abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173445117
registreer om deze reclame te verbergen
Al enige tijd heb ik goed ontact met een lieve meid. We doen ook alles wat er in een relatie gebruikelijk is.
Echter, ze vertelde dat er iemand zojuist aan haar vroeg hoe het met ons zat. Ze zei dat het nog niet officieel is, omdat ik haar nog niet gevraagd heb. Ze wilt graag namelijk gevraagd worden, wat ze al vaker verteld heeft :).

NP, ik pak het graag wat romantischer aan, dan zo'n doorsnee zinnetje "wil je m'n vriendinnetje worden?". Dan begin ik mij af te vragen hoe dat bij andere Fokkers eigenlijk begonnen is.

Wanneer werd het écht officieel, en hoe ging dat? :)
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:25:33 #2
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_173445126
Zet het op Facebook.
Bedankt Hans.
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:31:58 #3
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_173445232
"goh het voelt zo goed met jou, ik zou niemand anders meer willen"
- "heh wat"
"Nou wat ik zeg, ik vind je zo leuk dat ik niemand anders meer hoef"
- "vind ik ook van jou O+'
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_173445322
Gewoon van Hee kan ik je gewoon m'n vriendin noemen? Lekker simpel.
pi_173445366
Gewoon vragen.
Ik ben incognito..
pi_173445390
Ik was 's avonds naar zijn plek gefietst en toen wilde hij wandelen in een parkje.
Toen we op een bankje zaten zei hij: "ik vind je leuk"
Waarop ik zei dat ik hem leuk vond (en nog steeds vind trouwens)
Zijn reactie was: "Ja, maar meer dan normaal leuk, ik vind je echt leukleuk"
Waarop ik weer zei dat ik dat van hem vond.
Dit ging een tijdje door en toen hadden we een relatie
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:44:28 #7
469793 Puk1234
Just try enjoy life!
pi_173445446
Gewoon met afspreken om te shoppen of zo en haar hand vastpakken onder het lopen en dan vragen aan haar zullen we het vanaf nu officieel noemen.
Haal geen emotie uit je verleden naar het heden, haal alleen kennis op uit het verleden om in het heden te gebruiken om je toekomst positief mee te beďnvloeden.
pi_173446037
We zaten samen op de bank en toen vroeg hij op een beetje een verlegen toon 'wil je mijn vriendinnetje zijn?' O+
pi_173446065
Wij gingen gewoon na een halfjaar ofzo steggelen over wanneer we nu eigenlijk echt wat met elkaar hadden gekregen :')
compact en kleverig.
pi_173446085
Op den duur zei hij tegen een vriend, waar ik bij was: "Wij hebben al een jaar een relatie..." Dus nou ja. Zo. :+

Maar zonder gekheid, dat is gewoon zo gegroeid en geworden. Nooit echt uitgesproken ofzo.
"The best way to cheer yourself is to try to cheer someone else up." - Mark Twain
pi_173446241
14 mei 2010. Toen hadden we een paar keer gedate, maar deze keer zeiden we tegen elkaar dat het voor het echie was.

We hebben iets met de veertiende. 14/11/14 zijn we getrouwd, 14/02/16 was onze zoon geboren.
"To learn who rules over you, simply find out who you are not allowed to criticize" -Voltaire
  maandag 28 augustus 2017 @ 18:41:54 #12
72712 Renesite
Deze exkutmod is geverifieerd
pi_173446385
Stuurde een appje
"Hey, wil je verkering?"
Hij "Euhhh jahoor"
 | <3 Triquester...
HET IS RENÉ MET EEN STREEPJE-OP-DE-LAATSTE-E!!!!
pi_173446390
Ik heb nu werkelijk die vraag niet meer gekregen sinds ik 12 was ofzo. Dat is er toch gewoon ineens?
Al dat moeilijk gedoe :')
pi_173447351
Zij: en toen vroeg die en die of wij nou wat hebben
Ik: en wat zei jij toen?
Zij: ja
Ik: ok. Dan weet ik het ook.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173447554
Hij nam een foto van mij als achtergrond op z'n mobiel.

Toen voelde het toch wel als een relatie. O+
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:16:21 #16
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173448590
Oh, ik nodigde d'r uit om een keertje wat te gaan eten (nadat we elkaar al hadden leren kennen) en op de terugweg kom je dan op dat awkward moment waarop je wil weten of het voor herhaling vatbaar was.

Wat ik niet wist was dat zij toen al verliefd op mij was, dus toen ik dat wilde vragen aan d'r zat ik tegen dat moment aan te hikken, en dat voelde zij aan waarop ze aangaf dat ze ook nog wel een leuk tentje wist om een hapje te eten, en of we daar dan volgend weekend heen gingen :P

Long story short: dat was een kleine 3,5 jaar geleden, afgelopen vrijdag zijn we getrouwd :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173448740
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
Oh, ik nodigde d'r uit om een keertje wat te gaan eten (nadat we elkaar al hadden leren kennen) en op de terugweg kom je dan op dat awkward moment waarop je wil weten of het voor herhaling vatbaar was.

Wat ik niet wist was dat zij toen al verliefd op mij was, dus toen ik dat wilde vragen aan d'r zat ik tegen dat moment aan te hikken, en dat voelde zij aan waarop ze aangaf dat ze ook nog wel een leuk tentje wist om een hapje te eten, en of we daar dan volgend weekend heen gingen :P

Long story short: dat was een kleine 3,5 jaar geleden, afgelopen vrijdag zijn we getrouwd :P
Je maakt mijn dag helemaal goed. Gefeliciteerd :* Dat jullie een heel gelukkig leven samen mogen hebben :* O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:27:40 #18
16180 CoolGuy
pi_173448901
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je maakt mijn dag helemaal goed. Gefeliciteerd :* Dat jullie een heel gelukkig leven samen mogen hebben :* O+
Dank je ;) Ja, dat hoop ik ook O+
pi_173448940
quote:

Gefeliciteerd man!

OT: Hoe het precies gegaan is weet ik ook niet meer, maar het kwam op een gesprekje neer om uit te vogelen of dit nu meer als daten was. Iets van "Dus hebben we nu iets samen?" Was niet echt een big deal ofzo
pi_173452828
quote:
afgelopen vrijdag zijn we getrouwd :P
WIN! ^O^
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173452911
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:24 schreef TourOfData het volgende:
Al enige tijd heb ik goed ontact met een lieve meid. We doen ook alles wat er in een relatie gebruikelijk is.
Echter, ze vertelde dat er iemand zojuist aan haar vroeg hoe het met ons zat. Ze zei dat het nog niet officieel is, omdat ik haar nog niet gevraagd heb. Ze wilt graag namelijk gevraagd worden, wat ze al vaker verteld heeft :).

NP, ik pak het graag wat romantischer aan, dan zo'n doorsnee zinnetje "wil je m'n vriendinnetje worden?". Dan begin ik mij af te vragen hoe dat bij andere Fokkers eigenlijk begonnen is.

Wanneer werd het écht officieel, en hoe ging dat? :)
neee neee neee
stop
je begaat een fout!!

jij vraagt niets!! anders is het net alsof JIJ degene bent die heel graag wilt...

zij is een vrouw.. dus zij moet het vragen.
  maandag 28 augustus 2017 @ 23:03:12 #22
16180 CoolGuy
pi_173453599
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:34 schreef hoechst het volgende:

[..]

neee neee neee
stop
je begaat een fout!!

jij vraagt niets!! anders is het net alsof JIJ degene bent die heel graag wilt...

zij is een vrouw.. dus zij moet het vragen.
Ja, I couldn't care fucking less, ik doe niet aan spelletjes, ik wilde d'r, dat was duidelijk, en ik kreeg d'r. Nu heb ik d'r, dus ik denk dat het wel mee valt met die fouten.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 00:49:55 #23
462779 Befbekje
Likt als nasi..
pi_173455079
Toen haar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in mijn mond zat..

[ Bericht 76% gewijzigd door Godshand op 07-09-2017 19:48:44 (zin verbeterd) ]
AUGUST 15, 2005.. NEVER FORGET!
pi_173455413
Die van mij ging midden op straat door z'n knieën. Heel romantisch allemaal. Maar achteraf een kut relatie.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 07:20:14 #25
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173456093
quote:

Gefeliciteerd!

OT: we waren al een tijdje aan het daten. Mijn moeder had hij al gezien. De dag dat ik ook zijn vader had gezien stelde hij voor om het op FB te zetten. Tada.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox One: Alwayshappyz | Photographer: D610, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, Game of Thrones, Person of Interest, Homeland, Brothers & Sisters, Veronica Mars & many more!
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')