Ik ben bij de Mercedes dealer in Breda geweest en daar stonden er een aantal. Deze viel mij op door het AMG pakket, maar ik zag op drie plaatsen dat hij opnieuw gespoten was.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:14 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
En hoe was het?
Btw koop je hem nieuw?
Misschien moet je naar de c serie kijken.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:41 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Ik ben bij de Mercedes dealer in Breda geweest en daar stonden er een aantal. Deze viel mij op door het AMG pakket, maar ik zag op drie plaatsen dat hij opnieuw gespoten was.
En dan moet ik zo'n 10.000 euro bijbetalen.
Wat mij opvalt is dat ze (bijna) allemaal in de C-stijl een heel licht deukje hebben recht boven de stijl van het driehoeksruitje. Het leek me geen schade maar een punt waar intern een versteviging zit en er spanning op het plaatwerk staat.
Nieuw zijn ze 35.000 euro, en dat vind ik ze niet waard... al staan er 10 sterren op.
Dus laaiend enthousiast was ik niet.
OK.quote:Op zaterdag 2 september 2017 20:41 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
.
Dus laaiend enthousiast was ik niet.
1 serie, A3..quote:
Hij mot eens zo'n GT86 proberen.quote:
Die is inderdaad ook mooi. Maar ik denk niet dat hij zo'n auto zoekt.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:32 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hij mot eens zo'n GT86 proberen.
Ik zal zijn moeder eens even bellen.
Die auto is het toch nét niet?quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:32 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hij mot eens zo'n GT86 proberen.
Ik zal zijn moeder eens even bellen.
Ik zou een Cayman proberen, maar die heeft niet zo'n geschikt blokkie voor korte stukkies.quote:Op zaterdag 2 september 2017 21:35 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Die is inderdaad ook mooi. Maar ik denk niet dat hij zo'n auto zoekt.
quote:Op zondag 3 september 2017 10:12 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
3-deurs
200 PK
Vierpittertje
...
Ik ga er eens goed over nadenken in het zonnetje in de E93 nu het nog kan.
Onlangs? Een aflevering van 2015 over motoren van voor 2012.quote:Op vrijdag 1 september 2017 11:18 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
De 2.0 liter TSI is onlangs ook nog een aflevering geweest bij Tros Radar
https://radar.avrotros.nl(...)verbruik-tfsi-motor/
VAG komt overigens wel vaker langs, laatst ook weer een aflevering over de problemen na de sjoemelsoftware update
https://radar.avrotros.nl(...)os-volkswagen-group/
Of 80k voor een Audi S3 betalen waar om de 10.000km de schijven vervangen moeten worden en waar PON niet thuis geeft.
https://www.autoblog.nl/n(...)-de-rs3-remmen-91755
Een Polo GTI (1.8 TSI) of Fiesta ST (1.6) dan?quote:Op zondag 3 september 2017 10:12 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
3-deurs
200 PK
Vierpittertje
[ afbeelding ]
Ik ga er eens goed over nadenken in het zonnetje in de E93 nu het nog kan.
Zelfreflectie, het blijft moeilijk.quote:
Denk dat je niet zo duidelijk bent, want dat haal ik nergens uit.quote:Lezen is blijkbaar ook moeilijk, als je mijn bericht had gelezen had je namelijk ook gelezen dat ik het met je eens was
Uhmm, jawel.quote:maar dat we niet moeten doen alsof VAG de enige groep is die achteruit is gegaan.
Muwah, ooit gehoord van opbouwende kritiek? Kan je ook eens proberenquote:Op maandag 4 september 2017 10:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Zelfreflectie, het blijft moeilijk.
quote:Op maandag 4 september 2017 10:31 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Denk dat je niet zo duidelijk bent, want dat haal ik nergens uit.
Verder zeg ik er niks overquote:Op donderdag 31 augustus 2017 22:29 schreef Misterjack41 het volgende:
(even buiten beschouwing gelaten dat ik ook vind dat dat gewoon een gratis fix moet zijn)
Goede argumentatie, ik ben over.quote:
Nissan geen problemen met motoren? De nieuwere misschien niet, maar de QG18DE 1.8 liter blokken vanaf 2002 tot (voor zover ik begrepen heb 2005 of 2006) zijn notoire olieslurpers zo boven de 150.000 km. De oudere QG18DE blokken hadden geen problemen, de blokken na 2005 of 2006 ook niet meer.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:19 schreef Misterjack41 het volgende:
[..]
Muwah, ooit gehoord van opbouwende kritiek? Kan je ook eens proberen
[..]
[..]
Verder zeg ik er niks over
[..]
Goede argumentatie, ik ben over.
BMW, Mercedes en Nissan zijn alleen maar aan het verbeteren en hebben totaal geen problemen, dan wel in motoren, afwerking of simpelweg roest.
Jij in ieder geval niet. Zoals ik al zei: zelfreflectie; het blijft moeilijk.quote:Op dinsdag 5 september 2017 18:19 schreef Misterjack41 het volgende:
Muwah, ooit gehoord van opbouwende kritiek?
Superioriteitsgevoel druipt er vanaf. Maar het is niet meer of minder dan een domme aanname.quote:Tja, dit zijn dan weer van die zondagmiddag-verjaardag's verhalen, 2015, dus twee jaar oud, daarmee ga je terug naar de dealer en eis je garantie, als je dat niet doet, ook geen recht om te zeuren imo.
quote:Op zaterdag 2 september 2017 08:29 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Omdat de buurman je uitlacht als je zo'n gekke Japanner aan komt zetten en niet met een 'betrouwbare' en 'degelijke' VW of aftreksel daarvan zoals de buurman zelf al heeft.
De buurman laat alleen niet weten dat hij lacht als een boer met kiespijn. Of dat zijn auto niet van hem is maar van de leasemaatschappij, dus dat hij zich weinig zorgen hoeft te maken over alle ellende. Want als er weer eens iets mis is, wordt de leaseauto bij het werk opgehaald en weer teruggezet. En als de reparatie lang duurt staat er een vervangende auto klaar. Als particulier heb je alleen geen ruk aan die services, omdat je er dik voor moet betalen.
Dit dus.quote:Op zaterdag 2 september 2017 12:42 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Een andere verklaring kan ik niet geven voor het feit dat VAG nog steeds tot de wereldtop hoort kwa verkoopaantallen, ondanks al vele jaren met technische problemen.
Rij-eigenschappen zijn funest. Zou lekker uitkijken naar een Ford Focus mk2 ST (5 cylinder 2.5 liter van Volvo, met turbo), 220 pk, met chip naar 300 pk. Met communicatief onderstel, scherp en nooit oncomfortabel.quote:Op zondag 3 september 2017 10:12 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
3-deurs
200 PK
Vierpittertje
[ afbeelding ]
Ik ga er eens goed over nadenken in het zonnetje in de E93 nu het nog kan.
Ik ben niet zo van de Ford, maar ik zal er eens over denken.quote:Op woensdag 6 september 2017 13:08 schreef TourOfData het volgende:
[..]
Rij-eigenschappen zijn funest. Zou lekker uitkijken naar een Ford Focus mk2 ST (5 cylinder 2.5 liter van Volvo, met turbo), 220 pk, met chip naar 300 pk. Met communicatief onderstel, scherp en nooit oncomfortabel.
De moderne 2.0 liter vierpitters met turbo zijn minder fijn, door al die milieu-eisen en uitstoot de laatste tijd.
Excuses, mijn reactie was sarcastisch bedoeltquote:Op dinsdag 5 september 2017 18:26 schreef Juup© het volgende:
[..]
Nissan geen problemen met motoren? De nieuwere misschien niet, maar de QG18DE 1.8 liter blokken vanaf 2002 tot (voor zover ik begrepen heb 2005 of 2006) zijn notoire olieslurpers zo boven de 150.000 km. De oudere QG18DE blokken hadden geen problemen, de blokken na 2005 of 2006 ook niet meer.
Voor mij geen Nissan meer.
Maar dat gezegd hebbende, elke fabrikant heeft zo zijn probleempjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |