abonnement Unibet Coolblue
pi_173446602
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Siem de Jong, een echte Ajacied. Net als Johan Cruijff.

[ afbeelding ]

Als Siemgod nou die goal niet maakte, dan was Ajax geen 2 punten tekort gekomen
  maandag 28 augustus 2017 @ 18:55:01 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173446651
Sinds Siem de Jong weg is gegaan bij Ajax is hij eigenlijk constant geblesseerd geweest

Voor meer leuke feitjes kunnen jullie altijd GGMM een DM sturen :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173446977
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:52 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als Siemgod nou die goal niet maakte, dan was Ajax geen 2 punten tekort gekomen
En als we in begin van seizoen geen domme punten hadden laten liggen

En als we bij Excelsior gewoon hadden gewonnen

En als Onana goed had uitgetrapt bij Groningen

Zo kunnen we nog wel even doorgaan
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_173447190
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:08 schreef franklop het volgende:

[..]

En als we in begin van seizoen geen domme punten hadden laten liggen

En als we bij Excelsior gewoon hadden gewonnen

En als Onana goed had uitgetrapt bij Groningen

Zo kunnen we nog wel even doorgaan
Als Siem nou clubliefde had dan was je kampioen
pi_173447245
Ajax heeft zich gekwalificeerd voor de Champions League *O*

De vrouwen dan in dit geval
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 28 augustus 2017 @ 19:32:35 #181
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173447547
quote:
2s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:56 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Je vergeet even de Europese blamages, de totale leegloop, en een technisch hart wat schijnbaar geen flauw idee heeft wat het nou aan het doen is. Oh en het feestje is uiteraard niet compleet zonder er ergens iemand opstapt.
Totale leegloop is wel overdreven. Er zijn 3 spelers weg uit de basis van vorig seizoen waarvan je van 2 wist dat ze weg zouden gaan. De rest was al kanonnenvoer.

De selectie is uit balans, dat vind ik kwalijk. Wat het technisch hart doet weet ik niet voldoende om er een goed oordeel over te hebben.

En geen Europees spelen is kut, maar is niet anders.

Kampioen worden was al eerste prioriteit en dat kan nog steeds.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173447721
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:47 schreef de_boswachter het volgende:
Siem de Jong, een echte Ajacied. Net als Johan Cruijff.

[ afbeelding ]
Heel correct van hem om eerst Ajax te vragen of het goed was dat ie bij PSV ging tekenen. Ajax had 'm op dat moment nl. niet nodig. Zo zie je ze niet veel meer tegenwoordig _O_
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_173447926
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:32 schreef Komakie het volgende:

[..]

Totale leegloop is wel overdreven. Er zijn 3 spelers weg uit de basis van vorig seizoen waarvan je van 2 wist dat ze weg zouden gaan. De rest was al kanonnenvoer.

De selectie is uit balans, dat vind ik kwalijk. Wat het technisch hart doet weet ik niet voldoende om er een goed oordeel over te hebben.

En geen Europees spelen is kut, maar is niet anders.

Kampioen worden was al eerste prioriteit en dat kan nog steeds.
De selectie was vorig jaar ook al flink uit balans. Ajax had veel mazzel (of was het Verheijen...) dat ze amper blessures hadden. Ook vorig jaar hadden we geen fatsoenlijke backs en geen echt goede buitenspelers.

Ajax had direct na de EL-finale moeten toeslaan. Jong, gretig elftal met talenten, aangevuld met grote talenten. Ajax was een hype. Dan moet je toeslaan.

Nu haal je bejaarden die weinig toevoegen... Huntelaar, De Jong, nog een De Jong. Kom op... Dat is geen beleid. Daarnaast heb je nog steeds geen goede backs en buitenspelers.
pi_173448455
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:46 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

De selectie was vorig jaar ook al flink uit balans. Ajax had veel mazzel (of was het Verheijen...) dat ze amper blessures hadden. Ook vorig jaar hadden we geen fatsoenlijke backs en geen echt goede buitenspelers.

Ajax had direct na de EL-finale moeten toeslaan. Jong, gretig elftal met talenten, aangevuld met grote talenten. Ajax was een hype. Dan moet je toeslaan.

Nu haal je bejaarden die weinig toevoegen... Huntelaar, De Jong, nog een De Jong. Kom op... Dat is geen beleid. Daarnaast heb je nog steeds geen goede backs en buitenspelers.
Huntelaar is tot dusver een hele nuttige toevoeging gebleken. Er zijn al vier buitenspelers, waarvan Younes zeker niet altijd geweldig is maar dat extreme gezeik op hem gaat vaak veel te ver, en drie talenten, in het bijzonder Kluivert en Neres. Dan is er nu ook nog die speler van Heerenveen. Dat lijkt me prima bezet, ook omdat gearriveerde buitenspelers met extra klasse erg erg moeilijk te halen/betalen zijn. Vooral als Dolberg inderdaad vertrekt dan kan Siem de Jong wel eens een hele nuttige extra spits/diepe middenvelder blijken te zijn. Ik heb het allemaal niet meer heel scherp op m'n netvlies, maar ik had over het algemeen altijd wel een positive indruk van hem tijdens zijn vorige Ajax-periode. Hij ziet het spel vaak wel goed en heeft een goed neusje voor de goal, waar met het vertrek van Klaassen wel een stukje op ingeleverd is.

Verdediging blijft zwak, had daar ook graag liefst een goede meer ervaren aankoop voor gezien. Maar goed, als die Woeber er snel staat (wat zou moeten kunnen gezien zijn verleden bij Rapid) dan zijn er met Viergever en zometeen Sinkgraven weer twee opties voor linksback die ook nog behoorlijk kunnen voetballen. Voor de rechtsbackpositie is er ook die Colombiaan.

Kortom, ik vind het allemaal nog wel een klein beetje meevallen heur...
pi_173448555
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:11 schreef TruusHenk het volgende:

[..]

Huntelaar is tot dusver een hele nuttige toevoeging gebleken. Er zijn al vier buitenspelers, waarvan Younes zeker niet altijd geweldig is maar dat extreme gezeik op hem gaat vaak veel te ver, en drie talenten, in het bijzonder Kluivert en Neres. Dan is er nu ook nog die speler van Heerenveen. Dat lijkt me prima bezet, ook omdat gearriveerde buitenspelers met extra klasse erg erg moeilijk te halen/betalen zijn. Vooral als Dolberg inderdaad vertrekt dan kan Siem de Jong wel eens een hele nuttige extra spits/diepe middenvelder blijken te zijn. Ik heb het allemaal niet meer heel scherp op m'n netvlies, maar ik had over het algemeen altijd wel een positive indruk van hem tijdens zijn vorige Ajax-periode. Hij ziet het spel vaak wel goed en heeft een goed neusje voor de goal, waar met het vertrek van Klaassen wel een stukje op ingeleverd is.

Verdediging blijft zwak, had daar ook graag liefst een goede meer ervaren aankoop voor gezien. Maar goed, als die Woeber er snel staat (wat zou moeten kunnen gezien zijn verleden bij Rapid) dan zijn er met Viergever en zometeen Sinkgraven weer twee opties voor linksback die ook nog behoorlijk kunnen voetballen. Voor de rechtsbackpositie is er ook die Colombiaan.

Kortom, ik vind het allemaal nog wel een klein beetje meevallen heur...
siem wil niet in de spits
Ondanks dat hij daar zijn beste wedstrijden speelde
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:20:18 #186
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_173448713
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:15 schreef Adames het volgende:

[..]

siem wil niet in de spits
Ondanks dat hij daar zijn beste wedstrijden speelde
Siem speelde zijn beste wedstrijden met Suarez
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_173448725
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:20 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Siem speelde zijn beste wedstrijden met Suarez
Nee, als 10 achter Pantelic.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:22:42 #188
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_173448775
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Beter dan Keizer.
Dit is een waanzinnige opmerking
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:25:37 #189
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_173448848
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:20 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Nee, als 10 achter Pantelic.
En dat was met Suarez.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_173448854
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:55 schreef Caland het volgende:
Sinds Siem de Jong weg is gegaan bij Ajax is hij eigenlijk constant geblesseerd geweest

Voor meer leuke feitjes kunnen jullie altijd GGMM een DM sturen :)
bedankt
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_173449180


onze versterking _O_
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:38:21 #192
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_173449241
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:22 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dit is een waanzinnige opmerking
Heb Keizer niks anders zien doen dan fout na fout maken.
pi_173449267
Siem heeft echt een oude kop voor iemand van 28 trouwens
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 20:43:56 #194
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_173449404
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:39 schreef JanCees het volgende:
Siem heeft echt een oude kop voor iemand van 28 trouwens
Ook een oud lichaam
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_173449507
ik neem aan dat marc zoslim is geweest om een geblesseerd = geen salaris clausule op te nemen in zijn contract :')
hardcoholic
pi_173449690
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:55:40 #197
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173449742
Bedankt Frans
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173449758
quote:
Bij Feyenoord waren er jarenlang niet de middelen om voor het kampioenschap te spelen. Bij Ajax nu genoeg middelen maar een falend beleid.
pi_173449956
quote:
Oh, vandaar dat afgelopen weekend Feyenoord een fluitconcert kreeg tijdens en na de tweede helft, terwijl de Ajaxsupporters die mee waren naar VVV en een behoorlijk slechte wedstrijd voor de kiezen kregen bleven zingen.
  maandag 28 augustus 2017 @ 21:04:57 #200
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_173449986
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:03 schreef TruusHenk het volgende:

[..]

Oh, vandaar dat afgelopen weekend Feyenoord een fluitconcert kreeg tijdens en na de tweede helft, terwijl de Ajaxsupporters die mee waren naar VVV en een behoorlijk slechte wedstrijd voor de kiezen kregen bleven zingen.
Een fluitconcert ja?
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')