abonnement Unibet Coolblue
pi_173441575
Linkdump. Toch cool.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173441601
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:44 schreef minilot het volgende:

[..]
Vanavond, om 19:00 :Y
Althans, in Rotterdam - al zullen de andere Pathé's wel hetzelfde zijn.
Ah ok.

Ik deed gister S07- E4, 5 en 6. En die waren best wel :Y
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173441634
Ik ben halverwerge S04 met mijn rewatch. Ik heb nog steeds geen spoilers over het huidige seizoen gelezen. Ik ben benieuwd of dat zo blijft als de laatste ep blijkbaar zo groots is dat hij in de bios wordt uitgezonden.
Spoilers!
pi_173441817
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben halverwerge S04 met mijn rewatch. Ik heb nog steeds geen spoilers over het huidige seizoen gelezen. Ik ben benieuwd of dat zo blijft als de laatste ep blijkbaar zo groots is dat hij in de bios wordt uitgezonden.
Wij zijn eind juni begonnen bij S01, en eerlijk gezegd ben ik wel wat overvoerd
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173441839
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wij zijn eind juni begonnen bij S01, en eerlijk gezegd ben ik wel wat overvoerd
Da's dan ook wel echt een bizar hoog kijktempo. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_173441854
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:06 schreef minilot het volgende:

[..]

Da's dan ook wel echt een bizar hoog kijktempo. :)
Gisteravond deden we er drie :@
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 14:08:46 #8
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173441866
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:45 schreef minilot het volgende:

[..]

Ja, daar zullen de mensen danig van onder de indruk zijn! :+

'Uitzending' is trouwens wel wat een achterhaald begrip hier, lieve Ludolf. Je zet GoT gewoon aan wanneer je zin hebt: de aflevering is al beschikbaar op HBO :)
Oh ik dacht dat dat maandagavond altijd was, dan is iedereen altijd zo panisch.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173441872
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:08 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat dat maandagavond altijd was, dan is iedereen altijd zo panisch.
Nope door-slotjes-heen-poster. :*
De meeste mensen hier in Nederland kijken 'm op maandagavond pas wegens maandag overdag school of werk :)
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 14:09:34 #10
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173441881
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 13:55 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben halverwerge S04 met mijn rewatch. Ik heb nog steeds geen spoilers over het huidige seizoen gelezen. Ik ben benieuwd of dat zo blijft als de laatste ep blijkbaar zo groots is dat hij in de bios wordt uitgezonden.
Of het wordt onnodig groot gemaakt om meer geld in het laatje te brengen ;)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173441900
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Of het wordt onnodig groot gemaakt om meer geld in het laatje te brengen ;)
Of een hoop mensen vinden het tof om zoiets op een heel grooot scherm te zien en de bios denkt: hee, wij hebben zo'n groot scherm en kunnen daar wel kaartjes voor verkopen.
Meer dan dat is het niet. :)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:13:02 #12
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173441937
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Of het wordt onnodig groot gemaakt om meer geld in het laatje te brengen ;)
Zonder spoilers: als de aflevering die in de bios te zien is 3/4 van het niveau heeft van de 6 ervoor is dat al de moeite waard.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173441941
Biossen experimenteren sowieso de laatste tijd veel met live sportwedstrijden, opera, oude films die jubileren, registraties van theater- en dansvoorstellingen en andere dingen in de bioscoopzaal. Ik vind dat wel leuk. Het is vaak maar in één zaal van een grote bios, het zit dan de reguliere programmering niet echt in de weg, het is makkelijk te regelen voor de bisocoop nu toch alles digitaal is en er zit soms best wat leuks bij. :)
Let me see you stripped down to the bone
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 14:17:11 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_173441996
Ze zullen ook wel moeten nu mensen ook heel makkelijk zelf dingen kunnen bekijken met al die streamingdiensten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_173442001
Ik vind GoT trouwens zelf niet intens goed ofzo. Het kijkt vooral wel erg lekker weg en ik zie het met veel plezier maar het is natuurlijk allemaal wel wat simpel, kijker-pleasend en kitschy. :+ Prima hoor, daar niet van. Zulks mag er ook zijn ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_173442012
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:17 schreef derLudolf het volgende:
Ze zullen ook wel moeten nu mensen ook heel makkelijk zelf dingen kunnen bekijken met al die streamingdiensten.
Mja, nou, die streamingdiensten lijken tot dusver nog niet echt te leiden tot verminderd bioscoopbezoek. De meeste bioscopen draaien echt als een tiet! :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_173442027
Misschien zijn mensen wel gewoon méér gaan kijken. Dus én thuis een berg series én de nieuwste films in de bios. :)
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:19:47 #18
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173442039
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:19 schreef minilot het volgende:
Misschien zijn mensen wel gewoon méér gaan kijken. Dus én thuis een berg series én de nieuwste films in de bios. :)
Mijn gevoel is dat ze eigenlijk vooral minder zijn gaan downloaden; dat dat meer vervangen is met streaming diensten.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173442047
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijn gevoel is dat ze eigenlijk vooral minder zijn gaan downloaden; dat dat meer vervangen is met streaming diensten.
Dat sowieso. :Y Fijn voor de makers, wel. :) ^O^
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:23:13 #20
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_173442105
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:20 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat sowieso. :Y Fijn voor de makers, wel. :) ^O^
En toch moet 't nog even niet winnen, want die onzinnige release kalenders met spreiding over de planeet moeten eerst nog even verdwijnen, andere pressiemiddelen dan downloads zijn er amper...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_173442509
http://ladyandpups.com/20(...)l-get-to-it-at-home/

Jeetje, wat klinkt dit lekker! :9



"The dish is essentially dollops of fresh cow's milk cheese cocooning in between two stretched, unyeasted, paper-thin films of dough, and baked into a ballooned and blistered pie with cheese-filled underground chambers."
Let me see you stripped down to the bone
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:47:59 #22
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_173442510
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:05 schreef fietsie het volgende:

[..]

Wij zijn eind juni begonnen bij S01, en eerlijk gezegd ben ik wel wat overvoerd
Ik ook zoiets.. ben nu bij S6E10 en ik vind er eigenlijk niks aan maar beetje te laat om er nu mee op te houden :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_173442540
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Zonder spoilers: als de aflevering die in de bios te zien is 3/4 van het niveau heeft van de 6 ervoor is dat al de moeite waard.
Ik zie nu dat er maar 7 eps zijn dit seizoen -O-
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:13 schreef minilot het volgende:
Biossen experimenteren sowieso de laatste tijd veel met live sportwedstrijden, opera, oude films die jubileren, registraties van theater- en dansvoorstellingen en andere dingen in de bioscoopzaal. Ik vind dat wel leuk. Het is vaak maar in één zaal van een grote bios, het zit dan de reguliere programmering niet echt in de weg, het is makkelijk te regelen voor de bisocoop nu toch alles digitaal is en er zit soms best wat leuks bij. :)
J is een tijdje terug ook naar een voetbalwedstrijd geweest in de bios in Antwerpen. Was best leuk voor een keertje.
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:17 schreef minilot het volgende:
Ik vind GoT trouwens zelf niet intens goed ofzo. Het kijkt vooral wel erg lekker weg en ik zie het met veel plezier maar het is natuurlijk allemaal wel wat simpel, kijker-pleasend en kitschy. :+ Prima hoor, daar niet van. Zulks mag er ook zijn ^O^
Eens. Ik vind de boeken waanzinnig gaaf en daarom kijk ik de serie. Maar die enorme hype vind ik toch wel bijzonder.
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:19 schreef fietsie het volgende:

[..]

Mijn gevoel is dat ze eigenlijk vooral minder zijn gaan downloaden; dat dat meer vervangen is met streaming diensten.
Klopt. Van 47% van de Nederlanders in 2013 naar 21% nu. Ik las het toevallig vanochtend in een bericht over de anitpiraterijactie van Dutch Filmworks in oktober.

quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:23 schreef fietsie het volgende:

[..]

En toch moet 't nog even niet winnen, want die onzinnige release kalenders met spreiding over de planeet moeten eerst nog even verdwijnen, andere pressiemiddelen dan downloads zijn er amper...
Ik doe mijn best O-)
Spoilers!
  maandag 28 augustus 2017 @ 14:52:52 #24
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173442590
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:47 schreef minilot het volgende:
http://ladyandpups.com/20(...)l-get-to-it-at-home/

Jeetje, wat klinkt dit lekker! :9

[ afbeelding ]

"The dish is essentially dollops of fresh cow's milk cheese cocooning in between two stretched, unyeasted, paper-thin films of dough, and baked into a ballooned and blistered pie with cheese-filled underground chambers."
Doet me denken aan Borek, filodeeg gevuld met feta, heb dat zaterdag nog gemaakt voor het buurtfeest
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173442592
Ik kocht in Duitsland Philadelphia met gegrilde paprika. Lekker spul zeg. En ik ben helemaal niet zo van de roomkaas met smaakjes. Ik eet het over gebakken gnocchi met gerookte feta :9
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')