abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:45:31 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173420717
Tijd voor een nieuwe OP
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173420766
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Tijd voor een nieuwe OP
Maak jij hem?
  zondag 27 augustus 2017 @ 13:49:19 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173420781
quote:
14s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:48 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maak jij hem?
Ja, maar ga nu eerst mijn vent ophalen, wordt vanavond
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173420811
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja, maar ga nu eerst mijn vent ophalen, wordt vanavond
Liefde gaat voor. Top.
pi_173420971
Alleen niet genderneutraal 😁
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173423178
quote:
0s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:58 schreef Wantie het volgende:
Alleen niet genderneutraal 😁
Oh shit. Ja, dat gezeik ;(
  donderdag 31 augustus 2017 @ 07:07:33 #7
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_173496548
United Nations admits latest outbreak of polio in Syria was caused by polio vaccines

http://www.naturalnews.co(...)-polio-vaccines.html

Goh dat was niet te verwachten
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_173496568
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 07:07 schreef Lambiekje het volgende:
United Nations admits latest outbreak of polio in Syria was caused by polio vaccines

http://www.naturalnews.co(...)-polio-vaccines.html

Goh dat was niet te verwachten
_O-
1 + 1 = blauw
pi_173496666
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 07:07 schreef Lambiekje het volgende:
United Nations admits latest outbreak of polio in Syria was caused by polio vaccines

http://www.naturalnews.co(...)-polio-vaccines.html

Goh dat was niet te verwachten
Je moet echt iets aan je Engels gaan doen. En Natural News moet aan hun begrijpend lezen skills gaan werken.

Het bronartikel staat er gewoon bij. Lees dat eerst voor je deze achterlijke bangmaakmedia met winstbelang napraat. Je bent in elk geval aantoonbaar niet-kritisch bezig.
pi_173496692
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 07:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je moet echt iets aan je Engels gaan doen. En Natural News moet aan hun begrijpend lezen skills gaan werken.

Het bronartikel staat er gewoon bij. Lees dat eerst voor je deze achterlijke bangmaakmedia met winstbelang napraat. Je bent in elk geval aantoonbaar niet-kritisch bezig.
Biekje is een puppet voor BigAltPharma. :Y
1 + 1 = blauw
pi_173497143
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 07:23 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Je moet echt iets aan je Engels gaan doen. En Natural News moet aan hun begrijpend lezen skills gaan werken.

Het bronartikel staat er gewoon bij. Lees dat eerst voor je deze achterlijke bangmaakmedia met winstbelang napraat. Je bent in elk geval aantoonbaar niet-kritisch bezig.
Natural news verspreidt opzettelijk fake news. Daar staan ze berucht om.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173499681
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 07:07 schreef Lambiekje het volgende:
United Nations admits latest outbreak of polio in Syria was caused by polio vaccines

http://www.naturalnews.co(...)-polio-vaccines.html

Goh dat was niet te verwachten
Lol, dat staat er helemaal niet.
Wat een braaf slaafje ben je toch door dit zo kritiekloos te verspreiden.
De geldwolven van Natural News zullen je dankbaar zijn.
pi_173499799
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 08:27 schreef Wantie het volgende:

[..]

Natural news verspreidt opzettelijk fake news. Daar staan ze berucht om.
En ze weten dat hun volgers toch niet de capaciteiten hebben om verder te onderzoeken, dat laat lambiekje ook weer zien terwijl de informatie met 1 muisklik te vinden is.
pi_173502519
Ik ga naar australie, daar spreken ze zich tenminste duidelijk uit tegen anti-vaxx debielen:

http://www.bbc.co.uk/news/world-australia-41104629
pi_173503722
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 07:07 schreef Lambiekje het volgende:
United Nations admits latest outbreak of polio in Syria was caused by polio vaccines

http://www.naturalnews.co(...)-polio-vaccines.html

Goh dat was niet te verwachten
Nog ff en natural news beweert dat men van vaccinatie tegen de griep polio krijgt. En dan wordt het nog geloofd ook door sommigen.
  donderdag 31 augustus 2017 @ 15:18:40 #16
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173503816
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nog ff en natural news beweert dat men van vaccinatie tegen de griep polio krijgt. En dan wordt het nog geloofd ook door sommigen.
Natural news is het nieuwe infowars voor Lambiekje.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173503883
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Natural news is het nieuwe infowars voor Lambiekje.
Is infowars ter ziele?
  donderdag 31 augustus 2017 @ 15:25:21 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173503952
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:05 schreef .SP. het volgende:
Ik ga naar australie, daar spreken ze zich tenminste duidelijk uit tegen anti-vaxx debielen:

http://www.bbc.co.uk/news/world-australia-41104629
21.727.158 (2011)
22.992.654 (2016)
Duidelijk tegen vaccinatie, een heel strikt assiel beleid.
En alsnog een behoorlijk bevolkingsgroei.. :?
Dat is toch wel gek!

Land zal stikken van de autisten zou je denken :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  donderdag 31 augustus 2017 @ 15:28:47 #19
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173504014
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Is infowars ter ziele?
http://www.niburu.co/
werd ook veel vandaan gehaald!
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:05 schreef .SP. het volgende:
Ik ga naar australie, daar spreken ze zich tenminste duidelijk uit tegen anti-vaxx debielen:

http://www.bbc.co.uk/news/world-australia-41104629
http://www.niburu.co/inde(...)buitenland&Itemid=23

en zie hier :)
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_173506702
quote:
Dat is precies de manier van schrijven die Lambiekje hanteert!
pi_173506759
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:25 schreef theguyver het volgende:

[..]

21.727.158 (2011)
22.992.654 (2016)
Duidelijk tegen vaccinatie, een heel strikt assiel beleid.
En alsnog een behoorlijk bevolkingsgroei.. :?
Dat is toch wel gek!

Land zal stikken van de autisten zou je denken :P
Zou het ongezondste land van de wereld moeten worden met 100% kanker en autisme, raar hoor
inderdaad....
  donderdag 31 augustus 2017 @ 17:44:33 #22
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_173506874
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:35 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dat is precies de manier van schrijven die Lambiekje hanteert!
Jup daar heeft hij ook veel info vandaan!
En als ik dit niet gepost had, grote kans dat hij dat wel had gedaan als reactie ;)
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 13:49 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ja, maar ga nu eerst mijn vent ophalen, wordt vanavond
Een panda? :P
U is homo?

-BNWmodus on-


-BNW modus off-
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 1 september 2017 @ 23:11:51 #23
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_173534977
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 14:05 schreef .SP. het volgende:
Ik ga naar australie, daar spreken ze zich tenminste duidelijk uit tegen anti-vaxx debielen:

http://www.bbc.co.uk/news/world-australia-41104629
Heel even zodat ik je goed begrijp: Jij ziet er geen bezwaar in dat vaccins niet worden getest volgens de medische methode, dat er geen onderzoek plaats vindt naar de kore of lange termijn effecten van de stoffen in de vaccins en dat de farmaceutische industrie volledige immuniteit heeft tegen alle mogelijke schade en letsel die vaccins veroorzaken? Vind je het ook niet zorgwekkend dat jonge kinderen zonder werkend immuunsysteem worden geïnjecteerd met stoffen die enkele van de zwaarste neurotoxische ingrediënten bevatten en er om bekend staan zich op te stapelen in het lichaam? Vind je het ook normaal dat er diverse vaccins tegelijk worden gegeven zonder dat er ook maar enig onderzoek heeft plaatsgevonden naar een mogelijke wisselwerking?

Ben je zo overtuigd van de goede intenties van de farmaceutische industrie dat je mensen die ze - door hun nogal dubieuze verleden - ernstig wantrouwen debiel noemt? Dat vind ik...uhm...een beetje vreemd.

Ik zie het iets genuanceerder: Er bestaan goede, effectieve vaccins die levens redden. Dat wil niet zeggen dat vaccins allemaal goed zijn...of veilig. Penicilline is een schimmel en heeft meer levens gered dan welk medicijn dan ook. Wil dat zeggen dat alle schimmels veilig zijn? Niet bepaald...een hoop schimmels zijn nogal dodelijk en hebben geen enkel nuttig effect.

Dat geldt voor vaccins dus ook.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  vrijdag 1 september 2017 @ 23:30:05 #24
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173535282
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:11 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Heel even zodat ik je goed begrijp: Jij ziet er geen bezwaar in dat vaccins niet worden getest volgens de medische methode, dat er geen onderzoek plaats vindt naar de kore of lange termijn effecten van de stoffen in de vaccins en dat de farmaceutische industrie volledige immuniteit heeft tegen alle mogelijke schade en letsel die vaccins veroorzaken? Vind je het ook niet zorgwekkend dat jonge kinderen zonder werkend immuunsysteem worden geïnjecteerd met stoffen die enkele van de zwaarste neurotoxische ingrediënten bevatten en er om bekend staan zich op te stapelen in het lichaam? Vind je het ook normaal dat er diverse vaccins tegelijk worden gegeven zonder dat er ook maar enig onderzoek heeft plaatsgevonden naar een mogelijke wisselwerking?

Ben je zo overtuigd van de goede intenties van de farmaceutische industrie dat je mensen die ze - door hun nogal dubieuze verleden - ernstig wantrouwen debiel noemt? Dat vind ik...uhm...een beetje vreemd.

Ik zie het iets genuanceerder: Er bestaan goede, effectieve vaccins die levens redden. Dat wil niet zeggen dat vaccins allemaal goed zijn...of veilig. Penicilline is een schimmel en heeft meer levens gered dan welk medicijn dan ook. Wil dat zeggen dat alle schimmels veilig zijn? Niet bepaald...een hoop schimmels zijn nogal dodelijk en hebben geen enkel nuttig effect.

Dat geldt voor vaccins dus ook.
Kijk een expert
:')
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173536405
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk een expert
:')
:')
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 2 september 2017 @ 04:45:53 #26
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_173537986
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Kijk een expert
:')
Omdat ik me er in heb verdiept voordat ik er een mening over vorm? Ik ben oprecht benieuwd naar iemand die mij uit kan leggen waarom iemand blind vertrouwd op bedrijven en overheden die niet het beste trackrecord hebben op dat vlak, ondanks dat het haaks op iedere vorm van logica staat.

Interessant contrast tussen de manier waarop de media een uitbraak van de waterpokken verslaat in Nederland t.o.v. de VS.


Zou het misschien zo kunnen zijn dat er een ander belang meespeelt bij het pushen van vaccinatie? Geld misschien?
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_173538659
Ik denk absoluut dat er veel geld mee te verdienen is.

http://www.rxfiles.ca/rxf(...)s/Zostavax-QandA.pdf

Nnt van 152 om een serious event te voorkomen vind ik best doenbaar. Maar niet gespecificeerd.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/m/pubmed/19009921/

Ook hier acceptabele cijfers. Mensen vergeten dat je niet vaccineert om mazelen te voorkomen. Je vaccineert om postherpes pijn te voorkomen, om meningitis of blind- of doofheid te voorkomen. En ja, soms krijg je zo'n erge bijwerking pas over 60 jaar, als je immuunsysteem een doorbraak niet kan voorkomen.

Vreselijk tendentieus filmpje ook he.
  zaterdag 2 september 2017 @ 09:16:34 #28
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173539002
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 04:45 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Omdat ik me er in heb verdiept voordat ik er een mening over vorm? Ik ben oprecht benieuwd naar iemand die mij uit kan leggen waarom iemand blind vertrouwd op bedrijven en overheden die niet het beste trackrecord hebben op dat vlak, ondanks dat het haaks op iedere vorm van logica staat.

Interessant contrast tussen de manier waarop de media een uitbraak van de waterpokken verslaat in Nederland t.o.v. de VS.


Zou het misschien zo kunnen zijn dat er een ander belang meespeelt bij het pushen van vaccinatie? Geld misschien?
Meer omdat je stuk nogal wat fouten en bangmakerij bevat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_173539249
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 04:45 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Omdat ik me er in heb verdiept voordat ik er een mening over vorm? Ik ben oprecht benieuwd naar iemand die mij uit kan leggen waarom iemand blind vertrouwd op bedrijven en overheden die niet het beste trackrecord hebben op dat vlak, ondanks dat het haaks op iedere vorm van logica staat.

Interessant contrast tussen de manier waarop de media een uitbraak van de waterpokken verslaat in Nederland t.o.v. de VS.


Zou het misschien zo kunnen zijn dat er een ander belang meespeelt bij het pushen van vaccinatie? Geld misschien?
Nee hoor , je verdient veel meer geld aan een chronisch ziek persoon dan aan een gevaccineerd persoon...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_173539290
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 09:43 schreef Wantie het volgende:

[..]

Nee hoor , je verdient veel meer geld aan een chronisch ziek persoon dan aan een gevaccineerd persoon...
Dat is natuurlijk niet helemaal waar.
Bigpharma verdient geld aan vaccinatie en aan geld voor pijnstillers en medicijnen. Dat zal positief lopen wb vaccinatie denk ik.
Een gecompliceerde mazeleninfectie kost behalve medicijnkosten ook veel geld aan zorg acuut en chronisch, hulpmiddelen, gederfde arbeidsmogelijkheden etc.
Voordeel mogelijk minder pensioenuitbetaling.
Om over verminderde kwaliteit van leven maar niet te spreken.
pi_173539326
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 09:46 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet helemaal waar.
Bigpharma verdient geld aan vaccinatie en aan geld voor pijnstillers en medicijnen.
Een gecompliceerde mazeleninfectie kost behalve medicijnkosten ook veel geld aan zorg acuut en chronisch, hulpmiddelen, gederfde arbeidsmogelijkheden etc
Big Pharma heeft geen last van gederfde arbeidsmogelijkheden. Die verdienen meer aan levenslange medicatieverstrekking aan patiënten die complicaties overhouden van infectieziekten dan aan een eenmalige vaccinatie die dat voorkomt.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 2 september 2017 @ 09:53:25 #32
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173539353
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 09:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Big Pharma heeft geen last van gederfde arbeidsmogelijkheden. Die verdienen meer aan levenslange medicatieverstrekking aan patiënten die complicaties overhouden van infectieziekten dan aan een eenmalige vaccinatie die dat voorkomt.
Je zal het wellicht niet geloven, maar er zijn daadwerkelijk pharma bedrijven en mensen die daar werken die hun streven is mensen beter te maken of ziektes te voorkomen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173539587
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je zal het wellicht niet geloven, maar er zijn daadwerkelijk pharma bedrijven en mensen die daar werken die hun streven is mensen beter te maken of ziektes te voorkomen.
Aan de ene kant geloof ik dat.
Aan de andere kant wordt er minder ingezet op nieuwe antibiotica bij een hogere resistentiegraad (kost veel om te maken) dan op antilichamen voor allerhande kankers, waar we op middellange en lange termijn ook geen hele goede resultaten van zien.
  zaterdag 2 september 2017 @ 10:34:06 #34
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173539781
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:16 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Aan de ene kant geloof ik dat.
Aan de andere kant wordt er minder ingezet op nieuwe antibiotica bij een hogere resistentiegraad (kost veel om te maken) dan op antilichamen voor allerhande kankers, waar we op middellange en lange termijn ook geen hele goede resultaten van zien.
dan geldt nog steeds dat eerste, en er wordt genoeg ingezet op antibiotica, want het is een vrij grote markt maar er is nou eenmaal weinig nieuws op dat gebied
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 2 september 2017 @ 13:19:08 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173541688
Als ik een pharmaonderneming ben, en ik heb nu een geheel nieuw antibioticum zou ik dat nu niet op de markt brengen want patenten verlopen erg snel en er zijn nog genoeg antibiotica die in verreweg de meeste gevallen nog goed werken.
Het nieuwe antibioticum zal dan in zeer specifieke gevallen worden ingezet en dan haal je de research er waarschijnlijk nauwelijks uit.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 2 september 2017 @ 13:25:26 #36
262 Re
Kiss & Swallow
pi_173541748
Bijvoorbeeld een antibioticum voor CF patienten
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 2 september 2017 @ 13:29:57 #37
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173541794
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:25 schreef Re het volgende:
Bijvoorbeeld een antibioticum voor CF patienten
CF wordt veroorzaakt door een infectie? Of bedoel je dat ze meer last hebben van infecties?
Denk dat ze veel baat zouden hebben bij een medicament wat slijm oplost cq verdunt of de productie remt. ACC wordt nog steeds verkocht als een slijmlosmaker, maar dat is achterhaald. Het is wel heel nuttog bij een overdosis paracetamol.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173544597
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je zal het wellicht niet geloven, maar er zijn daadwerkelijk pharma bedrijven en mensen die daar werken die hun streven is mensen beter te maken of ziektes te voorkomen.
Precies
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
  zaterdag 2 september 2017 @ 16:31:50 #39
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_173544718
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 09:50 schreef Wantie het volgende:

[..]

Big Pharma heeft geen last van gederfde arbeidsmogelijkheden. Die verdienen meer aan levenslange medicatieverstrekking aan patiënten die complicaties overhouden van infectieziekten dan aan een eenmalige vaccinatie die dat voorkomt.
Please use the sharing tools found via the email icon at the top of articles. Copying articles to share with others is a breach of FT.com T&Cs and Copyright Policy. Email licensing@ft.com to buy additional rights. Subscribers may share up to 10 or 20 articles per month using the gift article service. More information can be found at https://www.ft.com/tour.
https://www.ft.com/content/93374f4a-e538-11e5-a09b-1f8b0d268c39

quote:
Ask people to name Pfizer’s best-selling product and many would opt for one of its most famous drugs: Viagra, for erectile dysfunction, or Lipitor, to reduce high cholesterol. People more familiar with the US pharma group might suggest a more recent blockbuster such as Lyrica, for pain.

But they would all be wrong. The top-seller is not a drug but a vaccine: Prevnar, which prevents pneumonia, meningitis and other infections caused by pneumococcus bacteria.

Prevnar generated revenues of $6.25bn last year — almost three times as much as Viagra. This was up 40 per cent from the year before, after the expert panel that advises on US vaccine policy recommended its use in over-65s as well as in children.
bron: https://www.ft.com/content/93374f4a-e538-11e5-a09b-1f8b0d268c39

Ik deelde je opvatting, maar de winstmarges op vaccins zijn vele malen hoger en bovendien hoeven er geen miljarden opzij gezet te worden voor de schadevergoedingen aan de slachtoffers. Bovendien blijkt uit talloze onderzoeken dat de algehele gezondheid door de vaccinaties fors daalt:

quote:
Uit een omvangrijk Duits onderzoek (KIGGS) onder ruim 17.400 kinderen kwam onder andere naar voren dat 12,8% van de gevaccineerde kinderen aan herpes leed, tegen minder dan 0,5% bij de niet-gevaccineerden. Van de ingeënte kinderen tussen de 16 en 18 jaar oud heeft 15% tot 20% last van wratten; bij niet-ingeënte kinderen is dit percentage slechts 3%. Tevens hebben gevaccineerde kinderen een 5 x zo hoge kans op astma, een 2 ½ x zo hoge kans op huidziekten en een 8 x zo hoge kans op hyperactiviteit.
Download rapport

Als het aan de farmaceutische industrie zijn er straks honderden vaccins verplicht. Dat levert aardig wat geld op. Maar nog belangrijker is het feit dat de patenten voor veel chronische middelen zijn verlopen of binnenkort verlopen en het nogal een lang traject is om een nieuw middel op de markt te brengen terwijl vaccins in een fractie van de tijd uitgerold kunnen worden.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  zaterdag 2 september 2017 @ 16:40:34 #40
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_173544949
quote:
3s.gif Op zaterdag 2 september 2017 10:34 schreef Re het volgende:

[..]

dan geldt nog steeds dat eerste, en er wordt genoeg ingezet op antibiotica, want het is een vrij grote markt maar er is nou eenmaal weinig nieuws op dat gebied
Een tijd geleden was hier een stuk van in het nieuws. Omdat antibiotica weinig geld opleveren, werd er een plan opgezet om iedere farmaceut die een nieuw antibioticum op de markt brengt een paar miljard dollar te betalen. Dit was nodig omdat er geen motivatie bestond voor de farmaceutische industrie om nieuwe AB's op de markt te brengen aangezien die weinig opleveren. Het schijnt vrij eenvoudig te zijn om nieuwe antibiotica te ontwikkelen.

Interessant detail: Van de top 10 medicijnen is er nog 1 een geneesmiddel: amoxicilline, een breedspectrum antibioticum wat nu standaard het middel is wat voorgeschreven wordt voor het geval een willekeurige bacteriële infectie de oorzaak van bepaalde klachten is.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  zaterdag 2 september 2017 @ 16:47:25 #41
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_173545077
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je zal het wellicht niet geloven, maar er zijn daadwerkelijk pharma bedrijven en mensen die daar werken die hun streven is mensen beter te maken of ziektes te voorkomen.
Uiteraard zijn er mensen die dat als doel hebben. Als de CEO van het bedrijf dat als doel blijkt te hebben dan laten de aandeelhouders dan natuurlijk niet toe. Hij heeft namelijk 1 taak: winst maken. Daar wordt hij op afgerekend. Morele overwegingen spelen simpelweg geen rol.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
pi_173545091
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 september 2017 23:11 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Heel even zodat ik je goed begrijp: Jij ziet er geen bezwaar in dat vaccins niet worden getest volgens de medische methode, dat er geen onderzoek plaats vindt naar de kore of lange termijn effecten van de stoffen in de vaccins en dat de farmaceutische industrie volledige immuniteit heeft tegen alle mogelijke schade en letsel die vaccins veroorzaken?
Deze rant is zo chaotisch dat ik niet weet waar te beginnen, dus dan maar zo: waarom verzin je dit allemaal?

quote:
Vind je het ook niet zorgwekkend dat jonge kinderen zonder werkend immuunsysteem worden geïnjecteerd met stoffen die enkele van de zwaarste neurotoxische ingrediënten bevatten en er om bekend staan zich op te stapelen in het lichaam?
Dat gebeurt helemaal niet. Bovendien heeft ieder kind een immuunsysteem, behalve zij met speciale aandoeningen.

quote:
Vind je het ook normaal dat er diverse vaccins tegelijk worden gegeven zonder dat er ook maar enig onderzoek heeft plaatsgevonden naar een mogelijke wisselwerking?

Ben je zo overtuigd van de goede intenties van de farmaceutische industrie dat je mensen die ze - door hun nogal dubieuze verleden - ernstig wantrouwen debiel noemt? Dat vind ik...uhm...een beetje vreemd.
Iedereen wantrouwt deze industrie en andere industrieen ook. Waar haal je dit vandaan?

quote:
Ik zie het iets genuanceerder: Er bestaan goede, effectieve vaccins die levens redden. Dat wil niet zeggen dat vaccins allemaal goed zijn...of veilig. Penicilline is een schimmel en heeft meer levens gered dan welk medicijn dan ook. Wil dat zeggen dat alle schimmels veilig zijn? Niet bepaald...een hoop schimmels zijn nogal dodelijk en hebben geen enkel nuttig effect.

Dat geldt voor vaccins dus ook.
Dat geldt niet ook voor vaccins, want het is een heel ander soort product. Een vaccin is geen medicijn, niet zoals penicilline. Het is om te voorkomen, niet te genezen. Veel mensen zijn allergisch voor penicillines, en sterven zelfs door de inname. Dat komt bij vaccinatie nauwelijks voor. Zou een aanzienlijke groep stoppen met penicillines, dan zouden ze allemaal sterven. Maar zou een kleine groep stoppen met vaccinatie, dan sterft vrijwel iedereen.

Kortom, je vergelijkt appels met peren, terwijl je alles voor bananen uitmaakt. :{w

quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 04:45 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Omdat ik me er in heb verdiept voordat ik er een mening over vorm? Ik ben oprecht benieuwd naar iemand die mij uit kan leggen waarom iemand blind vertrouwd op bedrijven en overheden die niet het beste trackrecord hebben op dat vlak, ondanks dat het haaks op iedere vorm van logica staat.
Niemand doet dit. Waarom verzin je dit soort verhalen?

quote:
Zou het misschien zo kunnen zijn dat er een ander belang meespeelt bij het pushen van vaccinatie? Geld misschien?
Voor die enkele pharmaceutische CEO's misschien. Het is interessanter je af te vragen waarom mensen aantoonbaar werkzame producten als vaccins van de hand wijzen, behalve natuurlijk zij die pro-BigHomeopathy zijn, zoals de biekjes.

[ Bericht 16% gewijzigd door Kamina op 02-09-2017 16:53:51 ]
1 + 1 = blauw
  zaterdag 2 september 2017 @ 17:20:37 #43
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_173545741
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:31 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Please use the sharing tools found via the email icon at the top of articles. Copying articles to share with others is a breach of FT.com T&Cs and Copyright Policy. Email licensing@ft.com to buy additional rights. Subscribers may share up to 10 or 20 articles per month using the gift article service. More information can be found at https://www.ft.com/tour.
https://www.ft.com/content/93374f4a-e538-11e5-a09b-1f8b0d268c39

[..]

bron: https://www.ft.com/content/93374f4a-e538-11e5-a09b-1f8b0d268c39

Ik deelde je opvatting, maar de winstmarges op vaccins zijn vele malen hoger en bovendien hoeven er geen miljarden opzij gezet te worden voor de schadevergoedingen aan de slachtoffers. Bovendien blijkt uit talloze onderzoeken dat de algehele gezondheid door de vaccinaties fors daalt:

[..]

Download rapport

Als het aan de farmaceutische industrie zijn er straks honderden vaccins verplicht. Dat levert aardig wat geld op. Maar nog belangrijker is het feit dat de patenten voor veel chronische middelen zijn verlopen of binnenkort verlopen en het nogal een lang traject is om een nieuw middel op de markt te brengen terwijl vaccins in een fractie van de tijd uitgerold kunnen worden.
Omzet is niet hetzelfde als winst.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:06:01 #44
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_173548144
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 16:47 schreef Kamina het volgende:

[quote]Deze rant is zo chaotisch dat ik niet weet waar te beginnen, dus dan maar zo: waarom verzin je dit allemaal?
Wat verzin ik? Dat het onlogisch is om aan te nemen dat het injecteren van een cocktail van neurotoxische stoffen veilig zou zijn simpelweg omdat een autoriteit (arts, overheid) zegt dat het veilig is. Er bestaat geen enkel wetenschappelijk bewijs dat vaccins en hun additieven veilig zijn en dat ze dat dan ook niet zijn blijkt uit de talloze "incidenten" (zoals de complete clusterfuck met het HPV vaccin, wat in de praktijk de kans op baarmoederhalskanker verhoogt met 44% en voor talloze complicaties en een aanzienlijk aantal doden heeft gezorgd bij duizenden meisjes in Japan, Ierland, Engeland, Denemarken etc.

quote:
Dat gebeurt helemaal niet. Bovendien heeft ieder kind een immuunsysteem, behalve zij met speciale aandoeningen.
Een baby heeft de eerste 3 maanden van zijn of haar leven een minimaal immuunsysteem maar zijn ze nog afhankelijk van de antistoffen die ze van hun moeder hebben meegekregen. Vaccinatie in die eerste periode is dan ook extra risicovol (en de oorzaak van wiegendood wat niet bestond voor deze vaccinaties en in bv. Japan ook spoorloos verdween toen de minimale leeftijd voor vaccinaties 2 jaar lang verhoogd werd). In een land als de VS (met de hoogste dekkiingsgraad qua vaccinaties ligt kindersterfte op 6.6 per 1000 kinderen, in vergelijking met Zweden met de laagste dekkingsgraad waar 2.7 per 1000 kinderen ligt. Voor de westerse landen is dit verband duidelijk aanwezig: Meer vaccinaties op zeer jonge leeftijd = meer kindersterfte).

quote:
Iedereen wantrouwt deze industrie en andere industrieen ook. Waar haal je dit vandaan?
Ik zei dat het verleden van de farmaceutische industrie nogal dubieus is en ik het nogal vreemd vindt als iemand common logic (het feit dat neurotoxische stoffen injecteren nooit veilig is) lijken te negeren omdat hen verteld wordt dat het onschadelijk is.

quote:
Dat geldt niet ook voor vaccins, want het is een heel ander soort product. Een vaccin is geen medicijn, niet zoals penicilline. Het is om te voorkomen, niet te genezen. Veel mensen zijn allergisch voor penicillines, en sterven zelfs door de inname. Dat komt bij vaccinatie nauwelijks voor. Zou een aanzienlijke groep stoppen met penicillines, dan zouden ze allemaal sterven. Maar zou een kleine groep stoppen met vaccinatie, dan sterft vrijwel iedereen.

Kortom, je vergelijkt appels met peren, terwijl je alles voor bananen uitmaakt. :{w

Ik probeerde duidelijk te maken dat het feit dat er goede, effectieve en veilige vaccins zijn niet betekend dat alle vaccins veilig zijn. Ik ben niet principieel tegen vaccins en als ik in een roestige spijker stap (als voorbeeld) haal ik een tetanus prik als de vorige "verlopen" is. Er zijn echter talloze vaccins die ik nooit zou overwegen omdat ze nooit bewezen zijn te werken, er massa's risico's aan kleven. Ik ben dus geen anti-vaxxer maar vind het wel een grof schandaal dat er überhaupt over verplichte vaccinatie gepraat wordt. Dat is volkomen geschift en zwaar crimineel beleid.

quote:
Voor die enkele pharmaceutische CEO's misschien. Het is interessanter je af te vragen waarom mensen aantoonbaar werkzame producten als vaccins van de hand wijzen, behalve natuurlijk zij die pro-BigHomeopathy zijn, zoals de biekjes.
En dit is dus wat ik bedoel...er bestaan werkzame vaccins. Er bestaan nog veel meer niet werkzame vaccins. Tegen alle vaccins zijn is naar mijn mening net zo vreemd als voor alle vaccins zijn. Op de een of andere manier lijken veel discussies over veel onderwerpen altijd tot verval in dualisme: Je bent voor of tegen...de filosofie (lol) van Bush is dat. Climate change, vaccins, vluchtelingen etc...het is alsof je of helemaal pro- of helemaal anti- moet zijn. Waarom?
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  zaterdag 2 september 2017 @ 19:11:22 #45
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173548275
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:06 schreef Dhalsim het volgende:

Bla bla

neurotoxische stoffen
Bla bla

Worteltjes bevatten ook neurotoxines

Je zou er goed aan doen je werkelijk eens te verdiepen ipv websites na te wauwelen. Je hebt geen idee waar je het over hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173548320
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 13:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

CF wordt veroorzaakt door een infectie? Of bedoel je dat ze meer last hebben van infecties?
Denk dat ze veel baat zouden hebben bij een medicament wat slijm oplost cq verdunt of de productie remt. ACC wordt nog steeds verkocht als een slijmlosmaker, maar dat is achterhaald. Het is wel heel nuttog bij een overdosis paracetamol.
Toch hebben veel patienten baat bij acetylcysteïne om goed op te kunnen hoesten.
pi_173549044
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:06 schreef Dhalsim het volgende:

[..]

Wat verzin ik? Dat het onlogisch is om aan te nemen dat het injecteren van een cocktail van neurotoxische stoffen veilig zou zijn simpelweg omdat een autoriteit (arts, overheid) zegt dat het veilig is. Er bestaat geen enkel wetenschappelijk bewijs dat vaccins en hun additieven veilig zijn en dat ze dat dan ook niet zijn blijkt uit de talloze "incidenten" (zoals de complete clusterfuck met het HPV vaccin, wat in de praktijk de kans op baarmoederhalskanker verhoogt met 44% en voor talloze complicaties en een aanzienlijk aantal doden heeft gezorgd bij duizenden meisjes in Japan, Ierland, Engeland, Denemarken etc.
Je bent vanalles aan het verzinnen, zoals "geen bewijs".

quote:
[..]

Een baby heeft de eerste 3 maanden van zijn of haar leven een minimaal immuunsysteem maar zijn ze nog afhankelijk van de antistoffen die ze van hun moeder hebben meegekregen. Vaccinatie in die eerste periode is dan ook extra risicovol (en de oorzaak van wiegendood wat niet bestond voor deze vaccinaties en in bv. Japan ook spoorloos verdween toen de minimale leeftijd voor vaccinaties 2 jaar lang verhoogd werd). In een land als de VS (met de hoogste dekkiingsgraad qua vaccinaties ligt kindersterfte op 6.6 per 1000 kinderen, in vergelijking met Zweden met de laagste dekkingsgraad waar 2.7 per 1000 kinderen ligt. Voor de westerse landen is dit verband duidelijk aanwezig: Meer vaccinaties op zeer jonge leeftijd = meer kindersterfte).
Dus toch een immuunsysteem. Wiegendood wordt geweten aan gevaarlijke slaapsituaties.

quote:
[..]

Ik zei dat het verleden van de farmaceutische industrie nogal dubieus is en ik het nogal vreemd vindt als iemand common logic (het feit dat neurotoxische stoffen injecteren nooit veilig is) lijken te negeren omdat hen verteld wordt dat het onschadelijk is.
Ja, maar niemand hier beweert dat het verleden van deze industrie feilloos is.

Van de injectie van die zogenaamde neurotoxische stoffen zou inmiddels wel bewijs zijn gevonden dat het gevaarlijk is, denk je niet? Wat zegt je common logic daarover?

quote:
[..]

Ik probeerde duidelijk te maken dat het feit dat er goede, effectieve en veilige vaccins zijn niet betekend dat alle vaccins veilig zijn. Ik ben niet principieel tegen vaccins en als ik in een roestige spijker stap (als voorbeeld) haal ik een tetanus prik als de vorige "verlopen" is. Er zijn echter talloze vaccins die ik nooit zou overwegen omdat ze nooit bewezen zijn te werken, er massa's risico's aan kleven. Ik ben dus geen anti-vaxxer maar vind het wel een grof schandaal dat er überhaupt over verplichte vaccinatie gepraat wordt. Dat is volkomen geschift en zwaar crimineel beleid.
Niemand gaat er vanuit dat het altijd maar veilig is. Daarom wordt er ook streng op getest en worden batches teruggeroepen die schadelijk blijken.

De reden dat iedereen gevaccineerd moet zijn, is omdat het anders voor iedereen nutteloos wordt en je ziekten als polio en mazelen weer kans geeft.

quote:
[..]

En dit is dus wat ik bedoel...er bestaan werkzame vaccins. Er bestaan nog veel meer niet werkzame vaccins. Tegen alle vaccins zijn is naar mijn mening net zo vreemd als voor alle vaccins zijn. Op de een of andere manier lijken veel discussies over veel onderwerpen altijd tot verval in dualisme: Je bent voor of tegen...de filosofie (lol) van Bush is dat. Climate change, vaccins, vluchtelingen etc...het is alsof je of helemaal pro- of helemaal anti- moet zijn. Waarom?
Volgens mij zijn jij en de bushes en de biekjes de enigen die zo zwartwit kijken naar dit soort onderwerpen.
1 + 1 = blauw
pi_173549847
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toch hebben veel patienten baat bij acetylcysteïne om goed op te kunnen hoesten.
Het is niet beter dan vernevelen met natriumchloride. Dat stinkt ook minder.
pi_173550427
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 20:27 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Het is niet beter dan vernevelen met natriumchloride. Dat stinkt ook minder.
Allebei even goed?
  zaterdag 2 september 2017 @ 21:02:49 #50
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173550602
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 september 2017 19:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Toch hebben veel patienten baat bij acetylcysteïne om goed op te kunnen hoesten.
Je kan je afvragen of dat komt door het ACC of omdat je het met veel water moet innemen.
Ik begreep dat ACC in recent onderzoek juist nauwelijk tot geen effect had
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')