abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173447032
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:57 schreef Pino112 het volgende:
JAAAA Tankink gaat nog een jaar door bij Jumbo *O*
NOSsport twitterde op maandag 28-08-2017 om 19:09:47 Bram Tankink verlengt zijn contract bij @LottoJumbo_road en gaat nog zeker een jaar door -> https://t.co/puVzSUc9kj https://t.co/DGeBCk1GHf reageer retweet
Wat highlights uit zijn carriere in de tweet.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173447178
En filmpje van Lotto

LottoJumbo_road twitterde op maandag 28-08-2017 om 19:13:00 .@bramtankink continues another year with Team LottoNL-Jumbo: https://t.co/0pN8l7rLnW https://t.co/xdcoyEe2Vl reageer retweet
_O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 19:24:00 #28
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173447318
Pff, wat een armoede.

De Tank is al een tijdje niet goed genoeg meer. Zelfs Twan Castelijns heeft dit jaar meer waarde gehad voor de ploeg.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173447887
Als ze slim zijn bij Lotto Jumbo dan halen ze Ryan Mullen, mooie vervanger voor Campenaerts voor het tijdrijden. En ik neem aan dat ze ook alles op alles zetten om van Baarle te halen die kan ook nog verbetern in het tijdrijden bij lotto Jumbo met beter materiaal.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 19:46:12 #30
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173447915
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:45 schreef forzaudinese het volgende:
Als ze slim zijn bij Lotto Jumbo dan halen ze Ryan Mullen, mooie vervanger voor Campenaerts voor het tijdrijden. En ik neem aan dat ze ook alles op alles zetten om van Baarle te halen die kan ook nog verbetern in het tijdrijden bij lotto Jumbo met beter materiaal.
Ryan Mullen kan er helemaal niks van, die past dus inderdaad perfect bij Lotto Jumbo.

Uitstekende scouting Rahim!
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173448014
vanavond zit Dylan van Baarle bij WF live
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:51:17 #32
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173448026
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ryan Mullen kan er helemaal niks van, die past dus inderdaad perfect bij Lotto Jumbo.

Uitstekende scouting Rahim!
Heeft wel een keer top vijf gereden op het wereldkampioenschap hoor!
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173448163
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:51 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Heeft wel een keer top vijf gereden op het wereldkampioenschap hoor!
Mullen was met een slechtere tijdritfiets 3e op het EK met maar 5 seconden achter Campenaerts .
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:00:48 #34
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_173448229
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:57 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Mullen was met een slechtere tijdritfiets 3e op het EK met maar 5 seconden achter Campenaerts .
Waar hebben we het dan nog over? Contract voor het leven.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_173448386
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:57 schreef forzaudinese het volgende:

[..]

Mullen was met een slechtere tijdritfiets 3e op het EK met maar 5 seconden achter Campenaerts .
Maar je gaat toch niet iemand halen die alleen kan tijdrijden en er voor de rest geen ene reet van kan?
pi_173450723
En is Van Baarle al binnen bij TLJ?
pi_173450824
quote:
15s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:28 schreef TargaFlorio het volgende:
En is Van Baarle al binnen bij TLJ?
Als ik Patje was, zou ik daar wel mee gaan praten. Lijkt me een prima opvolger voor Niki die na volgend jaar wel af zal zwaaien bij Quick step
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_173450853
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:31 schreef komrad het volgende:

[..]

Als ik Patje was, zou ik daar wel mee gaan praten. Lijkt me een prima opvolger voor Niki die na volgend jaar wel af zal zwaaien bij Quick step
Voor Van Baarle zal sowieso wel meer interesse zijn dus die hoeft zich geen zorgen te maken.
pi_173452182
Tankink is een trieste karikatuur van een wielrenner ondertussen, stop gewoon lekker en maak plaats voor talent.
Jack does it in real time...
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:11:02 #40
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_173452216
Tankink moet lekker ergens commentator worden
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_173452461
quote:
15s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:09 schreef DeeBee het volgende:
Tankink is een trieste karikatuur van een wielrenner ondertussen, stop gewoon lekker en maak plaats voor talent.
Tweede helft van het seizoen is matig ja, maar zijn eerste maanden dit seizoen, en dan vooral de klassiekers, waren echt sterk.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 22:21:47 #42
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173452547
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:19 schreef TheArt het volgende:

[..]

Tweede helft van het seizoen is matig ja, maar zijn eerste maanden dit seizoen, en dan vooral de klassiekers, waren echt sterk.
Dan leg je de lat wel heel laag zeg. Hij heeft geen enkele rol van betekenis gespeeld.

Ik dacht dat Lotto Jumbo voor volgend seizoen een groter budget heeft, maar daar merk ik nog weinig van. Ze gaan op dezelfde middelmatige voet verder.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173452818
Van Baarle wilde vorig jaar zelf niet naar Lotto-Jumbo in ieder geval
pi_173452856
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Dan leg je de lat wel heel laag zeg. Hij heeft geen enkele rol van betekenis gespeeld.

Ik dacht dat Lotto Jumbo voor volgend seizoen een groter budget heeft, maar daar merk ik nog weinig van. Ze gaan op dezelfde middelmatige voet verder.
Kom op, doe niet zo irreëel. Wat verwacht je dan van hem? Dat hij even top 10 gaat rijden in klassiekers? Hij zat in de finale in MSR en Gent-Wevelgem en dat is voor een knecht als hij prima. Dat Tank verlengt, is echt niet veel verkeerd aan. Wat wel onzin is, is het verlengen van Wagner, Leezer en Lindeman, terwijl je zegt vooruit te willen met de ploeg. Dan is of het budget niet omhoog gegaan of je legt de lat inderdaad heel laag. Als ze nu ook nog eens met Keizer gaan verlengen, zijn ze echt gek ja.

Er komen waarschijnlijk nog maar twee aankopen bij. Drie aankopen is dan echt veel te weinig. Zelfs FDJ en Dimension Data doen nog meer op de transfermarkt.
pi_173452985
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:31 schreef TheArt het volgende:

[..]
Er komen waarschijnlijk nog maar twee aankopen bij. Drie aankopen is dan echt veel te weinig. Zelfs FDJ en Dimension Data doen nog meer op de transfermarkt.
Is het "Boom kan maar beter andere oorden opzoeken" verhaal dan alweer achterhaald?
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 22:39:48 #46
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173453036
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:31 schreef TheArt het volgende:

[..]

Kom op, doe niet zo irreëel. Wat verwacht je dan van hem? Dat hij even top 10 gaat rijden in klassiekers? Hij zat in de finale in MSR en Gent-Wevelgem en dat is voor een knecht als hij prima. Dat Tank verlengt, is echt niet veel verkeerd aan. Wat wel onzin is, is het verlengen van Wagner, Leezer en Lindeman, terwijl je zegt vooruit te willen met de ploeg. Dan is of het budget niet omhoog gegaan of je legt de lat inderdaad heel laag. Als ze nu ook nog eens met Keizer gaan verlengen, zijn ze echt gek ja.

Er komen waarschijnlijk nog maar twee aankopen bij. Drie aankopen is dan echt veel te weinig. Zelfs FDJ en Dimension Data doen nog meer op de transfermarkt.
Ik verwacht helemaal niet dat Tankink top 10 gaat rijden. Daar is hij nooit goed genoeg voor geweest en nu de jaren gaan tellen helemaal niet meer.

Hij is niet meer goed genoeg, net zoals de helft van die ploeg niet goed genoeg is. Dat is heel erg dom beleid van Lotto Jumbo. Vooral omdat ze blijkbaar ook nog heel blij zijn met ervaren krachten als Lindeman en Tankink. Dan heb je totaal geen ambitie. Vraag me echt af waar die nieuwe centen naartoe gaan.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173453256
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik verwacht helemaal niet dat Tankink top 10 gaat rijden. Daar is hij nooit goed genoeg voor geweest en nu de jaren gaan tellen helemaal niet meer.

Hij is niet meer goed genoeg, net zoals de helft van die ploeg niet goed genoeg is. Dat is heel erg dom beleid van Lotto Jumbo. Vooral omdat ze blijkbaar ook nog heel blij zijn met ervaren krachten als Lindeman en Tankink. Dan heb je totaal geen ambitie. Vraag me echt af waar die nieuwe centen naartoe gaan.
Waar komt dat idee vandaan dat TLJ zo veel nieuwe centen heeft? Plugge gaf onlangs nog aan in een interview dat het budget(inclusief Vifit) minder dan 12 miljoen is. Ze zijn gewoon met afstand de armste ploeg in de Worldtour. Dat lijken veel mensen na al die jaren nog steeds niet te willen accepteren.
pi_173453338
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ik verwacht helemaal niet dat Tankink top 10 gaat rijden. Daar is hij nooit goed genoeg voor geweest en nu de jaren gaan tellen helemaal niet meer.

Hij is niet meer goed genoeg, net zoals de helft van die ploeg niet goed genoeg is. Dat is heel erg dom beleid van Lotto Jumbo. Vooral omdat ze blijkbaar ook nog heel blij zijn met ervaren krachten als Lindeman en Tankink. Dan heb je totaal geen ambitie. Vraag me echt af waar die nieuwe centen naartoe gaan.
Tankink is nog prima om als een van de laatste renners je ploeg op te vullen als knecht. Hij is zo'n plek een stuk meer waard dan Lindeman, Wagner en Leezer. Waar ik alleen totaal niet bij kan komen, is dat je echt een topper in de rangen hebt met Groenewegen en je weigert gewoon versterking voor hem te halen. Dat moet gewoon enorm frustrerend zijn. Haal in ieder geval iemand van een beetje naam waardoor je die jongen weer wat extra zelfvertrouwen geeft, want nu reppen ze wel de hele tijd over 'de trein', maar als het zo blijft, zou het het derde jaar op rij zijn dat ze met exact dezelfde poppetje rondrijden voor die zogenaamde trein.
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 22:56:34 #49
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_173453445
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:49 schreef Pistolero het volgende:

[..]

Waar komt dat idee vandaan dat TLJ zo veel nieuwe centen heeft? Plugge gaf onlangs nog aan in een interview dat het budget(inclusief Vifit) minder dan 12 miljoen is. Ze zijn gewoon met afstand de armste ploeg in de Worldtour. Dat lijken veel mensen na al die jaren nog steeds niet te willen accepteren.
Ja leuk, maar ze hebben toch echt zelf in de media gebracht dat ze de tweede lijn willen versterken. Dat is dus achteraf gewoon een leugen gebleken.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_173453766
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Ja leuk, maar ze hebben toch echt zelf in de media gebracht dat ze de tweede lijn willen versterken. Dat is dus achteraf gewoon een leugen gebleken.
De transferperiode is nog niet ten einde heh, dus om nu al te zeggen dat dat een leugen is gebleken is nogal voorbarig. Ze hebben nu 24 renners dus er komt echt nog wel wat bij.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')