abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 28 augustus 2017 @ 16:39:48 #76
7889 tong80
Spleenheup
pi_173444339
quote:
6s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ricciardo gaat anders met zijn wagen om, hij praat ertegen tijdens de race, masseert 'r..een soort voorspel.
Max is nog jong en agressief, die gaat er gelijk vol in.
WTF :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173448154
...

[ Bericht 99% gewijzigd door Deckard op 28-08-2017 20:25:10 ]
pi_173449311
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:34 schreef Loekoe het volgende:
Al die mensen die hier roeptoeteren dat Max z'n auto kapot rijdt, mogen mij eens heel goed en op basis van deugdelijke argumentatie uitleggen hoe 'ie dat dan precies doet. Ik ben erg benieuwd.
Echt. Kneuzen.

Maar nog. Max kan wel boos zijn en doen. Maar waar wil Max naar toe dan? Bij Ferrari en Mercedes is gewoon geen plek en de rest is niet goed genoeg in vergelijking met wat hij nu heeft.
In een McClaren gaan vechten met een Williams in deze periode? Dat was ooit de top. Ferrari was vorig jaar ook prut. Vechten nu weer om de titel. Dingen verkeren in een handomdraai.
Winnend pakket kun je ook mede maken, zoals Schumacher bij Ferrari. Maar ik denk dat Max dat ook wel doet achter de schermen. Voor de buhne boos zijn en vooral de motor de schuld geven zodat RB de druk kan opvoeren bij renault. 'Onze coureurs vinden het kut en de situatie wordt zo onhoudbaar.. '
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173451831
Wat ik mij dan afvraag (als noob zijnde), kan Red Bull niet van Renault af volgend seizoen? Er zijn toch wel meer fabrieken die een motor kunnen maken?
pi_173455066
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:59 schreef Holenbeer het volgende:
Wat ik mij dan afvraag (als noob zijnde), kan Red Bull niet van Renault af volgend seizoen? Er zijn toch wel meer fabrieken die een motor kunnen maken?
Dat is ingewikkeld. Contracten moet je je aan houden, en bovendien vormen de auto en de motor samen een totaalpakket. Bovendien is de vraag of er nou zoveel motors heel veel beter zijn, en heeft Renault in het verleden bewezen topmotors te maken. Het is een ontzettend complex gebeuren; de verschillen zijn klein. Switchen is niet perse een goede keuze.
"Maar tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. En ook weemoedigheid, die des avonds komt, wanneer men slapen gaat."
pi_173455259
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 21:59 schreef Holenbeer het volgende:
Wat ik mij dan afvraag (als noob zijnde), kan Red Bull niet van Renault af volgend seizoen? Er zijn toch wel meer fabrieken die een motor kunnen maken?
Honda is toch wel het voorbeeld dat aantoont dat het niet gemakkelijk is om even een betrouwbare en competitieve krachtbron in elkaar te zetten.
Een 'simpele' motor zoals jaren geleden is het niet meer.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173456830
quote:
6s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ricciardo gaat anders met zijn wagen om, hij praat ertegen tijdens de race, masseert 'r..een soort voorspel.
Max is nog jong en agressief, die gaat er gelijk vol in.
En na de race je lul in de uitlaat hangen.
pi_173457440
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 09:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

En na de race je lul in de uitlaat hangen.
I smell bacon..
In discussie gaan met complotdenkers is net als het als de Special Olympics. Debiel. :') :D
pi_173457460
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Toen Schumacher in 1996 een brakke Ferrari had heeft ie samen met t team keihard gewerkt om die kar te fixen. Max kan alleen maar janken.
Een team kan natuurlijk met een auto komen die te langzaam is om mee te doen om het WK en op eigen kracht races te winnen, dat hoort bij de F1. Maar dan kan een coureur nog steeds laten zien wat ie kan, en dat is zeker voor een aanstormend talent belangrijk. Met uitvalbeurten kan dat niet, dus daar heeft hij zeker een punt.

Maar ook wat betreft de snelheid zat hij op het team te zeiken. Dat is gewoon niet de manier gebleken. Schumacher stond natuurlijk qua rijvaardigheid op eenzame hoogte, maar er is een duidelijk verschil in hoe coureurs zich in het team positioneren. Enerzijds hebben we de coureurs als Alonso en Hamilton die maar wat graag willen benadrukken dat de auto niet goed genoeg is en hoe goed zij zelf dus wel niet zijn. Anderzijds hebben we coureurs als Schumacher en Vettel die altijd het team steunen en zoveel mogelijk credits geven voor de prestaties. Die manier van denken gaat ongetwijfeld ook in de manier van werken zitten.

Als we dan naar de resultaten van die manier van werken kijken dan zie we dat Schumacher en Vettel beide een subtopteam tot WK-winnaar hebben getransformeerd en de een slapende reus Ferrari wakker heeft gemaakt en tot grote hoogten heeft gestuwd terwijl de ander Ferrari al wel gewekt heeft. Alonso staat nog steeds op 2 titels ondanks dat hij sindsdien nog vele jaren bij topteams heeft gezeten, terwijl ook Hamilton vrij weinig uit zijn McLaren jaren heeft gepeurd, en bij Mercedes met zijn 2-1 tov Rosberg alleen wat extra's bracht voor zichzelf.

Verstappen zou zich eens moeten afvragen aan welke benadering hij zou moeten kiezen om zo succesvol mogelijk te zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_173458505
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 00:48 schreef Loekoe het volgende:

[..]

Dat is ingewikkeld. Contracten moet je je aan houden, en bovendien vormen de auto en de motor samen een totaalpakket. Bovendien is de vraag of er nou zoveel motors heel veel beter zijn, en heeft Renault in het verleden bewezen topmotors te maken. Het is een ontzettend complex gebeuren; de verschillen zijn klein. Switchen is niet perse een goede keuze.
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 01:19 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Honda is toch wel het voorbeeld dat aantoont dat het niet gemakkelijk is om even een betrouwbare en competitieve krachtbron in elkaar te zetten.
Een 'simpele' motor zoals jaren geleden is het niet meer.
Nah, zal ook wel, al kan ik mij voorstellen dat een Audi, Porsche vanuit andere raceklassen voldoende kennis hebben om een motor in elkaar te schroeven. Jaguar als oud F1 team wellicht?
Maar voordat je een competitieve motor hebt is Red Bull natuurlijk ook weer paar seizoenen (en vele miljoenen) verder...
pi_173459302
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 11:16 schreef Holenbeer het volgende:

[..]

[..]

Nah, zal ook wel, al kan ik mij voorstellen dat een Audi, Porsche vanuit andere raceklassen voldoende kennis hebben om een motor in elkaar te schroeven. Jaguar als oud F1 team wellicht?
Maar voordat je een competitieve motor hebt is Red Bull natuurlijk ook weer paar seizoenen (en vele miljoenen) verder...
Daarom zal er tot en met 2020 ook geen nieuwe motorleverancier komen en zal Red Bull het met Renault of Honda moeten doen aangezien Mercedes en Ferrari niet willen leveren. Vanaf 2021 gelden nieuwe (simpelere) regels waardoor andere leveranciers meer geneigd zijn om in te stappen. Waarschijnlijk wordt het dan een V6 twin-turbo met alleen een sterkere MGU-K en niet meer de MGU-H.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:11:05 #88
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_173459393
quote:
7s.gif Op zondag 27 augustus 2017 18:57 schreef Nobu het volgende:

[..]

Het is een slopertje.
Nee, het is 1 van de soepelste rijders binnen de f1. Dat blijkt uit alle telemetrie.

Tevens zou een team hem dat echt wel vertellen, áls dat al zo was. Het is dus niet zo.
pi_173460290
Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.
pi_173461552
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 21:56 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Toen Schumacher in 1996 een brakke Ferrari had heeft ie samen met t team keihard gewerkt om die kar te fixen. Max kan alleen maar janken.
Schumacher heeft toen ook genoeg gejankt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_173473360
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:34 schreef Ingolstadt het volgende:

[..]

Wat heeft hij precies verkeerd gedaan volgens jou?
Hij liet zijn auto niet heel.
pi_173473430
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2017 01:23 schreef bedachtzaam het volgende:
Je komt niet verder dan 'ja maar, zijn auto gaat stuk' en daar kan hij nou net niets aan doen.
ja en dan vervolgens zelf niet kunnen onderbouwen waarom hij er zelf niets aan zou kunnen doen

lijkt me evident dat als hij dezelfde auto als Riciardo veel vaker stuk rijdt hij iets fout doet, of iig over minder kwaliteit dan Riciardo beschikt
  woensdag 30 augustus 2017 @ 00:34:43 #93
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_173473492
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 00:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Hij liet zijn auto niet heel.
Nee, ik vraag wat hij precies verkeerd deed volgens jou.
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_173473495
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 00:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

ja en dan vervolgens zelf niet kunnen onderbouwen waarom hij er zelf niets aan zou kunnen doen

lijkt me evident dat als hij dezelfde auto als Riciardo veel vaker stuk rijdt hij iets fout doet, of iig over minder kwaliteit dan Riciardo beschikt
Dat is jouw tekortkoming Guus ;)
Hij rijdt de auto namelijk niet stuk, de motor kapt er gewoon mee zoals dat ook wel gebeurt bij andere teams met een Renault motor als krachtbron.
Jammer genoeg gebeurt het bij Max tot 3 maal toe tijdens een race.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173473540
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 00:35 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Dat is jouw tekortkoming Guus ;)
Hij rijdt de auto namelijk niet stuk, de motor kapt er gewoon mee zoals dat ook wel gebeurt bij andere teams met een Renault motor als krachtbron.
Jammer genoeg gebeurt het bij Max tot 3 maal toe tijdens een race.
Het gaat niet om het voorval; het gaat om de frequentie.

Stel de kans op uitval zonder toedoen van de coureur is 0,2, dan is de kans dat hij 3x uitvalt zonder eigen toedoen 0,2^3=0,008. Dat kan nauwelijks nog toeval zijn dus.

Maar gooi het vooral weer op pech, zonder die bizar kleine kans verder te kunnen onderbouwen :')
pi_173473585
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 00:42 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Het gaat niet om het voorval; het gaat om de frequentie.

Stel de kans op uitval zonder toedoen van de coureur is 0,2, dan is de kans dat hij 3x uitvalt zonder eigen toedoen 0,2^3=0,008. Dat kan nauwelijks nog toeval zijn dus.

Maar gooi het vooral weer op pech, zonder die bizar kleine kans verder te kunnen onderbouwen :')
Als als, als mijn tante een piemel had...

Luister eens naar wat zijn monteurs er over zeggen of de teamleiding, zij hebben namelijk alle data.
Max doet niets bijzonders dat het uitvallen zou kunnen verklaren, zijn rijstijl is bovendien omschreven als zacht en vloeiend.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173473746
quote:
7s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 00:51 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Als als, als mijn tante een piemel had...

Luister eens naar wat zijn monteurs er over zeggen of de teamleiding, zij hebben namelijk alle data.
Max doet niets bijzonders dat het uitvallen zou kunnen verklaren, zijn rijstijl is bovendien omschreven als zacht en vloeiend.
Ja, want zijn team gaat hem afvallen in de media :')
pi_173473777
Zoals altijd schijnen de mensen die er verstand van denken te hebben meer te weten dan de mensen die er daadwerkelijk verstand van hebben.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_173473804
quote:
10s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 01:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Ja, want zijn team gaat hem afvallen in de media :')
Als Verstappen het probleem was dan zouden we allang geluiden gehoord hebben in die richting want als topteam wil je immers een potentiele winnaar in de auto hebben.
Laat nou net Red Bull voornemens zijn om met Max weer voor het kampioenschap te willen gaan.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_173473896
Je mag er trouwens vanuit gaan dat Red Bull hier net zo ziek van is als Max, het uitvallen van zowel Daniel als Max heeft hen immers een potentiele 2e plaats gekost in het kampioenschap en dus ook vele miljoenen.

Christian Horner,

quote:
‘’Renault weet dat hun betrouwbaarheid niet op orde is. Het is hun taak om dat nu uit te zoeken. Wij zijn een betalende klant en hun serviceniveau is op dit moment behoorlijk ondermaats. Zeker gezien alle betrouwbaarheidsproblemen die we dit seizoen hebben gehad’’, aldus Christian Horner.

Hij vervolgde: ‘’We betalen enorm veel geld voor deze motoren en ik verwacht dat ze het snel oplossen. Het is voor hun net zo schadelijk als het voor ons is. Op dit niveau kunnen ze het niet veroorloven dat er zoveel mis is met de motor.’’

Volgens Horner gaat het niet alleen bij Verstappen fout, maar is het ook ernstig mis bij Toro Rosso. ‘’De betrouwbaarheid is bij alle drie de teams slecht. We hebben turboproblemen met Kvyat en we moesten voordat we hier kwamen weer een motor vervangen. Het is niet goed. Sterker nog, het is slecht en het is niet het niveau van een motorleverancier die graag competitief wil zijn in de Formule 1.

De Red Bull teambaas liet zich ook nog even uit over de excuses van Alain Prost. Ook Horner was niet helemaal onder de indruk. ''Het is enorm frustrerend voor Max. Hij valt opnieuw uit terwijl hij op een gunstige positie lag. Het is ook absoluut niet zijn fout, het is gewoon weer een falende motor. Alain Prost heeft zijn excuses aangeboden en de officiële excuses van Renault moeten nog komen, maar dat verandert niets aan de situatie.''
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')