abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:19:50 #126
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_173404206
registreer om deze reclame te verbergen
2t/m 4 op elkaar in T1 en dan Max naar P2. *O*

:')
pi_173404208
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:15 schreef Ingolstadt het volgende:
Chanante act.
Van Ferrari ja.
pi_173404226
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:17 schreef aesop het volgende:
Een halve seconde op Ricciardo is wel heel veel. OK, lang circuit, maar toch.
Een halve seconde tussen teamgenoten is vrij normaal op Spa, zoals 3 tienden dat is op veel andere circuits.
“You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time.”
pi_173404268
Max bij Sky, hij oogt tevreden
pi_173404303
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een halve seconde tussen teamgenoten is vrij normaal op Spa, zoals 3 tienden dat is op veel andere circuits.
Ik heb het niet over gewone teamgenoten, maar Ricciardo, erkend bloedsnel over 1 ronde. Dan is een halve seconde heel veel. Vergelijkbaar met de verschillen tussen de beide Mercedessen en Ferrari's maar wat mij betreft veel bijzonderder.
pi_173404332
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:24 schreef zoem het volgende:
Max bij Sky, hij oogt tevreden
Waarom zou hij dat niet zijn? P5 is gewoon ook goed en daar mag hij tevreden mee zijn. Teamgenoot verslagen, altijd goed. En verder naar voor is toch lastig. Dus terecht tevreden. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173404361
RIC P3 morgen. :P
pi_173404506
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:25 schreef aesop het volgende:

[..]

Ik heb het niet over gewone teamgenoten, maar Ricciardo, erkend bloedsnel over 1 ronde.
Sinds wanneer en door wie? Hij bouwde zijn kwalificaties gewoon goed op en deed het vaak gewoon in het beslissende rondje. Dat is een kwaliteit maar niet een die de kwalificatie 'bloedsnel over 1 ronde' rechtvaardigt, zeker niet omdat dat bij diens teamgenoot lang een zwak punt was.

We zitten in een volcontinue proces van geschiedvervalsing om Verstappen en Hamilton beter te laten lijken dan ze zijn. In het geval van Verstappen lijkt me dat nergens voor nodig.

quote:
Dan is een halve seconde heel veel. Vergelijkbaar met de verschillen tussen de beide Mercedessen en Ferrari's maar wat mij betreft veel bijzonderder.
Ik denk dat dit minstens de 4e keer is dat Vettel Raikkonen op een halve seconde zet dit jaar. Dan is het niet verrassend wanneer hij dat op zo'n lange baan ook doet, nog los van dat het een 'rijdersbaan' is.
“You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time.”
pi_173404507
Ik zoek oude zwart witte, hoog resolutie F1 foto's. Wil er graag 1 groot af laten drukken voor bij thuis. Iemand nog een link en/of tip waar je zulke foto's kan vinden?
pi_173404541
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Sinds wanneer en door wie? Hij bouwde zijn kwalificaties gewoon goed op en deed het vaak gewoon in het beslissende rondje. Dat is een kwaliteit maar niet een die de kwalificatie 'bloedsnel over 1 ronde' rechtvaardigt, zeker niet omdat dat bij diens teamgenoot lang een zwak punt was.

We zitten in een volcontinue proces van geschiedvervalsing om Verstappen en Hamilton beter te laten lijken dan ze zijn. In het geval van Verstappen lijkt me dat nergens voor nodig.

[..]

Ik denk dat dit minstens de 4e keer is dat Vettel Raikkonen op een halve seconde zet dit jaar. Dan is het niet verrassend wanneer hij dat op zo'n lange baan ook doet, nog los van dat het een 'rijdersbaan' is.
Geschiedvervalsing? Nounou wat een grote woorden. Ricciardo wordt toch echt door de meeste volgers gezien als een kwalificatiebeest.
Wat betreft je tweede punt over Vettel en Raikonnen ben ik het uiteraard eens, want dat is precies wat ik wil aangeven.
pi_173404598
https://www.motorsport.co(...)apable-of-p1-945199/

Alonso overdrijft wel he... Eerst dat software probleem (McLaren), toen dat DRS probleem wat in alle 3 de trainingen terug kwam (McLaren).
Snap dat die Honda motor niet geweldig is maar McLaren zelf loopt ook te prutsen... straks blijkt dat probleem ook weer een software probleem te zijn, omdat hij met 340km/u z'n ECU limiet overschreed :+
pi_173404638
Misschien dat deze morgen werkt, voor de ace streamers onder ons (die 9 vd 10x niet meer werkt):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
via http://content.asplaylist.net/12008.acelive
Woei!
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 16:04:54 #138
119077 Yashaaaaa
Shut your eyes
pi_173404805
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:51 schreef Floriz87 het volgende:
Misschien dat deze morgen werkt, voor de ace streamers onder ons (die 9 vd 10x niet meer werkt):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
via http://content.asplaylist.net/12008.acelive
Ik had deze vandaag:

SPOILER
Deed het perfect! Ik kijk altijd ff op reddit wat de streams zijn.
I'd rather be a comma, than a full stop.
pi_173404806
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:26 schreef Geralt het volgende:

[..]

Waarom zou hij dat niet zijn? P5 is gewoon ook goed en daar mag hij tevreden mee zijn. Teamgenoot verslagen, altijd goed. En verder naar voor is toch lastig. Dus terecht tevreden. :)
In dit soort situaties race je inderdaad gewoon tegen jezelf en je teamgenoot. Dan is P5 met een mooie voorsprong op je teamgenoot prima.
“I did not mean that Conservatives are generally stupid; I meant, that stupid persons are generally Conservative. I believe that to be so obvious and undeniable a fact that I hardly think any hon. Gentleman will question it.“
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 16:06:54 #140
119077 Yashaaaaa
Shut your eyes
pi_173404841
Zette de stream nog ff aan om net te linken in die post hierboven, maar wat een actie in de F2 :P
I'd rather be a comma, than a full stop.
pi_173404897
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Verwacht je objectiviteit bij Ziggo dan?

Dat programma wordt notabene gesponsord door Max Verstappen zelf.
Nee, dat verwacht ik niet. Althans, niet meer.
pi_173405100
Zonder regen. Wel jammer.
Boomshakalaka
pi_173405105
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 15:40 schreef aesop het volgende:

[..]

Geschiedvervalsing? Nounou wat een grote woorden. Ricciardo wordt toch echt door de meeste volgers gezien als een kwalificatiebeest.
Dat is de macht van de herhaling, als er voortdurend in het zelfde straatje geluld wordt en daarvoor continue met de feiten gesjoemeld moet worden dan verbaast het mij niet dat de meeste volgers wordt overgenomen. Daar zijn het volgers voor, en o wee als je een half jaar geleden zei dat het tijd werd dat Verstappen zijn kwalificatie op orde kreeg en daarin afstand ging nemen.
pi_173405822
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 16:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Dat is de macht van de herhaling, als er voortdurend in het zelfde straatje geluld wordt en daarvoor continue met de feiten gesjoemeld moet worden dan verbaast het mij niet dat de meeste volgers wordt overgenomen. Daar zijn het volgers voor, en o wee als je een half jaar geleden zei dat het tijd werd dat Verstappen zijn kwalificatie op orde kreeg en daarin afstand ging nemen.
Prima om een afwijkende mening te hebben, maar sjoemelen met feiten? En Verstappen had een jaar geleden zijn kwalificatie al op orde, dus als je dat een half jaar geleden nog riep, liep je achter de feiten aan.
Over volgen gesproken ;)
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:54:11 #145
236849 CrashO
Klapjostie oet Twente
pi_173406293
Gianludale27 twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 15:51:56 Ricciardo to Verstappen: "Can you speak Italian?"Verstappen: "No"Ricciardo: Fu*k off" 😂 https://t.co/e1nBoKgLLd reageer retweet
Die video :D :') _O-
pi_173406453
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:16 schreef aesop het volgende:

[..]

Prima om een afwijkende mening te hebben, maar sjoemelen met feiten? En Verstappen had een jaar geleden zijn kwalificatie al op orde, dus als je dat een half jaar geleden nog riep, liep je achter de feiten aan.
Over volgen gesproken ;)
Nee, een jaar geleden zeiden we dat kwalificeren beter kon. Daarvoor zeiden we dat starten beter kon. In dit topic waren we daar realistisch kritisch over.
pi_173406465
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 17:54 schreef CrashO het volgende:
Gianludale27 twitterde op zaterdag 26-08-2017 om 15:51:56 Ricciardo to Verstappen: "Can you speak Italian?"Verstappen: "No"Ricciardo: Fu*k off" 😂 https://t.co/e1nBoKgLLd reageer retweet
Die video :D :') _O-
Met lachende prgod. :9
pi_173407021
Na het horen van die 2 zitter F1 auto's snap ik eindelijk waarom iedereen vindt dat het geluid van de huidige F1's te zacht is.
Mijn god wat een geweld <3. Te jammer dat ik vroeger nooit eens gegaan ben :(
pi_173407242
quote:
Jack Plooij is te zien op 5.50 waar hij praatje maakt met die media-chick van Hamilton.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')