abonnement Unibet Coolblue
pi_173459743
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:32:06 #252
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_173459774
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:42:42 #253
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173459966
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:21 schreef Rianne84 het volgende:
De dragon pit was wel wat aan de kleine kant als je bedenkt dat die draken 10 keer groter waren dan Drogon
Ja, en dan vooral die Balerion van Aegon.
Echte dierenmishandeling als die draak daar zo opgepropt in zit.
Logisch dat ze dan vrijwillig uitsterven. :')
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:43:30 #254
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173459983
quote:
_O-
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173459993
Gemixte gevoelens over dit seizoen. Enerzijds heb ik ook weer genoten maar toch voelt het vooral doordat alles zo gehaast is een beetje alsof de magie weg is. Natuurlijk zijn grote veldslagen met draakjes en ontploffingen fijn om te zien maar GoT was veel meer dan dat. Nu er maar 7 afleveringen zijn en alles opeens in een stroomversnelling gaat hebben de 'stille' momenten daar flink onder geleden en dat is jammer. En zelfs de 'rustige' momenten die er waren voelden vaak een beetje meh en werden afgeraffeld.

Met name Winterfell/Sansa/Arya/Baelish kwam wat geforceerd over allemaal. De intentie om er iets spannends van te maken was goed maar door de tijdsnood had het allemaal niet de impact die het had kunnen hebben.

Ik begrijp het ergens ook wel. De sterkste momenten van GoT waren in 90% van de gevallen zaken die letterlijk uit het boek kwamen en dat kunnen ze nu niet meer gebruiken als naslagwerk. En ze zullen er toch echt semi-binnenkort een einde aan moeten breien.

Alsnog een hele fijne serie om te kijken natuurlijk maar het is jammer dat we (denk ik) niet meer 'stille' scenes van hoge kwaliteit zullen krijgen zoals de Robert Baratheons, Tywin Lannisters en Olenna Tyrells ons wisten te bieden.
Conscience do cost.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:45:29 #256
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173460011
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:43 schreef ems. het volgende:
Gemixte gevoelens over dit seizoen. Enerzijds heb ik ook weer genoten maar toch voelt het vooral doordat alles zo gehaast is een beetje alsof de magie weg is. Natuurlijk zijn grote veldslagen met draakjes en ontploffingen fijn om te zien maar GoT was veel meer dan dat. Nu er maar 7 afleveringen zijn en alles opeens in een stroomversnelling gaat hebben de 'stille' momenten daar flink onder geleden en dat is jammer. En zelfs de 'rustige' momenten die er waren voelden vaak een beetje meh en werden afgeraffeld.

Met name Winterfell/Sansa/Arya/Baelish kwam wat geforceerd over allemaal. De intentie om er iets spannends van te maken was goed maar door de tijdsnood had het allemaal niet de impact die het had kunnen hebben.

Ik begrijp het ergens ook wel. De sterkste momenten van GoT waren in 90% van de gevallen zaken die letterlijk uit het boek kwamen en dat kunnen ze nu niet meer gebruiken als naslagwerk. En ze zullen er toch echt semi-binnenkort een einde aan moeten breien.

Alsnog een hele fijne serie om te kijken natuurlijk maar het is jammer dat we (denk ik) niet meer 'stille' scenes van hoge kwaliteit zullen krijgen zoals de Robert Baratheons, Tywin Lannisters en Olenna Tyrells ons wisten te bieden.
En toch was dit seizoen maar drie minuten korter dan vorig seizoen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:45:32 #257
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173460013
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:47 schreef Nielsch het volgende:
Maar goed, wat er nou precies met hem is gebeurd na de slag om Riverrun is onduidelijk. Sowieso is de status van Riverrun onduidelijk. Het Frey-leger dat er zat heeft geen leider meer en van de Lannistersoldaten mag je verwachten dat ze zijn teruggeroepen vanwege de dreiging van Dany.
Serie geeft er te weinig informatie over inderdaad. Wel begrijpelijk, ze hebben te weinig tijd om te laten zien wat er in het hele continent gebeurt.
Hopelijk komen we er achter in de boeken (als ze ooit uitkomen).
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173460064
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:21 schreef Rianne84 het volgende:
De dragon pit was wel wat aan de kleine kant als je bedenkt dat die draken 10 keer groter waren dan Drogon
Klopt, het was wat klein maar dat was een bewuste keuze van de makers; ze konden de scene opnemen in een echt Colosseum of met CGI een Pit maken die vele malen groter was. Het opnemen van de scene op een echte set kreeg de voorkeur boven CGI.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173460085
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:45 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

En toch was dit seizoen maar drie minuten korter dan vorig seizoen. :P
als we de gebruikelijk tempo van de eerdere seizoenen zouden toepassen op alle gebeurtenissen van dit seizoen hadden we dan ook 3 seizoenen nodig ofzo.

alleen als je kijkt naar eurons verhaal in de eerste drie eps, ep 1 euron uitgenodigd in kingslanding, ep 2 euron die yaras vloot vernietigd, ep 3 queens justice, ep 4 euron bij casterly rock.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173460088
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:58 schreef Kloonhommel het volgende:
Cersei denkt dat Euron de golden company gaat halen maar wat ze niet weet is dat Theon Euron vermoord heeft bij de kust? (of was dat Euron niet?) 8)7
ik dacht in het begin ook even dat het Euron was, maar het was al snel duidelijk dat dit niet zo was.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173460110
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173460118
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:45 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

En toch was dit seizoen maar drie minuten korter dan vorig seizoen. :P
Mijn kritiek was ook niet zozeer op de lengte van het seizoen maar eerder op het tempo waarin alles ineens gaat. Er gebeurt een hoop maar door de snelheid heeft het imo niet de impact die de eerdere spanningsbogen in de serie wel hadden.
Conscience do cost.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:51:21 #264
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173460119
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:43 schreef ems. het volgende:
Ik begrijp het ergens ook wel. De sterkste momenten van GoT waren in 90% van de gevallen zaken die letterlijk uit het boek kwamen en dat kunnen ze nu niet meer gebruiken als naslagwerk. En ze zullen er toch echt semi-binnenkort een einde aan moeten breien.

Alsnog een hele fijne serie om te kijken natuurlijk maar het is jammer dat we (denk ik) niet meer 'stille' scenes van hoge kwaliteit zullen krijgen zoals de Robert Baratheons, Tywin Lannisters en Olenna Tyrells ons wisten te bieden.
Snap ik heel goed.
De laatste twee seizoenen zijn heel anders, omdat de verhaallijn nu puur good vs evil is.

De "game of thrones" is al lang beëindigd en we hebben nu een soort LOTR verhaallijn.

Ik vond die White Walkers al vanaf het begin oninteressant omdat het te veel op een standaard fantasy verhaal lijkt, wat we al zo vaak hebben gezien. Toch wel jammer dat Martin dat heeft gedaan.

Zijn kritiek op Tolkien is daarom ook steeds minder serieus te nemen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173460158
quote:
JAAA _O_
pi_173460163
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:51 schreef Harvest89 het volgende:

Zijn kritiek op Tolkien is daarom ook steeds minder serieus te nemen.
jon gaf in de dragon pit aan dat het gaat om "a general you cant negotiate with" misschien worden we nog verrast? iig weten we bijna niks van hen, gecreeerd door the children om the first men te bestrijden en je kan ze bestrijden met dragon glass en va;erian steel, maar is het zon beetje.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173460223
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Snap ik heel goed.
De laatste twee seizoenen zijn heel anders, omdat de verhaallijn nu puur good vs evil is.

De "game of thrones" is al lang beëindigd en we hebben nu een soort LOTR verhaallijn.

Ik vond die White Walkers al vanaf het begin oninteressant omdat het te veel op een standaard fantasy verhaal lijkt, wat we al zo vaak hebben gezien. Toch wel jammer dat Martin dat heeft gedaan.

Zijn kritiek op Tolkien is daarom ook steeds minder serieus te nemen.
We weten nog niet waar het verhaal heen gaat met de Night King hè ;)

Sowieso is kritiek op Tolkien überhaupt niet serieus te nemen. Tolkien 8-) :7
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:03:15 #268
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173460292
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:58 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

We weten nog niet waar het verhaal heen gaat met de Night King hè ;)

Sowieso is kritiek op Tolkien überhaupt niet serieus te nemen. Tolkien 8-) :7
Het nadeel van Tolkien heb ik wel altijd het gebrek aan 'Waarom?' gevonden. Tenminste, aan de kant van de goederikken was de waarom wel duidelijk. Die wilden niet dood. Maar waarom wilde Sauron met ze vechten? Oke, om de wereld te veroveren. Maar dan? Wat gaat Sauron doen als hij de hele wereld heeft gevuld met orcs en ellende? Het is niet alsof Sauron het type is die het dood voor geld en vrouwen.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173460328
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:03 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Het nadeel van Tolkien heb ik wel altijd het gebrek aan 'Waarom?' gevonden. Tenminste, aan de kant van de goederikken was de waarom wel duidelijk. Die wilden niet dood. Maar waarom wilde Sauron met ze vechten? Oke, om de wereld te veroveren. Maar dan? Wat gaat Sauron doen als hij de hele wereld heeft gevuld met orcs en ellende? Het is niet alsof Sauron het type is die het dood voor geld en vrouwen.
Nee, gelukkig gaat dat voor The Night King niet op ;)
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:06:34 #270
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173460337
Ik snap sowieso niet waarom iedereen zo graag die troon wil hebben. Dat wordt ook nergens uitgelegd in de serie. Zowel robert als joffrey als tommen als cersei zagen er niet bepaald uit dat ze het nou zo leuk vonden om op die stoel te zitten.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173460338
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Snap ik heel goed.
De laatste twee seizoenen zijn heel anders, omdat de verhaallijn nu puur good vs evil is.

De "game of thrones" is al lang beëindigd en we hebben nu een soort LOTR verhaallijn.

Ik vond die White Walkers al vanaf het begin oninteressant omdat het te veel op een standaard fantasy verhaal lijkt, wat we al zo vaak hebben gezien. Toch wel jammer dat Martin dat heeft gedaan.

Zijn kritiek op Tolkien is daarom ook steeds minder serieus te nemen.
Hij heeft ook een beetje te veel World of Warcraft gekeken.


Incl ondode draak die blauw vuur spuwt en een leger undead.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_173460380
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:51 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zijn kritiek op Tolkien is daarom ook steeds minder serieus te nemen.
Ik begrijp juist dat hij groot fan is van Lotr, maar dat maakt niet automatisch dat hij hetzelfde verhaal wilt vertellen. Daarnaast kan het zijn dat het in de boeken allemaal een stuk dieper gaat zijn dan de show ons nu laat zien.
Conscience do cost.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:10:14 #273
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173460390
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hij heeft ook een beetje te veel World of Warcraft gekeken.


Incl ondode draak die blauw vuur spuwt en een leger undead.
Nog nooit gespeeld, maar lijkt er veel op inderdaad.

Martin ziet er wel uit als iemand die dat 24/7 speelt met veel fastfood er tussenin. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:12:17 #274
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173460422
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:09 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik begrijp juist dat hij groot fan is van Lotr, maar dat maakt niet automatisch dat hij hetzelfde verhaal wilt vertellen. Daarnaast kan het zijn dat het in de boeken allemaal een stuk dieper gaat zijn dan de show ons nu laat zien.
Ja zeker een grote fan. Maar hij heeft ook wel eens wat kritiek geuit op de duidelijke lijn tussen goed en kwaad in de boeken van Tolkien. Ook wel terecht ergens.

Alleen een beetje hypocriet als dan je eigen verhaallijn ook die kant op gaat.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173460423
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 12:58 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

We weten nog niet waar het verhaal heen gaat met de Night King hè ;)

Sowieso is kritiek op Tolkien überhaupt niet serieus te nemen. Tolkien 8-) :7
Bran = The Night King :Y
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')