SPOILER: Voor de dames ..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door #ANONIEM op 27-08-2017 17:45:01 ]
mwa hij blijft goed in de buurt en nu komen de banen waar Ocon al gereden heeft. Perez gaat het nog zwaar krijgen met Ocon.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
vooralsnog wordt ie zoekgereden door perez
Jeetje wat duurt het lang met de nieuwe OP.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:15 schreef CrashO het volgende:
Ik wilde de OP zodat ik er vanavond Monza in kan proppen.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:15 schreef CrashO het volgende:
Sorry voor de topicsteel moblo
Ik wilde de OP zodat ik er vanavond Monza in kan proppen.
Hoezo begint dat er sterk op te lijken ? Voor zover ik weet is RIC al vanaf het begin de eerste coureur.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het begint er toch sterk op te lijken dat Ricciardo intern de status van eerste coureur heeft en er prioriteit wordt gegeven aan de preparatie van zijn auto. Bij Ferrari en Renault zag je ook altijd dat Irvine en Fisichella veel vaker stuk gingen dan de eerste rijder.
Dan weet je meer dan Max.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoezo begint dat er sterk op te lijken ? Voor zover ik weet is RIC al vanaf het begin de eerste coureur.
In de vrije training en quali zie je dat het materiaal van Max niet minder is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoezo begint dat er sterk op te lijken ? Voor zover ik weet is RIC al vanaf het begin de eerste coureur.
jaquote:
Dit.quote:
Niet alleen. Ook omdat er heibel was binnen Toro Rosso en Kvyat onder de maat presteerde.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:02 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarom wilden ze Verstappen zo snel in die Red Bull hebben dan? Dat was toch ook tactisch vanwege zijn contract?
Tweede rijder heeft bij elk team toch een gele camera bovenop ? Juist, dat is dus ook bij Max, dat ze hem willen ondersteunen en behandelen als 1e zal bij elk team zo zijn, voor zover ze kunnen.quote:
Voor een auto die maximaal goed is voor een 5e plek pakt Ricciardo opvallend veel podiumplaatsen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het begint er toch sterk op te lijken dat Ricciardo intern de status van eerste coureur heeft en er prioriteit wordt gegeven aan de preparatie van zijn auto. Bij Ferrari en Renault zag je ook altijd dat Irvine en Fisichella veel vaker stuk gingen dan de eerste rijder.
Lijkt mij dat ze zoveel mogelijk gelijkwaardig materieel krijgen, maar wil niet zeggen dat hij eerste rijder is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:21 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
In de vrije training en quali zie je dat het materiaal van Max niet minder is.
Dat is alleen voor de FIA. Niet dat ze hem binnen het team zo beschouwen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Tweede rijder heeft bij elk team toch een gele camera bovenop ? Juist, dat is dus ook bij Max, dat ze hem willen ondersteunen en behandelen als 1e zal bij elk team zo zijn, voor zover ze kunnen.
Ook niet dat hij tweede rijder is. Ze zijn beiden gelijkwaardig binnen het team.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Lijkt mij dat ze zoveel mogelijk gelijkwaardig materieel krijgen, maar wil niet zeggen dat hij eerste rijder is.
Gewoon een uitstekende race weer vandaag. Maximaal geprofiteerd van de situatie.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:25 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Voor een auto die maximaal goed is voor een 5e plek pakt Ricciardo opvallend veel podiumplaatsen.
RIC en VER zijn sowieso een topteam samen, ook of vooral buiten de races .quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ook niet dat hij tweede rijder is. Ze zijn beiden gelijkwaardig binnen het team.
Denk niet dat het verschil had gemaakt. Bij een herstart met Ricciardo achter je moet je op je hoede zijn en dat was Bottas niet genoeg. Sterker nog, hij liet links en rechts ruimte, waardoor hij aan beide kanten ingehaald kon worden. Beetje zoals achterblijverZonta in 2000 met Häkkinen en Schumacherquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:29 schreef potjecreme het volgende:
Had Bottas niet voor een zachtere band moeten kiezen?
Nee. Is gewoon autocue.quote:
Nee, dat zag je niet. En hoe zouden ze dat moeten doen dan? Je hebt een beperkt aantal motoren dat je per seizoen mag gebruiken, en dan gaan ze daar B-kwaliteit onderdeeltjes in doen om een paar duizend euro te besparen of zo?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het begint er toch sterk op te lijken dat Ricciardo intern de status van eerste coureur heeft en er prioriteit wordt gegeven aan de preparatie van zijn auto. Bij Ferrari en Renault zag je ook altijd dat Irvine en Fisichella veel vaker stuk gingen dan de eerste rijder.
Dus moeten ze maar nemen zoals het is en de mond maar houden? Na zo vaak uitvallen, omdat de motor stuk is, mag je echt wel aangeven dat dit niet meer kan. En aangeven dat dit niet stand houdt hoeft niet persé iets te maken hebben met volgend jaar.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:28 schreef doemaarniet het volgende:
Ja Max en papa Jos kunnen wel gaan roepen dat ze er klaar mee zijn, maar er is geen ander top team beschikbaar om in te stappen..
Overigens snap ik dat Max hier doodziek van is.
Oh.quote:
Als je dit serieus meent heb je echt een steekje los zitten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:25 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Voor een auto die maximaal goed is voor een 5e plek pakt Ricciardo opvallend veel podiumplaatsen.
Als je de vorige keer de race voor het hele team hebt verpest met een domme actie en het team dat met de mantel der liefde bedekt, dan moet je misschien ook even inbinden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:38 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dus moeten ze maar nemen zoals het is en de mond maar houden?
niet echt boeiend. hij moet gewoon races uitrijdenquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
RIC en VER zijn sowieso een topteam samen, ook of vooral buiten de races .
Bullshit. Iedereen maakt eens een keer fout. 1 wrong doesn't make a right. Vooral niet als het constant gebeurd aan de kant van Red Bull.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als je de vorige keer de race voor het hele team hebt verpest met een domme actie en het team dat met de mantel der liefde bedekt, dan moet je misschien ook even inbinden.
Onzin, als dat het geval zou zijn, is Ricciardo verdomd slecht in kwallificeren geworden. Hoe verklaar je anders de kwallificatie balans tussen Ricciardo en Max?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het begint er toch sterk op te lijken dat Ricciardo intern de status van eerste coureur heeft en er prioriteit wordt gegeven aan de preparatie van zijn auto. Bij Ferrari en Renault zag je ook altijd dat Irvine en Fisichella veel vaker stuk gingen dan de eerste rijder.
Wie?quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:44 schreef DP026 het volgende:
Mooie race gezien met een puike prestatie van Ricciardogod.
Ik lees net dat dit zijn 6e DNF is, en dat twee daarvan door een aanrijding kwamen. 4 keer mechanische pech op 12 races is teveel, maar 2 DNF's voor het team door een domme actie zijn er ook 2 teveel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:44 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Bullshit. Iedereen maakt eens een keer fout. 1 wrong doesn't make a right. Vooral niet als het constant gebeurd aan de kant van Red Bull.
1... die in Oostenrijk kon hij (echt) niks aan doen en overigens was dat ook weer door technisch falen van de koppeling.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik lees net dat dit zijn 6e DNF is, en dat twee daarvan door een aanrijding kwamen. 4 keer mechanische pech op 12 races is teveel, maar 2 DNF's voor het team door een domme actie zijn er ook 2 teveel.
twitter:Olav_Mol twitterde op zondag 27-08-2017 om 16:57:33 De motor van Max heeft alweer gelopen en is niet stuk; was iets met een bougie en failsafe die m uitzette. Te veilig, te angstig van Renault reageer retweet
De aanrijding in Spanje kon hij ook niks aan doen hoorquote:Op zondag 27 augustus 2017 16:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
1... die in Oostenrijk kon hij (echt) niks aan doen en overigens was dat ook weer door technisch falen van de koppeling.
Plausible, hij koos voor 3 dik er doorheen. Als hij daar niet had gezeten had Kimi niet ingehouden en was Bottas niet tegen Kimi geredenquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:01 schreef franklop het volgende:
[..]
De aanrijding in Spanje kon hij ook niks aan doen hoor
Ik schat Max hoger in als coureur.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onzin, als dat het geval zou zijn, is Ricciardo verdomd slecht in kwallificeren geworden. Hoe verklaar je anders de kwallificatie balans tussen Ricciardo en Max?
Iedereen mag het anders zien natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:03 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Plausible, hij koos voor 3 dik er doorheen. Als hij daar niet had gezeten had Kimi niet ingehouden en was Bottas niet tegen Kimi gereden
Eindeloze discussie, maar ik ga ff van 1 eigen actie en 5x technisch falen.
Tijd voor speculaas:quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Iedereen mag het anders zien natuurlijk
Ik hou het op 0,5 en 5,5
Maar wat denk je dan?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik schat Max hoger in als coureur.
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat Formule 1 auto's en F1 motoren geen Toyota Aygo's zijn waarvan er duizend per dag in elkaar gezet worden door robots. Bij het maken van de onderdelen voor een F1 auto komt handwerk en het menselijke aspect kijken dus reken maar dat er kwaliteitsverschil zit tussen de diverse onderdelen. Uiteindelijk zul je als team aan één auto de prioriteit moeten geven.
Daar moest ik ook gelijk aan denken ja.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk niet dat het verschil had gemaakt. Bij een herstart met Ricciardo achter je moet je op je hoede zijn en dat was Bottas niet genoeg. Sterker nog, hij liet links en rechts ruimte, waardoor hij aan beide kanten ingehaald kon worden. Beetje zoals achterblijverZonta in 2000 met Häkkinen en Schumacher
Volgens mij was dat ook de reden dat ze hem uit de race hebben gehaald, iig dat idee had ik.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wel extreem overigens hoe Alonso weer tekeer ging op de radio vandaag. Van een man met een dergelijk salaris mag je toch wel een bepaalde mate van professionaliteit verwachten. Nadat hij uitgejankt was mochten ze opeens niks meer tegen hem zeggen op de radio. Tja. Lever je contract in jongen als je niet met de situatie om kunt gaan. Naar Monza afreizen lijkt me sowieso zinloos.
Red Bull zal hier ook weinig aan kunnen doen, het chassis is heel goed maar ze moeten het doen met een klantenmotor.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wat denk je dan?
Dat ze de schroefjes bij Ricciardo net wat strakker aandraaien? Juist omdat het allemaal handwerk is, wordt juist de uiterste zorg besteedt aan de kwaliteit.
Een onderdeel is goed of niet goed, er is niet zoiets als een onderdeel wat net wat beter is.
Als ze bij RBR de indruk hebben dat een onderdeel "minder goed" is, dan wordt het opnieuw gemaakt. Het is een miljoenen bedrijf, en dan gaan ze niet een kwalitatief minder onderdeel in de auto van Max zetten. Juist Max willen ze behouden voor het team, omdat het de betere coureur is.
Max heeft gewoon vieze pech, wordt ie hard van. En het zal wel een keer ophouden.
Dat soort dingen gebeuren, ook afhankelijk van hoeveel risico je neemt en hoe handig je bent in buiten de ellende blijven, maar daar heeft het team verder geen invloed op.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:03 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Plausible, hij koos voor 3 dik er doorheen. Als hij daar niet had gezeten had Kimi niet ingehouden en was Bottas niet tegen Kimi gereden
Eindeloze discussie, maar ik ga ff van 1 eigen actie en 5x technisch falen.
Als hij daar niet had gezeten....quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:03 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Plausible, hij koos voor 3 dik er doorheen. Als hij daar niet had gezeten had Kimi niet ingehouden en was Bottas niet tegen Kimi gereden
Eindeloze discussie, maar ik ga ff van 1 eigen actie en 5x technisch falen.
Oh je doelde op de DNF van Ric...quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren, ook afhankelijk van hoeveel risico je neemt en hoe handig je bent in buiten de ellende blijven, maar daar heeft het team verder geen invloed op.
Het punt is dat zijn mechanische pech ook weer niet zo heel extreem is en het team ook wel eens wat van een coureur moet slikken. Voor het team waren het gewoon 2 DNF's de vorige race, geheel te danken aan die ene coureur die zich nu heel hard beklaagt.
Altijd die Finnen weer maar ja Bottas maakte idd dezelfde fout in Bakuquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als hij daar niet had gezeten....
Beetje een dooddoener is dat. Max deed in Spanje niks bijzonders vond ik. Zoals hij zelf al zei: "I didn't make it to the finish, because of the Finnish.
Max Verstappen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Jullie raden nooit wie er naast een gestrande Red Bull stond net
Een stuk of wat marshallsquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Jullie raden nooit wie er naast een gestrande Red Bull stond net
Dat werd hier al gezegd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Jullie raden nooit wie er naast een gestrande Red Bull stond net
2 DNF's de vorige race ja?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat soort dingen gebeuren, ook afhankelijk van hoeveel risico je neemt en hoe handig je bent in buiten de ellende blijven, maar daar heeft het team verder geen invloed op.
Het punt is dat zijn mechanische pech ook weer niet zo heel extreem is en het team ook wel eens wat van een coureur moet slikken. Voor het team waren het gewoon 2 DNF's de vorige race, geheel te danken aan die ene coureur die zich nu heel hard beklaagt.
Een natte kat?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Jullie raden nooit wie er naast een gestrande Red Bull stond net
Pics or it didnt happenquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:22 schreef Nattekat het volgende:
Jullie raden nooit wie er naast een gestrande Red Bull stond net
Heb je bijvoorbeeld weleens gezien hoe een voorvleugel met de hand gebouwd wordt van carbon? Reken maar dat daar kwaliteitsverschil in zit. F1 motoren worden ook met de hand geassembleerd. F1 auto's worden niet door robots uit de fabriek gestampt zoals een iPhone. Daarom werken de meeste teams met een duidelijke eerste rijder zodat ze aan één auto de prioriteit kunnen geven. Het lijkt me inmiddels duidelijk dat dit bij RBR Ricciardo is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar wat denk je dan?
Dat ze de schroefjes bij Ricciardo net wat strakker aandraaien? Juist omdat het allemaal handwerk is, wordt juist de uiterste zorg besteedt aan de kwaliteit.
Een onderdeel is goed of niet goed, er is niet zoiets als een onderdeel wat net wat beter is.
Als ze bij RBR de indruk hebben dat een onderdeel "minder goed" is, dan wordt het opnieuw gemaakt. Het is een miljoenen bedrijf, en dan gaan ze niet een kwalitatief minder onderdeel in de auto van Max zetten. Juist Max willen ze behouden voor het team, omdat het de betere coureur is.
Max heeft gewoon vieze pech, wordt ie hard van. En het zal wel een keer ophouden.
Renault heeft gewoon 3 assembly teams: 1 voor Renault, 1 voor RBR en 1 voor STR er wordt echt niet specifiek 1 motor voor 1 coureur gebouwd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heb je bijvoorbeeld weleens gezien hoe een voorvleugel met de hand gebouwd wordt van carbon? Reken maar dat daar kwaliteitsverschil in zit. F1 motoren worden ook met de hand geassembleerd. F1 auto's worden niet door robots uit de fabriek gestampt zoals een iPhone. Daarom werken de meeste teams met een duidelijke eerste rijder zodat ze aan één auto de prioriteit kunnen geven. Het lijkt me inmiddels duidelijk dat dit bij RBR Ricciardo is.
Dat zeg ik ook nergens.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:34 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Renault heeft gewoon 3 assembly teams: 1 voor Renault, 1 voor RBR en 1 voor STR er wordt echt niet specifiek 1 motor voor 1 coureur gebouwd.
Heb ik gezien, en weet ik.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heb je bijvoorbeeld weleens gezien hoe een voorvleugel met de hand gebouwd wordt van carbon? Reken maar dat daar kwaliteitsverschil in zit. F1 motoren worden ook met de hand geassembleerd. F1 auto's worden niet door robots uit de fabriek gestampt zoals een iPhone. Daarom werken de meeste teams met een duidelijke eerste rijder zodat ze aan één auto de prioriteit kunnen geven. Het lijkt me inmiddels duidelijk dat dit bij RBR Ricciardo is.
Nee, de reden was dat de auto niet lekker liep en dat ze dan nog dingen konden vervangen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook de reden dat ze hem uit de race hebben gehaald, iig dat idee had ik.
Verstappen tijdens de race al bij ziggo. En na de race Horner & Verstappen bij Skyquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:49 schreef Sunri5e het volgende:
Heeft Verstappen en RBR al gereageerd voor de camera? Ik kan niets vinden.
Waarschijnlijk omdat het weer Max is die uitvalt en Ricciardo weer het podium pakt... En dat het "toevallig" nogal vaak gebeurd /aluhoedjequote:Op zondag 27 augustus 2017 17:48 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Wat zitten er veel mensen te haten op de twitter van RBR. Heb toch sterk het vermoeden dat de problemen bij de franse rommel van Renault ligt en niet RBR zelf.
quote:De Grand Prix van België van 2017 was een waanzinnig feest. De sfeer was weer fantastisch en mede door het bezoek van Max aan de tribune is het een ervaring om nooit meer te vergeten!
Kuddosquote:
Ik heb de cijfers niet, maar het aantal dnf bij RBR en dan vooral bij Max, ligt volgens mij hoger dan bij Renault of STR. Misschien dat er daarom vanuit gegaan wordt dat de fout bij het team ligt, en niet bij de motorleverancier.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:48 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Wat zitten er veel mensen te haten op de twitter van RBR. Heb toch sterk het vermoeden dat de problemen bij de franse rommel van Renault ligt en niet RBR zelf.
1 aanrijding kon die niks aan doen. Kimi werd aangetikt door Bottas waardoor die op zijn beurt tegen Max aan gelanceerd werd. Max heeft dit seizoen welgeteld 1 fout gemaakt, terwijl RBR het steeds laat afweten. Al meerdere keren zijn pitstop verneukt in kansrijke positie voor 3 ook.quote:Op zondag 27 augustus 2017 16:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik lees net dat dit zijn 6e DNF is, en dat twee daarvan door een aanrijding kwamen. 4 keer mechanische pech op 12 races is teveel, maar 2 DNF's voor het team door een domme actie zijn er ook 2 teveel.
Het is elke keer ook wat anders, dus je kan ook niet echt met de vinger wijzen wie of wat er schuldig is. Het is ook wel echt heel bizar dat het hele weekend goed gaat elke keer en zodra de race begint Max 15 minuten later op weg is naar het motorhome.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb de cijfers niet, maar het aantal dnf bij RBR en dan vooral bij Max, ligt volgens mij hoger dan bij Renault of STR. Misschien dat er daarom vanuit gegaan wordt dat de fout bij het team ligt, en niet bij de motorleverancier.
Hij was toch wel écht kwaadquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Verstappen tijdens de race al bij ziggo. En na de race Horner & Verstappen bij Sky
Dat jullie nog reageren op die gast, die kijkt hele andere races als wijquote:Op zondag 27 augustus 2017 17:55 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
1 aanrijding kon die niks aan doen. Kimi werd aangetikt door Bottas waardoor die op zijn beurt tegen Max aan gelanceerd werd. Max heeft dit seizoen welgeteld 1 fout gemaakt, terwijl RBR het steeds laat afweten. Al meerdere keren zijn pitstop verneukt in kansrijke positie voor 3 ook.
Eerst ff kijken wat er gebeurde voor je blaat.
Link?quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:49 schreef CrashO het volgende:
[..]
Verstappen tijdens de race al bij ziggo. En na de race Horner & Verstappen bij Sky
Ik kon die niet vinden. Maar dat was inderdaad de post die ik ook wilde pakken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ere wie ere toekomt; Sinister was eerder
[..]
quote:
Vooral bij Sky toen ze vroegen hoeveel DNF's nog voordat zijn toekomst bij Red Bull op losse schroeven staat en gewoon antwoord met 'not many more'.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij was toch wel écht kwaad
ik vond dat hij toch wat dingen zei waarvan hij weet dat hij dat beter niet kan zeggen, maar daar had ie dus flink schijt aan
Die "nieuwe" chick van Jos krijgt een zwaar avondje vrees ik.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vooral bij Sky toen ze vroegen hoeveel DNF's nog voordat zijn toekomst bij Red Bull op losse schroeven staat en gewoon antwoord met 'not many more'.
Je verwacht dan toch wel een antwoord van dat dat niet aan de orde is, maar er heerst echt hele grote onvrede in kamp Verstappen. Die kop ook van Jos ook in de box toen ie uitviel. Die zag er weer uit of ie elk moment de Mike Tyson mode in kon schieten en daar gewoon al die engineers neer zou hoeken.
Straks ook maar even ted's notebook kijken. Jammer dat we niet zo'n concept hebben bij Ziggo ook, alhoewel... dan moet je waarschijnlijk luisteren naar Jack.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:01 schreef franklop het volgende:
Engine penalty voor Max in Monza waarschijnlijk.
Bron; Ted
Ook wel logisch dat ze die in Monza nemen. Is een baan waar je goed in kunt halenquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:01 schreef franklop het volgende:
Engine penalty voor Max in Monza waarschijnlijk.
Bron; Ted
Hoppa, en op die baan kan RBR toch al geen potten breken. Daar zal het meer naar achteren kijken worden voor het roze gevaar.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:01 schreef franklop het volgende:
Engine penalty voor Max in Monza waarschijnlijk.
Bron; Ted
Dat zei hij ook al bij Ziggo tijdens de race idd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Vooral bij Sky toen ze vroegen hoeveel DNF's nog voordat zijn toekomst bij Red Bull op losse schroeven staat en gewoon antwoord met 'not many more'.
Je verwacht dan toch wel een antwoord van dat dat niet aan de orde is, maar er heerst echt hele grote onvrede in kamp Verstappen. Die kop ook van Jos ook in de box toen ie uitviel. Die zag er weer uit of ie elk moment de Mike Tyson mode in kon schieten en daar gewoon al die engineers neer zou hoeken.
Voor Max waarschijnlijk dat roze gevaar dus voor hem vanaf de start.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoppa, en op die baan kan RBR toch al geen potten breken. Daar zal het meer naar achteren kijken worden voor het roze gevaar.
Ik gun het FI ook gewoon. De auto's houden het daar wél vol, de coureurs vinden elkaar echter elke keer op de minder prettige plekkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 18:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoppa, en op die baan kan RBR toch al geen potten breken. Daar zal het meer naar achteren kijken worden voor het roze gevaar.
Je kunt als coureur alleen zo verdomd weinig.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat zei hij ook al bij Ziggo tijdens de race idd.
Ik zou er overigens al lang en breed klaar mee zijn
Is hij ook wel, maar je kunt er vrij weinig aan doen. Switchen van team doe je ook niet even, en is ondanks alle shit ook nog helemaal niet nodig. Maar je gaat er denk ik aan coureur ook wel even aan denken, omdat je laat zien dat je heel snel bent en weet dat je me een werkende of snellere auto gewoon consistent podium's pakt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat zei hij ook al bij Ziggo tijdens de race idd.
Ik zou er overigens al lang en breed klaar mee zijn
Horner en Marko willen ook daarna natuurlijk Max behouden en hopen dat ze hem dan een auto kunnen geven waarmee je wereldkampioen kan worden. Deze ontwikkelingen zetten dat wel aardig op de tocht, dus dat dreigen om niet te verlengen is wel serieus... Maar je auto wordt er nu niet weer goed van en dat is nu wat je wilt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt als coureur alleen zo verdomd weinig.
Dreigen dat je weggaat over 1,5 jaar is het enige. Als het team je wilt behouden, dan moeten ze serieus progressie gaan boeken.
Wilde net typen dat Horner eens geen smoesjes meer heeft (no words...) tot ie halverwege zijn verhaal gewoon omdraait dat we ook niet moeten vergeten wat Ricciardo gepresteerd heeftquote:
Red Bull bestaat uit meer dan Max Verstappen alleen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wilde net typen dat Horner eens geen smoesjes meer heeft (no words...) tot ie halverwege zijn verhaal gewoon omdraait dat we ook niet moeten vergeten wat Ricciardo gepresteerd heeft
Wat een zak.
Idd.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:08 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Horner en Marko willen ook daarna natuurlijk Max behouden en hopen dat ze hem dan een auto kunnen geven waarmee je wereldkampioen kan worden. Deze ontwikkelingen zetten dat wel aardig op de tocht, dus dat dreigen om niet te verlengen is wel serieus... Maar je auto wordt er nu niet weer goed van en dat is nu wat je wilt.
Klopt maar de vraag ging over Max, niet over luckicardo.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Red Bull bestaat uit meer dan Max Verstappen alleen.
Dat Horner zegt 'unfortunate for him' de hele tijd. Alsof het hem en het team het geen zak kan schelen, omdat RIC inderdaad een podium pakt als Max uitvalt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:09 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wilde net typen dat Horner eens geen smoesjes meer heeft (no words...) tot ie halverwege zijn verhaal gewoon omdraait dat we ook niet moeten vergeten wat Ricciardo gepresteerd heeft
Wat een zak.
dan moet ie dus niet weg.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:28 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom zou het volgend jaar beter gaan bij RBR? Max moet daar weg maar FER en MER zitten al vol voor volgend jaar...
Dus als het nr. 1 en 2 team vol zit, neem je genoegen met het nr. 3 team.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:28 schreef Sunri5e het volgende:
Waarom zou het volgend jaar beter gaan bij RBR? Max moet daar weg maar FER en MER zitten al vol voor volgend jaar...
Je moet ook beslissen met verstand en niet met emotiequote:Op zondag 27 augustus 2017 18:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus als het nr. 1 en 2 team vol zit, neem je genoegen met het nr. 3 team.
Ja het is helaas niet anders. Wat moet hij dan? Voor Force India gaan rijden?quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus als het nr. 1 en 2 team vol zit, neem je genoegen met het nr. 3 team.
Nee, dat zeg ik. Genoegen nemen met het derde team. Blijven waar hij dus is, het team dat hem een kans gaf waar veel critici het nog veel te vroeg vonden. Het team dat hem in bescherming nam toen hij wat fout deed.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja het is helaas niet anders. Wat moet hij dan? Voor Force India gaan rijden?
Plaats het dan meteen, ik heb geen snapchat.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:42 schreef potjecreme het volgende:
Ham heeft weer een foto gepost die niks aan de verbeelding overlaat.....De foto staat op snapchat.
Ik kan dat niet.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Plaats het dan meteen, ik heb geen snapchat.
Ik zit niet zo in de porno apps.
Hoezo niet?quote:
Hahaha Ik was al bezig met een screenshot.Duurde even want wist niet hoe dat moest op mijn nieuwe foon.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:18 schreef CrashO het volgende:
never mind.
Intussen
- snap chat geinstalleerd
- account gemaakt
- lewis toegevoegd
- screenshot gemaakd
- snapchat er weer afgetieft
- snapchat in mijn mail-ban-filter gezet
- screenshot geupload
[ afbeelding ]
Die zijn vaker over de streep gekomen dan de red bull van max, desnoods mclaren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:38 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ja het is helaas niet anders. Wat moet hij dan? Voor Force India gaan rijden?
Linkje?quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:19 schreef KingRadler het volgende:
interview Max met NOS was zo pijnlijk.
de NOS vroeg of het misschien aan Max zelf ligt dat auto kapot gaat.
Max reageerde zich daarna flink af.
Volgens Horner deed cilinder 4 van zijn 6 cilinder blok het niet meer. Hoe is dat niet kapot?quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:23 schreef SnowOokami het volgende:
maar deze was toch helemaal niet kapot? Ik niet snap.
Volgens Olav lag het aan een bougie waardoor de motor in failsafe mode ging. Lijkt me geen reden voor een nieuwe motor, alleen een nieuwe bougie en misschien software.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:01 schreef franklop het volgende:
Engine penalty voor Max in Monza waarschijnlijk.
Bron; Ted
Bougiequote:Op zondag 27 augustus 2017 19:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
Volgens Horner deed cilinder 4 van zijn 6 cilinder blok het niet meer. Hoe is dat niet kapot?
quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
https://www.instagram.com/p/BYTiFybnglB/?taken-by=f1
Ricciardo
Ontsteking/bobine/bougie van cylinder 4 deed het niet meer... waarom zou je daarvoor een heel blok moeten vervangen, kan natuurlijk zijn dat de bougie stuk is geslagen en lekker door de cylinder heen is gevlogen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:24 schreef CrashO het volgende:
[..]
Volgens Horner deed cilinder 4 van zijn 6 cilinder blok het niet meer. Hoe is dat niet kapot?
Nice.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
https://www.instagram.com/p/BYTiFybnglB/?taken-by=f1
Ricciardo
Inderdaad ja. Terwijl 2 finishende auto's toch iets meer puntjes oplevert voor de constructeurs titel.quote:Op zondag 27 augustus 2017 18:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Dat Horner zegt 'unfortunate for him' de hele tijd. Alsof het hem en het team het geen zak kan schelen, omdat RIC inderdaad een podium pakt als Max uitvalt.
Wat kost zo blok nu als dat vergelijkt met wat de formule 1 jaarlijks kost voor red bull.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ontsteking/bobine/bougie van cylinder 4 deed het niet meer... waarom zou je daarvoor een heel blok moeten vervangen, kan natuurlijk zijn dat de bougie stuk is geslagen en lekker door de cylinder heen is gevlogen.
Link?quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:19 schreef KingRadler het volgende:
interview Max met NOS was zo pijnlijk.
de NOS vroeg of het misschien aan Max zelf ligt dat auto kapot gaat.
Max reageerde zich daarna flink af.
Ha stuk!quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
https://www.instagram.com/p/BYTiFybnglB/?taken-by=f1
Ricciardo
Een motorblok kost ongeveer hetzelfde als 3 formule 1 auto's zonder motorblok.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Wat kost zo blok nu als dat vergelijkt met wat de formule 1 jaarlijks kost voor red bull.
Baasquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
https://www.instagram.com/p/BYTiFybnglB/?taken-by=f1
Ricciardo
I wouldn't call if foreplay...uhu.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
https://www.instagram.com/p/BYTiFybnglB/?taken-by=f1
Ricciardo
Zodat de copyright herkenning van youtube het niet snapt en offline trektquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wtf is dat met die 4 beelden in de interviews en teds notebook?
quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
https://www.instagram.com/p/BYTiFybnglB/?taken-by=f1
Ricciardo
Dan detecteert het Youtube script de illegale upload nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wtf is dat met die 4 beelden in de interviews en teds notebook?
quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:36 schreef CrashO het volgende:
[..]
Zodat de copyright herkenning van youtube het niet snapt en offline trekt
Hier krijg je toch oogaids van... YouTubequote:Op zondag 27 augustus 2017 19:37 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Dan detecteert het Youtube script de illegale upload niet
Gewoon focussen op 1 vierkantje.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
[..]
Hier krijg je toch oogaids van... YouTube
Ik heb ook al de meest bizarre copyright waarschuwingen gehad, er wordt heel veel gescanned op liedjes.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:38 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
[..]
Hier krijg je toch oogaids van... YouTube
Is dat niet omdat Thunderdome kut is?quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:40 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ik heb ook al de meest bizarre copyright waarschuwingen gehad, er wordt heel veel gescanned op liedjes.
Heb zelfs een car cam video met radio 3 op de achtergrond oid en daar heeft Youtube het geluid weggehaald.
Stukje video opname van Thunderdome... geluid weggehaald
Dat mag, zelfde trucje als in Baku.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
Hoor nu pas dat Hamilton na de herstart voor Eau Rouge iets liftte om ervoor te zorgen dat Vettel dat ook moest doen en Kemmel met minder snelheid op zou komen.
Lijkt me best gevaarlijk toch?
dat was ruim voor de herstart, maar dit was op volle racesnelheidquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat mag, zelfde trucje als in Baku.
Geen verschil. Als ie maar niet op de rem trapt.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat was ruim voor de herstart, maar dit was op volle racesnelheid
Dat is wel klare taal van Ocontwitter:OconEsteban twitterde op zondag 27-08-2017 om 18:48:49 Damage limitation today, we were having a good race until Perez tried to kill me 2 times! Anyway he didn't manage t… https://t.co/82DbyWnrIt reageer retweet
Hamilton - Rosberg was een gezellig theekransje vergeleken bij dit zo langzamerhand.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:03 schreef zoem het volgende:Dat is wel klare taal van Ocontwitter:OconEsteban twitterde op zondag 27-08-2017 om 18:48:49 Damage limitation today, we were having a good race until Perez tried to kill me 2 times! Anyway he didn't manage t… https://t.co/82DbyWnrIt reageer retweet
Ik ben wel wat copyright trucjes gewend, maar dit is toch niet meer te kijkenquote:Op zondag 27 augustus 2017 19:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wtf is dat met die 4 beelden in de interviews en teds notebook?
LOL dat terwijl ze in de interviews met Jack beide best wel rustig en kalm overkwamen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:03 schreef zoem het volgende:Dat is wel klare taal van Ocontwitter:OconEsteban twitterde op zondag 27-08-2017 om 18:48:49 Damage limitation today, we were having a good race until Perez tried to kill me 2 times! Anyway he didn't manage t… https://t.co/82DbyWnrIt reageer retweet
Perez is wel een pannenkoek 1e klas zeg die eerste actie was nog enigszins te begrijpen maar die 2equote:Op zondag 27 augustus 2017 20:14 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
LOL dat terwijl ze in de interviews met Jack beide best wel rustig en kalm overkwamen.
quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:07 schreef Abdus18 het volgende:
Zo, weer thuis, wat een ezels heb je toch altijd om je heen daar....
Er zat er links serieus iemand die z'n kinderen vertelde dat het raar was dat de safetycar bij Kemmel noet bergaf ging richting eau rouge, dat had die op tv gezien. Hij vond het maar raar dat ze bergop reden...
Achter me had ik twee pipo's staan die constant riepen dat zowel vettel als raikonnen elk moment konden inhalen. Zo'n beetje 30 rondjes lang, elke ronde..... Ook vonden ze dat het bij Red Bull maar doorgestoken kaart was, want dat had Olaf gezegd en dan is het 9 vd 10x waar!!!!
Maargoed, veel actief op Kemmel wel, fijne plek! Die Benneton was ook echt gaaf, jammer dat die maar een rondje deed.
Terugweg was weer chaos zoals altijd, maar we hebben het overleefd :p
Ja, dat was jammer. Ook dat ze die 2zitters niet lieten gaan, dat was ook een geweld gisteren. Begrijp nu eindelijk waarom iedereen het geluid zo zacht vindt van de huidige F1. Is wel eff anders als zo'n V10 tegen je borst klapt. :pquote:Op zondag 27 augustus 2017 20:12 schreef Nattekat het volgende:
Jammer dat ie niet voluit ging
Dan had iedereen nu nog een piep in hun oren.
godverquote:Op zondag 27 augustus 2017 20:18 schreef franklop het volgende:
Max gespot bij Mercedes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:18 schreef franklop het volgende:
Max gespot bij Mercedes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
F1 / [BNW] Het F1 (complot)theorieën topicquote:Op zondag 27 augustus 2017 20:29 schreef KingRadler het volgende:
misschien wil RB van Max af en hebben ze auto gesaboteerd zelfs Horner weet daar niks van.
Goeie reactie van Max, als ik weer zo een vraag krijg dan word ik al kriebelig. Ophoeren kut NOS; jij snapt het nietquote:Op zondag 27 augustus 2017 20:06 schreef KingRadler het volgende:
Sorry voor het wachten hier het interview met Max met de NOS
Interview begint vanaf 14 minuten.
https://www.npo.nl/nos-studio-sport/27-08-2017/POW_03562042
Waarom zou je als team zijnde van de meest talentvolle coureur af willen?quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:29 schreef KingRadler het volgende:
misschien wil RB van Max af en hebben ze auto gesaboteerd zelfs Horner weet daar niks van.
Palmer rijdt niet bij Red Bull!quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zou je als team zijnde van de meest talentvolle coureur af willen?
Bedankt voor de link.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:06 schreef KingRadler het volgende:
Sorry voor het wachten hier het interview met Max met de NOS
Interview begint vanaf 14 minuten.
https://www.npo.nl/nos-studio-sport/27-08-2017/POW_03562042
Nee joh. Alonso wordt bij McLaren niet tegengesproken. Da's alles aan kwaliteit dat over is.quote:Op zondag 27 augustus 2017 17:19 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij was dat ook de reden dat ze hem uit de race hebben gehaald, iig dat idee had ik.
NOS publiek kijkt louter samenvattingen van 2,5 minuut. En ziet elke keer een dnf voor Verstappen. Natuurlijk komen er dan parallellen bovendrijven met z'n vader. En dom NOS publiek denkt: Max won vorig seizoen 1 race, dan moet hij er dit seizoen meer races kunnen winnen en Wereldkampioen worden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een kansloze vragen zeg van de NOS
Honda heeft al gezegd dat er aan de data niks te zien was... :/ Misschien moet McLaren gewoon van Alonso af en Lando in die auto zetten. Scheelt ook nog eens 28 miljoen per jaar.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:10 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Nee joh. Alonso wordt bij McLaren niet tegengesproken. Da's alles aan kwaliteit dat over is.
Als meneer aanvoelt dat tie niet in de punten meer kan eindigen,stopt tie. Had het ook over test op de radio.
[ afbeelding ]
Buitengewoon kansloos interview. De vragen lijken ook heel erg op die van Jack. Steeds maar weer woorden leggen in de mond van Max om een anti-RB reactie uit te lokken zodat ze lekker kunnen scoren met een vette headline. Gelukkig trapt Max er niet in en weet zijn frustratie te verbijten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 20:06 schreef KingRadler het volgende:
Sorry voor het wachten hier het interview met Max met de NOS
Interview begint vanaf 14 minuten.
https://www.npo.nl/nos-studio-sport/27-08-2017/POW_03562042
Daarom dus:quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
NOS publiek kijkt louter samenvattingen van 2,5 minuut. En ziet elke keer een dnf voor Verstappen. Natuurlijk komen er dan parallellen bovendrijven met z'n vader. En dom NOS publiek denkt: Max won vorig seizoen 1 race, dan moet hij er dit seizoen meer races kunnen winnen en Wereldkampioen worden.
Dat gebeurt niet, dus is Max wel zo goed?
quote:
Ja dit kan niet meer. Als ik McLaren was zou ik Alonso voorstellen om per direct uit elkaar te gaan. Als hij dat niet wil dan zou ik vragen of hij zich op zijn minst volwassenen wil gedragen. McLaren weet ook wel dat ze pk's tekort komen daar hoeft Fernando ze niet tien keer per race aan te herinneren. Hij lijkt wel een zeurderige diva zoals Mariah Carey ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:15 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Honda heeft al gezegd dat er aan de data niks te zien was... :/ Misschien moet McLaren gewoon van Alonso af en Lando in die auto zetten. Scheelt ook nog eens 28 miljoen per jaar.
http://www.f1fanatic.co.u(...)gine-data-say-honda/
Mooi he, deze keer deed ik er 3,5u over ben gelijk na de race vertrokken , vorige keer 4 maar toen pas rond 5u van het circuit gegaan. En dat terwijl het normaal een uurtje rijden is :pquote:Op zondag 27 augustus 2017 21:49 schreef Justevo het volgende:
Net weer thuis. Ik zal maar niks zeggen over de race, dat lukt me niet zonder grof te schelden.
Maar wat is het bij Spa toch ongelofelijk slecht georganiseerde puinhoop, ongekend. Het is daar één grote tyfuszooi en een complete chaos. Voor mij absoluut de laatste keer.
quote:It's understandable but sad that those who care and are concerned have to clutch at hints and read between the lines to learn of Michael Schumacher's condition.
During Sky Sports (UK) coverage of the Belgian GP today, there was a (slightly awkward) conversation between Pat Symonds, Ross Brawn and Mick Schumacher.
Ross and Pat were close to Michael and it's reasonable to assume that they're aware of Michael's condition.
It was sad to hear them talk of him in the past tense, culminating in them telling Mick 'I know your Dad would have been proud of you'.
Perhaps revealing more than was intended about Michael's condition.
Maar geen F1.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:21 schreef Fir3fly het volgende:
Tijdens WEC weekend op Spa geweest, was fantastisch. Geen enkel probleem, geen fans met een IQ lager dan de temperatuur en 30 euro voor een weekendkaart .
Veel beter racen, dat wel.quote:
Het viel reuze mee en ging prima georganiseerd zo ver mogelijk op die wegen. Je moet alleen niet verwachten dat je samen met de meute weg kan gaan direct na de race.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:02 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ja het is te belachelijk voor woorden. In 2014 toen ik voor het laatst in Spa was was het al een klerezooi en toen deed Max nog geeneens mee. Nu begin ik er helemaal niet meer aan. Hopelijk komt de F1 ooit terug naar de Nurburgring. Veel beter georganiseerd evenement.
Als ik na afloop van een evenement verplicht een paar uur rond moet blijven hangen omdat je geen kant op kan dan zijn er teveel kaarten verkocht of de infrastructuur voldoet niet aan de eisen. Als het geregend had die dag dan was ik ook met geen mogelijkheid meer dat zompige weiland uitgekomen met mijn auto. Het was een soort survivaltocht zoals ik het me herinner. Een half uur wachten voor het toilet etc. Wat een lijdensweg.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het viel reuze mee en ging prima georganiseerd zo ver mogelijk op die wegen. Je moet alleen niet verwachten dat je samen met de meute weg kan gaan direct na de race.
WEC op Spa is inderdaad erg goed te doen. Kost geen drol, alleen het bier is net zo duur als anders. Laatste keer dat ik op Spa was was een halve liter 5 euro volgens mij. Is dat nog altijd?quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:21 schreef Fir3fly het volgende:
Tijdens WEC weekend op Spa geweest, was fantastisch. Geen enkel probleem, geen fans met een IQ lager dan de temperatuur en 30 euro voor een weekendkaart .
Als ik honderden euro's betaal voor een kaartje mag je best klagen. Het gaat niet om kleine dingetjes en wat drukte, maar om systematische problemen. Ze zijn daar volledig incapabel om dit te organiseren.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:03 schreef Nattekat het volgende:
Niemand verplicht je om te gaan, ga dan ook niet achteraf zeiken over iets wat al lang en breed bekend is en neem er het beste van. Ik heb nog een flink stuk gewandeld naar de pitstraat, daar even rondgekeken, en terug, dan gaat de tijd wel hard.
En los van de klapstoeltjesbrigade (wat echt erger was dan ooit en de reden dat ik een wat mindere plek heb uitgekozen) helemaal niks te klagen gehad.
7 euro nu dacht ik. 17 euro voor een pizza, 8/9 euro voor een frietje etc.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
WEC op Spa is inderdaad erg goed te doen. Kost geen drol, alleen het bier is net zo duur als anders. Laatste keer dat ik op Spa was was een halve liter 5 euro volgens mij. Is dat nog altijd?
Zo triest.quote:Op zondag 27 augustus 2017 22:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik las net dit elders:
Bij sky sport zouden Ross Brawn, Pat Symons en Mick Schumacher een gesprek hebben gehad, waar Ross en Pat in de verleden tijd praatten over Michael. Alsof Michael niks beseft, 'je vader zou trots op je zijn geweest'..
[..]
Absurd natuurlijk, en nog gewoon verlies draaien. Die fee's van de FIA zijn veel en veel en veel te hoog. Vroeg of laat komt er geen hond meer.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:12 schreef Justevo het volgende:
[..]
7 euro nu dacht ik. 17 euro voor een pizza, 8/9 euro voor een frietje etc.
In principe heb ik daar niet zo'n probleem mee. Want je mag zoveel eten en drinken meenemen als je wilt. Maar met tienduizenden door kleine nauwe tunneltjes waar elektriciteitsdraden uit hangen, grote stenen op de paden waar ik meerdere mensen over zie struikelen, onmogelijk lange rijen bij de wc's (je bent als vrouw zijnde gewoon een uur van je plek), alles is ranzig. Parkeren is waanzin. Ik stop er trouwens mee. Te veel om op te noemen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:14 schreef Geralt het volgende:
[..]
Absurd natuurlijk, en nog gewoon verlies draaien. Die fee's van de FIA zijn veel en veel en veel te hoog. Vroeg of laat komt er geen hond meer.
Ja ik dacht bijvoorbeeld van ik betaal wel voor de "officiële" parking zodat ik mijn auto niet bij een boer in het weiland hoef te dumpen maar toen kwam ik dus alsnog in een soort moeras terecht. In 2014 hadden ze ook de snelweg afgesloten om een of andere reden en werd je na afloop op een soort puzzelrit door de Ardennen getrakteerd. Blijkbaar zijn de Belgen na 50 jaar nog steeds niet in staat om een GP te organiseren en lijken ze ieder jaar weer verbaasd te over hoeveel mensen er op af komen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:12 schreef Justevo het volgende:
[..]
Als ik honderden euro's betaal voor een kaartje mag je best klagen. Het gaat niet om kleine dingetjes en wat drukte, maar om systematische problemen. Ze zijn daar volledig incapabel om dit te organiseren.
Nouja hoort ook een beetje bij de sfeer toch? En als je het weet, waarom neetm je vrouw geen plastuit mee? Gezellig tussen de mannen gewoon tegen een boom pissenquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:18 schreef Justevo het volgende:
[..]
In principe heb ik daar niet zo'n probleem mee. Want je mag zoveel eten en drinken meenemen als je wilt. Maar met tienduizenden door kleine nauwe tunneltjes waar elektriciteitsdraden uit hangen, onmogelijk lange rijen bij de wc's (je bent als vrouw zijnde gewoon een uur van je plek), alles is ranzig. Parkeren is waanzin. Ik stopt er trouwens mee. Te veel om op te noemen.
Hopelijk snappen jullie nu waarom een race op Zandvoort voorlopig niet aan de orde is?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja ik dacht bijvoorbeeld van ik betaal wel voor de "officiële" parking zodat ik mijn auto niet bij een boer in het weiland hoef te dumpen maar toen kwam ik dus alsnog in een soort moeras terecht. In 2014 hadden ze ook de snelweg afgesloten om een of andere reden en werd je na afloop op een soort puzzelrit door de Ardennen getrakteerd. Blijkbaar zijn de Belgen na 50 jaar nog steeds niet in staat om een GP te organiseren en lijken ze ieder jaar weer verbaasd te over hoeveel mensen er op af komen.
Zandvoort is tenminste goed te bereiken met de trein. Maar idd ik ben er weleens met de DTM geweest en dan is het na afloop een complete chaos.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:20 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hopelijk snappen jullie nu waarom een race op Zandvoort voorlopig niet aan de orde is?
Spa heeft een beetje hetzelfde, maar is wat dat aangaat nog beter bereikbaar.
Niet met 100.000 man tegelijkquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zandvoort is tenminste goed te bereiken met de trein.
Had je ondanks veel te laat vertrokken toch nog een beetje ok plekken?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Denken dat ik een fanboy ben
Zo, dat moest even rechtgezet worden.
Eindelijk een gozer die het snaptquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja hoort ook een beetje bij de sfeer toch? En als je het weet, waarom neetm je vrouw geen plastuit mee? Gezellig tussen de mannen gewoon tegen een boom pissen
Die treinen reden richting het oosten Nattekatquote:
Ik krijg altijd nog zo een jaren 80 vibe als ik op Spa ben.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindelijk een gozer die het snapt
Om het in een foto uit te drukken:quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:24 schreef Geralt het volgende:
[..]
Had je ondanks veel te laat vertrokken toch nog een beetje ok plekken?
Of was het ronduit kut en dus de schuld van de rest en er flink ingewreven?
Eigenlijk had je dus geen idee waar je aan begon bedoel je..quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja ik dacht bijvoorbeeld van ik betaal wel voor de "officiële" parking zodat ik mijn auto niet bij een boer in het weiland hoef te dumpen maar toen kwam ik dus alsnog in een soort moeras terecht. In 2014 hadden ze ook de snelweg afgesloten om een of andere reden en werd je na afloop op een soort puzzelrit door de Ardennen getrakteerd. Blijkbaar zijn de Belgen na 50 jaar nog steeds niet in staat om een GP te organiseren en lijken ze ieder jaar weer verbaasd te over hoeveel mensen er op af komen.
Ja hoor, ze moeten van de beste coureur van het veld af.... . Vorige kwali vergeten? Niet gezien hoe hij kan toveren als het mogelijk is?quote:Op zondag 27 augustus 2017 21:15 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Honda heeft al gezegd dat er aan de data niks te zien was... :/ Misschien moet McLaren gewoon van Alonso af en Lando in die auto zetten. Scheelt ook nog eens 28 miljoen per jaar.
http://www.f1fanatic.co.u(...)gine-data-say-honda/
Oef, hele race op die plek moeten kijken?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Om het in een foto uit te drukken:
[ afbeelding ]
Die klapstoeltjesbrigade was gewoon kansloos, dus er moest een alternatief gevonden worden. Gigantische meh-plek stiekem, maar gezien de omstandigheden kon het erger
Die beste coureur kent niet eens het verschil tussen een kapotte en een werkende motorquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja hoor, ze moeten van de beste coureur van het veld af....
Tuurlijk kent Max dat verschil welquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die beste coureur kent niet eens het verschil tussen een kapotte en een werkende motor
Dat weet hij wel. Hij zocht weer een excuus om een eind aan zijn martelgang te maken.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die beste coureur kent niet eens het verschil tussen een kapotte en een werkende motor
Gewoon lekker overnachten in Spa. Vroeg in de ochtend naar het circuit met een taxi.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Oef, hele race op die plek moeten kijken?
Is men (je reisgezelschap) er nu wel van doordrongen dat tijdig vertrekken gewenst is voor een toekomstig bezoek?
Nah, even naartoe gerend. Stond wat meer richting Les Combes met prima zicht naar Eau Rouge. En een tv, onmisbaar.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Oef, hele race op die plek moeten kijken?
Is men (je reisgezelschap) er nu wel van doordrongen dat tijdig vertrekken gewenst is voor een toekomstig bezoek?
Muah, niks van te merken. Het andere deel van de groep stond naast de Max-tribune en zei dat de sfeer even somber werd, maar ook niet meer dan dat.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Nattekat, gingen er echt zoveel NLs weg toen Max was uitgevallen? Volgens het AD. Maar volgens mij was het een beetje een opgeklopt verhaal.
Wel kut hoor. Volgens mij is elke race waarin Max uitviel en Ricciardo podium pakte dat Max voor het uitvallen vóór Ricciardo lag.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:37 schreef Nattekat het volgende:
Het gejuich toen Ricciardo P3 pakte...
Dacht ik al. Stom dat kranten dan weer allemaal van die onzin schrijven en van alles in een kwaad daglicht zetten. Waarom doen ze dat toch...quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Muah, niks van te merken. Het andere deel van de groep stond naast de Max-tribune en zei dat de sfeer even somber werd, maar ook niet meer dan dat.
Het gejuich toen Ricciardo P3 pakte...
Ik heb het gevoel dat sommige journalisten een DP026 zijnquote:Op zondag 27 augustus 2017 23:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dacht ik al. Stom dat kranten dan weer allemaal van die onzin schrijven en van alles in een kwaad daglicht zetten. Waarom doen ze dat toch...
Tja, als je altijd voor Ricciardo ligt...quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wel kut hoor. Volgens mij is elke race waarin Max uitviel en Ricciardo podium pakte dat Max voor het uitvallen vóór Ricciardo lag.
Ik herinner me nog een A1 race. Ik ging met de trein. Veel mensen niet. Want trein ramvol en perron ook en geen plaats en puinhoop en en en...quote:
Ik ben in 2008 gegaan. De laatste keer bleek achteraf. Ook met de trein, het was zeik en zeik nat buiten (eens wat anders dan die zon op Spa ieder jaar weer), maar toch geen slechte herinnering aan. Ik weet meestal wel wat ik kan verwachten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een A1 race. Ik ging met de trein. Veel mensen niet. Want trein ramvol en perron ook en geen plaats en puinhoop en en en...
Toen ging ik met de auto. Heen was geen probleem. Terug 3 uur over gedaan om op een snelweg te komen.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een A1 race. Ik ging met de trein. Veel mensen niet. Want trein ramvol en perron ook en geen plaats en puinhoop en en en...
Met de trein naar zandvoort is prima te doen. Op tijd heen en terug via centerparks dan loop je zo de achterkant van het station op terwijl de menigte staat te dringen aan de voorkant.quote:Op maandag 28 augustus 2017 00:11 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Toen ging ik met de auto. Heen was geen probleem. Terug 3 uur over gedaan om op een snelweg te komen.
Vorig jaar met de trein naar de Max Verstappen Racedagen. Ging toch een stuk beter (als je op tijd weg bent).
Dat viel mij ook al op jaquote:Op zondag 27 augustus 2017 22:15 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik las net dit elders:
Bij sky sport zouden Ross Brawn, Pat Symons en Mick Schumacher een gesprek hebben gehad, waar Ross en Pat in de verleden tijd praatten over Michael. Alsof Michael niks beseft, 'je vader zou trots op je zijn geweest'..
[..]
Op zaterdag 5,25 euro. Vragen ze zondag echt 7 euro?quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:12 schreef Justevo het volgende:
[..]
7 euro nu dacht ik. 17 euro voor een pizza, 8/9 euro voor een frietje etc.
McLaren heeft nu toch niks aan een coureur van het caliber Alonso. Helemaal niet nu hij het blijkbaar niet meer op kan brengen een race uit te rijden en de auto parkeert wanneer het hem uitkomt. Honda voor schut zetten op de boordradio is kennelijk een sport geworden voor hem en uiteraard in Suzuka dadelijk weer een schepje er bovenop gooien, daar kun je de klok op gelijk zetten. Ik was altijd fan van Alonso maar hij gedraagt zich nu echt als een kleuter en als ik McLaren was zou ik zsm een einde maken aan deze act. Het heeft weinig zin om deze kleuter in Monza weer in de auto te zetten.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:31 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja hoor, ze moeten van de beste coureur van het veld af.... . Vorige kwali vergeten? Niet gezien hoe hij kan toveren als het mogelijk is?
Tja dat weet je van te voren natuurlijk al. Als je daar niet tegen kan moet je een andere GP uitkiezen om te bezoeken. Hockenheim ofzo.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:12 schreef Justevo het volgende:
[..]
Als ik honderden euro's betaal voor een kaartje mag je best klagen. Het gaat niet om kleine dingetjes en wat drukte, maar om systematische problemen. Ze zijn daar volledig incapabel om dit te organiseren.
Op Kemmel gingen er misschien 4 man weg waar ik zat. Vorig jaar toen Max nog gewoon rondreed gingen er veel meer mensen weg na z'n aanvaring in de eerste bocht.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:38 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dacht ik al. Stom dat kranten dan weer allemaal van die onzin schrijven en van alles in een kwaad daglicht zetten. Waarom doen ze dat toch...
Het was ook een domme beslissing om naar McLaren te gaan. In hun laatste Mercedes jaar wist McLaren amper Force India voor te blijven dus ik heb geen idee waar hij zijn beslissing op gebaseerd heeft. Misschien was hij onder de indruk van de glimmende fabriek.quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:03 schreef opreis het volgende:
Deel heeft ie ook aan zichzelf te danken. Op het moment dat hij ferrari verliet was mclaren nog een veel grotere gok.
Zelfde eigenlijk met hamilton, al pakte zijn gok aanzienlijk beter uit.
idd, wat een drama was dat! Lang wachten op het perron, als sardientjes in een blik. Halverwege de race was het bier op en overstroomden de pisbakken. Zandvoort is niet geschikt...quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik herinner me nog een A1 race. Ik ging met de trein. Veel mensen niet. Want trein ramvol en perron ook en geen plaats en puinhoop en en en...
Ik heb best veel mensen wel zien vertrekken na rondje 10 ongeveer. Maar dat was van dat typische volk waar ik me heel de dag al aan ergerde. Oranje voetbalshirtjes aan, IQ van max 80 en de hele dag al de ene dome opmerking na de andere schreeuwen terwijl ze aan de telefoon zaten met hun vrienden.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Nattekat, gingen er echt zoveel NLs weg toen Max was uitgevallen? Volgens het AD. Maar volgens mij was het een beetje een opgeklopt verhaal.
Monza is echt supergoed bereikbaar! Silverstone ben ik nooit geweest. Hockenheim helemaal goed bereikbaar, ligt naast de snelweg.quote:Op zondag 27 augustus 2017 23:28 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Eigenlijk had je dus geen idee waar je aan begon bedoel je..
Vrijwel alle grote oude circuits hebben dit 'probleem'.
Silverstone, Monza, Spa.
Hockenheim was de laatste jaren niet vol.
Punt is vooral, de oude circuits zijn zo vergroeid met de omgeving dat er moeilijk qua bereikbaarheid verbeterd kan worden, als men dat al wil.
Je wilt het circuit eigenlijk niet verneuken, maar de natuur eromheen ook niet. En voor die ene race in het jaar waardoor het vastloopt? Tja..
Tenzij jij natuurlijk allemaal Bahrein, Abu Dhabi, China etc wil zien.
Circuits met genoeg ruimte, zo vlak als een biljartlaken en zonder passie..
Hockenheim ís verneukt
quote:NEITHER Daniel Ricciardo nor his Red Bull team can explain Max Verstappen’s run of mechanical mishaps in 2017 — although that didn’t stop the Aussie from devising a cheeky explanation of his own.
Verstappen was running fifth in the early laps of the Belgian Grand Prix before an engine problem forced him out of the race.
It’s the third time in six races that the Dutchman’s Renault engine let him down — and in each of those races, Ricciardo has finished on the podium.
After finishing third behind race winner Lewis Hamilton and Sebastian Vettel, Ricciardo was asked if a difference in driving style or experience is behind why the No. 3 is making it to the ends of races while the No. 33 is not.
“I do a lot of things with my driving style which is very nice to the car,” Ricciardo began.
“I actually talk to it a lot during the race. I massage it. I wouldn’t call it foreplay but it’s something like that and Max is young, he’s aggressive, he goes straight in!
“I know you’re shaking your head but I feel like you knew the answer would be something silly like that.”
A more serious Ricciardo then explained that the team had investigated both their driving styles in a bid to identify a possible reason — something more tangible than bad luck — for Verstappen’s run of outs.
“In all seriousness, I don’t have an answer for it,” Ricciardo said.
“I’ve honestly … I have asked before. I’ve even asked all the guys in the team, the mechanical and also from the power unit side and I’ve said is there something you see Max is doing which I should maybe avoid and they said no, there’s nothing he’s doing. He’s not over-revving it or anything silly.”
Speaking to foxsports.com.au after the race, Ricciardo maintained that he would prefer “a good clean fight until the end” with Verstappen on the track to watching his teammate bow out early.
“I don’t celebrate his misfortunes, absolutely not, but I guess it’s something which I can’t really control or have a say in,” Ricciardo told foxsports.com.au.
“I guess I’m not the guy to console him or put my arm around him (laughs) he’s got his manager and his family to do that. I kind of just, in a way, stay out of it. I go up and, you know, tell him I feel bad for him, but there’s not much more to do.”
Ricciardo also affirmed that the pair have drawn a line under their Lap 1 clash in Hungary last month, their one-on-one chat before the team’s post-race debrief allowing them to clear the air.
“After Hungary I was pretty pleased with how we left it Sunday night,” Ricciardo said.
“Obviously we were going on holiday as well so if we didn’t get it cleared Sunday night after that race it would’ve dragged out. We got that sorted, and I’d moved on by Monday morning after Budapest.”
Vorig jaar in Monza geweest. Dat was inderdaad echt perfect georganiseerd! Auto parkeren bij een voetbalstadion in de buurt, en met pendelbussen naar het circuit en aan het eind van de dag weer terug met de pendelbus naar het stadion. Ook op zondag ging dit echt perfect. Geen geduw en getrek bij de bussen en ruim voldoende bussen!quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Monza is echt supergoed bereikbaar! Silverstone ben ik nooit geweest. Hockenheim helemaal goed bereikbaar, ligt naast de snelweg.
En voor dat slechte zicht op het circuit, dat is bij staanplaatsen altijd dramatisch. Daarom, altijd trinbuneplaatsen nemen.
En dan als hij onder zijn contract uit zou zijn, waar moet hij dan heen? Red Bull is een prima team voor hem. Deze dip komen ze echt wel weer te boven hoor. F1 is nu eenmaal een sport van langetermijnplanning, maar dat begrijpen al die meelopers die sinds Barcelona 2016 het ineens volgen nu eenmaal niet.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:14 schreef opreis het volgende:
Vraag me steeds meer af hoe moeilijk het is voor max om onder zn contract uit te komen. Red bull zegt altijd dat ze heel veel in hun jr carriere investeren maar die van max was aanzienlijk korter(goedkoper) dan de meeste uit hun jr program.
Zou dat meespelen?
Stond een paar pagina's terug ook al als filmpje. Wel heel grappig.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:43 schreef Floriz87 het volgende:
https://www.foxsports.com(...)eeaeae5118810956646a
[..]
Yep, en een super sfeer op het circuit. Ook qua eten, drinken en pissen top. Italianen kunnen zoiets wel hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:49 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Vorig jaar in Monza geweest. Dat was inderdaad echt perfect georganiseerd! Auto parkeren bij een voetbalstadion in de buurt, en met pendelbussen naar het circuit en aan het eind van de dag weer terug met de pendelbus naar het stadion. Ook op zondag ging dit echt perfect. Geen geduw en getrek bij de bussen en ruim voldoende bussen!
Renaultquote:Op maandag 28 augustus 2017 09:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En dan als hij onder zijn contract uit zou zijn, waar moet hij dan heen? Red Bull is een prima team voor hem. Deze dip komen ze echt wel weer te boven hoor. F1 is nu eenmaal een sport van langetermijnplanning, maar dat begrijpen al die meelopers die sinds Barcelona 2016 het ineens volgen nu eenmaal niet.
Vrij moeilijk, en stel hij komt van contract af. Waar gaat hij dan rijden? Alles is een stap terug, want Ferrari en Mercedes hebben net nieuwe contracten gegeven aan HAM/BOT en VET/RAI. Gewoon blijven, contract uit zitten en als je dan nog steeds geen winnende auto hebt of motorisch nog steeds ondermaats dan ga je ergens anders naar kijken.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:14 schreef opreis het volgende:
Vraag me steeds meer af hoe moeilijk het is voor max om onder zn contract uit te komen. Red bull zegt altijd dat ze heel veel in hun jr carriere investeren maar die van max was aanzienlijk korter(goedkoper) dan de meeste uit hun jr program.
Zou dat meespelen?
Inderdaad, gewoon afwachten wat voor een ontwikkelingen RBR maakt en vooral Renault.quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:35 schreef ondeugend het volgende:
Misschien een ruil
Nee Max moet er gewoon blijven natuurlijk.
Zal je zien dat hij straks ergens anders zit en dat dat team het weer niet voor elkaar heeft.
En wat moet hij dan? Zijn teamgenoot staat nummer 4 in de wk stand. En alles boven hem (en tussen zijn teamgenoot en hem) zit nog minimaal een extra jaar vast.quote:Op maandag 28 augustus 2017 09:14 schreef opreis het volgende:
Vraag me steeds meer af hoe moeilijk het is voor max om onder zn contract uit te komen. Red bull zegt altijd dat ze heel veel in hun jr carriere investeren maar die van max was aanzienlijk korter(goedkoper) dan de meeste uit hun jr program.
Zou dat meespelen?
Er zijn nog zoveel "open" stoeltjes:quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Suzie Wolff zei het gisteren ook al: waar zou hij heen moeten? Alle stoeltjes zijn al bezet.
Waarmee Steve meteen zei 'ah, bevestig je nu stiekem Bottas voor 2018?? '
Ja, die stoeltjes zijn dan ook geen optie.quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:44 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Er zijn nog zoveel "open" stoeltjes:
Renault (Palmer)
Mercedes (Bottas)
Williams (beide)
Force India (beide)
McLaren (Alonso)
Sauber (beide)
TR (Kvyat)
Maar ja... op Bottas z'n stoeltje na is het achteruitgang of Honda moet in Monza met een monster motor aankomen.
Eens. Hoewel Vettel zijn auto iig niet telkens uitviel. Snap wel dat hij gefrustreerd raakt maar ze moeten bij kamp Verstappen wel het hoofd koel houden. Blijf toch altijd een beetje bang dat ze het een keer voor hun zelf verkloten.quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:44 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En wat moet hij dan? Zijn teamgenoot staat nummer 4 in de wk stand. En alles boven hem (en tussen zijn teamgenoot en hem) zit nog minimaal een extra jaar vast.
Hij moet gewoon geduld hebben. Ik heb Vettel de afgelopen jaren ook niet horen zeiken dat Ferrari niet mee kon doen om de wereldtitel. Het is lullig voor hem, maar je bent een team en je lost het maar als team op. Onder de streep zit hij gewoon bij een topteam en een echte kampioen zorgt ervoor dat het daar op orde komt, in plaats van steeds maar weer de vuile was buiten hangen en de schuldvraag op te rakelen.
Vettel werd in 2009 ook geen WK omdat ie vaak uit viel.quote:Op maandag 28 augustus 2017 10:54 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Eens. Hoewel Vettel zijn auto iig niet telkens uitviel. Snap wel dat hij gefrustreerd raakt maar ze moeten bij kamp Verstappen wel het hoofd koel houden. Blijf toch altijd een beetje bang dat ze het een keer voor hun zelf verkloten.
Alle ogen zijn gericht op de spec 4 van Honda... hopelijk as. weekend.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:05 schreef ShaoliN het volgende:
Zou Renault of McLaren trouwens niet een keer het gat dichten naar de top?
Ja ik heb het idee dat het chassis niet slecht is van de McLaren. En Honda is natuurlijk normaliter een redelijk bedrijfje. Als ze die motor up to date krijgen dan staat er ineens een heel andere auto.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:07 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Alle ogen zijn gericht op de spec 4 van Honda... hopelijk as. weekend.
Achteraf makkelijk praten. Alonso had niet het idee dat hij op korte termijn met Ferrari om het kampioenschap kon rijden (waarin hij gelijk had), dus koos hij voor een gok met een team met een nieuwe motor, die misschien competitief met de Mercedes motor zou kunnen zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2017 08:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het was ook een domme beslissing om naar McLaren te gaan. In hun laatste Mercedes jaar wist McLaren amper Force India voor te blijven dus ik heb geen idee waar hij zijn beslissing op gebaseerd heeft. Misschien was hij onder de indruk van de glimmende fabriek.
ik heb het niet het idee dat Mercedes die suprematie nog weg gaat geven, die staan ook niet stil qua ontwikkeling.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:05 schreef ShaoliN het volgende:
Zou Renault of McLaren trouwens niet een keer het gat dichten naar de top?
Dat is niet wat Vettel zegt. Volgens Vettel zelf was zijn restart te goed, zodat hij te vroeg uit de slipstream moest komen en vervolgens op power de dragrace naar Les Combes verloor.quote:Op zondag 27 augustus 2017 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
Hoor nu pas dat Hamilton na de herstart voor Eau Rouge iets liftte om ervoor te zorgen dat Vettel dat ook moest doen en Kemmel met minder snelheid op zou komen.
Lijkt me best gevaarlijk toch?
quote:“I tried to open a gap, but we are a bit down on straight line speed so it’s playing with fire. If you open too much [of a gap], then it’s just silly because you can’t get back and then it’s like ‘why the hell did you lift?’. If you’re too close, then something like what happened can happen. At the top of the hill, I had to already get out of the tow. Then it was a drag race and even though I had momentum on him, then still a long way and there we’re missing a bit. So nowhere to go after that.”
Dat was jammer idd, was wel de enige kans die hij had. HIj zat er op een gegeven moment naast maar kon het gevecht voor de bocht niet aan.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is niet wat Vettel zegt. Volgens Vettel zelf was zijn restart te goed, zodat hij te vroeg uit de slipstream moest komen en vervolgens op power de dragrace naar Les Combes verloor.
[..]
Ted Kravitz zei het op de manier dat ik het zeiquote:Op maandag 28 augustus 2017 11:40 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat is niet wat Vettel zegt. Volgens Vettel zelf was zijn restart te goed, zodat hij te vroeg uit de slipstream moest komen en vervolgens op power de dragrace naar Les Combes verloor.
[..]
En Ferrari neemt volgende race zelf ook de nieuwe motor (daarmee heeft alleen Haas gereden afgelopen weekend).quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:40 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind het al opmerkelijk dat Ferrari het gaat heeft kunnen dichten
Lees nu dat Hamilton niet liftte, maar bewust niet vol gas ging om Vettel dicht achter zich te houden.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ted Kravitz zei het op de manier dat ik het zei
https://www.motorsport.co(...)de-error-spa-946000/quote:"We got into Turn 1, I had very cold tyres, so I had a small lock-up. He was on the gas before me, I could hear him, and then as we were going down that straight I didn't keep it full lit the whole way, I was at 90 percent throttle, just to keep him as close as possible.
"I knew he wasn't going to come by, because he knows I would overtake him then at the top part with the tow.
"As we were going up Eau Rouge, that's where I really gave it maximum power. We got to the top and he had no space to really propel himself, so he just pulled out alongside. It was a cool battle, but it was really great to go into Turn 5 having done just enough to stay ahead. I was really happy with that."
Zo heeft Ham het gister idd verteld. Geniale actie.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lees nu dat Hamilton niet liftte, maar bewust niet vol gas ging om Vettel dicht achter zich te houden.
[..]
https://www.motorsport.co(...)de-error-spa-946000/
Dat valt onmogelijk te beoordelen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En inderdaad maakte McLaren een verkeerde keuze met het chassis in 2013/2014, maar dat hebben ze inmiddels weer op orde.
In de tijd dat Alonso bij Ferrari reed waren ze ook competitief anders word je niet zo vaak tweede in de WK stand. McLaren was nogal een sprong in het duister, zelfs toen ze de beste motor van het veld hadden presteerden ze niet. Daar betaalt hij nu de prijs voor. Kan gebeuren allemaal het is lastig om de juiste keuzes te maken maar het valt me nogal van hem tegen hoe hij met de situatie omgaat. Gisteren ging hij weer als een opstandige kleuter tekeer op de radio. Vervolgens op eigen initiatief de auto parkeren. Doet afbreuk aan zijn status, in mijn ogen in ieder geval.quote:Op maandag 28 augustus 2017 11:34 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En dat Ferrari dit jaar weer competitief is komt ook alleen maar door het afschaffen van de tokens. Iets waar drie jaar geleden nog geen sprake van was.
quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lees nu dat Hamilton niet liftte, maar bewust niet vol gas ging om Vettel dicht achter zich te houden.
[..]
https://www.motorsport.co(...)de-error-spa-946000/
Haha baas.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lees nu dat Hamilton niet liftte, maar bewust niet vol gas ging om Vettel dicht achter zich te houden.
[..]
https://www.motorsport.co(...)de-error-spa-946000/
Waarom zou Max dat niet willen ? Hij is minstens van hetzelfde kaliber. Het is eerder de vraag of ze dat bij Mercedes of Ferrari wel willen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:18 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat valt onmogelijk te beoordelen.
[..]
In de tijd dat Alonso bij Ferrari reed waren ze ook competitief anders word je niet zo vaak tweede in de WK stand. McLaren was nogal een sprong in het duister, zelfs toen ze de beste motor van het veld hadden presteerden ze niet. Daar betaalt hij nu de prijs voor. Kan gebeuren allemaal het is lastig om de juiste keuzes te maken maar het valt me nogal van hem tegen hoe hij met de situatie omgaat. Gisteren ging hij weer als een opstandige kleuter tekeer op de radio. Vervolgens op eigen initiatief de auto parkeren. Doet afbreuk aan zijn status, in mijn ogen in ieder geval.
Voor Verstappen wordt het ook lastig om zijn carričre te plannen. Het is de vraag of je het moet willen om naast Lewis of Vettel in een team te gaan zitten. Al gaat Lewis waarschijnlijk niet nog jaren door.
Omdat MB en Ferrari hun coureurs niet tegen elkaar laten racen.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:31 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Waarom zou Max dat niet willen ? Hij is minstens van hetzelfde kaliber. Het is eerder de vraag of ze dat bij Mercedes of Ferrari wel willen.
er is er altijd eentje beterquote:Op maandag 28 augustus 2017 12:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat MB en Ferrari hun coureurs niet tegen elkaar laten racen.
Klopt maar dat is tussen de rijders en niet aan de teamchef.quote:
slim gedaan dusquote:Op maandag 28 augustus 2017 12:02 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Lees nu dat Hamilton niet liftte, maar bewust niet vol gas ging om Vettel dicht achter zich te houden.
[..]
https://www.motorsport.co(...)de-error-spa-946000/
Ja, nu.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:58 schreef sasquatsch het volgende:
Er wordt regen verwacht op Monza
[ afbeelding ]
Eerst zien dan geloven.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:58 schreef sasquatsch het volgende:
Er wordt regen verwacht op Monza
[ afbeelding ]
Lees mijn post nog eens goed, dat is wat ik zeg.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Omdat MB en Ferrari hun coureurs niet tegen elkaar laten racen.
er is geen teamchef die de snellere 2e rijder maaktquote:Op maandag 28 augustus 2017 12:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt maar dat is tussen de rijders en niet aan de teamchef.
Verstappen vs Hamilton vs Alonsoquote:Op maandag 28 augustus 2017 13:24 schreef Dos37 het volgende:
Ik hoop het natuurlijk wel, al denk ik dat zelfs met regen RB hoge ogen gaat gooien in Monza
het is niet betrouwbaar te voorspellen. 50% is max 1 dag vantevorenquote:Op maandag 28 augustus 2017 12:58 schreef sasquatsch het volgende:
Er wordt regen verwacht op Monza
[ afbeelding ]
Max start van achteraan, dat weet je?quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:58 schreef sasquatsch het volgende:
Er wordt regen verwacht op Monza
[ afbeelding ]
Des te meer inhaalgenot.quote:Op maandag 28 augustus 2017 13:30 schreef radeloosje1987 het volgende:
[..]
Max start van achteraan, dat weet je?
Ja en gisteren was er ook 90% kans op neerslag, potverdorie wat was het een spannende regenrace. Het weer voorspellen is nog niet zo makkelijk schijnbaar.quote:Op maandag 28 augustus 2017 12:58 schreef sasquatsch het volgende:
Er wordt regen verwacht op Monza
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |