abonnement Unibet Coolblue
pi_173402052

Hier vind je de OP.


Loting Champions League:

GROEP F
Manchester City
SSC Napoli
Sjachthar Donetsk
Feyenoord

13 september : Feyenoord - Manchester City
26 september : SSC Napoli - Feyenoord
17 oktober : Feyenoord - Sjachthar Donetsk
1 november : Sjachthar Donetsk - Feyenoord
21 november : Manchester City - Feyenoord
6 december : Feyenoord - SSC Napoli

Kampioensgifjes _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173402072
@LBM: ik denk dat Van Persie altijd een aanwinst is voor een team en dat zijn mentaliteit ten onrechte bekritiseerd wordt

Van Persie heeft meer talent in zijn linkerteen dan de gehele eredivisie, altijd terughalen als de mogelijkheid zich voordoet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173402108


Nu te krijgen in de fanshop.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173402146
Het AD als bron is weliswaar uiterst onbetrouwbaar gebleken, maar in dit geval geloof ik zelf ook al langer dat het transferhoofdstuk van Persie nog niet gesloten is.

Het speelt nu ook al zolang, en vorige maand werd ook al gemeld dat Feyenoord en van Persie zelf al een akkoord hebben, waardoor ik alles overwegende denk dat Feyenoord en van Persie allang in gedachten hebben hoe ze het transferspel gaan spelen en het waarschijnlijk dus wel goed gaat komen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173402160
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Het AD als bron is weliswaar uiterst onbetrouwbaar gebleken, maar in dit geval geloof ik zelf ook al langer dat het transferhoofdstuk van Persie nog niet gesloten is.

Het speelt nu ook al zolang, en vorige maand werd ook al gemeld dat Feyenoord en van Persie zelf al een akkoord hebben, waardoor ik alles overwegende denk dat Feyenoord en van Persie allang in gedachten hebben hoe ze het transferspel gaan spelen en het waarschijnlijk dus wel goed gaat komen.
Nog maar een paar dagen, geen idee of Fenerbahce die extra spits nog heeft gehaald?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_173402246
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:28 schreef Caland het volgende:

[..]

Nog maar een paar dagen, geen idee of Fenerbahce die extra spits nog heeft gehaald?
Ze hebben die Soldado gehaald en er zijn daarna duizend-en-één geruchten gegaan over de volgende aanvallende versterking, maar die is schijnbaar nog niet concreet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173402262
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:22 schreef Caland het volgende:
@LBM: ik denk dat Van Persie altijd een aanwinst is voor een team en dat zijn mentaliteit ten onrechte bekritiseerd wordt

Van Persie heeft meer talent in zijn linkerteen dan de gehele eredivisie, altijd terughalen als de mogelijkheid zich voordoet.
Denk het ook ja. Al vind ik zo'n 'aanwinst voor in de kleedkamer' ook altijd een farce. Maar ik verwacht er kwa spel niet heel veel meer van eigenlijk verder. Denk wat Feyenoord er voor moet investeren dat dat het niet waard is.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_173402302
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:36 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Denk het ook ja. Al vind ik zo'n 'aanwinst voor in de kleedkamer' ook altijd een farce. Maar ik verwacht er kwa spel niet heel veel meer van eigenlijk verder. Denk wat Feyenoord er voor moet investeren dat dat het niet waard is.
Jawel joh. Ben ervan overtuigd dat hij nog moeiteloos in onze "kneuzen" competitie mee kan. Met alle respect, maar spelers als Bjorn Vlemminx blinken hier ook uit.

Iemand als van Persie heeft zelfs op zijn leeftijd nog steeds meer kwaliteit in z'n linkerteen dan het hele rechterrijtje van de Eredivisie bij elkaar. :P

Waarmee ik niet wil zeggen dat hij moeiteloos topscorer zou worden als hij komt hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173402338
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:22 schreef Caland het volgende:

Van Persie heeft meer talent in zijn linkerteen dan de gehele eredivisie, altijd terughalen als de mogelijkheid zich voordoet.
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Iemand als van Persie heeft zelfs op zijn leeftijd nog steeds meer kwaliteit in z'n linkerteen dan het hele rechterrijtje van de Eredivisie bij elkaar. :P

Jongens wat is het nou?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173402347
Hoe zou het met 1 van z'n rechter tenen zijn? Al die complimentjes voor z'n linkerteen... :{
Nait Soezn Moar Broezn
pi_173402426
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 12:44 schreef Divje het volgende:
Hoe zou het met 1 van z'n rechter tenen zijn? Al die complimentjes voor z'n linkerteen... :{
Die zijn zelfs nog beter. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173402740
Mensen die KING gaan kopen, boekje over Gyan, wel via de fanshop doen!

https://www.feyenoordfanshop.nl/boek-king-chris-gyan.html

Dan krijgt Gyan namelijk het grootste deel :).
pi_173403070
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:19 schreef Scrummie het volgende:
Mensen die KING gaan kopen, boekje over Gyan, wel via de fanshop doen!

https://www.feyenoordfanshop.nl/boek-king-chris-gyan.html

Dan krijgt Gyan namelijk het grootste deel :).
Hoewel ik de boekjes van Michel van Egmond normaal gesproken weinig vind voorstellen ga ik dit boekje wel kopen ja. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 13:49:52 #14
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173403116
Van Persie gaat komen _O_ , anders neem ik het hele seizoen een Kramer ui.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_173403142
quote:
19s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:49 schreef MPC60 het volgende:
Van Persie gaat komen _O_ , anders neem ik het hele seizoen een Kramer ui.
Voordeel is dat hij na dit weekend sowieso in Nederland is als het goed is, in verband met de komende interlands.

Mooie gelegenheid om de transfer af te ronden en van Persie te presenteren. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 13:53:07 #16
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_173403152
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 13:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Voordeel is dat hij na dit weekend sowieso in Nederland is als het goed is, in verband met de komende interlands.

Mooie gelegenheid om de transfer af te ronden en van Persie te presenteren. ^O^
Inderdaad en om z'n rechterteen ook eens in de spotlights te zetten. :7
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Moderator zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:09:16 #17
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173403357
Ik ben bang dat het een teleurstellend verhaal wordt als Van Persie komt.
De verwachtingen zullen toch hoog zijn maar hij is geen schim meer van wat hij was. Wordt vaak gewiseld bij Fener. Is met zijn team al weer uitgeschakeld in Europa. Hij is versleten.
Voor alle posities waar hij kan spelen zitten al (minimaal) twee andere spelers in de selectie.
En qua talent... Maradona schiet ook nog steeds dopjes van bierflesjes maar die stel je ook niet meer op.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173403457
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 14:09 schreef Gert het volgende:
Ik ben bang dat het een teleurstellend verhaal wordt als Van Persie komt.
De verwachtingen zullen toch hoog zijn maar hij is geen schim meer van wat hij was. Wordt vaak gewiseld bij Fener. Is met zijn team al weer uitgeschakeld in Europa. Hij is versleten.
Voor alle posities waar hij kan spelen zitten al (minimaal) twee andere spelers in de selectie.
En qua talent... Maradona schiet ook nog steeds dopjes van bierflesjes maar die stel je ook niet meer op.
Ik geloof niet dat van Persie zóveel minder is geworden, of dat zou zich dan opeens in één zomer moeten hebben voltrokken.

Maar vorig seizoen kwam hij in ieder geval nog 'gewoon' op 18 doelpunten in maar liefst 39 wedstrijden (wel veel invalbeurten en weinig volledige wedstrijden inderdaad, maar dat maakt zijn statistieken des te indrukwekkender).
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_173403500
Advocaat vindt hem goed genoeg

Dan is hij dus goed genoeg :+
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zaterdag 26 augustus 2017 @ 14:24:05 #20
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_173403505
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 augustus 2017 14:19 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat van Persie zóveel minder is geworden, of dat zou zich dan opeens in één zomer moeten hebben voltrokken.

Maar vorig seizoen kwam hij in ieder geval nog 'gewoon' op 18 doelpunten in maar liefst 39 wedstrijden (wel veel invalbeurten en weinig volledige wedstrijden inderdaad, maar dat maakt zijn statistieken des te indrukwekkender).
Hopelijk onderschat ik zijn toegevoegde waarde. Zelfs als je dat afzet tegen het voor Feyenoord-begrippen topsalaris dat hij zal kosten (plus misschien nog een transfersom).
Afijn, over 5 dagen weten we of hij komt of niet.

Soms schrijft die Mossou toch wel lekkere columns trouwens :9
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_173404096
Die column is inderdaad wel de spijker op zijn kop, maar niks nieuws natuurlijk, misplaatste arrogantie en Ajax zijn al jaren verweven met elkaar. Van der Sar heeft ook echt een ontzettende arrogante kop maar het is bij hem allemaal gespeeld, is een enorme bange muis namelijk die Sar en totaal ongeschikt voor deze functie.

Daarom echt respect voor Gudde en Van Geel hoor, die gasten hebben toch wel een prima beleid gevolgd en hebben stapje voor stapje Feyenoord naar een hoog niveau getild vanuit een uitzichtloos perspectief. Ze durfden ook harde maatregelen te nemen zonder na te trappen of modder te gooien, hulde daarvoor.
pi_173404640
Ik denk dat van Persie een speler is waar iedere tegenstander zelfs in de Cl tegenop zou kijken...

Ik geloof niet dat hij komt na de komst van Larson.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 26 augustus 2017 @ 16:44:14 #23
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_173405262
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_173405284
quote:
Zijn ze al vergeten :7
pi_173405839
quote:
Volgende week zijn er interlands, mooie periode om het te doen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')