abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173450746
Ik vind het erg dat ik op mijn 26e nog nooit heb gevlogen. Ik wil er dringend werk van maken !

Hoeveel maand op voorhand kan je best boeken naar New York bijvoorbeeld?

Wanneer hebben jullie voor het eerst gevlogen?
pi_173451118
Dat kan, ik ken iemand van 35 die nog nooit gevlogen heeft en die eind dit jaar ook naar New York gaat. Hij schijten nu al in zijn broek :D

3 tot 6 maanden van te voren is naar mijn idee het gunstigst. Je moet gewoon de prijzen in de gaten houden en niet gelijk de eerste keer dat je kijkt boeken.
Voor wat foto's, kijk hier
pi_173451249
Alweer dezelfde vraag over tickets naar NY terwijl je daar al vaker antwoord op hebt gehad.

Ik heb voor het eerst gevlogen op mijn 19e

gr

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2017 21:42:55 ]
pi_173451270
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het erg dat ik op mijn 26e nog nooit heb gevlogen. Ik wil er dringend werk van maken !

Hoeveel maand op voorhand kan je best boeken naar New York bijvoorbeeld?

Wanneer hebben jullie voor het eerst gevlogen?
Als het gaat om naar NY te gaan is het een prima manier van vervoer. Gaat het om het vliegen dan kan je beter een wat korter tochtje boeken. Stijgen en landen is nog wel leuk (in het begin) maar voor de rest is vliegen oersaai, ook de eerste keer.

Wil je echt een keer vliegen? Probeer dan een rondvlucht in een klein vliegtuig te vinden. Dat is wel echt leuk.
Ik heb voor het eerst gevlogen dat ik dertig was.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:04:50 #5
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173452041
Mijn oma is 84 en heeft nog nooit gevlogen.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_173452120
Je mist er niets aan hoor, dat vliegen. Al dat gedoe met security op het vliegveld dat steeds erger wordt, die vreselijke tax free winkels waar je uit ellende dan maar flessen sterke drank gaat kopen, die je verdomme niet eens open mag maken, eindeloos wachten aan de gate, met van die naar zittende banken, om dan uren en urenlang in zo'n bedompte muffe stalen kooi opgesloten te worden. Na een tenenkrommende veiligheidsfilm (stort uw vliegtuig neer? Gewoon voorover buigen, blijven glimlachen en je muil houden!) krijg je door nep lachend cabinepersoneel die vaak ook hun beste tijd gehad heeft een nergens naar smakende vliegtuigmaaltijd voorgezet die je alleen nog erger de rufterij geeft. Als je geluk hebt krijg je er een wijntje of biertje bij en als je heel veel geluk hebt krijg je bij de koffie ook nog een borrel. Tegenwoordig moet je daar vet voor bijbetalen, maar doe dat toch maar want je hebt het nodig anders kom je nooit in slaap, met dat teringlawaai van de vliegtuigmotors. En dat kutkind achter je dat constant tegen je stoel aan het schoppen is. Als je dan toch in slaap valt word je wakker met een stijve nek en pijn in je rug; of gewoon doordat de stewardess met zo'n kutwagentje je arm uit de kom ramt. Eindelijk wordt de landing ingezet, en dan denk je: he he, we zijn er, maar dan moet dat vliegtuig nog een half uur taxien. Eindelijk bij de gate staat iedereen als een mongool op, terwijl het altijd nog een tijd duurt voordat de deuren open gaan. En dan ben je eindelijk buiten en mag je nog een tiefuseind lopen naar de douane en de bagageband. Als god je heel goed gezind is heb je binnen een half uur je bagage, je loopt dankbaar naar buiten, waar je keihard getild wordt door een taxichauffeur.

Nee, dan liever de bus of de trein! Of de boot, ook heel fijn. Alles beter dan die vliegende stalen death trap.
pi_173452199
ik heb voor het eerst gevlogen toen ik 3 was.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:30:27 #8
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_173452819
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:10 schreef wielrennerdt het volgende:
ik heb voor het eerst gevlogen toen ik 3 was.
Ik was 8 maanden toen ik voor het eerst vloog.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:35:02 #9
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_173452936
Nooit gevolgen en dit jaar gaan docenten en studenten van mijn studie naar Marokko. :')
Om daar de lokale gebruiken te leren.. :')
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_173453059
Ik moet over 2 weken 15 uur.

Gelukkig wel met een overstap vind 2 keer 6 en een half uur lang zat.
N A P O L I
C A M P A N I A
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:44:34 #11
329970 PandaDrop
Dropetende wegenbouwer
pi_173453138
quote:
13s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:41 schreef Aiciu het volgende:
Ik moet over 2 weken 15 uur.

Gelukkig wel met een overstap vind 2 keer 6 en een half uur lang zat.
En daarna Napels om de fonteinen te beschermen tegen Feyenoord-hooligans??
tong80
Wel een mooie one liner dan.
:T
pi_173453217
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:44 schreef PandaDrop het volgende:

[..]

En daarna Napels om de fonteinen te beschermen tegen Feyenoord-hooligans??
Die mogen niet komen.

Napels zal wel eind oktober worden. Moet ook nog een voetbalshirt kopen voor als mijn neefje geboren wordt.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_173453396
Eerste keer dat ik vloog ben ik er halverwege uitgesprongen....

Ik was toen een jaar of 20.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173453941
Boek zo een static-line cursus voor 450 euro bij een paracentrum in je buurt. Dan maak je acht sprongen van 1200m of zo. Moet je ook elke keer omhoog, sportvliegtuigjes zijn sowieso veel leuker om in te zitten. Deed ik toen ik zestien was. Voor het eerst gevlogen toen ik twaalf was. Eerste lijnvlucht toen ik 24 was. Vond er niet veel aan, het opstijgen is leuk want het gaat zo bruut snel. Voor de rest alles wat Farenji zegt. Beter gewoon camper trippen!
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:40:29 #15
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_173458896
Ik was 15. Amsterdam-New York via Reykjavik. Al heb ik rond die tijd ook nog een keer een vlucht boven Rotterdam gemaakt in zo'n klein vierzittertje. Geen idee meer welke het eerst was.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:41:27 #16
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_173458917
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:07 schreef Farenji het volgende:
Je mist er niets aan hoor, dat vliegen. Al dat gedoe met security op het vliegveld dat steeds erger wordt, die vreselijke tax free winkels waar je uit ellende dan maar flessen sterke drank gaat kopen, die je verdomme niet eens open mag maken, eindeloos wachten aan de gate, met van die naar zittende banken, om dan uren en urenlang in zo'n bedompte muffe stalen kooi opgesloten te worden. Na een tenenkrommende veiligheidsfilm (stort uw vliegtuig neer? Gewoon voorover buigen, blijven glimlachen en je muil houden!) krijg je door nep lachend cabinepersoneel die vaak ook hun beste tijd gehad heeft een nergens naar smakende vliegtuigmaaltijd voorgezet die je alleen nog erger de rufterij geeft. Als je geluk hebt krijg je er een wijntje of biertje bij en als je heel veel geluk hebt krijg je bij de koffie ook nog een borrel. Tegenwoordig moet je daar vet voor bijbetalen, maar doe dat toch maar want je hebt het nodig anders kom je nooit in slaap, met dat teringlawaai van de vliegtuigmotors. En dat kutkind achter je dat constant tegen je stoel aan het schoppen is. Als je dan toch in slaap valt word je wakker met een stijve nek en pijn in je rug; of gewoon doordat de stewardess met zo'n kutwagentje je arm uit de kom ramt. Eindelijk wordt de landing ingezet, en dan denk je: he he, we zijn er, maar dan moet dat vliegtuig nog een half uur taxien. Eindelijk bij de gate staat iedereen als een mongool op, terwijl het altijd nog een tijd duurt voordat de deuren open gaan. En dan ben je eindelijk buiten en mag je nog een tiefuseind lopen naar de douane en de bagageband. Als god je heel goed gezind is heb je binnen een half uur je bagage, je loopt dankbaar naar buiten, waar je keihard getild wordt door een taxichauffeur.

Nee, dan liever de bus of de trein! Of de boot, ook heel fijn. Alles beter dan die vliegende stalen death trap.
Puike samenvatting wel.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:30:42 #17
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173459754
Als klein kind naar Londen gevlogen, maar kan me daar niks van herinneren. Eerste keer dat ik me kan herinneren...was ik 21 denk ik. Ook weer naar Londen. Daarna werden de reizen steeds langer.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:32:17 #18
334810 Knal_Erwt
Doet pang op de grond
pi_173459778
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:07 schreef Farenji het volgende:
Je mist er niets aan hoor, dat vliegen. Al dat gedoe met security op het vliegveld dat steeds erger wordt, die vreselijke tax free winkels waar je uit ellende dan maar flessen sterke drank gaat kopen, die je verdomme niet eens open mag maken, eindeloos wachten aan de gate, met van die naar zittende banken, om dan uren en urenlang in zo'n bedompte muffe stalen kooi opgesloten te worden. Na een tenenkrommende veiligheidsfilm (stort uw vliegtuig neer? Gewoon voorover buigen, blijven glimlachen en je muil houden!) krijg je door nep lachend cabinepersoneel die vaak ook hun beste tijd gehad heeft een nergens naar smakende vliegtuigmaaltijd voorgezet die je alleen nog erger de rufterij geeft. Als je geluk hebt krijg je er een wijntje of biertje bij en als je heel veel geluk hebt krijg je bij de koffie ook nog een borrel. Tegenwoordig moet je daar vet voor bijbetalen, maar doe dat toch maar want je hebt het nodig anders kom je nooit in slaap, met dat teringlawaai van de vliegtuigmotors. En dat kutkind achter je dat constant tegen je stoel aan het schoppen is. Als je dan toch in slaap valt word je wakker met een stijve nek en pijn in je rug; of gewoon doordat de stewardess met zo'n kutwagentje je arm uit de kom ramt. Eindelijk wordt de landing ingezet, en dan denk je: he he, we zijn er, maar dan moet dat vliegtuig nog een half uur taxien. Eindelijk bij de gate staat iedereen als een mongool op, terwijl het altijd nog een tijd duurt voordat de deuren open gaan. En dan ben je eindelijk buiten en mag je nog een tiefuseind lopen naar de douane en de bagageband. Als god je heel goed gezind is heb je binnen een half uur je bagage, je loopt dankbaar naar buiten, waar je keihard getild wordt door een taxichauffeur.

Nee, dan liever de bus of de trein! Of de boot, ook heel fijn. Alles beter dan die vliegende stalen death trap.
Spot on, doe mij de privéjet maar.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 20:09:50 #19
22565 asco
Los in deze tent
pi_173488591
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vind het erg dat ik op mijn 26e nog nooit heb gevlogen. Ik wil er dringend werk van maken !

Hoeveel maand op voorhand kan je best boeken naar New York bijvoorbeeld?

Wanneer hebben jullie voor het eerst gevlogen?
Betaal nooit meer dan 350 euro naar NY buiten het hoogseizoen (juli - augustus) anders heb je te veel betaald. Begin gewoon al te kijken 12 maanden van te voren. Dan zijn nog niet alle prijzen van alle maatschappijen online maar toch vaak al de moeite. Wanneer die ene mooie prijs voorbij komt kan niemand je precies vertellen. Momondo.nl is je vriend.
Succes. :)
(En Las Vegas is veel leuker dan NY maar dit is mijn persoonlijke mening) ;)
pi_173488681
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:09 schreef asco het volgende:

[..]

Betaal nooit meer dan 350 euro naar NY buiten het hoogseizoen (juli - augustus) anders heb je te veel betaald. Begin gewoon al te kijken 12 maanden van te voren. Dan zijn nog niet alle prijzen van alle maatschappijen online maar toch vaak al de moeite. Wanneer die ene mooie prijs voorbij komt kan niemand je precies vertellen. Momondo.nl is je vriend.
Succes. :)
(En Las Vegas is veel leuker dan NY maar dit is mijn persoonlijke mening) ;)
Ik had de grens op 400 gelegd maar 350 kan inderdaad ook nog.
  woensdag 30 augustus 2017 @ 20:15:59 #21
22565 asco
Los in deze tent
pi_173488755
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 20:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Ik had de grens op 400 gelegd maar 350 kan inderdaad ook nog.
Hier zie je al veel aanbiedingen van <300. Maar daar moet je meestal snel bij zijn of er zijn addertjes. Maar altijd de moeite om die site te bekijken als je wil reizen en zeker als het je niet direct uitmaakt waarheen.
https://ticketspy.nl/?s=new+york
  woensdag 30 augustus 2017 @ 20:16:42 #22
22565 asco
Los in deze tent
pi_173488774
.

[ Bericht 99% gewijzigd door asco op 30-08-2017 20:16:53 ]
pi_173489365
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:07 schreef Farenji het volgende:
Je mist er niets aan hoor, dat vliegen. Al dat gedoe met security op het vliegveld dat steeds erger wordt, die vreselijke tax free winkels waar je uit ellende dan maar flessen sterke drank gaat kopen, die je verdomme niet eens open mag maken, eindeloos wachten aan de gate, met van die naar zittende banken, om dan uren en urenlang in zo'n bedompte muffe stalen kooi opgesloten te worden. Na een tenenkrommende veiligheidsfilm (stort uw vliegtuig neer? Gewoon voorover buigen, blijven glimlachen en je muil houden!) krijg je door nep lachend cabinepersoneel die vaak ook hun beste tijd gehad heeft een nergens naar smakende vliegtuigmaaltijd voorgezet die je alleen nog erger de rufterij geeft. Als je geluk hebt krijg je er een wijntje of biertje bij en als je heel veel geluk hebt krijg je bij de koffie ook nog een borrel. Tegenwoordig moet je daar vet voor bijbetalen, maar doe dat toch maar want je hebt het nodig anders kom je nooit in slaap, met dat teringlawaai van de vliegtuigmotors. En dat kutkind achter je dat constant tegen je stoel aan het schoppen is. Als je dan toch in slaap valt word je wakker met een stijve nek en pijn in je rug; of gewoon doordat de stewardess met zo'n kutwagentje je arm uit de kom ramt. Eindelijk wordt de landing ingezet, en dan denk je: he he, we zijn er, maar dan moet dat vliegtuig nog een half uur taxien. Eindelijk bij de gate staat iedereen als een mongool op, terwijl het altijd nog een tijd duurt voordat de deuren open gaan. En dan ben je eindelijk buiten en mag je nog een tiefuseind lopen naar de douane en de bagageband. Als god je heel goed gezind is heb je binnen een half uur je bagage, je loopt dankbaar naar buiten, waar je keihard getild wordt door een taxichauffeur.

Nee, dan liever de bus of de trein! Of de boot, ook heel fijn. Alles beter dan die vliegende stalen death trap.
Ben je ook recent binnen Europa met een Transavia of andere prijsvechter gevlogen?
.
pi_173492102
Pak gewoon een goedkoop Wizzair of Ryanair retourtje.
pi_173492292
De druk op je oren urenlang alsof je door een tunnel gaat met de trein. Je raakt verschrompelt als een garnaal daarboven door het klimaat. De vloer wiebelt een beetje door turbulentie. Je verstaat je medepassagiers niet. En je krijgt onrustige benen door de te kleine zitplaatsen. Have a pleasant flight!
pi_173519725
De reden dat ik een hekel heb aan vliegen is de zelfde waarom ik niet in een achtbaan ga.
Dat weeë gevoel in de maag als ie weer eens een paar meter valt.
De eerste keer al binnen een minuut na het opstijgen als het gas iets dicht gaat.
Wie dit leest is gek
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')