de deur uit zal gaan voor of op het moment dat er 60 dagen verstreken zijn?
(...)De Azerbaijan Air Mail bieden we ook niet meer aan, zoals gezegd in mijn vorige posts. (...)
Ik las het maar kreeg van de helpdesk op GB na een bericht of vier ineens een verklaring dat "surface mail langer duurt dan luchtpost", vandaar. Ik dacht nou breekt mijn klomp :-)
Anyway, dank voor de moeite en voor je reactie.
25-8. Serieus?quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Order: WWP1708241743087241
Bestelling gedaan op 25/8
Is die verloren gegaan in Azerbeidzjan of komt hij uiteindelijk gewoon nog naar mijn hutje?
Nav het andere topic.quote:
Nee, via https://en.trackitonline.ru/?service=track is het pakketje te traceren tot en met 17 augustus met als status 'customs clearance'quote:Op zondag 10 september 2017 00:03 schreef pamelala het volgende:
[..]
Hallo,
Hoe bedoel je dat het bij de douane ligt? Zou het kunnen zijn dat je bericht hebt gekregen van de douane om een aankoopbewijs op te sturen? Het kan namelijk zijn dat je pakketje onderschept is en dat ze hierom vragen. Ik ga het wel in ieder geval melden.
Ik sta niet op de lijst. Betekent dat dat ik de hele periode uit moet zitten, een resend aan moet vragen en dan maar hopen of het Gearbest behaagt om met enige spoed opnieuw te verzenden? Of is er nog hoop voor een spoediger oplossing?quote:Op donderdag 7 september 2017 19:57 schreef j0p3Y het volgende:
Order datum: 17-07-2017
Order nummer: WP1707171622400135
Verzonden: AEL1112545263NL Azerbaijan Air Mail
Verzenddatum: Jul 18, 2017 04:51:57 AM CDT
Betreft product: KZ ZS5 Detachable HiFi Earphones Four Dynamic and Four Balanced Armature Driver Units
Gewenste actie: vervroegde resend.
Zou het sweden post kunnen zijn? Ik heb gisteren een resend via hen binnengekregen. Was op 29aug verzonden.quote:Op zondag 10 september 2017 01:02 schreef Tuurrr het volgende:
Een van mijn resends is net verzonden. Er staat: shipping method: SEPR. Via welk land gaat dit en wat zijn de ervaringen?
Gearbest doet, naar mijn ervaring, helemaal niets voordat 60 dagen zijn verstreken.quote:Op zondag 10 september 2017 01:15 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
Ik sta niet op de lijst. Betekent dat dat ik de hele periode uit moet zitten, een resend aan moet vragen en dan maar hopen of het Gearbest behaagt om met enige spoed opnieuw te verzenden? Of is er nog hoop voor een spoediger oplossing?
Ik kreeg anders netjes een resend voor de 60 voorbij waren; en ik had 'm ook nog eens binnen tien binnen na verzenden.quote:Op zondag 10 september 2017 09:18 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Gearbest doet, naar mijn ervaring, helemaal niets voordat 60 dagen zijn verstreken.
Graag gedaan. Ik verwacht dat de rest ook zeer snel jou kant op komt. Nogmaals sorry voor het lange wachten.quote:Op zaterdag 9 september 2017 15:54 schreef eddepetfokt het volgende:
Even een update over de Azerbijan orders die nooit ontvangen zijn.
De resends druppelen binnen. 3 van de [ik geloof] 5 resends zijn vandaag binnen gekomen. Goed om te zien dat Gearbest toch ook wel snel kan verzenden. Het heeft er nu zo'n 9 dagen over gedaan via Swedish post.
Ik probeer alles voor de 60 dagen termijn verstuurd te hebben. Ik mijn vorige post gaf ik al aan dat dit zeer lastig is, maar op dit moment lijken ze bij te draaien. Daardoor heb ik al een aardige lijst van FOK gebruikers voor de 60 dagen termijn kunnen resenden. Ik ga er vanuit dat de rest ook zeer snel volgt.quote:Op zaterdag 9 september 2017 16:20 schreef AdmiraalDeRuyter het volgende:
[Dat klinkt goed, maar wil het zeggen dat die resend de deur uit zal gaan voor of op het moment dat er 60 dagen verstreken zijn?]
Ik ga ervan uit dat deze orders ook niet meer aan zullen komen en zal de resends voor je klaar zetten.quote:Op zaterdag 9 september 2017 19:49 schreef Goldstrike91 het volgende:
Ik heb het volgende probleem:
Twee verschillende producten zijn nooit aangekomen. Zie onderstaande voor details:
- Orderdatum: Jul 23, 2017 01:28:37 AM
- Product: Original English Version Xiaomi Mi WiFi Router 3
- Ordernummer: WA1707230128375453
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003054325AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered:
- Probleem: Dit product is nooit aangekomen. Graag geld terug of opnieuw verzonden order.
- Orderdatum: Jul 22, 2017 16:42:35 PM
- Product: Original Xiaomi Mi WiFi 300M Amplifier 2 English Version
- Ordernummer: WWP1707221642360714
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112549944NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail.
- Probleem: Dit product is nooit aangekomen. Graag geld terug of opnieuw verzonden order.
Zou je onderstaande template willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 22:02 schreef WammesWaggel het volgende:
Order: WWP1708241743087241
Bestelling gedaan op 25/8
Is die verloren gegaan in Azerbeidzjan of komt hij uiteindelijk gewoon nog naar mijn hutje?
Oke dan ik voor jou een refund proberen te regelen. Bedankt voor je bericht.quote:Op zondag 10 september 2017 00:05 schreef pamelala het volgende:
[..]
Nee, via https://en.trackitonline.ru/?service=track is het pakketje te traceren tot en met 17 augustus met als status 'customs clearance'
SEPR is volgens mij PostNord Sweden Tracking. Ik zal dit even voor je navragen voor de zekerheid, maar deze duurt meestal uit de vorige resends rond de 10 dagen (kan afwijken natuurlijk).quote:Op zondag 10 september 2017 01:02 schreef Tuurrr het volgende:
Een van mijn resends is net verzonden. Er staat: shipping method: SEPR. Via welk land gaat dit en wat zijn de ervaringen?
quote:Op zondag 10 september 2017 01:15 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
Ik sta niet op de lijst. Betekent dat dat ik de hele periode uit moet zitten, een resend aan moet vragen en dan maar hopen of het Gearbest behaagt om met enige spoed opnieuw te verzenden? Of is er nog hoop voor een spoediger oplossing?
Als je dit topic hebt gelezen dan weet je dat we bezig zijn met resends / refunds en ook voor de 60 dagen. Je hebt pas enkele dagen geleden (woensdag/ donderdag) ons hiervan bericht. Voor je zijn ook andere personen die problemen hebben. Ik handel alles af op verzenddatum + ons op de hoogte gebracht van de niet aangekomen orders. Wij doen of best om dit allemaal te regelen.quote:Op zondag 10 september 2017 01:07 schreef j0p3Y het volgende:
[..]
verschepen ze daar per muilezel of zo? Heel even wachten is the understatement of the year. Minimaal 60 dagen en dan pas een resend, oftewel op zijn minst 80 dagen.. Man man, dan is Sinterklaas alweer bijna jarig.. Ik krijg er in ieder geval een zelfde sik van....
Sorry, ik bedoelde dat ze 60 dagen aanhouden bij de normale orders. Hier is duidelijk iets mis gegaan met de Azerbijan mail orders en onze contactpersoon hier doet super goed zijn best om iedereen eerder te helpen.quote:Op zondag 10 september 2017 09:25 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik kreeg anders netjes een resend voor de 60 voorbij waren; en ik had 'm ook nog eens binnen tien binnen na verzenden.
Zou je nog op mijn bericht kunnen reageren?quote:Op donderdag 7 september 2017 21:36 schreef thompoes het volgende:
Ook ik heb een pakketje met Azerbaijan Air Mail laten verzenden, wat schijnbaar van de aardbodem verdwenen is. Jammer genoeg herinner ik me nog dat ik deze verzendmethode gekozen heb omdat er 'fast and reliable' bijstond, ondanks dat ik mijn twijfels had bij de betrouwbaarheid van Azerbaijan's postbedrijf. Maar goed:
- Orderdatum: 31 juli 2017
- Product: Mi Invisible Wall for Xiaomi
- Ordernummer: WB1707310843261820
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003172146AZ, verzonden op 1 augustus 2017
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Geen updates meer sinds 5 augustus 2017
Ik zie hierboven dat ik niet de enige ben. Ik vraag me af wat de opties zijn. Je zegt dat jullie zelfs gestopt zijn met deze verzendmethode, dus ik heb eigenlijk geen zin om tot 60 dagen (eind deze maand) te wachten. Zou het ook mogelijk zijn om zelf nu al een nieuwe bestelling te plaatsen, en wanneer het mogelijk is een refund te ontvangen? De eerste bestelling zou natuurlijk nog aankomen, waardoor ik geen refund zou kunnen krijgen, maar dat risico wil ik wel accepteren, gezien bovenstaande berichten.
Sorry helemaal overheen gelezen. Ik ben ermee bezig de orders voor de 60 dagen termijn te laten refunden/resenden. Ik zou voor jou een refund kunnen aanvragen, zodat je nu zelf al een bestelling kan plaatsen. Ik zou ook een resend voor je kunnen regelen, maar dit zal sws nog wel een paar dagen duren. Laat maar even weten waar je voorkeur naar uit gaat. Nogmaals mijn excuses voor de late reactie.quote:Op donderdag 7 september 2017 21:36 schreef thompoes het volgende:
Ook ik heb een pakketje met Azerbaijan Air Mail laten verzenden, wat schijnbaar van de aardbodem verdwenen is. Jammer genoeg herinner ik me nog dat ik deze verzendmethode gekozen heb omdat er 'fast and reliable' bijstond, ondanks dat ik mijn twijfels had bij de betrouwbaarheid van Azerbaijan's postbedrijf. Maar goed:
- Orderdatum: 31 juli 2017
- Product: Mi Invisible Wall for Xiaomi
- Ordernummer: WB1707310843261820
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003172146AZ, verzonden op 1 augustus 2017
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Geen updates meer sinds 5 augustus 2017
Ik zie hierboven dat ik niet de enige ben. Ik vraag me af wat de opties zijn. Je zegt dat jullie zelfs gestopt zijn met deze verzendmethode, dus ik heb eigenlijk geen zin om tot 60 dagen (eind deze maand) te wachten. Zou het ook mogelijk zijn om zelf nu al een nieuwe bestelling te plaatsen, en wanneer het mogelijk is een refund te ontvangen? De eerste bestelling zou natuurlijk nog aankomen, waardoor ik geen refund zou kunnen krijgen, maar dat risico wil ik wel accepteren, gezien bovenstaande berichten.
Geen probleem, kan gebeuren. Zou een refund gewoon terugstoring van het geldbedrag zijn, of krijg ik dan store credit? Mijn originele order was gedeeltelijk met store credit. Daarnaast, bedoel je met 'een paar dagen' 17 dagen, oftewel totdat de 60 dagen grens bereikt is?quote:Op zondag 10 september 2017 18:25 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Sorry helemaal overheen gelezen. Ik ben ermee bezig de orders voor de 60 dagen termijn te laten refunden/resenden. Ik zou voor jou een refund kunnen aanvragen, zodat je nu zelf al een bestelling kan plaatsen. Ik zou ook een resend voor je kunnen regelen, maar dit zal sws nog wel een paar dagen duren. Laat maar even weten waar je voorkeur naar uit gaat. Nogmaals mijn excuses voor de late reactie.
Ik verwacht dan dat je refund terug krijgt zoals je betaald hebt. In dit geval dan gedeeltelijk store credit en andere gedeelte via je betaalde manier. Met een paar dagen hoop ik wel voor de 17 dagen eigenlijk. Kan niks beloven, maar hoop wel daarvoor alles geregeld te hebben.quote:Op zondag 10 september 2017 20:43 schreef thompoes het volgende:
[..]
Geen probleem, kan gebeuren. Zou een refund gewoon terugstoring van het geldbedrag zijn, of krijg ik dan store credit? Mijn originele order was gedeeltelijk met store credit. Daarnaast, bedoel je met 'een paar dagen' 17 dagen, oftewel totdat de 60 dagen grens bereikt is?
Hallo Harry,quote:Op zondag 10 september 2017 20:01 schreef Goldstrike91 het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat deze orders ook niet meer aan zullen komen en zal de resends voor je klaar zetten.
[..]
Dankjewel, is er een track en trace code zodat ik het in de gaten kan houden? Ik hoor graag. Of kan ik dit op gearbest in de gaten houden? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Harry
Oké bedankt. In dat geval zou ik graag zo snel mogelijk een refund willen. Of heeft een resend nog voordelen? Ik had me bedacht om na een refund bij te betalen voor een snellere verzendmethode.quote:Op zondag 10 september 2017 22:24 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Ik verwacht dan dat je refund terug krijgt zoals je betaald hebt. In dit geval dan gedeeltelijk store credit en andere gedeelte via je betaalde manier. Met een paar dagen hoop ik wel voor de 17 dagen eigenlijk. Kan niks beloven, maar hoop wel daarvoor alles geregeld te hebben.
Bedanktquote:Op donderdag 7 september 2017 16:35 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb de resends/refunds alvast voor je klaargezet. Wel een aardig lijstje helaas.
Als het goed is heb je bericht (e-mail) gekregen of je een refund of resend wilt. Als het goed is verzenden ze nu met Sweden Post en zou het ongeveer 10 dagen duren vooraleer je het in huis hebt.quote:Op zondag 10 september 2017 22:48 schreef thompoes het volgende:
[..]
Oké bedankt. In dat geval zou ik graag zo snel mogelijk een refund willen. Of heeft een resend nog voordelen? Ik had me bedacht om na een refund bij te betalen voor een snellere verzendmethode.
EDIT: Ik had ongeveer tegelijk met mijn eerste bericht in dit forum Gearbest gecontacteerd via Facebook, en heb daar zojuist een reactie op teruggekregen. Ik weet niet of jij hier iets aan hebt, maar dit is het ticketnummer: AT17091105251.
Ik denk dat Gina verkeerd op de hoogte is gesteld. Hier absoluut niet mee akkoord gaan! Andere hebben ook volledige refunds gekregen dus ik ga ervoor zorgen dat dit hier ook het geval is. Ik ga het direct doorgeven.quote:Op maandag 11 september 2017 11:18 schreef Jungian het volgende:
[..]
Bedankt
Ik krijg net een aantal mailtjes van ene Gina van Gearbest, waarin het volgende aangeboden wordt:
Order W1707311359104558 (¤12.19) 7 euro refund
Order WW1708080435393694 (¤20,62) 7 euro refund
Ik ga hier natuurlijk niet mee akkoord. Kun jij ervoor zorgen dat ik volledige refunds krijg voor order W1707311359104558? Voor WW1708080435393694 heb ik een PayPal-dispute gestart.
quote:Op maandag 11 september 2017 13:47 schreef JimmytheTulip het volgende:
Beste GearBest,
Ik heb ook Azerbaijan orders al erg lang onderweg, en het klonk zo mooi "fast and reliable":
- Orderdatum: Jul 30, 2017
- Producten: Original SMOK TFV8 BABY BEAST Tank Atomizer, Nitecore UM20 Smart Charger
- Ordernummer: W1707300401510736
- Tracking nummer: RN003144851AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Nog steeds onderweg (zou max 20 werkdagen duren, is nu al 31 werkdagen)
- Orderdatum: Jul 28, 2017
- Product: Original Smok V8 Baby - T8 0.15 ohm Coil Head
- Ordernummer: W1707280520490883
- Tracking nummer: RN003126115AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: Nog steeds onderweg (zou max 20 werkdagen duren, is nu al 33 werkdagen)
Ik begrijp dat ik niet meer hoef te verwachten dat ze binnen gaan komen als ik dit allemaal zo lees.
Daarom alvast:
Voor de eerste, W1707300401510736, graag een resend
Voor de tweede, W1707280520490883, graag een refund (heb al andere besteld want ik zat zonder)
Dank alvast en MvG, Jimmy
Oke ik ga het voor jullie beide doorgeven. Zoals de zaken nu lopen moet je vrij snel bericht hiervan krijgen.quote:Op maandag 11 september 2017 20:33 schreef psz-e het volgende:
Helaas liggen mijn pakjes ook ergens in de Azerbeidzjaanse woestijn :
- Orderdatum: Jun 27, 2017 07:22:26 AM PST
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706261618333724
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112531985NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Graag RESEND
- Orderdatum: Jul 16, 2017 15:53:02 PM PST
- Product: Original Xiaomi Smart Human Body Sensor & Original Xiaomi Smart Door and Windows Sensor
- Ordernummer: W1707160617330779
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112544512NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail
- Probleem: Niet ontvangen
- Graag REFUND
alvast bedankt!
Hallo,quote:Op maandag 11 september 2017 12:31 schreef Jrex het volgende:
Hallo,
Zou jij me misschien kunnen helpen met de volgende vraag? Ik ben geďnteresseerd in een toetsenbord, https://www.gearbest.com/keyboards/pp_610889.html
Nu zou ik graag de zwarte versie met Red switches hebben, maar als ik gebruik maak van de Live Chat functionaliteit, krijg ik wisselende antwoorden op de vraag of dit toetsenbord weer op voorraad komt.
Kan jij me hier wat meer informatie over geven?
Groeten
Held!quote:Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb voor de volgende personen een refund of resend geregeld.
Ik heb vanmiddag om 11:02 een mail ontvangen, van ticket AT17091105251, wat ook in jouw screenshot staat. Hierin staat:quote:Op maandag 11 september 2017 20:58 schreef Gearbest het volgende:
Ik heb voor de volgende personen een refund of resend geregeld. Jullie hebben een mail gekregen om je refund of resend te bevestigen samen met jullie adres.
[ afbeelding ]
[..]
Als het goed is heb je bericht (e-mail) gekregen of je een refund of resend wilt. Als het goed is verzenden ze nu met Sweden Post en zou het ongeveer 10 dagen duren vooraleer je het in huis hebt.
Is dit de mail waarnaar je verwijst? Naar mijn idee moet ik nu alsnog 3 weken wachten. Of heb ik een mail gemist?quote:We shipped the order on August 1, 2017 .Therefore your delivery deadline will expire on October 1, 2017.
Done, check je PMquote:Op zaterdag 9 september 2017 15:28 schreef Gearbest het volgende:
[..]
Zou je onderstaande template willen invullen, zodat ik je makkelijker kan helpen.
Maarrr geen mailtje ontvangen... Wel een verzoek om te bewijzen dat ik het pakje niet heb ontvangen. Daarvoor willen ze me naar het postkantoor sturen. Ik heb geantwoord dat ze zich prima van dat feit kunnen overtuigen met 17track en postnl.nl enzovoorts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |