abonnement Unibet Coolblue
pi_173424981
quote:
Een bčtaversie van de Xbox One-software heeft ondersteuning voor gebruik met de muis. Invoer met de muis is mogelijk met Minecraft, zo blijkt uit de eerste ervaringen. Microsoft heeft eerder al laten weten dat niet alle games muisondersteuning zullen krijgen.

Jez Corden van Windows Central merkte de muisondersteuning op na een update van de Xbox One-software binnen het Xbox Insider-programma, dat Microsoft gebruikt om vroege builds van zijn besturingssysteem te testen. Uit de eerste ervaringen blijkt dat er nogal wat inputlag optreedt bij gebruik, waardoor er waarschijnlijk nog de nodige verbeteringen nodig zijn.

De muis kan als invoer worden gebruikt in Minecraft, zo stelt Corden. Ondersteuning voor de muis kan aangezet worden in het optiemenu. De gebruiker hoeft dan alleen nog maar een muis aan te sluiten via usb. Dat muisondersteuning aan en uit kan worden gezet heeft waarschijnlijk met het competitieve element te maken; Microsoft heeft eerder al laten weten geen controllergebruikers tegen muisgebruikers te willen laten spelen.

Eerder dit jaar bleek al dat er mogelijk ondersteuning voor de muis zou komen. Dat heeft Xbox-baas Phil Spencer laten weten. Ondersteuning voor invoer met usb-toetsenborden is er al.
https://tweakers.net/nieu(...)-one.html#r_10431287

Lekker potje Battlefield tegen die ene droeftoeter met zijn muis en toetsenbord. Gaat leuk worden. Muis en toetsenbord in multiplayer toestaan zou voor mij reden zijn om geen console meer te kopen. Om een goede tijd te hebben hoef ik echt niet altijd te winnen, maar een beetje leuk meedoen is wel fijn. Als ik om leuk mee te doen toch achter mijn bureau moet gaan zitten kan ik net zo goed de pc aanzetten.
  zondag 27 augustus 2017 @ 16:29:38 #2
233102 cherrycoke
Burdened with glorious purpose
pi_173425076
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 16:24 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

https://tweakers.net/nieu(...)-one.html#r_10431287

Lekker potje Battlefield tegen die ene droeftoeter met zijn muis en toetsenbord. Gaat leuk worden. Muis en toetsenbord in multiplayer toestaan zou voor mij reden zijn om geen console meer te kopen. Om een goede tijd te hebben hoef ik echt niet altijd te winnen, maar een beetje leuk meedoen is wel fijn. Als ik om leuk mee te doen toch achter mijn bureau moet gaan zitten kan ik net zo goed de pc aanzetten.
waarom? met zoiets kan ik mijn dure pc de deur uit doen en op console spelen. het kan trouwens al op de ps4:

"Been A Long Journey For You, Hasn't It? Lot Of Running, Lot Of Pain. And You, You're A Flea On The Back Of A Dragon In For One Hell Of A Ride, But You Did Manage To Hang On. I Guess That Counts For Something."
pi_173427532
Haha consoles wederom btfo

Sowieso first person shooters spelen op een controller :') Dan verdien je het ook om ingemaakt te worden door iemand met superieure bedieningsapparatuur

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_173901194
Dat kan al jaren met een Xim
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')