abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173451633
registreer om deze reclame te verbergen
PF.04.05.2017_-projectionsupdate-00-021.png

Als je dit geen omvolkingskaart mag noemen...

Hoe heet het dan wel?

Een homeopathische verdunningsplattegrond? Een cultuurmarxistisch omwentelingskompas? Een islamitische bedevaartstocht naar Brussel boekingsfolder? Een daar moeten meer moskeeŽn komen bestemmingsplan? Een veelbelovende toekomst voor suikerdrankjes-fabrikanten marketingconcept? Een naargeestige aankondiging voor onverdoofd slachtvee-kaart? Nou ja. Geef het zelf maar een naam. PEW Research doet alleen de onchristelijke cijfers.

via

Tsja, Moslima's zijn broedmachines voor de Islam, om het wat oneerbiedig te stellen. Zo heeft bijvoorbeeld Erdogan onlangs nog opgeroepen om meer kinderen te maken, want: "Zo vergroten we onze invloed in Europa". Gezinnen met met 4 of 5 kinderen zijn inmiddels doodnormaal. Uiteindelijk zullen blanke autochtonen een minderheid worden in eigen land.

[ Bericht 0% gewijzigd door bakfietsmoeder op 28-08-2017 22:02:17 ]
pi_173451936
Polen, Finland en Ierland zijn dan nog de enige landen die niet 'omvolkt' worden.
She's been working late, She comes home, Gets on the phone, Calls up a few close friends, Gets a bottle of wine or something, And as the evening draws on they sit and reminisce....
pi_173451997
Tja, vergrijzing hť, moet je toch wat.
pi_173452048
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:03 schreef Adept het volgende:
Waarom dan niet de autochtone bevolking stimuleren om meer kinderen te krijgen?
pi_173452061
En dan simpelweg via democratische stelsels de boel langzaam overnemen, Europa is simpelweg verkocht aan de islamitische bevolking. Dat is een feit.

De redenen zijn niet heel erg evident.
pi_173452179
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:05 schreef Hexagon het volgende:
Nou TS doe er wat aan. Ga een vent zoeken en veel kindertjes fokken.
Het is een wezelijk probleem op termijn, tenzij je culturele identeit niet zo hoog hebt zitten, want dat de cultuur gaat veranderen is duidelijk, dat is een kwestie van tijd, tenzij er weer een grote deportatie aan zit te komen.

Geen enkele kans op verzoening of verbroedering in dit geval, de clash is te groot. Tijd zal het ook niet gaan doen vrees ik, dus kans op inmenging is nihiel.

En dan roepen dat men dan maar kindertjes moet maken is wel erg kortzichtig, de politiek is hier grotendeels verantwoordlijk voor.. Maar die waren toch al niet van de langere termijn, dus dat is geheel volgens verwachtingen.
pi_173452335
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:03 schreef Adept het volgende:
Dit argument is al zo'n 234.987.432 keer ontkracht.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 22:15:56 #8
75043 crew  Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_173452355
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:09 schreef Adept het volgende:

[..]

Het is een wezelijk probleem op termijn, tenzij je culturele identeit niet zo hoog hebt zitten, want dat de cultuur gaat veranderen is duidelijk, dat is een kwestie van tijd, tenzij er weer een grote deportatie aan zit te komen.

Geen enkele kans op verzoening of verbroedering in dit geval, de clash is te groot. Tijd zal het ook niet gaan doen vrees ik, dus kans op inmenging is nihiel.

En dan roepen dat men dan maar kindertjes moet maken is wel erg kortzichtig, de politiek is hier grotendeels verantwoordlijk voor.. Maar die waren toch al niet van de langere termijn, dus dat is geheel volgens verwachtingen.
Als er geen kindertjes gemaakt worden dan verdwijnt jouw zo dierbare cultuur ook. Daar komt niemand anders aan te pas.
http://twitter.com/RogerV83
Winnaar van de Fok-POL Hans van Mierlo-trofee 2013 en de Andre Krouwel-trofee 2013.
pi_173452365
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:09 schreef Adept het volgende:

[..]

Ik zie het heel somber in. Dit gaat echt nooit meer goedkomen.

Europa is in amper 40 jaar tijd afgegleden naar een multiculturele hell hole, waar je je als blanke autochtoon niet meer thuisvoelt in eigen land. De sociale cohesie en identiteit is langzaam aan het verdwijnen, en dat is cruciaal voor een land.

[ Bericht 1% gewijzigd door bakfietsmoeder op 28-08-2017 22:21:35 ]
pi_173452437
quote:
15s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:14 schreef habitue het volgende:

[..]

Dit argument is al zo'n 234.987.432 keer ontkracht.
Kan, ik ben niet erg op de hoogte hiervan, wel van de aanstaande veranderingen met zulke aantallen mensen die een geheel andere cultuur en geloof meedragen, in dan ben ik absoluut geen racist, maar een realist.

Zodra er kans is op voeten aan de grond voor wat betreft islam, dan gaat het gebeuren, het sluimert net zolang tot het gewicht voldoende is en dan komt het.

Twee totaal diametrale culturen proberen te mengen op grote schaal is vragen om ellende...
pi_173452458
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Als er geen kindertjes gemaakt worden dan verdwijnt jouw zo dierbare cultuur ook. Daar komt niemand anders aan te pas.
Klopt, alles is veranderlijk, maar sommige beslissingen zijn simpelweg onverantwoord.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:20:01 #12
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_173452492
Wie zijn de 'christians' in dat kaartje? Als dat daadwerkelijk de christenen zijn kan ik dit alleen maar aanmoedigen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_173452565
quote:
5s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:20 schreef Fir3fly het volgende:
Wie zijn de 'christians' in dat kaartje? Als dat daadwerkelijk de christenen zijn kan ik dit alleen maar aanmoedigen.
Ik ben rond de leeftijd dat veel mensen aan kinderen beginnen of nťt hebben. En van deze groep ken ik niemand in mijn eigen omgeving die zichzelf christelijk noemt en op dit moment jonge kinderen heeft.
pi_173452575
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:15 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Er worden nog zat kindertjes gemaakt. Een bevolking hoeft niet eindeloos te groeien.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:23:26 #15
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173452613
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:22 schreef habitue het volgende:

[..]

Er worden nog zat kindertjes gemaakt. Een bevolking hoeft niet eindeloos te groeien.
Sterker nog, Nederland zou minstens een paar miljoen terugmoeten. Veel te veel volk hier op te weinig grond. Kijk naar files, overvolle treinen, woningtekort. Teveel mensen willen tegelijk gebruik maken van dezelfde voorzieningen.

En hoe meer mensen, hoe meer vervuiling. Ook dat nog eens.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:24:28 #16
426473 .Exe
And Justice for All
pi_173452652
Het volk word vanzelf wakker en partijen als PVV e.d. zullen zo sterk groeien dat alles vanzelf weer in balans wordt gebracht. So don't worry, de aanhang van de valse profeet zal hier falen.
pi_173452728
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:24 schreef .Exe het volgende:
Het volk word vanzelf wakker en partijen als PVV e.d. zullen zo sterk groeien dat alles vanzelf weer in balans wordt gebracht. So don't worry, de aanhang van de valse profeet zal hier falen.
Daar is het al te laat voor. De Islam breid zich uit als een olievlek. Ze fokken ons er gewoon letterlijk uit, dat is nu gaande.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:27:48 #18
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_173452750
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:27 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Daar is het al te laat voor. De Islam breid zich uit als een olievlek. Ze fokken ons er gewoon uit, dat is nu gaande.
Wie gaat hun uitkeringen straks betalen dan?
pi_173452766
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:27 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Wie gaat hun uitkeringen straks betalen dan?
Dan trekken ze weer verder, net als een sprinkhanenplaag.
pi_173452783
TS: waarom zet je het kaartje van ongelovigen er niet bij?

https://twitter.com/tomwgvdmeer/status/902255333116137474

Dan krijg je ander beeld. Nu post je fakenews.
Make my day!
pi_173453107
Kan er niet wakker van liggen al die doemscenario's.
"The moral test of government is how it treats those who are in the dawn of life, children; those who are in the twilight of life; the elderly, and those who are in the shadows of life, the sick, the needy and the handicapped." Hubert Humphrey.
pi_173453153
quote:
Hoe minder geloof hoe beter.
Geen grenzen aan het menselijk vermogen om na te denken en zich te ontwikkelen. In balans. Dat wel.
'Je gaat het pas zien als je het begrijpt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 22:45:14 #23
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_173453162
Dit wordt hem niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 23:03:24 #24
pi_173453604
-BNW is wellicht een betere plek. Weer open.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_173453628
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:03 schreef Straatcommando. het volgende:
-BNW is wellicht een betere plek. Weer open.
En hier weer verder. :)
pi_173453638
Graag de OP compleet maken met het kaartje van ook ongelovigen.

Dat verandert de OP.
Make my day!
pi_173453666
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:05 schreef agter het volgende:
Graag de OP compleet maken met het kaartje van ook ongelovigen.

Dat verandert de OP.
De OP is goed zoals het is. Je hebt je punt gemaakt, waarvoor dank.
pi_173453712
IMG_5585.jpg

Deze miste nog. :P

Zeg TS: waarom post je deze er niet bij?
Om je rechts bruine gelijk te halen?
Make my day!
pi_173453800
Volgens mij daalt het autochtone deel van de bevolking al jaren en is nu rond de 13 miljoen, waaronder relatief veel ouderen. Het allochtone deel van de bevolking is iets van 4 miljoen met relatief veel jongeren. Hierdoor is het te verwachten dat deze trend zich nog enige tijd voortzet. (ook al zonder verschil in allochtone/autochtone geboortecijfers)

Ik woon liever in een leefbaar land met 12 miljoen mensen dan in een minder leefbaar land met 20 miljoen mensen.

Het argument 'vergrijzing' wordt er vaak bijgehaald, (en is al 100x ontkracht), maar al zou het zelfs zo zijn dat massa-immigratie uit de Derde Wereld ons geld oplevert ( :') ) dan nog is de vraag of je hier iets aan hebt. Stel je verdient dankzij al die allochtonen 200 euro per maand meer, als woonruimte door overbevolking 250 euro per maand duurder is ga je er alsnog op achteruit. Als je door toegenomen criminaliteit ook nog eens voor 50 euro extra beveiliging moet aanschaffen nog meer, etc etc.
Liberals are acting like Trump is going to kill all the gays, make slavery legal again, and take away women's rights...
Like he's a Muslim or something.
pi_173453903
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:13 schreef LXIV het volgende:
Volgens mij daalt het autochtone deel van de bevolking al jaren en is nu rond de 13 miljoen, waaronder relatief veel ouderen. Het allochtone deel van de bevolking is iets van 4 miljoen met relatief veel jongeren. Hierdoor is het te verwachten dat deze trend zich nog enige tijd voortzet. (ook al zonder verschil in allochtone/autochtone geboortecijfers)

Ik woon liever in een leefbaar land met 12 miljoen mensen dan in een minder leefbaar land met 20 miljoen mensen.

Het argument 'vergrijzing' wordt er vaak bijgehaald, (en is al 100x ontkracht), maar al zou het zelfs zo zijn dat massa-immigratie uit de Derde Wereld ons geld oplevert ( :') ) dan nog is de vraag of je hier iets aan hebt. Stel je verdient dankzij al die allochtonen 200 euro per maand meer, als woonruimte door overbevolking 250 euro per maand duurder is ga je er alsnog op achteruit. Als je door toegenomen criminaliteit ook nog eens voor 50 euro extra beveiliging moet aanschaffen nog meer, etc etc.
Denk jij dat het tij nog te keren is? Volgens mij is het daar namelijk al te laat voor. Die Europese "lente" onder leiding van Le Pen en Wilders is er ook niet gekomen. Toch wel een teken dat de meerderheid van de Europese bevolking geen benul heeft hoe ingrijpend Europa momenteel aan het veranderen is.
pi_173454010
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:18 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Denk jij dat het tij nog te keren is? Volgens mij is het daar namelijk al te laat voor. Die Europese "lente" onder leiding van Le Pen en Wilders is er ook niet gekomen. Toch wel een teken dat de meerderheid van de Europese bevolking geen benul heeft hoe ingrijpend Europa momenteel aan het veranderen is.
Nee. Vooral niet omdat de wil ontbreekt en de overheid zeer succesvol is in het beheersen van de gedachten van het volk.
Mijn mening is wel dat het in de eerste plaats onze eigen 'schuld' is dat het zo ver gekomen is. Niet eens zozeer van de 'Linksen', maar vooral van een generatie die liever naar festivals gaat of gaat 'reizen' dan een gezin te stichten. Een decadente generatie dus. Dat het moslims zijn die de lege plekken opvullen is eerder toeval.
Beste kans voor je persoonlijk is tenminste zorgen dat je over voldoende kapitaal beschikt, verspreid over verschillende landen (en liquide genoeg)
Liberals are acting like Trump is going to kill all the gays, make slavery legal again, and take away women's rights...
pi_173454100
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:23 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee. Vooral niet omdat de wil ontbreekt en de overheid zeer succesvol is in het beheersen van de gedachten van het volk.
Mijn mening is wel dat het in de eerste plaats onze eigen 'schuld' is dat het zo ver gekomen is. Niet eens zozeer van de 'Linksen', maar vooral van een generatie die liever naar festivals gaat of gaat 'reizen' dan een gezin te stichten. Een decadente generatie dus. Dat het moslims zijn die de lege plekken opvullen is eerder toeval.
Beste kans voor je persoonlijk is tenminste zorgen dat je over voldoende kapitaal beschikt, verspreid over verschillende landen (en liquide genoeg)
Ja, alle beschavingen gingen uiteindelijk ten onder, zo ook de onze. Misschien is dat gewoon een natuurwet. In dit geval door decadentie en onverschilligheid.
pi_173454232
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:28 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Ja, alle beschavingen gingen uiteindelijk ten onder, zo ook de onze. Misschien is dat gewoon een natuurwet. In dit geval door decadentie en onverschilligheid.
Dat een beschaving ten onder gaat is wellicht onvermijdelijk. Maar volkeren an sich hoeven dat niet te gaan en kunnen in principe in de luwte eeuwen doorstaan om opeens weer naar voren te komen. Volkeren als de Arabieren, de Chinezen, de MasaÔ bestaan al heel lang.
Als wij verdwijnen is dat voorgoed. En daarmee dooft naar mijn mening ook het licht der beschaving. Chinezen zijn wel slim in rekenen, maar daar houdt het verder dan ook mee op.
pi_173454280
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:34 schreef LXIV het volgende:

[..]
Als wij verdwijnen is dat voorgoed. En daarmee dooft naar mijn mening ook het licht der beschaving.
Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat proces wat nu gaande is, omvolking, is onomkeerbaar en definitief.
pi_173454298
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:37 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat proces wat nu gaande is, omvolking, is onomkeerbaar en defintief.
Wellicht dat in 150.000 jaar uit de nieuwe Europese bevolking weer een bevolking groeit met de eigenschappen van de Oude.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 00:13:48 #36
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173454770
[..]

Wellicht dat in 150.000 jaar uit de nieuwe Europese bevolking weer een bevolking groeit met de eigenschappen van de Oude.
[/quote]

ik hoop het wel..
Huig
pi_173454863
GB: 1/3de pasgeborene allochtoon (waarvan 2/3de islamitisch ong)
DL; 38% onder 6 jarige allochtoon (waarvan ook ong 2/3de islamitisch) + nog maar zien wat die nieuwe 1 mil (+ familie van + 2) daaraan gaat toevoegen.

DIPlJC4WAAAiaYL.jpg
Leven is het verliezen van illusies. - LK
pi_173455062
Jullie pessimistische gejammer gaat iig zeker niet helpen de beschaving te handhaven!
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 00:50:01 #39
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_173455080
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 00:48 schreef Meneertje_flapdrol het volgende:
Jullie pessimistische gejammer gaat iig zeker niet helpen de beschaving te handhaven!
nee daar hebben we gelukkig Meneertje_flapdrol voor.
Huig
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 02:09:30 #40
455560 Logic91
Always stay rational
pi_173455453
quote:
Ik begrijp je punt maar zou je daadwerkelijk een situatie prefereren waarin een (enigszins) gelovige groep in omvang krimpt en een groep welke hun religie strenger en dogmatischer volgt in omvang toeneemt?
''Men find their religions as they find their homelands, their lands, their homes and their fathers. They just find them, they do not search for them, do not understand them, do not choose them either.''
Abdullah al-Qasemi
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 02:31:32 #41
434029 KillemWieft
My funk is multilayered!
pi_173455514
Ik zou zeggen importeer nog wat Ghanezen en Nigerianen. Vrijwel allemaal christen. :D
pi_173456208
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:05 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Aan de ene kant een bakfietsmoeder en aan de andere kant een schoone deerne uit een ver exotisch orientaals oord.

De keuze lijkt me niet zo moeilijk.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 07:53:33 #43
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173456239
Typen op een forum zijn jullie goed in maar even naar de kroeg om een blanke meid te zoeken om die zwanger te neuken, ho maar.
Nobody exists on purpose.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 07:55:24 #44
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173456241
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:18 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Waarom geef jij maar halve informatie zoals Agter net al aantoonde met een aanvullend plaatje?

Of past die groei niet in je achterlijk rechtse fantasietje?
pi_173456604
quote:

[..]

autochtone zijn steriel gerendered met het kwalijke hpv vaccin.

En daarnaast bij de blanke man is het zaad zwak gemaakt.

Bedank de arts
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_173456633
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:27 schreef bakfietsmoeder het volgende:

[..]

Daar is het al te laat voor. De Islam breid zich uit als een olievlek. Ze fokken ons er gewoon letterlijk uit, dat is nu gaande.
flipping point is al bereikt
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_173456697
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 08:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Bedank de arts
Je haat jegens artsen kent geen grenzen he ?
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:02:57 #48
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173456701
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 08:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

flipping point is al bereikt
Nou als je lambiekje aan je kant hebt staan weet je ook gelijk dat je aan de verkeerde kant staat.

Zeg lambiekje heb je al eens nagedacht over onderbouwing of is schreeuwen als een zwakzinnige het enige waar je toe in staat bent?
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:05:16 #49
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173456713
quote:
13s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 09:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je haat jegens artsen kent geen grenzen he ?
Om heel eerlijk te zijn snap ik ook niet waarom dit topic in BNW nog open is, de fout rechtse bakfietsmoeder laat duidelijk informatie achter uit haar eigen bronnen en dat lijkt me ook voor BNW niet de bedoeling.
pi_173457284
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 09:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn snap ik ook niet waarom dit topic in BNW nog open is, de fout rechtse bakfietsmoeder laat duidelijk informatie achter uit haar eigen bronnen en dat lijkt me ook voor BNW niet de bedoeling.
Dit.
Het zou een serieus onderwerp kunnen zijn. Maar doordat de OP zo gekleurd is, stuurt het maar in 1 richting.
Waarom is het topic nog open?
Make my day!
pi_173458787
Omvolking is een complot verzonnen door onzekere en angstige blanke mannetjes die geen meisjes kunnen krijgen.
Quod licet Iovi, non licet bovi
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:36:47 #52
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173458840
quote:

[..]

Steriel is wat anders dan dat niemand met je wil neuken lambiekje

Richt dat steriel makende vaccin zich trouwens alleen op autochtone christenen? Aangezien jij "natuurlijk" ook alle informatie tot je hebt genomen voordat je tot dit oordeel kwam heb je natuurlijk ook gezien dat mensen die niet verbonden zijn aan een religie bijna net zo hard fokken als moslims.

[ Bericht 21% gewijzigd door Chewie op 29-08-2017 11:46:01 ]
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:48:07 #53
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173459007
quote:

[..]

Bedank de arts
Eh nee hoor..
Heb er hier een rondkruipen die tegendeel bewijst!
Pope John Paul II shot first!!!
pi_173460403
Dit hoort in nws......

Sneeuwvlokken van me.
pi_173460505
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:11 schreef HendrikV het volgende:
Dit hoort in nws......

Sneeuwvlokken van me.
Daar komt het vandaan omdat de mods het toch meer BNW-materiaal vonden.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:05:29 #56
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173461373
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:11 schreef HendrikV het volgende:
Dit hoort in nws......

Sneeuwvlokken van me.
Het is nieuws van 5 maanden geleden en tot nu toe is elke OP over dit onderwerp een copy-paste van waarschijnlijk geenstijl die nogal selectief met de data omspringt en de data weg laat die laat zien dat het met omvolken wel meevalt of tegen zoals je wil of je moet het ook zwaar onwenselijk vinden dat mensen zonder religieuze binding de boel omvolken.

Wat ook opvalt bij de berichtgeving vanuit alt/idioot-rechtse hoek is dat het begint met 2 plaatjes over Europa 1 over christenen en 1 over moslims en vervolgens over te springen naar globale data waarin dan opeens wel de "unffiliated" benoemd mogen worden want buiten Europa groeit die groep ook wel maar een stuk minder snel dan in Europa waar ze bijna net zo hard groeien als de moslims. Maar dat vertellen Geenstijl en Geert Wilders in zijn tweets er natuurlijk niet bij.

Overigens als je de echte bron zou lezen dan zie je ook dat het christendom wereldwijd in 2060 nog steeds de grootste is, zelfs als de huidige trend door zou zetten.

Had Trump over dit soort uitspraken geen aparte term, "fake news" dacht ik?

[ Bericht 5% gewijzigd door Chewie op 29-08-2017 14:14:55 ]
pi_173461418
quote:
8s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 07:53 schreef SpecialK het volgende:
Typen op een forum zijn jullie goed in maar even naar de kroeg om een blanke meid te zoeken om die zwanger te neuken, ho maar.
Zeg dat tegen lambiek
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:13:33 #58
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173461504
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 14:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Zeg dat tegen lambiek
Maar die is steriel
pi_173461561
quote:

[..]

Dat is discriminatie.
Daarnaast gaat de kaart niet over autochtoon vs allochtoon
pi_173461572
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 14:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar die is steriel
Nooit neuken betekent niet automatisch dat hij steriel is
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:21:16 #61
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173461627
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 14:18 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nooit neuken betekent niet automatisch dat hij steriel is
Als hij het zelf maar gelooft toch.
pi_173463183
TS is zelf vast ook niet christelijk (meer) maar huilt wel mee met de wolven om dit ver-schrik-kelijke nieuws :')
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op vrijdag 28 augustus 2015 22:42 schreef Californium het volgende:
Ik ben de grootste fok!slet :)
[/quote]
pi_173464952
Och in 2100 zijn we toch allemaal deaud.
Ik vind mijn buurman een toffe peer
pi_173470092
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 17:14 schreef Sigaartje het volgende:
Dat is een troost :D
  Moderator dinsdag 29 augustus 2017 @ 21:39:35 #65
pi_173470113
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 17:14 schreef Sigaartje het volgende:
Nou.. Niet iedereen.
pi_173470526
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:39 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Nou.. Niet iedereen.
Hopelijk niet :P
  woensdag 30 augustus 2017 @ 01:08:26 #67
371563 Nintex
My will be done
pi_173473692
De enige reden dat Merkel, Timmerfrans en de andere engnekken agressieve Afrikanen naar binnen halen is dat ze straks soldaten nodig hebben om richting Rusland te marcheren.

Er is helemaal geen werk voor al die lui, behalve straks in het leger en laat de EU nu net bezig zijn om een leger op te zetten. Tactiek die de EU overigens direct heeft afgekeken van de Russen. De Russen sturen Aziaten naar Oekraine, omdat die niet twee keer hoeven na te denken om een blanke soldaat door zijn kop te schieten. De Afikanen zullen er geen moeite mee hebben om miljoenen Russen over de kling te jagen.
pi_173473892
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 01:08 schreef Nintex het volgende:
De enige reden dat Merkel, Timmerfrans en de andere engnekken agressieve Afrikanen naar binnen halen is dat ze straks soldaten nodig hebben om richting Rusland te marcheren.

Er is helemaal geen werk voor al die lui, behalve straks in het leger en laat de EU nu net bezig zijn om een leger op te zetten. Tactiek die de EU overigens direct heeft afgekeken van de Russen. De Russen sturen Aziaten naar Oekraine, omdat die niet twee keer hoeven na te denken om een blanke soldaat door zijn kop te schieten. De Afikanen zullen er geen moeite mee hebben om miljoenen Russen over de kling te jagen.
Mooi verzonnen 😎
pi_173473952
quote:

Deze heb ik nog niet eerder gelezen. Origineel wel. :D

En na de oorlog, gaan ze allemaal weer terug?
pi_173475120
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 13:16 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar komt het vandaan omdat de mods het toch meer BNW-materiaal vonden.
Ok aparte gang van zaken. Een ieder die laat ik zeggen 20 jaar of ouder is. Kan met eigen ogen zien dat het aandeel nederlanders flink (ongekend in onze geschiedenis als land of volk) aan het zakken is.

Kies elk willekeurig fragment uit de jaren 50/60/70/80/90. Dan heb je je bewijs. Nederland is aan het veranderen aka de samenstelling van de bevolking veranderd drastisch en snel.

Wat is hier hocus pocus aan?

[ Bericht 3% gewijzigd door HendrikV op 30-08-2017 09:11:10 ]
pi_173475144
Heeft niets met hocus pocus te maken. Maar de discussie hierover past op het moment gewoon meer bij ons omdat mainstream nieuws dit onderwerp liever niet aansnijdt.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 08:59:32 #72
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173475170
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:56 schreef ChrisCarter het volgende:
Heeft niets met hocus pocus te maken. Maar de discussie hierover past op het moment gewoon meer bij ons omdat mainstream nieuws dit onderwerp liever niet aansnijdt.
Nou laat de TS ook wel essentiŽle informatie achterwege waaruit blijkt dat het met dat "omvolken" nog wel meevalt maar dat is waarschijnlijk ook niet wat alt-rechts figuren willen horen en dat maakt het wat mij betreft meer BNW dan NWS.

Vraag me af of iemand als HendrikV wel de originele bron heeft bekeken, denk dat hij zijn mening baseert op wat Geenstijl er van gemaakt heeft en hoe Wilders er over tweet.
pi_173475189
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nou laat de TS ook wel essentiŽle informatie achterwege waaruit blijkt dat het met dat "omvolken" nog wel meevalt maar dat is waarschijnlijk ook niet wat alt-rechts figuren willen horen en dat maakt het wat mij betreft meer BNW dan NWS.

Vraag me af of iemand als HendrikV wel de originele bron heeft bekeken, denk dat hij zijn mening baseert op wat Geenstijl er van gemaakt heeft en hoe Wilders er over tweet.
Ik weet dat de atheistengroep er anders uitziet maar ik vind het wel zorgwekkend dat een bevolkingsgroep die in sprookjes gelooft en een heel andere culturele achtergrond heeft zo aan het groeien is.
pi_173475208
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 08:56 schreef ChrisCarter het volgende:
Ok, ik zelf vind de plaatjes/artikelen hierover niet altijd even sterk.

Maar dat de bevolkingssamenstelling snel veranderd en zeker niet altijd in samenspraak/overeenstemming/ten faveure van de mensen die er al wonen en oorsprongelijk vandaan komen is mij wel duidelijk.

Daar heb je geen plaatje voor nodig.. Je ogen open doen en buiten de bovenste 3 provincies komen is voldoende.

@chewie ik heb het artikel niet gelezen.. ook geen tweets

[ Bericht 1% gewijzigd door HendrikV op 30-08-2017 09:16:53 ]
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:06:44 #75
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173475228
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Ik weet dat de atheistengroep er anders uitziet maar ik vind het wel zorgwekkend dat een bevolkingsgroep die in sprookjes gelooft en een heel andere culturele achtergrond heeft zo aan het groeien is.
In "Deaths exceeding births" en percentages ziet het er allemaal best wel indrukwekkend uit, in absolute aantallen gaat het nog wel een paar 100 jaar duren voordat "we" omvolkt zijn. En zelfs dat lukt alleen maar als de huidige groei/krimp cijfers ook nog een paar 100 jaar doorgaan.
pi_173475355
quote:

Ja, en die honderdduizenden Syrische mannen die blijkbaar te laf waren om voor het eigen land te vechten, die marcheren morgen richting Moskou voor moeder Merkel?
pi_173475642
Als er sprake is van omvolking in Europa, hoe komt het dat dan het aandeel christenen daalt, het aandeel moslims gelijk blijft en het aantal atheÔsten stijgt?

Lijkt mij een prima ontwikkeling als we hier allemaal wat minder gelovig worden, maar volgens mij leest 90% dat onderzoek niet goed.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_173475720
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:43 schreef ThePlaneteer het volgende:
Als er sprake is van omvolking in Europa, hoe komt het dat dan het aandeel christenen daalt, het aandeel moslims gelijk blijft en het aantal atheÔsten stijgt?

Lijkt mij een prima ontwikkeling als we hier allemaal wat minder gelovig worden, maar volgens mij leest 90% dat onderzoek niet goed.
Men leest altijd wat men er in wil lezen, in dit geval dat de moslims in een rap tempo zichzelf naar een meerderheid fokken...
pi_173475765
quote:

Volgens mij gaat het bij de meeste iig voor mij.

Om het feit dat het aandeel hollanders , friezen brabos (autochtonen) enz achteruit gaat al tijden en er 0 zicht is op verbetering. Maakt niet direct uit of er meer/minder christenen, moslims en of atheisten bijkomen.
pi_173475806
Zwart/wit (mijn favoriete kleur)

Aandeel Piet gaan omlaag
Aandeel Ali gaat omhoog.

Zo moeilijk is het niet.
pi_173475836
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:50 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het bij de meeste iig voor mij.

Om het feit dat het aandeel hollanders , friezen brabos (autochtonen) enz achteruit gaat al tijden en er 0 zicht is op verbetering. Maakt niet direct uit of er meer/minder christenen, moslims en of atheisten bijkomen.
Oplossing: meer kinderen krijgen. Zonder de aanwas vanuit het buitenland zou het inwoneraantal krimpen . Het probleem ligt dus niet bij de immigranten, maar bij de autochtone bevolking.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:54:49 #82
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173475858
quote:

Het is heel simpele logica. Als het aandeel moslims stijgt dan daalt dus het aandeel niet-moslims.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173475859
quote:
het aantal atheÔsten stijgt?
Het was de bedoeling dat dit feit achterwege bleef in dit topic.
Mijn andere account is "Danny"
Op dinsdag 18 oktober 2016 11:31 schreef Antaris het volgende:
Hallojo heeft gelijk.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:54:57 #84
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173475864
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:52 schreef HendrikV het volgende:
Zwart/wit (mijn favoriete kleur)

Aandeel Piet gaan omlaag
Aandeel Ali gaat omhoog.

Zo moeilijk is het niet.
Wellicht zou je het bericht eens moeten lezen, staat gewoon in de OP.

Overigens gaat de originele bron niet eens over "omvolken", het is idioot-rechts zoals Wilders en Geenstijl die dat d.m.v. cherrypicken uit de originele bron dit er van proberen te maken, types als bakfietsmoeder trappen daar nogal makkelijk in
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:56:12 #85
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173475888
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:54 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Het was de bedoeling dat dit feit achterwege bleef in dit topic.
Wat boeit het voor dit topic dat christenen hun aandeel verliezen aan atheisten? Dat is een trend die al langer gaande is dan immigratie sinds de jaren 70. Zegt verder weinig over het aandeel moslims in dit land.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:57:08 #86
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173475912
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:54 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het is heel simpele logica. Als het aandeel moslims stijgt dan daalt dus het aandeel niet-moslims.
En het aantal atheisten ook maar jij bent blijkbaar ook zo iemand die zich graag in hapklare brokken door geenstijl laat vertellen wat jij er van moet vinden? Omvolken lijkt me ook iets anders dan moslims die marginaal een groter aandeel krijgen maar ja je moet als onzeker blank mannetje ergens bang voor gemaakt worden.

Trouwens nog een goed argument waarom geenstijl (en Wilders) over Europa met geen woord reppen over de "unaffiliated"?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:58:20 #87
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173475942
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:57 schreef Chewie het volgende:

[..]

En het aantal atheisten ook maar jij bent blijkbaar ook zo iemand die zich graag in hapklare brokken door geenstijl laat vertellen wat jij er van moet vinden?
Het aantal atheisten tov het aantal niet-atheisten inderdaad. Totdat de ruif leeg is en de christenen die groei niet meer leveren. Dan dalen christenen en atheisten samen.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 09:59:46 #88
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173475981
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het aantal atheisten tov het aantal niet-atheisten inderdaad. Totdat de ruif leeg is en de christenen die groei niet meer leveren. Dan dalen christenen en atheisten samen.
Heb je de hoofdbron gelezen of lees je alleen wat geenstijl wil dat je leest?

Zelfs al blijven de groei en krimp cijfers tot 2060 zo dan duurt het nog eeuwen voordat we kunnen spreken van omvolken, maar blijf vooral bang

De groei van de atheisten in Europa komt trouwens ook door moslims maar dat stond zeker ook niet in de tweets van Wilders of het bericht van geenstijl?
pi_173476031
quote:

[..]

Klopt, maar hoeveel daarvan is niet praktiserend en zou dus eigenlijk onder het kopje atheÔst moeten vallen volgens de maatstaf die bij christenen wordt gehanteerd .
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:04:37 #90
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173476055
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 09:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb je de hoofdbron gelezen of lees je alleen wat geenstijl wil dat je leest?

Zelfs al blijven de groei en krimp cijfers tot 2060 zo dan duurt het nog eeuwen voordat we kunnen spreken van omvolken, maar blijf vooral bang
Waar gebruik ik het woord omvolken? Wijs even aan waar ik technisch gezien iets fouts zeg.

quote:
De groei van de atheisten in Europa komt trouwens ook door moslims maar dat stond zeker ook niet in de tweets van Wilders of het bericht van geenstijl?
Heb ik tot nu toe geen goede bronnen voor gezien eigenlijk.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:05:51 #91
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173476076
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:02 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, maar hoeveel daarvan is niet praktiserend en zou dus eigenlijk onder het kopje atheÔst moeten vallen volgens de maatstaf die bij christenen wordt gehanteerd .
Als iemand zichzelf een christen noemt dan valt ie onder christen, zo niet dan niet. Meer kan je niet doen als polling agency. Dat een hoop christenen technisch gezien atheisten zijn behalve in naam is moeilijk doorheen te prikken zonder een belachelijk specifieke (en dus uitgebreide) meting te doen over iemands filosofische standpunten en zelfs dan ben je alsnog in labeltjes aan het handelen.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173476078
Ik snap de discussie niet echt.

Elke jan doedelzak die heeft Amsterdam en Rotterdam van een hollandse stad naar een stad met 50%+ buitenlanders zien veranderen in een tijdbestek van 40 jaar ofzo.

Wat dichterbij (mijn) huis. Bergen op Zoom had tot voor de jaren 70 nauwelijks tot geen mensen buiten Nederland. Op een verdwaalde belg,fransman of duitser na.

Inmiddels is 10% a 11% moslim. Deze groep groeit sneller als alle andere door geboorte en immigratie. Ook de emmigratie van hollanders helpt niet echt.

Het argument omdat er dus tienduizenden buitenlanders per jaar binnnenkomen moet ik meer kinderen nemen?

Is het niet binnenlaten van die tienduizenden per jaar geen optie... of zelfs een goede start te noemen om dit wat in te dammen.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:06:23 #93
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173476086
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Waar gebruik ik het woord omvolken? Wijs even aan waar ik technisch gezien iets fouts zeg.
Dat is het onderwerp van dit topic

[..]

quote:
Heb ik tot nu toe geen goede bronnen voor gezien eigenlijk.
De hoofdbron in de OP laat het zien, ook moslims kunnen atheist worden. Het is alleen jammer dat TS gewoon het artikel van geenstijl kopieert en verder niet heeft gekeken naar de hoofdbron
pi_173476092
quote:

[..]

Maar in Europa stijgt het aandeel moslims niet. Die blijft gelijk.
Enige groep die toeneemt zijn ongelovigen.
Europa is aan het ontkerken! Joepie.

Die wereldwijde stijging komt vooral door Afrikaanse landen en landen zoals Bangladesh enzo.
Maar ik heb zon vermoeden dat we ergens anders op doelde met omvolking.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:08:57 #95
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173476126
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:06 schreef HendrikV het volgende:

Inmiddels is 10% a 11% moslim. Deze groep groeit sneller als alle andere door geboorte en immigratie. Ook de emmigratie van hollanders helpt niet echt.

Is dat in Bergen op Zoom? Want landelijk is het percentage nog net geen 5% namelijk.

En ja die groep kan procentueel wel harder groeien maar in absolute aantallen valt het nogal mee.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:09:24 #96
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173476136
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dat is het onderwerp van dit topic

En daar ben ik automatisch een voorstander van omdat ik hier post?

En jij dus ook?
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:11:38 #97
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173476181
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:09 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En daar ben ik automatisch een voorstander van omdat ik hier post?

En jij dus ook?
Heb jij je eigen reacties wel begrepen?

"voorstander" is wel een bijzondere benaming in dit topic :')
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:11:42 #98
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173476183
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:06 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Maar in Europa stijgt het aandeel moslims niet. Die blijft gelijk.
Enige groep die toeneemt zijn ongelovigen.
Europa is aan het ontkerken! Joepie.
Islam is the fastest-growing religion in Europe.[40][41] According to the Pew Research Center, the Muslim population in Europe (excluding Turkey) was about 30 million in 1990, 44 million in 2010 and is expected to increase to 58 million by 2030; the Muslim share of the population increased from 4.1% in 1990 to 6% in 2010 and will continue to increase over the next 40 years, reaching 10% in 2050.[7][30]

https://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_population_growth
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:12:30 #99
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173476194
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:11 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb jij je eigen reacties wel begrepen?
Ja hoor. Ik reageer gewoon binnen iemands logica. Dat jij dan meteen allerhande standpunten aan mij wilt toekennen. Dat is jouw probleem.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173476203
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Islam is the fastest-growing religion in Europe.[40][41] According to the Pew Research Center, the Muslim population in Europe (excluding Turkey) was about 30 million in 1990, 44 million in 2010 and is expected to increase to 58 million by 2030; the Muslim share of the population increased from 4.1% in 1990 to 6% in 2010 and will continue to increase over the next 40 years, reaching 10% in 2050.[7][30]

https://en.wikipedia.org/wiki/Muslim_population_growth
Ja ongelovigheid kan lastig de snelst groeiende religie zijn he.

Echter volgens de bron in de OP stijgt het aantal ongelovigen harder: christenen die van het geloof afstappen.

http://www.pewforum.org/2(...)ectionsupdate-00-09/
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:13:50 #101
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173476212
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ja hoor. Ik reageer gewoon binnen iemands logica. Dat jij dan meteen allerhande standpunten aan mij wilt toekennen. Dat is jouw probleem.
:') je snapt dus je eigen reacties niet en die van degene waar je op reageert ook niet maar kan gebeuren. Wellicht moet je alles nog eens rustig doorlezen voordat je reageert
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:14:42 #102
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173476226
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:13 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja ongelovigheid kan lastig de snelst groeiende religie zijn he.

Echter volgens de bron in de OP stijgt het aantal ongelovigen harder: christenen die van het geloof afstappen.

Share of the POPULATION. De gehele populatie. Lees de gehele zin, vrind.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:15:20 #103
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173476232
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') je snapt dus je eigen reacties niet en die van degene waar je op reageert ook niet maar kan gebeuren. Wellicht moet je alles nog eens rustig doorlezen voordat je reageert
Ik denk dat jij eigenlijk het plot wel flink kwijt bent. Niks wat ik tot nu toe heb geroepen is fout.

(hitler did nothing wrong!)
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173476247
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Share of the POPULATION. De gehele populatie. Lees de gehele zin, vrind.
Dus je gaat nu een oudere versie gebruiken van dezelfde bron (PEW) om je punt te bewijzen wat in het 2017 onderzoek juist wordt ontkracht?

Goed bezig.

Nogmaals, in de 2017 versie van het PEW research staat duidelijk dat het aandeel ongelovigen harder stijgt dan het aandeel gelovigen en het aandeel moslims.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:17:31 #105
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173476257
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:13 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Die groei is wat dat betreft een schijngroei. Het probleem wat gesteld wordt is moslims. Die groeien als groep, als aandeel, etc... Dat christenen nu nog wat aan atheisten kwijt raken en dat een tijdelijke relatieve groei veroorzaakt.. (totdat die christenen op zijn) heeft verder weinig met dit topic te maken.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:17:45 #106
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173476259
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat jij eigenlijk het plot wel flink kwijt bent. Niks wat ik tot nu toe heb geroepen is fout.

(hitler did nothing wrong!)
:') Nou dan zou het 10% in 2050 zijn (als de huidige trend gelijk blijft, wat in NL al niet het geval is), dan is het toch nog steeds heel anders dan wat er in de OP gesteld wordt?

Of is alleen de mening van specialk van belang en discussieren we alleen daar nog over.

leer eens lezen.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:18:25 #107
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173476268
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

:') Nou dan zou het 10% in 2050 zijn (als de huidige trend gelijk blijft, wat in NL al niet het geval is), dan is het toch nog steeds heel anders dan wat er in de OP gesteld wordt?

Of is alleen de mening van specialk van belang en discussieren we alleen daar nog over.

leer eens lezen.
Ik belicht slechts 1 denkfout die mensen maken. Deal with it.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:18:51 #108
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173476273
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Die groei is wat dat betreft een schijngroei. Het probleem wat gesteld wordt is moslims. Die groeien als groep, als aandeel, etc... Dat christenen nu nog wat aan atheisten kwijt raken en dat een tijdelijke relatieve groei veroorzaakt.. (totdat die christenen op zijn) heeft verder weinig met dit topic te maken.
Ja tot 10% in 2060, dat is toch amper omvolken (het onderwerp van dit topic) te noemen?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:20:47 #109
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173476301
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:18 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik belicht slechts 1 denkfout die mensen maken. Deal with it.
Je wil nog steeds niet snappen dat omvolken het onderwerp is en dat ik nergens zeg dat jij een "voorstander" zou zijn?

Zo niet dan is het wellicht handiger om mensen niet op vermoedelijke denkfouten te wijzen aangezien jij daar dan duidelijk de intellectuele capaciteiten niet voor hebt.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:21:54 #110
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173476317
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:18 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja tot 10% in 2060, dat is toch amper omvolken (het onderwerp van dit topic) te noemen?
Dat boeit me weinig. Maar ga mij niet vertellen dat er geen echte groei is bij moslims want die worden toch wel eeuwig ingehaald door atheisten. :')

Dat is het punt. De groei van atheisten heeft een grens. Beiden atheisten en christenen zijn nauwelijks kinderen aan het krijgen in vergelijking met moslims. Moslims worden veel minder vaak atheist dan christenen, christenen en atheisten worden bijna nooit moslims. Dus wat krijg je... christenen verliezen hun getallen aan atheisten.. totdat de christenen een soort minimum hebben behaald.

Wat de exacte cijfers zijn is wat dat betreft niet interessant.. maar je kan niet concluderen dat.. oh atheisten groeien ook nog als aandeel dus.. geen problemen, mensen ga maar weer slapen.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:25:33 #111
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173476371
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:21 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat boeit me weinig. Maar ga mij niet vertellen dat er geen echte groei is bij moslims want die worden toch wel eeuwig ingehaald door atheisten. :')
Het artikel heeft het over een periode tot 2060

quote:
Dat is het punt.
Nee je hebt geen punt

quote:
De groei van atheisten heeft een grens. Beiden atheisten en christenen zijn nauwelijks kinderen aan het krijgen in vergelijking met moslims. Moslims worden veel minder vaak atheist dan christenen, christenen en atheisten worden bijna nooit moslims. Dus wat krijg je... christenen verliezen hun getallen aan atheisten.. totdat de christenen een soort minimum hebben behaald.
Ah meneertje roeptoetert maar wat, wellicht zou je de bron eerst eens moeten lezen voordat je mensen gaat beschuldigen van het maken van denkfouten :')

quote:
Wat de exacte cijfers zijn is wat dat betreft niet interessant.. maar je kan niet concluderen dat.. oh atheisten groeien ook nog als aandeel dus.. geen problemen, mensen ga maar weer slapen.
Ah de onderbuik is bij specialk dus interessanter :')

Goed weten we ook weer dat we jou niet serieus hoeven te nemen
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:29:05 #112
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173476420
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:25 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het artikel heeft het over een periode tot 2060

[..]

Nee je hebt geen punt

[..]

Ah meneertje roeptoetert maar wat, wellicht zou je de bron eerst eens moeten lezen voordat je mensen gaat beschuldigen van het maken van denkfouten :')

[..]

Ah de onderbuik is bij specialk dus interessanter :')

Goed weten we ook weer dat we jou niet serieus hoeven te nemen
Ik hoor het wel als je inhoudelijk iets te melden hebt over een specifieke zin die ik heb gezegd in dit topic. Tot die tijd blijft het pijnlijk duidelijk dat deze rollercoaster ride vooral gaat om het hooghouden van jouw ego.

Ik zeg gewoon iets wat klopt maar je sprong er te snel te hard in en nu is het ineens backtracken en blindstaren op het artikel en de OP want je kan het niet winnen. Doeidoei.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173476424
Kan dat geleuter over mensen serieus nemen wegblijven? Dank u.
pi_173476426
Ik zou daarbij ook nog willen meegeven dat de daling van christenen (tov toename moslims) ook een probleem is in de zin dat er geen ideologisch verbond meer zal zijn dat sterk staat tegenover de toename van de invloed van de islam. De atheÔsten raken verdeeld in enkele ideologische kampen, waarvan enkele het islamitische zelfs pogen te vergroten (pro-migratie, pro-coulance tov islamitische normen, etc). Nu is het wel zo dat we met een Paus te maken hebben die hetzelfde voorstaat, maar zoals de tegenstelling beleeft wordt in bv christelijk Polen (sterk anti-islamitisch) zal hier dus niet als tegenwicht kunnen dienen. Daarbij ook nog eens het verband tussen afname kinderen en atheÔsme (afwezigheid christelijke voortplantingsdrang/familiewaarden).

Ik snap overigens niet waar dat 2060 = 10% verhaal vandaan komt. Het gemiddelde onder 6 jarige in diverse West-Europese landen ligt al bij zoveel procent. Over 10 tot 20 jaar gaan die al (als 18+) hun invloed uitoefenen, politiek en maatschappelijk bezien.
pi_173476434
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:29 schreef ChrisCarter het volgende:
Kan dat geleuter over mensen serieus nemen wegblijven? Dank u.
Zoiets al deze post?.

[ Bericht 39% gewijzigd door ChrisCarter op 30-08-2017 10:31:18 (Quote weggehaald) ]
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:31:20 #116
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173476444
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:29 schreef LelijKnap het volgende:
Ik zou daarbij ook nog willen meegeven dat de daling van christenen (tov toename moslims) ook een probleem is in de zin dat er geen ideologisch verbond meer zal zijn dat sterk staat tegenover de toename van de invloed van de islam. De atheÔsten raken verdeeld in enkele ideologische kampen, waarvan enkele het islamitische zelfs pogen te vergroten (pro-migratie, pro-coulance tov islamitische normen, etc). Nu is het wel zo dat we met een Paus te maken hebben die hetzelfde voorstaat, maar zoals de tegenstelling beleeft wordt in bv christelijk Polen (sterk anti-islamitisch) zal hier dus niet als tegenwicht kunnen dienen. Daarbij ook nog eens het verband tussen afname kinderen en atheÔsme (afwezigheid christelijke voortplantingsdrang/familiewaarden).
Ik denk eigenlijk dat die ideologische kampen weinig te maken hebben met atheisten.

We hadden al communisten, nazi's en libertariers ver voor de ontkerkelijking. Christenen zijn daar net zo vatbaar voor als atheisten.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173476496
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:31 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk eigenlijk dat die ideologische kampen weinig te maken hebben met atheisten.

We hadden al communisten, nazi's en libertariers ver voor de ontkerkelijking. Christenen zijn daar net zo vatbaar voor als atheisten.
Maar welk antwoord kunnen atheÔsten dan nog geven op de islam? In Polen is het duidelijk; wij zijn christelijk, niet islamitisch. Moet men daartoe nazi of communist worden?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 10:35:35 #118
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173476514
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Maar welk antwoord kunnen atheÔsten dan nog geven op de islam? In Polen is het duidelijk; wij zijn christelijk, niet islamitisch. Moet men daartoe nazi of communist worden?
Een cultureel antwoord. "wij zijn westers, niet islamitisch". De 2 zijn wat dat betreft ook duidelijk van elkaar te onderscheiden. Nog wel iig.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173476523
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:34 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Laten we sowieso afstappen van religie. Dat hoort achter de voordeur, maximale bescherming voor atheisten.
pi_173476601
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:35 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Een cultureel antwoord. "wij zijn westers, niet islamitisch". De 2 zijn wat dat betreft ook duidelijk van elkaar te onderscheiden. Nog wel iig.
Nog wel? We bakkeleien toch al decennia over wat westers is, met een steeds luider wordend geluid die stelt dat er Łberhaupt niet zoiets bestaat, en als wel, dat het iets kwalijks is. De onenigheid daarover, met de postmodernisten voorop, is misschien wel juist de samenvatting van het westen vandaag; de existentiŽle twijfel over zichzelf.
pi_173476872
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nog wel? We bakkeleien toch al decennia over wat westers is, met een steeds luider wordend geluid die stelt dat er Łberhaupt niet zoiets bestaat, en als wel, dat het iets kwalijks is. De onenigheid daarover, met de postmodernisten voorop, is misschien wel juist de samenvatting van het westen vandaag; de existentiŽle twijfel over zichzelf.
Goed samengevat. Denk dat het precies dit is.
pi_173476970
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:17 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Haha ja jij gaat nu je eigen interpretatie geven aan de cijfers.

De ontkerking van 95% van de bevolking gaat de komende 50 jaar niet worden ingehaald door het geboortecijfer van 5% van de moslims natuurlijk. Daarnaast zijn er nog andere factoren die zorgen dat zowel het aantal als aandeel van ongelovigen in Europa zal toenemen.
http://www.demographic-research.org/volumes/vol32/27/32-27.pdf

Jij bent nu problemen aan het verzinnen, voornamelijk door verkeerde interpretatie.
Als je daarop gewezen wordt kom je vervolgens gewoon weer met eigen aannames, zoals 'de groep christenen raakt op'. Je hebt geen idee hoe groot de groep christenen is en hoe klein de groep moslims.

[ Bericht 11% gewijzigd door ThePlaneteer op 30-08-2017 11:16:46 ]
pi_173477334
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 10:08 schreef Chewie het volgende:

[..]

Is dat in Bergen op Zoom? Want landelijk is het percentage nog net geen 5% namelijk.

En ja die groep kan procentueel wel harder groeien maar in absolute aantallen valt het nogal mee.
Idd Bergen op Zoom. Je kan zo alles wel downplayen. Een paar generaties geleden 0% nu 11% en stijgend en dan valt het wel mee... Waarneer mag je wel klagen van jouw?

De grote getallen uit andere windstreken nog niet meegenomen.

Ook zijn de buitenlanders een stuk jonger. Waardoor het tempo van verandering nog verder omhoog gaat. De term omvolking is wat ongelukkig.

Hoeveel % van noord west europa was in de jaren 50 allochtoon en nu ?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:26:25 #124
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173477402
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:01 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Haha ja jij gaat nu je eigen interpretatie geven aan de cijfers.

De ontkerking van 95% van de bevolking gaat de komende 50 jaar niet worden ingehaald door het geboortecijfer van 5% van de moslims natuurlijk. Daarnaast zijn er nog andere factoren die zorgen dat zowel het aantal als aandeel van ongelovigen in Europa zal toenemen.
http://www.demographic-research.org/volumes/vol32/27/32-27.pdf

Jij bent nu problemen aan het verzinnen, voornamelijk door verkeerde interpretatie.
Als je daarop gewezen wordt kom je vervolgens gewoon weer met eigen aannames, zoals 'de groep christenen raakt op'. Je hebt geen idee hoe groot de groep christenen is en hoe klein de groep moslims.

Ok. Een aantal vragen voor je dan

Wat zou jij zeggen ...
- dat de bevolkingsgroei is qua geboorte van moslims per jaar (in Nederland de komende 50 jaar)? 3% zou dus een factor van 1,03 zijn
- dat de bevolkingsgroei is qua geboorte van niet-moslims per jaar (in Nederland de komende 50 jaar)? -3% zou een factor van 0,97 zijn
- dat het gemiddelde aantal moslims is wat we per jaar binnen laten de komende 50 jaar?

Geef even een schatting van die 3 cijfers en dan kijken we waar we uitkomen met de getallen en aandelen.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173477472
Er zijn altijd al miljoenen buitenlanders in nederland geweest! Aantal (ook in %) is al eeuwen steady...

Tikje naar boven tikie naar onderen komt goed.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:32:35 #126
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173477538
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:22 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Idd Bergen op Zoom. Je kan zo alles wel downplayen. Een paar generaties geleden 0% nu 11% en stijgend en dan valt het wel mee... Waarneer mag je wel klagen van jouw?

De grote getallen uit andere windstreken nog niet meegenomen.

Ook zijn de buitenlanders een stuk jonger. Waardoor het tempo van verandering nog verder omhoog gaat. De term omvolking is wat ongelukkig.

Hoeveel % van noord west europa was in de jaren 50 allochtoon en nu ?
Wat is er trouwens mis mee dat de samenstelling van de samenleving verandert?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:34:42 #127
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173477579
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat is er trouwens mis mee dat de samenstelling van de samenleving verandert?
Daar is niet per definitie iets mis mee. Hangt er vanaf hoe die samenstelling verandert.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173477585
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:26 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ok. Een aantal vragen voor je dan

Wat zou jij zeggen ...
- dat de bevolkingsgroei is qua geboorte van moslims per jaar (in Nederland de komende 50 jaar)? 3% zou dus een factor van 1,03 zijn
- dat de bevolkingsgroei is qua geboorte van niet-moslims per jaar (in Nederland de komende 50 jaar)? -3% zou een factor van 0,97 zijn
- dat het gemiddelde aantal moslims is wat we per jaar binnen laten de komende 50 jaar?

Geef even een schatting van die 3 cijfers en dan kijken we waar we uitkomen met de getallen en aandelen.
Het goede aan de onderzoekers van PEW is dat ze verder kijken dan alleen geboortecijfers.
Secularisatie vindt onder christenen plaats maar ook onder moslims.

Ik kan je prima cijfers geven: we zitten nu op ong 4.9% moslims in Nederland, dat zal stijgen naar 8.8% in 2050.
Het percentage ongelovigen zal in 2050 rond de 50% liggen en stijgt dus nog harder dan aandeel en aantal moslims.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:36:28 #129
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173477628
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:34 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Het goede aan de onderzoekers van PEW is dat ze verder kijken dan alleen geboortecijfers.
Secularisatie vindt onder christenen plaats maar ook onder moslims.

Ik kan je prima cijfers geven: we zitten nu op ong 4.9% moslims in Nederland, dat zal stijgen naar 8.8% in 2050.
Dat is niet het cijfer wat ik vroeg. Sterker nog ik vroeg er om 3 en je geeft mij er eentje die in de buurt komt maar het niet is.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:40:28 #130
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173477721
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:34 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Daar is niet per definitie iets mis mee. Hangt er vanaf hoe die samenstelling verandert.
Laten we het dan hebben over de prognoses van deze bron.

Wat is er mis met 10% van de bevolking moslim in 2060 of dat de grootste groep unaffiliated is? Vraag is niet specifiek aan jouw gericht aangezien lelijkknap de groei van het atheisme ook als bedreiging lijkt te zien.
pi_173477733
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:08 schreef agter het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg TS: waarom post je deze er niet bij?
Om je rechts bruine gelijk te halen?
Alt-left gespot
rechts bruine gelijk :')
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 07:55 schreef Chewie het volgende:Of past die groei niet in je achterlijk rechtse fantasietje?
Weer eentje van alt left :{w
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:13 schreef LXIV het volgende:Het argument 'vergrijzing' wordt er vaak bijgehaald, (en is al 100x ontkracht), maar al zou het zelfs zo zijn dat massa-immigratie uit de Derde Wereld ons geld oplevert ( :') ) dan nog is de vraag of je hier iets aan hebt. Stel je verdient dankzij al die allochtonen 200 euro per maand meer, als woonruimte door overbevolking 250 euro per maand duurder is ga je er alsnog op achteruit. Als je door toegenomen criminaliteit ook nog eens voor 50 euro extra beveiliging moet aanschaffen nog meer, etc etc.
Het argument dat import van kansloze immigranten zou helpen tegen de vergrijzing is inderdaal al lang ontkracht.
Onder andere demografen van het CBS hebben daar wel rapportjes over geschreven, dan moet je blijven importeren tot je hier binnen enkele decennia aan de 50 miljoen zit.

Met vergrijzing is op zich niets mis, we moeten even door de zure appel heen bijten en wachten tot de babyboomgeneratie toen gezinnen vaak nog 6 kinderen kregen is uitgestorven.
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:28 schreef bakfietsmoeder het volgende:Ja, alle beschavingen gingen uiteindelijk ten onder, zo ook de onze. Misschien is dat gewoon een natuurwet. In dit geval door decadentie en onverschilligheid.
Nee, dat beschavingen te onder gaan is geen natuurwet.
Daar zijn veelal genoeg verklaringen er redenen voor te bedenken door historici en antropologen.

Afgelopen vakantie heb ik dit boek maar eens gelezen: Collapse: How Societies Choose to Fail or Succeed over dat onderwerp.

[ Bericht 66% gewijzigd door bluemoon23 op 30-08-2017 11:50:54 ]
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:45:06 #132
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173477808
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat is er mis met 10% van de bevolking moslim in 2060
1. Ik geloof niet echt dat 10% realistisch is. We zijn de afgelopen 40 jaar van 0% naar 6% gesprongen. Denken dat het bij slechts 4% extra aandeel gaat blijven de komende 50 jaar is denk ik zwaar naief. In die 40 jaar is het geboortecijfer van blanke Nederlanders gedaald. Het geboortecijfer van moslims is ook licht gedaald maar lang niet tot op het niveau van niet-moslims.

2. Ik vind 6% al stiekem extreem hoog gezien de problemen die het veroorzaakt. 10% zou vrij heftig zijn. 40 tot 50% is wat mij betreft game over trouwens.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173477846
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:36 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dat is niet het cijfer wat ik vroeg. Sterker nog ik vroeg er om 3 en je geeft mij er eentje die in de buurt komt maar het niet is.
Nee want ik toon aan dat jij niet het totale plaatje ziet en ook niet naar de lange termijn kijkt.

Maar ok, bij bevolkingsgroei qua geboorte neem je zeker geen sterften en migratie mee om je punt duidelijk te maken?

- dat de bevolkingsgroei is qua geboorte van moslims per jaar: 2,1
- dat de bevolkingsgroei is qua geboorte van niet-moslims per jaar: 1,51
- dat het gemiddelde aantal moslims is wat we per jaar binnen laten de komende 50 jaar? 9.000 goedgekeurde asielvergunningen per jaar is mijn schatting? Is natuurlijk beetje lastig om dit te schatten voor de komende 50 jaar, geen idee hoe het politieke klimaat er in 2040 uitziet. Beetje rare vraag ook.

Maar ben nu wel benieuwd naar je vervolg en waarom je deze cijfers wilde weten. Want voordat je weer over omvolking ofzo begint, ik ben je al voor geweest in mn vorige posts waar ik aantoon dat secularisatie harder gaat dan islamisering.
pi_173477876
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:40 schreef Chewie het volgende:

[..]

Wat is er mis met 10% van de bevolking moslim in 2060 of dat de grootste groep unaffiliated is? Vraag is niet specifiek aan jouw gericht aangezien lelijkknap de groei van het atheisme ook als bedreiging lijkt te zien.
Dat percentage is sterk afhankelijk van de migratiecijfers.

ScenarioPop.gif

Respectievelijk:
20 duizend op kwaliteiten geselecteerde arbeidsmigranten uit voornamelijk westelijke landen

15 duizend asielmigranten

50 duizend asielmigranten

200 duizend asielmigranten
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:50:08 #135
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173477878
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:45 schreef SpecialK het volgende:

[..]

1. Ik geloof niet echt dat 10% realistisch is. We zijn de afgelopen 40 jaar van 0% naar 6% gesprongen. Denken dat het bij slechts 4% extra aandeel gaat blijven de komende 50 jaar is denk ik zwaar naief. In die 40 jaar is het geboortecijfer van blanke Nederlanders gedaald. Het geboortecijfer van moslims is ook licht gedaald maar lang niet tot op het niveau van niet-moslims.
Maar ook het geboortecijfer van moslims blijft dalen en van 0 naar 6% is natuurlijk niet door geboorte alleen gekomen.

Wat jij gelooft is natuurlijk ook veel minder interessant dan wat de cijfers aantonen en aangezien jij zegt inhoudelijk te willen discussiŽren vind ik het vreemd dat je het nu op je geloof gooit.

quote:
2. Ik vind 6% al stiekem extreem hoog gezien de problemen die het veroorzaakt. 10% zou vrij heftig zijn. 40 tot 50% is wat mij betreft game over trouwens.
En weer de onderbuik gebruiken bij discussies, je vraag aan theplaneteer over 3 cijfers is dan ook gewoon een stropop. De cijfers boeien je niet geeft je nu wel aan.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 11:56:03 #136
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173477969
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nee want ik toon aan dat jij niet het totale plaatje ziet en ook niet naar de lange termijn kijkt.

Maar ok, bij bevolkingsgroei qua geboorte neem je zeker geen sterften en migratie mee om je punt duidelijk te maken?

- dat de bevolkingsgroei is qua geboorte van moslims per jaar: 2,1
- dat de bevolkingsgroei is qua geboorte van niet-moslims per jaar: 1,51
- dat het gemiddelde aantal moslims is wat we per jaar binnen laten de komende 50 jaar? 9.000 goedgekeurde asielvergunningen per jaar is mijn schatting? Is natuurlijk beetje lastig om dit te schatten voor de komende 50 jaar, geen idee hoe het politieke klimaat er in 2040 uitziet. Beetje rare vraag ook.
Ok, geef dan maar aan wat de percentuele jaarlijkse groei is van die 2 groepen. Dat is vollediger inderdaad.

quote:
Maar ben nu wel benieuwd naar je vervolg en waarom je deze cijfers wilde weten. Want voordat je weer over omvolking ofzo begint, ik ben je al voor geweest in mn vorige posts waar ik aantoon dat secularisatie harder gaat dan islamisering.
Dat secularisatie sneller gaat dan islamisering geloof ik ook wel. Totdat islamisering inhaalt. Wanneer dat precies gebeurt weet ik niet. 50 jaar, 150, 250 jaar. Geen idee. En ik denk dat op hogere tijdsschalen er steeds minder zinnigs over te vertellen is.

Oh en "Want voordat je weer over omvolking ofzo begint" Oh ja. SOOO SpecialK, ammirite? Leuk geprobeerd, jong.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173478009
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:32 schreef Chewie het volgende:Wat is er trouwens mis mee dat de samenstelling van de samenleving verandert?
Opzich hoeft daar niets mis mee te zijn, maar we weten allemaal (behalve jij blijkbaar) wat er de afgelopen decennia is gebeurt.

De allochtonen van niet westerse afkomst hebben een groter aandeel in de criminaliteit en een groter aandeel dan de autochtone bevolking maakt aanspraak op de sociale zekerheid/uitkering.

Nu niet echt een aanwinst he ?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:02:32 #138
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173478081
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar ook het geboortecijfer van moslims blijft dalen en van 0 naar 6% is natuurlijk niet door geboorte alleen gekomen.
Klopt. En die immigratie is wat dat betreft ook stiekem niet echt gestopt. We halen zelf nog vluchtelingen binnen en ook gelukszoekers. Daarnaast verwacht ik over een kleine 10 jaar dat moslims die een paspoort in een ander EU land hebben geregeld (door deze vluchtelingen crisis) uiteindelijk ook voor Nederland gaan kiezen. Aandeelsgewijs dan, niet allemaal. Moslims zoeken graag moslims op en Nederland heeft een vrij hoog cijfer, Frankrijk hoger maar alsnog. Het heeft een aanzuigende werking.

quote:
Wat jij gelooft is natuurlijk ook veel minder interessant dan wat de cijfers aantonen en aangezien jij zegt inhoudelijk te willen discussiŽren vind ik het vreemd dat je het nu op je geloof gooit.
Dat is wellicht waar. Maar ik moet zeggen dat ik het wel ... makkelijk vind hoe mensen zoals jij die cijfers rondgooien.. oh joh dan hebben we over 50 jaar 10% moslims, toch? No problemo...

Ik moet zeggen.. dat doe je leuk, met ons land sociale experimentjes spelen. Ik wil nog een normaal land hebben over 50 jaar voor mijn kinderen en kleinkinderen. Niet een mislukt circusexperiment waar links straks leuk hun handen van los trekt "it wasn't us!" ... als het stuk is.

quote:
[..]

En weer de onderbuik gebruiken bij discussies, je vraag aan theplaneteer over 3 cijfers is dan ook gewoon een stropop. De cijfers boeien je niet geeft je nu wel aan.
Een vraag stellen is geen stropop.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173478088
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:56 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ok, geef dan maar aan wat de percentuele jaarlijkse groei is van die 2 groepen. Dat is vollediger inderdaad.

[..]

Dat secularisatie sneller gaat dan islamisering geloof ik ook wel. Totdat islamisering inhaalt. Wanneer dat precies gebeurt weet ik niet. 50 jaar, 150, 250 jaar. Geen idee. En ik denk dat op hogere tijdsschalen er steeds minder zinnigs over te vertellen is.

Oh en "Want voordat je weer over omvolking ofzo begint" Oh ja. SOOO SpecialK, ammirite? Leuk geprobeerd, jong.
Niet-moslims: 1% groei
Moslims: 3%

ZIT IK ZO BEETJE GOED? SPANNEND

Wellicht ook interessant voor je om eea te relativeren:
http://politiek.tpo.nl/co(...)rland-geen-toekomst/

The Post Online dus is leuk leesvoer voor je.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:05:46 #140
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173478135
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:02 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Niet-moslims: 1% groei
Moslims: 3%

ZIT IK ZO BEETJE GOED? SPANNEND

Wellicht ook interessant voor je om eea te relativeren:
http://politiek.tpo.nl/co(...)rland-geen-toekomst/

The Post Online dus is leuk leesvoer voor je.
Met jouw cijfers kom ik uit op 16% moslims in 2066.

Ik zal je artikel lezen.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:07:17 #141
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173478153
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:58 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Opzich hoeft daar niets mis mee te zijn, maar we weten allemaal (behalve jij blijkbaar) wat er de afgelopen decennia is gebeurt.

De allochtonen van niet westerse afkomst hebben een groter aandeel in de criminaliteit en een groter aandeel dan de autochtone bevolking maakt aanspraak op de sociale zekerheid/uitkering.

Nu niet echt een aanwinst he ?
En dat terwijl de misdaad afgenomen is de afgelopen decennia.

Maar ja het is bekend dat niet westerse allochtonen een groter aandeel in de criminaliteit hebben, het is alleen amper een argument voor het niet bestaande probleem van de "omvolking" maar daar schijnen toch hele volksstammen in te geloven.

Een groter aandeel in de criminaliteit en sociale voorzieningen houdt trouwens nog steeds in dat verreweg de grootste groep niet westerse allochtonen totaal geen problemen veroorzaakt.
pi_173478182
Is er een reden waarom dit topic in BNW staat? De kaartjes in de OP laten namelijk de realiteit anno 2017 zien. Je kunt er hooguit nog als kanttekening bij plaatsen dat lang niet alle autochtone Europeanen christelijk zijn en dat de groep niet-gelovigen waarschijnlijk ook groeit,

GeenStijl publiceert vanavond geloof ik een interview met iemand die uiteenzet dat de omvolking niet zozeer een vooropgezet plan is, maar gewoon het gevolg is van de onmetelijke domheid en naÔviteit van Europese politici. Voor het resultaat maakt het trouwens weinig uit...
-- DJ11 @ RADIO 49 - TOPIC - WEBSITE
-- KLB / TopNotch en hun hypocrisie
pi_173478192
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Met jouw cijfers kom ik uit op 16% moslims in 2066.

Nee want het artikel kijkt verder dan geboortecijfers.
Denk niet dat je bij PEW aan de slag kan.
Maar goed ik weet die cijfers niet exact.

Maar wat was nou het doel van je vraag? Want ik had het fout dus, blijkbaar komen er minder moslims dan ik dacht. En nu? Of denk je dat er in 2066 16% moslims zijn omdat ik 2 groeicijfers heb gegokt? :D

Laat dit onderzoek gewoon doen door mensen die er verstand van hebben. Dan kom je tot dezelfde conclusie die ik trok: er vindt geen islamisering plaats.

quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:05 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik zal je artikel lezen.
Wacht ff. Ik gebruik dus de cijfers uit het onderzoek om jouw ongelijk aan te tonen. Dan vraag je op de persoon af wat mijn schattingen zouden zijn op 3 zeer lastige vragen. Als ik er dan naast zit ga je zeggen dat ik de cijfers uit het onderzoek moet gaan nalezen?

Dit moet de mooiste cirkelredenatie zijn die ik in tijden op Fok! heb gezien.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:11:19 #144
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173478225
Ok specialk heeft zich nu volledig belachelijk gemaakt met zijn "spelen met cijfers" en " links"

De inhoud van specialk is dus de onderbuik, is dat ook weer duidelijk.

Dat hij de enige is die met cijfers speelt en dat de cijfers waarin hij zegt niet te geloven wel onderbouwt zijn wil er waarschijnlijk bij specialk niet in.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:12:50 #145
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173478253
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:09 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Nee want het artikel kijkt verder dan geboortecijfers.
Denk niet dat je bij PEW aan de slag kan.
Maar goed ik weet die cijfers niet exact.

Maar wat was nou het doel van je vraag? Want ik had het fout dus, blijkbaar komen er minder moslims dan ik dacht. En nu? Of denk je dat er in 2066 16% moslims zijn omdat ik 2 groeicijfers heb gegokt? :D
Ik vind het vooral interessant om te zien wat jij zelf redelijke cijfers vind en wat voor effect die hebben op de uitkomst.

Ik was het namelijk eens met je cijfers. Zelfs die 5000 moslims per jaar extra had ik in mijn model al opgeschreven voordat jij het toevoegde.

Natuurlijk zijn er meerdere factoren maar die factoren hebben ook weer onzekerheden.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:14:28 #146
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173478280
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:08 schreef Elfletterig het volgende:
Is er een reden waarom dit topic in BNW staat? De kaartjes in de OP laten namelijk de realiteit anno 2017 zien. Je kunt er hooguit nog als kanttekening bij plaatsen dat lang niet alle autochtone Europeanen christelijk zijn en dat de groep niet-gelovigen waarschijnlijk ook groeit,

GeenStijl publiceert vanavond geloof ik een interview met iemand die uiteenzet dat de omvolking niet zozeer een vooropgezet plan is, maar gewoon het gevolg is van de onmetelijke domheid en naÔviteit van Europese politici. Voor het resultaat maakt het trouwens weinig uit...
Heb jij dan wel de originele bron gelezen waar geenstijl dit fakenews bericht van gemaakt heeft?

A: de originele bron gaat niet over omvolking
B: de cijfers ondersteunen het fakenews angstzaai artikeltje van geenstijl totaal niet, als voorbeeldje geenstijl springt opeens naar globale cijfers in een poging om aan te tonen dat het met de "unaffiliated" ook slecht gaat, de cijfers voor Europa over deze groep laten ze aan hun lezers niet zien.

BNW is dus de juiste plek of het onderwerp had moeten zijn geenstijl publiceert fakenews
pi_173478290
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik vind het vooral interessant om te zien wat jij zelf redelijke cijfers vind en wat voor effect die hebben op de uitkomst.

Ik was het namelijk eens met je cijfers. Zelfs die 5000 moslims per jaar extra had ik in mijn model al opgeschreven voordat jij het toevoegde.

Natuurlijk zijn er meerdere factoren maar die factoren hebben ook weer onzekerheden.
Dus het slaat he-le-maal nergens op dat je het vroeg?

Want dit is natuurlijk redeneren lik-me-reet.
Mij vragen om wat cijfers, het daarmee eens zijn en dan vervolgens wat concluderen?
Terwijl PEW juist zeer groot onderzoek naar heeft gedaan, dus wij helemaal niet hiermee bezig hoeven te zijn?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:15:25 #148
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173478295
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:11 schreef Chewie het volgende:
Ok specialk heeft zich nu volledig belachelijk gemaakt met zijn "spelen met cijfers" en " links"

De inhoud van specialk is dus de onderbuik, is dat ook weer duidelijk.

Dat hij de enige is die met cijfers speelt en dat de cijfers waarin hij zegt niet te geloven wel onderbouwt zijn wil er waarschijnlijk bij specialk niet in.
Zeg doe jij eens normaal, man. Er is eerder al door een modje gevraagd om de "niet meer serieus te nemen" onzin achterwege te laten. Je onderbuikje posts worden inmiddels ook vermoeiend. Je hoeft geen gefrustreerde toon aan te slaan. Je krijgt heus wel je aandachtje.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:16:49 #149
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173478319
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:15 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Dus het slaat he-le-maal nergens op dat je het vroeg?

Want dit is natuurlijk redeneren lik-me-reet.
Mij vragen om wat cijfers, het daarmee eens zijn en dan vervolgens wat concluderen?
Terwijl PEW juist zeer groot onderzoek naar heeft gedaan, dus wij helemaal niet hiermee bezig hoeven te zijn?
Ik denk dat je niet zo goed snapt waar ik heen wil hiermee. Je lijkt mij een bepaald einddoel toe te dichten. Nu je merkt dat we daar niet heen gaan en dat ik niet de conclusies aan het trekken ben die jij denkt dat ik trek raak je gefrustreerd. Doe eens lekker rustig, jong.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:17:39 #150
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173478340
quote:
15s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:15 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Zeg doe jij eens normaal, man. Er is eerder al door een modje gevraagd om de "niet meer serieus te nemen" onzin achterwege te laten. Je onderbuikje posts worden inmiddels ook vermoeiend. Je hoeft geen gefrustreerde toon aan te slaan. Je krijgt heus wel je aandachtje.
Probeer dan eens inhoudelijk te reageren want dat ontbreekt volledig bij je.

Je vraag om cijfers, vervolgens zeg je niet in die cijfers te geloven en tover je zelf maar wat cijfers uit je onderbuik.

En dan janken dat je graag inhoudelijk wil discussiŽren, wat een grap :')
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:18:15 #151
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173478352
Ach ja dan maar je discussiepartner voor gefrustreerd uitmaken :')
pi_173478368
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:14 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb jij dan wel de originele bron gelezen waar geenstijl dit fakenews bericht van gemaakt heeft?

A: de originele bron gaat niet over omvolking
B: de cijfers ondersteunen het fakenews angstzaai artikeltje van geenstijl totaal niet, als voorbeeldje geenstijl springt opeens naar globale cijfers in een poging om aan te tonen dat het met de "unaffiliated" ook slecht gaat, de cijfers voor Europa over deze groep laten ze aan hun lezers niet zien.

BNW is dus de juiste plek of het onderwerp had moeten zijn geenstijl publiceert fakenews
Het percentage moslims in Europa neemt steeds verder toe; de problemen die daarmee gepaard gaan ook. Ik zeg - voor de goede orde - ook niet dat er een bewust plan van omvolking is, maar het resultaat wordt er niet anders om. De grenzen staan wagenwijd open voor migranten uit moslimlanden, terwijl bestaande integratieproblemen niet of nauwelijks worden aangepakt. Diverse Europese steden hebben nu al wijken die compleet onleefbaar zijn en waar moslims steeds vaker hun regels opdringen; dat wordt alleen maar erger.
pi_173478372
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:16 schreef SpecialK het volgende:

[..]
Doe eens lekker rustig, jong.
Lol, ik ben de rust zelve.
Alleen wat je nu allemaal zegt slaat nergens op, maar dat heb je zelf ook wel door hoop ik.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:20:28 #154
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173478383
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Probeer dan eens inhoudelijk te reageren want dat ontbreekt volledig bij je.

Je vraag om cijfers, vervolgens zeg je niet in die cijfers te geloven en tover je zelf maar wat cijfers uit je onderbuik.

En dan janken dat je graag inhoudelijk wil discussiŽren, wat een grap :')
Ik geloof de cijfers deels, ik geloof de conclusie niet helemaal. 50 jaar lang immigratie + een hogere bevolkingsgroei... kom je niet op 10% uit. Ik vind 16% dichter in de buurt komen zelf.

Ik denk eigenlijk dat een hoop mensen van jouw kant van het politieke spectrum het concept van een groeicurve niet zo goed snappen. Sterker nog. Het is iets waar een hoop mensen moeite mee hebben.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:20:50 #155
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173478396
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:19 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Lol, ik ben de rust zelve.
Alleen wat je nu allemaal zegt slaat nergens op, maar dat heb je zelf ook wel door hoop ik.
Valt wel mee.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173478431
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:20 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik geloof de cijfers deels
_O-

Doe nou niet alsof je er verstand van hebt.
pi_173478471
Met de berekening vd percentuele jaarlijkse groei hebben jullie rekening gehouden met de verdeling op leeftijdscategorieŽn? Dus: het wegvallen vd autochtone babyboomer?
Alleen al door het wegvallen van dat deel autochtoon stijgt de islamitische groep in percentuele verhouding tot het geheel.

[ Bericht 27% gewijzigd door LelijKnap op 30-08-2017 12:33:01 ]
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:25:13 #158
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173478486
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

_O-
In de zin dat ik niet volledig overtuigd ben van de juistheid maar dat ze aannemelijk klinken. Ik weet dat dat niks voor jou betekent maar in mijn wereld is 1 onderzoek geen onderzoek. Daarom neem ik alleenstaande onderzoeken ook altijd met een korreltje zout. Ik ga zeker niet mijn wereldbeelden aanpassen op basis van 1 paper. Daarom redeneer ik liever filosofisch. Vind je een zwaktebod, dat snap ik maar ik denk dat het een stuk zinniger is dan je blindstaren op uitkomsten.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173478584
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:20 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik geloof de cijfers deels, ik geloof de conclusie niet helemaal. 50 jaar lang immigratie + een hogere bevolkingsgroei... kom je niet op 10% uit. Ik vind 16% dichter in de buurt komen zelf.

Ik denk eigenlijk dat een hoop mensen van jouw kant van het politieke spectrum het concept van een groeicurve niet zo goed snappen. Sterker nog. Het is iets waar een hoop mensen moeite mee hebben.
Het gaat niet alleen om percentages, het gaat om de kant die we opgaan. Laten we reŽel zijn: we zien het percentage moslims alsmaar verder groeien. De migranten komen het liefst naar landen met goede sociale voorzieningen; de overheid acteert overal even slap en buigt overal even ver voor de (radicale) islam. Of je nu praat over Zweden, Duitsland, BelgiŽ, Frankrijk of Nederland... - radicalen hebben vrij spel, er komen steeds meer moslims bij, er ontstaan steeds meer probleemwijken en in Groot-BrittanniŽ zijn zelfs al Sharia-rechtbanken actief.

Er is nog niet het begin van een koerswijziging in zicht, terwijl de integratie overal even ernstig is geflopt. Voeg daarbij ook nog dat moslims niet alleen meer kinderen krijgen, maar ook veel eerder aan kinderen beginnen.

Er is werkelijk helemaal niks dat erop wijst dat de groei van het percentage moslims op den duur tot stilstand komt. Het worden er alleen maar meer. Over een paar honderd jaar zijn grote delen van Europa compleet onleefbaar geworden; de prille voortekenen zijn nu al zichtbaar in de vele probleemwijken.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:37:49 #160
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173478757
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Het percentage moslims in Europa neemt steeds verder toe; de problemen die daarmee gepaard gaan ook. Ik zeg - voor de goede orde - ook niet dat er een bewust plan van omvolking is, maar het resultaat wordt er niet anders om. De grenzen staan wagenwijd open voor migranten uit moslimlanden, terwijl bestaande integratieproblemen niet of nauwelijks worden aangepakt. Diverse Europese steden hebben nu al wijken die compleet onleefbaar zijn en waar moslims steeds vaker hun regels opdringen; dat wordt alleen maar erger.
Met termen als wagenwijd open en onleefbare wijken maak je jezelf er niet geloofwaardiger op.

De cijfers die geenstijl in hun fakenews bericht zijn duidelijk als je tenminste iets verder wil kijken dan het prutswerk wat geenstijl ervan gemaakt heeft.

Bewust onbewust is er volgens die cijfers, waarin alt-rechts nogal cherrypicked om een zelfverzonnen probleem aan te kaarten, gewoon geen sprake van "omvolking"
pi_173478778
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:08 schreef Elfletterig het volgende:GeenStijl publiceert vanavond geloof ik een interview met iemand die uiteenzet dat de omvolking niet zozeer een vooropgezet plan is, maar gewoon het gevolg is van de onmetelijke domheid en naÔviteit van Europese politici. Voor het resultaat maakt het trouwens weinig uit...
Inderdaad _O_
Het heeft niets met complottheorien te maken, het is gewoon beleid wat uitgevoerd is, en elke keer wilden de politici de gevolgen niet zien of ze ontkenden het gewoon.

In de vakantie heb ik het boek/studie "binnen zonder kloppen" van Pieter Lakeman maar eens gelezen.
Daar wordt in uitgezet hoe de overheid zich elke keer weer laat verrassen door de gevolgen van hun beleid.
En die zin die regelmatig terug komt in het boek:
quote:
De overheid hanteerde al die decennia de geruststellende mantra: "Nederland is geen immigratieland"
En dat terwijl men wel degelijk een immigratiepolitiek uitvoerde.

Een land als Canada vindt zichzelf wel een immigratieland, maar daar is het beleid dan ook naar.
Daar kom je ook als Nederlander niet zomaar binnen.
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:07 schreef Chewie het volgende:
En dat terwijl de misdaad afgenomen is de afgelopen decennia.
Dat behoeft natuurlijk ook weer nuancering, de behoefte om aangifte te doen loopt ook terug als je niet serieus genomen word of met een kluitje in het riet gestuurd wordt.
Wie doet er nu nog aangifte van een gestolen fiets ?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:39:00 #162
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173478781
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:24 schreef LelijKnap het volgende:
Met de berekening vd percentuele jaarlijkse groei hebben jullie rekening gehouden met de verdeling op leeftijdscategorieŽn? Dus: het wegvallen vd autochtone babyboomer?
Alleen al door het wegvallen van dat deel autochtoon stijgt de islamitische groep in percentuele verhouding tot het geheel.
Lees de echte bron zou ik zeggen, staat het allemaal goed uitgelegd.

Dan zie je ook dat geenstijl aan fakenews doet.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:39:51 #163
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173478795
In de jaren 80 deed je ook alleen maar voor de verzekering aangifte van je gestolen fiets.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 12:42:14 #164
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173478840
En als we het over een paar honderd jaar gaan hebben om "omvolking" aan te tonen dan toont het ook wel aan dat bang blank nu niet echt van de argumenten is.
pi_173478865
Zullen we trachten de toon jegens elkaar vriendelijk te houden? Bestrijdt elkaar met argumenten ipv ad hominems.
pi_173479020
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:47 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

9.000 goedgekeurde asielvergunningen per jaar is mijn schatting?
9000 asielaanvragen per jaar..

Het is lastig een gesprek aan te gaan. Als iemand in een andere wereld leeft.
pi_173479175
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

Met termen als wagenwijd open en onleefbare wijken maak je jezelf er niet geloofwaardiger op.

De cijfers die geenstijl in hun fakenews bericht zijn duidelijk als je tenminste iets verder wil kijken dan het prutswerk wat geenstijl ervan gemaakt heeft.

Bewust onbewust is er volgens die cijfers, waarin alt-rechts nogal cherrypicked om een zelfverzonnen probleem aan te kaarten, gewoon geen sprake van "omvolking"
Ik vind het prima om GeenStijl cherrypicking te verwijten en om te smijten met termen als onnauwkeurig, fake news, alt-right, enzovoort, maar vertel mij eens: wanneer zie jij de groei van het percentage moslims stoppen? Ik zie werkelijk nergens iets wat daar op wijst.

Sterker nog: migranten komen massaal binnen, ook vanuit veilige landen. Mensen die zijn uitgeprocedeerd en weg moeten, blijven gewoon. Vluchtelingen uit oorlogsgebied, die straks eigenlijk weer terug moeten zo gauw het daar veilig is, gaan ook massaal hier blijven. Inclusief hun grote gezinnen, die inmiddels ook zijn overgekomen.

Het zal me jeuken of je het wel of niet "omvolking" noemt en of je het ziet als een conspiracy of gewoon als gevolg van faalbeleid; het resultaat wordt er niet anders van. Er komen steeds meer moslims bij en het einde van die groei is niet in zicht.
pi_173479208
Ik weet nog heel goed dat men in de jaren 80 zei: Ach, het zijn letterlijk maar een paar 'gastarbeiders', er komen er nu niet meer bij en ze passen zich snel aan. Niks aan de hand.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:02:37 #169
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_173479210
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik vind het prima om GeenStijl cherrypicking te verwijten en om te smijten met termen als onnauwkeurig, fake news, alt-right, enzovoort, maar vertel mij eens: wanneer zie jij de groei van het percentage moslims stoppen? Ik zie werkelijk nergens iets wat daar op wijst.

Sterker nog: migranten komen massaal binnen, ook vanuit veilige landen. Mensen die zijn uitgeprocedeerd en weg moeten, blijven gewoon. Vluchtelingen uit oorlogsgebied, die straks eigenlijk weer terug moeten zo gauw het daar veilig is, gaan ook massaal hier blijven. Inclusief hun grote gezinnen, die inmiddels ook zijn overgekomen.

Het zal me jeuken of je het wel of niet "omvolking" noemt en of je het ziet als een conspiracy of gewoon als gevolg van faalbeleid; het resultaat wordt er niet anders van. Er komen steeds meer moslims bij en het einde van die groei is niet in zicht.
Precies. Misschien had ik met zoiets als dit moeten beginnen. Dat had wellicht wat over en weer gescheelt.
Nobody belongs anywhere.
Everybody's gonna die.
pi_173479274
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:38 schreef bluemoon23 het volgende:
Dat behoeft natuurlijk ook weer nuancering, de behoefte om aangifte te doen loopt ook terug als je niet serieus genomen word of met een kluitje in het riet gestuurd wordt.
Wie doet er nu nog aangifte van een gestolen fiets ?
Steeds minder mensen doen nog aangifte. De politie lacht je recht in het gezicht uit als je aangifte komt doen van een gestolen fiets. Steeds meer criminaliteit belandt in de categorie: leer er maar mee leven.

Criminaliteitscijfers worden niet uitgesplitst naar religie, wel naar herkomst van verdachten. Ook al daalt de criminaliteit over de hele linie, de oververtegenwoordiging van Marokkanen blijft onverminderd op factor 5 staan.

Maar wat nog veel erger is, is dat complete stadswijken gaandeweg veranderen in moslimenclaves. Hoe groter de concentratie moslims, des te meer gaan zij daar de lakens uitdelen. We zijn hard onderweg naar een situatie waarbij sharia-wetgeving van kracht is in bepaalde wijken en waarbij de overheid de touwtjes niet meer in handen heeft.
pi_173479371
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:53 schreef HendrikV het volgende:

[..]

9000 asielaanvragen per jaar..

Het is lastig een gesprek aan te gaan. Als iemand in een andere wereld leeft.
Hoezo?
Vorig jaar met 80% gedaald naar 12.000...

Hij vroeg naar het gemiddelde per jaar over de komende 50 jaar. Ik gok dat we nog strenger worden met goedgekeurde aanvragen.
pi_173479384
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 11:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat percentage is sterk afhankelijk van de migratiecijfers.

[ afbeelding ]

Respectievelijk:
20 duizend op kwaliteiten geselecteerde arbeidsmigranten uit voornamelijk westelijke landen

15 duizend asielmigranten

50 duizend asielmigranten

200 duizend asielmigranten
Autochtoon worden we allemaal. Dit zegt dus nog steeds niks.

De autochtoon is verzonnen om het probeem onder de mat te schuiven.
pi_173479436
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:42 schreef Chewie het volgende:
En als we het over een paar honderd jaar gaan hebben om "omvolking" aan te tonen dan toont het ook wel aan dat bang blank nu niet echt van de argumenten is.
Stel dat we even in jouw retoriek meegaan en over "bang blank" gaan praten: waarom zouden blanken bang zijn, denk je?

Zou het iets te maken kunnen hebben met de integratie die inmiddels 50 jaar faalt? De inburgering die compleet op z'n gat ligt? Het hoge percentage bijstandsgerechtigden onder de migranten? De oververtegenwoordiging in foute lijstjes, zoals criminaliteitscijfers? De overlast van allochtone straatjeugd in probleemwijken? De radicalisering die geen halt wordt toegeroepen? De haatzaaiers die ongestoord hun gang kunnen gaan? De openlijk geventileerde (zie Turken-demo vorig jaar) haat richting de westerse samenleving, gepaard met het omarmen van een islamitische dictatuur?

Mensen in volksbuurten zien hun wijk compleet veranderen (lees: verpauperen). Hun leefomgeving is onherkenbaar veranderd in een soort moslimenclave. En politici beklagen zich er inmiddels zelfs over dat deze mensen - autochtone Nederlanders - moeten integreren...

Natuurlijk zijn deze mensen bang. Ze zien namelijk wat te veel islam in de praktijk betekent; in de eigen leefomgeving, maar ook in al die moslimlanden en hun beroerde mensenrechten. Vrouwen als tweederangs wezens, homo's van daken gooien, afvalligheid bestraffen, barbaarse lijfstraffen, noem maar op.

Mensen zien hun land stukje bij beetje naar de knoppen gaan. Terecht dat ze bang zijn.
pi_173479450
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hoezo?
Vorig jaar gedaald naar 12.000

Hij vroeg naar het gemiddelde per jaar over de komende 50 jaar. Ik gok dat we nog strenger worden met goedgekeurde aanvragen.
12.000 met nareizigers ?

De algemene trend is dat immigratie alleen maar stijgt. Al tientallen jaren stijgt het en nu ineens zonder echte wijzigen veranderd dit volgens jouw?

+ het is bekend dat veel afgewezen immigranten blijven.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:14:43 #175
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:15:06 #176
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173479468
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:10 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Hoezo?
Vorig jaar met 80% gedaald naar 12.000...

Hahaha.

Wie gelooft dat in vredesnaam.
donderdag 6 april 2017 14:17 schreef Red_85 het volgende:
Utopische sprookjes gelovende extremistische milieumongool.
pi_173479603
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:53 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Uiteindelijk zullen blanke autochtonen een minderheid worden in eigen land.
Dat klopt. Bevolkingssamenstellingen veranderen, dat is al sinds het begin der tijden zo geweest en dat zal ook in de toekomst zo blijven.

De echte vraag is: Wat boeit dat, en waarom zou je dat nu ineens moeten veranderen?
pi_173479647
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:14 schreef HendrikV het volgende:

[..]

12.000 met nareizigers ?

De algemene trend is dat immigratie alleen maar stijgt. Al tientallen jaren stijgt het en nu ineens zonder echte wijzigen veranderd dit volgens jouw?

Asielzoekers en immigranten zijn niet hetzelfde he 😏
pi_173479664
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:14 schreef HendrikV het volgende:

[..]

12.000 met nareizigers ?

Je haalt nu alles door elkaar...
pi_173479700
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)sgroei-door-migratie

In mijn beleving geeft het CBS vaak een rooskleurig beeld over de problematiek.

Je ziet iig dat het er veel meer zijn. Als dat de doorsnee gl links figuur probeerd te verkopen.
pi_173479716
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:22 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Je haalt nu alles door elkaar...
Dit topic gaat helemaal niet exclusief over asielzoekers ;) jij als links deugnietje wilt het daar naartoe sturen.

Hoe de groep word genoemd die ons komt vervangen maakt weinig uit.

Dit topic gaat over immigratie. Aandeel hollanders omlaag aandeel buitenlanders omhoog
pi_173479747
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:24 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Dit topic gaat helemaal niet over asielzoekers ;) jij als links deugnietje wilt het daarop houden.

Dit topic gaat over immigratie. Aandeel hollanders omlaag aandeel buitenlanders omhoog
1) Ik ben niet links? Ik ontken alleen dat er een islamisering plaatsvindt aangezien nederland harder seculariseert dat moslims zich kunnen voortplanten. Als dat al links is...
2) Er werd mij een zeer hypothetische vraag gesteld wat het gemiddelde aantal asielzoekers zou zijn per jaar voor de komende 50 jaar. Je snapt dat daar geen goed antwoord voor te geven is, al vond ik 9000 nog wel redelijk van mezelf.
3) Ik reageerde op een vraag van SpecialK (waarom weet ik ook niet) en niet zozeer op de topic.. Daarna quote je mij en opeens begin je over immigranten. Ja doei.

Dus sorry, probeer het nog eens.

quote:

[..]

Hoe de groep word genoemd die ons komt vervangen maakt weinig uit.
Nou als de groep 'seculieren' of 'atheisten' heet dan juich ik dat heus wel toe.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:26:35 #183
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173479753
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:13 schreef Elfletterig het volgende:

Mensen zien hun land stukje bij beetje naar de knoppen gaan. Terecht dat ze bang zijn.
Gezien de cijfers is het dus niet terecht, ook in 2060 zullen er nog steeds te weinig moslims zijn om om de mensenrechten aan te passen naar de maatstaven van die moslimlanden en dan moet je er ook nog vanuit gaan dat alle moslims in NL daarop zouden zitten te wachten, van 95-99% van de moslims heb jij en de rest van NL namelijk helemaal geen last, die doen net zoals jij hun werk en vermaken zich verder.

En je bange blanke geneuzel wat daarboven stond is natuurlijk ook weel lekker feitenvrij je onderbuik leeg laten lopen.De gemiddelde bange blanke man ziet amper een allochtoon in zijn vinexwijk of dorp en baseert zijn mening op dit soort fakenews van geenstijl.

Overigens zou de beste manier zijn om allochtonen te laten integreren zijn om dit niet via beleid te doen en de verzorgingsstaat nog niet voor ze beschikbaar te maken.
pi_173479805
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heel veel tekst

Niet gelezen :) ja er is niks aan de hand. Hele steden/regios veranderen niet.

Marrokanen zijn lieverds nu goed ?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:29:03 #185
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173479814
quote:

[..]

Dit topic gaat helemaal niet over asielzoekers ;) jij als links deugnietje wilt het daarop houden.

Waarom word er meer en onveilig gewipt door immigranten?

what-is-condom_o_663247.jpg
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:30:09 #186
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173479843
Wel bizar, het bericht over de omvolking wordt door bang blank onmiddellijk voor waar aangenomen, laat je zien dat dit bericht nogal gekleurd en selectief is met daarbij als onderbouwing de originele bron waar geenstijl dit fakenews bericht van gemaakt heeft dan zijn die cijfers opeens niet betrouwbaar maar het bericht van geenstijl natuurlijk wel 8)7
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:30:16 #187
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173479846
quote:

[..]

Gezien de cijfers is het dus niet terecht, ook in 2060 zullen er nog steeds te weinig moslims zijn om om de mensenrechten aan te passen naar de maatstaven van die moslimlanden en dan moet je er ook nog vanuit gaan dat alle moslims in NL daarop zouden zitten te wachten, van 95-99% van de moslims heb jij en de rest van NL namelijk helemaal geen last, die doen net zoals jij hun werk en vermaken zich verder.

En je bange blanke geneuzel wat daarboven stond is natuurlijk ook weel lekker feitenvrij je onderbuik leeg laten lopen.De gemiddelde bange blanke man ziet amper een allochtoon in zijn vinexwijk of dorp en baseert zijn mening op dit soort fakenews van geenstijl.

Overigens zou de beste manier zijn om allochtonen te laten integreren zijn om dit niet via beleid te doen en de verzorgingsstaat nog niet voor ze beschikbaar te maken.
Er is nog steeds geen volledige moslim partij aanwezig in onze regering!
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:30:46 #188
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173479859
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:28 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Niet gelezen :) ja er is niks aan de hand. Hele steden/regios veranderen niet.

Marrokanen zijn lieverds nu goed ?
Niet gelezen maar je denkt wel te weten wat ik schreef 8)7 oO/
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:30:59 #189
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173479864
quote:

[..]

De gemiddelde bange blanke man ziet amper een allochtoon in zijn vinexwijk of dorp en baseert zijn mening op dit soort fakenews van geenstijl.

:')
pi_173479872
@ meneer planet

Ik zit ook niet te wachten op miljoenen ongelovige/christelijke syries. Snap je hem nu ?

@ meneer chewie

Wel gelezen :$ dacht ff stoer te doen.

In elk dorp lopen er buitenlanders... ik heb soms echt het idee dat mensen die dat zeggen in geen 20 jaar op het ' platteland' zijn geweest.
pi_173479891
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 12:39 schreef Chewie het volgende:

[..]

Lees de echte bron zou ik zeggen, staat het allemaal goed uitgelegd.

Dan zie je ook dat geenstijl aan fakenews doet.
Als jij 'm gelezen hebt, dan kan je toch met ja of nee antwoorden?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:32:07 #192
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173479892
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:30 schreef Chewie het volgende:
Wel bizar, het bericht over de omvolking wordt door bang blank onmiddellijk voor waar aangenomen, laat je zien dat dit bericht nogal gekleurd en selectief is met daarbij als onderbouwing de originele bron waar geenstijl dit fakenews bericht van gemaakt heeft dan zijn die cijfers opeens niet betrouwbaar maar het bericht van geenstijl natuurlijk wel 8)7
Ik snap alleen niet waarom ze gewoon niet meer gaan neuken!!
baby's maken..
Of moeten we wachten op een stroom uitval!
http://www.nu.nl/algemeen(...)omstoring-video.html
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:37:16 #193
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173480026
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:32 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ik snap alleen niet waarom ze gewoon niet meer gaan neuken!!
baby's maken..
Of moeten we wachten op een stroom uitval!
http://www.nu.nl/algemeen(...)omstoring-video.html
;) Kijk eens in het FvD topic en dan eens in KLB en/of R&P naar de topics over Nederlandse vrouwen (onderwerpen ze zijn lelijk, zijn hoeren omdat ze niet met mij neuken, buitenlandse vrouwen zijn veel beter etc), dan zie je aardig veel dezelfde users.

Voor die mensen gaat een stroomstoring ook niet helpen.
pi_173480122
In het onderzoek wordt niet / uitermate beperkt rekening gehouden met de a) al jaren dalende gebortecijfers onder moslims b) de ontkerking onder moslims c) omgekeerde migratiestromen. Het is een statisch beeld - en dat kan je niet zonder meer 50 jaar vooruit projecteren. Denk aan de babyboom na de oorlog. Als je op dat moment een onderzoekje zou opstellen op basis van de geboortecijfers van destijds, dan hadden we nu een totaal andere bevolkingsgrootte.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:43:17 #195
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173480169
Ik maak mij nog niet eens zo'n zorgen over 'islamisering', maar meer over al dat kansloze volk dat uit heel Afrika komt met 10 kinderen.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:44:39 #196
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173480202
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:31 schreef HendrikV het volgende:

In elk dorp lopen er buitenlanders... ik heb soms echt het idee dat mensen die dat zeggen in geen 20 jaar op het ' platteland' zijn geweest.
Mijn ouders wonen in een dorp met 600 inwoners het enige moslim gezin daar wordt daar gezien als "ja maar dat zijn de goeien" en dat soort geluiden hoor je regelmatig uit dorpen.

ook leuk feitje over dat dorp, 1 van de winnaressen van de miss beautiful black verkiezingen (gehouden in de jaren 90) komt daar ook vandaan.
pi_173480287
Kan ik concluderen dat men in elk geval wel inziet dat een limiet wenselijk is?
pi_173480291
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:30 schreef Chewie het volgende:
Ja precies dit. Jammer.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:48:44 #199
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173480293
quote:
11s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:37 schreef Chewie het volgende:

[..]

;) Kijk eens in het FvD topic en dan eens in KLB en/of R&P naar de topics over Nederlandse vrouwen (onderwerpen ze zijn lelijk, zijn hoeren omdat ze niet met mij neuken, buitenlandse vrouwen zijn veel beter etc), dan zie je aardig veel dezelfde users.

Voor die mensen gaat een stroomstoring ook niet helpen.
Voorbeeldje voor me?

Bij mijn in de familie werkte dat prima... 2 volledig Arische neefjes/nichtjes er bij!!!!! einz11!!!

Maare in plaats van mopperen op een forum, kunnen ze beter ff goed van bil gaan, je kan wel blijven zeuren, of je kan er wat aan gaan doen..

Btw mijn kinders worden wel opgevoed met pastafarianisme.. ik weet niet of dat nog iets uit maakt.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:48:50 #200
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173480295
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Mijn ouders wonen in een dorp met 600 inwoners het enige moslim gezin daar wordt daar gezien als "ja maar dat zijn de goeien" en dat soort geluiden hoor je regelmatig uit dorpen.

ook leuk feitje over dat dorp, 1 van de winnaressen van de miss beautiful black verkiezingen (gehouden in de jaren 90) komt daar ook vandaan.
We wonen niet allemaal in dorpen met 600 inwoners.

52 procent van de Rotterdamse bevolking is al 'buitenlands'.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 30-08-2017 13:50:19 ]
pi_173480317
quote:

[..]

Leuk dit geeft dus aan dat in zelfs de kleinste gehuchten er vanuit alle windstreken mensen wonen...
pi_173480325
quote:

[..]

Zijn er ook miss beautifull white verkiezingen of mag dat niet?
pi_173480361
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:48 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maare in plaats van mopperen op een forum, kunnen ze beter ff goed van bil gaan, je kan wel blijven zeuren, of je kan er wat aan gaan doen..

Dit vind ik geen eerlijk argument. Mensen zijn soms ook onbewust kinderloos door onvruchtbaarheid of ongunstige economische omstandigheden.
pi_173480375
Ach, al dat anekdotische bewijs van Chewie kan de prullenmand in. Evenzo zijn geroeptoeter over de onderbuik van blanke mannen die in Vinex-wijken wonen. Op dat niveau is de discussie al een duizendmaal gevoerd.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:52:41 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173480384
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:49 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Leuk dit geeft dus aan dat in zelfs de kleinste gehuchten er moslims/zwarte zijn ofzo ?
pi_173480428
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:48 schreef LelijKnap het volgende:
Gaat niet gebeuren, thank god.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 augustus 2017 @ 13:56:50 #207
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173480477
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:48 schreef LelijKnap het volgende:
Dat 'inzien' laat nog wel even op zich wachten ben ik bang.

Straks wonen hier 20 miljoen mensen, en dan?
pi_173480499
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:56 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

En dan? In sommige wereldsteden wonen dergelijke aantallen. Niet zo janken man.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173480581
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:57 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat een argument...
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:01:01 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173480583
quote:

[..]

Zijn er meer Nederlanders dan dat er nu zijn :Y
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:01:24 #211
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173480590
quote:

[..]

Ja, fantastisch, gaat ook allemaal zo lekker. De hele dag met een doek voor je mond lopen tegen de smog.

''Op de lijst van dicht bevolktste landen staat Nederland op nummer 27, met een dichtheid van 408 mensen per vierkante kilometer. Dat is best een hoge positie, in een lijst die bestaat uit 237 landen.''

Kut argument.
pi_173480594
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Gaat niet gebeuren, thank god.
Nee, maar goed; jij bagatelliseert de cijfers waarschijnlijk vanuit islamitisch perspectief. En zo ook de kwalijkheid van een overvol land. Dat is prima teneinde groei v.d. islam. Zou je 10 miljoen Polen erbij ook prima vinden?
pi_173480614
quote:

[..]

Doen alsof overbevolking van onze planeet niet een ontzettend groot probleem aan het worden is is anders wel erg naief.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:02:26 #214
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173480617
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:48 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

We wonen niet allemaal in dorpen met 600 inwoners.

52 procent van de Rotterdamse bevolking is al 'buitenlands'.
Ja dat is nu net wat ik zeg, het probleem alleen is dat de meeste klagers wel uit dorpen/vinexwijken komen waar het percentage ver daaronder ligt.

Heb overigens 3 jaar in Rotterdam Charlois gewoond en ja daar had ik ook last van straattuig maar ja die waren niet veel erger dan het blanke straattuig uit de wijk naast mij in de stad waar ik opgroeide.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:02:40 #215
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173480625
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:01 schreef theguyver het volgende:

[..]

Zijn er meer Nederlanders dan dat er nu zijn :Y
We zitten nou op bijna de 17.5 (!) miljoen.
pi_173480633
quote:

[..]

Toch lijken ze onderlangs mee te geven dat 'het nog niet zo erg' is - alsof er ergens wel het bewustzijn is dat het inderdaad niet teveel kunnen worden.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:03:20 #217
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173480646
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:50 schreef LXIV het volgende:

[..]

Zijn er ook miss beautifull white verkiezingen of mag dat niet?
De miss beautiful black verkiezing bestaat (in NL) ook niet meer, werd destijds uitgezonden door Veronica
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:04:09 #218
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173480667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:02 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja dat is nu net wat ik zeg, het probleem alleen is dat de meeste klagers wel uit dorpen/vinexwijken komen waar het percentage ver daaronder ligt.

Bron?

Of is dit gewoon jouw onderbuik.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:05:03 #219
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173480696
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 13:52 schreef LelijKnap het volgende:
Ach, al dat anekdotische bewijs van Chewie kan de prullenmand in. Evenzo zijn geroeptoeter over de onderbuik van blanke mannen die in Vinex-wijken wonen. Op dat niveau is de discussie al een duizendmaal gevoerd.
Ja anekdotisch bewijs is geen bewijs, maar de cijfers waar geenstijl dat fakenews berichtje op heeft gebaseerd is dat wel en die laten duidelijk zien dat er geen sprake is van "omvolking"

Vreemd dat al die mannetjes zoals jij, wel geenstijl geloven maar die cijfers niet

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 30-08-2017 14:06:48 (Kap daar nou eens mee) ]
pi_173480719
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Nee, maar goed; jij bagatelliseert de cijfers waarschijnlijk vanuit islamitisch perspectief. En zo ook de kwalijkheid van een overvol land. Dat is prima teneinde groei v.d. islam. Zou je 10 miljoen Polen erbij ook prima vinden?
Daat zou ik ook geen enkel probleem mee hebben. Er is dan ook geen 'Islamitisch perspectief', daar religie wat dat betreft een behoorlijk persoonlijke uiting is.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:05:56 #221
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173480728
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:02 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Toch lijken ze onderlangs mee te geven dat 'het nog niet zo erg' is - alsof er ergens wel het bewustzijn is dat het inderdaad niet teveel kunnen worden.
Je kan simpelweg niet mensen blijven binnen halen. Dat ontkennen is kinderlijk naÔef.

Niet eens omdat we 'het niet zouden kunnen betalen' maar meer omdat er ook voor al die mensen werk (HAHA) moet zijn, huizen, scholen, iedereen wil graag een auto en ga zo maar door.
pi_173480736
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:05 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja anekdotisch bewijs is geen bewijs, maar de cijfers waar geenstijl dat fakenews berichtje op heeft gebaseerd is dat wel en die laten duidelijk zien dat er geen sprake is van "omvolking"

Vreemd dat al die mannetjes zoals jij, wel geenstijl geloven maar die cijfers niet
Leuke aanname. Nergens op gebaseerd echter. Zoals gewoonlijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door ChrisCarter op 30-08-2017 14:07:17 (Quote geedit) ]
pi_173480739
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:01 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ja, fantastisch, gaat ook allemaal zo lekker. De hele dag met een doek voor je mond lopen tegen de smog.

''Op de lijst van dicht bevolktste landen staat Nederland op nummer 27, met een dichtheid van 408 mensen per vierkante kilometer. Dat is best een hoge positie, in een lijst die bestaat uit 237 landen.''

Kut argument.
Niks kut argument, een kut argument is 'en dan?'
Allah Al Watan Al Malik
pi_173480755
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:02 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Doen alsof overbevolking van onze planeet niet een ontzettend groot probleem aan het worden is is anders wel erg naief.
Ik denk eerder dat de extreme angst voor diversiteit een ontzettend groot probleem aan het worden is. Het gaat hier namelijk niet om aantallen - het gaat om omvolking. Wel met je hoofd bij de les blijven.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:07:08 #225
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173480756
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:04 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Bron?

Of is dit gewoon jouw onderbuik.
Waarom bronnen, degenen waar ik mee in discussie ben zijn toch al feitenvrij bezig of gebruiken alleen de cijfertjes van het onderzoek die geenstijl ze heeft laten zien.

De andere cijfers uit dat onderzoek zijn opeen niet te vertrouwen:')

Snap je zelf niet hoe dom dat is?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:07:29 #226
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173480771
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:06 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Niks kut argument, een kut argument is 'en dan?'
Haha.

''Niet zo janken man'' is wel een 'argument' zeker.
pi_173480779
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:07 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Haha.

''Niet zo janken man'' is wel een 'argument' zeker.
Dat is een reactie op je 'en dan?."
Allah Al Watan Al Malik
pi_173480788
Mbt chewie.

De meeste Pvv stemmers komen uit randgemeenten van steden waarvan de bevolking is vervangen voor moslims en mensen van elders.

Die mensen hebben dus al veel te maken met moslims, en mensen van elders in hun werk en leef omgeving. En zien dit elk jaar meer worden.

Juist in noord nederland met % gewijs verreweg de minste moslims/buitenlanders. Stemmmen weinig pvv. Ik weet dat ze nu voor het eerst in oost groningen wat pvv hebben gestemd (azc hotspot) maar 9 van de 10 regios in het noorden zijn erg blank en stemmen erg weinig pvv.

Ps vergeet niet dat de mensen in limburg links en rechts de duitse en belse steden ook zien veranderen.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:08:47 #229
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173480799
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom bronnen, degenen waar ik mee in discussie ben zijn toch al feitenvrij bezig of gebruiken alleen de cijfertjes van het onderzoek die geenstijl ze heeft laten zien.

De andere cijfers uit dat onderzoek zijn opeen niet te vertrouwen:')

Snap je zelf niet hoe dom dat is?
Omdat jij aan het roeptoeteren bent over 'boze blanke mannen' in dorpen met 600 inwoners.

Zouden jouw ouders het relax vinden als er in dat dorpje een AZC zou komen met 400 inwoners?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:10:46 #230
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173480837
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:08 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Omdat jij aan het roeptoeteren bent over 'boze blanke mannen' in dorpen met 600 inwoners.
:') leer lezen

De cijfers zijn al gegeven in dit topic, dat is de onderbouwing, de rest anekdotisch

Bizar dat de users die zich zorgen maken over het "omvolken" die cijfers, behalve dan de cijfers die geenstijl liet zien, niet willen bespreken of niet willen geloven en liever blijven doormekkeren over de anekdotes.

Dan is het toch wel duidelijk dat het hele omvolkings fabeltje niet heel erg sterk is.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:11:18 #231
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173480844
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:07 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat is een reactie op je 'en dan?."
Dus we stellen geen quotum in en blijven mensen opvangen de komende jaren. Fantastisch plan.

We hebben ook 600.000 duizend werklozen in dit land en mensen die hun kinderen met een lege maag naar bed moeten sturen. Help die eerst maar.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:13:39 #232
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173480887
quote:

[..]

Wat nou 'leer lezen'.
pi_173480890
De derde mythe is dat PVV’ers alleen richting de Duitse grens of in vissersdorpen substantiŽle aanhang heeft. De dorpen waar geen ‘buutenlanders’ te vinden zijn en waar men dat graag zo wil houden. Dit idee leeft nog steeds onder hoogopgeleiden in Amsterdam en Utrecht.

Politiek geograaf Jesse de Voogd heeftrecent mooie kaarten gemaakt waarop te zien is waar de PVV sterk is: de middelgrote steden. Kort gezegd: in de haven- en industriegebieden die onder druk staan. Denk aan steden als Helmond, Almelo, Delfzijl, Rotterdam, Vlissingen, Tiel, Roosendaal, Bergen op Zoom en Oss. Daarnaast in verwaarloosde groeikernen om de grote steden waar de forenzen wonen: Almere, Lelystad, Purmerend, Nieuwegein, Zoetermeer, Spijkenisse en Hellevoetsluis. En ten derde de overgebleven wijken waar een sterke sociale samenhang was of nog is, maar waar die onder druk staat. Daar horen Urk en Volendam bij, maar ook de volkswijken in Rotterdam (Charlois), Den Haag (Duindorp), Amsterdam (Noord) en Amersfoort (Soesterkwartier).
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:15:14 #234
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173480915
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:13 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Wat nou 'leer lezen'.
Heb je de cijfers al eens bekeken of durf je dat niet?

Of is het simpeler voor je om over anekdotes verder te zwetsen?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:16:20 #235
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173480940
Ja Urk en Volendam ook helemaal overlopen door allochtonen
pi_173480949
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:11 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dus we stellen geen quotum in en blijven mensen opvangen de komende jaren. Fantastisch plan.

We hebben ook 600.000 duizend werklozen in dit land en mensen die hun kinderen met een lege maag naar bed moeten sturen. Help die eerst maar.
Mensen komen en gaan, migratiegolven gaan op en neer. Een quotum stellen helpt verder ook geen reet getuige de vele routes er zijn om een land uberhaupt binnen te komen. De 600.000 mensen hebben een net minimuminkomen. Er zijn er weinigen die hun kinderen echt met een lege maag naar bed sturen. Dat slachtoffergejank...

De feiten en cijfers liggen er verder, binnen ťťn generatie daalt het geboortecijfer van de gemiddelde immigrant al enorm. In sommige leeftijdscatgeorieen is het zelfs gehalveerd... in ťťn generatie. Dat is vrij spectaculair. Dat hele doemscenario deel ik dus niet met je, verschil van uitgangspunt.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:19:51 #237
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173481016
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:15 schreef Chewie het volgende:

[..]

Heb je de cijfers al eens bekeken of durf je dat niet?

Of is het simpeler voor je om over anekdotes verder te zwetsen?
Ho, ho.

Jij zei dat ik moest leren lezen, het staat er letterlijk.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:21:07 #238
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173481034
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:19 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ho, ho.

Jij zei dat ik moest leren lezen, het staat er letterlijk.
Ja heb je ook al aangeraden om de echte cijfers eens te bekijken maar dat doe je vervolgens niet.

Is dat te confronterend voor je en blijf je liever vasthouden aan het omvolken fabeltje?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:22:15 #239
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173481062
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:16 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Mensen komen en gaan, migratiegolven gaan op en neer. Een quotum stellen helpt verder ook geen reet getuige de vele routes er zijn om een land uberhaupt binnen te komen. De 600.000 mensen hebben een net minimuminkomen. Er zijn er weinigen die hun kinderen echt met een lege maag naar bed sturen. Dat slachtoffergejank...

De feiten en cijfers liggen er verder, binnen ťťn generatie daalt het geboortecijfer van de gemiddelde immigrant al enorm. In sommige leeftijdscatgeorieen is het zelfs gehalveerd... in ťťn generatie. Dat is vrij spectaculair. Dat hele doemscenario deel ik dus niet met je, verschil van uitgangspunt.
Voor landen in het Oost-Blok werkt het anders uitstekend.
pi_173481079
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:16 schreef Chewie het volgende:
Ja Urk en Volendam ook helemaal overlopen door allochtonen
Volendam ligt iig dichtbij amsterdam.... Urk ligt in flevoland de provincie met % gewijs de meeste moslims en niet westerse allochtonen. Jij ken echt slecht lezen. Deze mensen willen de storm voor zijn.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:24:43 #241
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173481114
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:21 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ja heb je ook al aangeraden om de echte cijfers eens te bekijken maar dat doe je vervolgens niet.

Is dat te confronterend voor je en blijf je liever vasthouden aan het omvolken fabeltje?
Ik geloof niet zo in een 'vooropgezet plan' en vind dat omvolken ook een beetje bullshit.

Feit is simpelweg dat je niet eindeloos mensen kan blijven opnemen. En de 'echte' cijfers van bv het CBS ken ik, dat is 3 minuten Googelen.
pi_173481139
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:22 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Voor landen in het Oost-Blok werkt het anders uitstekend.
Wat werkt uitstekend precies? Hebben zij een mooier land? Een beter land? Betere faciliteiten dan de onze? Of is beter 'minder divers', 'lekker blank'. Als je het Oost-blok zo een paradijs vindt, dan zou je daar gewoon naartoe kunnen gaan, hoef je niet in het overvolle verschrikkelijke Nederland te wonen lijkt me.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:26:40 #243
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173481151
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:23 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Volendam ligt iig dichtbij amsterdam.... urk ligt in flevoland de provincie met % gewijs de meeste moslims en niet westerse allochtonen. Jij ken echt slecht lezen. Deze mensen willen de storm voor zijn.
Urk is nog geen 2% niet westers allochtoon, waar heb je het over

En welke storm? De cijfers waar geenstijl het fakenews bericht op heeft gebaseerd toont nu niet echt een storm aan, amper een zacht briesje.

Maar ja die cijfers wil je niet lezen, jij laat je blijkbaar ook liever door geenstijl en Wilders vertellen wat je er van moet vinden.
pi_173481160
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:24 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in een 'vooropgezet plan' en vind dat omvolken ook een beetje bullshit.

Feit is simpelweg dat je niet eindeloos mensen kan blijven opnemen. En de 'echte' cijfers van bv het CBS ken ik, dat is 3 minuten Googelen.
100% mee eens. Daar gaat het in mijn beleving ook de hele tijd over. Alleen o.a chewie wilt het over iets anders hebben.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:27:29 #245
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173481161
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:24 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

De echte cijfers uit het rapport waar dit omvolkings fakenews berichtje op gebaseerd is bedoel ik.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:27:58 #246
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173481169
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat werkt uitstekend precies? Hebben zij een mooier land? Een beter land? Betere faciliteiten dan de onze? Of is beter 'minder divers', 'lekker blank'. Als je het Oost-blok zo een paradijs vindt, dan zou je daar gewoon naartoe kunnen gaan, hoef je niet in het overvolle verschrikkelijke Nederland te wonen lijkt me.
Neuh.

Het buiten houden van ongewenste vreemdelingen werkt daar prima. Boeit mij verder geen zak of ze zwart, geel, blank of getint zijn.
pi_173481171
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:27 schreef HendrikV het volgende:

[..]

100% mee eens. Daar gaat het in mijn beleving ook de hele tijd over. Alleen o.a chewie wilt het over iets anders hebben.
Daar gaat je het helemaal niet om. Het gaat je om het percentage moslims per provincie.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:28:21 #248
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173481176
quote:

[..]

:') Het topic gaat over het omvolken en daar heb ik het over
pi_173481190
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:27 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Neuh.

Het buiten houden van ongewenste vreemdelingen werkt daar prima. Boeit mij verder geen zak of ze zwart, geel, blank of getint zijn.
Dat werkt daar prima omdat ze economisch achtergesteld zijn vergeleken met de rest van Europa. De gemiddelde vreemdeling wenst niet in een semi-fascistisch Hongerije te wonen nee. Wil je weer terug naar die welvaartsnormen? Kan prima hoor...
Allah Al Watan Al Malik
pi_173481202
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Urk is nog geen 2% niet westers allochtoon, waar heb je het over

En welke storm? De cijfers waar geenstijl het fakenews bericht op heeft gebaseerd toont nu niet echt een storm aan, amper een zacht briesje.

Maar ja die cijfers wil je niet lezen, jij laat je blijkbaar ook liever door geenstijl en Wilders vertellen wat je er van moet vinden.
Ik zeg dat Urk in een provincie ligt met percentage gewijs de meeste mensen uit verwegistan. En dan kom jij met ja maar in Urk...

Dat zeg ik toch niet...
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:30:34 #251
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173481213
quote:

[..]

Die begint inderdaad over 'blanke boze mannen in Vinex-wijken'. :P
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:31:53 #252
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173481233
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:29 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Ik zeg dat Urk in een provincie ligt met percentage gewijs de meeste mensen uit verwegistan. En dan kom jij met ja maar in Urk...

Dat zeg ik toch niet...
Weet je wel waar Urk ligt en hoe geÔsoleerd?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:32:17 #253
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173481240
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:29 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat werkt daar prima omdat ze economisch achtergesteld zijn vergeleken met de rest van Europa. De gemiddelde vreemdeling wenst niet in een semi-fascistisch Hongerije te wonen nee. Wil je weer terug naar die welvaartsnormen? Kan prima hoor...
De gemiddelde vreemdeling wil daar niet wonen omdat ze daar geen voorrang op huurhuizen krijgen. Dat weet jij zelf ook wel, maar het is zo leuk hť, mensen woorden in de mond leggen.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:32:23 #254
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173481241
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:30 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Die begint inderdaad over 'blanke boze mannen in Vinex-wijken'. :P
Die de cijfers niet willen zien, bedankt voor het bewijzen daarvan.
pi_173481270
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Weet je wel waar Urk ligt en hoe geÔsoleerd?
Ik weet dat urk op een `eiland ligt` zelfde geldt voor Dordrecht en nu?

U weet ook dat de bevolking van Urk verder als de gemeentegrens komt ? En als ze dat doen dan komen ze al vrij snel in het paradijs genaamd lelystad en almere. Steden met zelfs voor nederlandse begrippen grote aantallen niet westerse mannen en vrouwen.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:34:24 #256
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173481273
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:32 schreef Chewie het volgende:

[..]

Die de cijfers niet willen zien, bedankt voor het bewijzen daarvan.
Het is gewoon geen argument.

Ik ben zelf getint en een halve 'buitenlander', ik woon niet in een dorp met 600 inwoners.

Zouden jouw ouders het relax vinden als daar een AZC kwam met 400 inwoners, nee hť?
pi_173481342
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:32 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

De gemiddelde vreemdeling wil daar niet wonen omdat ze daar geen voorrang op huurhuizen krijgen. Dat weet jij zelf ook wel, maar het is zo leuk hť, mensen woorden in de mond leggen.
De gemiddelde vreemdeling wil daar niet wonen, omdat de armzaligen vaak net zo leven als in hun eigen land. Dan hadden ze dus net zo goed niet kunnen migreren. Dat heeft weinig met voorrang op huurwoningen te maken - anders was elke migrant wel altijd direct naar Nederland vertrokken.

Bovendien is het een fabel dat migranten voorrang krijgen op een woning. Dat geldt louter voor vluchtelingen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173481382
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:34 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Ik weet dat urk op een `eiland ligt` zelfde geldt voor Dordrecht en nu?

U weet ook dat de bevolking van Urk verder als de gemeentegrens komt ? En als ze dat doen dan komen ze al vrij snel in het paradijs genaamd lelystad en almere. Steden met zelfs voor nederlandse begrippen grote aantallen niet westerse mannen en vrouwen.
Urk als voorbeeld noemen is gewoon achterlijk slecht. Zeker gezien de samenstelling van Urk zelf.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:42:14 #259
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173481437
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

De gemiddelde vreemdeling wil daar niet wonen, omdat de armzaligen vaak net zo leven als in hun eigen land. Dan hadden ze dus net zo goed niet kunnen migreren. Dat heeft weinig met voorrang op huurwoningen te maken - anders was elke migrant wel altijd direct naar Nederland vertrokken.

Bovendien is het een fabel dat migranten voorrang krijgen op een woning. Dat geldt louter voor vluchtelingen.
Noem het zoals je wil, economische immigranten, vluchtelingen. Lekker boeiend.

Men wil daar niet wonen omdat ze bij vertrek al is verteld hoe alles geregeld is in Europa. Vind het ook niet heek gek dat die landen geen zin hebben in al die lui. Die zijn net 20 of 30 jaar van het Ijzeren Gordijn af.
pi_173481487
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:39 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Urk als voorbeeld noemen is gewoon achterlijk slecht. Zeker gezien de samenstelling van Urk zelf.
Ik kwam niet met Urk aanzetten. Dat was chewie die aan het cherrypicken was.

Stukje uit een artikel van de NOS en hierboven al eerder geplaatst.

De derde mythe is dat PVV’ers alleen richting de Duitse grens of in vissersdorpen substantiŽle aanhang heeft. De dorpen waar geen ‘buutenlanders’ te vinden zijn en waar men dat graag zo wil houden. Dit idee leeft nog steeds onder hoogopgeleiden in Amsterdam en Utrecht.

Politiek geograaf Jesse de Voogd heeftrecent mooie kaarten gemaakt waarop te zien is waar de PVV sterk is: de middelgrote steden. Kort gezegd: in de haven- en industriegebieden die onder druk staan. Denk aan steden als Helmond, Almelo, Delfzijl, Rotterdam, Vlissingen, Tiel, Roosendaal, Bergen op Zoom en Oss. Daarnaast in verwaarloosde groeikernen om de grote steden waar de forenzen wonen: Almere, Lelystad, Purmerend, Nieuwegein, Zoetermeer, Spijkenisse en Hellevoetsluis. En ten derde de overgebleven wijken waar een sterke sociale samenhang was of nog is, maar waar die onder druk staat. Daar horen Urk en Volendam bij, maar ook de volkswijken in Rotterdam (Charlois), Den Haag (Duindorp), Amsterdam (Noord) en Amersfoort (Soesterkwartier).
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:45:58 #261
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173481509
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:34 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Het is gewoon geen argument.
De cijfers zijn geen argument? Wat doe je dan in dit topic?

quote:
Ik ben zelf getint en een halve 'buitenlander', ik woon niet in een dorp met 600 inwoners.[quote]

Gefeliciteerd

[quote]Zouden jouw ouders het relax vinden als daar een AZC kwam met 400 inwoners, nee hť?
Wat is dit voor onzinnige vraag?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:46:38 #262
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173481523
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:44 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Ik kwam niet met Urk aanzetten.

Stukje uit een artikel van de NOS dacht ik,

Ik heb een tyfus hekel aan alles wat met de PVV of VVD te maken heeft.

Maar dat geframe altijd ''Wilders is Hitler!!!'' daar word ik zo moe van.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:47:50 #263
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173481540
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:44 schreef HendrikV het volgende:

[..]

Ik kwam niet met Urk aanzetten. Dat was chewie die aan het cherrypicken was.
Ik laat alle cijfers zien van dat onderzoek en toon aan dat het totaal onzinnig is wat geenstijl/Wilders/TS er van gemaakt hebben en dan ben ik aan het cherrypicken?

Stukje uit een artikel van de NOS en hierboven al eerder geplaatst.

quote:

Heb je zelf al gekeken naar het percentage allochtonen in die steden en wijken?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:49:00 #264
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173481565
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:45 schreef Chewie het volgende:

[..]

De cijfers zijn geen argument? Wat doe je dan in dit topic?

[..]

Wat is dit voor onzinnige vraag?
Beantwoord hem maar gewoon eens. Jouw ouders wonen in een klein, rustig dorpje. Met alleen maar boze blanke mannen in Vinex-wijken. Maar jouw ouders niet, die zouden dat toejuichen, 400 nieuwe bewoners, niet?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:49:30 #265
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173481570
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:46 schreef BoneThugss het volgende:

Maar dat geframe altijd ''Wilders is Hitler!!!'' daar word ik zo moe van.
Jij bent anders de enige in dit topic die dit noemt :')

En Wilders er bij halen in dit topic heeft ook wel een goede reden

geertwilderspvv twitterde op dinsdag 29-08-2017 om 06:04:11 We are being replaced if we don't act soon.Stop the islamization of the West! https://t.co/9S6MjuP7KS reageer retweet
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:50:07 #266
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173481589
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:49 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Beantwoord hem maar gewoon eens. Jouw ouders wonen in een klein, rustig dorpje. Met alleen maar boze blanke mannen in Vinex-wijken. Maar jouw ouders niet, die zouden dat toejuichen, 400 nieuwe bewoners, niet?
Het begrip context is je ook vreemd?

En beantwoord jij vragen voor je ouders?

[ Bericht 5% gewijzigd door ChrisCarter op 30-08-2017 14:53:17 ]
pi_173481658
Tegen wie praat je nu?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:55:19 #268
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173481688
quote:
1s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Het begrip context is je ook vreemd?

En beantwoord jij vragen voor je ouders?
Dan vraag ik het toch gewoon aan jou.

Zou jij het relax vinden als jij in een dorpje zou wonen met 600 inwoners en er komt een AZC met 400 inwoners. Laten we zeggen zoals in Geldermalsen. Denk het niet hť.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:56:30 #269
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173481714
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:49 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jij bent anders de enige in dit topic die dit noemt :')

En Wilders er bij halen in dit topic heeft ook wel een goede reden

geertwilderspvv twitterde op dinsdag 29-08-2017 om 06:04:11 We are being replaced if we don't act soon.Stop the islamization of the West! https://t.co/9S6MjuP7KS reageer retweet
Jij begon al over hem in een eerdere post hoor.

Het past gewoon een beetje in het 'blanke boze man' verhaal.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 14:59:45 #270
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173481782
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:55 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Dan vraag ik het toch gewoon aan jou.

Zou jij het relax vinden als jij in een dorpje zou wonen met 600 inwoners en er komt een AZC met 400 inwoners. Laten we zeggen zoals in Geldermalsen. Denk het niet hť.
Ik woon niet in een dorpje met 600 inwoners, ook is de vraag totaal niet relevant voor dit topic maar ja dat zal jij ook niet willen snappen.

Of het moet de eventuele angst voor de komst van een AZC zijn die mensen in gemeenten met amper allochtonen doen geloven in omvolken (dit is toch echt het onderwerp van dit topic) en daardoor PVV stemmen (wat niet het onderwerp van dit topic is maar waar hendrikv maar niet over op wil houden) maar ik denk gewoon eerlijk dat je aan het stropoppen bent.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:00:36 #271
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173481796
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:56 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Jij begon al over hem in een eerdere post hoor.

Het past gewoon een beetje in het 'blanke boze man' verhaal.
Ja dat klopt omdat ik de tweets van Wilders al gelezen had en hem daarom benoem in dit topic

Wilders is Hitler in dit topic komt toch echt uit jouw koker

maar goed context is een beetje moeilijk voor je, geeft verder niet.
pi_173481835
Nog maar een keer dan: Niet op elkaar maar on topic en termen als 'boze blanke mannen' en 'Wilders is Hitler' mogen ook achterwege blijven.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:03:36 #273
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173481862
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:59 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ik woon niet in een dorpje met 600 inwoners, ook is de vraag totaal niet relevant voor dit topic maar ja dat zal jij ook niet willen snappen.

Of het moet de eventuele angst voor de komst van een AZC zijn die mensen in gemeenten met amper allochtonen doen geloven in omvolken (dit is toch echt het onderwerp van dit topic) en daardoor PVV stemmen (wat niet het onderwerp van dit topic is maar waar hendrikv maar niet over op wil houden) maar ik denk gewoon eerlijk dat je aan het stropoppen bent.
Je draait er om heen.

Mensen zijn bang dat ze overlast gaan krijgen van 'nieuwkomers', geen ongegronde angst wat mij betreft.

En dan kan jij wel met Volendam aankomen of Urk, vroeg of laat moeten die 'nieuwkomers' ook daar een plekje zien te vinden en dat baart mensen zorgen. Heeft allemaal weinig te maken met de 'boze blanke man' zoals jij het voorspiegelt.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:04:37 #274
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173481884
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:02 schreef Lavenderr het volgende:
Nog maar een keer dan: Niet op elkaar maar on topic en termen als 'boze blanke mannen' en 'Wilders is Hitler' mogen ook achterwege blijven.
Prima discussie wat mij betreft.

Ik val niemand persoonlijk aan.
pi_173481908
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:04 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Prima discussie wat mij betreft.

Ik val niemand persoonlijk aan.
Dan hoef jij het je ook niet aan te trekken. Degenen die dat doen wel :)
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:06:08 #276
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173481922
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:03 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Je draait er om heen.

Mensen zijn bang dat ze overlast gaan krijgen van 'nieuwkomers', geen ongegronde angst wat mij betreft.

En dan kan jij wel met Volendam aankomen of Urk, vroeg of laat moeten die 'nieuwkomers' ook daar een plekje zien te vinden en dat baart mensen zorgen. Heeft allemaal weinig te maken met de 'boze blanke man' zoals jij het voorspiegelt.
Nou dan pakken we de cijfers uit dat rapport er toch weer even bij en dan zien we dat die angst niet gegrond is? Of is het nog steeds teveel moeite om de originele bron erbij te pakken, staat gewoon in de OP hoor.

Je snapt hopelijk wel dat ik op Hendrikv reageerde, die kwam met deze voorbeelden aanzetten.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:10:30 #277
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173482032
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dan hoef jij het je ook niet aan te trekken. Degenen die dat doen wel :)
^O^
pi_173482243
quote:

[..]

Ik noemde geen jaartallen hoor... maar als de immigratie niet tot stilstand wordt gebracht en als moslims voortdurend meer (en sneller) kinderen op de wereld zetten, hoef je geen hogere wiskunde te hebben gestudeerd om te zien welke kant het opgaat. Het zal onze tijd wel duren, maar kinderen die nu worden geboren leven rond hun 50e - bij ongewijzigd beleid - in een compleet ander land.

Verder is het nogal jammer dat je feiten afdoet als de "onderbuik laten leeglopen", lekker gemakkelijk. De realiteit voor mensen, met name zij die wonen in oude volkswijken die compleet veranderen, is heel anders.

Het argument dat veel blanke mannen amper allochtonen zien, slaat om twee redenen de plank mis. Ten eerste neemt het aantal allochtonen toe en zullen ze steeds meer allochtonen zien (wat op zich overigens niet erg is), maar het werkelijke probleem is de ongelooflijke concentratie van allochtonen in steden en stadswijken in het bijzonder. In Rotterdam wonen inmiddels meer allochtonen dan autochtonen. Sorry, maar dat is gewoon niet gezond.

De percentages die je noemt over moslims die geen probleem vormen, zijn ook ver van de realiteit verwijderd. Tientallen procenten van de moslims in dit land staan met hun rug naar onze samenleving; hun loyaliteit ligt elders, ze houden er zeer conservatieve opvattingen op na, zijn slecht geÔntegreerd en een deel zweert zelfs geweld niet af.

Al met al schets je een te rooskleurig beeld, hoewel je ironisch genoeg allochtonen dan wel weer van de verzorgingsstaat wilt uitzonderen. Kennelijk zie je dus toch wel in dat er het nodige schort aan hun integratie.
pi_173482334
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 14:42 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Noem het zoals je wil, economische immigranten, vluchtelingen. Lekker boeiend.

Men wil daar niet wonen omdat ze bij vertrek al is verteld hoe alles geregeld is in Europa. Vind het ook niet heek gek dat die landen geen zin hebben in al die lui. Die zijn net 20 of 30 jaar van het Ijzeren Gordijn af.
Vluchtelingen zijn wezenlijk anders dan economische immigranten. Verder is het vrij duidelijk, het is een achtergesteld gebied, daar willen weinig mensen heen. Dat is het punt. Nog los van de Orbannetjes enzo.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:25:07 #280
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173482343
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:06 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nou dan pakken we de cijfers uit dat rapport er toch weer even bij en dan zien we dat die angst niet gegrond is? Of is het nog steeds teveel moeite om de originele bron erbij te pakken, staat gewoon in de OP hoor.

Je snapt hopelijk wel dat ik op Hendrikv reageerde, die kwam met deze voorbeelden aanzetten.
Ja, ik heb het gelezen en het lijkt mij ook fake news. Alleen al om het feit dat je geen voorspellingen kunt doen op de nu beschikbare gegevens op zo'n lange termijn.
pi_173482386
Nog even een aspect erbij: zou een groeiende moslimpopulatie ook de groei van de vraag om meer islamitische migranten impliceren (via linkse partijen bv)?
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:29:33 #282
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173482423
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:24 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Vluchtelingen zijn wezenlijk anders dan economische immigranten. Verder is het vrij duidelijk, het is een achtergesteld gebied, daar willen weinig mensen heen. Dat is het punt. Nog los van de Orbannetjes enzo.
Ja,ja. Blabla.

Boedapest is een prachtige stad die steeds meer floreert. En als jij je gewoon normaal gedraagt heb je weinig te vrezen. Mensen krijgen daar geen uitkering en huis, dat is het punt. Buiten dat ze gewoon niet binnen komen.
pi_173482432
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:27 schreef LelijKnap het volgende:
Nog even een aspect erbij: zou een groeiende moslimpopulatie ook de groei van de vraag om meer islamitische migranten impliceren (via linkse partijen bv)?
Als je in complotten gelooft wel ja. Welke partijen zijn specifiek pro-islamitische migratie?
Allah Al Watan Al Malik
pi_173482459
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:29 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Ja,ja. Blabla.

Boedapest is een prachtige stad die steeds meer floreert. En als jij je gewoon normaal gedraagt heb je weinig te vrezen. Mensen krijgen daar geen uitkering en huis, dat is het punt. Buiten dat ze gewoon niet binnen komen.
Oh dat zal best, maar de rurale gebieden zijn armzalig. Het floreren van het land is ook omdat het een lekkere netto-EU gelden ontvanger is, niet omdat het daar allemaal zo fantastisch is of gaat.

Blabla is geen argument, Oostbloklanden zijn nooit landen geweest die migratiestromen aantrekken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173482470
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Als je in complotten gelooft wel ja. Welke partijen zijn specifiek pro-islamitische migratie?
Hoezo complotten? Genoeg islamisten de migratiestromen zien toejuichen; 'we will be a majority'. Zo zou elke religieuze/ideologische groep die naar meer invloed streeft er instaan overigens.

Welke partijen specifiek? Vrijwel alle - al liggen ze niet alle op een lijn met de achterban.
pi_173482484
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:32 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Hoezo complotten? Genoeg islamisten de migratiestromen zien toejuichen; 'we will be a majority'. Zo zou elke religieuze/ideologische groep die naar meer invloed streeft er instaan overigens.

Welke partijen specifiek? Vrijwel alle - al liggen ze niet alle op een lijn met de achterban.
Noem ze maar, die specifiek sturen op islamitische migratiestromen. Noem het beestje bij de naam, de politici in gevestigde partijen die dat ook zeer graag willen zien en ' we will be a majority' roepen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173482511
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:33 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Noem ze maar, die specifiek sturen op islamitische migratiestromen.
Ah, je maakt er al van 'sturen op..'.
Pro-islamitische migranten-partijen zijn de partijen die de eerdere stromen hebben goedgekeurd en/of te kennen geven meer prima te vinden.
pi_173482523
quote:
Noem het beestje bij de naam, de politici in gevestigde partijen die dat ook zeer graag willen zien en ' we will be a majority' roepen.
Lees de post waarop je reageert eerst maar eens.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:36:25 #289
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173482537
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oh dat zal best, maar de rurale gebieden zijn armzalig. Het floreren van het land is ook omdat het een lekkere netto-EU gelden ontvanger is, niet omdat het daar allemaal zo fantastisch is of gaat.

Blabla is geen argument, Oostbloklanden zijn nooit landen geweest die migratiestromen aantrekken.
Ze hadden nooit bij de EU moeten komen, maarja dat is achteraf.

En laten we niet vergeten dat die vluchtelingen rechten hebben, maar ook plichten. Bijvoorbeeld asiel aanvragen in het eerste veilige land en toen ik de laatste keer checkte lag SyriŽ nog aan het andere eind van de wereld.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:36:57 #290
453049 BoneThugss
High all the time
pi_173482546
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Pro-islamitische migranten-partijen zijn de partijen die de eerdere stromen hebben goedgekeurd en/of te kennen geven meer prima te vinden.
Bedank de VVD maar.
pi_173482547
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ik hoef er niks van de te maken, want jij hebt het daar zelf over. De partijen die de eerdere stromen hebben goedgekeurd, keurden niet zeer specifiek islamitische migratie goed. Er was migratie vanuit diverse landen, waaronder Spanje, Italie, Turkije, Marokko. Dat is alles behalve pro-islamitische migratie zijn.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173482560
quote:
14s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:35 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Lees de post waarop je reageert eerst maar eens.
Kom gewoon maar eens met concrete voorbeelden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173482587
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Kom gewoon maar eens met concrete voorbeelden.
Hoezo complotten? Genoeg islamisten de migratiestromen zien toejuichen; 'we will be a majority'.
Hoezo complotten? Genoeg islamisten de migratiestromen zien toejuichen; 'we will be a majority'.

Dus hoezo:

quote:

[..]

Noem het beestje bij de naam, de politici in gevestigde partijen die dat ook zeer graag willen zien en ' we will be a majority' roepen.
pi_173482637
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:36 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik hoef er niks van de te maken, want jij hebt het daar zelf over. De partijen die de eerdere stromen hebben goedgekeurd, keurden niet zeer specifiek islamitische migratie goed. Er was migratie vanuit diverse landen, waaronder Spanje, Italie, Turkije, Marokko. Dat is alles behalve pro-islamitische migratie zijn.
Je keurt specifiek islamitische-migratie goed als je specifiek islamitische-migratie toelaat. Het is volkomen, maar dan ook volkomen irrelevant, of men ook andere migratiestromen toeliet. En is het al helemaal irrelevant t.o.v. de grootse islamitische-stromingen van de laatste jaren.
pi_173482660
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:38 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Dus hoezo:

[..]

Even vergeten welke afslag je nam? Van linkse partijen, naar willekeurige Islamisten.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 30 augustus 2017 @ 15:42:15 #296
44131 Chewie
Blame Canada!
pi_173482676
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:20 schreef Elfletterig het volgende:

Al met al schets je een te rooskleurig beeld, hoewel je ironisch genoeg allochtonen dan wel weer van de verzorgingsstaat wilt uitzonderen. Kennelijk zie je dus toch wel in dat er het nodige schort aan hun integratie.
Ik schets mijn beeld na aanleiding van de cijfers uit de bron waar geenstijl hun fakenews bericht uit gedestilleerd heeft en daaruit blijkt dat het met het "omvolken' wel meevalt.

Waar baseer jij je beeld op? Niet op de cijfers want die wil je niet lezen
pi_173482710
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:40 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Je keurt specifiek islamitische-migratie goed als je specifiek islamitische-migratie toelaat. Het is volkomen, maar dan ook volkomen irrelevant, of men ook andere migratiestromen toeliet. En is het al helemaal irrelevant t.o.v. de grootse islamitische-stromingen van de laatste jaren.
Dat lijkt mij zeer relevant. Specifiek Islamitische migratie goedkeuren zou betekenen dat je op islamitische migratie zou aansturen en daar wellicht zelfs op zou selecteren. Er dus zelfs beleid voor zou maken.

De migratie destijds had alleen bar weinig te maken met islamitische migratie. Het was economische migratie. Dat blijkt eigenlijk uit alles wat je maar kan bedenken. Hele documentaires zijn erover gemaakt.
Allah Al Watan Al Malik
pi_173482757
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:41 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Even vergeten welke afslag je nam? Van linkse partijen, naar willekeurige Islamisten.
Ja, via linkse partijen -die om welke reden dan ook (daar zeg ik namelijk niets over) onveranderd blijft in haar houding t.o.v. islamitische-migratie (meer = prima).

Speciaal voor jou anders verwoord: zou een groeiende moslimpopulatie de groei om meer islamitische migranten impliceren? En zou dat bewerkstelligt kunnen worden via bijvoorbeeld een stem op linkse partijen die -om welke reden dan ook- ůůk voorstander zijn van islamitische-migratie.
pi_173482842
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:46 schreef LelijKnap het volgende:

Ja, via linkse partijen -die om welke reden dan ook (daar zeg ik namelijk niets over) onveranderd blijft in haar houding t.o.v. islamitische-migratie (meer = prima).
Er is nog steeds geen islamitische migratie. Dat impliceert immigratie met religieuze doeleinden. Er zijn immigranten uit moslimlanden, dat zijn verschillende dingen. Ten tweede vraag ik om een concreet voorbeeld. Waaruit zou dat blijken? Noem eens namen en rugnummers. En gaat het dan om de houding ten opzichte van islamitische migratie (zoals jij dat noemt) of migratie in het algemeen.

quote:
Speciaal voor jou anders verwoord: zou een groeiende moslimpopulatie de groei om meer islamitische migranten impliceren? En zou dat bewerkstelligt kunnen worden via bijvoorbeeld een stem op linkse partijen die -om welke reden dan ook- ůůk voorstander zijn van islamitische-migratie.
Nogmaals, als je in complotten denkt wel. De moslimpopulatie is dermate klein, dat een politieke invloed zoals jij die hier schetst lachwekkend is.
[/quote]
Allah Al Watan Al Malik
pi_173482844
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij zeer relevant. Specifiek Islamitische migratie goedkeuren zou betekenen dat je op islamitische migratie zou aansturen en daar wellicht zelfs op zou selecteren. Er dus zelfs beleid voor zou maken.

De migratie destijds had alleen bar weinig te maken met islamitische migratie. Het was economische migratie. Dat blijkt eigenlijk uit alles wat je maar kan bedenken. Hele documentaires zijn erover gemaakt.
Het is alleen relevant omdat je een stroman (het is een complot) probeert te weerleggen. Of ze voor islamitische-migratie zijn omdat ze willekeurig zijn t.a.v. het soort migrant of niet: onder de streep vinden ze islamitische-migratie wenselijk/goed/okť. Het bevestigt zichzelf.
pi_173482951
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 15:50 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het is alleen relevant omdat je een stroman (het is een complot) probeert te weerleggen. Of ze voor islamitische-migratie zijn omdat ze willekeurig zijn t.a.v. het soort migrant of niet: onder de streep vinden ze islamitische-migratie wenselijk/goed/okť. Het bevestigt zichzelf.
Een complot valt moeilijk te weerleggen, zeker als het hersenspinsels zijn. Ze vinden migratie okť, dat is het antwoord. Het onderscheid wat jij maakt is wat dat betreft vrij labiel als je het mij vraagt. Er is geen enkele partij in Nederland die specifiek voor Islamitische migratie pleit.
Allah Al Watan Al Malik
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')