abonnement Unibet Coolblue
pi_173439244
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:43 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Niet helemaal, want je blijft er toch op reageren :')
Nah, net weer iemand toegevoegd ;)
pi_173439251
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ben wel eens benieuwd waar Ethereum over 5 jaar staat.
Op het moment is Ethereum eigenlijk te groot voor wat het aankan, bij een grote ICO liggen alle transacties stil. Ook Vitalik erkent dit.

Waves zit met hetzelfde probleem als het een groot succes gaat worden, al zou de Bitcoin-NG implementatie dat moeten oplossen.
Wat houdt dat laatste in?
pi_173439294
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:46 schreef Typisch het volgende:

[..]

Wat houdt dat laatste in?
http://hackingdistributed.com/2015/10/14/bitcoin-ng

https://arxiv.org/abs/1510.02037

Een nieuw protocol voor de blockchain om duizenden transacties per seconde te kunnen verwerken zonder een gigantische blockchain te creëren.

Tot nu toe alleen een theoretische oplossing, Waves heeft op GitHub al wat code staan en zou de eerste (?) kunnen zijn die het daadwerkelijk implementeert.
pi_173439307
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:50 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

http://hackingdistributed.com/2015/10/14/bitcoin-ng

https://arxiv.org/abs/1510.02037

Een nieuw protocol voor de blockchain om duizenden transacties per seconde te kunnen verwerken zonder een gigantische blockchain te creëren.
Klinkt leuk, straks eens naar kijken.
pi_173439313
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ben wel eens benieuwd waar Ethereum over 5 jaar staat.
Op het moment is Ethereum eigenlijk te groot voor wat het aankan, bij een grote ICO liggen alle transacties stil. Ook Vitalik erkent dit.

Waves zit met hetzelfde probleem als het een groot succes gaat worden, al zou de Bitcoin-NG implementatie dat moeten oplossen.
Heb je het nieuws meegekregen over Plasma?
pi_173439348
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Klinkt leuk, straks eens naar kijken.
Sasha Ivanov:

quote:
We also have slightly changed the consensus algorithm, which will be Bitcoin NG. Actually, nobody’s ever done that before neither for PoS nor for PoW even though the system is well-validated, and nobody spoke ill about it. It could be implemented as a soft fork, i.e. there won’t be any need for a hard fork. Such a system enables us to use mining resources more effectively: there’s another miner bentwee two major blocks, so you can effect any number of transactions. We could reach a thousand transactions per second.
Dit artikel legt het wel aardig uit, moest even zoeken:

https://bitcoinmagazine.com/articles/bitcoin-ng-or-how-cornell-researchers-think-a-radical-redesign-can-solve-bitcoin-s-scaling-issues-1447108649/
pi_173439358
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:54 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Sasha Ivanov:

[..]

Thousand transactions per second klinkt leuk, maar dat is uiteindelijk op grote schaal nog helemaal niets natuurlijk.

Heb je je al eens verdiept in Plasma (Buterin's + Poon nieuwe scalability oplossing voor Ethereum), of bijvoorbeeld de Tangle van IOTA?
  Moderator maandag 28 augustus 2017 @ 10:56:36 #208
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_173439367
quote:
1s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:51 schreef Typisch het volgende:

[..]

Klinkt leuk, straks eens naar kijken.
Had je mijn DM nog gezien? :@
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_173439391
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:55 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Thousand transactions per second klinkt leuk, maar dat is uiteindelijk op grote schaal nog helemaal niets natuurlijk.

Heb je je al eens verdiept in Plasma (Buterin's + Poon nieuwe scalability oplossing voor Ethereum), of bijvoorbeeld de Tangle van IOTA?
Tangle wel, en ik weet dat Vitalik aangaf dat ze werken aan wat beters en dat Ethereum in de huidige staat niet zou overleven.

Maar uiteindelijk wil je natuurlijk verschillende ontwikkelingen zien (VHS, Betamax, Video 8) en mag de markt bepalen wat het best is ;)
pi_173439405
Zit iemand hier in het Telegram channel van Crypto Calls? Die gasten komen met een eigen coin? Iemand enig idee hoe deze heet? En heeft Crypto Calls een website?
pi_173439444
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:58 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Tangle wel, ik weet dat Vitalik aangaf dat ze werken aan wat beters en dat Ethereum in de huidige staat niet zou overleven.
Verdiep jezelf eens in Plasma zou ik zeggen dan :)
pi_173439452
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:59 schreef fckdedeurkruk het volgende:
Zit iemand hier in het Telegram channel van Crypto Calls? Die gasten komen met een eigen coin? Iemand enig idee hoe deze heet? En heeft Crypto Calls een website?
quote:
Hi,
We are creating an close ended tokenised investment fund for our community.
The idea behind the fund is to have a investment vehicle backed by crypto calls community and managed by our team of experts.
Total no. of coins 100000
Coins Reserved for Promotional Bounty 5000
Coin Reserved for community reward 2500
Coins reserved for Exchange listing expenses 2500
Coins reserved for Crypto calls ADMF 25000
Total no. of coins to be sold 65000
Value of each coin- Each coin will be sold at 22$ (If you buy from exchange)
Each coin will be sold at 20$ if you buy it using our wallet address.
Purpose of coin - Proportionate share in investment fund.
Buy back option- Every 4 months based on the net assets value of the investment fund.
Listing of the coin - Immediate ,You can buy the coin from the exchange.
Risk factor -100% we might change our mind and decide to buy few lambo's for our whole team.
What you can loose - 20$,
What we loose - your love,trust and admiration
What you can earn- May be 1000X in an year. (we have proved what we are capable off)
USP

1 Limited supply of the coin 100000
2 Transparent fund management.
3 The coin will be pre listed.
4 Strong community backed token.
5 Value of token backed by asset portfolio.
Whitepaper if you need it we will mail it to you.
Fine prints We do not assure any kind of returns on your investments and the performance of coin would be dependent on the market factors.
The entire holding of the funds would be updated on the website.
Website would be launched by the last week of August.
Incase you are interested to invest with us then feel free to contact our fb team to assist you further.
Warm Regards,
Johan
Team Crypto Calls
Ja, succes :')
pi_173439482
quote:
1s.gif Op zondag 27 augustus 2017 23:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik trade daar actief en nooit issues mee gehad.
https://twitter.com/DanBilzerian/status/901981910603251712

Hahahahaa
pi_173439490
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:01 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Verdiep jezelf eens in Plasma zou ik zeggen dan :)
Ga ik doen!

Idee achter Bitcoin-NG is dat je "key blocks" hebt, zoals nu ook het geval is, en "micro blocks".
De micro blocks handelen transacties af, de key blocks verifieren de blockchain en leggen daar weer een hash van vast. Nadeel is dat double spenden met micro blocks makkelijker is. "Poison blocks" kunnen zo'n block dan ongeldig maken, zodra een double spend is waargenomen.

Er zit nog een hele hoop "shit" achter die ik niet begrijp, maar dit is wat ik van het verhaal kan samenvatten :P
pi_173439499
quote:
Ik heb gisteren nog .45 BTC daar weggekregen zonder problemen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_173439511
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:01 schreef kthxbye het volgende:

[..]

Verdiep jezelf eens in Plasma zou ik zeggen dan :)
Yea Plasma is wel interessant. Dat is ook het enige wat ik me nog herinner, want inhoudelijk ben ik het meeste alweer vergeten haha.

OmiseGO is toch de eerste die op de Plasma blockchain terecht komt eind van dit jaar?
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:11:26 #217
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173439560
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 10:45 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik ben wel eens benieuwd waar Ethereum over 5 jaar staat.
Op het moment is Ethereum eigenlijk te groot voor wat het aankan, bij een grote ICO liggen alle transacties stil. Ook Vitalik erkent dit.

Waves zit met hetzelfde probleem als het een groot succes gaat worden, al zou de Bitcoin-NG implementatie dat moeten oplossen.
Daar zal dan iets aan moeten veranderen.
Je doelt er op dat als er niets verandert Ethereum over 5 jaar niets meer waard is? Of in ieder geval een flinke val gaat krijgen?

Ik ben sowieso bij alles wel benieuwd hoe het er over 5 jaar voor staat. Wat op de lange termijn de meest slimme investering is. Ik denk dat ik toch op termijn toch iets meer in Bitcoin ga zetten. Ik denk dat het uiteindelijk toch de meest stabiele coin is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_173439578
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb gisteren nog .45 BTC daar weggekregen zonder problemen.
zozo.

Ja, ik zelf ook geen problemen gehad met withdrawals op Poloniex destijds, maar ik durf het nu toch echt niet meer aan.
pi_173439585
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:05 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ga ik doen!

Idee achter Bitcoin-NG is dat je "key blocks" hebt, zoals nu ook het geval is, en "micro blocks".
De micro blocks handelen transacties af, de key blocks verifieren de blockchain en leggen daar weer een hash van vast. Nadeel is dat double spenden met micro blocks makkelijker is. "Poison blocks" kunnen zo'n block dan ongeldig maken, zodra een double spend is waargenomen.

Er zit nog een hele hoop "shit" achter die ik niet begrijp, maar dit is wat ik van het verhaal kan samenvatten :P
Dat klinkt eigenlijk als Segwit en/of Lightning. Het offchain behandelen van transacties om de main chain te ontlasten?
pi_173439655
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:13 schreef kthxbye het volgende:

[..]

zozo.

Ja, ik zelf ook geen problemen gehad met withdrawals op Poloniex destijds, maar ik durf het nu toch echt niet meer aan.
Heb al maanden niet meer op Polo ingelogd.. beter helemaal negeren die toko.
  Eindredactie Games maandag 28 augustus 2017 @ 11:26:26 #221
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_173439740
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb gisteren nog .45 BTC daar weggekregen zonder problemen.
onder de 2000 euro, dus dat mag gewoon.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:37:07 #222
131603 Afwazig
Serious business
pi_173439864
Nooit bij Polo gezeten en blijf er ook ver vandaan.
pi_173439879
In ARK gestapt.
pi_173439931
Iemand al bekend met dat GAS van NEO? Is dat al te krijgen als je een wallet/node hebt, of hoe werkt dat?
Lambo of Rekt
  maandag 28 augustus 2017 @ 11:46:51 #225
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_173439985
quote:
0s.gif Op maandag 28 augustus 2017 11:38 schreef kthxbye het volgende:
In ARK gestapt.
Heb ik ook over zitten twijfelen.
Aan de ene kant interessant. Aan de andere kant weet ik het nog niet zo goed.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')