abonnement Unibet Coolblue
pi_173445117
Al enige tijd heb ik goed ontact met een lieve meid. We doen ook alles wat er in een relatie gebruikelijk is.
Echter, ze vertelde dat er iemand zojuist aan haar vroeg hoe het met ons zat. Ze zei dat het nog niet officieel is, omdat ik haar nog niet gevraagd heb. Ze wilt graag namelijk gevraagd worden, wat ze al vaker verteld heeft :).

NP, ik pak het graag wat romantischer aan, dan zo'n doorsnee zinnetje "wil je m'n vriendinnetje worden?". Dan begin ik mij af te vragen hoe dat bij andere Fokkers eigenlijk begonnen is.

Wanneer werd het écht officieel, en hoe ging dat? :)
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:25:33 #2
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_173445126
Zet het op Facebook.
Bedankt Hans.
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:31:58 #3
444350 broccoli.
Here stops reality
pi_173445232
"goh het voelt zo goed met jou, ik zou niemand anders meer willen"
- "heh wat"
"Nou wat ik zeg, ik vind je zo leuk dat ik niemand anders meer hoef"
- "vind ik ook van jou O+'
Giechelend van de pret reed de bus volgeladen met meiden de afgrond in.
pi_173445322
Gewoon van Hee kan ik je gewoon m'n vriendin noemen? Lekker simpel.
pi_173445366
Gewoon vragen.
pi_173445390
Ik was 's avonds naar zijn plek gefietst en toen wilde hij wandelen in een parkje.
Toen we op een bankje zaten zei hij: "ik vind je leuk"
Waarop ik zei dat ik hem leuk vond (en nog steeds vind trouwens)
Zijn reactie was: "Ja, maar meer dan normaal leuk, ik vind je echt leukleuk"
Waarop ik weer zei dat ik dat van hem vond.
Dit ging een tijdje door en toen hadden we een relatie
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 28 augustus 2017 @ 17:44:28 #7
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_173445446
Gewoon met afspreken om te shoppen of zo en haar hand vastpakken onder het lopen en dan vragen aan haar zullen we het vanaf nu officieel noemen.
pi_173446037
We zaten samen op de bank en toen vroeg hij op een beetje een verlegen toon 'wil je mijn vriendinnetje zijn?' O+
pi_173446065
Wij gingen gewoon na een halfjaar ofzo steggelen over wanneer we nu eigenlijk echt wat met elkaar hadden gekregen :')
compact en kleverig.
pi_173446085
Op den duur zei hij tegen een vriend, waar ik bij was: "Wij hebben al een jaar een relatie..." Dus nou ja. Zo. :+

Maar zonder gekheid, dat is gewoon zo gegroeid en geworden. Nooit echt uitgesproken ofzo.
Your opinion of me is none of my business.
pi_173446241
14 mei 2010. Toen hadden we een paar keer gedate, maar deze keer zeiden we tegen elkaar dat het voor het echie was.

We hebben iets met de veertiende. 14/11/14 zijn we getrouwd, 14/02/16 was onze zoon geboren.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 18:41:54 #12
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_173446385
Stuurde een appje
"Hey, wil je verkering?"
Hij "Euhhh jahoor"
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 18:42:11 #13
441859 crew  Lenny77
pi_173446390
Ik heb nu werkelijk die vraag niet meer gekregen sinds ik 12 was ofzo. Dat is er toch gewoon ineens?
Al dat moeilijk gedoe :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_173447351
Zij: en toen vroeg die en die of wij nou wat hebben
Ik: en wat zei jij toen?
Zij: ja
Ik: ok. Dan weet ik het ook.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173447554
Hij nam een foto van mij als achtergrond op z'n mobiel.

Toen voelde het toch wel als een relatie. O+
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 20:16:21 #16
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173448590
Oh, ik nodigde d'r uit om een keertje wat te gaan eten (nadat we elkaar al hadden leren kennen) en op de terugweg kom je dan op dat awkward moment waarop je wil weten of het voor herhaling vatbaar was.

Wat ik niet wist was dat zij toen al verliefd op mij was, dus toen ik dat wilde vragen aan d'r zat ik tegen dat moment aan te hikken, en dat voelde zij aan waarop ze aangaf dat ze ook nog wel een leuk tentje wist om een hapje te eten, en of we daar dan volgend weekend heen gingen :P

Long story short: dat was een kleine 3,5 jaar geleden, afgelopen vrijdag zijn we getrouwd :P
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173448740
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
Oh, ik nodigde d'r uit om een keertje wat te gaan eten (nadat we elkaar al hadden leren kennen) en op de terugweg kom je dan op dat awkward moment waarop je wil weten of het voor herhaling vatbaar was.

Wat ik niet wist was dat zij toen al verliefd op mij was, dus toen ik dat wilde vragen aan d'r zat ik tegen dat moment aan te hikken, en dat voelde zij aan waarop ze aangaf dat ze ook nog wel een leuk tentje wist om een hapje te eten, en of we daar dan volgend weekend heen gingen :P

Long story short: dat was een kleine 3,5 jaar geleden, afgelopen vrijdag zijn we getrouwd :P
Je maakt mijn dag helemaal goed. Gefeliciteerd :* Dat jullie een heel gelukkig leven samen mogen hebben :* O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 20:27:40 #18
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173448901
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Je maakt mijn dag helemaal goed. Gefeliciteerd :* Dat jullie een heel gelukkig leven samen mogen hebben :* O+
Dank je ;) Ja, dat hoop ik ook O+
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173448940
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
Oh, ik nodigde d'r uit om een keertje wat te gaan eten (nadat we elkaar al hadden leren kennen) en op de terugweg kom je dan op dat awkward moment waarop je wil weten of het voor herhaling vatbaar was.

Wat ik niet wist was dat zij toen al verliefd op mij was, dus toen ik dat wilde vragen aan d'r zat ik tegen dat moment aan te hikken, en dat voelde zij aan waarop ze aangaf dat ze ook nog wel een leuk tentje wist om een hapje te eten, en of we daar dan volgend weekend heen gingen :P

Long story short: dat was een kleine 3,5 jaar geleden, afgelopen vrijdag zijn we getrouwd :P
Gefeliciteerd man!

OT: Hoe het precies gegaan is weet ik ook niet meer, maar het kwam op een gesprekje neer om uit te vogelen of dit nu meer als daten was. Iets van "Dus hebben we nu iets samen?" Was niet echt een big deal ofzo
pi_173452828
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
afgelopen vrijdag zijn we getrouwd :P
WIN! ^O^
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173452911
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:24 schreef TourOfData het volgende:
Al enige tijd heb ik goed ontact met een lieve meid. We doen ook alles wat er in een relatie gebruikelijk is.
Echter, ze vertelde dat er iemand zojuist aan haar vroeg hoe het met ons zat. Ze zei dat het nog niet officieel is, omdat ik haar nog niet gevraagd heb. Ze wilt graag namelijk gevraagd worden, wat ze al vaker verteld heeft :).

NP, ik pak het graag wat romantischer aan, dan zo'n doorsnee zinnetje "wil je m'n vriendinnetje worden?". Dan begin ik mij af te vragen hoe dat bij andere Fokkers eigenlijk begonnen is.

Wanneer werd het écht officieel, en hoe ging dat? :)
neee neee neee
stop
je begaat een fout!!

jij vraagt niets!! anders is het net alsof JIJ degene bent die heel graag wilt...

zij is een vrouw.. dus zij moet het vragen.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 23:03:12 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173453599
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:34 schreef hoechst het volgende:

[..]

neee neee neee
stop
je begaat een fout!!

jij vraagt niets!! anders is het net alsof JIJ degene bent die heel graag wilt...

zij is een vrouw.. dus zij moet het vragen.
Ja, I couldn't care fucking less, ik doe niet aan spelletjes, ik wilde d'r, dat was duidelijk, en ik kreeg d'r. Nu heb ik d'r, dus ik denk dat het wel mee valt met die fouten.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173455079
Toen haar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in mijn mond zat..

[ Bericht 76% gewijzigd door Godshand op 07-09-2017 19:48:44 (zin verbeterd) ]
pi_173455413
Die van mij ging midden op straat door z'n knieën. Heel romantisch allemaal. Maar achteraf een kut relatie.
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 07:20:14 #25
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_173456093
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
Oh, ik nodigde d'r uit om een keertje wat te gaan eten (nadat we elkaar al hadden leren kennen) en op de terugweg kom je dan op dat awkward moment waarop je wil weten of het voor herhaling vatbaar was.

Wat ik niet wist was dat zij toen al verliefd op mij was, dus toen ik dat wilde vragen aan d'r zat ik tegen dat moment aan te hikken, en dat voelde zij aan waarop ze aangaf dat ze ook nog wel een leuk tentje wist om een hapje te eten, en of we daar dan volgend weekend heen gingen :P

Long story short: dat was een kleine 3,5 jaar geleden, afgelopen vrijdag zijn we getrouwd :P
Gefeliciteerd!

OT: we waren al een tijdje aan het daten. Mijn moeder had hij al gezien. De dag dat ik ook zijn vader had gezien stelde hij voor om het op FB te zetten. Tada.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_173456098
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
Oh, ik nodigde d'r uit om een keertje wat te gaan eten (nadat we elkaar al hadden leren kennen) en op de terugweg kom je dan op dat awkward moment waarop je wil weten of het voor herhaling vatbaar was.

Wat ik niet wist was dat zij toen al verliefd op mij was, dus toen ik dat wilde vragen aan d'r zat ik tegen dat moment aan te hikken, en dat voelde zij aan waarop ze aangaf dat ze ook nog wel een leuk tentje wist om een hapje te eten, en of we daar dan volgend weekend heen gingen :P

Long story short: dat was een kleine 3,5 jaar geleden, afgelopen vrijdag zijn we getrouwd :P
Van harte gefeliciteerd!
pi_173456232
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 00:49 schreef Befbekje het volgende:
Toen haar pik in mijn mond zat..
What?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_173456243
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 00:49 schreef Befbekje het volgende:
Toen haar pik in mijn mond zat..
Wait, whut?
The machine was called Chronovisor, and could allegedly allow seeing and hearing events from the past.
pi_173457069
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik was 's avonds naar zijn plek gefietst en toen wilde hij wandelen in een parkje.
Toen we op een bankje zaten zei hij: "ik vind je leuk"
Waarop ik zei dat ik hem leuk vond (en nog steeds vind trouwens)
Zijn reactie was: "Ja, maar meer dan normaal leuk, ik vind je echt leukleuk"
Waarop ik weer zei dat ik dat van hem vond.
Dit ging een tijdje door en toen hadden we een relatie
Je weet zeker dat hij niet op mannen valt? :')
pi_173457139
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:03 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, I couldn't care fucking less, ik doe niet aan spelletjes, ik wilde d'r, dat was duidelijk, en ik kreeg d'r. Nu heb ik d'r, dus ik denk dat het wel mee valt met die fouten.
ik spreek je over een paar maanden wel.............
  Vis een optie? dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:42:14 #31
70532 loveli
N
pi_173457160
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
Oh, ik nodigde d'r uit om een keertje wat te gaan eten (nadat we elkaar al hadden leren kennen) en op de terugweg kom je dan op dat awkward moment waarop je wil weten of het voor herhaling vatbaar was.

Wat ik niet wist was dat zij toen al verliefd op mij was, dus toen ik dat wilde vragen aan d'r zat ik tegen dat moment aan te hikken, en dat voelde zij aan waarop ze aangaf dat ze ook nog wel een leuk tentje wist om een hapje te eten, en of we daar dan volgend weekend heen gingen :P

Long story short: dat was een kleine 3,5 jaar geleden, afgelopen vrijdag zijn we getrouwd :P
Goeie topickaap. Gefeliciteerd!
crap in = crap out
pi_173457203
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 09:34 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Je weet zeker dat hij niet op mannen valt? :')
Ja :)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  Moderator dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:59:20 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173457403
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 09:40 schreef hoechst het volgende:

[..]

ik spreek je over een paar maanden wel.............
Ja, dan vertel ik je nog precies hetzelfde.
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:02:28 #34
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173457454
Eigenlijk hebben onze vrienden het gevraagd. Nadat we elkaar in het zwembad tegen waren gekomen en een avondje gerommeld hadden kwamen we de volgende dag samen op een veldje.
Toen vroegen mijn vrienden hebben jullie nu wat, waarop ik weet niet zei. Maar vindt je hem leuk dan vroegen ze toen waarop ik ja zei. Zijn vrienden deden hetzelfde bij hem en toen werden we een soort van bij elkaar gedreven door beider vrienden en waren en we vriendje en vriendinnetje ;)

Echt heel erg puberaal, maar hé, waren dan ook pubers, dat mocht nog toen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173457877
In een club.. op het midden van de dansvloer.

-Wil je verkering met me?
-HE WAT? SORRY IK VERSTA JE NIET..?
-OF JE VERKERING MET ME WIL?!!
-JAAAA TUURLIJK!!

O+

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-08-2017 10:31:23 ]
pi_173461824
Ik vind het altijd zo lullig dat 'vragen', vooral als dan per se de man het moet doen.. Toen ik exclusief wilde zijn met mijn vriend heb ik dat gewoon voorgelegd, hebben we samen (lekker romantisch) Tinder verwijderd en was het daarmee klaar. We vieren ook geen datum ofzo van hoe lang we samen zijn. In het échte samenzijn daar moet je toch in groeien, daar is niet echt een vraag of een datum aan te hangen.
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_173462133
Mijn vriend komt uit Schotland, we hebben elkaar in NL ontmoet. Paar weken daarna ging ik naar vrienden in Schotland en vroeg hij of ik met hem uit eten wilde. Daarvoor sinds onze ontmoeting al veel gebeld en geappt. Etentje was leuk, gekust, de volgende dag vroeg hij of ik snel weer terug zou komen naar Schotland. Na een tijdje heen en weer gereisd te hebben vertelde hij mij dat hij van me hield, nou ja toen ben ik nooit meer weggegaan, want dat gevoel was wederzijds. Nu ongeveer 2 jaar geleden.

We hebben nooit een gesprekje gehad en hij heeft me nooit officieel gevraagd, maar door wat hij me vertelde wist ik dat ik de enige voor hem was ❤
pi_173467593
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Hij nam een foto van mij als achtergrond op z'n mobiel.

Toen voelde het toch wel als een relatie. O+
Ik heb al een tijdje een foto van kristen stewart als achtergrond op m'n tablet, maar ik ben nog steeds single ;(
pi_173469748
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 19:49 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik heb al een tijdje een foto van kristen stewart als achtergrond op m'n tablet, maar ik ben nog steeds single ;(
Is dat jouw type ja?
pi_173473739
Mijn (ex-)vriendje en ik zaten /lagen op de bank, toen hij me vroeg om z'n vriendin te worden. Hij gebruikte echter de woorden : 'wil je op termijn met me trouwen?' een voorschot op een huwelijksaanzoek dus, waar ik het eerlijk gezegd gelijk al benauwd van kreeg, maar dat compleet negeerde omwille van het romantische moment. Een paar weken later was het alweer uit :P
Somebody that I used to know
pi_173473822
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 00:49 schreef Befbekje het volgende:
Toen haar pik in mijn mond zat..
:D
pi_173474588
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Is dat jouw type ja?
Ik vond haar iig wel altijd wat hebben :P maar er zijn zoveel mooie vrouwen joh. Wdb had t vroeger makkelijker geweest. Had je t internet niet, en maar 3 tv zenders. Nu is t echt zo'n sensory overload. Overal leuke vrouwtjes. Lastig om niet afgeleid te raken. Voor je t weet zit je weer op xvideos :')
maargoed, wat daten betreft ben jij denk ik wel meer m'n type dan kristen stewart. ik krijg het bijv ook spaansbenauwd van rooney mara (ooit een boel interviews van haar zitten kijken, echt zo een schatje), zo erg dat ik films met haar mijd omdat ik mezelf dan helemaal verliefd voel raken ( :') ), maar ik weet niet of ik perse zo'n goede match met haar zou zijn qua daten.
pi_173638860
Half jaar later samen tot de conclusie gekomen dat we al iets hadden met terugwerkende kracht. Verder vieren we ons jubileum nooit.
pi_173638912
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wij gingen gewoon na een halfjaar ofzo steggelen over wanneer we nu eigenlijk echt wat met elkaar hadden gekregen :')
Dit. We twijfelden tussen twee data en hebben er uiteindelijk eentje van gekozen.
pi_173640041
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik was 's avonds naar zijn plek gefietst
Hij is een zwerver?
pi_173644395
quote:
0s.gif Op donderdag 7 september 2017 15:36 schreef zovty het volgende:

[..]

Hij is een zwerver?
Ik mis de relevantie van die vraag een beetje..
pi_173646551
quote:
1s.gif Op donderdag 7 se
Houptember 2017 19:37
schreef madam-april het volgende:


[..]

Ik mis de relevantie van die vraag een beetje..
Dit dus...

Probeer een beetje normaal te reageren :s)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173655616
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 07:30 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik vond haar iig wel altijd wat hebben :P maar er zijn zoveel mooie vrouwen joh. Wdb had t vroeger makkelijker geweest. Had je t internet niet, en maar 3 tv zenders. Nu is t echt zo'n sensory overload. Overal leuke vrouwtjes. Lastig om niet afgeleid te raken. Voor je t weet zit je weer op xvideos :')

Yep, vandaag de dag met internet en grote steden is het wel lastig om 'exclusief' te blijven als er zoveel moois rondloopt.
pi_173655770
quote:
1s.gif Op donderdag 7 september 2017 19:37 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ik mis de relevantie van die vraag een beetje..
Iemand z'n "plek".

Wie woont er nou op een "plek"?
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:31:37 #50
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_173657166
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:16 schreef CoolGuy het volgende:
Oh, ik nodigde d'r uit om een keertje wat te gaan eten (nadat we elkaar al hadden leren kennen) en op de terugweg kom je dan op dat awkward moment waarop je wil weten of het voor herhaling vatbaar was.

Wat ik niet wist was dat zij toen al verliefd op mij was, dus toen ik dat wilde vragen aan d'r zat ik tegen dat moment aan te hikken, en dat voelde zij aan waarop ze aangaf dat ze ook nog wel een leuk tentje wist om een hapje te eten, en of we daar dan volgend weekend heen gingen :P

Long story short: dat was een kleine 3,5 jaar geleden, afgelopen vrijdag zijn we getrouwd :P
Gefeliciteerd man :D
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  vrijdag 8 september 2017 @ 13:32:27 #51
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_173657181
Bij mij was het al een maandje of 2 wat konkelfoezen met elkaar, en toen hadden we seks en toen was het wel officieel :')

Nu al weer meer dan een jaar, dus win.
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  Moderator vrijdag 8 september 2017 @ 13:34:56 #52
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_173657225
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:31 schreef Lothiriel het volgende:

[..]

Gefeliciteerd man :D
Thx! :D
Breitling - Instruments for Professionals
pi_173657701
Als jullie vooraf voor een kleine 79,95 even gaan pre-orderen, dan schrijf ik nog weleens een nieuw boek hierover.
pi_173660870
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 september 2017 13:32 schreef Lothiriel het volgende:
Bij mij was het al een maandje of 2 wat konkelfoezen met elkaar, en toen hadden we seks en toen was het wel officieel :')

Nu al weer meer dan een jaar, dus win.
O+ Konkelfoezen O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_173660963
Ik gebruikte precies jouw doorsnee zinnetje _O-
"Two guys destroyed your bike with a crowbar and a bat. One of 'em wasn't me."
pi_173663361
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 12:00 schreef zovty het volgende:

[..]

Iemand z'n "plek".

Wie woont er nou op een "plek"?
Nogmaals ik mis de relevantie van die vraag..
pi_173663557
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 september 2017 11:46 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Yep, vandaag de dag met internet en grote steden is het wel lastig om 'exclusief' te blijven als er zoveel moois rondloopt.
Dat is niet wat ik bedoelde, ik heb totaal geen moeite met loyaliteit en ik vind vreemdgangers walgelijk :P
pi_173670629
Ze wilde wachten, maar we hadden een paar keer gedate, alles kwam verder van twee kanten.

Op 8 december ‘16 stapte we uit het rijksmuseum en pakte ze mij beet: ‘’ wat zijn we nou?’’

En sindsdien 9 maanden gelukkig.
  zaterdag 9 september 2017 @ 09:27:21 #59
365231 Fera
Fire & Blood
pi_173671449
"Maar hebben we nou eigenlijk een relatie of niet?"

"Euh... Weet ik niet."

Dat ging zo een paar keer tot dat hij het 'officieel' aan me vroeg. Niet dat ik daar per se op wachtte, maar we waren ongeveer drie weken aan het daten en ik vond het in eerste instantie nogal vroeg. Maar drie weken is intussen alweer ruim drie jaar. O+
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_173672520
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 september 2017 18:47 schreef madam-april het volgende:

[..]

Nogmaals ik mis de relevantie van die vraag..
Ik vind het een rare manier van uitdrukken en was benieuwd naar een eventuele verklaring.
Maar waarom vindt je relevantie zo belangrijk? Moet alles maar relevant zijn tot iets anders?
  zaterdag 9 september 2017 @ 11:53:42 #61
401689 Steef121
Boomjehuisjebeestje
pi_173672900
Mijn relatie is wel 1000 x opnieuw begonnen, maar het echte begin:

Ik ving op dat ze me leuk vond (ik had dat zelf toentertijd totaal niet door). Ik nam haar mee vervolgens naar een romantisch plekje aan het water. De zonondersgang zette net in. Ik vroeg haar: Vind je mij leuk? Toen zei ze heel verlegen en giechelend bijna: ja. Toen pakte ik haar vol op dr bek en vanaf toen bam relatie.
Op een dag word ik wakker, als een van de koeiossen, grazend in de wei
🐄🌳
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')