abonnement Unibet Coolblue
pi_173434843
Hee Fokkers,

Heb een probleem met Rise Of The Tomb Raider (pc versie).
Alles goed geïnstalleerd; aangemeld op steam, updates enzo.

Lekker gamen dacht ik; ging goed (heb ook 2013 gespeeld) tot ik bij de Lawine kwam; is nog vrij in het begin van de game.

Lawine komt; Lara draait zich om en moet wegrennen over een plankier, springt over een 'gap' en gaat verder, als het goed is. :)

De knop voor wegrennen (sprint) werkt niet, dus Lara gaat dood. ;( Al 50x; grrrr. Toetsenbord leeft nog net :P
Verschillende toetsen toegewezen/uitgeprobeerd voor sprinten en het wil niet lukken.
Game settings op alle mogelijke manieren aangepast in de hoop dat het daaraan ligt. Noppes!

Op het net kom ik ook geen oplossing tegen.
Weet iemand of dit een bug in de pc versie is en hoe kan ik dit probleem oplossen?
pi_173435084
Beter worden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173436273
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:17 schreef Jordy-B het volgende:
Beter worden.
Toppertje van een commentaar/hulp man ^O^
Lezen is ook een vak; knoppie werkt niet weet je wel :P
pi_173437495
Je kunt niet overal sprinten... Zoals in de sneeuw.

Je moet springen en je vastklampen aan de rand van de overkant. Dat doe je met de spring-knop.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_173443043
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 07:39 schreef Jordy-B het volgende:
Je kunt niet overal sprinten... Zoals in de sneeuw.

Je moet springen en je vastklampen aan de rand van de overkant. Dat doe je met de spring-knop.
Toch bedankt voor het meedenken!
Echter al springend kom ik, net op tijd, bij de rand, maar de opening is te groot om er overheen te komen, dus val ik op de klif daaronder en ga ik weer springend verder om van onder af op de volgende rand te kunnen springen.

Ook geprobeerd om springend naar het plankier te huppelen en daar een sprint in te zetten om naar de overkant te komen. Lukt ook niet.
Op internet inmiddels filmpjes gezien, dat je gewoon kan sprinten als je een beetje bijdraait. Ook geprobeerd. Lukt ook niet. Zij wil gewoon niet sprinten; eigenwijze Lara!
pi_173676786
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 07:39 schreef Jordy-B het volgende:
Je kunt niet overal sprinten... Zoals in de sneeuw.

Je moet springen en je vastklampen aan de rand van de overkant. Dat doe je met de spring-knop.
Hoi!
Ter info.

Heb het probleem gevonden.
Stomweg twee knoppen, vooruit en lopen, dezelfde functie gegeven :@ waardoor de knop sprinten en lopen in conflict kwamen. :P

Heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om een supermooi toetsenbordje te kopen.
https://i.ytimg.com/vi/HlksPyn1uWA/maxresdefault.jpg
Werkt als een tierelier en mooi dattie is! Nooit veel om toetsenborden gegeven, maar nu :9

Overigens zou het ook aan een goedkoop toetsenbordje kunnen liggen.
https://www.microsoft.com(...)ostingexplained.mspx

En nu; lekker een poosje gamen met Lara, die gelukkig wat kleinere borsten heeft dan vroeger :P
Valt na een uurje of wat toch een beetje tegen; is meer van hetzelfde

[ Bericht 2% gewijzigd door gepromoveerT op 10-09-2017 01:40:42 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')