abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_173445740
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:32 schreef MaJo het volgende:
We zouden eigenlijk elk jaar een weekendje samen weg maar het is tot nu toe bij 1x een lang weekend Kiev gebleven -O- Volgend jaar willen we de traditie weer oppakken en dan is dit zeker een kanshebber O+
Iets 1x doen maakt het nog geen traditie he :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173445745
OT: nooit geweest en ook geen behoefte aan.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 18:01:32 #28
7566 crew  MaJo
Kalten Polar Bšr
pi_173445758
quote:
7s.gif Op maandag 28 augustus 2017 18:00 schreef Geralt het volgende:

[..]

Iets 1x doen maakt het nog geen traditie he :+
Het zou een traditie moeten zijn :+ Hopelijk gaat dat het nu ook ťcht worden :)
28 sept - 20 okt: Seattle / Mount Rainier / Glacier NP / Yellowstone / Grand Teton / Portland / Olympci NP / Seattle
pi_173448129
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 12:58 schreef ITrade het volgende:

[..]

Ziet er ook mooi uit inderdaad, daar nog niet geweest, dit komt de volgende keer nog wel!

Nog een aantal mooie plekken zijn:
-Kazbegi, hier kan je een hike doen naar een kerk bovenop een heuvel. Of echt bergbeklimmen, die berg achter die kerk is 5km hoog.
-David Gareji monasterie, Erg mooi en zeker ook de omgeving.
-Sighnaghi, leuk als je van wijn houdt!

Stalin komt uit Gori, hier staat ook het museum (zonder meer ťťn van de raarste museums ter wereld).
Cool, ik zet ze op mijn lijstje. Ik moet nog bergen research doen want zo te zien is er heel wat te ontdekken in GeorgiŽ O+

Thanks! ^O^
pi_173448168
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 17:58 schreef Voszje het volgende:
De vorige first lady van GeorgiŽ is een Nederlandse, ooit eens een documentaire over haar gezien. In die documentaire leek het in ieder geval een prachtig land. Ik zou er ook graag eens naartoe gaan.
Yes, ik kan me haar ook nog herinneren. Volgens mij heeft ze uiteindelijk niet zo'n leuke tijd gehad daar.
pi_173448233
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 16:32 schreef MaJo het volgende:

[..]

Omdat mijn broer, net als ik, van dit soort landen houdt ;) We zouden eigenlijk elk jaar een weekendje samen weg maar het is tot nu toe bij 1x een lang weekend Kiev gebleven -O- Volgend jaar willen we de traditie weer oppakken en dan is dit zeker een kanshebber O+

En inderdaad, mijn aankomende reis gaat fantastisch worden. Alleen al door Yellowstone O+
Leuke traditie! :) Ook Kiev staat nog op mijn lijstje, en Lviv, Boekarest, Baku, alle Baltische staten en...en...teveel om op te noemen :D
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:01:02 #32
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_173448235
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 19:57 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Yes, ik kan me haar ook nog herinneren. Volgens mij heeft ze uiteindelijk niet zo'n leuke tijd gehad daar.
In die docu leek het er juist op dat ze wťl een leuke tijd had, al was het niet altijd makkelijk. Ze was in ieder geval geliefd en deed ook veel voor de mensen daar. Volgens mij wilden ze zelfs dat zij zich kandidaat zou stellen voor het presidentschap. Misschien zijn er andere verhalen waaruit bleek dat ze er geen fijne tijd had, maar wat ik ervan begrijp is dat ze GeorgiŽ nog altijd een warm hart toedraagt.

Ik ken overigens wel een aantal GeorgiŽrs, eentje zei dat het nu niet de beste tijd was om te gaan. Het was beter met Saakasvhili als president, terwijl ik ook weer tegengeluiden heb gehoord. Hoe dan ook, ik wil erheen. :P
"Jij bent het lekkerste wijf van FOK!" - Toto69
"Niet weten dat Voszje een sluwe godin is :')" - Dven
"Jammer dat we onze enige Oostblokuser moeten missen nu Voszje blijkbaar een leven heeft gekregen :N." - MAHL
pi_173448303
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:01 schreef Voszje het volgende:

[..]

In die docu leek het er juist op dat ze wťl een leuke tijd had, al was het niet altijd makkelijk. Ze was in ieder geval geliefd en deed ook veel voor de mensen daar. Volgens mij wilden ze zelfs dat zij zich kandidaat zou stellen voor het presidentschap. Misschien zijn er andere verhalen waaruit bleek dat ze er geen fijne tijd had, maar wat ik ervan begrijp is dat ze GeorgiŽ nog altijd een warm hart toedraagt.
Kan hoor, ik heb het niet helemaal op de voet gevolgd. Maar ik dacht dat het presidentschap van haar man uiteindelijk niet zo goed is afgelopen en dat hij min of meer verbannen is uit GeorgiŽ.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:04:26 #34
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_173448323
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Kan hoor, ik heb het niet helemaal op de voet gevolgd. Maar ik dacht dat het presidentschap van haar man uiteindelijk niet zo goed is afgelopen en dat hij min of meer verbannen is uit GeorgiŽ.
Ja, zoiets heb ik ook gehoord inderdaad. Geen idee wat er precies speelde. Hij zit nu iig in OekraÔne.
"Jammer dat we onze enige Oostblokuser moeten missen nu Voszje blijkbaar een leven heeft gekregen :N." - MAHL
pi_173448355
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:01 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik ken overigens wel een aantal GeorgiŽrs, eentje zei dat het nu niet de beste tijd was om te gaan. Het was beter met Saakasvhili als president, terwijl ik ook weer tegengeluiden heb gehoord. Hoe dan ook, ik wil erheen. :P
Heb je in Moskou weleens Georgisch gegeten trouwens? Schijnt erg populair te zijn. Ik heb in Sint Petersburg gegeten bij een soort La Place-achtig restaurant, waar ik een Georgische spies met vlees heb genomen. Dat was in elk geval erg lekker :Y)

Ja, ik wil er ook heen! Zolang het er veilig is, ga ik gewoon. Ik blijf wel uit de buurt van die twee opstandige regio's in het noorden.
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:11:09 #36
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_173448456
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Heb je in Moskou weleens Georgisch gegeten trouwens? Schijnt erg populair te zijn. Ik heb in Sint Petersburg gegeten bij een soort La Place-achtig restaurant, waar ik een Georgische spies met vlees heb genomen. Dat was in elk geval erg lekker :Y)

Ja, ik wil er ook heen! Zolang het er veilig is, ga ik gewoon. Ik blijf wel uit de buurt van die twee opstandige regio's in het noorden.
Ja zeker, ik heb laatst nog kharcho en khinkali gegeten, was erg lekker! :Y)

Precies, zo denk ik ook.
pi_173448711
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:11 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ja zeker, ik heb laatst nog kharcho en khinkali gegeten, was erg lekker! :Y)

Precies, zo denk ik ook.
Die soep :9~ :9~ :9~
pi_173448768
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wil ook. :')
Fok-meet? _O-
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:22:36 #40
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_173448773
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Die soep :9~ :9~ :9~
Die soep was zeker :9~ ! Khinkali is ook lekker, maar de soep is echt een aanrader.
pi_173448915
Leuk topic is dit aan het worden!! Ik krijg er (reis)honger van! *O*
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:29:13 #42
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_173448952
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Leuk topic is dit aan het worden!! Ik krijg er (reis)honger van! *O*
Georgisch wijntje erbij... :Y)
pi_173448979
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Fok-meet? _O-
Ik vind het prima hoor. :D Maar denk dat ik pas in het voorjaar wil gaan ivm lekker weer. Eerst FOKmeet in Albanie. *O*
pi_173449304
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef Voszje het volgende:

[..]

Georgisch wijntje erbij... :Y)
Ben niet zo'n wijn-fan, maar voor ťťn van de oudste wijnculturen van Europa wil ik wel een uitzondering maken :D
pi_173449337
quote:
10s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:29 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik vind het prima hoor. :D Maar denk dat ik pas in het voorjaar wil gaan ivm lekker weer. Eerst FOKmeet in Albanie. *O*
Zelf had ik mei in gedachten.

Hm, helaas geen vrije dagen meer dit jaar, anders had ik me ook wel aangemeld voor AlbaniŽ -O-
  maandag 28 augustus 2017 @ 20:41:43 #46
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_173449338
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ben niet zo'n wijn-fan, maar voor ťťn van de oudste wijnculturen van Europa wil ik wel een uitzondering maken :D
Ik ook niet, maar op z'n tijd kan er wel een wijntje in. Ik krijg van dit topic in ieder geval zin om op reis te gaan. :D
pi_173449445
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:41 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar op z'n tijd kan er wel een wijntje in. Ik krijg van dit topic in ieder geval zin om op reis te gaan. :D
Ja, ik ook! *O* Ik heb dit jaar alleen nog 4 dagen Edinburgh voor de boeg maar de reiskoorts laait weer hevig op :@
  maandag 28 augustus 2017 @ 22:26:47 #48
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_173452722
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:45 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ja, ik ook! *O* Ik heb dit jaar alleen nog 4 dagen Edinburgh voor de boeg maar de reiskoorts laait weer hevig op :@
Ik heb eigenlijk helemaal geen reisjes op de planning staan. Volgend jaar maar weer. :D
pi_173453815
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 20:41 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Zelf had ik mei in gedachten.

Hm, helaas geen vrije dagen meer dit jaar, anders had ik me ook wel aangemeld voor AlbaniŽ -O-
Ik dacht ook al aan mei. Hoe lang wil je gaan?
Jammer, je was van harte welkom geweest. :*
pi_173456113
quote:
14s.gif Op maandag 28 augustus 2017 23:13 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik dacht ook al aan mei. Hoe lang wil je gaan?
Jammer, je was van harte welkom geweest. :*
Ik denk nu aan een reis van Tbslisi naar Kutaisi (of andersom). De hoogste bergen liggen zo te zien in het noorden, dus daar wil ik zeker heen (maar wel uitkijken voor die 2 opstandige regio's). 7-10 dagen, zoiets.

*O*
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')