abonnement Unibet Coolblue
pi_173442735
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:39 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Verhelderend antwoord zeg...
Ik vond het gewoon ongemakkelijk, daar stonden ook volwassen kerels zich om te kleden en ik wilde daar niet met mijn 5 jarige dochter tussen staan dus sneakte ik altijd de dameskleedkamer in, het leverde me wel eens boze blikken van moeders op maar daar heb ik me nooit wat van aangetrokken.
pi_173442778
quote:
9s.gif Op zondag 27 augustus 2017 00:02 schreef PandaDrop het volgende:
En trek niets van anderen aan. :+
Lijkt me ook wel logisch dat als je naar het zwembad gaat je ook gewoon je eigen zwembroek meeneemt.
  maandag 28 augustus 2017 @ 15:19:04 #53
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_173442981
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:02 schreef 8777 het volgende:

[..]

Ik vond het gewoon ongemakkelijk, daar stonden ook volwassen kerels zich om te kleden en ik wilde daar niet met mijn 5 jarige dochter tussen staan dus sneakte ik altijd de dameskleedkamer in, het leverde me wel eens boze blikken van moeders op maar daar heb ik me nooit wat van aangetrokken.
Omdat je dochter naakte (zich omkledende) mannen zag, of omdat je bang was dat ze verkeerd naar je 5 jarige dochter zouden kijken?

En gaf het je begeven in de dames kleedkamer niet juist meer 'akward' momenten? Vrouwen die zich ongemakkelijk voelde? Wat een ongemakkelijke sfeer gaf?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_173443064
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 15:19 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Omdat je dochter naakte (zich omkledende) mannen zag, of omdat je bang was dat ze verkeerd naar je 5 jarige dochter zouden kijken?

En gaf het je begeven in de dames kleedkamer niet juist meer 'akward' momenten? Vrouwen die zich ongemakkelijk voelde? Wat een ongemakkelijke sfeer gaf?
Allebei.

En in de dameskleedkamer blik op m'n kind of op de grond gericht.
En zorgen dat ze een trainingspakje oid aan had met makkelijke schoentjes zodat we snel klaar waren.
pi_173452663
Het hangt nogal van de situatie af. Mijn zoon is nu 5. Bij wc's wil hij soms dat ik meega, dan gaan we naar de dames. Gaat hij alleen, dan naar de heren. Waar wij zwemles gaan doen (hij moet nog beginnen, maar grote zus is al geweest), is alleen maar zwemles, dus geen omkledende volwassenen. Dan is er een jongens- en een meisjeskleedkamer, en zal ik dus met hem in de jongenskleedkamer meegaan. Als we gewoon naar het zwembad gaan , gebruiken we meestal een familiekleedkamer voor ons vieren, of anders kleine hokjes.
pi_173455972
quote:
9s.gif Op maandag 28 augustus 2017 14:40 schreef Chai het volgende:

[..]

Maar ja, in de mannenkleedkamer kun je alsnog gluren naar de dochters die met hun vader mee zijn.
Ja maar die vaders kiezen er voor hun dochters mee te nemen naar de heren kleedkamer. Als die daar ontzettend veel moeite mee zouden hebben hadden ze gekozen voor een prive kleedhokje.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_173455995
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 augustus 2017 06:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja maar die vaders kiezen er voor hun dochters mee te nemen naar de heren kleedkamer. Als die daar ontzettend veel moeite mee zouden hebben hadden ze gekozen voor een prive kleedhokje.
Bij ons zwembad was dat helaas verboden.
pi_173502739
toen mijn oudste naar zwemles ging (ze was toen 5) ging ze gewoon zelf omkleden in zo'n klein hokje. ik stond dan buiten te wachten - buiten FOK!ken op m'n telefoon - en af en toe zei ik eens: schiet eens op, ik wil naar huis.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  maandag 4 september 2017 @ 11:02:22 #59
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_173579140
Als alleen de kinderen omkleden, lijkt het me logisch dat het geslacht van het kind bepalend is en de man gewoon met zijn kind mee moet kunnen de meisjeskleedkamer in.
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')