abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173454531
registreer om deze reclame te verbergen
Gearbest-shop-logo.png

Wij zijn een Chinese webshop en hopen ons Nederlandse publiek o.a. te bereiken door middel van het FOK forum. Hier worden producten toegelicht die op dit moment favoriet zijn onder de Nederlandse GearBest klanten. Ook kan men vragen stellen over desbetreffend product. Bovenal zijn we hier om jullie te helpen met problemen met betrekking tot de levering van producten of andere problemen.

Kijk ook op onze website voor al onze producten!

Mocht je een coupon willen aanvragen voor een specifiek product. Laat dit dan aan ons weten in dit topic.

Neem ook eens een kijkje in het Gearbest topic met dagelijkse aanbiedingen.

Wil je een probleem melden?
Voor het kunnen helpen dien je de volgende gegevens in te vullen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:

Volgens het beleid van Gearbest kunnen we vaak pas na 2 maanden een geld teruggave doen of de order opnieuw verzenden.

Verzendmethodes en levering
Op dit moment hebben we 4 verschillende verzendmethodes
- Unregistered Airmail (Zonder Tracking & Trace)
- Registered Airmail (Met Tracking & Trace).
- Priority line
- Expedited Shipping (DHL / EMS Etc.)
Elke verzendmethode heeft met een aparte leveringstermijn. Dit verschilt vaak per product en kan men zien tijdens het bestellen.

We hopen je zo goed mogelijk te kunnen helpen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Gearbest op 29-08-2017 11:28:58 ]
pi_173458713
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:04 schreef oheng het volgende:
Hallo, ik wacht nu meer dan 2 maanden op de volgende 2 orders:

Order 1: Jun 24, 2017 14:07:17 PM Order number: W1706241407174517

Order 2: Jun 26, 2017 09:15:30 AM Order number: W1706260915318290

Van beide zou ik wel een resend willen. :s)
Oheng,

Ik heb zojuist een bevestiging gekregen voor een resend van beide orders.
Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe op.

quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:41 schreef robinjoo1 het volgende:
hoi
Jul 22, 2017 02:05:01 AMOrder number: WP1707220205028032
had hem in mijn tasje die verder helemaal leeg is zit en ik haal hem eruit
en opeens is dat ding er vanaf
pakje zag er wel normaal uit het kwam gewoon door de brievenbus
Robinjoo1,

Het is misschien een product fout. Normaal moet je allemaal foto's sturen, maar we zullen jou direct een resend sturen. Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe op.
pi_173470329
Hi!

Vier orders zijn al bijna 2 maanden onderweg en nog steeds niks ontvangen :(

Voor de volgende 2 orders wil ik graag een resend:

W1707160908068219 en W1707160809454347

Voor deze 2 orders wil ik graag een refund:

W1707160848295007 en W1707160836248939

Thanks!! :)
pi_173473135
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:29 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Oheng,

Ik heb zojuist een bevestiging gekregen voor een resend van beide orders.
Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe op.

[..]

Robinjoo1,

Het is misschien een product fout. Normaal moet je allemaal foto's sturen, maar we zullen jou direct een resend sturen. Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe op.
thanks 1 foto had ik al gestuurd maar bedankt voor de support
  woensdag 30 augustus 2017 @ 07:46:15 #5
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_173474646
dag GB,

2 maanden terug via een link hier voor 80cent een Xiaomi usb lampje gekocht voor op de Powerbank. leuk en aardig allemaal.. maar na 2 maanden niks ontvangen maar is gemaild.

Ze willen me geld terug storten, maar ik wil juist dat usb lampje opnieuw gestuurd hebben.

antwoord daarop is, we hebben ze niet op voorraad??? terwijl op de website nu in de sale, er nog meer als 400 beschikbaar zijn?

dus met andere woorden, hij is nooit verstuurd geweest? en die coupon was onzin.
pi_173478178
Verder wil ik melden dat we als Gearbest gaan STOPPEN / GESTOPT zijn met het verzenden via Azerbaijian registered post. Dit omdat er de laatste tijd te veel orders verloren zijn gegaan. We gaan ons best doen om de orders te refunden of opnieuw te gaan verzenden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:47 schreef Tuurrr het volgende:
Hi!

Vier orders zijn al bijna 2 maanden onderweg en nog steeds niks ontvangen :(

Voor de volgende 2 orders wil ik graag een resend:

W1707160908068219 en W1707160809454347

Voor deze 2 orders wil ik graag een refund:

W1707160848295007 en W1707160836248939

Thanks!! :)
Hallo Tuurrr,
Ik heb bericht terug ontvangen. Helaas is je bestelling 46 dagen geleden geplaatst en nog geen 60 dagen. Daarom heb ik het antwoord terug gekregen dat je nog even geduld moet hebben. Wel heb ik alvast klaar staan dat 2 orders opnieuw worden verstuurd moeten worden en dat je voor 2 orders een refund wilt ontvangen.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 07:46 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag GB,

2 maanden terug via een link hier voor 80cent een Xiaomi usb lampje gekocht voor op de Powerbank. leuk en aardig allemaal.. maar na 2 maanden niks ontvangen maar is gemaild.

Ze willen me geld terug storten, maar ik wil juist dat usb lampje opnieuw gestuurd hebben.

antwoord daarop is, we hebben ze niet op voorraad??? terwijl op de website nu in de sale, er nog meer als 400 beschikbaar zijn?

dus met andere woorden, hij is nooit verstuurd geweest? en die coupon was onzin.
Hallo Pipo de Junk,
Zou je deze template in willen vullen, zodat ik je verder kan helpen.
- Orderdatum:
- Product:
- Ordernummer:
- Tracking nummer (indien beschikbaar):
- Verzendmethode:
- Probleem:


Je order is zeker wel verstuurd. Alleen is deze helaas verloren gegaan tijdens de verzending naar alle waarschijnlijkheid. Met andere woorden de coupon is nooit onzin gezegd.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:38:24 #7
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_173480053
registreer om deze reclame te verbergen
dag Gb,

zie hieronder:

- Orderdatum: Jun 27, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706270124149109
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112532113NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jun 27, 2017 07:22:26 AM
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund

dank
pi_173483353
Ik heb ook een pakket via Azerbijan shipping onderweg/kwijt?......doet er al een tijd over (andere pakketten gelijk verzonden zijn al >2 weken binnen), kan er geinformeerd worden, of eventueel een resend via een andere bezorger?

- Orderdatum: 28 juli
- Product: Original KANGER JUPPI 75W TC STARTER KIT
- Ordernummer: W1707280632437046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003168685AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: nog steeds niet aangekomen, andere pakketen via EU registered welke tegelijk /later verzonden zijn al > 2 weken binnen.

[ Bericht 39% gewijzigd door mappo op 30-08-2017 16:24:28 ]
  woensdag 30 augustus 2017 @ 18:49:30 #9
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_173486566
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:08 schreef Gearbest het volgende:
Verder wil ik melden dat we als Gearbest gaan STOPPEN / GESTOPT zijn met het verzenden via Azerbaijian registered post. Dit omdat er de laatste tijd te veel orders verloren zijn gegaan. We gaan ons best doen om de orders te refunden of opnieuw te gaan verzenden.

[..]
Kan je nog even op mijn PB reageren? Als het niet opschiet dan ga ik wel via PayPal er achteraan. Dit is niks.
Nogmaals, niet vervelend tegen jou bedoeld maar ik weet dat de webshops vaak pas echt actie ondernemen zodra ik een paypal claim open.
pi_173487624
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:08 schreef Gearbest het volgende:
Verder wil ik melden dat we als Gearbest gaan STOPPEN / GESTOPT zijn met het verzenden via Azerbaijian registered post. Dit omdat er de laatste tijd te veel orders verloren zijn gegaan. We gaan ons best doen om de orders te refunden of opnieuw te gaan verzenden.

Betekent dit ook dat er ook dat de zendingen die niet al twee maanden onderweg zijn maar waarbij wel duidelijk iets mis is gegaan (over 2 weken zit ik op de twee maanden) er ook zsm over wordt gegaan tot een resend/refund?
Music was my first love, and it will be my last.
pi_173495050
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:38 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag Gb,

zie hieronder:

- Orderdatum: Jun 27, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706270124149109
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112532113NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jun 27, 2017 07:22:26 AM
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund

dank
Hallo Pipo de Junk,
Ik heb het doorgegeven en ga het voor je proberen te regelen.

quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:10 schreef mappo het volgende:
Ik heb ook een pakket via Azerbijan shipping onderweg/kwijt?......doet er al een tijd over (andere pakketten gelijk verzonden zijn al >2 weken binnen), kan er geinformeerd worden, of eventueel een resend via een andere bezorger?

- Orderdatum: 28 juli
- Product: Original KANGER JUPPI 75W TC STARTER KIT
- Ordernummer: W1707280632437046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003168685AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: nog steeds niet aangekomen, andere pakketen via EU registered welke tegelijk /later verzonden zijn al > 2 weken binnen.
Er zijn de laatste tijd problemen geweest met de verzendmethode Azerbaijan Post Registered. Naar alle waarschijnlijkheid zal je pakketje verloren zijn gegaan. Ik ga toch navragen of ze kunnen zien waar deze nu is.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 18:49 schreef ErkendFokker het volgende:

[..]

Kan je nog even op mijn PB reageren? Als het niet opschiet dan ga ik wel via PayPal er achteraan. Dit is niks.
Nogmaals, niet vervelend tegen jou bedoeld maar ik weet dat de webshops vaak pas echt actie ondernemen zodra ik een paypal claim open.
Ik ga daar nu op reageren O-) :Y

quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 19:32 schreef Bartje1981 het volgende:

[..]

Betekent dit ook dat er ook dat de zendingen die niet al twee maanden onderweg zijn maar waarbij wel duidelijk iets mis is gegaan (over 2 weken zit ik op de twee maanden) er ook zsm over wordt gegaan tot een resend/refund?
Beste Bartje1981,
De orders die verloren zijn gegaan zullen waarschijnlijk niet voor de 2 maanden een resend of refund ontvangen. Wel worden de resend of refunds klaargezet zodat ze direct naar 60 dagen uitgevoerd worden. Ik ben nog steeds aan het proberen om deze toch voor de 60 dagen te laten uitvoeren. Echter is dit tot nu toe nog zonder resultaat. Helaas zal je nog 2 weken moeten wachten.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 08:31:02 #12
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_173497164
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 00:32 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Hallo Pipo de Junk,
Ik heb het doorgegeven en ga het voor je proberen te regelen.

thnx!!
pi_173500319
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:38 schreef pipo_de_junk het volgende:
dag Gb,

zie hieronder:

- Orderdatum: Jun 27, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1706270124149109
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112532113NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jun 27, 2017 07:22:26 AM
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund

dank
IK heb zojuist bericht terug gekregen. Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe naar je op. Hopelijk is het dan geregeld :Y

quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 16:10 schreef mappo het volgende:
Ik heb ook een pakket via Azerbijan shipping onderweg/kwijt?......doet er al een tijd over (andere pakketten gelijk verzonden zijn al >2 weken binnen), kan er geinformeerd worden, of eventueel een resend via een andere bezorger?

- Orderdatum: 28 juli
- Product: Original KANGER JUPPI 75W TC STARTER KIT
- Ordernummer: W1707280632437046
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN003168685AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan Post Registered
- Probleem: nog steeds niet aangekomen, andere pakketen via EU registered welke tegelijk /later verzonden zijn al > 2 weken binnen.

Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan.
pi_173501429
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Gearbest het volgende:

Naar alle waarschijnlijkheid is je order verloren gegaan. Ik kan wel alvast voor jou een resend of refund klaar zetten. Je voorkeur wordt dan na 60 dagen uitgevoerd. Helaas hanteren we een 60 dagen beleid en wordt daarna pas na een resend of refund overgegaan.
Daar was ik al bang voor, maar dan graag een resend voor me klaar zetten....hopelijk is het apparaat nog wel leverbaar tegen die tijd.
Bedankt voor de moeite, top!
  donderdag 31 augustus 2017 @ 13:25:09 #15
449919 pipo_de_junk
chinaaa shoppertt!
pi_173501864
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 11:54 schreef Gearbest het volgende:

[..]

IK heb zojuist bericht terug gekregen. Je krijgt een mail van de klantenservice. Je moet daarbij de resend bevestigen samen met je adres. Dan heb je de resend bevestigd en sturen ze een nieuwe naar je op. Hopelijk is het dan geregeld :Y

dank heb er al op gereageerd!
pi_173507115
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:08 schreef Gearbest het volgende:
Verder wil ik melden dat we als Gearbest gaan STOPPEN / GESTOPT zijn met het verzenden via Azerbaijian registered post. Dit omdat er de laatste tijd te veel orders verloren zijn gegaan. We gaan ons best doen om de orders te refunden of opnieuw te gaan verzenden.
Ik had vorige week hier op FOK ook een aanvraag gedaan. Want ik had een pakketje besteld op 18 juli, met ordernummer W1707180336375065. Laatste trackingberichten op 1 augustus. Verzendmethode Azerbaijan Post Registered. 2 weken terug ook al op het postkantoor hier nagevraagd maar nopes. Denken jullie dat dit pakketje nog bij mij thuis komt, of is mijn pakketje ook verloren gegaan? Als hij niet meer komt, en ik kan kiezen uit een refund of herzending dan kies ik toch voor een refund.
pi_173518395
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 12:58 schreef mappo het volgende:

[..]

Daar was ik al bang voor, maar dan graag een resend voor me klaar zetten....hopelijk is het apparaat nog wel leverbaar tegen die tijd.
Bedankt voor de moeite, top!
Hij staat alvast voor je klaar. Hij zal worden verzonden na de 60 dagen.

quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 13:25 schreef pipo_de_junk het volgende:

[..]

dank heb er al op gereageerd!
Graag gedaan O-)
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 18:00 schreef dennissch het volgende:

[..]

Ik had vorige week hier op FOK ook een aanvraag gedaan. Want ik had een pakketje besteld op 18 juli, met ordernummer W1707180336375065. Laatste trackingberichten op 1 augustus. Verzendmethode Azerbaijan Post Registered. 2 weken terug ook al op het postkantoor hier nagevraagd maar nopes. Denken jullie dat dit pakketje nog bij mij thuis komt, of is mijn pakketje ook verloren gegaan? Als hij niet meer komt, en ik kan kiezen uit een refund of herzending dan kies ik toch voor een refund.
Ik heb daarvan reactie terug gekregen dat je pakketje naar alle waarschijnlijkheid verloren is gegaan. Na 60 dagen zal voor jou dan over worden gegaan tot een resend. Het staat alvast voor je klaar.
pi_173520156
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 00:39 schreef Gearbest het volgende:

Ik heb daarvan reactie terug gekregen dat je pakketje naar alle waarschijnlijkheid verloren is gegaan. Na 60 dagen zal voor jou dan over worden gegaan tot een resend. Het staat alvast voor je klaar.
Hmm oke, zoals bij zovelen dus via deze verzendmethode helaas. Maar da's goed dankje, dus ik hoef niks meer te doen en zie na 60 dagen het bedrag terug op mijn rekening?
pi_173522323
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 08:51 schreef dennissch het volgende:

[..]

Hmm oke, zoals bij zovelen dus via deze verzendmethode helaas. Maar da's goed dankje, dus ik hoef niks meer te doen en zie na 60 dagen het bedrag terug op mijn rekening?
Ik heb de refund voor je klaarstaan dus je zou nou niks meer hoeven doen. Mocht er toch iets misgegaan zijn. Laat het dan even weten.
pi_173525879
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 11:14 schreef Gearbest het volgende:

[..]

Ik heb de refund voor je klaarstaan dus je zou nou niks meer hoeven doen. Mocht er toch iets misgegaan zijn. Laat het dan even weten.
Top, dankje voor je hulp!
pi_173539581
Mijn 3 support cases zijn ook afgehandeld, bedankt Gearbest support!
pi_173548192
Hallo, ik wacht ook nog steeds op een pakketje verstuurd via Azerbaijan post!
Order No.: WP1707120008287244
Ik zou graag een resend willen maar,zal waarschijnlijk nog ff moeten wachten? Laatste tracking 18 juli !!
pi_173575368
Bij deze de gegevens.
Alvast bedankt!

- Orderdatum: 12 juli, 2017
- Product: 1x HDMI to DVI24+1 Female to Male Converter
1x U3 - 239 USB 3.1 Type C to 3 Ports USB 2.0 Hub with Ethernet Network LAN Adapter
- Ordernummer: WP1707120008287244
- Tracking nummer (indien beschikbaar): RN002912478AZ
- Verzendmethode: Azerbaijan post registered
- Probleem: Nog steeds niet ontvangen
pi_173576964
Hier ook problemen met shipping door Azerbeidzjan Air:

- Orderdatum: Jul 08, 2017
- Product: Original Xiaomi Portable USB LED Light ( Enhanced Edition )
- Ordernummer: W1707080016100516
- Tracking nummer (indien beschikbaar): AEL1112540277NL
- Verzendmethode: Azerbaijan Air Mail: Jul 08, 2017
- Probleem: Niet ontvangen, wil graag een resend ipv refund

Thanks!
pi_173577387
wanneer wordt deze eindelijk verzonden

W1708240501299815
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')