abonnement Unibet Coolblue
pi_173445628




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George R.R. Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden. Inmiddels zijn we aan het genieten van het 6e seizoen.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich in eerste instantie op twee families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.







De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb

SPOILER: Wallpapers door Splodgenessabounds
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Handige links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:54:59 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173445649
Ohh, het maakt niet uit dat ik geen nieuwe opende, het topic zou toch gestolen worden.
Laffe huichelaar
pi_173445681
Thanks voor de kick ass TT!

quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:52 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Oh, ik dacht helemaal niks.
Hij mompelde iets toen ze liepen richt de dragon pit meen ik.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 augustus 2017 @ 18:00:23 #4
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173445732
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:54 schreef timmmmm het volgende:
Ohh, het maakt niet uit dat ik geen nieuwe opende, het topic zou toch gestolen worden.
:')
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_173445746
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:49 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ze doet ook totaal niet ter zake mbt de end game. Waar ze zich dit seizoen op hebben gefocust
Hoezo? Ze is een Greyjoy, net als Theon. Als zij Euron nog mollen heeft Cersei volgend seizoen geen vloot meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Het_Liegebeest op 28-08-2017 18:09:57 ]
pi_173445761
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:00 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Hoezo? Ze is een Greyjoy, net als Theon. Als zij Euron nog mollen zijn heeft Cersei volgend seizoen geen vloot meer.
Hoe de neuk zou Yara euron kunnen mollen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173445770
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hoe de neuk zou Yara euron kunnen mollen?
Dit :D Met die paar sloepjes.
Of Dany moet nog even komen vuurspuwen.
pi_173445919
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

Hoe de neuk zou Yara euron kunnen mollen?
Met een mes door z'n oog?
Speer door z'n keel.
Zwaard door z'n hart.
Ik weet niet, genoeg manieren.

Edti: Dat gezegd hebbende, ik bedenk me net dat Euron vrolijk doorgaat alsof er niets aan de hand is als hij een paar keer gestoken is. Dus ja.., misschien ook niet :')
pi_173445951
Die last minute saves door een third party beginnen wel erg voorspelbaar te worden. Haalt de spanning er een beetje uit.
pi_173446126
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:12 schreef Cockwhale het volgende:
Die last minute saves door een third party beginnen wel erg voorspelbaar te worden. Haalt de spanning er een beetje uit.
Was er een save vandaag?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173446132
Theon had toch wel mooi zijn redeeming momentje deze aflevering. Door die ene Ironborn gast verrot te slaan op het strand van Dragon Stone. Dat een paar schoppen in het kruis hem nu niks deert was wel een grappig moment. Hopelijk krijgen we geen Yara vs de hounds van Ramsey in reverse bij Theon zijn reddingsoperatie. :X
mag het weten
pi_173446150
pi_173446160
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:25 schreef Joosie200 het volgende:
Theon had toch wel mooi zijn redeeming momentje deze aflevering. Door die ene Ironborn gast verrot te slaan op het strand van Dragon Stone. Dat een paar schoppen in het kruis hem nu niks deert was wel een grappig moment. Hopelijk krijgen we geen Yara vs de hounds van Ramsey in reverse bij Theon zijn reddingsoperatie. :X
Ik vond eerder dat jon hem vergeeft redeeming
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173446295
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik vond eerder dat jon hem vergeeft redeeming
Ik dus niet. Alleen het stukje over dat ie niet hoeft te kiezen was wel mooi. Maar Jon was geenszins van plan hem te vergeven laat staan te helpen. Jon liet Theon keihard koud en links liggen (en terecht)
mag het weten
  maandag 28 augustus 2017 @ 18:42:26 #15
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_173446395
Dat was toch ook wel een klassieke grap, iemand in het kruis trappen terwijl die het niet voelt..
In Kill Bill kwam 't nog naar voren.

Ik vroeg me bij die scene met Bran en Sam wel af waarom ze daar nu pas achterkwamen en waarom Bran toen pas "hoorde" dat het kind "Aegon Targaryen" genoemd werd.
HIj was eerder bij die scene en toen hoorde ie het niet?
Bran zei ervoor nog "I remember everything" maar dat huwelijk tussen Rhaegar en Lyana had ie ook nog niet gezien.
Het was zelfs een huwelijk dat bij de Weirwood trees werd uitgevoerd zodat de bomen (en de 3ER) getuigen waren.

Ik weet niet of theoriën ook tussen spoiler tags moeten maar ik heb er ook nog wel een wat betreft 't bitterzoete einde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 augustus 2017 @ 18:44:28 #16
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173446438
Gaat de TT over Rhaegar? Wat een teleurstelling was dat zeg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 28 augustus 2017 @ 18:45:07 #17
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_173446447
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:44 schreef Mani89 het volgende:
Gaat de TT over Rhaegar? Wat een teleurstelling was dat zeg.
The Hound zei 't tegen z'n broer in de Dragonpit.

En ja, 't was wel een teleurstelling, vooral dat Bran 't niet eerder had gezien en er dus al van wist.
't was echt zo'n stukje waarbij de producers dachten "we moeten dit wel even laten zien want kijkers zijn dom en snappen het verhaal anders niet"
Of "Fans verwachten dat we dit laten zien dus we proppen 't er gewoon in".

Probleem is dat de show nu eigenlijk budget tekort komt, om alles te laten zien is er meer tijd en geld nodig.
Doordat in de eerste seizoenen het verhaal nog niet af was en ze de boeken wilden volgen konen ze alles uitgebreidt vertellen.
Nu er nog maar weinig afleverigen zijn en de afleveringen per stuk ook een hoop meer kosten (door oa. CGI en hogere salarissen) moeten ze het verhaal afraffelen en dat is te merken.
Zijlijnen worden afgekapt en ook in de hoofdverhalen worden er snellere routes tot de eindbestemming gemaakt.

Met komende spin-offs zal je dat minder hebben omdat die op complete verhaallijnen gebouwd zijn, die inkt is droog.

[ Bericht 50% gewijzigd door SiGNe op 28-08-2017 18:52:37 ]
pi_173446493
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:44 schreef Mani89 het volgende:
Gaat de TT over Rhaegar? Wat een teleurstelling was dat zeg.
Je had verwacht dat hij er heel anders uit zou zien dan iemand waarmee hij bijna al z'n DNA deelt? :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173446548
Vanmorgen om 5 uur de aflevering gekeken met mijn vrouw.
Jammer dat het afgelopen is dit jaar
Maar vond het een goed seizoen alles bij elkaar
Alleen jammer dat cercei nog leeft
  maandag 28 augustus 2017 @ 18:50:45 #20
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173446554
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:47 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Je had verwacht dat hij er heel anders uit zou zien dan iemand waarmee hij bijna al z'n DNA deelt? :P
Volgens Cersei de mooiste man die ze ooit had gezien, nog veel mooier dan Jamie. The Mountain met een blonde pruik.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173446625
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:50 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Volgens Cersei de mooiste man die ze ooit had gezien, nog veel mooier dan Jamie. The Mountain met een blonde pruik.
Wie heeft de Mountain ooit als mooi omschreven?

Ik had trouwens wel het idee dat Rhaegar een stuk knapper was dan Viserys, maar heel goed hebben we hem niet kunnen bekijken. Een beetje z'n gezicht in de schaduw. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 18:54:37 #22
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_173446642
Ja, er is wel e.e.a. aan te merken op het verhaal dit seizoen. Maar damn, ik vond dit een vette aflevering hoor
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 28 augustus 2017 @ 18:54:49 #23
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173446645
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:53 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Wie heeft de Mountain ooit als mooi omschreven?
Ja, dat bedoel ik dus. Duhhhhhh.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173446655
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:54 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik dus. Duhhhhhh.
Nu snap ik totaal niet wat je bedoelt. Vond je Rhaegar eruit zien als the Mountain? :?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 18:56:27 #25
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173446693
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:55 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Nu snap ik totaal niet wat je bedoelt. Vond je Rhaegar eruit zien als the Mountain? :?
Ja. Cersie mag hem dan misschien de mooiste man van Westeros vinden maar ik zou er echt geen seks mee hebben hoor.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 28 augustus 2017 @ 18:56:40 #26
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173446699
Gewoon MATIG gecast.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 28 augustus 2017 @ 18:57:06 #27
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_173446712
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:47 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Je had verwacht dat hij er heel anders uit zou zien dan iemand waarmee hij bijna al z'n DNA deelt? :P
Ik vond 'm op Viserys lijken.
Ook best logisch aangezien dat z'n broer is.

Maar Berrick zei ook al eerder "you don't look much like him, you must have the looks of your mother"
OK, Berrick dacht dat Ned de vader was en de moeder was 'm onbekend maar 't was wel een duidelijke hint.
pi_173446776
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:56 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ja. Cersie mag hem dan misschien de mooiste man van Westeros vinden maar ik zou er echt geen seks mee hebben hoor.
Je maakt een grapje toch?

Rhaegar:

The Mountain:


Jij kijkt naar deze twee foto's en ziet dezelfde gast, alleen op de bovenste met een pruik op? :?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173446802
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:57 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik vond 'm op Viserys lijken.
Ook best logisch aangezien dat z'n broer is.

Maar Berrick zei ook al eerder "you don't look much like him, you must have the looks of your mother"
OK, Berrick dacht dat Ned de vader was en de moeder was 'm onbekend maar 't was wel een duidelijke hint.
Sowieso schijnen Stark genen dominanter te zijn dan Targaryen genen. Al weet ik niet heel veel over genetica. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:02:53 #30
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173446840
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:44 schreef Mani89 het volgende:
Gaat de TT over Rhaegar? Wat een teleurstelling was dat zeg.
Ik heb ook een totaal ander beeld van hem in mijn hoofd.
Hij had langere haren moeten hebben vind ik.

Iemand in het vorige topic zei terecht dat we te veel op fanart hebben gefocust.

Dit vind ik bijvoorbeeld de beste Rhaegar:
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:05:38 #31
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_173446892
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:59 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Je maakt een grapje toch?

Rhaegar:
[ afbeelding ]
The Mountain:
[ afbeelding ]

Jij kijkt naar deze twee foto's en ziet dezelfde gast, alleen op de bovenste met een pruik op? :?
Hoe kan je de gelijkenis niet zien??
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:02 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Ik heb ook een totaal ander beeld van hem in mijn hoofd.
Hij had langere haren moeten hebben vind ik.

Iemand in het vorige topic zei terecht dat we te veel op fanart hebben gefocust.

Dit vind ik bijvoorbeeld de beste Rhaegar:
[ afbeelding ]
Daar gaat mijn hart wel sneller van kloppen ja.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_173446898
ik ben heel erg benieuwd naar de reactie wanneer Jon erachter komt dat Dany zijn tante is
pi_173446901
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:57 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik vond 'm op Viserys lijken.
Ook best logisch aangezien dat z'n broer is.

En z'n neef. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173446921
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:05 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Hoe kan je de gelijkenis niet zien??

Toen mensen zeiden dat wortels goed zijn voor je ogen, was het niet de bedoeling dat je ze in je ogen zou rammen. :')

Er is werkelijk geen gelijkenis, behalve dat ze allebei twee ogen, een neus en een mond hebben.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:06:56 #35
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173446928
Na het zien van die flashbacks ben ik weer het balen dat er geen spinoff over Roberts Rebellion komt.

Ik zal toch niet de enige zijn die dat wil zien?
Waarom doen ze het niet? Een serie is misschien te lang, maar een film van 2/3 uur is goed haalbaar.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173446972
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:36 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ik dus niet. Alleen het stukje over dat ie niet hoeft te kiezen was wel mooi. Maar Jon was geenszins van plan hem te vergeven laat staan te helpen. Jon liet Theon keihard koud en links liggen (en terecht)
Jon heeft hem vergeven, wat bazel je nou? :')
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:10:14 #37
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173447003
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:08 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Jon heeft hem vergeven, wat bazel je nou? :')
Gedeeltelijk vergeven. :P
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173447033
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:10 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Gedeeltelijk vergeven. :P
Nee, hij heeft Theon vergeven voor alles wat Jon hem kon vergeven. Wat Jon bedoelde is dat Theon ook andere mensen genaaid heeft. Dat kon Jon hem niet vergeven, aangezien Jon daar geen partij in is.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:14:11 #39
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173447090
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:11 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Nee, hij heeft Theon vergeven voor alles wat Jon hem kon vergeven. Wat Jon bedoelde is dat Theon ook andere mensen genaaid heeft. Dat kon Jon hem niet vergeven, aangezien Jon daar geen partij in is.
Dat zou inderdaad kunnen.

Nu hoeft hij alleen nog maar naar dat dorpje te gaan om zich te verontschuldigen voor die twee jongetjes die hij heeft opgehangen. :D
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173447225
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:14 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad kunnen.

Nu hoeft hij alleen nog maar naar dat dorpje te gaan om zich te verontschuldigen voor die twee jongetjes die hij heeft opgehangen. :D
En de dingen die hij als Reek gedaan heeft, al zou je hem dat al aanzienlijk makkelijker kunnen vergeven door te zeggen dat hij dat niet geheel uit vrije wil deed.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:20:40 #41
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_173447254
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:42 schreef SiGNe het volgende:
Dat was toch ook wel een klassieke grap, iemand in het kruis trappen terwijl die het niet voelt..
In Kill Bill kwam 't nog naar voren.

Ik vroeg me bij die scene met Bran en Sam wel af waarom ze daar nu pas achterkwamen en waarom Bran toen pas "hoorde" dat het kind "Aegon Targaryen" genoemd werd.
HIj was eerder bij die scene en toen hoorde ie het niet?
Bran zei ervoor nog "I remember everything" maar dat huwelijk tussen Rhaegar en Lyana had ie ook nog niet gezien.
Het was zelfs een huwelijk dat bij de Weirwood trees werd uitgevoerd zodat de bomen (en de 3ER) getuigen waren.

Ik weet niet of theoriën ook tussen spoiler tags moeten maar ik heb er ook nog wel een wat betreft 't bitterzoete einde:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het juist heel slim gedaan. Uitleg over hoe de gave van Bran werkt plus R&L. Zo als ik het interpreteer werkt zijn gave in real time. Hij is nog niet zo lang de TER dus het is ook onmogelijk om op zijn minst even 8000 jaar geschiedenis in te halen plus alles wat er nu speelt en nog wat gaat komen. Zonder Sam was Jon een Sand geweest want op dat moment was dat voor Bran het hele beeld.

Ja hij heeft eerder gezegd dat hij alles weet maar dat blijkt gewoon niet niet zo te zijn. Dat is ook weer een les die Bran
moet leren.

Zie het als een dataschijf van 25TB zonder files en folders. Als je niet weet waar je moet kijken zul je niet snel relevante data vinden.
And so is the past
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:26:28 #42
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_173447382
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:20 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Vond het juist heel slim gedaan. Uitleg over hoe de gave van Bran werkt plus R&L. Zo als ik het interpreteer werkt zijn gave in real time. Hij is nog niet zo lang de TER dus het is ook onmogelijk om op zijn minst even 8000 jaar geschiedenis in te halen plus alles wat er nu speelt en nog wat gaat komen. Zonder Sam was Jon een Sand geweest want op dat moment was dat voor Bran het hele beeld.

Ja hij heeft eerder gezegd dat hij alles weet maar dat blijkt gewoon niet niet zo te zijn. Dat is ook weer een les die Bran
moet leren.

Zie het als een dataschijf van 25TB zonder files en folders. Als je niet weet waar je moet kijken zul je niet snel relevante data vinden.
Hmm daar zit ook wel wat in ja.. Bran is Google.. voer iets in en je krijgt resultaten terug.
Verklaart 't vertellende verhaal van Bran toen ook wel wat meer, alsof ie tegen Sam vertelde wat ie zag..
Dank voor deze verbeterde kijk op de scene :)
pi_173447430
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:26 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Hmm daar zit ook wel wat in ja.. Bran is Google.. voer iets in en je krijgt resultaten terug.
Verklaart 't vertellende verhaal van Bran toen ook wel wat meer, alsof ie tegen Sam vertelde wat ie zag..
Dank voor deze verbeterde kijk op de scene :)
Hij heeft wel een goede zoekfunctie inderdaad. Toen Sam vroeg of hij naar Rhaegar en Lyanna kon kijken was hij vrij snel daar. (Of we hebben de laadtijd gemist)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173447546
Ik vond de Dragonpit scène toch wel het mooist van allemaal dit seizoen..

Jaime en Brienne
Sandor en Gregor
Tyrion en Pod/Bronn
Tyrion en Cersei
Brienne en Sandor
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:48:01 #45
160961 Evi_90
Met de groeten van Johannes V.
pi_173447943
SamuelAAdams twitterde op maandag 28-08-2017 om 04:26:46 They're going to build a new wall, and the Night King will pay for it. reageer retweet
_O-
Het is patat.
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:48:29 #46
28033 Pek
je moet wat
pi_173447960
Dat Theon momentje :')
Je schopt me in de kloten, maar daar zit helemaal niks hihaho
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:07:47 #47
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173448393
Oke. zwaar kut dat de scriptleaks gewoon 100% in de show gebruikt werden. Je zou toch verwachten dat je minstens voor 50% afwijkt van het script zodat het voor de acteurs een beetje natuurlijk over komt wat er gebeurt én zodat de hecklende leakers geen vrij spel hebben.

Anyway, als ik niet van zombieseries houd is S8 dan wel leuk? Krijgen we een walking dead s8?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:08:33 #48
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173448408
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:32 schreef Poes. het volgende:
Ik vond de Dragonpit scène toch wel het mooist van allemaal dit seizoen..

Jaime en Brienne
Sandor en Gregor
Tyrion en Pod/Bronn
Tyrion en Cersei
Brienne en Sandor
WK awkwardness :@
pi_173448411
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:54 schreef timmmmm het volgende:
Ohh, het maakt niet uit dat ik geen nieuwe opende, het topic zou toch gestolen worden.
MAD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:13:10 #50
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173448513
Net de nieuwe aflevering gezien.

Nou het is me wat zeg. :o
pi_173448529
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:13 schreef beantherio het volgende:
Net de nieuwe aflevering gezien.

Nou het is me wat zeg. :o
Ja nou he.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173448601
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:07 schreef Maanvis het volgende:
Oke. zwaar kut dat de scriptleaks gewoon 100% in de show gebruikt werden. Je zou toch verwachten dat je minstens voor 50% afwijkt van het script zodat het voor de acteurs een beetje natuurlijk over komt wat er gebeurt én zodat de hecklende leakers geen vrij spel hebben.

Anyway, als ik niet van zombieseries houd is S8 dan wel leuk? Krijgen we een walking dead s8?
Ook leuk met al die mensen hier die toevallig alles helemaal goed hebben voorspeld.
pi_173448617
Damnn
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:18:06 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173448650
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ook leuk met al die mensen hier die toevallig alles helemaal goed hebben voorspeld.
Er zijn al sinds dat GoT begonnen is lekken. En die lekken waren allemaal fout. Tot dit seizoen, nu zijn de lekken ineens allemaal echt. Moeten we dan maar stoppen met lekken hier posten omdat ze nu toevallig wel echt zijn (wat we niet konden weten gezien het verleden)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173448652
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:06 schreef Harvest89 het volgende:
Na het zien van die flashbacks ben ik weer het balen dat er geen spinoff over Roberts Rebellion komt.

Ik zal toch niet de enige zijn die dat wil zien?
Waarom doen ze het niet? Een serie is misschien te lang, maar een film van 2/3 uur is goed haalbaar.
Waar komt er dan een spin-off van?

Persoonlijk zou ik wel 't verhaal van Aegon IV Targaryen, zijn Great Bastards en de Blackfyre Rebellion tegen zijn zoon graag willen zien.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:18:35 #56
28033 Pek
je moet wat
pi_173448666
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:14 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ja nou he.
Manmanman :{
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:18:44 #57
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_173448672
LF is eindelijk dood :) Wel mooi hoe Arya hem zonder met haar ogen te knipperen de keel doorsneed. Dat is echt een harde chick :)
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_173448691
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er zijn al sinds dat GoT begonnen is lekken. En die lekken waren allemaal fout. Tot dit seizoen, nu zijn de lekken ineens allemaal echt. Moeten we dan maar stoppen met lekken hier posten omdat ze nu toevallig wel echt zijn (wat we niet konden weten gezien het verleden)
Dat zeg ik helemaal nergens?
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:19:40 #59
28033 Pek
je moet wat
pi_173448700
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:18 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Er zijn al sinds dat GoT begonnen is lekken. En die lekken waren allemaal fout. Tot dit seizoen, nu zijn de lekken ineens allemaal echt. Moeten we dan maar stoppen met lekken hier posten omdat ze nu toevallig wel echt zijn (wat we niet konden weten gezien het verleden)
Wat een lul ben jij, ongelooflijk
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_173448707
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:18 schreef PalmRoyale het volgende:
LF is eindelijk dood :) Wel mooi hoe Arya hem zonder met haar ogen te knipperen de keel doorsneed. Dat is echt een harde chick :)
ja echt vet cool

echt totaal niet gewoon lui schrijfwerk om één van de beste plotters uit ASOIAF zo zijn graf in te schrijven
pi_173448734
of jon die een zombie haalt voor cersei
en daar dan 'toevallig' een draakje van dany achterlaat waardoor ze ineens de wall kunnen slopen

dus als de draken niet over de wall waren gekomen hadden er helemaal geen doden gevallen voorlopig in het zuiden, gezien ze dan geen manier hadden om er door te komen
pi_173448742
D&Dgod
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:21:40 #63
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173448748
Eindelijk die littlefinger dood! En dan ook nog eens via een heerlijk misleidend een-tweetje tussen de stark zusjes. Nice. De rest van de aflevering was ook vet cool uiteraard.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:21:49 #64
28033 Pek
je moet wat
pi_173448753
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:18 schreef PalmRoyale het volgende:
LF is eindelijk dood :) Wel mooi hoe Arya hem zonder met haar ogen te knipperen de keel doorsneed. Dat is echt een harde chick :)
Beste moment ever! :P
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_173448778
quote:
17s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:21 schreef jogy het volgende:
Eindelijk die littlefinger dood! En dan ook nog eens via een heerlijk misleidend een-tweetje tussen de stark zusjes. Nice. De rest van de aflevering was ook vet cool uiteraard.
heerlijk misleidend ja
echt niemand zag dit aankomen

had zo hard verwacht dat Arya en Sansa elkaar de tent uit gingen vechten!
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:23:29 #66
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173448790
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:19 schreef Pek het volgende:

[..]

Wat een lul ben jij, ongelooflijk
echt 210932109387219038 lekken zijn er geweest. die allemaal nep waren.
hoe wisten we nu dat we een echt lek hadden?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Forum Admin maandag 28 augustus 2017 @ 20:23:39 #67
35723 crew  GGMM
pi_173448793
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

heerlijk misleidend ja
echt niemand zag dit aankomen

had zo hard verwacht dat Arya en Sansa elkaar de tent uit gingen vechten!
Jij bent nu sarcastisch.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:23:50 #68
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173448798
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

ja echt vet cool

echt totaal niet gewoon lui schrijfwerk om één van de beste plotters uit ASOIAF zo zijn graf in te schrijven
Meh, het is wel een passend einde voor die gluiperd. Deze keer was hij net ff een stapje te ver gegaan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_173448799
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:21 schreef Typisch het volgende:
of jon die een zombie haalt voor cersei
en daar dan 'toevallig' een draakje van dany achterlaat waardoor ze ineens de wall kunnen slopen

dus als de draken niet over de wall waren gekomen hadden er helemaal geen doden gevallen voorlopig in het zuiden, gezien ze dan geen manier hadden om er door te komen
Dat is een vaker voorkomend thema in fantasy (en andere genres zoals scifi), dat je iets overkomt doordat je te hard probeert om te voorkomen dat je dat overkomt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:24:03 #70
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173448800
quote:
17s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:21 schreef jogy het volgende:
Eindelijk die littlefinger dood! En dan ook nog eens via een heerlijk misleidend een-tweetje tussen de stark zusjes. Nice. De rest van de aflevering was ook vet cool uiteraard.
Wat ben jij een hersenflatulerende hersenflatulerent.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:24:46 #71
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173448822
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

heerlijk misleidend ja
echt niemand zag dit aankomen

had zo hard verwacht dat Arya en Sansa elkaar de tent uit gingen vechten!
Je komt een beetje teleurgesteld over.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:25:10 #72
28033 Pek
je moet wat
pi_173448831
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:24 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat ben jij een hersenflatulerende hersenflatulerent.
Ga dood, druiloor :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_173448837
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:24 schreef jogy het volgende:

[..]

Je komt een beetje teleurgesteld over.
Huh?
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:25:37 #74
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173448847
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:25 schreef Pek het volgende:

[..]

Ga dood, druiloor :')
ach ja, je moet wat
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:25:47 #75
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173448855
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:19 schreef Typisch het volgende:

[..]

ja echt vet cool

echt totaal niet gewoon lui schrijfwerk om één van de beste plotters uit ASOIAF zo zijn graf in te schrijven
Zo'n goeie plotter vond ik het niet want het lag er bij hem vaak wel erg dik op (vooral het gedoe van de laatste paar afleveringen). En heel vaag dat Sansa hem na al z'n bedrog nog vertrouwde en hem niet veel eerder ombracht. Ik vond het trouwens de laatste paar seizoenen wel een interessante maar een heel matig benutte karakter. Maar dat is helaas ook wel "des GOT's".
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:25:58 #76
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173448864
Ik vind het hele Winterfellgedoe dodelijk vermoeiend geweest. Gewoon bedacht omdat ze ook screentime moeten krijgen daar.

Kan iemand mij vertellen waarom ze in vredesnaam dat toneelstukje op zouden voeren dat ze zich zogenaamd tegen elkaar keren? Dat was voor ons bedacht, niet binnen het verhaal. Want het logische zou zijn als je daar achter komt, gewoon meteen de beste man op te laten pakken en te veroordelen in plaats van dat toneelstukje.

Dit had geen enkel doel behalve de kijker 'op het verkeerde been' zetten. En men prikt daar doorheen, daarom vindt vrijwel iedereen het maar kut daar dit seizoen
Laffe huichelaar
  Forum Admin maandag 28 augustus 2017 @ 20:27:01 #77
35723 crew  GGMM
pi_173448886
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het hele Winterfellgedoe dodelijk vermoeiend geweest. Gewoon bedacht omdat ze ook screentime moeten krijgen daar.

Kan iemand mij vertellen waarom ze in vredesnaam dat toneelstukje op zouden voeren dat ze zich zogenaamd tegen elkaar keren? Dat was voor ons bedacht, niet binnen het verhaal. Want het logische zou zijn als je daar achter komt, gewoon meteen de beste man op te laten pakken en te veroordelen in plaats van dat toneelstukje.

Dit had geen enkel doel behalve de kijker 'op het verkeerde been' zetten. En men prikt daar doorheen, daarom vindt vrijwel iedereen het maar kut daar dit seizoen
Goed gezegd :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:27:12 #78
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173448891
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het hele Winterfellgedoe dodelijk vermoeiend geweest. Gewoon bedacht omdat ze ook screentime moeten krijgen daar.

Kan iemand mij vertellen waarom ze in vredesnaam dat toneelstukje op zouden voeren dat ze zich zogenaamd tegen elkaar keren? Dat was voor ons bedacht, niet binnen het verhaal. Want het logische zou zijn als je daar achter komt, gewoon meteen de beste man op te laten pakken en te veroordelen in plaats van dat toneelstukje.

Dit had geen enkel doel behalve de kijker 'op het verkeerde been' zetten. En men prikt daar doorheen, daarom vindt vrijwel iedereen het maar kut daar dit seizoen
Valt me mee dat zoveel mensen dat pas dit seizoen vinden.
Het is al zo vanaf seizoen 5.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173448895
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het hele Winterfellgedoe dodelijk vermoeiend geweest. Gewoon bedacht omdat ze ook screentime moeten krijgen daar.

Kan iemand mij vertellen waarom ze in vredesnaam dat toneelstukje op zouden voeren dat ze zich zogenaamd tegen elkaar keren? Dat was voor ons bedacht, niet binnen het verhaal. Want het logische zou zijn als je daar achter komt, gewoon meteen de beste man op te laten pakken en te veroordelen in plaats van dat toneelstukje.

Dit had geen enkel doel behalve de kijker 'op het verkeerde been' zetten. En men prikt daar doorheen, daarom vindt vrijwel iedereen het maar kut daar dit seizoen
Eens, het voegde weinig toe. Ja ergernis :{
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:28:19 #80
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173448919
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:27 schreef Poes. het volgende:

[..]

Eens, het voegde weinig toe. Ja ergernis :{
Het gaf mij wel voldoening. :9~
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:28:45 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_173448933
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

Huh?
Dat je de sarcasmetags vergeten bent. Maar op zich komt het ook wel over zonder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  Forum Admin maandag 28 augustus 2017 @ 20:29:06 #82
35723 crew  GGMM
pi_173448948
Ik snap trouwens niet; Aegon Targaryen was toch al een zoon van Rhaegar? Heeft hij nu 2 zoons die zo heten? :S
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173448954
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Valt me mee dat zoveel mensen dat pas dit seizoen vinden.
Het is al zo vanaf seizoen 5.
Jij vindt dat alleen omdat er vanaf toen sterke vrouwen in zaten zeker?
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:29:27 #84
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173448961
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:27 schreef GGMM het volgende:

[..]

Goed gezegd :)
Het komt ook zelden voor dat we het oneens zijn, dus je goedkeuring komt niet als een verrassing
Laffe huichelaar
  Forum Admin maandag 28 augustus 2017 @ 20:29:52 #85
35723 crew  GGMM
pi_173448978
quote:
9s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het komt ook zelden voor dat we het oneens zijn, dus je goedkeuring komt niet als een verrassing
Toch weet ik dat je erop zat te wachten. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173448997
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef GGMM het volgende:
Ik snap trouwens niet; Aegon Targaryen was toch al een zoon van Rhaegar? Heeft hij nu 2 zoons die zo heten? :S
Aegon is toch al lang dood??
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:30:51 #87
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_173449014
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef GGMM het volgende:
Ik snap trouwens niet; Aegon Targaryen was toch al een zoon van Rhaegar? Heeft hij nu 2 zoons die zo heten? :S
Beetje apart, ja.
Ik neem aan dat ze het (F)Aegon plot er in probeerden te stoppen op een manier.

quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef Typisch het volgende:

[..]

Jij vindt dat alleen omdat er vanaf toen sterke vrouwen in zaten zeker?
Zat Brienne er niet al veel eerder in?

Het niveau van schrijven is gewoon verschrikkelijk achteruit gegaan na seizoen 4. Prima als je het daar niet mee eens bent.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_173449015
quote:
17s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:21 schreef jogy het volgende:
Eindelijk die littlefinger dood! En dan ook nog eens via een heerlijk misleidend een-tweetje tussen de stark zusjes. Nice. De rest van de aflevering was ook vet cool uiteraard.
Was een leuk stukje idd, vooral omdat even daarvoor het er op leek dat LF Sansa omgepraat had, maar toen Sansa uiteindelijk zich tot LF richtte met de aanklachten... mooi gespeeld hoe hij besefte dat hij de lul was en een mooi einde voor zo'n uitgekookt personage. _O_
  Forum Admin maandag 28 augustus 2017 @ 20:32:02 #89
35723 crew  GGMM
pi_173449044
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:30 schreef Typisch het volgende:

[..]

Aegon is toch al lang dood??
Ja, leuk. Maar 2 zoons hebben die hetzelfde heten is superdebiel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173449045
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Beetje apart, ja.
Ik neem aan dat ze het (F)Aegon plot er in probeerden te stoppen op een manier.

[..]

Zat Brienne er niet al veel eerder in?

Het niveau van schrijven is gewoon verschrikkelijk achteruit gegaan na seizoen 4. Prima als je het daar niet mee eens bent.
Dat komt natuurlijk omdat ze na vier weinig meer met de boeken te maken hadden.
pi_173449048
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef GGMM het volgende:
Ik snap trouwens niet; Aegon Targaryen was toch al een zoon van Rhaegar? Heeft hij nu 2 zoons die zo heten? :S
Nou ja, door die annulment werd die eerste eigenlijk Aegon Waters. ;)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173449063
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:31 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Was een leuk stukje idd, vooral omdat even daarvoor het er op leek dat LF Sansa omgepraat had, maar toen Sansa uiteindelijk zich tot LF richtte met de aanklachten... mooi gespeeld hoe hij besefte dat hij de lul was en een mooi einde voor zo'n uitgekookt personage. _O_
Ja dat was echt bizar goed gedaaan. _O_
  Forum Admin maandag 28 augustus 2017 @ 20:32:51 #93
35723 crew  GGMM
pi_173449077
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:32 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja dat was echt bizar goed gedaaan. _O_
Jij bent nu sarcastisch.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_173449099
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:32 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Nou ja, door die annulment werd die eerste eigenlijk Aegon Waters. ;)
Aegon Snow?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2017 20:33:44 ]
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:33:51 #95
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173449109
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef GGMM het volgende:
Ik snap trouwens niet; Aegon Targaryen was toch al een zoon van Rhaegar? Heeft hij nu 2 zoons die zo heten? :S
Gelukkig heeft ie meer verstand van verzekeren!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:35:04 #96
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173449145
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:31 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Was een leuk stukje idd, vooral omdat even daarvoor het er op leek dat LF Sansa omgepraat had, maar toen Sansa uiteindelijk zich tot LF richtte met de aanklachten... mooi gespeeld hoe hij besefte dat hij de lul was en een mooi einde voor zo'n uitgekookt personage. _O_
Ik vond het zwaar kut. Ik werk in de ICT en ik zei nog wel eens tegen mensen die dik liepen te doen 'had je gezien wat littlefinger zei in GOT. Information is POWER! waarop cersei zei: noooo power is power'.... En nu is die gast dus dood en gaat die quote niet meer op.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173449151
Het beste karakter (naja, ooit) gedood door het slechtste karakter ;( Verder wel een prima aflevering
Nieuw is niet altijd beter.
pi_173449168
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het beste karakter (naja, ooit) gedood door het slechtste karakter ;( Verder wel een prima aflevering
Arya is fucking baas, maar niet in de serie.
pi_173449184
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:35 schreef Typisch het volgende:

[..]

Arya is fucking baas, maar niet in de serie.
Ik vind haar in de boeken ook saai
Nieuw is niet altijd beter.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:36:27 #100
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173449187
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik vind het hele Winterfellgedoe dodelijk vermoeiend geweest. Gewoon bedacht omdat ze ook screentime moeten krijgen daar.

Kan iemand mij vertellen waarom ze in vredesnaam dat toneelstukje op zouden voeren dat ze zich zogenaamd tegen elkaar keren? Dat was voor ons bedacht, niet binnen het verhaal. Want het logische zou zijn als je daar achter komt, gewoon meteen de beste man op te laten pakken en te veroordelen in plaats van dat toneelstukje.

Dit had geen enkel doel behalve de kijker 'op het verkeerde been' zetten. En men prikt daar doorheen, daarom vindt vrijwel iedereen het maar kut daar dit seizoen
Wat mij betreft waren ze gewoon tijd aan het rekken. Als ze Littlefinger meteen hadden opgepakt, had de Vale misschien anders gereageerd. Arya zag dat hij connecties had met bepaalde lords toen ze hem stalkte. Maar als dat de reden van het toneelstukje is, kon dat op zich wel wat beter in beeld gebracht worden. Het had niet eens veel duidelijker hoeven zijn van mij, ik vind het niet erg om op het verkeerde been gezet te worden. Maar had dan ook een paar keer vanaf een afstandje laten zien dat Sansa met diezelfde lords aan het praten was. Desnoods met een sinister muziekje eronder.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:37:00 #101
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_173449193
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:35 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Het beste karakter (naja, ooit) gedood door het slechtste karakter ;( Verder wel een prima aflevering
Ze hadden geen idee wat ze met hem aanmoesten. Hij had net zo goed dood kunnen gaan door de griep in t noorden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:37:34 #102
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173449217
quote:
99s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:33 schreef Typisch het volgende:

[..]

Aegon Snow?
Die bestaat niet. Jon is Aegon Targaryen. De voormalige Aegon Targaryen is met terugwerkende kracht Aegon Waters.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Forum Admin maandag 28 augustus 2017 @ 20:37:43 #103
35723 crew  GGMM
pi_173449221
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:37 schreef oganesson het volgende:

[..]

Ze hadden geen idee wat ze met hem aanmoesten. Hij had net zo goed dood kunnen gaan door de griep in t noorden.
Ja, maar dan hadden Arya en Sansa geen screentime
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:41:15 #104
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173449328
Wel een beetje jammer dat Littlefinger nu opeens dood gaat, die heeft in feite alle gebeurtenissen op gang gezet en van lage geboorte legers en land verkregen, en nu snijden ze hem de keel door :?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:41:31 #105
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173449332
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:37 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ja, maar dan hadden Arya en Sansa geen screentime
Je bent gewoon jaloers omdat jij geen screentime had. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:42:23 #106
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173449358
En trouwens, die Arya is een klein meisje, hoe kan die het fysiek aannemen van een man als Walder Frey?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:42:47 #107
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173449370
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:41 schreef Quotidien het volgende:
Wel een beetje jammer dat Littlefinger nu opeens dood gaat, die heeft in feite alle gebeurtenissen op gang gezet en van lage geboorte legers en land verkregen, en nu snijden ze hem de keel door :?
In een wereld van mensen die elkaar verraden is hij heer en meester, maar in een wereld waarin tegen legers van ondoden word gevochten is hij volkomen nutteloos. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:43:15 #108
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173449381
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:42 schreef Quotidien het volgende:
En trouwens, die Arya is een klein meisje, hoe kan die het fysiek aannemen van een man als Walder Frey?
Magie.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:46:10 #109
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173449468
Je merkt ook echt dat nu alle beslissingen die worden gemaakt puur in dienst zijn van het plot, en helemaal niet meer in overeenstemming is met de personages die 6 seizoenen lang zijn opgebouwd. Die Cersei ( :9~ ) is een psychopaat en wilt iedereen dood hebben, en als die Tyrion dan binnen komt lopen (de persoon die ze het meest haat), laat ze die vrolijk weer naar buiten lopen?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_173449473
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:42 schreef Quotidien het volgende:
En trouwens, die Arya is een klein meisje, hoe kan die het fysiek aannemen van een man als Walder Frey?
:')
heb jij wel op zitten letten?
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:46:41 #111
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173449484
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:42 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

In een wereld van mensen die elkaar verraden is hij heer en meester, maar in een wereld waarin tegen legers van ondoden word gevochten is hij volkomen nutteloos. :P
Goed punt. Het heeft niet zoveel zin meer om te plotten want iedereen is toch fucked.
pi_173449487
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:46 schreef Quotidien het volgende:
Je merkt ook echt dat nu alle beslissingen die worden gemaakt puur in dienst zijn van het plot, en helemaal niet meer in overeenstemming is met de personages die 6 seizoenen lang zijn opgebouwd. Die Cersei ( :9~ ) is een psychopaat en wilt iedereen dood hebben, en als die Tyrion dan binnen komt lopen (de persoon die ze het meest haat), laat ze die vrolijk weer naar buiten lopen?
om dany zand in de ogen te strooien natuurlijk
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:47:11 #113
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173449506
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

:')
heb jij wel op zitten letten?
Ja.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:49:12 #114
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173449574
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:46 schreef beantherio het volgende:

[..]

Goed punt. Het heeft niet zoveel zin meer om te plotten want iedereen is toch fucked.
En het is nogal lastig om deals te sluiten met White Walkers. Al was het maar omdat ze tot nu toe aan de andere kant van de Wall zaten.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:51:08 #115
28033 Pek
je moet wat
pi_173449628
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:42 schreef Quotidien het volgende:
En trouwens, die Arya is een klein meisje, hoe kan die het fysiek aannemen van een man als Walder Frey?
Je moet het nog maar eens kijken want je snapt er duidelijk niks van :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:52:00 #116
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173449650
Op zich zijn die White Walkers zo slecht nog niet, ipv dat ze de grootste draak die helemaal stil staat waar alle belangrijke sleutelfiguren opzitten omleggen, pakken ze de kleinste die ook nog eens vliegt!
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 20:53:23 #117
42184 crew  DaMart
pi_173449684
Toffe aflevering _O_.

Die muur ging wel snel neer met die draak... zeker omdat dat ook magie is. Wel mooi hoe Sansa en Arya Littlefinger terechtstelden.

Jon die te eerlijk is tegen Cersei, maar die had hen anders waarschijnlijk ook gewoon verraden, dus op zich maakte het niks uit. Toen Tyrion alleen met haar wilde praten, had ik even hoop dat hij haar zou vermoorden, maar helaas... -O-.

En nu weer tot volgend jaar wachten (als we mazzel hebben)... volgende aflevering duurt nu al te lang :{w.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:54:09 #118
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_173449706
Dus Jon heeft nu seks gehad me z'n tante?
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:54:40 #119
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173449719
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:54 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Dus Jon heeft nu seks gehad me z'n tante?
En nicht.

Edit: En achternicht geloof ik ook. De Targaryen stamboom is raar.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:56:22 #120
425256 broodnodig.brood.nodig.
ongeveer twee keer de helft
pi_173449756
vetklep
pi_173449771
Was wel apart om de EP in de bios op een enorme scherm te zien. Wat kleinere detail vallen meer op uiteraard. De halve zaal zat te klappen toen LF er aan ging. Stoorde me er wel enigszins aan dat sommigen om de kleinste grapjes hard op moesten lachen. Was wel mooi de wall neer te zien gaan met het gedonder van de speakers erbij, maar ik zou er niet voor kiezen elke EP met publiek te bekijken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:57:01 #122
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173449775
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:51 schreef Pek het volgende:

[..]

Je moet het nog maar eens kijken want je snapt er duidelijk niks van :')
Terug gekeken en nee hoor, er valt niks te snappen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:57:41 #123
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173449793
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:56 schreef Slayage het volgende:
Was wel apart om de EP in de bios op een enorme scherm te zien. Wat kleinere detail vallen meer op uiteraard. De halve zaal zat te klappen toen LF er aan ging. Stoorde me er wel enigszins aan dat sommigen om de kleinste grapjes hard op moesten lachen. Was wel mooi de wall neer te zien gaan met het gedonder van de speakers erbij, maar ik zou er niet voor kiezen elke EP met publiek te bekijken.
Tof. :D

Misschien dat ik dat met de laatste aflevering van de serie ook doe.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173449802
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:54 schreef broodnodig.brood.nodig. het volgende:
Dus Jon heeft nu seks gehad me z'n tante?
Daar leek het wel enigszins op.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173449803
Uitstekende slotaflevering! Al met al weer een prima seizoen. Je merkt wel echt dat het tempo omhoog is gegaan, maar dat is op zich ook geen ramp.
pi_173449821
Ik hoop echt dat er in de boeken een ijsdraak op een andere manier terecht komt bij de Night's King dan Dany die ze gewoon even komt brengen.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 20:59:46 #127
42184 crew  DaMart
pi_173449840
Overigens wel bijzonder dat Bran als three eyed raven alles zegt te weten uit het verleden, maar dat cruciale huwelijk van Rhaegar niet kende.... en Sam blijkbaar toch heeft opgelet toen Gilly voorlas.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_173449884
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:59 schreef DaMart het volgende:
Overigens wel bijzonder dat Bran als three eyed raven alles zegt te weten uit het verleden, maar dat cruciale huwelijk van Rhaegar niet kende.... en Sam blijkbaar toch heeft opgelet toen Gilly voorlas.
Ik denk dat hij alle informatie tot zijn beschikking kan hebben als hij weet waar hij moet kijken ofzo.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:04:20 #129
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173449965
Ik vond wel dat Bran voor zijn doen best veel emotie toonde deze aflevering.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_173449997
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:04 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vond wel dat Bran voor zijn doen best veel emotie toonde deze aflevering.
Ze hebben het bijzonder matig laten zien dat hij nog wat moet wennen aan zijn superpower, ja.
pi_173450012
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:56 schreef Slayage het volgende:
Was wel apart om de EP in de bios op een enorme scherm te zien. Wat kleinere detail vallen meer op uiteraard. De halve zaal zat te klappen toen LF er aan ging. Stoorde me er wel enigszins aan dat sommigen om de kleinste grapjes hard op moesten lachen. Was wel mooi de wall neer te zien gaan met het gedonder van de speakers erbij, maar ik zou er niet voor kiezen elke EP met publiek te bekijken.
Ja, dit is ook mijn ervaring. Ik vond de Cersei, Targaryens en Stark themes wel tof om te horen in de bioscoop. Dat gaf net meer impact dan anders. Maar het publiek wat bij elk ding dat Tyrion zei, de dood van LF etc ging joelen, juichen en klappen.. :|W
mag het weten
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:06:01 #132
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173450022
quote:
16s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:41 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers omdat jij geen screentime had. :P
Meestal wordt het wel opgenomen als hij op je moeder bezig is hoor
Laffe huichelaar
pi_173450053
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, dit is ook mijn ervaring. Ik vond de Cersei, Targaryens en Stark themes wel tof om te horen in de bioscoop. Dat gaf net meer impact dan anders. Maar het publiek wat bij elk ding dat Tyrion zei, de dood van LF etc ging joelen, juichen en klappen.. :|W
Ben ik blij dat ik niet ben gegaan :D Had dit gedoe wel verwacht..
pi_173450059
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, dit is ook mijn ervaring. Ik vond de Cersei, Targaryens en Stark themes wel tof om te horen in de bioscoop. Dat gaf net meer impact dan anders. Maar het publiek wat bij elk ding dat Tyrion zei, de dood van LF etc ging joelen, juichen en klappen.. :|W
Ja jeetje, mensen in de bioscoop die niet precies doen wat jij wil...
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:08:36 #135
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173450100
quote:
9s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:06 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Meestal wordt het wel opgenomen als hij op je moeder bezig is hoor
Hodor.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:09:26 #136
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173450130
En nu weer 2 jaar wachten. -O-
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:10:16 #137
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173450151
quote:
8s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:09 schreef Quotidien het volgende:
En nu weer 2 jaar wachten. -O-
En dan raffelen ze het in 6 afleveringen af. :P
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:11:09 #138
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_173450182
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:10 schreef beantherio het volgende:

[..]

En dan raffelen ze het in 6 afleveringen af. :P
Hopelijk zes films. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:11:18 #139
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173450191
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:10 schreef beantherio het volgende:

[..]

En dan raffelen ze het in 6 afleveringen af. :P
Misschien komt er gewoon één aflevering van 2 uur omdat die acteurs de makers nog verder afpersen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_173450202
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, dit is ook mijn ervaring. Ik vond de Cersei, Targaryens en Stark themes wel tof om te horen in de bioscoop. Dat gaf net meer impact dan anders. Maar het publiek wat bij elk ding dat Tyrion zei, de dood van LF etc ging joelen, juichen en klappen.. :|W
Was idd leuk dat de hele bios de soundtrack draaide IPV alleen in de zaal. Vond het ook vreselijk irritant dat zo veel mensen om die Tyrion grapjes lagen te joelen.

Waar heb jij em gekeken? Ik zat in casterly rock :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:12:50 #141
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173450229
Het einde kan alleen maar tegenvallen denk ik nu. Geen idee hoe je deze serie moet eindigen om er echt voldoening uit te krijgen.
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:12:57 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173450232
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:11 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Misschien komt er gewoon één aflevering van 2 uur omdat die acteurs de makers nog verder afpersen.
De makers de acteurs bedoel je? Als je een bepaald bedrag per aflevering afspreekt en na akkoord zegt HAHAHA DAN MAKEN WE DE AFLEVERINGEN GEWOON LANGER ben je gewoon een lul
Laffe huichelaar
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:13:49 #143
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173450254
Overigens had ik deze aflevering voor het eerst dit seizoen niet het gevoel dat ze het aan het afraffelen waren
Laffe huichelaar
pi_173450261
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja jeetje, mensen in de bioscoop die niet precies doen wat jij wil...
Het was echt ongebruikelijk rumoerig voor een bioscoop voorstelling. Ik Werd ook aangesproken door een Pathé medewerker toen ik een foto had gemaakt van de begin titels overigens. Echt tuig het aanwezige publiek.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173450277
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De makers de acteurs bedoel je? Als je een bepaald bedrag per aflevering afspreekt en na akkoord zegt HAHAHA DAN MAKEN WE DE AFLEVERINGEN GEWOON LANGER ben je gewoon een lul
Ik vind het wel lollig. Ze knippen toch altijd hele scenes eruit, dat doen ze in S8 dan niet.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:14:44 #146
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173450299
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:13 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het was echt ongebruikelijk rumoerig voor een bioscoop voorstelling. Ik Werd ook aangesproken door een Pathé medewerker toen ik een foto had gemaakt van de begin titels overigens. Echt tuig het aanwezige publiek.
Nou ja, jij had blijkbaar moeite je aan de huisregels in de bioscoop te houden, dus zelf ben je ook niet zuiver op de graat he
Laffe huichelaar
pi_173450326
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Overigens had ik deze aflevering voor het eerst dit seizoen niet het gevoel dat ze het aan het afraffelen waren
Er waren eigenlijk dan ook maar twee verhaallijnen en uiteraard de dragon pit scène waar ze heerlijk de tijd voor hebben genomen.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173450347
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:14 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou ja, jij had blijkbaar moeite je aan de huisregels in de bioscoop te houden, dus zelf ben je ook niet zuiver op de graat he
Dat zeg ik toch, tuig!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:17:03 #149
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173450380
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De makers de acteurs bedoel je? Als je een bepaald bedrag per aflevering afspreekt en na akkoord zegt HAHAHA DAN MAKEN WE DE AFLEVERINGEN GEWOON LANGER ben je gewoon een lul
Misschien als het over een klein bedrag gaat, niet 2 miljoen per aflevering.
Alle kijkers zorgen ervoor dat ze in de eerste plaats zo belachelijk veel betaald krijgen, en dan meer gaan vragen zodat kijkers minder afleveringen krijgen? Schande!
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:18:19 #150
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173450425
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, tuig!
Dat is het probleem met dit soort dingen, hier gaan alleen de mensen naar toe die zó fan zijn dat ze niet helemaal juist in het hoofd zijn. GoT-hooligans.

Die gaan zich aan alle kanten misdragen. Je kan je toch niet voorstellen dat je naar een film gaat in de bios en dat men dan gaat joelen?
Laffe huichelaar
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:18:44 #151
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173450439
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:17 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Misschien als het over een klein bedrag gaat, niet 2 miljoen per aflevering.
Alle kijkers zorgen ervoor dat ze in de eerste plaats zo belachelijk veel betaald krijgen, en dan meer gaan vragen zodat kijkers minder afleveringen krijgen? Schande!
Ze hoeven er niet mee akkoord te gaan
Laffe huichelaar
pi_173450448
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:11 schreef Slayage het volgende:

[..]

Was idd leuk dat de hele bios de soundtrack draaide IPV alleen in de zaal. Vond het ook vreselijk irritant dat zo veel mensen om die Tyrion grapjes lagen te joelen.

Waar heb jij em gekeken? Ik zat in casterly rock :p
Oh, dat had ik niet door of ze deden het in het Noorden enkel in de zaal.

In Winterfell :P
mag het weten
pi_173450486
Zou iemand mij een linkje kunnen PM'en? Mijn huisleverancier ligt plat }:|
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:20:15 #154
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173450493
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ze hoeven er niet mee akkoord te gaan
Tuurlijk wel, mochten ze er opeens mee kappen dan krijgen ze allerlei fanboys en gekken op zich af, die acteurs zijn wat mij betreft strafbaar bezig. Ik zeg laat ze maar een jaar of 10 brommen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:20:45 #155
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173450504
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:20 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, mochten ze er opeens mee kappen dan krijgen ze allerlei fanboys en gekken op zich af, die acteurs zijn wat mij betreft strafbaar bezig.
:') _!
Laffe huichelaar
pi_173450531
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat is het probleem met dit soort dingen, hier gaan alleen de mensen naar toe die zó fan zijn dat ze niet helemaal juist in het hoofd zijn. GoT-hooligans.

Die gaan zich aan alle kanten misdragen. Je kan je toch niet voorstellen dat je naar een film gaat in de bios en dat men dan gaat joelen?
Ja klopt de nerd percent was best hoog! Desalniettemin was het wel een leuke ervaring, maar ik zou het niet doen zonder eerste de ep gezien te hebben.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173450540
quote:
8s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:09 schreef Quotidien het volgende:
En nu weer 2 jaar wachten. -O-
Ze beginnen in oktober met filmen, net zoals voor seizoen 7. Dus een release in 2018 is zeker mogelijk, wellicht najaar door langere afleveringen, maar 2019 gaat het zeker niet worden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:22:21 #158
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173450547
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ja klopt de nerd percent was best hoog! Desalniettemin was het wel een leuke ervaring, maar ik zou het niet doen zonder eerste de ep gezien te hebben.
Je bent nu in ieder geval wel een GoT-Ultra, niks mis mee
Laffe huichelaar
pi_173450548
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:07 schreef Poes. het volgende:

[..]

Ben ik blij dat ik niet ben gegaan :D Had dit gedoe wel verwacht..
Daarom keek ik hem vanochtend in alle stilte thuis. Is de verrassing er misschien wel af. Maar ik vond de aflevering te leuk om niet nogmaals op een nog groter scherm te zien.

quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja jeetje, mensen in de bioscoop die niet precies doen wat jij wil...
Bij een doorsnee film als Atomic Blonde, Logan Lucky, Spiderman, Wonder Woman, Pirates heb je een stuk minder omgevingsgeluid anders dan de gebruikelijke *plop* van Grolsch beugels, gekraak en gegraai in chips en popcornbakken.
mag het weten
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:22:48 #160
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173450559
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:22 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ze beginnen in oktober met filmen, net zoals voor seizoen 7. Dus een release in 2018 is zeker mogelijk, wellicht najaar door langere afleveringen, maar 2019 gaat het zeker niet worden.
Ze hebben ergens gezegd 2018/2019.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_173450588
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:22 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ze beginnen in oktober met filmen, net zoals voor seizoen 7. Dus een release in 2018 is zeker mogelijk, wellicht najaar door langere afleveringen, maar 2019 gaat het zeker niet worden.
I hope you're right, maar ze hebben aangegeven dat een 2019 premier e niet uitgesloten is
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173450600
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:22 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je bent nu in ieder geval wel een GoT-Ultra, niks mis mee
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:26:15 #163
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173450649
Waarom draaide the mountain Jaimie eigenlijk niet de nek om? Cersei gaf toch een signaal?
pi_173450659
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:23 schreef Slayage het volgende:

[..]

I hope you're right, maar ze hebben aangegeven dat een 2019 premier e niet uitgesloten is
Klopt, maar ik hoop het ook niet, ik ga echt huilen als het juli 2019 zou worden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:27:48 #165
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173450694
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:26 schreef beantherio het volgende:
Waarom draaide the mountain Jaimie eigenlijk niet de nek om? Cersei gaf toch een signaal?
In films/series zijn mensen telepathisch, daarom zeggen ze ook nooit hallo of doei als ze de telefoon opnemen of ophangen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_173450731
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:26 schreef beantherio het volgende:
Waarom draaide the mountain Jaimie eigenlijk niet de nek om? Cersei gaf toch een signaal?
Misschien was dat de afspraak met de hound 1 knik zwaard trekken en eventueel een tweede knik Jaimie dood. Maar Jaimie called haar blof gelukkig.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:30:02 #167
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173450762
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:29 schreef Slayage het volgende:

[..]

Misschien was dat de afspraak met de hound 1 knik zwaard trekken en eventueel een tweede knik Jaimie dood. Maar Jaimie called haar blof gelukkig.
Jaime wist dat zelfs de mountain zijn plot armour niet kan doorgronden.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:31:50 #168
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173450828
Hoe wist Dany trouwens waar ze heen moest vliegen op Drogon toen de heren omsingeld waren? Zit er een navigatiesysteem in die draak ingebouwd?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_173450855
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:31 schreef Quotidien het volgende:
Hoe wist Dany trouwens waar ze heen moest vliegen op Drogon toen de heren omsingeld waren? Zit er een navigatiesysteem in die draak ingebouwd?
jisss
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173450864
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:31 schreef Quotidien het volgende:
Hoe wist Dany trouwens waar ze heen moest vliegen op Drogon toen de heren omsingeld waren? Zit er een navigatiesysteem in die draak ingebouwd?
Gendry heeft gewoon aanwijzingen gegeven in de brief waar ze het laatst waren.
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:33:57 #171
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_173450891
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:31 schreef Quotidien het volgende:
Hoe wist Dany trouwens waar ze heen moest vliegen op Drogon toen de heren omsingeld waren? Zit er een navigatiesysteem in die draak ingebouwd?
Blauwe tand!
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
pi_173450903
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:33 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Gendry heeft gewoon aanwijzingen gegeven in de brief waar ze het laatst waren.
nee joh, is gewoon de zoveelste plot hole zit nou die crap scenario van de producenten niet goed te praten...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173450984
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:38:57 #174
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173451121
Fuck nu moet ik weer TWD gaan kijken
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_173451154


Jon Stargaryen nieuwe uitrusting voor seizoen 8. Makkelijke Photoshop maar ach :P
mag het weten
pi_173451300
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:22 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Ze beginnen in oktober met filmen, net zoals voor seizoen 7. Dus een release in 2018 is zeker mogelijk, wellicht najaar door langere afleveringen, maar 2019 gaat het zeker niet worden.
Volgens mij wordt er ook 2019 gezegd omdat later in 2018 er op zondag ook American football is en ze niet tegelijkertijd uit willen zenden.
pi_173451344
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:38 schreef Quotidien het volgende:
Fuck nu moet ik weer TWD gaan kijken
nog een paar weekjes voor stranger things :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173451367
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:44 schreef Em31 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt er ook 2019 gezegd omdat later in 2018 er op zondag ook American football is en ze niet tegelijkertijd uit willen zenden.
we are fucked...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173451396
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:51:43 #180
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_173451565
quote:
:D
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_173451584
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:16 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ook leuk met al die mensen hier die toevallig alles helemaal goed hebben voorspeld.
Het was ook allemaal heel ingewikkeld dit seizoen. Totaal geen hints en verwijzingen naar wat er komen ging.

:')
pi_173451618
Jon Targaryen klinkt wel kut.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173451640
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
Jon Targaryen klinkt wel kut.
:')!!!
pi_173451642
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:53 schreef HostiMeister het volgende:
Jon Targaryen klinkt wel kut.
aegon
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173451652
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:45 schreef SiGNe het volgende:

Probleem is dat de show nu eigenlijk budget tekort komt, om alles te laten zien is er meer tijd en geld nodig.
Doordat in de eerste seizoenen het verhaal nog niet af was en ze de boeken wilden volgen konen ze alles uitgebreidt vertellen.
Nu er nog maar weinig afleverigen zijn en de afleveringen per stuk ook een hoop meer kosten (door oa. CGI en hogere salarissen) moeten ze het verhaal afraffelen en dat is te merken.

De kosten stijgen, maar de opbrengsten toch ook? Ze moeten in de laatste seizoenen toch echt veel meer binnen harken dan in tijdens seizoen 1 en 2 dat kan niet anders. Er zijn nu veel meer kijkers , nog afgezien van merchandising

quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:52 schreef Melleyn het volgende:
Nu maar hopen dat er bij het volgende seizoen niet zoveel uitlekt ;(
Gewoon jezelf beheersen en er is niks aan de hand.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_173451658
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

aegon
Hij is geen aegon :{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173451723
is het niet Eggon? Verdomde Engelse accenten
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:56:28 #188
67174 Dos37
Come on Twente
pi_173451739
quote:
Kan altijd nog burgemeester van Baltimore worden
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_173451741
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:54 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hij is geen aegon :{w
mama knows best
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173451764
Wel mooi dat, precies terwijl Bran aan het publiek uit legt wat er aan de hand is, Jon vrolijk z'n nicht ligt te neuken _O-
No amount of money ever bought a second of time.
pi_173451775
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

mama knows best
Ach die is zo lang dood, dat boeit niet meer. #JonSnow4life
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173451788
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel mooi dat, precies terwijl Bran aan het publiek uit legt wat er aan de hand is, Jon vrolijk z'n nicht ligt te neuken _O-
Je bent een Targaryen of niet he :{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173451791
O+ Mophie O+

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173451810
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:57 schreef Slayage het volgende:
O+ Mophie O+

[ afbeelding ]
Wat :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_173451814
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:54 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

De kosten stijgen, maar de opbrengsten toch ook? Ze moeten in de laatste seizoenen toch echt veel meer binnen harken dan in tijdens seizoen 1 en 2 dat kan niet anders. Er zijn nu veel meer kijkers , nog afgezien van merchandising

De inkomsten stijgen juist niet aangezien er weinig betalende abonnees bijkomen. Bij series als Friends en TBBT waar de acteurs ook veel gingen vragen per aflevering kon de zender dat gewoon doorberekenen aan de adverteerder, maar dat kan HBO niet. Bedank alle downloaders maar!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173451815
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel mooi dat, precies terwijl Bran aan het publiek uit legt wat er aan de hand is, Jon vrolijk z'n nicht ligt te neuken _O-
hoezo fucken met het publiek :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173451851
zijn er nog geen recaps gespot? :p
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173451866
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De inkomsten stijgen juist niet aangezien er weinig betalende abonnees bijkomen. Bij series als Friends en TBBT waar de acteurs ook veel gingen vragen per aflevering kon de zender dat gewoon doorberekenen aan de adverteerder, maar dat kan HBO niet. Bedank alle downloaders maar!
:') :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:00:03 #199
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173451874
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:57 schreef Slayage het volgende:
O+ Mophie O+

[ afbeelding ]
Die 2 hadden allang geflayed mogen zijn door Ramsay.
Ze voegen niets toe aan het verhaal van de white walkers.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173451876
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:52 schreef Het_Liegebeest het volgende:

[..]

Het was ook allemaal heel ingewikkeld dit seizoen. Totaal geen hints en verwijzingen naar wat er komen ging.

:')
Als je alles wat gelekt is hier gaat schrijven als voorspelling niet nee :')
pi_173451893
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

:') :')
Tis wel zo sjaak
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:00:46 #202
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_173451906
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De inkomsten stijgen juist niet aangezien er weinig betalende abonnees bijkomen. Bij series als Friends en TBBT waar de acteurs ook veel gingen vragen per aflevering kon de zender dat gewoon doorberekenen aan de adverteerder, maar dat kan HBO niet. Bedank alle downloaders maar!
Nee, bedank Maisie Williams maar.
Als zij niet zo vreselijk slecht in No One land had geacteerd had ik nu nog een abo.
Of vind jij het wel goed om te betalen voor een wereld waarin je 10 messteken in je darmen kunt krijgen en door een strontstloot kunt zwemmen en het kunt overleven?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_173451932
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:00 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tis wel zo sjaak
Onzin. Anders was het ook niet zo populair.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173451996
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:01 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Onzin. Anders was het ook niet zo populair.
Dit slaat weer nergens op. Feit is gewoon dat als iedereen die GoT kijkt ervoor zou betalen ze veel meer inkomsten hadden en ze veel meer afleveringen hadden kunnen maken. Doei JostiMeister.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173452008
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Dit slaat weer nergens op. Feit is gewoon dat als iedereen die GoT kijkt ervoor zou betalen ze veel meer inkomsten hadden en ze veel meer afleveringen hadden kunnen maken. Doei.
Ok Sjaak.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_173452020
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:03 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ok Sjaak.
Domme kneus
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173452028
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Wel mooi dat, precies terwijl Bran aan het publiek uit legt wat er aan de hand is, Jon vrolijk z'n nicht ligt te neuken _O-
Waarom blijft iedereen nicht zeggen. Tis zijn tante. Maakt het niet minder incest of awkward maar toch.. :P
mag het weten
pi_173452043
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:00 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Die 2 hadden allang geflayed mogen zijn door Ramsay.
Ze voegen niets toe aan het verhaal van de white walkers.
ik stel voor om jou te flayen ipv Mophie
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173452047
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Domme kneus
_O- :*
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:05:21 #210
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173452053
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_173452066
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:04 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Waarom blijft iedereen nicht zeggen. Tis zijn tante. Maakt het niet minder incest of awkward maar toch.. :P
Is verwarrend, voor deze aflevering zei iedereen nicht ;(

Kan iemand de familie verhoudingen even uitleggen want ik ben het kwijt.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_173452072
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:57 schreef Slayage het volgende:
O+ Mophie O+

[ afbeelding ]
Strike a pose!
Sophie doet een Michael Jacksonnetje
Maysie een ja wat eigenlijk? _O-
mag het weten
pi_173452073
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:57 schreef Slayage het volgende:
O+ Mophie O+

[ afbeelding ]
Waarom grijpt ze naar haar kruis? Of doet ze MJ na?
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173452085
quote:
_O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173452087
Wat voorspelbaar en best kut eigenlijk.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:06:48 #216
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173452097
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Waar komt er dan een spin-off van?

Persoonlijk zou ik wel 't verhaal van Aegon IV Targaryen, zijn Great Bastards en de Blackfyre Rebellion tegen zijn zoon graag willen zien.
Ze zeiden dat er een spinoff komt van een verhaal/gebeurtenis waar de kijkers bekend mee zijn, maar dat het niet Roberts Rebellion is.

Nadat ik dat hoorde heb ik even een uur in mijn bed liggen huilen. Daarna raapte ik mezelf op en verwacht dat het Dance of Dragons wordt.

Maar nogmaals, ik snap dat Roberts Rebellion misschien iets te saai is om een hele serie van 10 afleveringen mee te vullen.

Maar een film moet toch wel lukken. En ze zullen de kosten wel flink er uithalen als je kijkt hoeveel diehard GOT fans er zijn. Ik blijf hopen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173452111
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:59 schreef Slayage het volgende:
zijn er nog geen recaps gespot? :p
http://imgur.com/a/i5dsO#zE7qkQ0
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_173452113
Zou Beric het overleefd hebben?
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:07:49 #219
211083 Angelof9
I must go first
pi_173452124
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Overigens had ik deze aflevering voor het eerst dit seizoen niet het gevoel dat ze het aan het afraffelen waren
Inderdaad. En LF is eindelijk foetsie. Moet toegeven dat ik ook heb gejuicht, al zat ik niet in de bios
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:08:33 #220
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173452141
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:07 schreef Michie_ het volgende:
Zou Beric het overleefd hebben?
Zou lullig zijn als hij nu dood gaat achter de schermen. :')

The Lord of Light heeft vast een beter/heldhaftiger einde voor hem gepland.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173452150
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:07 schreef Michie_ het volgende:
Zou Beric het overleefd hebben?
Ja, was samen met Tormund in beeld op het laatst. Die gaan ze echt niet beid off-screen dood laten gaan.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:09:02 #222
211083 Angelof9
I must go first
pi_173452157
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:05 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Is verwarrend, voor deze aflevering zei iedereen nicht ;(

Kan iemand de familie verhoudingen even uitleggen want ik ben het kwijt.
Dany's broer is de vader van Jon.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:09:43 #223
211083 Angelof9
I must go first
pi_173452171
Trouwens, was die broer dezelfde acteur als de andere broer van seizoen 1?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:09:43 #224
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_173452172
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De inkomsten stijgen juist niet aangezien er weinig betalende abonnees bijkomen. Bij series als Friends en TBBT waar de acteurs ook veel gingen vragen per aflevering kon de zender dat gewoon doorberekenen aan de adverteerder, maar dat kan HBO niet. Bedank alle downloaders maar!
Ik weet niet hoe het elders is, maar in NL kiest HBO er zelf voor niet beschikbaar te zijn voor mensen die willen betalen door exclusief bij Ziggo te gaan zitten. Dit is eerste seizoen dat ik ongewild onbetaald kijk.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_173452190

De droogheid hiervan laat me niet onberoerd
We privileged few, who won the lottery of birth against all odds, how dare we whine at our inevitable return to that prior state from which the vast majority have never stirred?
pi_173452193
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:56 schreef Slayage het volgende:
Was wel apart om de EP in de bios op een enorme scherm te zien. Wat kleinere detail vallen meer op uiteraard. De halve zaal zat te klappen toen LF er aan ging. Stoorde me er wel enigszins aan dat sommigen om de kleinste grapjes hard op moesten lachen. Was wel mooi de wall neer te zien gaan met het gedonder van de speakers erbij, maar ik zou er niet voor kiezen elke EP met publiek te bekijken.
Je hebt nog 1 jaar om genoeg te verdienen om je eigen bioscoopzaal te bouwen :D
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:10:29 #227
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_173452196
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:09 schreef Angelof9 het volgende:
Trouwens, was die broer dezelfde acteur als de andere broer van seizoen 1?
Alleen dezelfde pruik.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  roze maandag 28 augustus 2017 @ 22:10:42 #228
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173452204
Weer een jaar wachten :'( Even alles hier zo rustig lezen.
Your beauty never ever scared me.
pi_173452208
Blijf het zwaar off-character vinden dat Littlefinger maar een beetje bleef rondhangen in Winterfell.
pi_173452218
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:09 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het elders is, maar in NL kiest HBO er zelf voor niet beschikbaar te zijn voor mensen die willen betalen door exclusief bij Ziggo te gaan zitten. Dit is eerste seizoen dat ik ongewild onbetaald kijk.
zijn er weer issues?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  roze maandag 28 augustus 2017 @ 22:11:16 #231
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173452223
Natuurlijk wel prachtig dat LF eindelijk dood is. _O_
Your beauty never ever scared me.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:11:19 #232
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173452225
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:07 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Inderdaad. En LF is eindelijk foetsie. Moet toegeven dat ik ook heb gejuicht, al zat ik niet in de bios
Ik ben ook wel blij dat hij weg is.
Maar de manier waarop vond ik toch wel onverwacht (positief).

Maar ik zat toch in spanning en shock te kijken hoe hij opeens door zijn knieën zakte, en zich realiseerde dat er geen uitweg meer was.

Erg emotioneel, dat was goed gedaan door de makers.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173452227
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:05 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Is verwarrend, voor deze aflevering zei iedereen nicht ;(

Kan iemand de familie verhoudingen even uitleggen want ik ben het kwijt.
Naja je hebt Dany met haar broers Rhaegar en Viserys. Rhaegar werd door Robert Baratheon verslagen bij de Trident met zijn warhammer. Viserys werd gekroond in seizoen door Khal Drogo en gedood door gesmolten goud.
Rhaegar is getrouwd met Lyanna zoals we gezien hebben. En eerder zagen we dus Jon zijn geboorte.
Dat maakt Rhaegar dus Jon zijn pa, Dany als zus van Rhaegar dus de tante Dany van neefje Jon/Aegon. En ja die twee zagen we in bed.
mag het weten
pi_173452233
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:10 schreef Funzel het volgende:
Blijf het zwaar off-character vinden dat Littlefinger maar een beetje bleef rondhangen in Winterfell.
Verliefd op Sansa en wilde zo de macht in het noorden overnemen om uiteindelijk de Iron Throne voor zich te winnen, niet zo gek dus.
pi_173452248
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:56 schreef Slayage het volgende:
Was wel apart om de EP in de bios op een enorme scherm te zien. Wat kleinere detail vallen meer op uiteraard. De halve zaal zat te klappen toen LF er aan ging. Stoorde me er wel enigszins aan dat sommigen om de kleinste grapjes hard op moesten lachen. Was wel mooi de wall neer te zien gaan met het gedonder van de speakers erbij, maar ik zou er niet voor kiezen elke EP met publiek te bekijken.
Dat is precies de reden waarom ik niet naar de bioscoop ga. :P
Comfortably numb
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:13:12 #236
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173452282
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Verliefd op Sansa en wilde zo de macht in het noorden overnemen om uiteindelijk de Iron Throne voor zich te winnen, niet zo gek dus.
Sansa is altijd zijn zwakke plek geweest.
Veel hebben het al voorspeld vanaf seizoen 3/4. :)
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173452316
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:12 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Dat is precies de reden waarom ik niet naar de bioscoop ga. :P
Over het algemeen valt het hier wel mee. Alleen bij blockbuster releases in de eerste week komt er vervelend volk op af :9 Dan leer je het wel snel af om naar de bios te gaan. Mensen die (af en toe) op de telefoon kijken is wel altijd storend.
pi_173452340
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:13 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Sansa is altijd zijn zwakke plek geweest.
Veel hebben het al voorspeld vanaf seizoen 3/4. :)
Als hij haar niet aan de Boltons had gegeven was het misschien wel gelukt.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:17:20 #239
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173452401
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:15 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Als hij haar niet aan de Boltons had gegeven was het misschien wel gelukt.
Yup.
Grootste fout is ook dat bijna niets af wist van Ramsay Bolton.
Hij wist niet dat die mafklapper nog erger was dan Joffrey.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173452406
:p

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  roze maandag 28 augustus 2017 @ 22:17:36 #241
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173452411
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:11 schreef Joosie200 het volgende:
Dany als zus van Rhaegar dus de tante Dany van neefje Jon/Aegon. En ja die twee zagen we in bed.
En krijgen een kind.. ik zeg het je. Kan allemaal in GoT nml.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 22:17:43 #242
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173452418
quote:
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173452432
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

De inkomsten stijgen juist niet aangezien er weinig betalende abonnees bijkomen. Bij series als Friends en TBBT waar de acteurs ook veel gingen vragen per aflevering kon de zender dat gewoon doorberekenen aan de adverteerder, maar dat kan HBO niet. Bedank alle downloaders maar!
naast downloaders moeten er ook veel meer betalers zijn. Als ik naar mijn groep vrienden kijk, eerste seizoenen keek maar een enkele fan van de boeken, nu kijkt 80% en de helft daarvan betaalt netjes.
"Ow, my schnoz! My punim! My pupik! My genechtagazoink!"
pi_173452439
Waarom stond tyrion zo te dammelen voor die deur van aegon en dany? Wat maakt hem dat uit?
  roze maandag 28 augustus 2017 @ 22:18:49 #245
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173452454
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom stond tyrion zo te dammelen voor die deur van aegon en dany? Wat maakt hem dat uit?
Ja dit vroeg ik mij ook af. Maar ik kwam zelf tot de conclusie dat hij Dany wel wou doen.
Your beauty never ever scared me.
pi_173452478
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom stond tyrion zo te dammelen voor die deur van aegon en dany? Wat maakt hem dat uit?
werk en prive mixen is nooit wenselijk
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:19:53 #247
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_173452484
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom stond tyrion zo te dammelen voor die deur van aegon en dany? Wat maakt hem dat uit?
Hij wilde een triootje?
pi_173452491
Is de kans op een Dwerg groter bij incest?
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:20:03 #249
211083 Angelof9
I must go first
pi_173452495
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom stond tyrion zo te dammelen voor die deur van aegon en dany? Wat maakt hem dat uit?
Vroeg ik me ook af
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_173452500
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja dit vroeg ik mij ook af. Maar ik kwam zelf tot de conclusie dat hij Dany wel wou doen.
_O-
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173452504
quote:
Clegane en Brienne :') _O-
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:20:31 #252
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_173452511
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:17 schreef Amarantha het volgende:

[..]

En krijgen een kind.. ik zeg het je. Kan allemaal in GoT nml.
Precies, ze heeft al tig keer gezegd dat ze geen kinderen kan krijgen... Jon trok die bewering van die heks in twijfel en volgend seizoen is er een baby. ^O^
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:20:32 #253
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173452515
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:17 schreef Slayage het volgende:
:p

[ afbeelding ]
Sam: "Hell no, just spy on them when they are fucking, and jerk yourself off on it".
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  roze maandag 28 augustus 2017 @ 22:20:40 #254
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173452517
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:20 schreef Slayage het volgende:

[..]

_O-
Niet dan? Echt wel dat die dwerg over haar heen wilt.
Your beauty never ever scared me.
pi_173452519
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:09 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe het elders is, maar in NL kiest HBO er zelf voor niet beschikbaar te zijn voor mensen die willen betalen door exclusief bij Ziggo te gaan zitten. Dit is eerste seizoen dat ik ongewild onbetaald kijk.
Ja dat is ook bullshit natuurlijk al komt deze opzet vooral uit de koker van Ziggo. HBO NL was ook van Ziggo en niet van HBO. Ze mochten de merknaam gebruiken en leasten de tv-rechten.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  roze maandag 28 augustus 2017 @ 22:20:51 #256
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173452523
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:20 schreef Voszje het volgende:

[..]

Precies, ze heeft al tig keer gezegd dat ze geen kinderen kan krijgen... Jon trok die bewering van die heks in twijfel en volgend seizoen is er een baby. ^O^
Ja sowieso.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:20:54 #257
211083 Angelof9
I must go first
pi_173452524
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

naast downloaders moeten er ook veel meer betalers zijn. Als ik naar mijn groep vrienden kijk, eerste seizoenen keek maar een enkele fan van de boeken, nu kijkt 80% en de helft daarvan betaalt netjes.
Ik heb geen Ziggo, dus betalend kijken is niet mogelijk. Ik koop wel altijd de blurays.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_173452543
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:13 schreef timmmmm het volgende:
Overigens had ik deze aflevering voor het eerst dit seizoen niet het gevoel dat ze het aan het afraffelen waren
Inderdaad ja. Heel ander tempo.
pi_173452553
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:18 schreef Rianne84 het volgende:
Waarom stond tyrion zo te dammelen voor die deur van aegon en dany? Wat maakt hem dat uit?
Ik vermoed dat hij het geheim al wist en zo zijn eigen redenen heeft om het te laten gebeuren.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_173452560
Toch wel lekker, een Baelish die smeekt om z'n leven.
  roze maandag 28 augustus 2017 @ 22:22:14 #261
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173452561
Maar uh spuugt die draak nou vuur of wat is dat?
Your beauty never ever scared me.
  roze maandag 28 augustus 2017 @ 22:22:48 #262
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173452582
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:21 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Ik vermoed dat hij het geheim al wist en zo zijn eigen redenen heeft om het te laten gebeuren.
Ja ik dacht ook nog mss weet hij het... maar hoe dan? :S
Your beauty never ever scared me.
pi_173452583
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:20 schreef Voszje het volgende:

[..]

Precies, ze heeft al tig keer gezegd dat ze geen kinderen kan krijgen... Jon trok die bewering van die heks in twijfel en volgend seizoen is er een baby. ^O^
Dat ze geen kinderen kon krijgen was ook de conclusie van Dany zelf, op basis van wat de heks zei. Dat ze nooit meer kinderen kon krijgen stond niet vast, bij Daario misschien geluk gehad of hij was gewoon impotent ;)
pi_173452606
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:20 schreef Voszje het volgende:

[..]

Precies, ze heeft al tig keer gezegd dat ze geen kinderen kan krijgen... Jon trok die bewering van die heks in twijfel en volgend seizoen is er een baby. ^O^
jaimie zei dat the dead in drie weken bij kingslanding konden zijn als ze niet gestopt zouden worden meen ik.
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:20 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Niet dan? Echt wel dat die dwerg over haar heen wilt.
elke gezonde hetero wil wel over haar heen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173452607
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:17 schreef Amarantha het volgende:

[..]

En krijgen een kind.. ik zeg het je. Kan allemaal in GoT nml.
Jup. Wil de gezichten weleens zien van Jon/Aegon en Dany als die raaf met info van Bran uit Winterfell White harbour bereikt. Want op een schip een brief afleveren lijkt mij nogal lastig als raaf.
mag het weten
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:23:24 #266
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_173452612
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:22 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat ze geen kinderen kon krijgen was ook de conclusie van Dany zelf, op basis van wat de heks zei. Dat ze nooit meer kinderen kon krijgen stond niet vast, bij Daario misschien geluk gehad of hij was gewoon impotent ;)
Dan luisterde ik niet goed. :P
pi_173452616
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar uh spuugt die draak nou vuur of wat is dat?
magic
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173452635
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar uh spuugt die draak nou vuur of wat is dat?
Tis koudvuur dus t geeft niet
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_173452637
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:22 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja ik dacht ook nog mss weet hij het... maar hoe dan? :S
De vogeltjes van dinges zou mijn beste gok zijn. Information is power is een beetje Tyrion z'n motto.
No amount of money ever bought a second of time.
  roze maandag 28 augustus 2017 @ 22:24:40 #270
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173452657
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:24 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

De vogeltjes van dinges zou mijn beste gok zijn. Information is power is een beetje Tyrion z'n motto.
Toch vond ik hem meer kijken van 'kut daar moest mijn pik in'.
Your beauty never ever scared me.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:24:48 #271
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173452660
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:22 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja ik dacht ook nog mss weet hij het... maar hoe dan? :S
Volgens mij wist LF het ook. Of hij had zijn bedenkingen of Jon wel echt van Ned was.
Er is een scene in seizoen 5 of 6 waarin LF een gesprek heeft met Sansa over Lyanna Stark.

Iedereen die Ned kende vond het enorm raar dat hij zogenaamd vreemdgegaan was.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:25:00 #272
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_173452670
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:24 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Toch vond ik hem meer kijken van 'kut daar moest mijn pik in'.
Ik dacht hetzelfde :')
pi_173452675
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:20 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Ik heb geen Ziggo, dus betalend kijken is niet mogelijk. Ik koop wel altijd de blurays.
jip ik ook, een abbo ziggo hoef ik niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173452688
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:24 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Toch vond ik hem meer kijken van 'kut daar moest mijn pik in'.
Ja maar zo denkt letterlijk de hele mannelijke cast van GoT dus... :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_173452689
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:20 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Sam: "Hell no, just spy on them when they are fucking, and jerk yourself off on it".
smerig dude
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173452714
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:24 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Toch vond ik hem meer kijken van 'kut daar moest mijn pik in'.
ik heb tyrion geen moment betrapt dat hij zat te geilen op dany
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173452719
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:20 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Ja sowieso.
Plus wat die heks nog meer zei. Only death can pay for life. Vyserion is nu dood en terug als wightdraak, dat laat ruimte open voor een nieuw leven. Verwacht wel dat ze die scène met de heks nog erin monteren in seizoen 8 als de baby geboren gaat worden.
mag het weten
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:26:54 #278
211083 Angelof9
I must go first
pi_173452724
Die Golden Company waar Cersei het over heeft, zijn dat niet Daario en co.? Die staan toch al aan Dany's kant?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  roze maandag 28 augustus 2017 @ 22:26:59 #279
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173452726
Dus volgend jaar nog 6 afleveringen (toch?) en dan is het GoT verhaal voorbij. Dacht echt even dat Jaime eraan ging. ;(
Your beauty never ever scared me.
pi_173452734
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Angelof9 het volgende:
Die Golden Company waar Cersei het over heeft, zijn dat niet Daario en co.? Die staan toch al aan Dany's kant?
nee dat zijn de storm crows ofzo
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173452735
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb tyrion geen moment betrapt dat hij zat te geilen op dany
Nee tis keer bewondering. Vraag me af waarvoor die scene was. Misschien zodat er een getuige is van wat zich heeft afgespeeld.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:27:22 #282
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173452738
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Angelof9 het volgende:
Die Golden Company waar Cersei het over heeft, zijn dat niet Daario en co.? Die staan toch al aan Dany's kant?
Daario is van de Second Suns.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:27:56 #283
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173452753
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Joosie200 het volgende:
Plus wat die heks nog meer zei. Only death can pay for life. Vyserion is nu dood en terug als wightdraak, dat laat ruimte open voor een nieuw leven.
Good catch!
Zou goed kunnen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173452756
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Maar uh spuugt die draak nou vuur of wat is dat?
Sommige mensen zeggen blauw vuur, heter dan oranje drakenvuur. Anderen zeggen dermate koude ijsstraal. In elk geval heeft de night king ervoor gezorgd dat Vyserion niet aan zijn eigen vuur dood gaat als wightdraak.
mag het weten
pi_173452757
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Angelof9 het volgende:
Die Golden Company waar Cersei het over heeft, zijn dat niet Daario en co.? Die staan toch al aan Dany's kant?
Nee.
  roze maandag 28 augustus 2017 @ 22:28:20 #286
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_173452765
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:26 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Plus wat die heks nog meer zei. Only death can pay for life. Vyserion is nu dood en terug als wightdraak, dat laat ruimte open voor een nieuw leven. Verwacht wel dat ze die scène met de heks nog erin monteren in seizoen 8 als de baby geboren gaat worden.
Oh nice dat had ik niet zo bedacht.
Your beauty never ever scared me.
pi_173452773
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee tis keer bewondering. Vraag me af waarvoor die scene was. Misschien zodat er een getuige is van wat zich heeft afgespeeld.
ik kan me voorstellen dat tyrion lange termijn denkt en zich beseft dat dany jon geen gezond koppel zou kunnen zijn om de simpele feit dat dany geen kinderen kan krijgen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 22:29:20 #288
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_173452789


Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_173452792
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:27 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Daario is van de Second Suns.
Dus dat gaat betekenen hoop ik een show down tussen golden company VS second sons. Ergo Huisman kan terugkeren in seizoen 8.
mag het weten
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:30:00 #290
211083 Angelof9
I must go first
pi_173452804
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:28 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik kan me voorstellen dat tyrion lange termijn denkt en zich beseft dat dany jon geen gezond koppel zou kunnen zijn om de simpele feit dat dany geen kinderen kan krijgen
Oh ja, hij gaf haar die hele speech over offspring.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_173452808
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:29 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dus dat gaat betekenen hoop ik een show down tussen golden company VS second sons. Ergo Huisman kan terugkeren in seizoen 8.
jisss daar moest ik meteen aan denken iig toen de golden compagnie werd genoemd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173452822
Jon Snow vertelt altijd de waarheid...

pi_173452823
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:30 schreef Angelof9 het volgende:

[..]

Oh ja, hij gaf haar die hele speech over offspring.
en troon opvolging idd
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173452833
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:28 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Oh nice dat had ik niet zo bedacht.
Dany zei ook in de aflevering van vanavond/gisteren weer dat de dood van Vyserion nu helemaal voor niks is geweest omdat Jon geen leugentje om bestwil kon verkondigen. Welnu Jon gaf al aan: sinds wanneer is een heks nu zo'n betrouwbare bron van informatie? Een plus een is twee.
mag het weten
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:31:13 #295
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173452839
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:29 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dus dat gaat betekenen hoop ik een show down tussen golden company VS second sons. Ergo Huisman kan terugkeren in seizoen 8.
Zou erg leuk zijn inderdaad.

Maar dan laat hij Mereen onbeveiligd.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173452889
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_173452895
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:31 schreef Harvest89 het volgende:

[..]

Zou erg leuk zijn inderdaad.

Maar dan laat hij Mereen onbeveiligd.
Ain't nobody got time for that zou ik zeggen nu het de white Walkers en de army of the dead binnen no time in Winterfell zijn volgend seizoen :P

Het geeft iig zowel Cersei nieuwe troepen en Dany ook. Trekt de boel weer in balans.
mag het weten
pi_173452900
Neeeeeeeeeeeee, Lord O+ Baelish O+!

;(
Snif.
Let me see you stripped down to the bone
  Grootste filosoof 2022 maandag 28 augustus 2017 @ 22:33:49 #299
442397 UitStraling
pi_173452903
Ik vond Baelish een interessanter personage dan Jon Snow bijvoorbeeld of dat blonde narcistische prinsesje op de erwt, die Snow zit er alleen maar in zodat giechelmeisjes ook nog GoT kijken :')
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:34:00 #300
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_173452908
quote:
Nice
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_173452922
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:31 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dany zei ook in de aflevering van vanavond/gisteren weer dat de dood van Vyserion nu helemaal voor niks is geweest omdat Jon geen leugentje om bestwil kon verkondigen. Welnu Jon gaf al aan: sinds wanneer is een heks nu zo'n betrouwbare bron van informatie? Een plus een is twee.
deze discussie wordt ook gevoerd op een FB groep van GOT waarin er wordt beweerd dat de heks helemaal niet heeft gezegd dat ze geen kinderen kan krijgen, maar ik kan me dat niet meer voor de geest halen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')