En nu even serieus. Of rag je hem echt zo af? Je mag hier niet eens harder dan 130. Ik heb het niet over Duitsland.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:57 schreef Hyperdude het volgende:
1 0-40
2 41-80
3 81-140
4 141-200
5 201-275
Dank je.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:02 schreef Symphonic het volgende:
Hangt van de situatie af, maar over het algemeen
1 0-20
2 20-30
3 30-50
4 50-80/90
5 >80/90
dat sowieso maar dat verandert nietsquote:
je hebt zeker en broervdie koppelingsplaten verkoopt?quote:
Gewoon doorkarren. Als je 130 mag, rij ik natuurlijk 130 in de 5. Bij vlot optrekken schakel ik pas boven de 100 in de 3.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:59 schreef Krollie het volgende:
[..]
En nu even serieus. Of rag je hem echt zo af? Je mag hier niet eens harder dan 130. Ik heb het niet over Duitsland.
Zoiets ja. Ik zit iets hoger qua snelheden, maar dat is een benzinehok.quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:03 schreef Mano_ het volgende:
1 0-1
2 1-20
3 20-30
4 30-40
5 40 - 235
Natuurlijk niet met accelereren maar bij stabiele snelheden en met verkeer om me heen.
Heb je geen 6?quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 22:57 schreef Hyperdude het volgende:
1 0-40
2 41-80
3 81-140
4 141-200
5 201-275
Ouwe 911. Toen hadden ze nog geen 6. 911 Turbo had een 4-bak en die loopt bijna 290.quote:
Ik stook ook alleen benzine Als ik gewoon rustig met het verkeer mee rij zit ik tussen de 1200 en 2000 rpm, beetje afhankelijk van dat verkeer. In 4 met 1000 rpm door een 30-zone rollen gaat prima.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik zit iets hoger qua snelheden, maar dat is een benzinehok.
LOL.....deze man weet .quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:41 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik stook ook alleen benzine Als ik gewoon rustig met het verkeer mee rij zit ik tussen de 1200 en 2000 rpm, beetje afhankelijk van dat verkeer. In 4 met 1000 rpm door een 30-zone rollen gaat prima.
Als het leeg is om me heen en de motor is warm hebben we het over hele andere waardes, maar da's maar af en toe. Daar is de 106 voor.
Enkel leeuwen hier voor de deurquote:Op zaterdag 26 augustus 2017 02:07 schreef Garfield1985 het volgende:
[..]
LOL.....deze man weet .
Laat de leeuw maar lekker brullen, vinden ze heerlijk. Doe ik zelf ook geregeld met de 206 .
Dat hangt echt van de auto af en is ook dan nog afhankelijk van de omstandigheden.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 22:42 schreef Krollie het volgende:
Mij is geleerd:
1 = 0-19
2 = 20-39
3 = 40-59
4 = 60-79
5 = 80+
Dit ongeveer ja, ook een 308 uit 2014quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 00:08 schreef Dagoduck het volgende:
Peugeot 308 (2014)
1. tot 20
2. tot 30
3. tot 60
4. tot 80
5. tot 105
6. 105+
En natuurlijk gas ik hem wel eens in zijn 3 door tot 80 als ik de provinciale oprij. Ligt eraan of er nog verkeer aan komt. Op wegen waar je 100 mag is het vaak druk dus liever in zijn 5 om makkelijker in te halen maar als het rustig is gewoon versnelling 6 op 100 weg.
Ik verbaasde me hoe ver dit blokje nog terug kon deze vakantie. 1400-1500 helling op, zonder krimp in zijn 2 of 3 dan. En de snelweg zelfs 110 in 6 met de klapkar erachter.quote:Op zondag 27 augustus 2017 02:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat hangt echt van de auto af en is ook dan nog afhankelijk van de omstandigheden.
Een Octavia 1.6tdi 105pk kan normaal best 80 in z'n vijf. Maar ga met drie volwassenen en bagage de Pont du Normandie omhoog zul je echt terug moeten schakelen, anders kom je niet boven
Die getalletjes zijn leuk zolang je nog niet aan kunt voelen wanneer je moet schakelen en moet je daarna snel vergeten.
Precies dit. Soms moet je gewoon wat harder planken en hou je het in z'n 2 tot de 50/60. Soms doe je netjes en bij de 30 ga je al door naar z'n 3.quote:Op zaterdag 26 augustus 2017 20:11 schreef Ivo1985 het volgende:
1: 0-25
2: 5-60
3: 30-100
4: 50-130
5: 70-155
Schakelmomenten zijn afhankelijk van vele omstandigheden.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2017 23:19 schreef Fokker89 het volgende:
Optrekken in z'n 3-4-5 ben te lui om terug te schakelen.
-BvD, 2017
quote:Op zondag 3 september 2017 20:37 schreef DieselTank het volgende:
1 0 - 10
2 10 - 75
5 75 +
de rest sla ik over, is onnodig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |